"Ελλάς γάρ μόνη ανθρωπογενεί, φυτόν Ουράνιον και βλάστημα θείον ηκριβωμένον"

1
Ποιοί θέλουν να μείνει κρυμμένη αυτή η ιστορική αλήθεια;;;
Εικόνα
»Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του ανθρώπου.» (Το παρακάτω λείπει από όλα τα βιβλία της Καινής Διαθήκης) «Ελλάς γάρ μόνη ανθρωπογενεί, φυτόν Ουράνιον και βλάστημα θείον ηκριβωμένον. Λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.»
Καινή Διαθήκη Ιωάννου ΙΒ” 20-23


Το παραπάνω είναι χειρόγραφο Ευσεβίου του Παμφίλου Επισκόπου Καισαρείας, 265μ.Χ. εκκλησιαστικού ιστορικού. Ανεκαλύφθη υπό του καθηγητού Ε.Πρόκου το 1974 ο οποίος ιστοριοδιφώντας στις βιβλιοθήκες του Βατικανού, ως επίτιμος καθηγητής Ιστορίας Ξένων Πανεπιστημίων βρήκε το πλήρες κείμενο.
Είναι γνωστό ότι η Παλαιστίνη στην εποχή του Χριστού μας δεν είχε μόνο Εβραίους αποίκους αλλά και πάρα πολλούς Έλληνες οι οποίοι κατοικούσαν σε δέκα πόλεις στην περίφημη Δεκάπολη. Ίσως αναρωτηθούνε μερικοί πώς συνέβαινε αυτό, αλλά θα τους υπενθυμίσουμε ότι, τρείς αιώνες πριν από την Γέννηση του Χριστού, είχαν κατακτηθεί όλα αυτά τα μέρη από τον Μέγα Αλέξανδρο και μετά τον θάνατό του, περιήλθαν στου επιγόνους του. Όλοι, λίγο-πολύ- είχαν εξελληνιστεί και γνώριζαν το μέγεθος του πολιτισμού των Ελλήνων και το μεγαλείο της πνευματικότητάς του (και η καταγωγή της Παναγίας μας σχετίζεται με την φυλή των Εσσαίων που είχε εξελληνιστεί απ' τον Μέγα Αλέξανδρο.) Όπως ψάλλουμε και τα Χριστούγεννα «Ράβδος εκ της ρίζης Ιεσσαί, και άνθος εξ αυτής Χριστέ» κλπ. Έτσι, δεν είναι καθόλου παράξενο που μίλησε ο Χριστός μας και εξύμνησε την Ελλάδα και τους Έλληνες!!!!!!!!!!Άρα μας κινεί την περιέργεια να μάθουμε γιατί σιωπαίνει ακόμη η (επίσημη) Εκκλησία και δεν προβαίνει σε νέες εκδόσεις με προσθήκη αυτων των ύμνων;;;Θα περιμένουμε την απάντηση……..

http://www.pentapostagma.gr/2012/01/blo ... FzsdDSsVvA
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..;

2
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ – ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ (από βαθύτερη σκόπευση)
28 Μαΐου 2013
Εικόνα
«Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενεί, φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον,
λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην»



Η Ιστορία καταγράφει και η ζωή μέσα από την καθημερινότητα επιβεβαιώνει ότι ο άνθρωπος του 21ου κυρίως αιώνα σε μεγάλο ποσοστό βρίσκεται σε ηθική κατάπτωση. Το ανησυχητικό σήμερα είναι ότι ενώ μπορεί δεν προσπαθεί να προδιαθέσει τον εαυτό του – τις δυνάμεις του, με τα τεράστια ηθικά και πνευματικά αποθέματα που περικλείει μέσα του, προκειμένου να νικήσει τον κακό εαυτόν του και (φορώντας την στολή) του καλού και του ωραίου, που εκφράζει τους «καρπούς του πνεύματος», και μέσω αυτών προβάλλουν οι αρετές της ζωής – να φθάσει με άσκηση και γνώση της αλήθειας στην εσωτερική καλλιέργεια της ψυχής…

Εκτιμάμε ότι με τον τρόπο αυτό – μέθοδο θα επέλθει ισορροπία, τάξη, μέτρο, ρυθμός και αρμονία στη ζωή του ανθρώπου και στις κοινωνικές του σχέσεις με πνεύμα επικοινωνίας – αναγκαίας και απαραίτητης για την επιβίωσή του, αλλά και προκειμένου να αντιμετωπίσει τα αρνητικά και ξενόφερτα ρεύματα της εποχής – τα οποία συνεχώς τον περισφίγγουν, και ημέρα με την ημέρα τον καθιστούν ανίκανο να αντιδράσει.

