Υπάρχουν εκατοντάδες ιστοσελίδες όπου μπορείς να βρεις τα αρχεία,
υπάρχει ακόμα και ιστοσελίδα με.. οδηγίες χρήσης για αρχάριους, εκεί πωλούνται cd με τα
tracks-δόσεις. Για τις μικρές τώρα δόσεις υπάρχουν δωρεάν ”δείγματα” για την προσέλκυση
νέων πελατών φυσικα,όπως γίνεται και με τα άλλα ναρκωτικά! Απο εκεί και πέρα για πιο
ισχυρές δόσεις τα κομμάτια παραμένουν πολύ οικονομικά, περίπου 5 ευρώ το τραγούδι, το
οποίο φυσικά το αγοράζεις μια φορά αλλά μπορείς να το ακούσεις πολύ περισσότερες!Βέβαια
δεν γνωρίζουμε ούτε λένε αν μετά απο καιρό θα χρειαστεί ισχυρότερη δόση σε τί τιμή κ.λ.π.
Οπως εξηγούν οι ειδικοί, πρόκειται για συγκεκριμένα κύματα συχνότητας 3 έως 30 Hertz (τα λεγόμενα υποηχητικά κύματα) που επηρεάζουν τη λειτουργία του εγκεφάλου προκαλώντας διάφορες αντιδράσεις. Για παράδειγμα, τα κύματα άλφα (τα οποία κυμαίνονται από 7 έως 13 Hertz) έχουν χαλαρωτική δράση, όμως υπάρχουν και άλλα που προκαλούν αντιθέτως υπερδιέγερση και ευφορία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η χρήση των υποηχητικών κυμάτων δεν είναι κάτι καινούργιο για τις αστυνομικές αρχές, οι οποίες στο εξωτερικό τα χρησιμοποιούν ως κατασταλτικά μέσα, για παράδειγμα, στις ντισκοτέκ ώστε να ηρεμούν τη νεολαία. Η χρήση τους έχει πραγματοποιηθεί στο παρελθόν και σε στρατιωτικούς χώρους. Παρ’ όλα αυτά, οι κίνδυνοι για την υγεία που σχετίζονται με τη χρήση των cyberναρκωτικών δεν έχουν διαπιστωθεί ακόμα. Οι ειδικοί έχουν αρχίσει έρευνες σχετικά με το μέγεθος και τις επιπτώσεις του εθισμού.
Πρόσφατα, Ιταλοί ερευνητές μελέτησαν και υπολόγισαν την αθροιστική επίδραση του ήχου και του ecstasy στον εγκέφαλο πειραματόζωων. «Χορηγήσαμε σε ποντίκια μία μικρή δόση ecstasy ανίκανη να προκαλέσει την παραμικρή νευρολογική επίδραση και στη συνέχεια χορηγήσαμε στα ίδια ποντίκια μία “δόση” ήχου 95 ντεσιμπέλ, τη μέγιστη που επιτρέπεται στις ντισκοτέκ. Αμέσως διαπιστώσαμε ενίσχυση της επίδρασης του ecstasy. Και όχι μόνο: όταν αυξήσαμε την αρχική δόση του ecstasy, η μετέπειτα “δόση” του ήχου προκάλεσε ενίσχυση της επίδρασης που διήρκεσε πέντε ολόκληρες ημέρες» εξήγησε ο Μικελάντζελο Ιανόνε, ερευνητής από το Ινστιτούτο Νευρολογικών Επιστημών του Εθνικού Συμβουλίου Ερευνών του Καταντζάρο. «Αυτό εξηγεί γιατί ορισμένα είδη ναρκωτικών, όπως για παράδειγμα το ecstasy, καταναλώνονται σε ιδιαίτερα μεγάλες ποσότητες σε περιστάσεις όπως ρέιβπάρτι, όπου προφανώς η μουσική ενισχύει την επίδρασή τους»
Είναι γνωστό εδώ και πάρα πολλά χρόνια οτι τέτοια πειραματάκια να προκαλούν αλλοιώσεις
στις αισθήσεις, στη μνήμη, στην αίσθηση του χώρου και του χρόνου (ο εσωτερικός κοχλίας
άλλωστε, αν και αμιγώς ακουστικό όργανο, ρυθμίζει και την ισορροπία του σώματός μας κ.α).
