Μα αυτό δεν συζητάμε 3 μέρες τώρα?emman, σου εκανα μια ερωτηση και δεν ελαβα απαντηση.
στην ξανακανω, και σε παρακαλω απαντησε μου
για να καταλαβω, εφοσον καταλαβαινεις οτι ο αντιχριστος καταργηται απο τον ιδιο τον Χριστο στην Δευτερα του Χριστου Παρουσια, που ειναι το κολλημα σου?
μηπως δεν γνωριζεις πως στην Δευτερα Παρουσια γινεται και η τελικη κριση του κοσμου?
εαν το γνωριζεις, τοτε πως λες ολα τα παραπανω?
Οτι έτσι όπως τα γράφει ο Ιωαννης προφανώς κάτι άλλο θέλει να μας πεί.
Ο Αντίχριστος φίλε sarotos είναι ένας απλός άνθρωπος που θα τον καθοδηγεί ο διάβολος.
Το αν τον πιάσει ο Χριστός και τον στείλει στην λίμνη του Πυρός....αυτό δεν σημαίνει ότι τελιώνει και ο κόσμος.
Διότι ο Σατανας είναι η πηγή του Κακού εδώ και αιώνες..... και πόχι ένας απλός ανθρωπος που θα έρθει ως όργανον του Σατανα.
Για αυτό ο τελικός πόλεμος και το τέλος του κόσμου γίνεται με τον γωγ και μαγώγ όπου πιάνεται εκεί ο Σατανάς και ρίχνεται στην λίμνη του Πυρος εις τους αιωνας των αιώνων.....όπως επίσης και ο θάνατος και ο άδης!
Αρα μήν δίνουμε τόση αξία στον Αντίχριστο διότι το κύριο "πρόσωπο" είναι ο Σατανάς.
Η Βασιλεία του Χριστού εννοείται πως δεν τελιώνει ποτέ,όμως ποια η διαφορά αν είναι η βασιλεία του μετά τον Αντίχριστο...... απο το να ειναι η Βασιλειά Του απο την Σταυρωση μέχρι την εποχή του Αντιχριστου?ετσι λοιπον, για να καταπολεμησουν αυτην την αιρεση και να ξεκαθαρισουν οτι τα χιλια χρονια δεν ειναι ΜΕΤΑ τον αντιχριστο αλλα πριν, ξεκαθαρισαν στο "πιστευω" κιολας, οτι η Βασιλεια του Χριστου εχει ΗΔΗ ξεκινησει, και δεν τελειωνει ποτε.οπως ακριβως δηλαδη βλεπουμε και τον Ευαγγελιστη να λεει, οτι ο Χριστος εζησε και εβασιλεψε χιλια χρονια μετα των Αγιων Του.τα χιλια αυτα χρονια τελειωνουν με τον ερχομο του ιδιου του Χριστου, ως Κριτης πλεον στην Δευτερα Παρουσια Του, οπου οι πιστοι θα εχουν ΗΔΗ αρπαχτει σε νεφελες λιγο πριν ερθει ο Χριστος στην γη, οποτε η Βασιλεια του Χριστου μετα των Αγιων Του, δεν τελειωνει ποτε.
να συμπληρωσω, πως ο λογος που η βασιλεια του Χριστου δεν τελειωνει ποτε, ειναι διοτι «Η βασιλεία του Θεού εντός υμών εστί». απο την στιγμη που ενας ανθρωπος βαπτιζεται, τοτε ειναι κοινωνος με τον Χριστο. συμβασιλευει με τον Χριστο. ειναι συνκληρονομος της βασιλειας του Πατρος. ειναι κατοικητηριο του Αγιου Πνευματος. η βασιλεια του Χριστου λοιπον με τους αγιους Του, ειναι ατελειωτη, αφου η βασιλεια Του ειναι η Εκκλησια Του.
και αυτη ειναι η διαφορα με τα χιλια χρονια του σατανα.
εμμαν, σου εχω απαντησει σε ολα.
δεν το καταλαβαινεις και γραφεις ξανα τα ιδια.
ας μην μπουμε ομως στην διαδικασια αυτη, στο αν σου απαντησα η οχι, καθως δεν θα βγαλουμε ακρη αφου εσυ θα λες πως δεν απαντησα, ενω εγω θα λεω πως απαντησα σε ολα.
λοιπον, ας δουμε το τι λεει το Ορθοδοξο δογμα για το θεμα, και υστερα παμε και εκει...
Μόνο εγώ δεν βλέπω τις απαντήσεις?