Όμως, συχνά ακούγονται ορισμένες φωνές ευαίσθητων ανθρώπων, άλλοτε χαμηλές, της Επιστήμης – κάποτε δυνατές από τον χώρο της Εκκλησίας της Πνευματικής κοινωνίας – Λογοτεχνίας, και κυρίως από τον απλό Λαό που ρωτάει και ρωτάμε: Πού πηγαίνουμε; Πού οδηγούμαστε; Ποιος φταίει; Ας κάνουμε κάτι – μια προσπάθεια έστω για να καταδείξουμε – επιβεβαιώσουμε ότι είμαστε ορθόδοξοι Έλληνες, με αρχές, αρετές και αξίες, αντάξιοι απόγονοι των Μεγάλων Προγόνων μας – Για τα παιδιά μας – Για την Ιστορία, τον Πολιτισμό – Για την Ελλάδα μας! Για τους πυλώνες: Πίστη – Πατρίδα – Οικογένεια – για την αλήθεια. Παρά τις ελάχιστες αυτές φωνές που ακούγονται υπάρχει συνεχής αδράνεια, αδιαφορία, ένας «μοντέρνος» ωχ αδελφισμός.
Ενέργειες και πράξεις που έχουν και θα συνεχίσουν να έχουν τις επιπτώσεις τους στον άνθρωπο, στην κοινωνία – στον Λαό. Εμείς οι Έλληνες δεν έχουμε συγγένεια με κανένα έθνος ή λαό που να σταθεί με συμπάθεια στην λύση των προβλημάτων που οι μεγάλοι μας έχουν δημιουργήσει.

Κατά συνέπεια σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη εποχή θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι, και αδελφωμένοι, και όχι διχασμένοι – προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις των καιρών και τις εναντίον μας επιβουλές – άδικες, προκλητικές – συκοφαντικές, που δεν είναι άσχετες με όσα συμβαίνουν σήμερα στον Πλανήτη μας. Θεωρήσαμε σκόπιμο να ασχοληθούμε με το θέμα αυτό που όλους ενδιαφέρει και προβληματίζει…
Αν και η Ιστορία μαρτυρεί – ομολογίες μεγάλων όλων των εποχών όπως: Οράτιος, Σίλερ, Γκαίτε, Τσώρτσιλ και τόσοι άλλοι που με τους γνωστούς ύμνους, μίλησαν για την ακτινοβολία του Ελληνικού Πνεύματος και το μεγαλείο της Ελλάδος.

Όμως εύκολα φαίνεται να ξεχνούν σήμερα οι επίγονοί τους – τι πρόσφερε, κατά τον μακραίωνα βίο της «η Ελλάδα στους Λαούς και τα έθνη», χθες, σήμερα και τι, ενδέχεται να προσφέρει και αύριο.
Χωρίς πρόθεση ή διάθεση να θίξουμε έθνη ή λαούς πρέπει να τονισθεί με βάση την ιστορία και την παράδοση ότι η «η Ελλάδα – ο Ελληνικός Λαός» είναι χαρισματικός. Αυτό συμπεραίνεται από την διαχρονική πορεία του Ιστορικού βίου των Ελλήνων, την φιλοσοφική ιδέα και σκέψη, την θετική επίδραση που είχε το αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα και ο Πολιτισμός στην Χριστιανική Πίστη, και στην κατανόηση της Θείας διδασκαλίας του Χριστού, ο οποίος δια της Αναστάσεώς του δώρισε στον άνθρωπο ζωήν την αιώνιον.

