ΖΗΤΩ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΣΙΡΙΑΛ!!!!!

1
Ένα μικρό αφιέρωμα στα Σεπτεμβριανά( του 1955 στην Κων/πολη), με αφορμή την 56η επέτειό τους (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ)

Το απόγευμα της 6ης Σεπτεμβρίου 1955, όλα φαινόταν ήρεμα στήν
Πόλη. Μια μικρή ομάδα φοιτητών ήταν συγκεντρωμένοι στην Πλατεία του Ταξίμ, στην κορυφή του Πέρα, διαδηλώνοντας εναντίον της Ελλάδος. Η Ελλάδα ήταν πάντα ό συντηρούμενος από τις Τουρκικές αρχές στό­χος του όχλου.
Οι πέντε μεγάλοι δρόμοι πού οδηγούσαν στην Πλατεία Ταξίμ γέμισαν ξαφνικά με ένα μαινόμενο όχλο οπλισμένο με τσεκούρια, φτυάρια, ρόπαλα, σκεπάρνια, σφυριά και σι­δερένιους λοστούς πού φώναζε «Kahrolsun giavourlar!» (Ανάθεμα στους γκιαούρηδες!) και «Yikin, kirin, giavourdur!» (Σπάστε, γκρεμίστε είναι γκιαούρης!).
Οταν μαζεύτηκαν 50.000 περίπου άτομα, αλαλάζοντος όχλου, μπήκε σε εφαρμογή η επόμενη φάση του σχεδίου: Καταστροφή όλων των ελληνικών περιουσιών και βεβήλωση όλων των Ιερών και Όσίων του Ελληνισμού της Πόλης. Οι οδηγίες πού είχαν δοθεί ήταν να μη μείνει τίποτα όρθιο.

Εικόνα
Ακολούθησαν ώρες πραγματικής κόλασης. Ενα μέρος του όχλου κινήθηκε στο Istiklal Caddesi, το περίφημο Πέρα, πού στο ένα χιλιό­μετρο της διαδρομής
του είχε, σαν το πιο φημι­σμένο εμπορικό κέντρο της Πόλης, 700 περί­που
μαγαζιά πού το συντριπτικό τους ποσοστό άνηκε σε Ελληνες.
Χρυσαφικά μεγάλης αξίας λεηλατήθηκαν μέσα σ' ελάχιστα λεπτά απ' τους
συμπλεκόμενους μεταξύ τους διαδηλωτές. Οταν ο όχλος έφθασε στην Αγία
Τριάδα, ακούστηκαν οι κραυγές «Ανάθεμα στους άπι­στους!» και ο όχλος
εισέβαλε στην εκκλησία. Ο,τι κινητό υπήρχε στον ναό καταστράφηκε ή
βεβηλώθηκε. Εικόνες, άγια σκεύη, ράσα ήταν ο στόχος του μανιασμένου όχλου.
Το Πέρα μέσα σε λίγες ώρες άρχισε να αλλάζη όψη. Ό δρόμος αποκτούσε ένα περίεργο υπόστρωμα, πού ήταν ένα μίγμα απ' τα πράγ­ματα πού καταστρεφόταν:
μηχανήματα, γούνες, ρολόγια, παπούτσια, λάδια, τυριά, υφά­σματα, πιατικά, ρούχα, διάφορα άλλα είδη τροφίμων και ένδυσης, ανακατεμένα, κάτω απ' το βάρος του όχλου πού κινιόταν συνεχώς, δημιούργησαν σιγά-σιγά μια
υπερυψωμένη μάζα λασπώδη καί λιγδερή.

