Ο ρόλος του Βατικανού στην Ουκρανία

1
Η ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΜΕ ΜΟΧΛΟ ΠΙΕΣΗΣ ΟΥΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ
Εικόνα
Εικόνα
Ουνίτης ευλογεί αντικυβερνητικούς διαδηλωτές(WP)
Βρυξέλλες Πορφύρης Δ/Σταφυλά Π για το pentapostagma.gr

«Αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Ουκρανία δύναται να επιφέρει σημαντικές συνέπειες στις σχέσεις συμφιλίωσης ορθοδόξων και καθολικών”,παραδέχεται το “aleteia” (διεθνές καθολικό μέσο).Συνεχίζει:

Ενδεικτικό της θρησκευτικής έντασης είναι το γεγονός ότι η κυβέρνηση Ianoukovitch είχε απειλήσει την ουκρανική ”ελληνοκαθολική” Εκκλησία «με παύση των δραστηριοτήτων της και με αναστολή της λειτουργίας της», αν οι ιερείς της δεν σταματήσουν τις αγρυπνίες στο πλευρό των διαδηλωτών στην πρωτεύουσα. Αυτές οι αγρυπνίες έδωσαν σκηνές μιντιακής και πολιτικής εκμετάλλευσης όπου μέλη του κλήρου πρωτοστάτησαν ή εικόνες από εκκλησίες κατ΄όψιν ορθόδοξες όπου μεταφέρονταν τραυματίες. Μεγάλα ονόματα του διεθνούς καθολικισμού όπως ο Καρδινάλιος της Ν.Υόρκης Timothy Dolan εξέφρασαν την υποστήριξή τους στο φιλοευρωενωσιακό κίνημα.Ο ψευδοπατριάρχης Φιλάρετος των ουνιτών, το θρησκευτικό σκέλος των φιλοευρωενωσιακών κινημάτων, αιτιολογεί την βία: « οι άνθρωποι ήλπιζαν ότι θα υπογραφόταν η συμφωνία με την Ε.Ε. κάτι που δεν έγινε ».
Εικόνα
Αντίθετα, ο Πατριάρχης Κύριλλος ο 1ος από τη Μόσχα κάλεσε τους ανθενωτικούς συμπεριλαμβανομένου του κλήρου “να αντισταθούν στην απορρόφηση της Ουκρανίας από την βέβηλη Δύση”, μήνυμα που επεφρασμένα ενόχλησε τον καθολικισμό.« Όταν ένα μέλος του κλήρου εμφανίζεται στα οδοφράγματα και προκαλεί τα άτομα αυτό δεν είναι ένα μήνυμα της Εκκλησίας » δήλωσε o Kύριλλος.

Ο αντικανονικός Πατριάρχης Κιέβου, Φιλάρετος που δια της διάσπασης της Ορθόδοξης Εκκλησίας διευκόλυνε και την πολιτική διάσπαση και πυροδότησε το εμφυλιακό κλίμα, δηλώνει “ότι επιθυμεί απαγκίστρωση από την ρώσικη αυτοκρατορία”. Ουσιαστικά, επιλέγει την τιάρα των δυτικών και την αυτοκρατορία των αισθήσεων του δυτικού πολιτισμού.

Εντός της επικράτειας η διάσπαση της κοινωνικής συνοχής πέρα από τη γλωσσική διαφορά -ρωσόφωνοι και ουκρανόφωνοι- επιβαρύνεται και από το θρησκευτικό σχίσμα που πάντα ιστορικά προηγείται ή έπεται από μια πολιτική διάσπαση ή απόσχιση. Η Ουκρανία είναι διηραιμένη ανάμεσα στη Ανατολή που είναι Oρθόδοξη και στη Δύση που είναι πλειοψηφικά Kαθολική.Υπάρχουν 3 κυρίαρχες εκκλησίες:

Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας που ανήκει στο Πατριαρχείο Μόσχας η μόνη κανονική και αναγνωρίσιμη από τον υπόλοιπο ορθόδοξο κόσμο.Προίσταται ο μητροπολίτης Κιέβου, Βλαδίμηρος.Η Ορθόδοξη Εκκλησία που ανήκει στο Πατριαρχείο της Μόσχας είναι η πιο πολυάριθμη.
Η μικρή αλλά μεγάλης επιρροής ελληνοκαθολική Eκκλησία( υπό τη δικαιοδοσία του Βατικανού αλλά διατηρούν το ορθόδοξο τελετουργικό, οι λεγόμενοι “ουνίτες”) που απαριθμεί μόλις 5.000.000.Ο πρώην πρόεδρος Ιouchetchenko όταν επεδίωξε απεξάρτηση από Ρωσία κατά την Πορτοκαλί Επανάσταση είχε υποστηριχθεί σθεναρά από τους πιστούς αυτής της Εκκλησίας.(La Vie/ Le monde )
Η “Ορθόδοξη Εκκλησία του Κιέβου” (“Πατριαρχείο του Κιέβου”, που δεν αναγνωρίζεται από τα υπόλοιπα ορθόδοξα πατριαρχεία) που αν και επίσημα δεν είναι ακόμη υπό την δικαιοδοσία της Υψηλής Πύλης του Βατικανού, ενεργεί μόνο γι’ αυτό και τους πολιτικούς εκφραστές του.Είναι η απόλυτη “ουνία” με την απόλυτη κάλυψη της μη ακόμη ενσωμάτωσής της στη Ρώμη. Η Σύνοδος της Ρώσικης Εκκλησίας το 1997 την ανακήρυξε σχισματική και την αναθεμάτισε. Προσφάτως αναγνώρισε τις βαπτίσεις της ελληνοκαθολικής εκκλησίας (επίσημα ουνίτικης) . Iδρύθηκε το 1992 από τον τότε μητροπολίτη Φιλάρετο που απεχώρησε από την κανονική Εκκλησία, και νυν αυτοανακηρυχθέντα “Πατριάρχη Κιέβου”.
Eν τω μεταξύ υπάρχει και ένα σεβαστό ποσοστό της τάξης του 27 % που είναι Προστεστάντες και οι οποίοι συνεχώς διαμαρτύρονται μέσω ΜΚΟ για τα δικαιώματά τους.
Εικόνα
Τα γεγονότα ήταν αναμενόμενα.

O προκάτοχος του Κύριλλου, Πατριάρχης Μόσχας και Πασών των Ρωσιών Αλέξιος ο 2ος, σε συνέντευξη στο AFP (2004) κατηγορούσε τον τότε Πάπα ότι “επιχειρεί και πραγματώνει διεμβόλιση της Oρθοδοξίας δια του προσηλυτισμού”.Είχε εστιάσει στο φαινόμενο του ουνιτισμού στην Ουκρανία.Οι Oυνίτες της Oυκρανίας είναι οι καθολικοί που διατηρώντας το απόλυτα βυζαντινό /σλάβικο τελετουργικό στη λατρεία αλλά και στην παράδοση, προσηλυτίζουν τους πιστούς ορθόδοξους. Ο Αλέξιος, είχε προειδοποιήσει εγκαίρως για τον πρωτεύοντα ρόλο του Βατικανού στο Ουκρανικό: “Από την στιγμή που η ελληνοκαθολική Eκκλησία της Ουκρανίας βρίσκεται υπό την δικαιοδοσία του Πάπα της Ρώμης, η συνέχεια θα εξαρτηθεί από τη θέση του Βατικανού. Eκατοντάδες χιλιάδες ορθόδοξοι χριστιανοί στην Ουκρανία βιώνουν ένα καθεστώς διωγμού μειονότητας.”Διαβλέποντας την επερχόμενη κρίση είχε τονίσει ότι η ελληνοκαθολική Eκκλησία της Ουκρανίας “επιδεινώνει την κατάσταση,αναπτύσοντας τον θρησκευτικό της επεκτατισμό στο Νότο και την Ανατολή της Ουκρανίας σε περιοχές παραδοσιακά ορθόδοξες και κατ΄αυτό τον τρόπο αποπειράται να εμφυτεύσει τον ουνιτισμό εκεί όπου ιστορικά δεν υπήρξε ποτέ”. Σε μια εποχή όπου ακόμα οι Oυνίτες δεν είχαν το σημερινό status του “Πατριαρχείου του Κιέβου”, ο Αλέξιος είχε προειδοποιήσει για τις κινήσεις του τότε καρδινάλιου Husar, Ουνίτη Αρχιεπισκόπου της παραμεθόριας με τα πολωνικά σύνορα πόλης Livn. Είχε εναντιωθεί στον Husar ο οποίος διεκδικούσε το δικαίωμα μεταφοράς της επισκοπικής του έδρας από το Livn στο Κίεβο.Όπερ και εγένετο το 2005. «Αυτό θα αποτελέσει -όπως και αποτέλεσε- μια παράλληλη (υπονομευτική ) δομή στην κανονική Ορθόδοξη Εκκλησία της χώρας που είναι μια αυτόνομη εκκλησία υπό την δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Μόσχας.(περιοδικό FE TRANSMESA E SANTA TRADICION No 125)