Το πόσο παλιά, δε μπορείτε να φανταστείτε. Αναρωτηθήκατε ποτέ για τη θέση του γκόνγκ στη
θρησκευτική ζωή των ασιατών?
Για την ύπαρξη των ζουρνάδων στους αναστενάριδες (αν σταματήσει η μουσική, αρχίζουν οι πόνοι)? Για τους μονοκάλαμους αυλούς στους Δελφούς
(λέτε να ευθύνονται μόνο τα φύλα δάφνης για τους διφορούμενους χρησμούς του μαντείου) ?
Αυτά μάλιστα τα πειράματα υπάρχουν και στις αρχές του 20 αιώνα, και χαρακτήρισαν ρεύματα
όπως τη συγκεκριμένη, τη μινιμαλιστική και την ηλεκτροακουστική μουσική (από το 1930 εως
και το 1960). Δεν είναι κάτι το καινούργιο τα Ι-Dozers. Παλιότερα τα λέγαν ψυχεδέλεια, πιο
παλιά ψυχοτρονικά και ακόμα πιο παλιά πειραματικά. Υπήρχαν μάλιστα και συνθέτες όπως ο
Pierre Henry ή ο Pierre Schaeffer που αφιερώσει τη ζωή τους στη μελέτη των
ψυχοακουστικών ιδιοτήτων της μουσικής. Ο τελευταίος μάλιστα έγραφε και “Κονσέρτο για
θόρυβο” (!!) που παίζονταν σε προπαρασκευασμένες αίθουσες. Πιο σύγχρονους με
περισσότερη μουσικότητα, αλλά πάντα στηριζόμενοι στις ίδιες αρχές, έχουμε τον Mike Oldfield,
τον Phillipe Glass,Steve Reich (σε πιο ροκ έκδοση) και πέρασε και ξυστά και ο δικός μας, ο
Βαγγέλης Παπαθανασίου (και πάρα πολλοί άλλοι βέβαια που δεν έχει σημασία να
αναφέρω)…Είναι βέβαιο και επιστημονικά αποδεδειγμένο (με το φαινόμενο του
ιδιοσυντονισμού), οτι δεν “ακούμε” μόνο με τα αυτιά μας.
Το γνώριζαν αυτό όλοι οι πολιτισμοί και το χρησιμοποιούσαν ανάλογα (έχουμε βρει αμέτρητους καθεδρικούς ναούς από τον 15ο
αιώνα που είχαν εκκλησιαστικό όργανο, με κρυμμένους σωλήνες στα καμπαναριά που
παρήγαν υπόηχους που δεν γινόντουσαν αντιληπτοί, παρά μόνο συντόνιζαν τα θωρακικά
οστά των επισκεπτών – και τρέμαν οι αμετανόητοι ζητώντας συγχώρεση στο “δέος” του
Ρωμαιοκαθολικού ναού,και φυσικά άν ψάχνουμε την μοναδική μουσική χωρίς μουσική
υπόκρουση,θα καταλήξουμε στην Ορθόδοξη Βυζαντινή μουσική,που μόνο με αυτή ουσιαστικά
δεν κινδυνεύουμε απο οποιαδήποτε κακόβουλη χρήση.
Άλλη μιά παγίδα είναι οτι τα περισσότερα αρχεία για κατέβασμα έχουν τίτλους ναρκωτικών,
ψυχωσικών καταστάσεων κ.α. άλλη μια παγίδα του internet και της ανεξέλεγκτης διακίνησης
της πληροφορίας, της όποιας πληροφορίας. Τα αρχεία λοιπόν αυτά διακινούνται ελεύθερα,
γέμισε το Youtube και όλα τα forums παιδάκια που λένε πόσο καλά την “άκουσαν” και άλλα
τέτοια, τσιμπάει το θύμα, κατεβάζει τα αρχεία, τα ακούει, και τις περισσότερες φορές σε 5
λεπτά,γίνεται άνθρακας ο θησαυρός … Τα αρχεία όμως αυτά, συνοδεύονται και απο οδηγίες
χρήσης . Απογοητευμένος λοιπόν ο νέος, διαβάζει στις οδηγίες χρήσης, οτι το κάθε αρχείο ….
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΟΥΣΙΑ !
Πληροφορίες πάρθηκαν απο το