Εικόνα
Στό μεταξύ το σχέδιο της καταστροφής όλων των ελληνικών περιουσιών της Πόλης βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη: Εκατό ομάδες εκτελούσαν το φρικιαστικό τους έργο σε μια τεράστια έκταση απ' τον Βόσπορο ως τη θά­λασσα του Μαρμαρά. Οι επί κεφαλής των διαδηλωτών με καταλό­γους σπιτιών και καταστημάτων των Ελλή­νων, διεύθυναν τις ομάδες του όχλου.
Ηταν ένας οργανωμένος τυφώνας πού σά­ρωνε τα πάντα στο πέρασμα του. Δεκάδες Ελληνες πολίτες και κληρικοί κακοποιήθη­καν. Λεηλατήθηκαν ή παραδόθηκαν στις φλό­γες 73 ελληνικές εκκλησίες. Καταστράφηκαν εικόνες, αγιογραφίες και σκεύη ανεκτίμητης ιστορικής και αρχαιολογικής άξιας. Κατα­στράφηκαν ολοσχερώς και τα 26 Ελληνικά σχολεία. Ή Πατριαρχική Σχολή του Φαναρι­ού πού ιδρύθηκε το 1453 και ή Θεολογική Σχο­λή της Χάλκης υπέστησαν το μένος του όχλου με ιδιαίτερη βαρβαρότητα. Το Ζάππειο Λύκειο δέχτηκε την επιδρομή του όχλου που
κα­τρακύλησε απ' τις μεγάλες μαρμάρινες σκάλες το άγαλμα του ευεργέτου του Σχολείου Κων­σταντίνου Ζάππα και, κατέστρεψε όχι μόνο θρανία, πιάνο, αίθουσα τελετών αλλά έκανε και τεράστια ζημιά στις τοιχογραφίες πού κο­σμούσαν το εσωτερικό του σχολείου. 4.340 ελληνικά καταστήματα λεηλατήθηκαν και κα­ταστράφηκαν. 2.600 σπίτια Ελλήνων βρέθη­καν στο μάτι του κυκλώνα και παραδόθηκαν στο μένος καί την πρωτοφανή λύσσα του ό­χλου. Ρημάχτηκαν κυριολεκτικά καί κατα­στράφηκαν τα γραφεία και τα πιεστήρια των τριών μεγάλων ελληνικών εφημερίδων της Κωνσταντινούπολης.
Στό Ελληνικό νεκροταφείο του Σισλί μία ομάδα τυφλωμένων απ' το μίσος
διαδηλωτών επί δύο ολόκληρες ώρες κατέστρεφε τάφους καί σταυρούς, έσκαβε τους πιο πρόσφατους καί έβγαζε έξω τα πτώματα μαχαιρώνοντας καί κομματιάζοντας τα.
Στήν Παναγία των Βλαχερνών, πού χτίστη­κε πάνω στα θεμέλια Βυζαντινού ναού του 470 μ.Χ., ο όχλος των διαδηλωτών κατέστρεψε με απίστευτη μανία ό,τι οι Ελληνες κατάφεραν να διατηρήσουν για χίλια τετρακόσια ογδόντα πέντε χρόνια. Στόν Αγιο Γεώργιο στα Ψωμαθιά, μια εκ­κλησία χτισμένη τον 13ο αιώνα πού οι Τούρκοι ονόμαζαν kanli kilise (ματωμένη εκκλησία) απ' το αίμα πού έχυσαν στο σημείο εκείνο την ημέρα της άλωσης της Κωνσταντινούπολης, η μανία των διαδηλωτών μετέτρεψε την ιστορι­κή εκκλησία σε σωρό ερειπίων.
Στήν Ιερά Μονή της Ζωοδόχου Πηγής, γνωστή σαν Βαλουκλιώτισσα, οι
αστυνομικοί καί ο νυχτοφύλακας πού υποτίθεται ότι τη φύ­λαγαν, καθοδήγησαν τον όχλο στην καταστρο­φή καί στη λεηλασία του ιστορικού Μοναστη­ρίου. Καί οι τρεις μοναχοί πού βρισκόταν τη νύχτα της 6ης Σεπτεμβρίου στο Μοναστήρι είτε θανατώθηκαν είτε βασανίστηκαν. Ό 90χρονος μοναχός Χρύσανθος Μαντάς βρήκε τραγικό θάνατο μέσα στις φλόγες της φωτιάς πού άναψαν για να τον κάψουν. Ό 6Οχρονος ηγούμενος, επίσκοπος Παμφιλίου Γεράσιμος, βασανίστηκε
καί τραυματίστηκε βαρεία στο κεφάλι. Ό 35χρονος ιερέας Ευάγ­γελος
χτυπήθηκε καί βασανίστηκε. Ό όχλος απαιτούσε τη σταύρωση του πού τελικά δεν έγινε, γιατί οι διαδηλωτές ήθελαν να απολαύ­σουν μία αργή καί
σαδιστική σταύρωση, αλλά καθυστέρησαν πολύ, τους πρόλαβε ο Στρατιωτικός Νόμος πού κηρύχτηκε τα μεσάνυχτα καί φοβήθηκαν τις συνέπειες του.

