Re: Σόλυμα - Ιεροσόλυμα

10
Στην κορυφή του υψηλότερου λόφου της πόλεως των αρχαίων Σικίμων, υπήρχε ιερό του Υψίστου Διός. Ο Εβραίος ερευνητής Mt. Gerizin κατάφερε να ανακαλύψει το ιερό του Διός, ύστερα από μελέτη των αρχαίων νομισμάτων της πόλης, τα οποία χρησιμοποίησε ως χάρτες αφού αυτά είχαν επάνω τους αναπαραστάσεις των πόλεών τους. Μεταξύ των αρχαίων ελληνικών νομισμάτων που εκτίθενται στο Εβραϊκό Μουσείο των Ιεροσολύμων, συγκαταλέγονται και νομίσματα στα οποία εικονίζεται το σύμβολο του ιερού των Σολύμων και αναγράφονται οι λέξεις "ΙΕΡΟ - ΣΟΛΥΜΩΝ" στην ελληνική γλώσσα φυσικά.
 
Για τα Σίκιμα (την πόλη Shechem) μαθαίνουμε ότι υπήρχε λατρεία στον Βάαλ. 
Εικόνα
Temple of Baal-Berith in center of photo. Gerizim (L) & Ebal (R). Photo by F. Jenkins

Στους Κριτές 8:33 αναφέρει33 Αποθανοντος δε του Γεδεων, επεστρεψαν οι υιοι Ισραηλ και επορνευσαν κατοπιν των Βααλειμ και εστησαν εις εαυτους τον Βααλ-βεριθ δια Θεον.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Σόλυμα - Ιεροσόλυμα

11
Μαθετε την εβραικη γλωσσα και θα καταλαβετε πολλα...
Mελχι-Σεδεκ σημαινει Βασιλιας Διας! Το Σεδεκ (Sedek ή Zedek) στην εβραικη γλωσσα σημαινει ΔΙΑΣ (Ο ΘΕΟΣ ΔΙΑΣ ή ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΔΙΑΣ). Ο Βααλ παλι ηταν ο Διας, που λεγονταν αλλιως ΒΗΛΟΣ ΔΙΑΣ...και φυσικα κρατουσε το ΚΕΡΑΥΝΕΙΟ (Weather God)

Melchizedek is an old Canaanite name meaning “My King Is [the god] Sedek” or “My King Is Righteousness”
The planet Jupiter is called Zedek in Hebrew astronomy.
 

Re: Σόλυμα - Ιεροσόλυμα

12
antinwohellas έγραψε: 15 Ιουν 2022, 02:50
Έχεις ένα δίκιο λέγοντας ότι είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε Εβραϊκά - τουλάχιστον κάποια βασικά... άλλωστε «Τα εβραϊκά και αραβικά είναι Ελληνικά!» ωστόσο θα ήταν προτιμότερο να μάθουν όλοι πρώτα από όλα να διαβάζουν κάποια βασικά Αρχαία Ελληνικά!

Επί του θέματος : Αυτό που λες Antinwo είναι σωστό. Σεδέκ σημαίνει Ζεύς οπότε Μελχισεδέκ  όπως έχουμε πει στο αντίστοιχο θέμα είναι ένας τίτλος ιερατικός που σημαίνει "Ο Βασιλιάς μου είναι ο Ζεύς".

Το πρόβλημα εδώ είναι ότι το Ζεύς/Δίας, μπορεί να σήμαινε τότε Θεός συνεπώς μπορεί να σημαίνει και "Βασιλιάς μου είναι ο Θεός". Αυτό θα ταίριαζε περισσότερο καθώς και οι σύγχρονοι άγιοι όπως και ο Χριστός, μαρτυρούσαν ένα άλλο Βασίλειο - Το Βασίλειο των Ουρανών - και όχι το επίγειο. Οπότε αν είχε την έννοια του Θεού του Ύψιστου τότε είναι πολύ λογική εξήγηση. Ωστόσο, αυτό δεν μπορεί να ισχύει, διότι τότε δεν θα λεγόταν Μελχι-Σεδέκ αλλά Μελχί-Ελλιών. Το Σεδεκ μας οδηγεί στο ότι ο Μελχισεδέκ ήταν ιερέας του Δία. <-Εδώ θα ήταν χρήσιμες οποιοσδήποτε αντιρρήσεις 

