Re: Σολομώντας και Σολομωνική

19
LAPTONAS έγραψε: Να θυμίσω ότι ο Χριστός είπε να μην νοιάζονται για τον ναό στους Φαρισαίους γιατί δεν θα μείνει τίποτα...και ο ναός καταστράφηκε πλήρως το 70 μ.Χ. αν θυμάμαι καλά (από τις αναγνώσεις μου όχι ότι ήμουν εκεί :cooll ). Επίσης ο ίδιος ο Χριστός σε κάποιο ευαγγέλιο λέει ότι θα τον ξαναχτίσει σε 3 μέρες (εννοώντας το πνευματικό ναό - την εκκλησία). Συνεπώς όλα αυτά δένουν ίσως με κάποιο τρόπο.
wrong.....

Ἀπεκρίθη Ἰησοῦς καὶ εἶπεν αὐτοῖς· λύσατε τὸν ναὸν τοῦτον, καὶ ἐν τρισὶν ἡμέραις ἐγερῶ αὐτόν.Εἶπον οὖν οἱ Ἰουδαῖοι· τεσσαράκοντα καὶ ἓξ ἔτεσιν ᾠκοδομήθη ὁ ναὸς οὗτος, καὶ σὺ ἐν τρισὶν ἡμέραις ἐγερεῖς αὐτόν;
Ἐκεῖνος δὲ ἔλεγε περὶ τοῦ ναοῦ τοῦ σώματος αὐτοῦ. Ὅτε οὖν ἠγέρθη ἐκ νεκρῶν, ἐμνήσθησαν οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ ὅτι τοῦτο ἔλεγε, καὶ ἐπίστευσαν τῇ γραφῇ καὶ τῷ λόγῳ ᾧ εἶπεν ὁ Ἰησοῦς.
Εικόνα

Re: Σολομώντας και Σολομωνική

20
Ναι, ουσιαστικά εννοούσε τις 3 μέρες που πήρε για να αναστηθεί και όχι ότι θα έφτιαχνε τον ίδιο τον ναό, το οποίο συμβολίζει την Ανάσταση του πραγματικού ναού που δεν είναι το κτίσμα , ο μεγαλοπρεπής ναός δηλαδή , αλλά η εκκλησία του Χριστού, που αποτελείται από το σώμα (το ποίμνιο) και τη κεφαλή (το χριστό) και όχι από Φαρισαικά Elit ιερατεία.

Ουδείς αλάνθαστος , αμέσως να πεταχτείς εσύ :on_the_quiet: Gladiator , επί του θέματος έχεις να προσθέσεις κάτι ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Σολομώντας και Σολομωνική

21
Όποιος συνδέει το βασιλέα Σολομώντα με τη Σολομωνική διαπράττει βλασφημία και κακοήθεια.....




Κάποιος αδελφός ρώτησε τον Άγιο Νήφωνα:
- Σε όλα, πάτερ, με βοήθησες με τις εξηγήσεις σου, είπε ο αδελφός. Για να μ’ ωφελήσει όμως περισσότερο η αγιωσύνη σου, απάντησέ μου και σ’ αυτό που θα σε ρωτήσω τώρα:
Πίστεψέ με, πονάει η ψυχή μου για το βασιλιά Σολομώντα. Γιατί άλλοι λένε πως κολάστηκε και άλλοι πως όχι(*). Μπορεί όμως τόση σοφία να την κατάπιε ο άδης και να χάθηκε;
- Αυτό δεν το ξέρει κανείς, παιδί μου, παρά μόνο ο Θεός. Γιατί δεν αποκαλύφθηκε ποτέ σε κανέναν από τους αγίους.
- Ωστόσο εγώ έχω μια διαίσθηση, ότι από σένα θα μάθω την αλήθεια. Για το Θεό, μη μου την κρύψεις.
Η επιμονή του αδελφού λύγισε τον όσιο.

