Re: ΟΙ ΜΥΣΑΡΕΣ ΒΙΒΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

46
LAPTONAS έγραψε: Αγνοείς ότι ο Σωκράτης ήταν κατά του "Δωδεκάθεου" ;
Από που προκύπτει το συμπέρασμα φίλε μου ότι ο Σωκράτης ήταν κατά του "Δωδεκάθεου";;;
Να μη φανερώνεις στους πολλούς και αδαείς την γνώμη σου για τον Θεό. Να μην αποκαλύπτεται η γνώση και τα μυστικά στους αμόρφωτους και στους αδαείς, διότι δεν μπορούν να τα κατανοήσουν και θα τα διαστρεβλώσουν.\nΠυθαγόρας

Re: ΟΙ ΜΥΣΑΡΕΣ ΒΙΒΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

47
Ως προς το ερωτημα που μου ετεθη, δηλαδη τι βρηκα ενοχλητικο η απαντηση ειναι η εξης.

Μπορεις να ρωτησεις τους υπολοιπους συντονιστες και αν δεν βρεθει καποιος να σου απαντησει τι ηταν ενοχλητικο, τοτε μου το λες για να το απαντησω.

Αν εισαι απολυτος οτι στα συγγραματα των αρχαιων δεν υπαρχουν δοξασιες που ερχονται σε αντιθεση με τη πιστη μας, μου το λες για να το κοιταξω.
καί συγκόψουσι τάς μαχαίρας αυτών είς άροτρα καί τάς ζιβύνας αυτών είς δρέπανα, καί ού λείψετε έθνος επ έθνος μάχαιραν, καί ού μή μάθωσιν έτι πολεμείν (Προφητης Ησαιας β 4 )

Re: ΟΙ ΜΥΣΑΡΕΣ ΒΙΒΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

48
Μακεδνός έγραψε:
LAPTONAS έγραψε: Αγνοείς ότι ο Σωκράτης ήταν κατά του "Δωδεκάθεου" ;
Από που προκύπτει το συμπέρασμα φίλε μου ότι ο Σωκράτης ήταν κατά του "Δωδεκάθεου";;;
To Δωδεκάθεο καλέ μου Μακεδνέ, όπως το νοούσαν και όπως νοούμε σήμερα με την Ομηρική θέση, δηλαδή με τους αντίζηλους θεούς που κάνουν ανθρώπινα αίσχη, δεν υπάρχει κατά τον Σωκράτη. Αυτό προκύπτει από τον Πλάτωνα - τα έχουμε πει διεξοδικά εδώ : http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 2&start=18
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ΟΙ ΜΥΣΑΡΕΣ ΒΙΒΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

49
george1 έγραψε:Ως προς το ερωτημα που μου ετεθη, δηλαδη τι βρηκα ενοχλητικο η απαντηση ειναι η εξης.

Μπορεις να ρωτησεις τους υπολοιπους συντονιστες και αν δεν βρεθει καποιος να σου απαντησει τι ηταν ενοχλητικο, τοτε μου το λες για να το απαντησω.

Αν εισαι απολυτος οτι στα συγγραματα των αρχαιων δεν υπαρχουν δοξασιες που ερχονται σε αντιθεση με τη πιστη μας, μου το λες για να το κοιταξω.
Εγώ φίλε μου παίρνω την ευθύνη του λόγου μου και αν είπα κάτι που σε προσβάλει με συγχωρείς.

Φυσικά και υπάρχουν τέτοιες δοξασίες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μυσαρές....

Ξέρεις τι σημαίνει φίλε μου μυσαρός ;

μῠσᾰρός, ά, όν, (μύσος) ἀκάθαρτος, ῥυπαρός, ἐντεῦθεν ὡς τὸ Λατ. impurus, βδελυκτός, σχεδὸν ὡς τὸ μιαρός, Εὐρ. Ὀρέστ. 1624, κτλ.· τὸ μ., βδέλυγμα, Ἡρόδ. 2. 37. 2) ἐπὶ προσώπων, βδελυρός, μιαρός, Εὐρ. Μήδ. 1393, Ἠλ. 1350, Ἀριστοφ. Λυσ. 340. Ἐπίρρ. -ρῶς, Εὐσ., κτλ.
http://www.lsj.gr/index.php/%CE%9C%CF%8 ... F%8C%CF%82

Εμένα με προσβάλει αυτό.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ΟΙ ΜΥΣΑΡΕΣ ΒΙΒΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

50
emman έγραψε:Κάπου τα μπερδευετε αν δεν κάνω λάθος.
GLADIATOR έγραψε:Για εμάς τους Χριστιανούς παραδείγματα προς μίμησιν είναι ο Χριστός μας και οι άγιοι Του οι οποίοι είναι ΄΄φορείς Πνεύματος Αγίου΄΄..
Κανένας Πλάτωνας και κανένας απο τους αξιόλογους φιλοσόφους δεν είναι παράδειγμα προς μίμησιν για τους Χριστιανούς...

