Re: Η προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού

37
Mάλλον στον τίτλο θα ήθελες να γράψεις Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ του Κοσμά του Αιτωλού.


Θα περιμένω την αναλυση σου λοιπόν ώστε να το συζητησουμε.


Βέβαια αυτα που μας παραθέτεις έχουν ήδη κάποιες απο τις Προφητειες που έχουν επαληθευτει.
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Η προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού

38
Όσο αναφορά λοιπόν την ενότητα της προφητείας θα ξεκινήσω λέγοντας το εξής : Η προφητεία του Ιωάννη (αποκάλυψη) που γράφτηκε στη Πάτμο, έχει πολλά σημεία που είναι σκόρπια μεταξύ τους, όπως οι σάλπιγγες , όπως οι σφραγίδες, όπως η εποχή που θα έρθουν οι απεσταλμένοι του Κυρίου να προφητεύσουν, όπως η μάχη που θα ακολουθήσει, όπως το σφράγισμα, η έλευση και Δευτέρα παρουσία του Κυρίου κτλ τκλ

Είναι λοιπόν η αποκάλυψη του Ιωάννη θεωρείτε πολλές προφητείες άσχετες μεταξύ τους ή μήπως όλοι παραδεχόμαστε πως αποτελεί μία ενιαία προφητεία με πολλές ενότητες ;;; Γιατί όπως η προφητεία του Ιωάννη έχει πολλές ενότητες, αρχή και τέλος, έτσι και η προφητεία του Κοσμά του Αιτωλού μου φαίνεται πως έχει πολλές ενότητες αρχή και τέλος.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού

39
emman έγραψε:Mάλλον στον τίτλο θα ήθελες να γράψεις Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ του Κοσμά του Αιτωλού.


Θα περιμένω την αναλυση σου λοιπόν ώστε να το συζητησουμε.


Βέβαια αυτα που μας παραθέτεις έχουν ήδη κάποιες απο τις Προφητειες που έχουν επαληθευτει.
Κι όμως, θα δεις πως είναι πολλές προφητείες που τελικά όμως αποτελούν μία ενιαία προφητεία με αρχή μέση και τέλος.

Όσο λοιπόν αναφορά την ένσταση σου , ότι κάποιες έχουν επαληθευτεί, δεν θα διαφωνήσω, όμως θα εισάγω μια έννοια που πολύ καλά πρέπει να γνωρίζεις, και αυτή είναι η "επανάληψη" της ιστορίας.

Καθώς ένα ιστορικό γεγονός, δεν είναι πάντα μοναδικό, αλλά επαναλαμβάνεται , συνήθως με διαφορετικά πρόσωπα... όμως η ουσία παραμένει η ίδια, και είναι στη φύση της κάθε προφητείας να φαίνεται πως εκπληρώνεται μερικώς μέχρι, που τελικά να εκπληρώνεται πλήρως.

Για να το πω ποιο απλά κάποια πράγματα έχουν επαληθευτεί, και όχι μόνο μια φορά αλλά έχουν επαληθευτεί περισσότερες από μία. Ενώ κάποια δεν έχουν επαληθευτεί ακόμα καν. Για να "κλείσει" η προφητεία πρέπει να επαληθευτούν όλα και κάποια είναι φυσικό να επαληθευτούν περισσότερες από μία φορές.

Για παράδειγμα ας πάρουμε τη 2.

2. Ὦ εὐλογημένο βουνό, πόσες ψυχὲς γυναικόπαιδα θὰ σώσης ὅταν ἔλθουν τὰ χαλεπὰ χρόνια!».

Ο συγγραφέας της πηγής βέβαια συμπληρώνει λέγοντας πως :
(Εἶπε τὴν προφητεία αὐτὴν ἐν Σιατίστῃ καὶ ἀλλαχοῦ ἀντικρύζων τὰ βουνά, τὰ ὁποῖα κατὰ τοὺς χρόνους τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως ἔγιναν κρησφύγετα τῶν γυναικοπαίδων).

