Αετέ, ο π.Αντώνιος κατηγορείται και για υπεξαίρεση. Συνεπώς, εκτός από το ότι ίσως λάμβανε φιλοδωρήματα ("μαύρο χρήμα") μπορεί να έτρωγε και κάποια από τα χρήματα που κανονικά έπρεπε να είναι στον κύκλο εσόδων-εξόδων της Κιβωτού, δηλαδή να "έβαζε χέρι" αλλά περισσότερο νομίζω ότι καθημερινά έξοδα διαβίωσης του και της συζύγου του παρά το ότι συμμετείχε σε παράνομες δραστηριότητες. Δεν νομίζω ότι καθόταν και σνιφάριζε κόκες σαν ράπερ και έτρωγε τα χρήματα της Κιβωτού με χρήματα που έβγαζε από παράνομες δραστηριότητες το τονίζω.Εμένα προσωπικά μου είναι αδύνατο να πιστέψω πως διαχειριζόταν τόσα χρήματα και δεν έβαλε χέρι σε αυτά. Εδώ σε μια εκκλησία με τους επιτρόπους ο Πάπας δεν δίνει λογαριασμό πέραν του παγκαρίου και δεν ανοίγει ρουθούνι..
Για παράδειγμα μια σωστή παρουσίαση της διαχείρισης μιας ενορίας είναι όπως αυτή εδώ,
Πόσες από τις μικρές ενορίες το κάνουν;
Εδώ κατά τη γνώμη μου πρέπει να υπάρξουν μεγαλύτεροι έλεγχοι από το κράτος. Να μην τους αφήσουν σε χλωρό κλαρί..
Καλά κάνεις και δίνεις ένα παράδειγμα. Δεν ξέρω, πόσες ενορίες το κάνουν, αλήθεια. Αλλά αν είναι να γίνονται έλεγχοι, θα πρέπει να γίνονται σε όλα και σε όλους. Η δικαιοσύνη που προτείνεις πρέπει να γίνεται σε όλους μικρούς και μεγάλους. Ειδικά στους κρατικούς λειτουργούς οι οποίοι έχουν πλούσια εμπειρία στα οικονομικά σκάνδαλα. Πάρε για παράδειγμα το πρόσφατο σκάνδαλο υπεξαίρεσης των θυμάτων για τα Τέμπη. 1,3 εκατ. ευρώ από τα ταμεία του δήμου . Βλέπουμε λοιπόν ότι υπάρχουν μεγαλύτερα ψάρια στην λίμνη της υπεξαίρεσης.
Το να λέμε για έλεγχο στα οικονομικά μιας ενορίας από το κράτος για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μου φαίνεται τραγικό όταν το κράτος είναι εξίσου αν όχι περισσότερο διεφθαρμένο.
Το να λέμε για έλεγχο στα οικονομικά μιας ενορίας από το κράτος για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μου φαίνεται τραγικό όταν το κράτος είναι εξίσου αν όχι περισσότερο διεφθαρμένο.