Η Δύση έπαιξε το σίγουρο χαρτί του Καθολικισμού, της Σταυροφορίας των αυθορμήτως «εξεγερμένων” για να προωθήσει τον πολιτικοοικονομικό της και πνευματικό επεκτατισμό.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
To φωτορεπορτάζ είναι από το Washington Post (20/02/14)



Διαβάστε επίσης για την κρίση στην Ουκρανία:

ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ Η ΟΥΚΡΑΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ

Ο Viktor Ianoukovitch εγκατέλειψε οριστικά το Κίεβο;

Η γεωπολιτική καταιγίδα ολοένα και πλησιάζει. Ουκρανία-Αίγυπτος «οφθαλμόν αντί οφθαλμού»

ΟΥΚΡΑΝΙΑ : ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΕΕ -25 ΝΕΚΡΟΙ

Ουκρανία: «Ορατός ο κίνδυνος εμφυλίου πολέμου» http://www.pentapostagma.gr/2014/02/%CF ... woeyTvwmH8
<<ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΝΥΞ ΛΑΜΠΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΤΟ ΦΩΣ>>

Ο ρόλος του Βατικανού στην Ουκρανία

2
Σκανδάλισε ο Viktor Yanukovych όταν κοινώνησε στη Λαύρα του Κιέβου” ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ:OI ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΣΗ
Εικόνα
Κύριλλος και Γιανούκοβιτς στη Λαύρα του Κιέβου, το 2010 πριν την ανάληψη των καθηκόντων του
Δ Πορφύρης / Π Σταφυλά, Βρυξέλλες για το pentapostagma.gr

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Antoine Arjakovsky γάλλος ιστορικός, συγγραφέας και διευθυντής Ερευνών στο Κολλέγιο των Bernardins προβαίνει σε μια αποκαλυπτική ανάλυση των τελευταίων γεγονότων στην Ουκρανία (jolpress.com). Πέρα από τις όποιες μεθοδεύσεις και σχεδιασμούς, η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν όταν τον Ιανουάριο ο πρόεδρος Viktor Yanukovych κοινώνησε στην έδρα της Ορθόδοξης Εκκλησίας της δικαιοδοσίας του Πατριαρχείου Μόσχας στην περίφημη Λαύρα του Κιέβου. Αγνόησε τις ισορροπίες με τις άλλες 2 Εκκλησίες:το ψευδεπίγραφο oρθόδοξο σχισματικό και μη αναγνωρισμένο Πατριαρχείο Κιέβου και την ουνίτικη Ελληνοκαθολική Εκκλησία της δικαιοδοσίας Πάπα Ρώμης.
Εικόνα
Λαύρα Κιέβου, 2010
Επίσης οι καθολικοί δηλώνουν με κάθε αφορμή και σε κάθε μέσο την δυσφορία τους για την καταγγελία του Πατριάρχη Μόσχας ότι η Δύση είναι ο υποκινητής των διαδηλώσεων στην Ουκρανία. Φθάνουν μάλιστα στο σημείο να του κάνουν το ψυχογράφημά του και ειδικοί, αναλύουν την σθεναρή στάση του Κύριλλου έναντι της επέλασης των Δυτικών και των Καθολικών Ουνιτών.

Παράθεση της συνέντευξης:

Antoine Arjakovsky : Αυτό που πολύ ερέθισε ήταν η δήλωση του Πατριάρχη Κύριλλου της Μόσχας στις 26 Δεκεμβρίου ο οποίος δημοσίευσε ένα κείμενο λέγοντας ότι καταδικάζει τις διαδηλώσεις στην Ουκρανία εξηγώντας ότι αυτές χειραγωγούνται, ποδηγετούνται από τη Δύση και θεωρούσε ότι η Ουκρανία όφειλε να παραμείνει μέρος του ρώσικου κόσμου και της ευρασιατικής ένωσης που προετοιμάζει ο Πρόεδρος Πούτιν.