όμως εγώ ρωτάω : μήπως τα βουνά πάντα δεν ήταν τοποθεσίες που έσωζαν κόσμο; Μήπως αυτό δε συνέβη επί ελευθέρωσης της Ελλάδας; μήπως δεν συνέβη στον Α παγκόσμιο; Μήπως τα βουνά (αλλά και το συγκεκριμένο) δεν έσωσαν αθώες ψυχές; Στην κατοχή; .... στην εποχή του Αντίχριστου που θα έρθει δεν θα αποτελέσουν τα βουνά τόπους σωτηρίας;;

Άρα υπό αυτό το πρίσμα, δεν θα έλεγα ότι έχει "κλείσει" η προφητεία επειδή "επαληθεύτηκε" 1 φορά... διότι θα έρθει στιγμή που πολλές μαζί θα συμπέσουν ξανά, αλλά και νεότερες θα επαληθευτούν.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού

40
Τωρα μας τα αλλάζεις φίλε Laptona.


Mε αυτό το σκεπτικο δεν υπάρχουν προφητειες που να μην ειναι μία.
Διότι πάντα θα υπάρχει κάποια αρχή, μέση και τέλος.

Αν ξεκινάει δηλαδή ένα ευρος προφητειων ενος προφήτη όπου η πρώτη προφητεια γίνεται το 50 μ.χ,η δευτερη το 300 μ.χ η τρίτη το 700 μ.χ,η τεταρτη το 1000 μ.χ η τεταρτη το 1400 μ.χ, και πάει λέγοντας ........... θα πούμε πάλι ότι είναι μία διότι έχει αρχή και τέλος.


Τέλος πάντων....
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Η προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού

41
Όσο αναφορά τώρα το θέμα "μέση αρχή και τέλος"

Είναι προφανές ότι κάποια πράγματα θα "έβγαιναν" πολύ σύντομα : 117. «Θὰ δῆτε στὸν κάμπο ἁμάξι χωρὶς ἄλογα νὰ τρέχη γρηγορώτερα ἀπὸ τὸν λαγό».

πηγή : http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF% ... F%84%CE%BF
Την αρχή έκανε στην Γαλλία, το 1769, ο Νικολά Κουνιό (Nicolas Jοseph Cugnot), δημιουργώντας το πρώτο αυτοκίνητο όχημα, ένα ατμοκινούμενο αμάξι, το fardier. Το ασταθές αυτό όχημα ανετράπη και χτύπησε σε ένα τοίχο, αποτελώντας έτσι και το πρώτο ατύχημα με αυτοκινούμενο όχημα στην ιστορία.

κάποια σε μερικά χρόνια : π.χ. 4. «Τὸ ποθούμενο θὰ γίνη στὴν τρίτη γενεά. Θὰ τὸ ἰδοῦν τὰ ἐγγόνια σας».
. 119. «Θαρθῆ καιρὸς ποὺ οἱ ἄνθρωποι θὰ ὁμιλοῦν ἀπὸ ἕνα μακρυνὸ μέρος σὲ ἄλλο, σὰν νἆνε σὲ πλαγιανὰ δωμάτια, π.χ. ἀπὸ τὴν Πόλι στὴ Ρωσία».

κάποια πολύ αργότερα έως και σήμερα:

79. «Ὁ κόσμος τόσον θὰ πτωχεύση, ποὺ θὰ ζώνεται μὲ κληματσίδες». 105. «Πολλὰ θὰ συμβοῦν. Οἱ πολιτεῖες θὰ καταντήσουν σὰν μπαράγκες». 39. «Οἱ πλούσιοι θὰ γίνουν πτωχοὶ καὶ οἱ πτωχοὶ θὰ πεθάνουν». 116. «Θὰ βγοῦν πράγματα ἀπὸ τὰ σχολεῖα ποὺ ὁ νοῦς σας δὲν φαντάζεται». 68. «Θὰ βάλουν φόρο στὶς κότες καὶ στὰ παράθυρα».

και κάποια θα συμβούν στο σύντομο μέλλον (με βάση τη σημερινή εποχή) :

56. «Θἄρθη καιρὸς ποὺ δὲν θὰ ὑπάρχη αὐτὴ ἡ ἁρμονία ποὺ εἶνε σήμερα μεταξὺ λαοῦ καὶ κλήρου». 84. «Θὰ ἔρθη καιρός, ποὺ θὰ φέρη γύρες ὁ διάβολος μὲ τὸ κολοκύθι του». 108. «Θἀρθῆ καιρὸς ποὺ οἱ χριστιανοὶ θὰ ξεσηκωθοῦν ὁ ἕνας κατὰ τοῦ ἄλλου». 90. «Τὸν Πάπαν νὰ καταρᾶσθε, διότι αὐτὸς θὰ εἶνε ἡ αἰτία». 78. «Θὰ γίνη ἕνα χαρτοβασίλειο, ποὺ θὰ ἔχη μέγα μέλλον στὴν Ἀνατολή». 57. «Οἱ κληρικοὶ θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι καὶ οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων».

