Σχετικά με τον παρόν θέμα ας δούμε σιγά σιγά τι λέει εδώ η κεντρική θεωρία που τοποθέτησες.
GLADIATOR έγραψε:Η Αναλαμπή της Ορθοδοξίας
Η Αναλαμπή της Ορθοδοξίας θα έλθη μετά τον όλεθρον της λαίλαπος του μεγάλου πολέμου, δια του οποίου «καθαρισθήσεται η γη» (Ιεζεκ.λθ’,16) από των σατανοκρατικών σκοτεινών δυνάμεων και των αμετανοήτων ασεβών οπαδών των, «και κατοικηθήσονται αι νήσοι επ’ ειρήνης» (Ιεζεκ.λθ’,6), ήτοι αι κατά τόπους Ορθόδοξαι Εκκλησίαι (Γρηγορίου Θεολόγου,P.G.36,608).
Λέει λοιπόν ότι θα γίνει πόλεμος (Γωγ -Μαγωγ) όπου θα καθαριστεί η γη από τις σκοτεινές δυνάμεις που κατοίκησαν στους νήσους της ειρήνης (ήτοι Ορθόδοξες εκκλησίες).
ΕΡΏΤΗΣΗ : Αφού λοιπόν προηγείται πόλεμος της Αναλαμπής τότε γιατί ασχολούμαστε με την Αναλαμπή ; Είναι σαν να ασχολήσε με το τρίτο σκαλί όταν δεν έχεις ανέβει στο πρώτο.
ΚΑΙ σύ, υἱὲ ἀνθρώπου, προφήτευσον ἐπὶ Γὼγ καὶ εἰπόν· τάδε λέγει Κύριος· ἰδοὺ ἐγὼ ἐπὶ σὲ Γὼγ ἄρχοντα Ρώς, Μοσὸχ καὶ Θοβὲλ 2 καὶ συνάξω σε καὶ καθοδηγήσω σε καὶ ἀναβιβῶ σε ἐπ' ἐσχάτου τοῦ βορρᾶ καὶ ἀνάξω σε ἐπὶ τὰ ὄρη τὰ ᾿Ισραήλ. 3 καὶ ἀπολῶ τὸ τόξον σου ἀπὸ τῆς χειρός σου τῆς ἀριστερᾶς καὶ τὰ τοξεύματά σου ἀπὸ τῆς χειρός σου τῆς δεξιᾶς καὶ καταβαλῶ σε 4 ἐπὶ τὰ ὄρη ᾿Ισραήλ, καὶ πεσῇ σὺ καὶ πάντες οἱ περὶ σέ, καὶ τὰ ἔθνη τὰ μετὰ σοῦ δοθήσονται εἰς πλήθη ὀρνέων, παντὶ πετεινῷ καὶ πᾶσι τοῖς θηρίοις τοῦ πεδίου δέδωκά σε καταβρωθῆναι. 5 ἐπὶ προσώπου τοῦ πεδίου πεσῇ, ὅτι ἐγὼ ἐλάλησα, λέγει Κύριος. 6 καὶ ἀποστελῶ πῦρ ἐπὶ Γώγ, καὶ κατοικηθήσονται αἱ νῆσοι ἐπ' εἰρήνης· καὶ γνώσονται ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος. 7 καὶ τὸ ὄνομά μου τὸ ἅγιον γνωσθήσεται ἐν μέσῳ λαοῦ μου ᾿Ισραήλ, καὶ οὐ βεβηλωθήσεται τὸ ὄνομά μου τὸ ἅγιον οὐκέτι· καὶ γνώσονται τὰ ἔθνη ὅτι ἐγώ εἰμι Κύριος ἅγιος ἐν ᾿Ισραήλ. 8 ἰδοὺ ἥκει, καὶ γνώσῃ ὅτι ἔσται, λέγει Κύριος Κύριος· αὕτη ἐστὶν ἡ ἡμέρα, ἐν ᾗ ἐλάλησα. 9 καὶ ἐξελεύσονται οἱ κατοικοῦντες τὰς πόλεις ᾿Ισραὴλ καὶ καύσουσιν ἐν τοῖς ὅπλοις, πέλταις καὶ κοντοῖς καὶ τόξοις καὶ τοξεύμασι καὶ ράβδοις χειρῶν καὶ λόγχαις· καὶ καύσουσιν ἐν αὐτοῖς πῦρ ἑπτὰ ἔτη. 10 καὶ οὐ μὴ λάβωσι ξύλα ἐκ τοῦ πεδίου οὐδὲ μὴ κόψωσιν ἐκ τῶν δρυμῶν, ἀλλ' ἢ τὰ ὅπλα κατακαύσουσι πυρί· καὶ προνομεύσουσι τοὺς προνομεύσαντας αὐτοὺς καὶ σκυλεύσουσι τοὺς σκυλεύσαντας αὐτούς, λέγει Κύριος. 