Εικόνα
Οί Πατριαρχικοί Τάφοι καί τα σκηνώματα των μεγάλων ευεργετών του Γένους πού από το 1850 καί μετά τοποθετούντο στον αυλόγυρο της Ιεράς Μονής, καταστράφηκαν με καννιβαλική μανία. Οι Πατριαρχικοί Τάφοι
ανοί­χτηκαν καί τα οστά των νεκρών σκορπίστηκαν στους δρόμους.
21 ελληνικά εργοστάσια καταστράφηκαν ολοκληρωτικά. Σέ όσα βρισκόταν στα παράλια του Βοσπόρου οι μηχανές καί τα εργαλεία πετάχτηκαν στη θάλασσα.
110 ελληνικά εστιατόρια καί ξενοδοχεία λε­ηλατήθηκαν, καταστράφηκαν ή
παραδόθη­καν στις φλόγες. Καί τα 27 ελληνικά φαρμα­κεία λεηλατήθηκαν καί καταστράφηκαν.
Οι βιασμοί γυναικών, ανεξάρτητα απ' την ηλικία τους, υπολογίζεται ότι
ξεπέρασαν τους 200 τη νύχτα εκείνη, ενώ παρέμεινε άγνωστος ο τελικός
αριθμός των νεκρών, πού ξεπέρασε τους 20, παρ' όλο πού οι οδηγίες πού
είχαν δο­θεί απαγόρευαν τις δολοφονίες.
Το οργανωμένο σχέδιο της ολοκληρωτικής καταστροφής των περιουσιών των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης διήρκεσε 6 ώρες πε­ρίπου. Στίς 12 τα μεσάνυχτα καί, αφού οι τέλεια οργανωμένες ομάδες είχαν σχεδόν ολοκληρώ­σει το έργο τους, η Τουρκική Κυβέρνηση ευαρεστήθηκε να κηρύξει Στρατιωτικό Νόμο σε μια Πόλη παραδομένη στις φλόγες. Το σχέ­διο τους σημείωσε καταπληκτική επιτυχία.
Το σύνολο σχεδόν των ελληνικών περιουσιών κα­ταστράφηκε. Ό ελληνικός
πληθυσμός τρομο­κρατήθηκε. Οί απειλές για τη ζωή όσων είχαν επιβιώσει ήταν διάχυτες στην ατμόσφαιρα. Ό στόχος τους λαβώθηκε θανάσιμα, Ό Ελ­ληνισμός της Κωνσταντινούπολης δεν επρό­κειτο να συνέλθει ποτέ από το χτύπημα της νύ­χτας αυτής. Σιγά-σιγά καραβάνια ολόκληρα από Ελληνες εγκατέλειπαν την Βασιλεύουσα για να εξασφαλίσουν τουλάχιστον τη ζωή τους.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
.\n.\n.\n\n
Εικόνα

Re: ΖΗΤΩ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΣΙΡΙΑΛ!!!!!

4
Τουρκικά σήριαλ αποβλακώνουν τους Έλληνες

Οι Ανεξάρτητες αρχές δεν αντιλαμβάνονται τίποτε.

Ο Υπουργός εξωτερικών έχει ερωτικά ραντεβουδάκια με τον Νταβούτογλου.

Ο υπουργός προστασίας του Πολίτη και οι συνιστώσες ούτε στατιστικά στοιχεία
συμβάντων δεν μπορούν πλέον να κρατήσουν.

Η ΕΥΠ στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου διευκολύνει τους πράκτορες της ΜΙΤ.

Οι εταιρείες προστασίας ζώων χάρις την μετανευστική πολιτική της Ελλάδος
επέτυχαν να μη κυκλοφορούν αδέσποτα στην Αθήνα

Το Υπουργείο Οικονομικών επιχειρεί διαρθρωτικές αλλαγές, ώστε να καταλάβει ο
Ελληνικός Λαός ότι όταν λέει το Υπουργείο ύφεση εννοεί ‘άπνοια. Το χαράτσι
θα εισπράττεται μέσω του ψωμιού που είναι πιο σίγουρο εισπρακτικό εργαλείο
από ότι η ΔΕΗ.

Οι εκκλησίες των Ενοριών μοιράζουν συσσίτια κατοχής.

Οι στρατηγοί άγχονται αν θα προαχθούν σε ένα ¨Έθνος που σε ένα δύο χρόνια
ούτε στα βιβλία δεν θα αναφέρεται.

Οι απανταχού Δημοκράτες διαμαρτύρονται γιατί το τσιμπούσι της εορτής της
Δημοκρατίας αναβλήθηκε.

Οι αγανακτισμένοι ξεφούσκωσαν, ραντίσθηκαν και σώπασαν.
Το μόνο τους πρόβλημα είναι αν με τον αποκωδικοποιητή θα πιάνει ψηφιακά τα πατριωτικά
κανάλια με τα Τουρκικά σήριαλ.

Το χρήμα που έκλεψαν οι Τοκογλύφοι και οι πολιτικοί χρεώθηκε στον Λαό .

Έγινε βρόγχος και τον πνίγει.

Το σύστημα έχει προωθήσει στην πολιτική σκηνή όλους τους πουλημένους. Ακόμη
και ο Τράγκας που κάνει αγώνα για την γενοκτονία των Ελλήνων, στο Crash
ομιλεί με τα καλύτερα λόγια για τον Υπουργό Δικαιοσύνης. Σπουδαίος Υπουργός
με πολλές θεατρικές παραστάσεις, άνθρωπος της παγκοσμιοποίησης. Δεν επέτρεψε
τη μείωση του μισθού των Δικαστικών γιατί αυτό ενδεχόμενα θα σήμαινε μείωση
του μισθού των πολιτικών.

Για το μόνο αληθινό που είδα και παίρνω όρκο ότι δεν ήταν φτιαχτό, ήταν το
μπουγέλωμα και τα χαστουκάκια του Κασιδιάρη.

Κάποτε ο Οζάλ είχε πει ότι δεν θα χρειαστεί πόλεμος για να κατακτήσουμε την
Ελλάδα αλλά θα πέσει μόνη της σαν ώριμο φρούτο στις αγκαλιές μας.

Που να το φαντάζονταν ότι είκοσι σχεδόν χρόνια με τα τον θάνατο του,
(δολοφονία), η Ελλάδα θα είχε πραγματικά κατακτηθεί σαν «χαζό φρούτο»
από…μια τουρκική τηλεοπτική επέλαση που έχει καθηλώσει τους Έλληνες μέσα
στην μεγάλη τους κρίση, καθώς τα ελληνικά κανάλια σου δίνουν πλέον την
εντύπωση ότι… δεν βρίσκεσαι σε κάποια ελληνόφωνη επικράτεια, αλλά κάπου στην
Κωνσταντινούπολη, στην Άγκυρα, στον Ντιαρμπακίρ και δεν… συμμαζεύεται.

