Re: Νέα παρενόχληση ελικοπτέρου της FRONTEX απο τους Τούρκους

10
Λήψη μέτρων
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ έθεσε θέμα ευρωπαϊκής αντίδρασης σε αυτές τις προκλήσεις, ενώ ζήτησε τη λήψη μέτρων ώστε να υπάρξει ουσιαστική Κοινή Ευρωπαϊκή Πολιτική για τη μετανάστευση:

1. Μηχανισμούς υποχρεωτικής αλληλεγγύης προς τις χώρες του Νότου, που αποτελούν δηλαδή τα νότια εξωτερικά σύνορα της Ευρώπης και δέχονται τις μεγαλύτερες πιέσεις από μεταναστευτικά κύματα,

2. την οργάνωση της νόμιμης μετανάστευσης,

3. την ομαλή ένταξη των μεταναστών που ήδη ζουν ανάμεσά μας και εξωτερική πολιτική οικονομικής ανάπτυξης και ειρήνευσης στον πλανήτη.

Τέλος, ο κ. Λαμπρινίδης ρώτησε τον αρμόδιο επίτροπο γιατί η Ευρώπη δεν εφαρμόζει προγράμματα επαναπροώθησης λαθρομεταναστών με την Τουρκία, ενώ εφαρμόζει με άλλες χώρες όπως μεταξύ Ιταλίας, Μάλτας και Λιβύης και γιατί μια υποψήφια προς ένταξη χώρα όπως η Τουρκία αρνείται να συζητήσει την εφαρμογή τέτοιων προγραμμάτων.

«Σας ζήτησε η ελληνική κυβέρνηση να υπάρξει τέτοιο πιλοτικό πρόγραμμα και εσείς προτιμήσατε την Ιταλία και τη Μάλτα; ‘Η μήπως δεν σας το ζήτησε ποτέ εγκαίρως;» ρώτησε ο κ. Λαμπρινίδης.

Την ίδια μέρα πάντως ο εκπρόσωπος του κ. Barosso δήλωνε στους δημοσιογράφους: «Η FRONTEX βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις τουρκικές Αρχές προκειμένου να επιτύχει ένα πλαίσιο επιχειρησιακής συνεργασίας για τη διαχείριση των συνόρων.

Η διεύθυνση της FRONTEX έχει επίσης ενημερώσει τους Τούρκους ομολόγους της για τις δραστηριότητες που διεξάγονται στο πλαίσιο της επιχείρησης «ΠΟΣΕΙΔΩΝ 2009».

Τα 7 «χτυπήματα» από τις αρχές καλοκαιριού
Το «Εθνος της Κυριακής» αποκαλύπτει σήμερα όλες τις παρενοχλήσεις που έχουν δεχθεί τα ευρωπαϊκά μέσα, όπως αυτές έχουν καταγραφεί και μαγνητοφωνηθεί από το Εθνικό Κέντρο Αεροπορικών Επιχειρήσεων.

1. Στις 13/6/2009, αεροσκάφος C-182 της Σλοβακίας που εκτελούσε αποστολή επιτήρησης στο πλαίσιο της επιχείρησης «Ποσειδών» της FRONTEX, πετούσε στη διαδρομή Κως - Σάμος - Κως σε ύψη 1.200 έως 3.000 πόδια. Μεταξύ 04:32 - 05:32 ώρα Ελλάδος κι ενώ βρισκόταν μεταξύ Αγαθονησίου και Φαρμακονησίου το ραντάρ του αεροδομίου MILAS παρενέβη στη συχνότητα κινδύνου (243,0) αναφέροντας ότι παραβιάζει τουρκικό εναέριο χώρο, προτρέποντάς το να απομακρυνθεί άμεσα από την περιοχή, διαφορετικά θα αναχαιτισθεί.

2. Στις 18/6/2009, αεροσκάφος C-182 της Σλοβακίας που εκτελούσε αποστολή επιτήρησης στο πλαίσιο της επιχείρησης «Ποσειδών» της FRONTEX, πετούσε στη διαδρομή Κως - Σάμος - Κως.