ενώ κάποια ίσως σχετίζονται με την απαρχή της αποκάλυψης και τη δευτέρας παρουσίας:

106. «Θἀρθῆ καιρὸς ποὺ θὰ βγῆ ὁ καταραμένος δαίμονας ἀπὸ τὸ καυκί του». 107.«Θἀρθῆ μία φορὰ ἕνας ψευτοπροφήτης· μὴ τὸν πιστέψετε καὶ μὴ τὸν χαρῆτε. Πάλι θὰ φύγη καὶ δὲν θὰ μεταγυρίση». 109. «Νἄχετε τὸ σταυρὸ στὸ μέτωπο, γιὰ νὰ σᾶς γνωρίσουν ὅτι εἶσθε χριστιανοί». 63. «Οἱ Τοῦρκοι θὰ φύγουν, ἀλλὰ θὰ ξανάρθουν πάλι καὶ θὰ φθάσουν ὡς τὰ Ἑξαμίλια. Στὸ τέλος θὰ τοὺς διώξουν εἰς Κόκκινη Μηλιά. Ἀπὸ τοὺς Τούρκους τὸ 1/3 θὰ σκοτωθῆ, τὸ ἄλλο τρίτο θὰ βαπτισθῆ καὶ μονάχα τὸ 1/3 θὰ πάη στὴν Κόκκινη Μηλιά».

Η γνώμη μου λοιπόν είναι πως ο Κοσμάς ο Αιτωλός προφητεύει για όλη την περίοδο της Ελλάδος, πριν ακόμα από την επανάσταση έως και σήμερα αλλά για πράγματα που δεν έχουν συμβεί. Γιαυτό το λόγο θεωρώ πως η προφητεία είναι ουσιαστικά μία ενιαία προφητεία που αφορά την Ελλάδα, και εμάς και καλό είναι αν τη δούμε με λίγη προσοχή.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού

42
emman έγραψε:Τωρα μας τα αλλάζεις φίλε Laptona.


Mε αυτό το σκεπτικο δεν υπάρχουν προφητειες που να μην ειναι μία.
Διότι πάντα θα υπάρχει κάποια αρχή, μέση και τέλος.

Αν ξεκινάει δηλαδή ένα ευρος προφητειων ενος προφήτη όπου η πρώτη προφητεια γίνεται το 50 μ.χ,η δευτερη το 300 μ.χ η τρίτη το 700 μ.χ,η τεταρτη το 1000 μ.χ η τεταρτη το 1400 μ.χ, και πάει λέγοντας ........... θα πούμε πάλι ότι είναι μία διότι έχει αρχή και τέλος.


Τέλος πάντων....
Αν όμως το 50μ.χ. βγει η 1, το 300μ.χ. βγει η 1 και η 2, το 1400 βγουν η 1,2,3 και 4 και το 2015 π.χ. βγουν όλες μαζί τότε μάλλον είναι όπως το λέω, δηλαδή η "προφητεία" βγήκε πλήρως, εν τέλει, και όλες οι "μικρο-υπο-προφητείες" τελικά ξαναβγήκαν (καθώς η ιστορία επαναλαμβάνεται). Έτσι κλείνει ουσιαστικά μία προφητεία , όταν βγουν όλες μαζί, όχι ανεξάρτητα η κάθε μία.

γνώμη μου πάντα. Καθώς αν δεν βγουν όλες μαζί σε μία ενιαία περίπτωση δεν πρόκειται για προφητείες... αλλά για σκόρπιες κουβέντες...

επίσης εδώ μιλάμε για μια μέση αρχή και τέλος που έχει διάρκεια περίπου 200 χρόνια, όχι παραπάνω, καθώς κάποια στιγμή θα ταξιδέψει ο άνθρωπος στο γαλαξία (μόλις έβγαλα μια "προφητεία" :cooll ), και προφητείες σας αυτές θα έχουν καταργηθεί.