11 καὶ ἔσται ἐν τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ δώσω τῷ Γὼγ τόπον ὀνομαστόν, μνημεῖον ἐν ᾿Ισραήλ, τὸ πολυάνδριον τῶν ἐπελθόντων πρὸς τῇ θαλάσσῃ, καὶ περιοικοδομήσουσι τὸ περιστόμιον τῆς φάραγγος. 12 καὶ κατορύξουσιν ἐκεῖ τὸν Γὼγ καὶ πᾶν τὸ πλῆθος αὐτοῦ, καὶ κληθήσεται Τὸ γαὶ τὸ πολυάνδριον τοῦ Γώγ. 13 καὶ κατορύξουσιν αὐτοὺς οἶκος ᾿Ισραήλ, ἵνα καθαρισθῇ ἡ γῆ, ἐν ἑπταμήνῳ· καὶ κατορύξουσιν αὐτοὺς πᾶς ὁ λαὸς τῆς γῆς, καὶ ἔσται αὐτοῖς ὀνομαστὸν ᾗ ἡμέρᾳ ἐδοξάσθη, λέγει Κύριος. 14 καὶ ἄνδρας διὰ παντὸς διαστελοῦσιν ἐπιπορευομένους τὴν γῆν θάψαι τοὺς καταλελειμμένους ἐπὶ προσώπου τῆς γῆς, καθαρίσαι αὐτὴν μετὰ τὴν ἑπτάμηνον, καὶ ἐκζητήσουσι. 15 καὶ πᾶς ὁ διαπορευόμενος τὴν γῆν καὶ ἰδὼν ὀστοῦν ἀνθρώπου οἰκοδομήσει παρ' αὐτῷ σημεῖον, ἕως ὅτου θάψωσιν αὐτὸ οἱ θάπτοντες εἰς τὸ γαὶ τὸ πολυάνδριον τοῦ Γώγ· 16 καὶ γὰρ τὸ ὄνομα τῆς πόλεως Πολυάνδριον· καὶ καθαρισθήσεται ἡ γῆ.
http://www.myriobiblos.gr/bible/ot/chap ... 48&page=39
Ο Ιεζεκήλ λέει ότι θα πέσουν πάνω τους όλοι (όρνεα) και θα "στείλει πυρ" στο Γωγ ο Θεός και θα κατοικηθούν τα "νησιά της ειρήνης". Στη συνέχεια λέει το κείμενο που παραθέτεις Gladiator ότι ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός ερμηνεύει αυτό ως της "κατά τόπους Ορθόδοξες εκκλησίες". P.G.36,608 <- την οποία μπήκα και έψαξα και δεν μπόρεσα να βρω .
http://khazarzar.skeptik.net/pgm/PG_Mig ... G%2035-38/
Αν ο Θεολόγος ο Ναζιανζηνός πράγματι λέει ότι έτσι είναι , τότε υπάρχει πιθανότητα να ισχύει.
GLADIATOR έγραψε:
Τότε ο Θεός θα αναδείξει ευσεβή εκκλησιαστικήν και πολιτικήν παγκόσμιον εξουσίαν, και τον «από πενίας» «βασιλέα» (Ανδρέου δια Χριστόν Σαλού,P.G.111,676,853)
αυτό το βασίζεις στην προφητεία του Ανδρέα περί του ευσεβούς βασιλιά :
Τώρα, παιδί μου, Πως να σου διηγηθώ χωρίς δάκρια για την αρχή των ωδίνων και τη συντέλεια; Κατά τις έσχατες ημέρες θα αναδείξει ο Θεός βασιλιά κάποιο φτωχό. Ο βασιλιάς αυτός θα πολιτευθεί με δικαιοσύνη, θα σταματήσει όλους τους πολέμους και θα πλουτίσει τους φτωχούς. Θα βασιλεύσει η ευτυχία όπως στην εποχή του Νώε. Οι άνθρωποι θα πλουτίσουν πολύ, θα ζουν γαλήνια και ειρηνικά, θα τρώνε, θα πίνουν, θα έρχονται σε γάμο, θα κινούνται με πολλή άνεση και θα απολαμβάνουν αμέριμνοι τα αγαθά της γης, επειδή δεν θα γίνονται πόλεμοι, θα μετατρέψουν τα σπαθιά τους σε δρεπάνια, τα βέλη σε πασσάλους, και τα δόρατα σε γεωργικά εργαλεία για να καλλιεργούν τη γη.