- Ε, λοιπόν, σου ομολογώ ότι κι εγώ ήμουνα πολύ λυπημένος για το Σολομώντα και απορούσα πάντα πως μπορεί να χάθηκε ένας τέτοιος δίκαιος. Ο καλός Θεός όμως, για να μ’ απαλλάξει από τη θλίψη αυτή, μου μίλησε με το ίδιο Του το στόμα και μου φανέρωσε την πραγματικότητα:
“Δεν χάθηκε η ψυχή του βασιλιά, όπως οι περισσότεροι νομίζετε. Γιατί δεν με αρνήθηκε τελείως. Παρασύρθηκε, βέβαια, από τις ασεβείς εκείνες γυναίκες και έχτισε ναούς στα είδωλα και πρόσφερε θυμίαμα σ’ αυτά, σύμφωνα με το θέλημά τους. Ποτέ όμως δεν με αρνήθηκε ρητά. Μάλιστα, μετά το θάνατό του και μέχρι τη σταύρωσή μου, καθόταν τόσα χρόνια “εν σκότει και σκιά θανάτου” (Λουκ.1:79), υποφέροντας φοβερά. Όταν εγώ λοιπόν κατέβηκα στον άδη και ανέστησα τους νεκρούς από τα καταχθόνια, λύτρωσα και τη δική του ψυχή και την αξίωσα ν’ απολαύσει τη μακαριότητα. Αποφάσισα δηλαδή να τον ελεήσω, με την άπειρη φιλανθρωπία μου, επειδή, παραβάλλοντας τις πολλές του αρετές και τα μακροχρόνια βάσανά του μέσα στο σκοτάδι με το αμάρτημά του, έκρινα ότι αυτό ξεπλύθηκε. Έτσι τον ελευθέρωσα από τα ζοφερά δεσμά του άδη. Γιατί είμαι Θεός των θεών και κάνω ό,τι θέλω στα πλάσματά μου και σώζω όποιους νομίζω με το άπειρο έλεός μου και δεν μπορεί κανείς να κρίνει τις βουλές μου!”
Αυτά μου φανέρωσε ο Κύριος και χάθηκε στους ουρανούς.
Και από τότε είμαι γεμάτος χαρά για τη σωτηρία του σοφού βασιλιά και για την ευσπλαχνία του Θεού.
Ο αδελφός ευχαριστήθηκε πολύ με την αποκάλυψη του οσίου.
(*) Ο γιος και διάδοχος του “προφητάνακτος” Δαβίδ, ο ξακουστός Σολομών, που προικίστηκε θαυματουργικά από το Θεό με “καρδίαν φρονίμην και σοφήν… και πλούτον και δόξαν” (Γ’ Βασ.3:12,13), που οικοδόμησε τον περίφημο Ναό για τη λατρεία του Κυρίου (Γ’ Βασ.5-9), αργότερα ξέπεσε και απομακρύνθηκε από τον αληθινό Θεό και το νόμο Του. Έφτασε στο σημείο να σχηματίσει χαρέμι με πολλές γυναίκες, ξένες και αλλόθρησκες, για χάρη των οποίων έχτισε, στην Ιερουσαλήμ και στα περίχωρα, ιερά για ψεύτικες θεότητες. Εκεί οι γυναίκες “εθυμίων και έθυον τοις ειδώλοις αυτών” (Γ’ Βασ.11:7). Πάντως, παρά την επικρατούσα αντίθετη άποψη, που υποστηρίζεται στο Γ’ Βασ.11:1-10, δεν προκύπτει με ασφάλεια ότι και ο ίδιος ο Σολομών έγινε συνειδητός λάτρης των ειδώλων. Το αντίθετο μάλιστα μαρτυρείται από τους στίχους 3 και 10: “ουκ ην η καρδία αυτού τελεία μετά του Κυρίου…”. Αλλά και πέρα απ’ αυτό, ορισμένοι εκκλησιαστικοί συγγραφείς υποστηρίζουν ότι μετανόησε στα τέλη της ζωής του, άποψη που βρίσκει έρεισμα και στο Παροιμ. 24:32:“ύστερον εγώ μετενόησα, επέβλεψα του εκλέξασθαι παιδείαν”. Αξιοσημείωτο είναι άλλωστε, ότι η Εκκλησία τιμά τη μνήμη του την Κυριακή των Προπατόρων.

