Αυτό αναφέρεται και στον επινίκιον υμνον
Ἅγιος,ἅγιος,ἅγιος, Κύριος Σαβαώθ, πλήρης ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ τῆς
δόξης σου,ὡσαννὰ ἐν τοῖς ὑψίστοις. Εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι
Κυρίου. Ὡσαννὰ ἐν τοῖς ὑψίστοις».
Ο ύμνος βρίσκεται στο βιβλίο του Ησαΐα (στην Παλαιά Διαθήκη),
κεφάλαιο 6, στίχος 3.
Ο Ιωάννης ο χρυσόστομος που το περιέλαβε στη λειτουργία του, άν ήταν λάθος, θα το περιελάμβανε; Προφανώς και οχι.Τόσοι άγιοι που το αναφέρανε όταν λειτουργούσαν, κάνανε και αυτοί λάθος; Προφανώς και οχι.
Ακόμα και ΑΝ το Ωθ σημαίνει ΓΙΟΣ, είναι ξεκάθαρο οτι αναφέρεται στον Υιο του Θεού.
Η εβραϊκή λέξη«Σαβαώθ» αναφέρεται στη δύναμη
του Θεού. Ονομάστηκε «επινίκιος ύμνος» ως ο ύμνος του θριάμβου των
αγγελικών δυνάμεων εναντίον του διαβόλου. Στον ύμνο αυτό συνενώνεται
η αγγελική δοξολογία προς το Θεό με τον ύμνο, με τον οποίο υποδέχθηκε
ο λαός των Ιεροσολύ=20pxμων το Χριστό. Έτσι, ψάλλοντας αυτόν τον ύμνο,
μιμούμαστε τους Αγγέλους και ταυτόχρονα το λαό της αγίας Πόλεως. Ο
ύμνος, όμως, αυτός δεν περιέχει μόνο τη δοξολογία προς το Θεό, αλλά και
μία προφητεία για τα αγαθά που ο Θεός πρόκειται να δώσει σε ολόκληρη
την οικουμένη («πλήρης ο ουρανός και η γη της δόξης σου»).
Στην ελληνική πατρολογία Migne, Τόμος 41, σελίδες 684-685 στο έργο
«περί αιρέσεων» του Επιφανίου:
λέει
Όλα τα υπόλοιπα είναι αιρέσεις, γνωστικισμοί και θρησκευτικοί συγκριτισμοί που διαστρεβλώνουν την αλήθεια.