Δεν αντιλέγω,αλλά δείξε μου σε όλη την Αγία γραφή που αλλού μιλάει για τα χίλια χρόνια της βασιλείας του Χριστού.πληρεστατος ο λογος του Ιωαννη.
μονο που η Αγια Γραφη δεν κατανοειται κομματι κομματι, αλλα μονο οταν μελεταται συνολικα.
και αυτη ειναι η ουσιαστικη διαφορα μας απο τους αιρετικους.
οι αιρετικοι ερμηνευουν (μαλλον "διαβαζουν" ειναι ο σωστος ορος) την Αγια Γραφη κομματι κομματι, εδαφιο εδαφιο, ενω η Ορθοδοξια λαμβανει εξολοκληρου την Αγια Γραφη. για να ερμηνευσει ενα εδαφιο θα δει τι λεει ολοκληρη η Αγια Γραφη για το θεμα.
στο συγκεκριμενο εδαφιο βεβαια, ειναι τοσο ξεκαθαρα αυτα που γραφει ο Ιωαννης που δεν χρειαζεται να ανατρεξουμε στο συνολο της.
το μονο που χρειαζεται ειναι η κατανοηση του τι λεει. εαν δεν υπαρξει αυτη η κατανοηση, τοτε πεφτουμε ευθυς αμεσως σε χιλιαστικες αιρεσεις.
Οχι όμως χωρία που τα κολάμε ότι και καλά μιλάνε για τα χιλια χρόνια.
Να μιλάει ξεκαθαρα για τα χιλια χρόνια.
Αυτό είπα και εγώ,ότι ο καθένας ερμηνεύει κομμάτια που μπορεί ή νομίζει ότι μπορεί να ερμηνεύσει.οχι εμμαν, δεν ειναι ετσι.
στην πραγματικοτητα σχεδον ολοι οι Πατερες ερμηνευσαν την Αποκαλυψη, αλλα οχι εξολοκληρου. ερμηνευσαν εδαφια εδαφια.
οι μονοι που εκαναν εξολοκληρου ερμηνεια ειναι οι Αγιοι Ανδρεας και Αρεθας.
Την Αποκάλυψη όμως εξολοκλήρου δεν την ερμήνευσε κανείς ακόμα.
Καποιοι λίγοι τώρα τελευταια ξεκίνησαν να την ερμηνεύουν όπως σου είπα......αλλά το πόσο η ερμηνεια τους ειναι σωστή είναι ένα άλλο θέμα.
Οταν λοιπόν κανενας ακόμα δεν εχει ερμηνεύσει εξολοκλήρου την Αποκάλυψη...... όταν η ιδια η εκκλησία εδώ και 2000 χρόνια δεν έκανε τον κόπο να την ερμηνεύσει τότε πως εστιαζεται σε κάποια χωρία μεμονομενα και τα ερμηνευει?
Εσυ δεν ειπες ότι πρέπει να ξέρουμε εξολοκλήρου την Αγία Γραφή για να εμρηνευσουμε διάφορα χωρία?
Αυτοι πως ερμηνευσαν κάποια χωρία της Αποκάλυψης εφόσον δεν είχαν ερμηνευσει όλη την Αποκάλυψη?
Επίσης θα ήθελα πολύ να διαβάζω αυτες τις ερμηνείες που λές που ειναι εξολοκλήρου της Αποκάλυψης.
Διότι παλιότερα είχα δει διάφορες ερμηνείες της Αποκάλυψης αλλά μόνο ερμηνείες δεν ήταν....... κατά την προσωπική μου άποψη πάντα.
Οπως είπα και παραπάνω η βασιλεία του Χριστου ειναι παντοτινή.οχι εμμαν, δεν ειναι ετσι.
στην πραγματικοτητα σχεδον ολοι οι Πατερες ερμηνευσαν την Αποκαλυψη, αλλα οχι εξολοκληρου. ερμηνευσαν εδαφια εδαφια.
οι μονοι που εκαναν εξολοκληρου ερμηνεια ειναι οι Αγιοι Ανδρεας και Αρεθας.
Ομως απο την μια λέε για τα χιλια χρόνια,απο την άλλη λες για βασιλεια για πάντα και τέλος για χίλια χρόνια βασιλείας απο την Σταυρωση μέχρι τον Αντίχριστο?
.............ετσι λοιπον, για να καταπολεμησουν αυτην την αιρεση και να ξεκαθαρισουν οτι τα χιλια χρονια δεν ειναι ΜΕΤΑ τον αντιχριστο αλλα πριν, ξεκαθαρισαν στο "πιστευω" κιολας, οτι η Βασιλεια του Χριστου εχει ΗΔΗ ξεκινησει, και δεν τελειωνει ποτε.