Αγιος Νήφων – Ένας Ασκητής Επίσκοπος (σελ. 96)
Εικόνα

Re: Σολομώντας και Σολομωνική

22
Aσε μας βρε gladiator με τα τρελά σου πάλι!

Ελεος πιά!


Μας εβγαλες βλάσφημους και κακοήθεις για ακόμα μία φορά...

Ποιος είσαι τελος πάντων?

................................................


Για να δούμε λοιπόν αυτό που μας παρέθεσες:
Αυτό δεν το ξέρει κανείς, παιδί μου, παρά μόνο ο Θεός. Γιατί δεν αποκαλύφθηκε ποτέ σε κανέναν από τους αγίους.
Εδώ βλέπουμε πως κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς συνέβει με τον Σολομώντα,όμως όπως θα αποδειχθεί παρά κάτω ο μόνος που γνωρίζει είναι ο Οσιος.

Αρα εδώ θα πρέπει να δούμε αν το παραπάνω που μας παραθέτεις το έχει γράψει ο ίδιος ο Οσιος ή το έγραψαν κάποιοι προπαγανδιστές.
Ε, λοιπόν, σου ομολογώ ότι κι εγώ ήμουνα πολύ λυπημένος για το Σολομώντα και απορούσα πάντα πως μπορεί να χάθηκε ένας τέτοιος δίκαιος. Ο καλός Θεός όμως, για να μ’ απαλλάξει από τη θλίψη αυτή, μου μίλησε με το ίδιο Του το στόμα και μου φανέρωσε την πραγματικότητα:
Ας το δεχτούμε σαν αληθινό το παραπανω.

“Δεν χάθηκε η ψυχή του βασιλιά, όπως οι περισσότεροι νομίζετε. Γιατί δεν με αρνήθηκε τελείως. Παρασύρθηκε, βέβαια, από τις ασεβείς εκείνες γυναίκες και έχτισε ναούς στα είδωλα και πρόσφερε θυμίαμα σ’ αυτά, σύμφωνα με το θέλημά τους. Ποτέ όμως δεν με αρνήθηκε ρητά. Μάλιστα, μετά το θάνατό του και μέχρι τη σταύρωσή μου, καθόταν τόσα χρόνια “εν σκότει και σκιά θανάτου” (Λουκ.1:79), υποφέροντας φοβερά. Όταν εγώ λοιπόν κατέβηκα στον άδη και ανέστησα τους νεκρούς από τα καταχθόνια, λύτρωσα και τη δική του ψυχή και την αξίωσα ν’ απολαύσει τη μακαριότητα. Αποφάσισα δηλαδή να τον ελεήσω, με την άπειρη φιλανθρωπία μου, επειδή, παραβάλλοντας τις πολλές του αρετές και τα μακροχρόνια βάσανά του μέσα στο σκοτάδι με το αμάρτημά του, έκρινα ότι αυτό ξεπλύθηκε. Έτσι τον ελευθέρωσα από τα ζοφερά δεσμά του άδη. Γιατί είμαι Θεός των θεών και κάνω ό,τι θέλω στα πλάσματά μου και σώζω όποιους νομίζω με το άπειρο έλεός μου και δεν μπορεί κανείς να κρίνει τις βουλές μου!”
Αυτά μου φανέρωσε ο Κύριος και χάθηκε στους ουρανούς.
Δηλαδή με το παραπάνω ειναι σαν να μας λέει ο Θεός: Πηγαίνετε με γυναίκες(πόρνες),χτίστε ναούς για ειδωλολατρικούς Θεούς,πιστεψτε σε αυτούς,θυμιαστε τους..... αλλά εντάξει μωρέ να πιστευετε λίγο και σε μένα..... μη με αρνήστε ρητά!
Και εγώ σαν άπειρος Φιλάνθρωπος θα σας ελεησω!