Ουσιαστικά πρέπει να δεχτούμε ότι μιλάει για μία συγκεκριμένη περίοδο στην Ελλάδα. Ή θα απορρίψουμε πλήρως την έννοια της " ενιαίας προφητείας" και θα δεχτούμε ότι αποτελούν "σκόρπιες κουβέντες."...
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού

43
Οι προφητείες του Πατροκοσμα δεν είναι ακριβώς όπως τις φανταζεσαι.

Τις περισσότερες τις έλεγε στα διάφορα μέρη όπου πήγαινε.

Τον ρωτούσαν σχετικά και αυτός απαντούσε.

Είναι σκόρπιες κουβέντες(προφητείες) μπορούμε να πούμε.


Ομως επειδή το πάς αλλού θα σου αναφέρω κάποιες για να δείς ότι δεν είναι έτσι όπως θέλεις να είναι:


«Καλότυχοι σεῖς, οἱ ὁποῖοι εὑρέθητε ἐδῶ πάνω εἰς τὰ ψηλὰ βουνά, διότι αὐτὰ θὰ σᾶς φυλάξουν ἀπὸ πολλὰ δεινά. Θὰ ἀκοῦτε καὶ δὲν θὰ βλέπετε τὸν κίνδυνο. Τρεῖς ὦρες ἢ τρεῖς μέρες θὰ ὑποφέρετε».

«Τὸ ποθούμενο θὰ γίνη στὴν τρίτη γενεά. Θὰ τὸ ἰδοῦν τὰ ἐγγόνια σας».
(Ἐλέχθη ἐν Χειμάρρᾳ).

7. «Θἄρθουν οἱ κόκκινοι σκοῦφοι κι᾿ ὕστερα οἱ Ἄγγλοι ἐπὶ 54 χρόνια, καὶ κατόπιν θὰ γίνη Ρωμαίϊκο».
(Ἐλέχθη ἐν Κεφαλληνίᾳ περὶ τῆς ἀπελευθερώσεως τῆς Ἑπτανήσου).


10. «Τὰ βάσανα εἶνε ἀκόμη πολλά. Θυμηθῆτε τὰ λόγιά μου· προσεύχεσθε, ἐνεργεῖτε καὶ ὑπομένετε στερεά. Ἕως ὅτου νὰ κλείσῃ αὐτὴ ἡ πληγὴ τοῦ πλατάνου, τὸ χωριό σας θἆνε σκλαβωμένο καὶ δυστυχισμένο».
(Ἐλέχθη εἰς Τσαραπλανά, τὸ σημερινὸν Βασιλικὸν τῆς Ἠπείρου. Ἡ πληγὴ τοῦ πλατάνου ἔκλεισε τῷ 1912, ἔτος ἀπελευθερώσεως τῆς Ἠπείρου).

11. «Πότε θαρθῆ τὸ ποθούμενον;», ἠρώτησαν τὸν Ἅγιον εἰς Τσαραπλανὰ τῆς Ἠπείρου. «Ὅταν σμίξουν αὐτά», ἀπήντησεν ὁ Ἅγιος δεικνύων δυὸ δενδρύλια.
(Τὰ δενδρύλια ἐμεγάλωσαν, ἐπάχυναν καὶ ἔσμιξαν τῷ 1912).


12. «Τὸ ποθούμενον θὰ ἔρθη ὅταν θαρθοῦν δυὸ πασχαλιὲς μαζί».
(Πράγματι τῷ 1912 αἱ ἑορταὶ Εὐαγγελισμοῦ καὶ Πάσχα συνέπεσαν).


Οι 3 τελευταιες προφητείες σχετίζονται μεταξύ τους.


81. «Ἡ Γαλλία θὰ ἐλευθερώση πολλὰ ἑλληνικὰ μέρη καὶ ἰδίως οἱ Ἰταλοί».

82. «Ἡ Γαλλία θὰ λευτερώση τὴν Ἑλλάδα, τὴν Ἤπειρο ἡ Ἰταλία».


«Θὰ γίνης μεγάλος ἄνθρωπος, θὰ κυριεύσης ὅλη τὴν Ἀρβανιτιά, θὰ ὑποτάξης τὴν Πρέβεζα, τὴν Πάργα, τὸ Σούλι, τὸ Δελβίνο, τὸ Γαρδίκι καὶ αὐτὸ τὸ τάχτι τοῦ Κούτρ πασᾶ. Θὰ ἀφήσης μεγάλο ὄνομα στὴν οἰκουμένη. Καὶ στὴν Πόλι θὰ πᾶς, μὰ μὲ κόκκινα γένεια. Αὐτὴ εἶνε ἡ θέλησι τῆς θείας προνοίας. Ἐνθυμοῦ ὅμως εἰς ὅλην τὴν διάρκειαν τῆς ἐξουσίας σου νὰ ἀγαπᾶς καὶ νὰ ὑπερασπίζεσαι τοὺς χριστιανούς, ἂν θέλης νὰ μείνη ἡ ἐξουσία εἰς τοὺς διαδόχους σου».
(Ἐλέχθη ἐν Τεπελενίῳ περὶ τοῦ Ἀλῆ πασᾶ).


121. «Τὸ κακὸ θὰ ἔλθη μέχρι τὸν Σταυρὸν καὶ δὲν θὰ μπορέση νὰ πάη κάτω. Μὴ φοβηθῆτε. Μὴ φύγετε ἀπὸ τὰ σπίτια σας».
(Ἐλέχθη εἰς τὴν περιοχὴν Πολυνερίου Γρεβενῶν. Πράγματι τῷ 1940 οἱ Ἰταλοὶ ἔφθασαν μέχρι τὴν τοποθεσίαν Σταυρός, ὅπου εἶχε κηρύξει ὁ Ἅγιος, καὶ ἐσταμάτησαν).


122. «Ὅταν θὰ πέση ὁ κλῶνος (ποὺ εἶνε στημένος ὁ Σταυρός), θὰ γίνη μεγάλο κακόν, ποὺ θὰ ἔλθη ἀπὸ τὸ μέρος ὅπου θὰ δείξη ὁ κλῶνος· καὶ ὅταν θὰ πέση τὸ δένδρον, θὰ γίνη ἕνα μεγαλύτερον κακόν».
(Ἐλέχθη εἰς χωρίον Τσιράκι (σήμερον Ἅγιος Κοσμᾶς) Γρεβενῶν. Πράγματι τῷ 1940 ἔπεσεν ὁ κλῶνος καὶ ὁ Σταυρὸς πρὸς τὸ μέρος τῆς Ἀλβανίας, ὅθεν ἐπετέθησαν οἱ Ἰταλοί, καὶ τῷ 1947 τὸ δένδρον, ὅτε ἡ περιοχὴ κατεστράφη ἐντελῶς λόγῳ τοῦ ἐμφυλίου πολέμου).




Πάμε τωρα να δούμε και κάποιες μελλοντικές:

Ἡ αἰτία τοῦ γενικοῦ πολέμου θἄρθη ἀπὸ τὴ Δαλματία. Πρῶτα θὰ διαμελισθῆ ἡ Αὐστρία καὶ ὕστερα ἡ Τουρκία».


«Ὁ χαλασμὸς θὰ γίνη ἀπὸ ἕνα κασσιδιάρη».


«Ἢ τρεῖς μέρες ἢ τρεῖς μῆνες ἢ τρία χρόνια θὰ βαστάξη»


«Οἱ κληρικοὶ θὰ γίνουν οἱ χειρότεροι καὶ οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὅλων».


«Στὴν Πόλι θὰ χυθῆ αἷμα ποὺ τριχρονίτικο δαμάλι θὰ πλέξη (πλεύση)».


«Οἱ Τοῦρκοι θὰ φύγουν, ἀλλὰ θὰ ξανάρθουν πάλι καὶ θὰ φθάσουν ὡς τὰ Ἑξαμίλια. Στὸ τέλος θὰ τοὺς διώξουν εἰς Κόκκινη Μηλιά. Ἀπὸ τοὺς Τούρκους τὸ 1/3 θὰ σκοτωθῆ, τὸ ἄλλο τρίτο θὰ βαπτισθῆ καὶ μονάχα τὸ 1/3 θὰ πάη στὴν Κόκκινη Μηλιά».

67. «Θὰ σᾶς ἐπιβάλουν μεγάλο καὶ δυσβάστακτο φόρο, ἀλλὰ δὲν θὰ προφθάσουν».

68. «Θὰ βάλουν φόρο στὶς κότες καὶ στὰ παράθυρα».


