Πρέπει να υπακούμε σε αιρετικούς Ποιμένες;

1
Επιφανίου Στόκου, Θεολόγου


Η σύνοδος της Κρήτης αποτελεί ήδη παρελθόν και αρκετές απόψεις εκφράζονται σχετικά με αυτήν. Η πλειονότητα των αγωνιστών ορθοδόξων κληρικών και λαϊκών θεολόγων την κατατάσσει στις αιρετικές και ληστρικές συνόδους που έβλαψαν παρά ωφέλησαν την Εκκλησία. Τίθεται λοιπόν επιτακτικό και αναγκαίο το ερώτημα: Ποια θα πρέπει να είναι η στάση μας στις αποφάσεις αυτής της συνόδου και στα πρόσωπα που υπέγραψαν τις αποφάσεις αυτές; Οφείλουμε να υπακούμε τους Επισκόπους που υπέγραψαν αυτές τις αιρετικές και προδοτικές αποφάσεις για την Ορθόδοξη πίστη ;

Η απάντηση θα πρέπει να δοθεί τεκμηριωμένα και με θεολογικά επιχειρήματα, με βάση την Αγία Γραφή, την ορθόδοξη πατερική διδασκαλία και τους Ιερούς κανόνες. Πολλοί είναι εκείνοι που εκφράζονται με προσωπικές εκτιμήσεις και τακτικισμούς χωρίς όμως να τεκμηριώνουν τις απόψεις τους θεολογικά. Ευθύνη για την Εκκλησία δεν έχουν μόνο οι Επίσκοποι αλλά όλοι, κλήρος και λαός, διότι η Εκκλησία δεν είναι κτήμα κανενός, αλλά αποτελεί το σώμα του Χριστού με κεφαλή τον Ίδιο.


1) Αγ. Γραφή: α) «Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καὶ ὑπείκετε· αὐτοὶ γὰρ ἀγρυπνοῦσιν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ὑμῶν ὡς λόγον ἀποδώσοντες». (Εβρ. 13, 17) Στο συγκεκριμένο χωρίο ο Απ. Παύλος παρακινεί να υπακούμε στους πνευματικούς μας ηγέτες. Πότε όμως; Όταν αυτοί «ἀγρυπνοῦσιν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ὑμῶν». Όχι όταν εκείνοι διαστρεβλώνουν την ορθόδοξη πίστη και συνθηκολογούν με την αίρεση. Η έννοια της υπακοής στο χώρο της Εκκλησίας είναι ιδιαίτερα παρεξηγημένη. Υπακούμε στην Εκκλησία σημαίνει ότι υπακούμε στην αλήθεια και στην ορθόδοξη πίστη, όχι στα πρόσωπα που πολλές φορές την αλλοιώνουν. Πώς είναι δυνατόν να υπακούμε σε Επισκόπους που μας οδηγούν στην αίρεση επειδή απλά κατέχουν το επισκοπικό αξίωμα; Ο θεσμικός και εκκλησιαστικός τους ρόλος δεν εξαγιάζει τις πράξεις και τις διδασκαλίες τους.



β) «Προσέχετε οὖν ἑαυτοῖς καὶ παντὶ τῷ ποιμνίῳ ἐν ᾧ ὑμᾶς τὸ Πνεῦμα τὸ ῞Αγιον ἔθετο ἐπισκόπους, ποιμαίνειν τὴν ἐκκλησίαν τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ, ἣν περιεποιήσατο διὰ τοῦ ἰδίου αἵματος. ἐγὼ γὰρ οἶδα τοῦτο, ὅτι εἰσελεύσονται μετὰ τὴν ἄφιξίν μου λύκοι βαρεῖς εἰς ὑμᾶς μὴ φειδόμενοι τοῦ ποιμνίου·
καὶ ἐξ ὑμῶν αὐτῶν ἀναστήσονται ἄνδρες λαλοῦντες διεστραμμένα τοῦ ἀποσπᾶν τοὺς μαθητὰς ὀπίσω αὐτῶν. διὸ γρηγορεῖτε, μνημονεύοντες ὅτι τριετίαν νύκτα καὶ ἡμέραν οὐκ ἐπαυσάμην μετὰ δακρύων νουθετῶν ἕνα ἕκαστον». (Πραξ. 20, 28-31) Ο Απόστολος Παύλος εδώ μας εφιστά την προσοχή και μας διδάσκει ότι γνωρίζει καλά ότι αφότου εκείνος φύγει, θα έρθουν ποιμένες που τους χαρακτηρίζει “λύκους βαρείς”, οι οποίοι θα διδάσκουν ‘’διεστραμένα’’ με σκοπό να μας διασπάσουν. Μας προλέγει λοιπόν, ότι στην Εκκλησία θα εισχωρήσουν ποιμένες που δεν θα σεβαστούν το ποίμνιο αλλά ο στόχος τους θα είναι να το διχάσουν διαστρεβλώνοντας την ορθόδοξη πίστη και προκαλώντας σύγχυση στο εκκλησιαστικό σώμα.


γ) «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω».(Γαλ. 1, 8) Και εδώ ο Απ. Παύλος γίνεται σαφής. Δεν οφείλουμε να υπακούμε εκείνους οι οποίοι δεν ακολουθούν την αποστολική παράδοση και διδασκαλία ακόμα και εάν είναι άγγελοι που ήρθαν εκ του ουρανού, πόσο μάλλον αν είναι άνθρωποι επί της γης! Συχνά πολλοί επιστρατεύουν ακόμα και την πατερική διδασκαλία για να επικαλεστούν την τυφλή υπακοή στον Επίσκοπο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό του αγ. Ιγνατίου, υποστηρίζοντας ότι η Εκκλησία είναι επισκοποκεντρική. Σε ποιόν Επίσκοπο όμως αναφέρεται ο αγ. Ιγνάτιος; Στον Επίσκοπο που αποδίδει εκκλησιαστικότητα στους αιρετικούς; Στον Επίσκοπο που συμπροσεύχεται μαζί τους; Ή στον Επίσκοπο που είναι επί – σκοπόν; Που θυσιάζεται για το ποίμνιο και διαφυλάσσει ανόθευτη την ορθόδοξη πίστη και την Αποστολική Παράδοση;




2) Πατερική Διδασκαλία: Σε πείσμα όλων όσοι πιστεύουν και θεωρούν ότι ζούμε στην μεταπατερική και νεοπατερική εποχή, οφείλουμε να ανατρέξουμε στους θεοφόρους πατέρες της Εκκλησίας μας. Στον πλούτο της διδασκαλίας τους θα προσεγγίσουμε χαρακτηριστικές θέσεις τους για το αν πρέπει να υπακούμε σε αιρετικούς ποιμένες.


α) Μέγας Αθανάσιος: Δεν έχει χαρακτηρισθεί τυχαία ως ο ηρωικότερος των αγίων και ο αγιότερος των ηρώων. Υπήρξε μέγας διδάσκαλος της Εκκλησίας μας σε μια εποχή που κυριαρχούσε η αίρεση του αρειανισμού και όπου η σύγχυση και η ταραχή στο σώμα της Εκκλησίας ήταν διάχυτη όπως και σε εμάς σήμερα. Τι μας διδάσκει ο Μ. Αθανάσιος: «Ἐὰν ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος, οἱ ὄντες ὀφθαλμοὶ τῆς Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφωνται καὶ σκανδαλίζωσι τὸν λαόν, χρὴ αὐτοὺς ἐκβάλλεσθαι. Συμφέρον γὰρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον, ἢ μετ αὐτῶν ἐμβληθῆναι ὡς μετὰ Ἄννα καὶ Καϊάφα εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός». (ΒΕΠΕΣ 33, 199) Ο ρόλος των Επισκόπων και των πρεσβυτέρων κατά τον Μ. Αθανάσιο είναι άλλος από αυτόν που νομίζουν οι σημερινοί Επίσκοποι ότι είναι . «Οἱ ὀφθαλμοὶ τῆς Ἐκκλησίας» μετατράπηκαν σε κήρυκες της παναιρέσεως του συγκριτικού οικουμενισμού και του αντορθοδόξου Π.Σ.Ε., εξισώνοντας με αυτόν τον τρόπο την Μία, Αγία, Καθολική, και Αποστολική Εκκλησία με όλες τις άλλες αιρέσεις. Προβαίνουν στην αγιοκατάταξη συγχρόνων ομολογητών της πίστεως ( αγ. Ιουστίνου Πόποβιτς, αγ. Παϊσίου) αλλά δεν ακολουθούν την διδασκαλία τους.



β) Μέγας Φώτιος: Η παρουσία του και η διδασκαλία του υπήρξε σαφής και καταλυτική για την καταδίκη του filiogue στην σύνοδο της Κων/πολεως, στην Η’ Οικουμενική σύνοδο. Γιατί άραγε αποφεύγουν να την αναγνωρίσουν; Γιατί η σύνοδος της Κρήτης δεν την επικύρωσε ως την Η’ Οικουμενική σύνοδο; Αλλά αντιθέτως, όχι μόνο δεν την επικύρωσε αλλά προτίμησαν να έχουν εντός της συνόδου της Κρήτης εκείνους που αποδέχονται την αίρεση του filiogue! Μας διδάσκει λοιπόν ο Μ. Φώτιος: «Αἱρετικός ἐστίν ὁ ποιμήν; λύκος ἐστίν. φεύγειν ἐξ αὐτοῦ καί ἀποπηδᾶν δεήσει μήν ἀπατηθῆναι προσέλθειν καν ἥμερον αὐτοῦ παρισαίνειν δοκεῖ, φύγε τήν κοινωνίαν καί τήν πρός αὐτόν ὁμιλίαν ὡς ἰόν ὄφεως» Και παρακάτω αναφαίρει: «Ὀρθόδοξος ἐστιν ὁ ποιμήν, εὐσέβεια ἐσφράγισται, οὐδέν τῆς αἱρετικῆς φατρίας ἐπισύρεται; Ὑποτάγηθι αὐτῶ, ὡς εἰς τύπον προκαθεζομένω Χριστοῦ».(ΕΠΕ 12, 400,31) Ο Μ. Φώτιος εδώ αφού πρώτα κάνει τον διαχωρισμό σε αιρετικό και ορθόδοξο ποιμένα, μας διδάσκει ότι τον μεν αιρετικό να τον αποφεύγουμε διότι είναι ‘’λύκος’’ ώστε να μην έχουμε κοινωνία μαζί του και στον δε ορθόδοξο ποιμένα να υποταχθούμε σαν να είναι εις τύπον Χριστού. Δεν μπορεί να γίνει πιο σαφής ο Μ. Φώτιος. Κάθε νοήμων και λογικός άνθρωπος εύκολα αντιλαμβάνεται ποια είναι η διδασκαλία του και ποια θα πρέπει να είναι η δική μας αντίδραση στους αιρετικούς Επισκόπους.



γ) Αγ. Σωφρόνιος Πατριάρχης Ιεροσολύμων: Ο αγ. Σωφρόνιος έζησε την εποχή που είχε εμφανιστεί η αίρεση του μονοθελητισμού. Αναφέρεται σε πιστούς οι οποίοι είχαν πάψει να έχουν κοινωνία με μονοθελήτες κληρικούς. « εἰ δέ τινές ἀποσταιεν τινός οὐ διά τήν πρόφασιν ἐγκλήματος, ἀλλά δί ΄αἵρεσιν ὑπό σύνοδου ἤ ἁγίων πατέρων κατεγνωσμένην τιμῆς καί ἀποδοχῆς ἄξιοι, ὡς οἱ ὀρθόδοξοι». P.G. 87 Γ, 3369D. Είναι ορθόδοξοι εκείνοι που θα διαχωριστούν από τους αιρετικούς ποιμένες και να είναι άξιοι της τιμής και της αποδοχής. Σήμερα θα χαρακτηρίζονταν ως φονταμεταλιστές και ακραίοι ζηλωτές. Υπάρχει ακόμα πλήθος πατερικών κειμένων σχετικά με το θέμα. Εδώ αναφέραμε ορισμένα χαρακτηριστικά παραδείγματα προκειμένου να αναδείξουμε την διαχρονική διδασκαλία των πατέρων της Εκκλησίας.



3) Ιεροί Κανόνες : Οι οικουμενιστές αποσιωπούν τους Ιερούς κανόνες και δεν τους προβάλλουν. Ο ίδιος Πατριάρχης Κων/πολεως αναφέρει τα εξής σε μελέτη του το 1970 υποτιμώντας την αξία τους : «∆έν δύνανται νά ἐφαρμοσθοῦν σήμερον και πρέπει νά τροποποιηθοῦν αἱ διατάξεις αἱ κανονίζουσαι τάς σχέσεις τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν πρός τούς ἑτεροδόξους καί ἑτεροθρήσκους. ∆έν δύναται ἡ Ἐκκλησία νά ἔχῃ διατάξεις ἀπαγορευούσας τήν εἴσοδον εἰς τούς ναούς τῶν ἑτεροδόξων καί τήν μετ’ αὐτῶν συμπροσευχήν, καθ’ ἥν στιγμήν αὕτη διά τῶν ἐκπροσώπων αὐτῆς προσεύχεται ἀπό κοινοῦ μετ’αὐτῶν διά τήν τελικήν ἕνωσιν ἐν τῇ πίστει, τῇ ἀγάπῃ, τῇ ἐλπίδι.» Οι Ιεροί κανόνες αποτελούν τους φωτεινούς οδοδείκτες της σωτηρίας μας, σύμφωνα με την ορθόδοξη πατερική διδασκαλία.


α) 15 ος της Πρωτοδευτέρας συνόδου: «Οἱ γὰρ δι᾿ αἱρεσίν τινα, παρὰ τῶν ἁγίων Συνόδων ἢ Πατέρων κατεγνωσμένην, τῆς πρὸς τὸν πρόεδρον κοινωνίας ἑαυτοὺς διαστέλλοντες, ἐκείνου τὴν αἵρεσιν δηλονότι δημοσίᾳ κηρύττοντος καὶ γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ᾿ ἐκκλησίας διδάσκοντος, οἱ τοιοῦτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει οὐχ ὑποκείσονται, πρὸ συνοδικῆς διαγνώσεως ἑαυτοὺς τῆς πρὸς τὸν καλούμενον ἐπίσκοπον κοινωνίας ἀποτειχίζοντες, ἀλλὰ καὶ τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται. Οὐ γὰρ ἐπισκόπων, ἀλλὰ ψευδεπισκόπων καὶ ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, καὶ οὐ σχίσματι τὴν ἕνωσιν τῆς ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ῥύσασθαι.» (15ος Κανὼν τῆς ΑΒ” Συνόδου). Ο συγκεκριμένος κανόνας αναφέρει ότι δεν είναι σχισματικοί εκείνοι που διέκοψαν την κοινωνία από τους αιρετικούς ποιμένες όταν πρόκειται για κατεγνωσμένη από σύνοδο ή από τους αγίους πατέρες αίρεση, διότι «οὐ σχίσματι τὴν ἕνωσιν τῆς ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ῥύσασθαι.» Και επίσης οι Επίσκοποι αυτοί χαρακτηρίζονται ως « ψευδεπίσκοποι και ψευδοδιδάσκαλοι». Όσοι το πράττουν δεν πρέπει να υπόκεινται σε κανονικά επιτίμια αλλά είναι άξιοι τιμής ως ορθόδοξοι. Ο φόβος του σχίσματος είναι που αποτρέπει την εφαρμογή του εν λόγω κανόνα, ενώ ο ίδιος ο κανόνας αναφέρει ότι έτσι αποτρέπουμε τα σχίσματα στην Εκκλησία και δεν τα προκαλούμε. Πολλές μελέτες έχουν γίνει για το συγκεκριμένο κανόνα σχετικά με το αν είναι ή δεν είναι υποχρεωτικός. Εμείς εδώ απλά θα αναρωτηθούμε το εξής: Ακόμα και αν δεχθούμε ότι ο κανόνας είναι προαιρετικός, τι μας εμποδίζει να τον εφαρμόσουμε; ο φόβος των σχισμάτων; δεν υφίσταται τέτοια σκέψη όπως το ερμηνεύσαμε παραπάνω. Ο εφησυχασμός ότι κάποια στιγμή θα διορθωθούν τα κακώς κείμενα και εμείς αναμένουμε ανεχόμενοι εν προσευχή; Μήπως λόγω αυτού του σκεπτικού φτάσαμε ως εδώ; Ή μήπως δεν πιστεύουμε ότι η Σύνοδος της Κρήτης δεν είναι αιρετική και ληστρική και οι υπογράφοντες Επίσκοποι δεν καθίστανται αιρετικοί; Μας ελέγχει ή όχι η συνείδησή μας; Αναπαυόμαστε ή σκανδαλιζόμαστε με τους Επισκόπους που υπέγραψαν τις αντορθόξες αποφάσεις της Ληστρικής συνόδου της Κρήτης;



β) ΙΖ’ Κανών αγ. Νικηφόρου:
«Διὰ τρεῖς αἰτίας ἐφεῖται τῷ μοναχῷ τῆς ἰδίας ἀναχωρεῖν μονῆς· ἐάν ᾖ ὁ ἡγούμενος αἱρετικὸς…» Στο συγκεκριμένο κανόνα ο αγ. Νικηφόρος αναφέρει για ποιους λόγους ένας μοναχός συγχωρείται να φύγει από το μοναστήρι του. Ο ένας εξ αυτών είναι εάν ο ηγούμενος του μοναστηριού είναι αιρετικός. Αναφέρεται σε μοναχούς που έχων δώσει όρκο ισοβίου υπακοής στον ηγούμενο κατά την μοναχική κουρά. Εάν όμως ο ηγούμενος είναι αιρετικός καταλύεται η μοναχική υπακοή και δεν υπάρχει αμαρτία από την παράβλεψή της. Πρόσφατα γίναμε γνώστες ενός άδικου διωγμού πέντε μοναχών από την Ιερά Μονή Χιλανδαρίου Αγ. Όρους επειδή αντέδρασαν στις αποφάσεις της ληστρικής συνόδου της Κρήτης και ομολόγησαν την Ορθόδοξη πίστη. Επίσης συγχαίρουμε τους αγιορείτες πατέρες με πρωτοστάτη τον π. Σάββα Λαυριώτη που ομολογούν και διακηρύσσουν την ορθόδοξη πίστη σε εποχή χαλεπή όπως η σημερινή και που μόλις προσφάτως οδηγήθηκε σε δίκη από τον ηγούμενό του! Αυτοί είναι οι πραγματικοί αγιορείτες πατέρες, συνεχιστές και φορείς της διδασκαλίας των επί Βέκκου αγίων μαρτύρων αγιορειτών μοναχών.


Εν κατακλείδι, καταγράφουμε και εκφράζουμε τον βαθύτατο προβληματισμό μας για την πορεία του ορθοδόξου πληρώματος της Εκκλησίας στην εποχή μετά την ληστρική σύνοδο της Κρήτης. Οφείλουμε συντεταγμένα και τεκμηριωμένα να πορευθούμε χωρίς εγωισμούς και πάθη, με προσευχή στο αγ. Πνεύμα προκειμένου να μας φωτίσει να ακολουθήσουμε την αγιογραφική, αγιοπατερική και ιεροκανονική ορθόδοξη παράδοση της Εκκλησίας μας.

Οὐκ ἀρνησόμεθάσε, φίλη Ὀρθοδοξία·
οὐ ψευσόμεθά σου πατροπαράδοτον σέβας·
ἐν σοὶ ἐγεννήθημεν, καὶ σοὶ ζῶμεν, καὶ ἐν σοὶ κοιμηθησόμεθα·
εἰ δὲ καλέσει καιρός, καὶ μυριάκις ὑπὲρ σοῦ τεθνηξόμεθα.
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]

Re: Πρέπει να υπακούμε σε αιρετικούς Ποιμένες;

2
Ἐνώπιον τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ,
οἱ λειτουργοὶ Αὐτοῦ, κατὰ τὴν Θείαν Μυσταγωγίαν, ὁμολογούντες λέγουν ψάλοντες :
<< ἐν πρώτοις μνήσθητι Κύριε τοῦ Ἀρχιεπισκόπου ἡμῶν ....
τᾶδε τοῦ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΟΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΗΣ ΣΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, >>

Δύο οἱ ἐμπαιγμοὶ :

Α΄. πρὸς τὸν Αἰώνιον Κριτὴν καὶ ὄντα Δεσπότην,τὸν ὁποῖον ἤ δὲν Τὸν πιστεύουν, ἤ Τὸν ἐμπαίζουν, ὥς οἱ στρατιώται ένεπαιζον τὸν δι'ἡμᾶς Σταυρωθέντα Θεάνθρωπον .

Β '. πρὸς τοὺς ἀπροσέκτους πιστοὺς τὴς Ἐκλησίας, ἀποκοιμίζοντας αὐτοὺς, ἄρα πλανώντας αὐτοὺς οἱ ὄντως ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ.

Καὶ εἰς τὰς δύο περιπτώσεις, ἐμπαίζουν καὶ τὀν Θεὸν καὶ τοὺς ποιμενομένους,
πρὸς ἄγραν κινούμενοι ὠς πελάτας καταστήματος, ἤ ως ἀσθενεὶς ἐτοιμοθανάτους,
κινούντες τοὺς πάντας πρὸς ἐφησυχασμὸν .

Ἰδοῦ ποῖον εἷναι τὸ ἔργον τοῦ διαβόλου, καἰ τῶν συνεργατῶν αὐτοῦ, Ἐπισκόπων , πρεσβυτέρων , διακόνων, Ἡγουμένων, Γερόντων, πνευματικῶν Ὁδηγῶν, Μοναχῶν, Καθηγητῶν, ἱεροκηρύκων καὶ λοιπῶν πλανωμένων τυφλῶν ὄντων, τυφλοὺς ὁδηγούντες.

Ὀρθόδοξοι εἰς τοὺς λὀγους ( χαρτοπόλεμος συνευδοκούντων καὶ πονηρευομένων ).

Καθίστανται δὲ εἰς τὰς πρᾶξεις φοβούμενοι τὸν διωγμὸν : Κακόδοξοι, Προδόται τῆς πίστεως καὶ ρίψασπεις, καταλείγοντες πάντοτε μὲ τὸ:
ΔΙ΄ΕΥΧ[ΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΗΜΩΝ, ( ἄλλος ἕνας ἐμπαιγμὸς )

ΤΟΥΤ ἔΣΤΙΝ : ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ, ΗΜΕΙΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ,
ΕΣΕΙΣ ΔΕ, Ο ΛΑΟΣ.... ΔΥΝΑΣΘΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΗΤΕ .

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣΣΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΗΣΣΣ ΩΣ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΑΣΣΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ;



ΟΣΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ, ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΤΑ ΠΕΡΙ , ΕΛΟΧΙΜ , ΝΕΦΙΛΙΜ, ΕΛ ΣΕΝΤΑΙ, ΓΟΥΝΑΡΑ, ΠΟΛΕΜΑΡΧΟ, ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ ΕΡΜΗ, ΑΠΟΛΛΩΝΑ, ΑΘΗΝΑ, ΠΑΛΑΙΟΝ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ, ΧΑΛΚΙΝΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΔΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΙΑΒΕ ἤ ΙΕΧΩΒΑ, ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΩΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΙΟΥΔΑ ΕΚ ΤΗΣ ΡΙΖΗΣ ΙΕΣΣΑΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ἄΛΛΑ ΠΟΛΛΑ, ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ.
ΑΠΟ ΔΕ ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ , ΕΛΑΒΑ ΕΙΡΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ.

ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,
ΑΠΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΙΕΧΩΒΑ ΣΑΤΑΝΑ, !
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΛΥΦΘΗ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ;
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΝ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΘΕΥΔΕΙ ;


ΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ , ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ.
ΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΟΚΟΔΙΛΙΑ ΔΑΚΡΥΑ ,ΠΟΛΛΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ....
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΙΠΟΤΕ.....
ΓΙΑ ΠΑΝΟΚΑΛΥΜΑΥΧΑ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΟΟΥ,
ΓΙΑ ΟΡΘΗ ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ, ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...ΜΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Ν' ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ ....
ΚΑΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΧΩΡΕΥΕΙ ΤΡΙΒΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΖΙΛΕΜΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ,
ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΩΝ ΤΑΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΕΓΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙ....
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ...ἄκουσον ἄκουσον.
<< του ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΟΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΗΣ ΣΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ .....>>
ΓΙΑ ΠΟΙΑΝ ΟΡΘΟΤΟΜΗΣΙΝ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΦΩΝΑΣΚΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΙΩΝΤΕΣ ΕΣ ΕΣ ΕΣ ΕΣ Ε Σ;
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΙΩΝΤΕΣ .
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝ ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΒΙΤΟΥ.. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΗΣ ΧΑΤΖΑΡΑ ΑΚΟΝΙΣΜΕΝΗ.

ΑΓΡΙΕ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕ ΜΟΥ ΗΡΩΑ,
ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΝΥΧΑΚΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΗΣ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕΣ .... ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΣ ΜΕΤ'ΑΥΤΩΝ ΩΣ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΑΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
ΣΥ ΔΕ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΜΟΥ,
ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΗΣ ΗΣΥΧΟ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΠΑΥΜΕΝΟ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΦΥΛΑΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ?????

Re: Πρέπει να υπακούμε σε αιρετικούς Ποιμένες;

3
ΟΣΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ, ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΤΑ ΠΕΡΙ , ΕΛΟΧΙΜ , ΝΕΦΙΛΙΜ, ΕΛ ΣΕΝΤΑΙ, ΓΟΥΝΑΡΑ, ΠΟΛΕΜΑΡΧΟ, ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ ΕΡΜΗ, ΑΠΟΛΛΩΝΑ, ΑΘΗΝΑ, ΠΑΛΑΙΟΝ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ, ΧΑΛΚΙΝΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΔΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΙΑΒΕ ἤ ΙΕΧΩΒΑ, ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΩΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΙΟΥΔΑ ΕΚ ΤΗΣ ΡΙΖΗΣ ΙΕΣΣΑΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ἄΛΛΑ ΠΟΛΛΑ, ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ.
ΑΠΟ ΔΕ ΤΑ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ , ΕΛΑΒΑ ΕΙΡΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ.

ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,
ΑΠΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΙΕΧΩΒΑ ΣΑΤΑΝΑ, !
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΛΥΦΘΗ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ;
ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΝ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΘΕΥΔΕΙ
Αν και ξεφεύγουμε απο το θέμα, δεν νομίζω να σου απαντήσει ποτέ.
Πριν κανα δίμηνο έπεσα πάνω σε μια εκπομπή του και άκουσα το εκπληκτικό οτι η ΠΔ είναι εβραικό βιβλίο και ο ελληνοχριστιανισμός το έχει απορρίψει!

Πάντως η μητρόπολη Γλυφάδας έκανε εναν μικρό κατάλογο μη ορθόδοξων βιβλίων και περιλαμβάνει τον Λιακόπουλο.

http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 78&t=15979
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Πρέπει να υπακούμε σε αιρετικούς Ποιμένες;

4
Γέροντας Γαβριὴλ τοῦ Ἁγ. Ὄρους: Πότε δικαιολογεῖται η ἀνυπακοὴ στοὺς πνευματικούς.
Εικόνα
– Πολλοὶ Πατριάρχες καὶ Δεσπότες γέροντα ἀκοῦμε νὰ λένε πὼς ὁ Πάπας εἶναι ὄντως Ἐκκλησία. Ἐμεῖς τί πρέπει νὰ κάνουμε; Πρέπει νὰ κάνουμε ὑπακοὴ σὲ αὐτούς;
Ὀφείλουμε ὑπακοὴ στοὺς Δεσποτάδες μας, στοὺς πνευματικούς μας, ὅταν ὀρθοτομοῦν τὸν λόγο τῆς ἀληθείας. Ὅταν ὅμως δὲν ὀρθοτομούν τὸ λόγο τῆς ἀλήθειας καὶ λένε αἱρετικά πράγματα, ὄχι μόνο σὲ αὐτοὺς δὲν πρέπει νὰ κάνουμε ὑπακοή, ἀλλὰ καὶ σὲ ἕνα Ἄγγελο ἀπὸ τὸν οὐρανό ἂν κατέβει καὶ μᾶς πεῖ ἀντίθετα μὲ αὐτὰ ποὺ διδάσκει ἡ Ἐκκλησία δὲν πρέπει νὰ κάνουμε ὑπακοή.

Ἔχουμε καθήκοντα πρὸς τοὺς πνευματικούς μας Πατέρες καὶ καθήκοντα πρὸς τὸν Θεό. Τά καθήκοντα πρὸς τὸν Θεὸν εἶναι ὑπέρτερα τῶν καθηκόντων πρὸς τοὺς πνευματικούς μας Πατέρες. Ἂν ἕνα καθῆκον πρὸς τοὺς πνευματικούς μας Πατέρες συγκρούεται μὲ τὸ καθῆκον μας πρὸς τὸν Θεόν, τότε παύει νὰ ἰσχύει, καταργεῖται.
Παράδειγμα ἔχουμε τὴν Ἁγία Γραφή. Τί διαβάζουμε στὶς Πράξεις τῶν Ἀποστόλων; Οἱ Γραμματεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι, οἱ Ἰουδαῖοι ἀρχιερεῖς ἤτανε οἱ πνευματικοί ἡγέτες στὴν ἐποχὴ τοῦ Κυρίου μας. Ἔπιασαν τοὺς Ἀποστόλους, τοὺς ἔβαλαν φυλακὴ καὶ τοὺς εἶπαν νὰ μὴ κηρύττουν. Πῆγε Ἄγγελος Κυρίου καὶ τοὺς ἔβγαλε καὶ τοὺς εἶπε νὰ κηρύξουν. Τοὺς ξανάπιασαν καὶ τοὺς εἶπαν:
Τί σᾶς εἴπαμε; Γιατί δὲν κάνετε ὑπακοή; Ἐμεῖς εἴμαστε οἱ πνευματικοί ἡγέτες!
Τότε ἀπολογήθηκε ὁ Ἀπόστολος Πέτρος: «Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ άνθρώποις» (Πράξ. 5,29).
Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος τί λέει πρὸς τοὺς Γαλάτας- (1,8) «ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εύαγγελίζηται ὑμῖν παρ’ ὅ εύηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω».
Ἦταν δυνατὸν ποτέ ἕνας Ἄγγελος νὰ πάει στοὺς Γαλάτας καὶ νὰ κηρύξει ἀντίθετα ἀπὸ αὐτὰ πού δίδαξε ὁ Ἀπόστολος Παῦλος; Ὄχι βέβαια! Ἔ, τότε γιατί τὸ γράφει ὁ Ἀπόστολος αὐτό; Ἄσκοπο εἶναι; Περιττό εἶναι; Ἄστοχο εἶναι;
Ἔτσι είκῇ κι ὡς ἔτυχε τὸ ἔβαλε;
Τὸ ἔβαλε γιὰ νὰ μὴ παρασυρθοῦμε καὶ ποῦμε ὁ Δεσπότης μας εἶναι Ἅγιος. Μὲ τὴν προσευχή του ἀνασταίνει νεκρούς, ἀνορθεΐ παραλύτους, ἀνοίγει τὰ μάτια ἀπὸ τυφλούς, μετακομίζει ὄρη μὲ ἕνα πρόσταγμά του. Ὅλα νὰ τὰ κάνει αὐτά, ἐφ᾽ὅσον λέει κάτι ποὺ δὲν συμφωνεῖ μὲ τὴν Ἐκκλησία, δὲν πρέπει νὰ τὸν κάνουμε ὑπακοή.
Διαβάστε στὸ βίο τοῦ Ἁγίου Συμεών τοῦ Νέου Θεολόγου:
Ὁ Ἅγιος θέλει νὰ φύγει ἀπὸ ἡγούμενος καὶ καλεῖ τὸν νέο ἡγούμενο καὶ ὅλη τὴν ἀδελφότητα καὶ τοὺς δίνει συμβουλές. Στὸ τέλος τί τοὺς λέει; Ἂν καὶ αὐτὸς σὰν ἄνθρωπος κάνει κάτι ποὺ δὲν συμφωνεῖ μὲ τὴν Ἐκκλησία, μὲ αὐτὰ πού διδάσκει ἡ Ἐκκλησία, τότε προσωρινὰ νὰ κάνετε ὑπακοὴ καὶ οἱ γεροντότεροι νὰ πᾶνε νὰ τοῦ ποῦνε νὰ κάνει διόρθωση. Καὶ ἂν δὲν κάνει διόρθωση, ὄχι μόνο σὲ αὐτὸν νὰ μὴ κάνετε ὑπακοὴ ἀλλὰ οὔτε καὶ σὲ Ἄγγελο ἐξ οὐρανοῦ, ἂν ἔρθει νὰ σᾶς τὸ πεῖ. Αὐτὰ εἶναι λόγια τοῦ Ἁγίου Συμεών τοῦ Νέου Θεολόγου. Ἔρχονται μερικοὶ ἱερεῖς στὸ κελλὶ καὶ μοῦ λένε:
Μοῦ εἶπε ὁ Δεσπότης νὰ στεφανώσω ἕνα ὀρθόδοξο μὲ ἕνα ἑτερόδοξο.
Καὶ ὅταν τοῦ λέω ὅτι αὐτὸ ἀπαγορεύεται, οἱ κανόνες, ὁ Ἅγιος Νικόδημος στὸ Πηδάλιο.
Λέει δὲν εἶναι Ἅγιον. Ἐμεῖς εἴμαστε! Θὰ κάνεις ὑπακοὴ σὲ μᾶς. Τί λέει ὁ Ἀπόστολος; «Πείθεσθε τοῖς ήγουμένοις ὑμῶν καὶ ὑπείκετε…» (Έβρ. 13:17).
Καὶ άπαιτοῦν ἀπὸ τοὺς ἱερείς νὰ κάνουν ὑπακοὴ καὶ σὲ πράγματα ποὺ εἶναι ἀντίθετα μὲ τὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας. Πῶς ἑρμηνεύει ὁ ἱερός Χρυσόστομος τό «Πείθεσθε τοῖς ήγουμένοις ὑμῶν καὶ ύπείκετε…»;
Ρωτάει ὁ Ἅγιος: Τί οὖν, φησίν, ὅταν πονηρός, ᾖ, καὶ μή. Καὶ ρωτάει καὶ προτρέπει ὡς ἑξῆς: Πονηρός, πῶς λέγεις; εἰ μὲν πίστεως ἕνεκεν, φεῦγε αὐτὸν καὶ παραίτησαι, μὴ μόνον ἂν ἄνθρωπος, ἀλλὰ κἄν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ κατιών.

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Πρέπει να υπακούμε σε αιρετικούς Ποιμένες;

5
Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2017
Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός: Ανοιχτή επιστολή προς Ορθοδόξους

«Ἡ Σύνοδος τῆς Κρήτης ἀποδίδει τὶς ἐνέργειες τοῦ διαβόλου στὸν Θεό»!


«Γι' αυτό, ο κάθε Χριστιανός (καὶ κάθε ἱστολόγος) ας αναλάβει τις Αιώνιες ευθύνες του έναντι του Θεού – Χριστού και των Αγίων Του».


Γράφουμε προς Ορθοδόξους και όχι προς Ορθοδόξους Χριστιανούς, διότι στην Ιερά Διδασκαλία της Εκκλησίας οι Όροι Ορθόδοξος και Χριστιανός ταυτίζονται, σύμφωνα και με τον Όρο του Συνοδικού της Ορθοδοξίας της Αγίας Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου, “Ει τις της Χριστιανοκατηγορικής αιρέσεως όντα τινά, ή εν αυτή τον βίον απορρήξαντα διεκδικεί, ήτω Ανάθεμα”.

Αποδεχόμενοι εμείς οι Χριστιανοί πάντοτε την Ιερά Διδασκαλία των Θεολόγων και Απλανών Αγίων Πατέρων της Εκκλησίας οι οποίοι μας τονίζουν δια του Ομολογητού της Ορθοδοξίας Οσίου Θεοδώρου Στουδίτη ότι,

“Δεν έχει δοθεί από την Εκκλησία στους Επισκόπους, όπως ομοίως σε όλους τους Κληρικούς, Μοναχούς, και λαϊκούς καμία εξουσία ώστε να δύνανται να παραβαίνουν τους Ιερούς Κανόνες και να αθετούν Αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων, παρά μόνο επιβάλλεται σε αυτούς να ευθυγραμμίζονται με όλη την διδασκαλία της και να ακολουθούν τους προγενέστερους των, Αγίους Οικουμενικούς Πατέρες”.

Μας τονίζουν επίσης οι Άγιοι Θεόπνευστοι Πατέρες μας ότι,

“Δεν έχει δοθεί ομοίως από την Εκκλησία εξουσία στους Επισκόπους, ούτε βέβαια σε όλους τους Κληρικούς, Μοναχούς, και λαϊκούς να κάνουν υπακοή, να ακολουθούν και να μνημονεύουν στις Θείες Λειτουργίες ως «Ορθοτομούντα τον λόγον της Αληθείας», ψευδόμενοι ενώπιον του Θεού, τούς Ασεβείς, Αιρετικούς, Οικουμενιστές, Επισκόπους, Ηγουμένους και Πνευματικούς που επιδεικτικά ποδοπατούν τους Ιερούς και Αποστολικούς Κανόνες, καταφρονούν Αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων, απαξιώνοντας με λόγο,με έργο και με γράμμα τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας”.