Βεβαια εγώ θα ηθελα να ρωτήσω το εξής:

Οταν κάνεις όλα τα παραπάνω όπως και άλλα πολλά που δεν αναφέρονται στο συγκεκριμενο,δεν αρνήσε τον Θεό και μάλιστα ρητά?

Δηλαδή τι άλλο να κάνεις για να Τον αρνηθείς?
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Σολομώντας και Σολομωνική

23
Την αλήθεια ομολογώ emman.Μην
ταράττεσαι.
Και τούτη(η αλήθεια) βρίσκεται μόνον στην Γραφή του Κυρίου..Διάβασε λοιπόν τί γράφει ο απ.Παύλος ...

Ὁ ἀπόστολος Παῦλος ἐξηγεῖ ὅτι ὅλοι οἱ ἄνθρωποι πού ἔζησαν στήν πρό Χριστοῦ ἐποχή -ὄχι μόνο οἱ ἀσεβεῖς καί εἰδωλολάτρες, ἀλλά καί αὐτοί ἀκόμη οἱ ἄνθρωποι τοῦ Θεοῦ, οἱ δίκαιοι- ἦταν ἁμαρτωλοί. Τό βεβαιώνει καί ὁ προφήτης ᾿Ησαΐας ὅτι· «ὡς ράκος ἀποκαθημένης πᾶσα ἡ δικαιοσύνη ἡμῶν» (64,6). Αὐτό σημαίνει ὅτι καί ἡ ἁγιότητα τῶν ἁγίων καί ἡ δικαιοσύνη τῶν δικαίων εἶναι ρύπος καί ἀκαθαρσία μπροστά στόν Θεό. Ὅλοι, λοιπόν, μετά τόν θάνατό τους πῆγαν στόν ἅδη φορτωμένοι μέ τά ἁμαρτήματά τους.
Γιά τά ἁμαρτήματα τῶν δικαίων τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης ὁ ἀπ. Παῦλος χρησιμοποιεῖ μιά πολύ ἐνδιαφέρουσα ἔκφραση· «τήν πάρεσιν τῶν προγεγονότων ἁμαρτημάτων ἐν τῇ ἀνοχῇ τοῦ Θεοῦ» (Ρω 3,25).
Δέν λέει τήν «ἄφεσιν» τῶν ἁμαρτημάτων, ἀλλά τήν «πάρεσιν». Ὑπάρχει μιά λεπτή διαφορά μεταξύ τῶν δύο λέξεων. «῎Αφεσις» εἶναι ἡ συγχώρεση καί ἡ ἐξαφάνιση. «Πάρεσις» εἶναι ὁ παραμερισμός. Τά ἁμαρτήματα τῶν δικαίων τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης τά παραμέρισε ὁ Θεός. Καί ποῦ τά πῆγε; Σέ μιά τεράστια ἀποθήκη, πού τήν ὀνομάζει ὁ ἀπόστολος Παῦλος «ἀνοχή τοῦ Θεοῦ». ῏Ηταν στήν ἀνοχή τοῦ Θεοῦ καί περίμεναν νά φθάσει ἡ ὥρα τῆς ἐξαφάνισής τους μέ τό αἷμα τοῦ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ. Ὅταν ὁ Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστός ὑψώθηκε ἐπάνω στόν σταυρό, ἡ καθαρτική καί λυτρωτική δύναμη τοῦ παναγίου αἵματός του ἐκτο- ξεύθηκε στό παρελθόν, στό παρόν καί στό μέλλον.

Προϋπόθεση γιά νά ἐνεργήσει λυτρωτικά τό αἷμα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ εἶναι ἡ μετάνοια τοῦ ἁμαρτωλοῦ. Μέ τήν εἰς ἅδου κάθοδό του ὁ Κύριος ἔδωσε καί στούς κεκοιμημένους, στούς ἀπ᾽ αἰώνων νεκρούς, τήν εὐκαιρία νά μετανοήσουν.