«Οἱ Τοῦρκοι θὰ μάθουν τὸ μυστικὸ 3 μέρες γρηγορώτερα ἀπὸ τοὺς Χριστιανούς».


«Ὅταν ἀκούσετε ὅτι ὁ πόλεμος πιάστηκε ἀπὸ κάτω, τότε κοντὰ θὰ εἶνε».

«Ἂν ὁ πόλεμος πιαστῆ ἀπὸ κάτω, λίγα θὰ πάθετε· ἂν πιαστῆ ἀπὸ πάνω, θὰ καταστραφῆτε».


«Θὰ ἔρθη καιρὸς ποὺ μιὰ γυναίκα θὰ διώχνη δέκα Τούρκους μὲ τὴ ρόκα».


«Θὰ σᾶς ρίξουν παρὰ πολύ· θὰ σᾶς ζητήσουν νὰ τὸν πάρουν πίσω, ἀλλὰ δὲν θὰ μπορέσουν».


«Δὲν θὰ φτάση ὁ στρατὸς στὴν Πόλι· στὴ μέση του δρόμου θἄρθη τὸ μαντᾶτο, ὅτι ἔφθασε τὸ ποθούμενο».




Ολες οι παραπάνω Προφητείες δεν νομίζω να είναι προβλεπόμενες :blue
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Η προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού

44
Πολύ ωραία , έκανα την εισαγωγή και είπες και εσύ τι θέση σου.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς βέβαια "προβλεπόμενες" .....
Επίσης δεν καταλαβαίνω τι εννοείς όταν λες "Ομως επειδή το πάς αλλού θα σου αναφέρω κάποιες για να δείς ότι δεν είναι έτσι όπως θέλεις να είναι"

Που το πάω δηλαδή;

Για να περάσουμε στο ζουμί :

Λες ότι το ποθούμενο έγινε το 1921 ασπαζόμενος αυτό που έχουν διατυπώσει άλλοι πριν από εσένα (και στο άλλο θέμα φυσικά από όπου ξεκίνησε η συζήτηση, αυτό είπες αν δε κάνω λάθος) και αυτό λες και τώρα:
11. «Πότε θαρθῆ τὸ ποθούμενον;», ἠρώτησαν τὸν Ἅγιον εἰς Τσαραπλανὰ τῆς Ἠπείρου. «Ὅταν σμίξουν αὐτά», ἀπήντησεν ὁ Ἅγιος δεικνύων δυὸ δενδρύλια.
(Τὰ δενδρύλια ἐμεγάλωσαν, ἐπάχυναν καὶ ἔσμιξαν τῷ 1912).

12. «Τὸ ποθούμενον θὰ ἔρθη ὅταν θαρθοῦν δυὸ πασχαλιὲς μαζί».
(Πράγματι τῷ 1912 αἱ ἑορταὶ Εὐαγγελισμοῦ καὶ Πάσχα συνέπεσαν).

Οι 3 τελευταιες προφητείες σχετίζονται μεταξύ τους.
και λες πως οι 3 τελευταίες προφητείες μόνο σχετίζονται μεταξύ τους;; Αδυνατείς μήπως να δεις πως σχετίζονται περισσότερες;; Ας πάρουμε για παράδειγμα το θέμα του :

ΠΟΘΟΥΜΕΝΟΥ


4. «Τὸ ποθούμενο θὰ γίνη στὴν τρίτη γενεά. Θὰ τὸ ἰδοῦν τὰ ἐγγόνια σας».
(Ἐλέχθη ἐν Χειμάρρᾳ).

11. «Πότε θαρθῆ τὸ ποθούμενον;», ἠρώτησαν τὸν Ἅγιον εἰς Τσαραπλανὰ τῆς Ἠπείρου. «Ὅταν σμίξουν αὐτά», ἀπήντησεν ὁ Ἅγιος δεικνύων δυὸ δενδρύλια.
(Τὰ δενδρύλια ἐμεγάλωσαν, ἐπάχυναν καὶ ἔσμιξαν τῷ 1912).


12. «Τὸ ποθούμενον θὰ ἔρθη ὅταν θαρθοῦν δυὸ πασχαλιὲς μαζί».
(Πράγματι τῷ 1912 αἱ ἑορταὶ Εὐαγγελισμοῦ καὶ Πάσχα συνέπεσαν).

