Είναι ο ίδιος άγγελος που ανοίγει και κλείνει δηλαδή την άβυσσο
οχι λαπτονα, προσεξε σε παρακαλω,
ο αγγελος στην 5η σαλπιγγα που λαμβανει εξουσια να ανοιξει το φρεαρ της αβυσσου,
ειναι εκ πεσων αστερας. δεν ειναι αγγελος, ειναι διαβολος.
ο σατανας ειναι δεμενος στην αβυσσο, εξου και η Αποκαλυψη στο 18ο κεφαλαιο τον σατανα τον αναφερει ως θηριο εκ της αβυσσου...
στην 5η σαλπιγγα, μιλαει για ΤΟΝ εκπεσοντα αστερα, οπου ειναι ο σατανας.
ολοι οι δαιμονες ειναι εκπεσοντες αστερες, αλλα οταν μιλαει συγκεκριμενα για τον βασιλεα τους, τοτε μιλαει για τον σατανα προφανεστατα...
ο βασιλεας των δαιμονων, ειναι ο σατανας.
οταν λοιπον μιλαει με συγκεκριμενες προθεσεις, "Ο" αγγελος της αβυσσου, "ΣΤΟΝ" εκπεσοντα αγγελο, "Ο" βασιλεας της αβυσσου, "ΤΟΝ" αγγελο της αβυσσου, τοτε μιλαει για τον ιδιο τον σατανα. ο σατανας βρισκεται στην αβυσσο και ειναι ο βασιλεας των δαιμονων οπου και εκεινοι βρισκονται στην αβυσσο. ο βασιλεας της αβυσσου λοιπον, ειναι ο σατανας.
πιο ξεκαθαρο δεν γινεται νομιζω...
Ο Σατανάς δεν είναι ο Αβαδδών διότι ο Σατανάς έχει όνομα και επίθετο : Όφις ο μεγάλος , διάβολος - Σατανάς. Αν ήταν το ίδιο πρόσωπο θα το περιέγραφε με την ίδια ονομασία. Επίσης η δουλειά του Σατανά είναι να πλανάει και όχι να φέρνει ακρίδες να τιμωρεί αυτούς που πιστεύουν σε αυτόν....
ο σατανας εχει παρα πολλα ονοματα, διοτι τα ονοματα που του εχουμε δοσει οι ανθρωποι και οι γραφες, ειναι εννοιες.
το ιδιο προσωπο ειναι, και απλα του δινει αλλη μια ονομασια απο τις δεκαδες που υπαρχουν για αυτον.
επισης, δεν ειναι ακριδες φιλε μου, ειναι δαιμονες οπου εξερχονται μια συγκεκριμενη στιγμη απο την αβυσσο.