Για να γίνουν κατανοητές οι έννοιες αυτές και τούτο έχει ιδιαίτερη σημασία, παραθέτουμε την πιο κάτω Ευαγγελική περικοπή: Όταν πήγαν προς συνάντηση του Χριστού Έλληνες, ο Ιησούς Χριστός απεκρίνατο αυτοίς κατά το Ιερό Ευαγγέλιο και είπεν: «Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθεί ο Υιός του Ανθρώπου! Και συνέχισε με την φράση: «Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενεί, φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην» δηλαδή: «Τώρα ήλθε η ώρα η ορισμένη για να δοξασθεί ο Υιός του Ανθρώπου! Γιατί μόνη η Ελλάς και εξ ορισμού διακρίνεται σαν φυτό ουράνιο και Θείο βλάστημα, εξακριβωμένο, εγέννησε τον λογισμό και οικειοποιήθηκε την επιστήμη!»… Αυτή η ρήση (χειρόγραφο του Ευσεβίου του Παφιλίου, επισκόπου Καισαρείας 265 μ.Χ., ανακαλύφθηκε από τον καθηγητή Ε. Πρόκον, ο οποίος ιστοριοδιφώντας στις βιβλιοθήκες του Βατικανού ως επίτιμος καθηγητής ξένων πανεπιστημίων βρήκε το πλήρες κείμενο, πηγές: εφημ. Έθνος 2003/16-2-03 Ελεύθερη Ωρα – Νέοι Άνθρωποι, 25-11-05.

Η φράση αυτή τίθεται υπόψη των θεολόγων ερευνητών, των μελετητών για την περαιτέρω διερεύνηση του θέματος. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η Καινή Διαθήκη μεταφράστηκε πρώτα στα Ελληνικά καθώς και πολλά εκκλησιαστικά συγγράμματα. Επίσης δεν είναι άσχετο ότι κατά την διαδρομή της πορείας του στην γη ο Ιησούς μιλούσε και με παραβολές και στην πράξη με θαύματα.
Την ρήση αυτή του Ιησού αν την μελετήσουμε σε βάθος θα διαπιστώσουμε ότι ο Χριστός ανέμενε την επίσκεψη αυτή, προκειμένου να εκπληρώσει την αποστολή του στην γη σύμφωνα με το Θείον Σχέδιο. Έτσι δεν είναι άσχετο το γεγονός ότι εμείς οι Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι, παρά τους δύσκολους καιρούς που περάσαμε – κατέχουμε (διαχειριζόμαστε – διοικούμε) τους Αγίους Τόπους, το Άγιον Όρος, τα Πατριαρχεία Κωνσταντινουπόλεως, Ιεροσολύμων, Αλεξανδρείας, Αντιοχείας και κυρίως στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως – στον Οικουμενικό Πατριάρχη υπάγονται όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία, των απανταχού της γης Ορθοδόξων Χριστιανών.

Επίκαιρη ακούεται και η φωνή του ποιητή: Σ’ εσένα Ελλάδα έταξε ο Θεός/ τα ιερά κειμήλια και τα Θεία. Να τα φρουρεί, να τα κρατάει ο Ρωμιός/ σαν μένει του Θεού ο Εκλεκτός/ αυτός να έχει τα κλειδιά και την σοφία…
Η δεύτερη έννοια του «χαρισματικού έθνους – χαρισματικός λαός», αναφέρεται στο Αρχαίο Ελληνικό Πνεύμα και τον Πολιτισμό. Τότε που ήκμαζε ο Ελληνικός Πολιτισμός και οι Έλληνες ησχολούντο με βαθιές έννοιες Φιλοσοφίας και Μεταφυσικής. Τότε που οι άλλοι λαοί λάτρευαν κυρίως τα είδωλα, οι Έλληνες Φιλόσοφοι μιλούσαν και πίστευαν στην αθανασία της ψυχής. Ο Σωκράτης έλεγε: «Όλων των ανθρώπων οι ψυχές είναι αθάνατες των δικαίων αθάνατες και θείες. Για το αγαθό – τον Θεό και την δύναμη των αρετών μιλούσε ο Πλάτων, ο οποίος έλεγε: «Θεός είναι η αλήθεια, και το Φως η σκιά του». Το να νικάς τις αδυναμίες σου άνθρωπε, πασών των αρετών πρώτη και αρίστη.