Τρίβουν τα χέρα τους οι Τούρκοι καθώς οι τηλεοπτικές τους σειρές έχουν βρει
τον καλύτερο πελάτη στο ελληνικό κοινό γεμίζοντας τα τουρκικά ταμεία και
παράλληλα σπάνε πλάκα με τους «χαϊβάνηδες γιουνάνληδες», καθώς τους πασάρουν
ότι θέλουν για μεταξωτές κορδέλες ενώ στην ίδια την Τουρκία προβάλλονται
τηλεοπτικές σειρές με έντονο ανθελληνικό περιεχόμενο.

Που ξέρει κανείς, μπορεί σε λίγο καιρό να φτάσουμε στο σημείο να εισάγουμε
και αυτές τις τουρκικές τηλεοπτικές σαπουνόπερες, θάβοντας οριστικά την
ελληνική μας κουλτούρα στο μπιτ παζάρ της Ανατολίας, προς δόξα του
Μακρυγιάννη του Κολοκοτρώνη και Κοσμά του Αιτωλού. Εξ άλλου οι Τούρκοι
θεωρούν πως μας κάνουν μεγάλη χάρη να μας πουλάνε ότι τηλεοπτικό φρούτο
παράγουν, καθώς, όπως ισχυρίζονται, μέσα στην μεγάλη κακομοιριά της Ελλάδας
οι τηλεοπτικές τους σειρές… αναπαύουν τους κακομοίρηδες τους Έλληνες και
τους δίνουν λίγη χαρά μέσα στο ζοφερό περιβάλλον της μαύρης τους
καθημερινότητας.

Είναι χαρακτηριστικό ένα δημοσίευα της τουρκικής εφημερίδας Βατάν, με τον
τίτλο, «Türk dizileri Yunanlılara krizi unutturuyor», δηλαδή, «Οι τουρκικές
σειρές κάνουν τους Έλληνες να ξεχνούν την κρίση». Παράλληλα μια πρόσφατη
έρευνα του γνωστού τουρκικού καναλιού, NTV, από την εκπομπή, «Pasaport» του
Mete Çubukçu, με τον τίτλο, «Türk dizileri krizdeki Yunanistn’ ı nasil
etkiliyor», δηλαδή, «πως επιδρούν οι τουρκικές σειρές στην ελληνική κρίση»,
ούτε λίγο ούτε πολύ υποστηρίχτηκε ότι οι τουρκικές σαπουνόπερες εμφανίζονται
σας οι …ψυχολογικοί σωτήρες των Ελλήνων.

Αλλά το θέμα είναι πολύ πιο σοβαρό καθώς δια μέσω αυτών των σειρών
καλλιεργείται ένα κλίμα εικονικής φιλίας, μιας ατμόσφαιρα ελληνικής
υποχώρησης και σταδιακής αποδοχής όλων των τουρκικών επεκτατικών απόψεων και
φυσικά δημιουργείται το έδαφος για να γίνουν φιλικές όλες οι τουρκικές
διεκδικήσεις που θα μας «απαλλάξουν» από όλες τις «σύγχρονες αμαρτίες» μας
σαν έθνος και σαν λαός. Με λίγα λόγια, αυτό που είχε πει ο Οζάλ, έρχονται
σήμερα να το υλοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τα μεγάλα ελληνικά κανάλια
σαν σύγχρονες κερκόπορτες της τουρκικής τηλεοπτικής εισβολής.

Η αρχή έγινε από την περίφημη «Ιστορία Αγάπης» με την γνωστή τηλεοπτική
σειρά του Μέγα. Αλλά ο θριαμβρος της τουρκικής τηλεοπτικής εισβολής έγινε με
τον περίφημο Εζέλ. Εδώ θα κάνουμε μια στάση καθώς το θέμα χρειάζεται και
κοινωνιολογική ερμηνεία. Τρεις ήταν κυρίως οι αιτίες της μεγάλης επιτυχίας
του Εζέλ.