Τον Ιανουάριο, ο Πρόεδρος Ianoukovitch πήγε στη Λαύρα του Αγίου Αντωνίου στα σπήλαια του Κιέβου και κοινώνησε μαζί με όλη του την κυβέρνηση και αυτό σκανδάλισε πολύ τους πιστούς. Ο επίσκοπος Παύλος που χοροστάτησε στη λειτουργία ανήκει στο στενό περιβάλλον του Πατριάρχη Μόσχας Κυρίλλου.

JOL Press:Γιατί ο Πατριάρχης της Μόσχας παραμένει στρατευμένος στις θέσεις του;

Antoine Arjakovsky : O Kύριλλος είναι Πατριάρχης εδώ και 5 χρόνια.Πριν, ήταν υπεύθυνος των Εξωτερικών Υποθέσεων για μια δεκαπενταετία.Προοδευτικά, κατά την δεκαετία του 90 η Δύση έγινε γι’ αυτόν ο «κίνδυνος» και ο τόπος της παρακμής. Αυτός αποδέχθηκε μια ιδεολογία που έγκειται στο ότι η Ρωσσία αποτελεί ένα ιδιαίτερο μοντέλο που η δημοκρατία δυτικού τύπου δεν της αρμόζει και κυρίως ότι η Εκκλησία οφείλει να είναι κοντά στο κράτος…Αυτός θεωρεί ότι υπάρχουν 2 Ευρώπες : μια δυτική Ευρώπη που είναι η Καθολική-Προτεσταντική, εκκοσμικευμένη Ευρώπη και μια άλλη Ευρώπη, η Ορθόδοξη με δυνατή αυταρχική εξουσία και ένα μοντέλο ανάπτυξης με το ένα πόδι στην Ασία.

JOL Press :Αυτή είναι η οπτική μιας Ουκρανίας ως προέκταση της Ρωσίας …

Antoine Arjakovsky: Η θρησκευτική ανάλυση είναι σημαντική για ν΄αντιληφθούμε τα πολιτικά γεγονότα. Το πρόβλημα είναι ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν δέχθηκε ποτέ π.χ ο επίσκοπος Κιέβου να διαθέτει την δική του αυτονομία. Η Ουκρανία είναι σήμερα μια θρησκευτική βάση της Ρωσίας. Αν και αυτό είναι παράδοξο γιατί στην πραγματικότητα αυτή είναι η Ρωσία ή μάλλον η Μοσχοβία του 16ου αι. που δέχθηκε το βάπτισμά της από τους Ουκρανούς. Στην αρχή, η Ορθόδοξη Εκκλησία θεμελιώθηκε στο Κίεβο το 988 προερχόμενη από την Κωνσταντινούπολη.Τον 14ο αι.οι επίσκοποι της σημερινής Ουκρανίας πήγαν στην Μοσχοβία.Επομένως η Μόσχα είναι η κόρη -Εκκλησία και όχι η μητέρα -Εκκλησία. Για 25.000.000 Ουκρανούς η Ορθοδοξία είναι η θρησκεία τους.(σ.σ.: σ΄αυτό το νούμερο και στον όρο “ορθοδοξία” συμπεριλαμβάνει σχισματικούς και μη).