Τέσσερις είναι οι κύριες αρετές κατά Πλάτωνα: Φρόνηση, ανδρεία, σωφροσύνη και δικαιοσύνη. Ο Αριστοτέλης, ένα από τα μεγαλύτερα πνεύματα, τετρακόσια και χρόνια προτού έρθει ο Χριστός στην γη, πίστευε στον Θεό – ως Κυβερνήτη και δημιουργό του Κόσμου. Ας παρακολουθήσουμε την σειρά των σκέψεών του – δεδομένου ότι αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία: «Στον κόσμο παρατηρούμε παντού την κίνηση ως αιτία. Αφού προχωρήσουμε προς τα πίσω, φθάνουμε σε μια αρχική κίνηση. Αυτή όμως η κίνηση δεν πρέπει να υπόκειται σε έξωθεν (κίνηση), και σε μεταβολή, διότι τότε θα έπρεπε να προϋποθέτει ότι υπάρχει άλλη αρχή». Την αρχή αυτή ο Αριστοτέλης την ονόμασε «πρώτο κινούν» και τούτο είναι το «Κινούν ακίνητον», δηλαδή η αιώνια και αμετακίνητη αρχή.
Αυτά τα ελάχιστα παραθέτουμε από τον πλούτο της γνώσεως και της σοφίας των Αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων, προκειμένου να αιτιολογήσουμε την δεύτερη φράση του Χριστού, σε συνδυασμό πάντα με τα Θεία διδάγματα και τον Θείον Λόγον του, που πηγάζουν από την «Αγία Γραφή» και εκφράζουν τα Πατερικά κείμενα, η Εκκλησιαστική υμνογραφία – υμνολογία – αγιογραφία και η Ιερή παράδοση.

Ελάχιστες φράσεις από κείμενα της Αγίας Γραφής θα μεταφέρουμε, προκειμένου και ύστερα από μελέτη ενσυνείδητη – ευσυνείδητη, να ακροασθούμε το μεγαλείον της Τριαδικής Θεότητος, όπως: Εν αρχή ην ο Λόγος και ο Λόγος ην προς τον Θεό και Θεός ην ο Λόγος» (Ιωάννη κεφ. α’ 11-18):… Αιτείτε και δοθήσεται υμίν, ζητείτε και ευρήσετε, κρούετε και ανοιγήσεται υμίν…». (Λουκά Κεφ. ια’ 9-10). «Η αγάπη εν έργω και αλήθεια» (επιστολή Α’ Ευαγγελιστή Ιωάννη, κεφ. γ’ 16-24). «Ο εσώτερος λόγος» που εκφράζει τους λόγους και τις πράξεις που πηγάζουν εκ της καρδίας (Μάρκου κεφ. ιβ 33-35). Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται, στίχος από τους μακαρισμούς κατά την θαυμαστή – θεολάλητον εκείνη ομιλία του Ιησού στο όρος των ελαιών, και την ρήση: «Γνώσεσθε την αλήθεια, και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς…» (Ιωάννη κεφ. η’ 30-37) φράση διαχρονική.

Αν και οι λόγοι αυτοί στους οποίους και αναφερθήκαμε, συνοπτικά εκφράζουν ουσιώδη διδάγματα της πίστεώς μας. Πολλοί ίσως δεν γνωρίζουμε ή δεν προσεγγίζουμε το βάθος της Θεϊκής σοφίας που περικλείουν τα ιερά κείμενα, τα οποία και συνεπεία τούτου καθίστανται πάντοτε ενεργά και επίκαιρα – αθάνατα.
Όμως ο σημερινός άνθρωπος μέσα από την εσωτερική καλλιέργεια της ψυχής δια των αρετών, καθώς πιο πάνω αναφερθήκαμε, μπορεί να εμβαθύνει στον λόγο του Ευαγγελίου μελετώντας και εφαρμόζοντας την φράση: Οι λόγοι και οι πράξεις πηγάζουν εκ της καρδίας. Η ρήση αυτή του Ευαγγελίου προβάλλει τον καθαρό λόγο που εκφράζει την λειτουργικότητα της ζωής και συμβάλλει ουσιαστικά κατά την εφαρμογή του στην προαγωγή και ανέλιξη της ατομικής και κοινωνικής συνείδησης.