Αντιλαβού;
Εικόνα

Re: Σολομώντας και Σολομωνική

24
Αντιλαβού;
Και σώσον, ελέησον και διαφύλαξον ημάς, ο Θεός, τη ση χάριτι...


Αυτά που λες δεν στέκουν!

Οτι ηταν αμαρτωλοί δεν μου λέει κάτι.
Και σήμερα όλοι αμαρτωλοί είμαστε(ουδείς αναμάρτητος).....τι πάει να πεί?

Το θέμα είναι τι είδους αμαρτίες κάνεις.
Και πόσο δέ, όταν γνωρίζεις τον αληθινό Θεό σε σχέση με τους υπολοιπους ανθρώπους και λαούς.

Αρα gladiator όταν θα αναφέρεις και θα λες ότι ο Σολομώντας πήγε στον παράδεισο με αυτα τα δεδομένα, τότε μπορώ να σου πώ και εγώ πως όλοι οι άνθρωποι πρό χριστου.....είναι στον Παράδεισο!
Και αν έχεις καποια διαφορετική άποψη να μας εξηγήσεις το γιατί.

Αντιλαβού?
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Σολομώντας και Σολομωνική

26
O Aπ Παύλος Φίλτατε λέει όπως παρέθεσες το εξής:

Γιά τά ἁμαρτήματα τῶν δικαίων τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης ὁ ἀπ. Παῦλος χρησιμοποιεῖ μιά πολύ ἐνδιαφέρουσα ἔκφραση· «τήν πάρεσιν τῶν προγεγονότων ἁμαρτημάτων ἐν τῇ ἀνοχῇ τοῦ Θεοῦ» (Ρω 3,25)


Τωρα πως το παραπάνω το συνδέεις με τον Σολομώντα,δεν μπορώ να καταλάβω.

Δηλαδή επειδή ο Θεός θα δείξει μεγαλύτερη ανοχή για τους ανθρώπους της τότε εποχής........ σημαίνει αυτόματα ότι ο Σολόμωντας παρότι έχει πράξει όλα αυτα, πήγε στον παράδεισο?

Και σου ρώτησα κάτι αλλά απάντηση δεν πήρα,γιατί μάλλον κάποιος άλλος αγρόν αγοράζει.

Με την ίδια λογική όλοι οι άνθρωποι της τότε εποχής θα πρεπει να είναι στον παράδεισο.
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Σολομώντας και Σολομωνική

27
emman έγραψε:
Τωρα πως το παραπάνω το συνδέεις με τον Σολομώντα,δεν μπορώ να καταλάβω.

Δηλαδή επειδή ο Θεός θα δείξει μεγαλύτερη ανοχή για τους ανθρώπους της τότε εποχής........ σημαίνει αυτόματα ότι ο Σολόμωντας παρότι έχει πράξει όλα αυτα, πήγε στον παράδεισο?

Και σου ρώτησα κάτι αλλά απάντηση δεν πήρα,γιατί μάλλον κάποιος άλλος αγρόν αγοράζει.

Με την ίδια λογική όλοι οι άνθρωποι της τότε εποχής θα πρεπει να είναι στον παράδεισο.
Απάντησα αλλά απορώ πως δεν εννόησες..

Προϋπόθεση γιά νά ἐνεργήσει λυτρωτικά τό αἷμα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ εἶναι ἡ μετάνοια τοῦ ἁμαρτωλοῦ. Μέ τήν εἰς ἅδου κάθοδό του ὁ Κύριος ἔδωσε καί στούς κεκοιμημένους, στούς ἀπ᾽ αἰώνων νεκρούς, τήν εὐκαιρία νά μετανοήσουν.

Το παραπάνω αφορά και τον βασιλέα Σολομώντα αλλά και όσους μετανόησαν..
Μόνον όσοι μετανόησαν...Ελπίζω τώρα να το κατάλαβες...
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Άλλες θρησκείες & αιρέσεις,σἐκτες & παραθρησκείες,”