Re: Χάραγμα «Ψήφον εντριβή» θα «βαστάζουσιν» στα χέρια τους
Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2022, 22:18
Μάλλον περισσότερο έχει την έννοια του "τετριμμένου (καθημερινής χρήσεως) ψηφίου" το οποίο παραπάνω λέει ότι έτσι είναι το χάραγμα
Ως προς το "επί της δεξιάς χειρός ή επί του μετώπου" ο αρχ. Αρέθας Καισαρείας λέει :
"Αντίθετος γαρ των των αγαθών η του ολεθρίου ονόματος εγχάραξις. Εν μεν ταις δεξιαί, ινα των αγαθών έργων εκκόψη την ενέργειαν. Εν δε τοις μετώποις, ινα το τοις οφθαλμοίς επικοίμενον μέρος προσληφθέν, σκοτασμόν εμποιήση τοις απατωμένοις του μη ως εν ημέρα ευσχήμονως αντέχεσθαι της ευσέβειας. Αλλά ου δέξονται τούτο οι τα πρόσωπα σημειωθέντες τω θείω του προσώπου φωτί.
" αντιτίθεται στο αγαθό (=καλό) το χάραγμα του ολέθριου ονόματος. (Θα είναι) στο δεξιό χέρι, ώστε να διακόψει την ενέργεια των αγαθών (=καλών) έργων. (Θα είναι) στο μέτωπο, ώστε το πάνω από τα μάτια μέρος να προσληφθεί (να προσλάβει), και να δημιουργηθεί σκοτάδι σε αυτούς που παρασύρονται (=απατώμενους), μη και όπως τη μέρα, ειλικρινά ασπαστούν την ευσέβεια. Όσοι όμως έχουν πρόσωπα σφραγισμένα από το φως του θείου προσώπου δεν θα τον δεχτούν."
Σημείωση : το "Βαστάζουσι" δεν είναι από τον αρχ. Αρέθα και μάλλον δημιουργείται παρερμηνεία όταν συνδυαστεί με το κείμενο του Αρέθα ο οποίος δεν μιλάει για πλακίδιο το οποίο θα κρατάνε στο χέρι τους οι άνθρωποι...... αλλά για κανονικότατο χάραγμα ενός ψηφίου (τσιπ; ψηφιακό αριθμό; QR CODE; τατουάζ;) ...... στο μέτωπο ή/και στο χέρι. Το "βαστάζουσι" προέρχεται από τον Άγιο Εφραίμ και στο αρχικό ποστ συνδυάζεται με τον λόγο του Αρέθα ώστε να πει ότι το θα το βαστάνε - κρατάνε στα χέρια τους οι άνθρωποι. Κατά τη γνώμη μου όμως θα πρέπει να δούμε ακριβώς τι λέει ο άγιος Εφραίμ σχετικά με το "βαστάζουσι" ....διότι αυτό είναι προ-στάδιο του χαράγματος.
Ο αρχ. Αρέθας Καισαρείας μιλάει για τα έσχατα και κανονικό χάραγμα - αριθμό αντίχριστου στο μέτωπο και στο χέρι
ο Άγιος Εφραίμ μιλάει για πριν τα έσχατα όπου θα βαστάνε το χάραγμα -αριθμό αντίχριστου
Ως προς το "επί της δεξιάς χειρός ή επί του μετώπου" ο αρχ. Αρέθας Καισαρείας λέει :
"Αντίθετος γαρ των των αγαθών η του ολεθρίου ονόματος εγχάραξις. Εν μεν ταις δεξιαί, ινα των αγαθών έργων εκκόψη την ενέργειαν. Εν δε τοις μετώποις, ινα το τοις οφθαλμοίς επικοίμενον μέρος προσληφθέν, σκοτασμόν εμποιήση τοις απατωμένοις του μη ως εν ημέρα ευσχήμονως αντέχεσθαι της ευσέβειας. Αλλά ου δέξονται τούτο οι τα πρόσωπα σημειωθέντες τω θείω του προσώπου φωτί.
" αντιτίθεται στο αγαθό (=καλό) το χάραγμα του ολέθριου ονόματος. (Θα είναι) στο δεξιό χέρι, ώστε να διακόψει την ενέργεια των αγαθών (=καλών) έργων. (Θα είναι) στο μέτωπο, ώστε το πάνω από τα μάτια μέρος να προσληφθεί (να προσλάβει), και να δημιουργηθεί σκοτάδι σε αυτούς που παρασύρονται (=απατώμενους), μη και όπως τη μέρα, ειλικρινά ασπαστούν την ευσέβεια. Όσοι όμως έχουν πρόσωπα σφραγισμένα από το φως του θείου προσώπου δεν θα τον δεχτούν."
Σημείωση : το "Βαστάζουσι" δεν είναι από τον αρχ. Αρέθα και μάλλον δημιουργείται παρερμηνεία όταν συνδυαστεί με το κείμενο του Αρέθα ο οποίος δεν μιλάει για πλακίδιο το οποίο θα κρατάνε στο χέρι τους οι άνθρωποι...... αλλά για κανονικότατο χάραγμα ενός ψηφίου (τσιπ; ψηφιακό αριθμό; QR CODE; τατουάζ;) ...... στο μέτωπο ή/και στο χέρι. Το "βαστάζουσι" προέρχεται από τον Άγιο Εφραίμ και στο αρχικό ποστ συνδυάζεται με τον λόγο του Αρέθα ώστε να πει ότι το θα το βαστάνε - κρατάνε στα χέρια τους οι άνθρωποι. Κατά τη γνώμη μου όμως θα πρέπει να δούμε ακριβώς τι λέει ο άγιος Εφραίμ σχετικά με το "βαστάζουσι" ....διότι αυτό είναι προ-στάδιο του χαράγματος.
Ο αρχ. Αρέθας Καισαρείας μιλάει για τα έσχατα και κανονικό χάραγμα - αριθμό αντίχριστου στο μέτωπο και στο χέρι
ο Άγιος Εφραίμ μιλάει για πριν τα έσχατα όπου θα βαστάνε το χάραγμα -αριθμό αντίχριστου