Αργότερα ο βασιλιάς θα στραφεί ανατολικά και θα ταπεινώσει τους Αγαρηνούς, γιατί ο Θεός είναι οργισμένος μαζί τους για τη βλάσφημη θρησκεία τους και για τη σοδομίτικη αμαρτία που κάνουν, πολλοί βέβαια απ’ αυτούς θα βαπτισθούν, θα ευαρεστήσουν στον βασιλιά και θα τιμηθούν, οι υπόλοιποι όμως θα εξοντωθούν, θα καούν ή θα θανατωθούν σκληρά.
Εκείνη την εποχή το Ιλλυρικό θα επανέλθει στο βασίλειο των Ρωμαίων, ενώ η Αίγυπτος θα συνθηκολογήσει. Ο βασιλιάς αυτός θ’ απλώσει το δεξί του χέρι στα γύρω έθνη, θα ημερώσει τα ξανθά γένη και θα κατατροπώσει τους εχθρούς του. Η βασιλεία του θα διαρκέσει τριανταδύο χρόνια. Για δώδεκα χρόνια δεν θα εισπράττει φόρους και δασμούς, θα ξαναχτίσει γκρεμισμένα θυσιαστήρια και θα ανοικοδομήσει ιερούς ναούς. Στις ημέρες του δεν θα γίνονται δίκες, αλλά ούτε θα υπάρχει άδικος και αδικημένος, τον βασιλιά αυτόν θα τον φοβηθεί όλη η γη, θα αναγκάσει τους ανθρώπους με τον φόβο να σωφρονισθούν, και θα εξοντώσει τους άρχοντες που παρανομούν.
Εκείνον τον καιρό ο Θεός θα φανερώσει στον βασιλιά όλο το χρυσάφι, όπου και αν βρίσκεται κρυμμένο. Κι αυτός θα το σκορπίσει «με το φτυάρι» σ’ όλη τη χώρα του. Από τον πολύ πλούτο οι άρχοντες θα ζουν σαν βασιλιάδες και οι φτωχοί σας άρχοντες. Ο βασιλιάς αυτός θα κάνη μεγάλα κατορθώματα. Θα ξεκινήσει με πολύ ζήλο για να διώξει τους Ιουδαίους. Κανείς Ισραηλίτης δεν θα απομείνει μέσα σ’ αυτή την Πόλη. Δεν θα ακούγονται γλέντια με λύρες, κιθάρες και άσεμνα τραγούδια. Δεν θα γίνεται τίποτα αισχρό, γιατί θα μισήσει και θα εξολοθρεύσει «εκ πόλεως Κυρίου πάντας τους εργαζομένους την ανομίαν» (Ψαλμ. Ρ΄ 8).
Θα επικρατήσει τότε μεγάλη χαρά και αγαλίασις. Η γη και η θάλασσα θα δίνουν πλούσια τα αγαθά τους. Η ζωή θα κυλά γαλήνια και ειρηνικά, και οι άνθρωποι θα ευφραίνονται όπως τον καιρό του Νώε, μέχρις ότου ήρθε ο κατακλυσμός.
Ενώ δίδονται και περισσότερες πηγές :
GLADIATOR έγραψε:
«Ιωάννην» (Μεθοδίου, «Χρησμοί και Προφητείαι»,σ.47-48), κατά το «βασιλέα μετά δόξης όψεσθε» (Ησ.λγ’,17,22), τον οποίον, κυριολεκτούμενον επί του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού (Ησ.λγ’,17,22), αναφέρεται τυπικώς και προδρομικώς και εις τούτον.