Στις 5:55 ώρα Ελλάδος, ενώ βρισκόταν στα 4.000 πόδια με πορεία 1.80ο δέχθηκε κλήση από το ραντάρ DATCA στη συχνότητα κινδύνου (243,0) το οποίο του ανέφερε ότι έχει παραβιάσει τον τουρκικό εναέριο χώρο, προτρέποντάς το να εγκαταλείψει άμεσα την περιοχή, διαφορετικά θα αναχαιτισθεί. Ακριβώς τις ίδιες απειλές δέχτηκε στις 5:58 και ενώ πετούσε στην περιοχή Αγαθονησίου σε ύψος 2.000 πόδια και στις 06:30 και ενώ πετούσε σε ύψος 3.000 πόδια.

3. Στις 19/7/2009, αεροσκάφος C-208 του Λουξεμβούργου που εκτελούσε αποστολή επιτήρησης, πετούσε στη διαδρομή Λέσβος - Φαρμακονήσι - Λέσβος. Στις 2:51 ώρα Ελλάδος και ενώ βρισκόταν νοτιοανατολικά του Αγαθονησίου δέχθηκε κλήση από το ραντάρ DATCA στη συχνότητα κινδύνου με το ακόλουθο περιεχόμενο: «Σας μιλά το Flower Control (σ.σ.: είναι το χαρακτηριστικό του ραντάρ στην περιοχή DATCHA): Παραβιάζετε τουρκικό εναέριο χώρο. Εγκαταλείψτε αμέσως, διαφορετικά θα αναχαιτισθείτε». Στις 4:56 ώρα Ελλάδος και ενώ βρισκόταν βορειοανατολικά της Χίου, ίδια κλήση από το ραντάρ της Σμύρνης, με την ακόλουθη σαφέστατη απειλή: «Βρίσκεσαι στον τουρκικό εναέριο χώρο, στρέψε σε πορεία 310 διαφορετικά θα εφαρμοστεί τακτική ενέργεια».

4. Στις 1/8/2009, αεροσκάφος C-208 του Λουξεμβούργου που εκτελούσε αποστολή επιτήρησης στο πλαίσιο της επιχείρησης «Ποσειδών» της FRONTEX, πετούσε στη διαδρομή Λέσβος - Φαρμακονήσι - Λέσβος.

Στις 23:47 ώρα Ελλάδος και ενώ βρισκόταν βορειοανατολικά της Χίου δέχθηκε κλήση στη συχνότητα κινδύνου από το ραντάρ Σμύρνης ως εξής: «Βρίσκεσαι στον τουρκικό εναέριο χώρο, στρέψε σε πορεία 270 διαφορετικά θα εφαρμοστεί τακτική ενέργεια».

5. Στις 2/8/2009, αεροσκάφος C-208 του Λουξεμβούργου που εκτελούσε αποστολή επιτήρησης της FRONTEX, πετούσε στη διαδρομή Λέσβος - Φαρμακονήσι - Λέσβος. Στις 0:12 ώρα Ελλάδος κι ενώ βρισκόταν νοτιοανατολικά της Σάμου το ραντάρ της DATCA κάλεσε το αεροσκάφος στην συχνότητα κινδύνου, λέγοντας: «Παραβιάζεις τον τουρκικό εναέριο χώρο. Εγκατέλειψε αμέσως, διαφορετικά θα αναχαιτιστείς».

Στις 0:32 ώρα Ελλάδος, όπως και στη 1:15, και ενώ βρισκόταν βορειοδυτικά του Φαρμακονησίου δέχθηκε ακριβώς τις ίδια κλήσεις στη συχνότητα κινδύνου από το ραντάρ DATCA, με τις ίδιες απειλές. Στις 2:02 ώρα Ελλάδος και ενώ βρισκόταν βόρεια από το Φαρμακονήσι η κλήση επαναλήφθηκε από το ραντάρ DATCA: «Παραβιάζεις τον τουρκικό εναέριο χώρο, παρακαλώ εγκατάλειψε αμέσως». Ιδιου περιεχομένου κλήση επαναλήφθηκε στις 02:37 και ενώ βρισκόταν βόρεια από το Φαρμακονήσι.
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελληνοτουρκικά”