Η θρησκεία ως μέσο άσκησης πολιτικής...

1
Καλημέρα φίλοι μου , θα ήθελα να ανοιξω ένα θέμα που πιστεύω είναι και η μοναδική αλήθεια.
Θα ξεκινήσω το συλλογισμό μου λίγο παράξενα.
Η αγγλική λέξη hooker σημαίνει στα αγγλικά πόρνη, αλλά και αγκίστρη και μαγκούρα.
Να σας θυμίσω κάποιες εικόνες που οι πιο πολλοί θα έχετε δει στην τηλεόραση; Τους κρητικούς που κρέμονταν δεξιά και αριστερά στο τζίπ κρατώντας μαγκούρες και τον μοναδικό γάτο πολιτικό που έχει η Ελλάδα, τον Μητσοτάκη μέσα στο αυτοκίνητο, να κερδίζει τις εκλογές με 49 %.
Την ελληνική ταινία( της οποίας μου διαφεύγει ο Τίτλος της) τον Διονύση Παπαγιαννόπουλο να φωνάζει με όλο του το είναι : " Γκόρτσος .....Γκόρτσος .......η μαγκούρα στη Βουλή " :flag
δίκιο έχει :ex

Οι μεγαλόσχημοι κληρικοί(ηγούμενοι , μητροπολίτες ,αρχιεπίσκοπος) κρατούν επίσης μια μαγκούρα η οποιά όμως δεν λέγεται μαγκούρα αλλά ποιμαντορική ράβδος και συμβολίζει την διαφύλαξη του ποιμνίου τους.


Ο Χριστός ως ιστορικό πρόσωπο ήταν φιλελεύθερος και ταυτόχρονα κουμουνιστής θυμιθειτε τη έχει πεί :" Όστις θέλει οπίσο μου έλθειν " και "Ο έχων δύο χυτώνας να δει τον έναν"
και έχει δίκιο γιατι η πολιτική είναι σαν τον κύκλο και όχι σαν την ευθεία η αριστερά και η δεξιά συγκλίνουν, είναι το ίδιο πράγμα.
...Και αν δεν πιστεύετε το Χριστό ελάτε στα νεότερα χρόνια . Οι φιλελεύθεροι λέγονται και conservative, στα αγγλικά, που σημαίνει συντήρηση και πρόερχεται απο την ελληνική λέξη κονσέρβα (στην οποιά βάζουμε συντηριτικά για να διατηρήσουμε αναλίωτο το φαγητό). :ex :ex :ex ...Ποιός κουμουνιστής πολιτικός έλεγε: ένα βήμα εμπρός , δυο πίσω" :blue :blue :blue
Και τελειώνοντας για να γίνει το καλό χρειάζεται λιγο κακό .
Το καλό εμπεριέχει μέσα του λίγο κακό :006

Re: Η θρησκεία ως μέσο άσκησης πολιτικής...

2
Είναι ατυχές να τοποθετούμε τον Χριστό σε πολιτικές ιδεολογίες, ούτε φιλελεύθερος ήταν ,ούτε και κομμουνιστής.

Σαν να το ακούω ήδη


" Ο Χριστός ήταν κομμουνιστής ,γίνε και συ."

Όλες οι πολιτικές ιδεολογίες ομοιάζουν μεταξύ τους για να διαχωρίζονται οι λαοί και όλες έχουν αποτύχει,αυτό προφανώς ήταν και το σχέδιο.

Θα προτιμούσα οτι το κακό προκαλεί την δημιουργία του καλού.

Ουδέν κακό αμιγές καλού.

Re: Η θρησκεία ως μέσο άσκησης πολιτικής...

3
kingleonidas έγραψε: Το καλό εμπεριέχει μέσα του λίγο κακό

Κάνεις λάθος.
Αυτά που λες τα έχουμε ξανα-ακούσει (γενικώς) παγκοσμίως και αποτελούν νεο-εποχίτικη πλάνη.

Φαντάσου το καλό ως "ΦΩΣ" και το κακό ως "ΣΚΟΤΑΔΙ".
Ή ΕΛΛΕΙΨΗ ΦΩΤΟΣ ισοδυναμεί με το ΣΚΟΤΑΔΙ.

Το φως ΔΕΝ εμπεριέχει μέσα του σκοτάδι, αλλά είναι μόνο ΦΩΣ...!!!

Το ίδιο μπορείς να το φανταστείς και με τη "ΖΕΣΤΗ" και το "ΚΡΥΟ".

Το "ΚΡΥΟ" είναι έλλειψη θερμότητας (ΖΕΣΤΗΣ).
Το ΚΡΥΟ δεν εμπεριέχει "ζέστη" μέσα του...αλλά ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ της ΖΕΣΤΗΣ...

Όσο απομακρύνεται για παράδειγμα κάποιος από μια πηγή ΦΩΤΟΣ και ΖΕΣΤΗΣ όπως πχ. είναι ο ΗΛΙΟΣ, τότε τόσο πιο ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ και ΚΡΥΟΣ γίνεται.

Το ίδιο συμβαίνει και με τον ΘΕΟ που είναι ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ και ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΚΟ.
(κατά τον ίδιο τρόπο που το ΦΩΣ είναι μόνο ΦΩΣ και δεν είναι ΣΚΟΤΟΣ και κατά τον ίδιο τρόπο που η ΖΕΣΤΗ είναι μόνο ΖΕΣΤΗ και δεν εμπεριέχει μέσα της το ΚΡΥΟ).

Το ΚΑΛΟ είναι ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ.
Το ΚΑΚΟ είναι "έλλειψη ΚΑΛΟΥ".

Όσο απομακρύνεται κανείς από τον ΘΕΟ / από το ΚΑΛΟ, τότε γίνεται "ΚΑΚΟΣ", "ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ", "ΚΡΥΟΣ"...

Συνεπώς ξαναλέω οτι είναι ΛΑΘΟΣ να λες οτι το καλό εμπεριέχει μέσα του και λίγο κακό.

Ο Αληθινός θεός ΔΕΝ είναι "Γιν-Γιανγκ" ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο...και δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τις πλάνες που διδάσκουν οι διάφορες θρησκείες και οι διάφορες αιρέσεις κλπ.

Ο Αληθινός Θεός είναι ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ (και μάλιστα ΑΠΕΙΡΟ καλό)...και ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΚΟ.

Προσέξτε παιδιά τις νεο-εποχίτικες πλάνες για να μην πλανηθείτε...διότι ο τρόπος που μας τις "διοχετεύουν" είναι τέτοιος μου μας τις κάνουν υποσυνείδητα "κτήμα" μας...!!!! (δηλαδή μας κάνουν να θεωρούμε ως σωστές, λαθεμένες διδασκαλίες).
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Re: Η θρησκεία ως μέσο άσκησης πολιτικής...

4
Λες τρίχες , ναι καλά άκουσες λές τρίχες
και αν θες το γράφω και με κεφαλαία γράμματα

ΤΡΙΧΕΣ :dance2:


Και θα στο αποδείξω με αντράνταχτο επιχείρημα.
Αν ακούς θεολογικές εκπομπές οι ιερείς λένε οτι θα πρέπει να εξομολογούμαστε συχνά γιατί, ΠΑΝΤΑ ο άνθρωπος κάνει και θα κάνει αμαρτίες άλλοτε ασήμαντες και άλλλοτε θανατηφόρες αλλά συνέχεια θα αμαρτάνει και γιαυτό προτείνουν και την συχνή εξομολόγηση. Αν ήταν διαφορετικά δεν θα μας ζητούσαν να συμμετέχουμε κάθε 40 ημέρες τουλάχιστον σε αυτό το μυστήριο .Αυτά δεν τα λέει μόνο ο παπάς στην ενορία σου τα λένε και στο Αγιο Όρος , σε μοναχούς που απαρνήθηκαν κάθε μορφή κοσμικής ζωής και εσύ μου λες πως , είσαι ο τέλειος που δεν εμπεριέχει μέσα του έστω και λίγο κακό .


Και καταλήγω με την απάντηση του Χριστού στο ερώτημα σου : " Ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλέτω "

Re: Η θρησκεία ως μέσο άσκησης πολιτικής...

5
grecko έγραψε:Είναι ατυχές να τοποθετούμε τον Χριστό σε πολιτικές ιδεολογίες, ούτε φιλελεύθερος ήταν ,ούτε και κομμουνιστής.

Σαν να το ακούω ήδη


" Ο Χριστός ήταν κομμουνιστής ,γίνε και συ."

Όλες οι πολιτικές ιδεολογίες ομοιάζουν μεταξύ τους για να διαχωρίζονται οι λαοί και όλες έχουν αποτύχει,αυτό προφανώς ήταν και το σχέδιο.

Θα προτιμούσα οτι το κακό προκαλεί την δημιουργία του καλού.

Ουδέν κακό αμιγές καλού.

Έμεινες εκεί που δεν έπρεπε. Αυτό είναι το λιγότερο που είπα και το πιο ασήμαντο γιατί πράγματι ο Χριστός δεν ήταν πολιτικός αλλά θεάνθρωπος, αλλά αυτά που έλεγε συγκλίνουν με την πολιτική.
Γιατί το είπα αυτό όμως οτι ο κλήρος μπορεί να κάνει πολιτική ; Ξέρεις γιατί εεε ξέρεις; Λοιπόν η πολιτική σου ψήφος καθρεφτίζει την σχέση σου με την οικογένεια σου είτε την δική σου είτε την πατρική, είτε με τους φίλους σου είναι αποτέλεσμα διαπροσωπικών σχέσεων είναι ο δεύτερος σου εαυτός απέναντι στην κοινωνία.
Και επειδή η εκκλησία εκτός απο ναός είναι και ένα τόπος κοινωνικοποίησης , ναι και εκεί μπορεί να γίνει πολιτική.

Re: Η θρησκεία ως μέσο άσκησης πολιτικής...

6
Καμμία σχέση με την πολιτική φίλε, εφόσον μπερδεύεις τον Χριστό με την πολιτική κάνεις λάθος.

Η πολιτική χρησιμοποίησε ιδανικά του Χριστιανισμού για να φτιάξει το προσωπείο της,πουλάει και εσυ αγοράζεις.

Η συνειδητή και οχι κομματική πολιτική μου ψήφος καθρεφτίζει αυτά που θέλω να πραγματοποιηθούν στην κοινωνία μου,ουσιαστικά καθρεφτίζει τα πιστεύω μου ως πολίτης.Έρχονται τα πολιτικά κόμμτα και οχι η πολιτική γενικώς για να είμαστε πιο σωστοί και μου τάζουν τα θέλω μου,μέχρι να με κομματικοποιήσουν ή να μου διαμορφώσουν ανάλογα τα νέα θέλω μου,ώστε να ταιριάζουν με τα δικά τους.

Η κοινωνικοποίηση δεν συνδεεται απόλυτα με την πολιτική,υπάρχουν εντονότατες διαφορές.


Το οτι είμαι Χριστιανός,δεν σημαίνει οτι δεν είμαι και πολίτης,τα χριστιανικά μου πιστεύω μπορώ να τα χρησιμοποιήσω για να βελτιώσω την κοινωνία μου,εκτελώντας το καθήκον ως Χριστιανός,δεν σημαίνει όμως οτι ασκώ και πολιτική.


Και θα στο αποδείξω με αντράνταχτο επιχείρημα.
Αν ακούς θεολογικές εκπομπές οι ιερείς λένε οτι θα πρέπει να εξομολογούμαστε συχνά γιατί, ΠΑΝΤΑ ο άνθρωπος κάνει και θα κάνει αμαρτίες άλλοτε ασήμαντες και άλλλοτε θανατηφόρες αλλά συνέχεια θα αμαρτάνει και γιαυτό προτείνουν και την συχνή εξομολόγηση. Αν ήταν διαφορετικά δεν θα μας ζητούσαν να συμμετέχουμε κάθε 40 ημέρες τουλάχιστον σε αυτό το μυστήριο .Αυτά δεν τα λέει μόνο ο παπάς στην ενορία σου τα λένε και στο Αγιο Όρος , σε μοναχούς που απαρνήθηκαν κάθε μορφή κοσμικής ζωής και εσύ μου λες πως , είσαι ο τέλειος που δεν εμπεριέχει μέσα του έστω και λίγο κακό .
Αυτό δεν ειναι αντράνταχτο επιχείρημα,γιατί ξεχνάς το σημαντικότερο

«ουδείς αναμάρτητος, ει μη ο Θεός»

Όπως τα βλέπω,κάνεις μεγάλες γενικεύσεις, εσυ δηλαδή είσαι καλός,αλλά όταν αμαρτάνεις έχεις και λίγο κακό μέσα σου;
Τότε πως είσαι καλός,αφού στην ψυχή σου έχεις αμαρτίες που διώχνουν την θεία Χάρη;

Καλος άνθρωπος ειναι και ενας μη Χριστιανός ,κάνει καλά πράγματα,αλλά δεν έχει θεία Χαρη.

Προσπαθούμε οχι να γίνουμε καλοί,αλλά να γίνουμε άγιοι και στην αγιοσύνη το κακό δεν υπάρχει.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πνευματικές αναζητήσεις”