Και ουσιαστικά τότε είναι που θα γίνει η αναλαμπή της Ορθοδοξίας (τα 32 χρόνια της βασιλείας του) ! Σύμφωνα με αυτή την πεποίθηση αφού :
GLADIATOR έγραψε:
Τότε «κηρυχθήσεται τούτο το Ευαγγέλιον της Βασιλείας» του Θεού, δηλαδή το ορθόδοξον, αντί των νυν αιρετικών κηρυττομένων, «εν όλη τη οικουμένη, εις μαρτύριον πάσι τοις έθνεσιν» (Ματθ.κδ’14), τα δε έθνη θα μετανοώσι και θα βαπτίζονται ορθοδόξως κατά λαούς, μεταξύ δε τούτων κατά μέρος και το των Ισραηλινών (Α.Δ.Δελήμπαση, «Φοβερά και Θαυμαστά Ερχόμενα Γεγονότα», Αθήναι 1986,σ.68).
Τότε πληρωθήσεται και η προφητεία, δι’ ης λέγει ο Κύριος: «Και ανταποδώσω υμίν, αντί των ετών ων κατέφαγεν η ακρίς και ο βρούχος και η ερυσίβη και η καμπή, η δύναμις μου η μεγάλη, ην εξαπέστειλα εις υμάς. Και φάγεσθε εσθίοντες και εμπλησθήσεσθε και αινέσετε το όνομα Κυρίου του Θεού υμών, ά εποίησε μεθ’ υμών εις θαυμάσια, και ου μη καταισχυνθεί ο λαός μου εις τον αιώνα» (Ιωήλ β’,25-26).
«Καλότυχος», λέγει ο Άγιος, «όποιος ζήση μετά τον γενικό πόλεμο. Θα τρώγη με ασημένιο κουτάλι», τότε «θα ζήση ο λύκος με τ’ αρνί» (Αγίου Κοσμά του Αιτωλού). Διότι «οι άνθρωποι εν ταις ημέραις αυτού» του βασιλέως θα είναι «πλούσιοι σφόδρα και εν ειρήνη απείρω» (Ανδρέου δια Χριστόν Σαλού, P.G.111,863), και «ουδείς εξ αυτών πένης» (Μακρυγιάννη, ενθ’ ανωτ.σ.199) έσται.
Μετά όμως λέει ότι αυτό δεν θα διαρκέσει πολύ καιρό - βέβαια δε λέει πόσο, αλλά προφανώς όση είναι η βασιλεία του Εκ πενίας βασιλιά...γιατί έπειτα θα έρθει ο Αντίχριστος...
GLADIATOR έγραψε:
Η μακαρία εποχή της Αναλαμπής της Ορθοδοξίας μετά των ουρανίων και επιγείων αγαθών θα διαρκέση ολίγον σχετικώς χρόνον, κατά το πάνσοφον σχέδιον του Θεού της σωτηρίας και δικαιοκρισίας των ανθρώπων. Πάντως, ο Μακρυγιάννης είδε «το πενήντα θαμπωμένο» (Μαρκυγιάννη, ενθ’ ανωτ.σ,199), ήτοι ακαθόριστον.
Εάν επετρέπετο εις τον Διάβολον να καταστρέψη την οικουμένην κατά βούλησιν, ουδείς ο σωζόμενος, ουδέ και αυταί αι συνθήκαι της επιγείου ζωής! Αλλ’ επειδή, ουχί ο «ανθρωποκτόνος» (Ιωάν.η’,44) ούτος και αι σκοτειναί του δυνάμεις, αλλ’ ο Χριστός κυβερνά, κατά το «εδόθη μοι πάσα εξουσία εν ουρανώ και επί της γης» (Ματθ.κη’,18), ο όλεθρος θα επέλθη εις την ανθρωπότητα, κατά το «τα δύο μέρη αυτής εξολοθρευθήσεται και εκλείψει, το δε τρίτον υπολειφθήσεται» (Ζαχαρ.ιγ’,18) εν τη γη.
Δια του ολέθρου τούτου και της Αναλαμπής της Ορθοδοξίας προωθείται η εν Χριστώ σωτηρία των ανθρώπων και ετοιμάζεται η αποκάλυψις της δικαιοκρισίας του Κυρίου κατά την δευτέραν αυτού παρουσίαν.