Α) Η πρώτη είναι η καθαρά κινηματογραφική- τηλεοπτική. Συγκρίνοντας τον ΕΖΕΛ
με τα ελληνικά σήριαλ, (με τις λατινοαμερικάνικες σαπουνόπερες ούτε λόγος να
γίνετε για κάποια σύγκριση, καθώς εκεί η ηλιθιότητα είναι ο κύριος
πρωταγωνιστής ), αμέσως διαπιστώνει κανείς ότι υπερέχει κατά πολύ σε
ποιότητα. Η συνταγή μεγάλης και συνεχής δράσης με φοβερή πλοκή, άριστοι
ηθοποιοί με φοβερό παίξιμο, έντεχνη και πράγματα ποιοτική μουσική, μια
εικόνα πολυτελείας και χλιδής, (άσχετη με την τουρκική πραγματικότητα ),
πέτυχε να υπνωτίσει ένα ελληνικό κοινό που έχει βαρεθεί τις ελληνικές
τηλεοπτικές βλακείες.

Β) Η δεύτερη διάσταση είναι η ψυχολογική. Εδώ θα ήθελα να σταθώ περισσότερο.
Στο σήριαλ αυτό, (όπως και στα άλλα τουρκικά σήριαλ), εμφανίζεται μια χαμένη
διάσταση της ελληνικής κοινωνίας που έχει θαφτεί τα τελευταία χρόνια από ένα
πολυδιαφημιζόμενο ελληνικό εκσυγχρονισμό. Ενώ στα ελληνικά κανάλια κυριαρχεί
μια επιμονή στην σεξουαλικότητα και σε κάθε ευκαιρία το γυμνό είναι ο
σημαντικότερος τηλεοπτικός παράγοντας τηλεθέασης, ενώ καθημερινά
βομβαρδιζόμαστε από τηλεοπτικές σειρές που προάγουν την αποχαύνωση της
ελληνικής κοινωνίας, εδώ έχουμε την προβολή μιας κοινωνίας που υποτίθεται
ότι σέβεται την τιμή της γυναίκας, την οικογένεια με το κοινό τραπέζι, την
μάννα, τον πατέρα, τις αδελφικές σχέσεις, την τιμή της φιλίας και όλα αυτά
που ήταν το κύριο χαρακτηριστικό της ελληνικής κοινωνίας μέχρι ίσως και την
δεκαετία του εβδομήντα. Ο «ΕΖΕΛ» ξυπνάει στον σημερινό Έλληνα κάποια χαμένη
του ταυτότητα και αυτό είναι ίσως ο κυριότερος λόγος της μεγάλης του
επιτυχίας, (ούτε να το φανταστεί κανείς ότι θα μπορούσε να προβληθεί στην
Γερμανία ή σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα). Υπάρχει όμως και η τελευταία και πιο
ενδιαφέρουσα διάσταση,

Γ). Χωρίς να το κάνουν συνειδητά, αλλά αυτό ήταν αναπόφευκτο, ο «ΕΖΕΛ»
δείχνει ακριβώς μια από τις σημαντικότερες διαστάσεις της σύγχρονης
Τουρκιάς. Μια ασταμάτητη βία και μια αδίστακτη τουρκική μαφία. Το πιο
επικίνδυνο είναι ότι εδώ ο Έλληνας εξοικειώνεται με κάτι το μέχρι χτες
πρωτόγνωρο. Το έγκλημα, η εκδίκηση, το αίμα, τα πιστολίδια και οι
δολοφονίες, προβάλλονται σαν κάτι το φυσιολογικό, κάτι το απαραίτητο, συχνά
αναγκαίο για το ξέπλυμα της τιμής, για την απόδοση της δικαιοσύνης. Αυτή
είναι η σύγχρονη Τουρκία. Ένας κόσμος βουτηγμένος στο αίμα, όπου οι «ήρωες»
και οι «σοφοί» είναι οι μεγαλύτεροι εγκληματίες της τουρκικής μαφίας.