Οι πιο πάνω συγκρίσεις Χριστιανισμός – Αρχαίος Ελληνισμός προβάλλουν βαθιές έννοιες με υψηλά νοήματα – διδάγματα που εκφράζουν την πορεία του Ελληνορθόδοξου Πολιτισμού, αγκαλιάζουν τα μεγάλα υπαρξιακά προβλήματα και δίνουν νόημα στην δημιουργία και Ζωή, και δια του Ευαγγελίου, των Αποστολικών διδαχών, των Πατέρων της Εκκλησίας και των Οικουμενικών Διδασκάλων εκφράζουν – προβάλλουν – Προάγουν τον Εσώτερο λόγο, που είναι η πεμπτουσία στην λειτουργική ζωή του ανθρώπου. Έτσι ο άνθρωπος μέσα από την γνώση της Αγίας Γραφής και των Πατερικών κειμένων και με συνεχή άσκηση ανεβαίνει σταδιακά την κλίμακα των αρετών της ζωής και πορεύεται από το κατ’ εικόνα στο καθ’ ομοίωση – Θεού το δώρον… Όμως ο άνθρωπος σήμερα βιώνει – ζει σε μια τεχνοκρατούμενη ψευδο - ευδαιμονική κοινωνία.

Στην πράξη λατρεύει την κτίση και όχι τον Κτίστη και Δημιουργό των πάντων Θεόν. Έτσι ακολουθεί λάθος πορεία στην ζωή. Με την συμπεριφορά του περιφρονεί ή επί το ορθότερον προσπαθεί να αναθεωρήσει κατά το προσωπικό του συμφέρον τις αξίες, τα ιδανικά, τις αρετές της ζωής και στην θέση τους να τοποθετήσει τι; Την υποκρισία, τον φθόνο, την αλαζονεία, την απληστία, την ζηλοτυπία, την κακία, τον πόλεμο, (σημάδια καταστροφής, που τα βλέπουμε συχνά στην ζωή μας), και να βαπτίσει: Το ανήθικο ηθικό, το άδικο δίκαιο, το ψεύτικο αληθινό, προκειμένου να δαμάσει – ηρεμήσει την συνείδησή του.
Όμως είναι δυνατόν να επιζήσει μια κοινωνία, ένας λαός – Οι κοινωνίες και οι λαοί χωρίς πνευματική οικοδομή και ηθικό εξοπλισμό; Χωρίς ιδανικά, αξίες και αρετές που καθώς αναφέραμε εκφράζουν αυτή την ζωή και το βαθύτερο νόημά της (;) Ασφαλώς ΟΧΙ!!!!

Του Αριστοτέλη Π. Τσάκωνα
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..;

3
Αγαπητέ μου Spartan,
πρώτα απο όλα να εκφράσω τη συμπαθειά μου προς το προσωπό σου,
ύστερα να σου πω πώς η φράση τούτη που αναφέρεις «Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθεί ο Υιός του Ανθρώπου! Και συνέχισε με την φράση: «Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογενεί, φυτόν ουράνιον και βλάστημα Θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην»
δεν υπάρχει καν στο χειρόγραφο του Ευσεβίου του Παφιλίου

ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΣΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Κεφάλαιο 8.14. Praeparatio evangelica
(1.) ιδʹ. ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΡΟΝΟΙΑΙ ΘΕΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙΣΘΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ (t)

[...]


(65.) ταῖς ἐκεχειρίαις ἐντρυφᾶν. ἐν Αἰγύπτῳ δὲ καὶ θαυμασιώτερον ἰδεῖν ἔστι.
τὸ γὰρ ἀνθρωποβόρον καὶ θηρίων ἀργαλεώτατον ὁ κροκόδειλος, γεννώμενος
καὶ τρεφόμενος ἐν τῷ ἱερωτάτῳ Νείλῳ, τῆς ὠφελείας καίτοι βύθιος ὢν ἐπαι-
σθάνεται. παρ’ οἷς μὲν γὰρ τιμᾶται πληθύνει μάλιστα, παρὰ δὲ τοῖς λυμαινο-
μένοις οὐδ’ ὄναρ φαίνεται· ὡς τῶν πλεόντων ὅπου μὲν καὶ τοὺς πάνυ θρασεῖς μηδ’ (5)
ἄκρον ἐπιτολμᾶν καθιέναι δάκτυλον, ἀγεληδὸν ἐπιφοιτώντων, ὅπου δὲ καὶ
(66.) τοὺς ἄγαν δειλοὺς ἐξαλλομένους νήχεσθαι μετὰ παιδιᾶς. χώρᾳ τῇ Κυ-
κλώπων, ἐπειδὴ τὸ γένος αὐτῶν ἐστι πλάσμα μύθου, δίχα σπορᾶς καὶ γεηπό-
νων ἀνδρῶν ἥμερος καρπὸς [οὐ] φύεται, καθάπερ οὐδ’ ἐκ τοῦ μὴ ὄντος τι γεν-
νᾶται. τῆς <δ’> Ἑλλάδος <οὐ> κατηγορητέον ὡς λυπρᾶς καὶ ἀγόνου· πολὺ
γὰρ κἀν ταύτῃ τὸ βαθύγειον. εἰ δ’ ἡ βάρβαρος διαφέρει ταῖς εὐκαρπίαις, (5)
πλεονεκτεῖ μὲν τροφαῖς, ἐλαττοῦται δὲ τοῖς τρεφομένοις, ὧν χάριν αἱ τροφαί. μόνη
γὰρ ἡ Ἑλλὰς ἀψευδῶς ἀνθρωπογονεῖ ‘φυτὸν οὐράνιον’ καὶ βλάστημα θεῖον
ἠκριβωμένον, λογισμὸν ἀποτίκτουσα οἰκειούμενον ἐπιστήμῃ
.
τὸ δ’ αἴτιον· λεπτό- @1
(67.) τητι ἀέρος ἡ διάνοια πέφυκεν ἀκονᾶσθαι. διὸ καὶ Ἡράκλειτος οὐκ ἀπὸ
σκοποῦ φησιν· ‘αὐγὴ ξηρὴ ψυχὴ σοφωτάτη καὶ ἀρίστη.’ τεκμηριώσαιτο δ’ ἄν τις
καὶ ἐκ τοῦ τοὺς μὲν νήφοντας καὶ ὀλιγοδεεῖς συνετωτέρους εἶναι, τοὺς δὲ ποτῶν
ἀεὶ καὶ σιτίων ἐμπιπλαμένους ἥκιστα φρονίμους, ἅτε βαπτιζομένου τοῖς ἐπεισι-
(68.) οῦσι τοῦ λογισμοῦ. διὸ κατὰ τὴν βάρβαρον ἔρνη μὲν ταῖς εὐστοχίαις καὶ
εὐτροφίαις στελέχη περιμήκιστα καὶ ζῴων ἀλόγων σφόδρα τὰ γονιμώτατα,
νοῦν δ’ ἥδε ἥκιστα γεννᾷ, διότι τὸ ὑψωθῆναι ἐξ ἀέρος ἀϊδίου αἱ γῆς καὶ ὕδατος
(69.) ἐπάλληλοι καὶ συνεχεῖς ἀναθυμιάσεις κατεκράτησαν. ἰχθύων δὲ καὶ ὀρνί-
θων καὶ χερσαίων γένη ζῴων οὐκ ἔστιν ἐγκλήματα φύσεως ἐφ’ ἡδονὴν παρα-
καλούσης, ἀλλὰ δεινὸς ψόγος ἡμῶν αὐτῶν ἀκρασίας. ἀναγκαῖον μὲν γὰρ ἦν
εἰς τὴν τοῦ ὅλου συμπλήρωσιν, ἵνα γένηται κόσμος, ἐν ἑκάστῳ μέρει φῦναι
ζῴων ἰδέας ἁπάντων· οὐκ ἀναγκαῖον δὲ ἐπὶ τὴν τούτων ἀπόλαυσιν ὁρμῆσαι τὸ (5)
σοφίας συγγενέστατον χρῆμα τὸν ἄνθρωπον, μεταβαλόντα εἰς ἀγριότητα θηρίων.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ.
Εικόνα

Re: ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..;

4
Δηλαδή έχει γίνει κάποια ελαφρά παράφραση στους στίχους, αυτό λες; Διότι υπάρχει η φράση στο κείμενο.
Πάντως συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.
Το θέμα είναι γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι αυτό το είπε ο Χριστός. Το αποδίδει σε Αυτόν ο Ευσέβιος;
Αυτό δεν έχω καταλάβει. Υπάρχει κάποια έγκυρη πηγή που να υποστηρίζει αυτόν τον ισχυρισμό;
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..;

5
Spartan & Glad πολύ ωραία!

Καταρχάς ποιο είναι εκείνο το κείμενο το χειρόγραφο του Ευσεβίου του Παμφίλου Επισκόπου Καισαρείας ; Που μπορούμε να το βρούμε ;
Δεύτερον , έχει καμία σχέση η "ρίζα Ιεσσαί" με τους Εσσαίους ; Διότι από όσο γνωρίζω έχει αμφισβητηθεί σφόδρα η σχέση Ιησού και Εσσαίων.
Τρίτον , να παρακαλέσω να βάζετε συνδέσμους που να παραπέμπουν στις ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες από τις οποίες αντλείται τα εδάφια κτλ.