Συνεπώς έχουμε α.Όλεθρο (του πολέμου) -> β.Ιωάννης -> γ. Διάδοση Ευαγγελίων ξανά -> δ. Αποκάλυψη ε. Αποστασία (και διαχωρισμό) Αντίχριστου -> Δευτέρα παρουσία
GLADIATOR έγραψε:
Η τελευταία πρόφασις των αρνουμένων την «έτοιμην» (Α’Πέτρ.α’,5) εν Χριστώ σωτηρίαν είναι το αγνωμόνως και μοχθηρώς λεγόμενον υπ’ αυτών, ότι καλός μεν ο Χριστιανισμός, αλλά δεν μας έφερεν επί γης ούτε ειρήνην, ούτε ευτυχίαν! Και λέγουσιν εν απιστία μετά των παλαιών απίστων, ότι δήθεν «εγκαταλέλοιπε Κύριος την γην, ουκ εφορά (δεν επιβλέπει) ο Κύριος» (Ιεζεκ.θ’,9).
Αυτό το λένε ήδη για τους καθολικούς.
GLADIATOR έγραψε:
Δια τούτο ο Θεός, ίνα αποκόψη και αυτήν την πρόφασιν αποδεικνύων ταύτην άδικον και εκ των πραγμάτων, επιτρέπει τον όλεθρον, δια να έλθη μετ’ αυτόν η Αναλαμπή της Ορθοδοξίας. Μετά την οποίαν όμως, θα ακολουθήση ραγδαίως η ολιγοχρόνιος μεγίστη αποστασία, καθ’ ην θα «αποκαλυφθεί ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιός της απωλείας» (Θεσσαλ.β’3 και Α’ Ιωάν.β’,18), ήτοι «ο Αντίχριστος» (Θεσσαλ.β’3 και Α’ Ιωάν.β’,18), «ον ο Κύριος αναλώσει τω πνεύματι του στόματος αυτού και καταργήσει τη επιφανεία της παρουσίας αυτού», ως προλέγει ο Απόστολος αυτού Παύλος (Β’ Θεσσαλ. β’,8).Τότε δε, κατά την κρίσιν της δευτέρας παρουσίας του, ο δίκαιος Θεός θα είπη προς τους προφασιζομένους «προφάσεις εν αμαρτίαις» (Ψαλμ.140,4), οι οποίοι, παρά τα εν λόγω φοβερά και θαυμαστά γεγονότα, «ου μετενόησαν» (Αποκαλ.θ’,20) : Πάντα τα αγαθά μου γης και ουρανού σας έδωκα και δια της Αναλαμπής και επικρατήσεως της Ορθοδοξίας, και υμείς με ηρνήθητε μη πιστεύσαντες προς σωτηρίαν σας αιώνιον! Εκείνος ο άνομος Αντίχριστος όλα τα ουράνια και επίγεια αγαθά σας αφήρεσε, και υμείς τον εδέχθητε και τον προσεκυνήσατε ως κύριόν σας! Ηπιστήσατε λοιπόν και απερρίψατε την «έτοιμην» (Α’ Πέτρ.α’,5) σωτηρίαν, όχι λόγω ανάγκης, αλλά ένεκα κακής προαιρέσεως και εθελοκακούργου θελήσεώς σας ως Υιοί Διαβόλου (Ιωάν.η’,44)! «Πορεύεσθε» λοιπόν δικαίως μετά του αρχόντος υμών «εις το πυρ το αιώνιον το ητοιμασμένον τω Διαβόλω και τοις αγγέλοις αυτού» (Ματθ.κε’,41), καθ’ ότι τοις «απίστοις» «και πάσι τοις ψευδέσι το μέρος αυτών εν τη λίμνη τη καιομένη εν πυρί και θείω, ο εστιν ο θάνατος ο δεύτερος» (Αποκαλ.κ’,8) ο αθάνατος της αιωνίου κολάσεως (Ματθ.κε’,46).
Πληρωθήσεται δε τότε τελείως και η προφητεία, «όπως αν δικαιωθής εν τοις λόγοις σου και νικήσης εν τω κρίνεσθαί σε» (Ψαλμ.50,6) δια της φιμώσεως των νυν αντιλεγόντων!
Πηγή: ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ, «ΤΑ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΔΙΑ ΤΑ ΕΡΧΟΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ» «Ο ΟΛΕΘΡΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ», ΑΘΗΝΑΙ 1998.
.
Εκ πρώτης όψεως δεν μου φαίνεται απίθανο να συμβεί έτσι , ας δούμε τι λέτε και οι υπόλοιποι, για να μη βγάζω βιαστικά συμπεράσματα....