Εδώ όμως βρίσκεται και το πιο επικίνδυνο σημείο για τους Έλληνες και τον
ελληνισμό. Έχοντας υποφέρει επί αιώνιες από μια αφύσικη, συχνά πρωτόγνωρη
βαρβαρότητα που πήγαζε ακριβώς από το ψυχολογικό υπόβαθρο μιας κοινότητας
και μιας θρησκείας όπου δεν καταδικάζεται η βία όπως στον χριστιανισμό, αλλά
αντίθετα συχνά εξυψώνεται σαν η απαραίτητη κάθαρση, σήμερα εξοικειωνόμαστε με
τηλεοπτικό τρόπο και θαυμάζουμε αυτό το αιματοβαμμένο «δημιούργημα» που
μπροστά του ακόμα και οι γκάγκστερς του Σικάγο φαντάζουν μωρές παρθένες. Και
παράλληλα, ο θαυμασμός αυτός μετατρέπεται σταδιακά, υποσυνείδητα αλλά
σταθερά, σε ένα αίσθημα υποταγής μπροστά σε έναν αδίστακτο, όπως προβάλλεται,
γείτονα, που είναι ικανός για όλα, ακόμα και να.. πίνει το αίμα σαν
λεμονάδα.

Ενώ όμως στην Ελλάδα οι Έλληνες μένουν με ανοιχτό το στόμα παρακολουθώντας
τις τουρκικές τηλεοπτικές σειρές, στην ίδια την Τουρκία κάνουν θραύση οι
ανθελληνικές τηλεοπτικές σειρές όπως αυτή που μεταδίδεται στην τουρκική
κρατική τηλεόραση με τον τίτλο, «Mazi kalbımde yaradır» δηλαδή, «Το παρελθόν
πληγή στην καρδιά μου». Στην ανθελληνική αυτή σειρά παίζουν ο Özğür Çevik,
γνωστός Νίκος μας από την τουρκική τηλεοπτική σαπουνόπερα «Ιστορία αγάπης»
και η Sedef Avci, η γνωστή μας Μπαχάρ από τον Εζέλ.

Η ιστορία είναι και αυτή ιστορία αγάπης με φόντο όμως την κυπριακή τραγωδία
του 1974. Ο Özğür Çevik, αξιωματικός του τουρκικού ναυτικού μετέχει στην
τουρκική εισβολή στην μεγαλόνησο και σε διαφορές πολεμικές επιχειρήσεις με
πολύ μελό σκοτώνει αβέρτα τους «κακούς» Έλληνες. Κάποια στιγμή ο ήρωας μας
πιάνεται αιχμάλωτος από τους «αιμοσταγείς εγκληματίες» της ΕΟΚΑ και
βασανίζεται φρικτά ενώ η αγαπημένη του Sedef Avci, νοσοκόμα του τουρκικού
στρατού, ψάχνει απεγνωσμένα να τον απελευθερώσει από τους κακούς και
εγκληματίες Έλληνες που διαπράττουν «φρικτή γενοκτονία» σε βάρος των
Τουρκοκυπρίων. Άραγε θα τολμήσει κανένα ελληνικό κανάλι να φέρει και αυτή
την σειρά στην Ελλάδα ; Τότε πραγματικά θα.. γελάσει ο κάθε πικραμένος.