13. «Ἅμα κλείση τὸ δένδρον καὶ κλεισθῆ μέσα τὸ παλούκι, τότε θὰ ἔλθη τὸ ποθούμενον. Θὰ γίνη κάποιο σημάδι καὶ νὰ μὴ φοβηθῆτε. Νὰ πηγαίνετε βασίλεμα ἡλιοῦ σ᾿ ἐκεῖνα τὰ βουνὰ (τῆς Ὁμάλιας καὶ τῆς Μερόπης), ὅπου θὰ γλυτώσουν πολλὲς ψυχές. Μαζί σας μὴ πάρετε τίποτε, μόνον τὶς ψυχές σας νὰ γλυτώσετε. Καὶ δὲν θὰ βαστάξη τὸ κακὸ περισσότερο ἀπὸ 24 ὦρες».

16. «Μὲ δυσκολία θἄρθη».
(Ἐννοεῖται τὸ ποθούμενον).

17. «Ὅταν θὰ ἰδῆτε τὸ χιλιάρμενο στὴν Ἄσπρη θάλλασα, θἄρθη τὸ ποθούμενον».

110. «Δὲν θὰ φτάση ὁ στρατὸς στὴν Πόλι· στὴ μέση του δρόμου θἄρθη τὸ μαντᾶτο, ὅτι ἔφθασε τὸ ποθούμενο».

Πες μου λοιπόν αγαπητέ μου Emman που πρέπει να έχεις καταλάβει πως μαρέσει να συζητάω μαζί σου, αυτό το ποθούμενο για το οποίο γίνεται λόγος σε 7 "προφητείες" είναι άλλο ποθούμενο σε κάθε μία ή είναι το ίδιο;;; και αν είναι το ίδιο όπως υποστηρίζεις , πως αποδεικνύεις ότι έγινε και στις 7 περιπτώσεις;;

γιατί εγώ χιλιάρμενο δεν είδα , ούτε γνωρίζω κανένα ποθούμενο το 12 να πραγματοποιήθηκε, άρα μάλλον κάτι έγινε που δεν το γνωρίζω, ξέρεις εσύ αν μου πεις ;; γιατί μάλλον τελικά θα συμφωνήσω πως ή ήταν σκόρπιες κουβέντες και από αυτές (π.χ. τις 7) δεν βγήκαν ούτε ούτε οι μισές επομένως ο Κοσμάς δεν ήξερε τι έλεγε(;).....

και μία επιπλέον ερώτηση αφού υποστηρίζεις ότι αυτά έγιναν το 12

όταν λέει (Πράγματι τῷ 1912 αἱ ἑορταὶ Εὐαγγελισμοῦ καὶ Πάσχα συνέπεσαν) αυτό γιατί σημαίνει 2πλή πασχαλιά;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού

45
Oλα τα ποθούμενα δεν μιλάνε για το ίδιο ακριβώς γεγονός.


Αν διαβάσεις τα βιβλία που μιλάνε για τον Πατροκοσμά θα καταλάβεις τι ακριβώς συμβαίνει.


Οπως διαβάζεις σε κάποιες προφητείες λέει ότι η συγκεκριμένη ελέχθη στο τάδε μέρος.
Τον ρωτούσαν λοιπόν σε κάποιο μέρος...... Πατροκοσμά πότε θα έρθει το ποθούμενο?

Τότε το ποθούμενο ήταν η απελευθέρωση απο τους Τούρκους.

Όμως υπάρχουν και κάποιες άλλες προφητείες που μιλάνε για το ποθούμενο της Πόλης και των χαμένων Πατρίδων.


Για την διπλή Πασχαλιά έτσι το έχει ερμηνεύσει η εκκλησία.

Οταν γιορτάζουν τον Ευαγγελισμό της Παναγιάς μαζί με την Ανάσταση του Χριστού.
Είναι, με μιά διασταλτική ερμηνεία του όρου, αυτό που χαρακτηρίζεται σαν διπλή Πασχαλιά.

Kαι στα δύο γεγονότα πρωταγωνιστική θέση έχει ο αρχάγγελος Γαβριήλ , ο οποίος τόσο στον Ευαγγελισμό όσο και στην Ανάσταση μεταφέρει το Ευ-αγγέλιο,δλδ το χαρμόσυνο μήνυμα στην Παναγία και μέσω Εκείνης στον υπόλοιπο κόσμο.
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες Γερόντων”