Ας πάμε παρακάτω, αν δεχτούμε το παραπάνω συμπέρασμα τότε όπως και στο πλαίσιο του μύθου, ο Σαρπηδόνας ως υιός του Δία, και Βασιλέας της Σαλήμ, ήταν παράλληλα επίγειος βασιλέας και ιερέας του Διός, όπως και ο Μίνωας στην Κρήτη, συνεπώς θα μπορούσαμε να πούμε ότι Μελχισεδέκ (ως "βασιλιάς μου είναι ο Ζεύς") ήταν ο αντίστοιχος Αρχιερέας των Ελλήνων στην περιοχή της Χαναάν

Κατά συνέπεια :
Μίνωας αρχιερέας και επίγειος βασιλιάς της Κρήτης
Σαρπηδόνας αρχιερέας και επίγειος βασιλιάς των Σόλυμων της Μικράς Ασίας
Μελχισεδέκ αρχιερέας και επίγειος βασιλιάς της Σαλήμ της Χαναάν
Εικόνα
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Σόλυμα - Ιεροσόλυμα

13
Eγω εχω αντίρρηση, δηλαδή τώρα αν κάποιος σήμερα έχει το όνομα Διογένης, σημαίνει οτι είναι το γένους του Δία και είναι απόγονος του; 
Άλλωστε η λέξη Σεδεκ χρησιμοποιείται πολλές φορες στην Παλαιά Διαθήκη, με διαφορετική ερμηνεία.

It is used in the sense of having a just cause (Job 9:15), being justified (Job 11:2, Isaiah 43:9), or being just in general (Psalm 51:4, Job 10:15). Sadeq is used in a statutory or legislative sense (2 Samuel 15:4), an act of speech where judgment is issued (Deuteronomy 25:1), a punitive sense (Isaiah 50:8) and redemptive function as well (Daniel 12:3, Genesis 44:16).


Περισσότερα εδώ
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Σόλυμα - Ιεροσόλυμα

14
Για τον Μελχισεδέκ ας δούμε στο ανάλογο θέμα. Ως προς τα Ιεροσόλυμα πάντως μαθαίνουμε τα εξής επιπλέον:

Από τον Αθανάσιο Επίσκοπο Αλεξανδρείας:
Εκ των απάντων του εν αγίοις πατρός ημών Αθανασίου Επισκόπου Αλεξανδρείας.(Τομ. β’, σελ. 7)   

Εν τω καιρώ εκείνω, ην τις βασίλισσα Σαλήμ, κατά το όνομα της πόλεως· εγέννησε δε Σαλαάδ· Σαλαάδ δε εγέννησε Μελχί, Μελχί δε έσχε γυναίκα και το όνομα αυτής Σαλήμ· έτεκε δύο υιούς, ένα καλούμενον Μελχί, και έτερον τον Μελχισεδέκ· ην δε ο ΠΑΤΗΡ ΑΥΤΩΝ ΕΛΛΗΝ άσωτος, θυσίας επιτελών τοις ειδώλοις· ην δε θυσιάζων εν τω Δωδεκαθέω   Διαβάστε περισσότερα: https://orthodoxia2.webnode.gr/news/%CF ... %B5%CE%BA/
Παρατηρούμε ότι στα Σόλημα, στη πόλη Σαλήμ της Χαναά​​ν, πριν τον Μελχισεδέκ ήταν βασιλιάς ο πατέρας του ο Μελχι ο οποίος ήταν Έλλην (με την έννοια που προσδιόριζαν ως Έλληνες την εποχή του Αθανασίου) και θυσίαζε στα είδωλα!

Είδαμε τον ναό του Βάαλ σε προηγούμενο ποστ.

Άρα, ήταν ειδωλολάτρες οι Σόλυμοι πριν τον Μελχισεδεκ, θυσίαζαν ζωντανά, (αιματηρή θυσία) όπως συνήθιζε να συμβαίνει γενικώς εκείνη την εποχή σε εκείνη την περιοχή.

Σαλήμ ήταν και το όνομα της γυναίκας του Μελχί (όπως η Πόλη που βασίλευε).
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Eλληνισμός-Χριστιανισμός”