η επίσκεψη και η ομιλία του αποστόλου Παύλου αναφέρεται ΜΟΝΟ απο χριστιανικές πηγές. Δυστυχώς απο όσο γνωρίζω, δεν υπάρχει ούτε ΜΙΑ εξωχριστιανική πηγή που να αναφέρει το συγκεκριμένο γεγονός.
Kαλησπέρα Γιάννη,
καταρχάς το επιχείρημα περί μη υπάρξεως ΜΗ χριστιανικών πηγων,άρα αμφισβητούμε την γνησιότητα των γεγονότων είναι κατα την γνώμη μου άτοπο και επικίνδυνο.
Άτοπο, γιατι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις στην ανθρώπινη ιστορία και ειδικά στην αρχαιοελληνική ιστορία όπου η περιγραφή ενός γεγονότος γινόταν απο έναν και μόνο συγγραφέα.Παρά την μοναδική αυτή αναφορά,ουδέποτε αμφισβητήθηκε η γνησιότητα του γεγονότος (εκτός εκ ελαχίστων ανθελλήνων).
Για παράδειγμα , τα ταξίδια του Οδυσσέα αναφέρθηκαν μόνο απο τον Όμηρο,μοναδική περιγραφή χωρίς καμία άλλη πηγή και όμως ουδέποτε αμφισβητήθηκε.
Ο Χριστός απο την άλλη,παρά την υποτιθέμενη μη ύπαρξη εξωχριστιανικών πηγών στο πρόσωπό Του και την μοναδική αναφορά σ' Αυτόν απο την Αγία Γραφή αμφισβητείται ακόμα και ως υπαρκτό πρόσωπο.
Άπο την άλλη σκέψου οτι για να υπάρχει μη εξωχριστιανική πηγή για την επίσκεψη του Παύλου,έπρεπε κάποιος να το καταγράψει.
Για να το καταγράψει,θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος που να καταγράφει τις συζητήσεις που γίνονταν καθημερινά στην Αθήνα.
Δεν γίνεται σε όλα τα γεγονότα να υπάρχει επιβεβαίωση απο πολλαπλές πηγές.Απο κει και πέρα είναι στην ευχέρεια ή προκατάληψη του καθενός να δεχτεί ή να αμφισβητήσει γεγονότα.
Αλλωστε απόδειξη της επίσκεψης είναι και ο άγιος Διονύσιος ο αεροπαγίτης και ο άγιος Ιερόθεος ,οι οποιοι ήταν αεροπαγίτες και απο την ομιλία του Παύλου πίστεψαν και έγιναν Χριστιανοί.
Ω άνδρες Αθηναίοι, φτιάχνετε ναούς και λατρεύετε τους θεούς σας και φτιάχνετε αγάλματα και τα λατρεύετε σα να κατοικεί μέσα τους ο θεός.
Αυτό σε ποιο σημείο το είπε ο Απόστολος Παύλος;
Γιάννη ,κατά την γνώμη μου η θρησκεία των αρχαίων Ελλήνων αρχικά δεν έχει καμία σχέση με την μετέπειτα,ούτε με αυτή των σημερινών αρχαιοελληνιστικών οργανώσεων,που οι περισσότεροι είναι μασώνοι ,μετά τις εισαγωγές θεοτήτων και τις κακές επιρροές απο Αίγυπτο και Βαβυλωνία.
Η απόδοση τιμής σε αγάλματα με θυσίες και σπονδές ή και χειρότερα και κατ' επέκταση στις υποτιθέμενες θεότητες οι οποίες μίλαγαν μέσω των αγαλμάτων,οι οποίες τώρα εξαφανίστηκαν , είναι προσβλητικό για όποιον μετέχει της ελληνικής παιδείας και δεν αντιλαμβάνομαι την συνεχή προπαγανδιστική κατηγορία εναντίον του Χριστιανισμού ως εχθρό και καταστροφέα του Ελληνισμού.
Είμαι Χριστιανός και είμαι Ελλην,γιατί ο ελληνισμός ζει μέσα στο καθένα μας και δεν περιορίζεται εντός των ορίων της αρχαιοελληνικής θρησκείας.