Σηκώνω τα χερια ψηλα.....ετσι λοιπον emman, το να λες οτι τα χιλια χρονια ξεκινουν μετα τον αντιχριστο, ειναι απλα εκτος Ορθοδοξου πιστεως.
ειναι αιρεση.
εχουμε ως Ορθοδοξοι, Δογμα απο την Δευτερη Οικουμενικη συνοδο, και το λεμε καθε φορα στο "πιστευω" μας, οτι τα χιλια χρονια της βασιλειας του Χριστου δεν τελειωνουν ποτε.
πως λοιπον ειναι δυνατον να ξεκινουν μετα τον αντιχριστο, οπου θα βασιλεβει ο Χριστος με τους Αγιους του χιλια χρονια και υστερα θα τελειωσουν τα χιλια χρονια και θα λυθει ο σατανας για λιγο καιρο?
αφου καθε φορα λεμε στο "Πιστευω" οτι η βασιλεια του Χριστου δεν τελειωνει ποτε.
και για την Ορθοδοξια ειναι ηδη παρων μεσω της Εκκλησιας και των μυστηριων.
η βασιλεια του Χριστου επι της γης, ειναι η Εκκλησια Του.
ξαναλεω λοιπον, πως το να μιλαμε για χιλια χρονια μετα τον αντιχριστο, για την Ορθοδοξια ειναι αιρεση.
Δηλαδή αλλάζει αυτό που λέει το πιστευω αν είναι τα χιλια χρόνια βασιλείας απο την Σταυρωση μέχρι τον Αντίχριστο ή αν ειναι απο τον Αντίχριστο και μετα.... μέχρι το τέλος του Σατανά?
Ναι ναι το γνωρίζουμε το ποιημα!οποιος εμενει στην πιστη του οτι τα χιλια χρονια ξεκινουν μετα τον αντιχριστο, δεν πιστευει στο "συμβολο της πιστεως". επομενως φιλε μου ειναι εκτος Ορθοδοξιας. αφου εχει αναθεματιστει η αιρεση αυτη απο την Β Οικουμενικη συνοδο, και πλεον ομολογουμε την πιστη μας αυτη καθε φορα που λεμε το "Πιστευω".
Εγώ όμως θέλω να ψάχνω την αλήθεια διότι «Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»
Το αν με πεί κάποιος αιρετικό ποσώς με ενδιαφέρει...
Εγώ δεν είμαι απόλυτος σε αυτα που λέω,ούτε το εχω δέσει κόμπο αυτο με τα χίλια χρόνια
Το ψάχνω το εν λόγο θέμα....... μέχρι όμως να πειστώ ότι δεν ειναι ετσι τα πραγματα και ειναι αλλιώς.....θα παραμείνω σε αυτα που διαβάζω και κατανοώ.
Ομως δεν τα παίρνω όλα αμασητί και έτοιμα όπως μου τα δώσουν....όποιοοι και να ειναι αυτοί,διότι ανθρωποι ειναι και αυτοί και ίσως να σφάλουν/.
Εγώ το πήρα σειρά σειρά το κείμενο και το ερμηνευσα,ρώτησα και εγραψα πολλά.....όμως απαντήσεις σε αυτα που ρώτησα αλλά και συγκεκριμενα λάθη πάνω σε αυτα που εγραψα με αντίλογο δεν είδα!αυτα δεν στα λεω για να πιστεψεις με το ζορι στην Ορθοδοξη ερμηνεια.
στα λεω για να καταλαβεις οτι δεν εχεις κατανοησει το εδαφιο. κατσε λοιπον μελετησε το για να κατανοησεις τι λεει.
το να μπω παλι στην διαδικασια να σου γραφω τα ιδια και τα ιδια και να μου απαντας λες και δεν ειδες ποτε τι σου εγραψα, δεν εχει νοημα.
σου λεω λοιπον πως ειναι δογμα. ειναι η Ορθοδοξη πιστη.
κατσε λοιπον μελετα το ΓΙΑΤΙ ειναι η Ορθοδοξη πιστη σε σχεση με αυτα που σου εγραψα και προσπαθησε να κατανοησεις το γιατι ερμηνευσαν ετσι οι Πατερες.
τωρα, παμε να δουμε με τα ματια μας τις ερμηνειες των Πατερων που σου ειπα πιο πανω.