Σύμφωνα με Αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων, η Οικουμενιστική πίστη και διδασκαλία που διατυπώθηκε στην Αιρετική Σύνοδο της Κρήτης, είναι βλασφημία προς το Άγιον Πνεύμα και είναι βλάσφημη προς το Άγιον Πνεύμα, διότι βλασφημία στο Άγιον Πνεύμα είναι κατά τους Θεολόγους Πατέρες μας, να αποδίδουμε τις ενέργειες του διαβόλου στον Θεό και του Θεού στον διάβολο, όπως δηλαδή έπραξαν οι Πατέρες της Συνόδου της Κρήτης, αποδεχόμενοι και ονομάζοντας, τις Αιρετικές βλασφημίες προς τον Τριαδικό Θεό, στον Χριστό, στο Άγιο Πνεύμα, στην Παναγία, τις ύβρεις προς τους Αγίους και τα Ιερά Λείψανα, τους χλευασμούς προς τις Αγίες Εικόνες, Ιερά και Όσια μας, “χριστιανικές εκκλησίες” και τους αμετανόητους,αναθεματισμένους, αιρετικούς, αβάπτιστους λαϊκούς, “χριστιανούς”!!!

Πληροφορούμε και υπενθυμίζουμε τους Χριστιανούς ότι η Δογματική και Ιστορική ονομασία των Αιρετικών για την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων έως της συντελείας του αιώνος είναι ότι, “Μία είναι η Εκκλησία, οι Αιρετικοί ούτε είναι Εκκλησία, ούτε μπορεί να είναι Εκκλησία.

Είναι αναθεματισμένοι λαϊκοί, απόβλητοι και αποκομμένοι του Χριστιανικού καταλόγου και κάθε Χριστιανικής Ομολογίας ως ξένα και σάπια μέλη.

Αποτετμημένοι και αποκομμένοι της Αγίας του Χριστού Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, του Χριστιανικού συστήματος και πληρώματος.
Εχθροί του Θεού και υβριστές των Αγίων της Εκκλησίας”.

Αυτούς τους δογματικούς Όρους, λέτε οι Οικουμενιστές να μη τους γνωρίζουν; Τους γνωρίζουν και τους παραγνωρίζουν μάλιστα, δεν μπορούν να τους αρνηθούν, είναι γραμμένοι στα πρακτικά των Συνόδων, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

Έχουν την βλάσφημη και αντίχριστη πίστη και διδασκαλία ότι οι Άγιοι Πατέρες μας, “συνδιαλέχτηκαν στην εποχή τους, άλλαξαν οι εποχές,αλλιώς μιλούσε το Πνεύμα το Άγιο τότε, αλλιώς μιλάει τώρα, οι Ιεροί Κανόνες δεν είναι σωτηριολογικής σημασίας, δεν ισχύουν στην εποχή μας”!!!

Τουτέστιν βγάζουν ψεύτες και πλανεμένους τους Απλανείς και Αλάθητους Αγίους της Εκκλησίας,οι οποίοι μας λέγουν στις Οικουμενικές Συνόδους ότι,

“Εξ ενός γαρ άπαντες και του αυτού Πνεύματος όρισαν τα συμφέροντα … την πίστην κράτειν βεβαίαν και μέχρι συντελείας του αιώνος ασάλευτον διαμένειν θεσπίζομεν… Ει δε τις των απάντων μη τα προειρημένα της ευσεβείας δόγματα κρατοι και ασπάζοιτο, και ούτω δοξάζοι τε και κηρύτοι, αλλ’ εναντίας ιεναι τούτον επιχειροί, έστω ανάθεμα…

”Και “ίνα μη όρια μετατιθέντες αιώνια άπερ ημών οι Πατέρες έθεντο δόξωμεν …”

Γι αυτό είναι αδιαμφισβήτητα κακόδοξη και αντίχριστη η Σύνοδος της Κρήτης διότι οι Όροι, “ετερόδοξες χριστιανικές εκκλησίες και ομολογίες και ετερόδοξοι χριστιανοί”, και Ιστορικά και Δογματικά είναι αντίχριστοι Όροι των αμετανόητων Αιρετικών, παπικών, αγγλικανών, μονοφυσιτών, λουθηρανών και των αφεντικών τους Εβραιομασόνων, και ΟΧΙ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.

Γι' αυτούς όλους τους ακράδαντους και ασάλευτους Ορθόδοξους Δογματικούς λόγους, ο κάθε Χριστιανός ας αναλάβει τις Αιώνιες ευθύνες του έναντι του Θεού – Χριστού και των Αγίων Του.

Και ένα σχόλιο για το παραπλανητικό, νεοεποχίτικο και ψευδές κείμενο των Πατέρων της Μονής Κουτλουμουσιου, διότι η μισή αλήθεια είναι ψέμα, είναι ότι εμείς οι Χριστιανοί δεν έχουμε δόγμα αλάθητου Αγίου της Εκκλησία, αλλά Δόγμα Αλάθητων Αποφάσεων, των Αγίων Πατέρων των Οικουμενικών Συνόδων στο Δόγμα και Απλανών εις την ζωήν.

Αν κάποιος Άγιος της Εκκλησίας κάποια φορά είπε ή έκανε κάτι είτε από οικονομία, είτε από πληροφορία, είτε ακόμα και από λάθος, δεν ξέρω, ο Θεός ξέρει, αυτό δεν είναι επίσημη θέση Εκκλησίας αλλά προσωπική θέση του Αγίου και δεν είναι δόγμα στην Εκκλησία.

Επίσημη Δογματική θέση Εκκλησίας Χριστιανοί,είναι οι Αγίες 7 Οικουμενικές Σύνοδοι, συν οι Αγίες Σύνοδοι με Οικουμενικό Κύρος, του Αγίου Φωτίου και του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά.

Και μία διευκρίνηση, Χριστιανοί ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός πέθανε αποτειχισμένος, δεν μνημόνευε τούς ενωτικούς, ούτε τους φιλοενωτικούς.

Αν έχουν φόβο Θεού όπως λέγουν οι Πατέρες της Μονής Κουτλουμουσίου και θέλουν να τιμήσουν τους Αγίους του Θεού, έχουν χρέος να ασπαστούν όλη την διδασκαλία των Αγίων της Εκκλησίας και όχι αποσπασματικά θέλοντας να δικαιώσουν τις φιλοοικουμενιστικές, νεοεποχίτικες “αγαπουλίστικες” θέσεις τους, εις βάρος των Ορθοδόξων Πιστών και να μιμηθούν τον βιο Τους.