:0607
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..;

6
Spartan έγραψε:Δηλαδή έχει γίνει κάποια ελαφρά παράφραση στους στίχους, αυτό λες; Διότι υπάρχει η φράση στο κείμενο.
Πάντως συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.
Το θέμα είναι γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι αυτό το είπε ο Χριστός. Το αποδίδει σε Αυτόν ο Ευσέβιος;
Αυτό δεν έχω καταλάβει. Υπάρχει κάποια έγκυρη πηγή που να υποστηρίζει αυτόν τον ισχυρισμό;
Αγαπητε μου Spartan δεν υπάρχει καμμία παράφραση απλά,
αυτό το σχόλιο το κάνει ο Ευσέβιος στο Praeparatio Evangelica και είναι η προσωπική του γνώμη.
Εικόνα

Re: ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..;

7
GLADIATOR έγραψε:
Spartan έγραψε:Δηλαδή έχει γίνει κάποια ελαφρά παράφραση στους στίχους, αυτό λες; Διότι υπάρχει η φράση στο κείμενο.
Πάντως συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.
Το θέμα είναι γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι αυτό το είπε ο Χριστός. Το αποδίδει σε Αυτόν ο Ευσέβιος;
Αυτό δεν έχω καταλάβει. Υπάρχει κάποια έγκυρη πηγή που να υποστηρίζει αυτόν τον ισχυρισμό;
Αγαπητε μου Spartan δεν υπάρχει καμμία παράφραση απλά,
αυτό το σχόλιο το κάνει ο Ευσέβιος στο Praeparatio Evangelica και είναι η προσωπική του γνώμη.
Ναι αυτό το ξέραμε, αυτό που λέει στο άρθρο είναι ότι ανεκαλύφθει ένα πλήρες κείμενο στο Βατικανό που εμπεριέχει τα παραπάνω λόγια εντός του Ευαγγελίου σε χειρόγραφο.

Το παραπάνω είναι χειρόγραφο Ευσεβίου του Παμφίλου Επισκόπου Καισαρείας, 265μ.Χ. εκκλησιαστικού ιστορικού. Ανεκαλύφθη υπό του καθηγητού Ε.Πρόκου το 1974 ο οποίος ιστοριοδιφώντας στις βιβλιοθήκες του Βατικανού, ως επίτιμος καθηγητής Ιστορίας Ξένων Πανεπιστημίων βρήκε το πλήρες κείμενο.

Που είναι λοιπόν το χειρόγραφο ; :any Όποιος το βρει κερδίζει λουκούμι.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..;

8
LAPTONAS έγραψε:
GLADIATOR έγραψε:
Spartan έγραψε:Δηλαδή έχει γίνει κάποια ελαφρά παράφραση στους στίχους, αυτό λες; Διότι υπάρχει η φράση στο κείμενο.
Πάντως συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.
Το θέμα είναι γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι αυτό το είπε ο Χριστός. Το αποδίδει σε Αυτόν ο Ευσέβιος;
Αυτό δεν έχω καταλάβει. Υπάρχει κάποια έγκυρη πηγή που να υποστηρίζει αυτόν τον ισχυρισμό;
Αγαπητε μου Spartan δεν υπάρχει καμμία παράφραση απλά,
αυτό το σχόλιο το κάνει ο Ευσέβιος στο Praeparatio Evangelica και είναι η προσωπική του γνώμη.
Ναι αυτό το ξέραμε, αυτό που λέει στο άρθρο είναι ότι ανεκαλύφθει ένα πλήρες κείμενο στο Βατικανό που εμπεριέχει τα παραπάνω λόγια εντός του Ευαγγελίου σε χειρόγραφο.