Ο σχισματικός Πατριάρχης Κιέβου,Φιλάρετος
Στην ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας έγινε ένα σχίσμα το 1991 : ένας επίσκοπος που ονομάζεται Φιλάρετος Denysenko αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική του Εκκλησία αυτή που αποκαλείται σήμερα Πατριαρχείο του Κιέβου το οποίο επιτελεί τη λατρεία στην ουκρανική γλώσσα.Η Μόσχα δεν αναγνωρίζει αυτήν την Εκκλησία αν κι αυτή συγκεντρώνει πλέον εκατομύρια πιστούς. Μια μεγάλη πλειοψηφία ιερέων και πιστών στην πλατεία Maïdan είναι καθολικοί που ακολουθούν το βυζαντινό τυπικό: αυτή είναι η Eλληνοκαθολική Eκκλησία η οποία μάχεται για τη δημοκρατία στο ίδιο επίπεδο με το Πατριαρχείο του Κιέβου.(σ.σ.: υπό την δικαιοδοσία του Βατικανού η “ουνίτικη” εκκλησία) Αυτές οι 2 Εκκλησίες (σ.σ.η ελληνοκαθολική και η ψευδεπίγραφα ορθόδοξη δηλ. το σχισματικό και μη αναγνωρισμένο Πατριαρχείο Κιέβου) υπερασπίζονται την εθνική ανεξαρτησία της Ουκρανίας,τα ανθρώπινα δικαιώματα .Αυτές αντιτίθενται στον πρόεδρο Viktor Ianoukovitch και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον βρίσκονται στην πλευρά των διαδηλωτών.Γι’ αυτό το λόγο είδαμε τόσους ιερείς στην πλατεία και τόσες προσευχές στην Maïdan. Στην ίδια πλατεία έγιναν και πολλές οικουμενικές προσευχές.
Εικόνα
Ο Antoine Arjakovsky είναι γάλλος ιστορικός, διευθυντής της Έρευνας στο Κολλέγιο των Bernardins και ιδρυτή ενός Ινστιτούτου Οικουμενικών Σπουδών στο Lviv της Ουκρανίας .Είναι συγγραφέας πολλών έργων εκ των οποίων «Qu’est-ce que l’orthodoxie ?» εκδ.Gallimard, 2013. http://www.pentapostagma.gr/2014/02/%CF ... woctzvwmH8
<<ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΝΥΞ ΛΑΜΠΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΤΟ ΦΩΣ>>

Ο ρόλος του Βατικανού στην Ουκρανία

3
Μπορεί ο Πάπας να σταματήσει τον πόλεμο;

Δεν ξέρω να απαντήσω στο ερώτημα του τίτλου ... ειλικρινά... αλλά θα προσπαθήσω.

Διότι όπως φαίνεται ... Τη διαμεσολάβηση του Πάπα Φραγκίσκου φέρεται να ζήτησε ο πρόεδρος της Ουκρανίας Ζελένσκι για τον τερματισμό της Ρωσικής εισβολής. ..... «Τέρμα! Σταματήστε! Αφήστε τα όπλα να σιγήσουν» είπε ο Πάπας. Ο οποίος πριν από λίγο καιρό είχε προσφερθεί να διαμεσολαβήσει προσωπικά μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας  . .... με ειδική προσευχή ..... 


Θυμάμαι τελευταία φορά που μια Ορθόδοξη Υπερδύναμη έκανε διαπραγματεύσεις με τον Πάπα δεν πήγε και τόσο καλά. Για να δούμε τι κύκλο θα κάνει η ιστορία ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Ρωσικό Βατικάνειο Πνεύμα-Ο Δούρειος Ίππος της Ορθοδοξίας

5
Εικόνα
Ο εκκλησιαστικός μεγαλοϊδεατισμός και αντορθόδοξος ιμπεριαλισμός του Πατριαρχείου Μόσχας εναντίον του Πρωτοθρόνου Οικουμενικού Πατριαρχείου και συνόλου της Ορθοδοξίας, ο οποίος ανεκόπη κατά την περίοδο του κομμουνιστικού καθεστώτος στην Σοβιετική Ρωσία, επανήλθε το έτος 1990 μετά την πτώση του τέως υπαρκτού σοσιαλισμού. Η Ρωσική Εκκλησία παρόλες τις πολλαπλές ευεργεσίες που εδέχθη στο διάβα των αιώνων από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, εντούτοις σταθερά, σταδιακά και μεθοδευμένα από το έτος 1589, όταν η Πρωτεύθυνη Μητέρα Αγία Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως απένειμε σε αυτήν, την λεγομένη «Πατριαρχική αξία και περιωπή», άρχισε να επιβουλεύεται το μαρτυρικό Φανάριο και προς τούτο καθιέρωσε μιά καινοφανή προπαγανδιστική τακτική που είχε και εξακολουθεί να έχει ως επίκεντρό της την ψευδή, αβάσιμη, ανιστόρητη, αντικανονική και αντιεκκλησιολογική θεωρία περί της λεγομένης «Τρίτης Ρώμης».