Αλλά είναι ατέλειωτες οι ανθελληνικές σειρές όπως τα «Kirik Kanatlar», ή
«Σπασμένα Φτερά». Εδώ έχουμε και την τουρκική εκδοχή της γενοκτονίας των
ελλήνων της Μικράς Ασίας προς δόξα και τιμή της κ Ρεπούση. Η σκηνή από την
προκυμαία από που θα αναχωρήσουν οι Έλληνες πρόσφυγες μετά την μικρασιατική
καταστροφή. Ο τουρκικός στρατός, όχι μονό συνοδεύει και κουβαλά με μεγάλη
ευγένεια τα υπάρχοντα των προσφύγων, μην τυχόν και κουραστούν, αλλά… έχει
στήσει και ένα μεγάλο πάγκο στην προκυμαία όπου τους προσφέρει… τρόφιμα ποτά
και ότι άλλο που θα τους κάνει ευχάριστο το ταξίδι της προσφυγιάς. Μάλιστα
κάποιοι Τούρκοι στρατιώτες κλαίνε γιατί θα χάσουν τον φίλο τους, κάποιο Νίκο
και κάποιο Κώστα. Ένας λοχαγός είναι απαρηγόρητος για κάποια Μαρία, που τον
χαιρετά με εμφανή την στενοχώρια γιατί φεύγει στην προσφυγιά. Σε λίγο τα
πλοία που θα τους παραλάβουν φτάνουν και αφού οι Τούρκοι φαντάροι φορτώσουν
τα υπάρχοντα τους, τότε βγάζουν τα μαντήλια. Από την μια ο τουρκικός στρατός
του Κεμάλ που… κλαίει απαρηγόρητος γιατί φεύγουν οι Ρωμιοί πρόσφυγες και από
την άλλη οι Ρωμιοί κλαίνε και αυτοί καθώς ανεμίζουν τα μαντήλια του
αποχαιρετισμού. Κάπως έτσι έγινε… η Μικρασιατική καταστροφή και η άρχισε η
μεγάλη ελληνική προσφυγιά, για το περίφημο αυτό τουρκικό σήριαλ.

Τέλος πρόσφατα άρχισε η προβολή ενός νέου σήριαλ αγάπης και …μοιχείας με τον
τίτλο, «Bir İsmail iki yaka», δηλαδή, «Ένας Ισμαήλ δυο ακτές». Εδώ ο Τούρκος
μάγκας, ψαράς, Ισμαήλ από το Αϊβαλή, τα «φτιάχνει» με μια Ελληνίδα από την
Μυτιλήνη, (Ελένη Φιλίνη), ενώ έχει και οικογένεια στο Αϊβαλή. Ο μεγάλος
Τούρκος εραστής που γοητεύει την Ελληνίδα και το παίζει δίπορτο. Σίγουρα η
σειρά αυτή δεν θα αργήσει να έρθει και στις ελληνικές οθόνες προς δόξα της
ελληνοτούρκικης, (βλέπε ελληνικής υπόκλισης στην τουρκική …ερωτική επέλαση),
φιλία.


ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος –Συγγραφέας -Τουρκολόγος
.\n.\n.\n\n
Εικόνα

Re: ΖΗΤΩ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΣΙΡΙΑΛ!!!!!

5
Και να τους φτύσεις δεν θα γίνει τίποτα,αμα δεν καταλάβουν οι ίδιοι τι γίνεται,οσο περισσότερο τα βλέπουμε ,τόσο περισσότερα θα συνεχίζουν να τα φέρνουν και τόσο περισσότερα έργα τύπου ο Διάκος ήταν σουβλατζης θα πριμοτοδοτούνται απο το κράτος.
Τουλάχιστον σε αυτό υπήρξε αντίδραση,οπότε έχω κάποια αισιοδοξία.

Re: ΖΗΤΩ ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΣΙΡΙΑΛ!!!!!

7
Πολύ καλή η ανάλυση του Χειλαδάκη, διεισδύει βαθιά στην ψυχολογία του ταλαίπωρου νεοέλληνα αλλά και στο κουτοπόνηρο σκεπτικό της εξ' ανατολής γείτονος. Ελπίζω και εύχομαι να σταματήσει η πλειοψηφία των νεοελλήνων κάποτε να τρώει το κουτόχορτό τους, και σύντομα!
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ελληνοτουρκικά”

cron