Επίσης να πληροφορήσουμε τους Πατέρες της Μονής Κουτλουμουσιου, ότι οι Θεόπνευστοι Οικουμενικοί Πατέρες της Εκκλησίας είναι πολύ αυστηροί, σκληροί και αμείλικτοι με τους αμετανόητους Αιρετικούς, όπως είναι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, οι Επίσκοποι της Αιρετικής και Αντίχριστης Συνόδου της Κρήτης ,οι Παπικοί, οι Προτεστάντες, οι Μονοφυσίτες, οι Ουνίτες κλπ,υπόκεινται σε Αιώνια Αναθέματα και βεβαίως βεβαίως, ουδείς Άγιος της Εκκλησίας δίδαξε να ποδοπατούνται Αποστολικοί και Ιεροί Κανόνες, ούτε να παραβαινονται και να αθετούνται Αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων, όπως διδάσκουν οι Οικουμενιστές και οι Συνήγοροι τους, διότι τότε δεν θα ήταν Άγιοι Θεολόγοι Πατέρες, αλλά Αιρετικοί Νεοθεολόγοι Οικουμενιστές.

Εύχεστε και για εμένα
Μοναχός Μακαριος Κουτλουμουσιανός
Κάθισμα Αγίου Νικολάου
http://apotixisis.blogspot.gr/

phpBB [video]


phpBB [video]

Re: Πρέπει να υπακούμε σε αιρετικούς Ποιμένες;

6
Ο άγ. Γρηγόριος παραβάτης Ι. Κανόνων, ή γενναίος Ομολογητής της Πίστεως θέτων εν κινδύνω και αυτή την ζωήν του;

Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ἀναφερόμενος στὴν ἐναντίον του κατηγορία, ὅτι ἄφησε τὴν περιφέρειά του καὶ εἰσῆλθε σὲ ξένη ἐκκλησιαστικὴ περιφέρεια, καταφεύγει στὴν ἕως τότε ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία, καὶ μάλιστα στὴν Ἁγία Γραφή, καὶ ἀναφέρει ὅτι τὸ ἴδιο ἔκαναν οἱ Ἀπόστολοι καὶ οἱ Εὐαγγελιστές, ὅταν αὐτὸ ἀπαιτοῦσαν οἱ τότε ἀνάγκες τῆς πρώτης Ἐκκλησίας.

(Γρ. Θεολόγου, Ὁμιλία ΛΓ΄, Πρὸς Ἀρειανοὺς καὶ πρὸς ἑαυτόν,
Ἔργα 2, Πατερ. Ἐκδ., "Γρ. ὁ Παλαμᾶς", σελ. 108-111).
Καὶ βέβαια ἡ Ἐκκλησία διὰ τῶν Συνόδων της καθόρισε κάποιους Κανόνες, οἱ ὁποῖοι ἰσχύουν σὲ και-ροὺς ὁμαλότητας καὶ εἰρήνης.
Κι ἐδῶ προκύπτει τὸ ἐρώτημα: Αὐτοὶ οἱ Κανόνες εἶναι δυνατὸν νὰ παρακάμπτονται σὲ καιροὺς ἀνα-στατώσεων καὶ αἱρέσεων, ἢ ἰσχύει ἡ θέση τῶν συγχρόνων Ποιμένων καὶ Ἐπισκόπων, οἱ ὁποῖοι διδάσ-κουν ὅτι δὲν ἔχουμε δικαίωμα νὰ ἐπεμβαίνουμε σὲ ἄλλες Μητροπόλεις, σὲ μέρες ποὺ διδάσκεται σ' αὐτὲς ἡ Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Ἀσφαλῶς καὶ ναί.
Ἤδη τὴν ἐποχὴ τοῦ Μ. Ἀθανασίου, τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου, τοῦ ἁγίου Μαξίμου, τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ, παρεκάμφθησαν κατ’ οἰκονομίαν, παραδίδοντάς μας καὶ ἄλλον τρόπον στάσεως καὶ δράσεως σὲ περιόδους αἱρέσεων. Ἐκεῖνον τῆς ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι σήμερα καὶ διὰ Συνόδου ἐπιβεβαίωσαν τὶς ἀπὸ καιροῦ ὁλοφάνερα κακόδοξες προθέσεις τους.
Εἶναι λοιπόν, κακόδοξη ἡ τοποθέτηση, ποὺ δυστυχῶς Οἰκουμενιστὲς καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς τὴν ἔχουν ὡς σημαία καὶ λέει:
Ἐγὼ στὴν Μητρόπολή μου δὲν αἱρετίζω καὶ δὲν εἶμαι ὑπεύθυνος τί γίνεται στὶς ἄλλες Μητροπόλεις! Ἐγὼ κάνω ὑπακοὴ στὴν Ἐκκλησία καὶ στὸν Πατριάρχη μας!!! ΑὕΤΗ Η ΣΤΡΕΨΟΔΙΚΟΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΩΝ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ?
Ὥστε, Ἐπίσκοπε καὶ ποιμένα, ἐὰν στὶς ἄλλες Μητροπόλεις δὲν ὑπάρχει Ἐπίσκοπος Ὀρθόδοξος καὶ ποίμνιο Ὀρθοδοξο, μπορεῖς ἐσύ, ἀλλὰ καὶ τὸ ποίμνιό σου νὰ ἐπικοινωνεῖς μὲ αὐτούς;
Ἐὰν στὶς ἄλλες Μητροπόλεις ἐπικρατεῖ ἡ πλάνη, ἐσὺ ἀδιαφορεῖς γι' αὐτό;
ἐὰν στὶς ἄλλες μητροπόλεις μνημονεύονται αἱρετικοὶ Ἐπίσκοποι ποὺ κηρύττουν καὶ ἐμπεδώνουν
τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ...τὴν ἐσχάτη αἵρεση τῆς ἱστορίας (κατὰ τὸν ἀείμνηστο π. Ἀθανάσιο Μυτιληναῖο)
μπορεῖς νὰ μένεις στὰ σχήματα τῆς ἐν καιρῷ εἰρήνης ἐκκλησιαστικῆς τάξεως ;
Γιατὶ διαγράφεις ὅσα ὁ ἅγιος Γρηγόριος καὶ τόσοι ἄλλοι Ἅγιοι μὲ λόγο καὶ πράξεις καὶ θυσίες μᾶς δίδαξαν ;

Μήπως, τελικά, τὸ ὅλο προβλημα εἶναι ὅτι δὲν θέλουμε νὰ διωχθοῦμε γιὰ τὸ Χριστό ;

Αναρτήθηκε από Πατερική Παράδοση στις 2/01/2017
Απάντηση

Επιστροφή στο “Δογματική, μυστήρια και εορτές”

cron