Πηγή : www.paratiritis-news.grhttps://www.paratiritis-news.gr/koinoni ... thodoxias/ ]

Re: Ο ρόλος του Βατικανού στην Ουκρανία

8
Ο μεγάλος έρωτας του πάπα Φραγκίσκου – «Εάν δεν σε παντρευτώ θα γίνω ιερέας» της είχε πειΗ αποκάλυψη για την ερωτική ζωή του Χόρχε Μπεργκόλιο, όπως είναι το πραγματικό όνομα του Ποντίφικα, έρχεται με την κυκλοφορία ενός βιβλίου του, που αναμένεται να κυκλοφορήσει τη 1η Απριλίου. Ένα βιβλίο στο οποίο αποκαλύπτεται το όνομα της γυναίκας που τον συγκίνησε προτού κάνει τα βήματά του στη ιεροσύνη.
Όπως αναφέρει το γαλλικό περιοδικό «Closer», το βιβλίο του Ποντίφικα που κυκλοφορεί σε λίγες ημέρες, δεν θα περάσει απαρατήρητο. Υπό τον τίτλο «Des pauvres au pape, du pape au monde» (Από τους φτωχούς στον Πάπα, από τον Πάπα στον κόσμο), που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Seuil», το βιβλίο παραθέτει αποσπάσματα από συνομιλίες με απλούς ανθρώπους αλλά και μαρτυρίες που επιβεβαιώνουν από «πρώτο χέρι» ότι είχε μία αρραβωνιαστικιά προτού αποφασίσει να αφιερωθεί στο Θεό.Ο 61χρονος Μάνολι από την Μαδρίτη, υποστηρίζει στο βιβλίο ότι κάποτε είχε ρωτήσει τον άντρα από την Αργεντινή που ήθελε να γίνει χασάπης όταν ήταν μικρός εάν είχε αρραβωνιαστικιά. «Μου απάντησε ειλικρινά ότι, είχε μια μεγάλη αγάπη πριν μπει στο ιεροδιδασκαλείο, ότι ήθελαν να ενωθούν με τα δεσμά του γάμου. Και παραδέχτηκε επίσης ότι βρισκόταν ακόμη σε επαφή μαζί της!». Σύμφωνα με την εφημερίδα «Le Parisien», αυτή η νεανική αγάπη είχε όνομα: Αμαλία. Μάλιστα, ο Πάπας φέρεται να της είχε εκμυστηρευτεί ότι εάν δεν την παντρευόταν, θα γινόταν ιερέας.Η ιστορία αγάπης της Αμαλίας και του Χόρχε ξεκίνησε τη δεκαετία του 1950 στο Μπουένος Άιρες, πρωτεύουσα της Αργεντινής. Τότε το ζευγάρι ήταν μόλις 15 ετών.«Ήταν υπέροχος», είχε πει το 2013 η Αμαλία. «Ήταν ένα αξιοπρεπές αγόρι, πάντα πολύ φιλικό.» Του άρεσε να της στέλνει γράμματα με ζωγραφιές. «Σε ένα γράμμα, είχε ζωγραφίσει ένα όμορφο μικρό σπίτι, με κόκκινη στέγη και λευκούς τοίχους, και είχε γράψει ότι θα το αγόραζε όταν με το καλό γίνει ο γάμος τους». Ωστόσο, οι γονείς του έφηβου κοριτσιού δεν ήθελαν αυτή τη σχέση δείχνοντας στο νεαρό να καταλάβει ότι θα έπρεπε να μην επιμείνει άλλο». «Μου είπε: Λοιπόν, αν δεν σε παντρευτώ, θα γίνω παπάς. Και το έκανε!», κατέληξε Αμαλία.

η σοβαροτητα του βατικανου για γελια

Re: Ο ρόλος του Βατικανού στην Ουκρανία

9
Δηλαδή το ζήτημα είναι, είτε με το Πάπα είτε με τον Πατριάρχη Ρωσίας.
Άσχετο, δεν απάντησα στο συγκεκριμένο θέμα εγώ Λάπτονα, εσύ τα σύνδεσες.
Το Οικουμενικό Πατριαρχείο βρίσκεται σε πόλεμο με το ρωσικό. Αυτό ήταν το θέμα μου.
​​​​
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παπισμός”

cron