Το παραπάνω είναι χειρόγραφο Ευσεβίου του Παμφίλου Επισκόπου Καισαρείας, 265μ.Χ. εκκλησιαστικού ιστορικού. Ανεκαλύφθη υπό του καθηγητού Ε.Πρόκου το 1974 ο οποίος ιστοριοδιφώντας στις βιβλιοθήκες του Βατικανού, ως επίτιμος καθηγητής Ιστορίας Ξένων Πανεπιστημίων βρήκε το πλήρες κείμενο.

Που είναι λοιπόν το χειρόγραφο ; :any Όποιος το βρει κερδίζει λουκούμι.
Δεν μίλησα για κανένα Βατικανό..
Το κείμενο του Ευσεβίου έχει ως εξής:

--Από το Praeparatio Evangelica του Ευσεβίου Βιβλίο 8 Κεφάλαιο 14 Τομέας 66 Στίχος 6 και εντεύθεν


http://khazarzar.skeptik.net/books/philo/provideg.htm
Εικόνα

Re: ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..;

9
GLADIATOR έγραψε:
LAPTONAS έγραψε:
GLADIATOR έγραψε:
Spartan έγραψε:Δηλαδή έχει γίνει κάποια ελαφρά παράφραση στους στίχους, αυτό λες; Διότι υπάρχει η φράση στο κείμενο.
Πάντως συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.
Το θέμα είναι γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι αυτό το είπε ο Χριστός. Το αποδίδει σε Αυτόν ο Ευσέβιος;
Αυτό δεν έχω καταλάβει. Υπάρχει κάποια έγκυρη πηγή που να υποστηρίζει αυτόν τον ισχυρισμό;
Αγαπητε μου Spartan δεν υπάρχει καμμία παράφραση απλά,
αυτό το σχόλιο το κάνει ο Ευσέβιος στο Praeparatio Evangelica και είναι η προσωπική του γνώμη.
Ναι αυτό το ξέραμε, αυτό που λέει στο άρθρο είναι ότι ανεκαλύφθει ένα πλήρες κείμενο στο Βατικανό που εμπεριέχει τα παραπάνω λόγια εντός του Ευαγγελίου σε χειρόγραφο.

Το παραπάνω είναι χειρόγραφο Ευσεβίου του Παμφίλου Επισκόπου Καισαρείας, 265μ.Χ. εκκλησιαστικού ιστορικού. Ανεκαλύφθη υπό του καθηγητού Ε.Πρόκου το 1974 ο οποίος ιστοριοδιφώντας στις βιβλιοθήκες του Βατικανού, ως επίτιμος καθηγητής Ιστορίας Ξένων Πανεπιστημίων βρήκε το πλήρες κείμενο.

Που είναι λοιπόν το χειρόγραφο ; :any Όποιος το βρει κερδίζει λουκούμι.
Δεν μίλησα για κανένα Βατικανό..
Το κείμενο του Ευσεβίου έχει ως εξής:

--Από το Praeparatio Evangelica του Ευσεβίου Βιβλίο 8 Κεφάλαιο 14 Τομέας 66 Στίχος 6 και εντεύθεν


http://khazarzar.skeptik.net/books/philo/provideg.htm
Έχε χάρη που είμαι τέρας υπομονής. Εσύ μπορεί να μη μίλησες για Βατικανό, αλλά εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με εσένα αλλά με κάποιον άλλο, ο οποίος προφανώς μίλησε για Βατικανό.
Το παραπάνω είναι χειρόγραφο Ευσεβίου του Παμφίλου Επισκόπου Καισαρείας, 265μ.Χ. εκκλησιαστικού ιστορικού. Ανεκαλύφθη υπό του καθηγητού Ε.Πρόκου το 1974 ο οποίος ιστοριοδιφώντας στις βιβλιοθήκες του Βατικανού, ως επίτιμος καθηγητής Ιστορίας Ξένων Πανεπιστημίων βρήκε το πλήρες κείμενο.
Αυτό που έχεις εσύ (και σε ευχαριστώ για το λινκ) δεν είναι αυτό για το οποίο μιλάμε. Υποτίθεται ότι ψάχνουμε ένα πλήρες κείμενο, χειρόγραφο το οποίο βρέθηκε στο Βατικανό.

:0607
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Eλληνισμός-Χριστιανισμός”

cron