Ο έκλυτος βίος και η επαναφορά του Δωδεκάθεου θα είναι πράγματα που θα οικιοποιηθεί ο υιος της απωλείας..

Μίλησε κανείς απο τους αρχαίους φιλοσόφους με τόση αυθεντία όπως ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός;
Όχι.
Γιατί;
Διότι είναι Αυτός που κατέχει την Αλήθεια
΄΄ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΟΔΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ΄΄.

Gladiator εσύ δεν ήσουν που έλεγες οτι ο Σωκράτης πρό Χριστού,Χρηστός :blue

Και για τον Αριστοτέλη και για άλλους πιστευω ότι έχεις παρόμοια άποψη απο τα λίγα που έχεις γράψει στο φόρουμ.

Δεν νομίζω να έχεις άλλαξει γνώμη,έτσι?

Χειρουργικά οι πρόδρομοι του αντιχρίστου θα οικιοποιηθούν κομμάτια της ελλήνικής φιλοσοφίας (π.χ.μετενσάρκωση)άσχετα προς τον Χριστιανισμό
της ελληνικής θρησκείας
(π.χ.δωδεκάθεο,διονυσιακές λατρείες)άσχετα με τον Χριστιανισμό....

Τα παραπάνω καμμία σχέση δεν έχουν με τον Ιησού Χριστό,
άρα είναι αντίθετα προς Αυτόν και στους υπηκόους Του.
Αρα καλό είναι να ξεκαθαρισετε ως προς ποια ατομα και όχι μόνο μιλάτε, για να μην λέτε τα ίδια και τα ίδια με αποτέλεσμα να τα μπερδευετε.
όχι μόνο καλό είναι να ξεκαθαριστούν ποια άτομα, αλλά και ποια βιβλία θεωρεί εδώ ο φίλος μας "μυσαρά". Πόσες φορές ρώτησα, 4-5 ;; Σε ένα θέμα με τίτλο " ΟΙ ΜΥΣΑΡΕΣ ΒΙΒΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ " είναι αδιανόητο να ζητάω να μου ονομαστούν τα βιβλία που θεωρεί "μυσαρά" και να μην λαμβάνω μία αξιοπρεπή απάντηση.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ΟΙ ΜΥΣΑΡΕΣ ΒΙΒΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

51
GLADIATOR έγραψε: Αγαπητέ μου Γεώργιε κοίτα τι έγραψα
(ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΥΣΑΡΕΣ ΒΙΒΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ?

ΟΡΦΙΚΑ,ΕΡΜΗΤΙΚΗ ΦΙΛΙΣΟΦΙΑ,ΚΑΒΗΡΕΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ,ΕΛΕΥΣΙΝΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ,ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ,
ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ,ΑΛΧΗΜΕΙΑ,ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ).
GLADIATOR έγραψε:Αγαπημένε μου Γεώργιε και λοιποί αδελφοί,
αντιγράφω απο το βιβλίο του μοναχού Αβραάμ Αγιορείτου ΄΄Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΟΥ ΚΑΙ Η ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ΄΄.
Η Ελληνική φιλοσοφία και θρησκεία δέχτηκε επίδραση απο την Αιγυπτιακή θεολογία.


Στον συνδυασμό των λεγομένων σου έχω να σου πω ότι και συ έχεις πάρει πολλά Αιγυπτιακά στοιχεία από την θεολογία και φυσικά τις μυσαρές βίβλους που αναφέρεις,καθώς έχεις "δανεισθεί".Ας ξεπεράσουμε την αυθεντικότητα των Ερμητικών κειμένων.

᾿Επειδὴ τὸν πάντα κόσμον ἐποίησεν ὁ δημιουργός, οὐ χερσὶν ἀλλὰ λόγῳ,
Ο Θεός δημιούργησε τα πάντα. Και όχι βέβαια με τα χέρια, αλλά με το λόγο του .
(Πρὸς Τάτ,Ὁ κρατῆρ, ἡ μονάς)
http://el.wikisource.org/wiki/%CE%9F_%C ... E%AC%CF%82

ΕΝ ἀρχῇ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν.
ΓΕΝΕΣΙΣ 1.1

Δόξα πάντων ὁ θεὸς καὶ θεῖον καὶ φύσις θεία. ἀρχὴ
τῶν ὄντων ὁ θεός, καὶ νοῦς καὶ φύσις καὶ ὕλη, σοφία εἰς
δεῖξιν ἁπάντων ὤν· ἀρχὴ τὸ θεῖον καὶ φύσις καὶ ἐνέργεια
καὶ ἀνάγκη καὶ τέλος καὶ ἀνανέωσις.
ἧν γὰρ σκότος ἄπειρον ἐν ἀβύσσῳ καὶ ὕδωρ καὶ πνεῦμα
λεπτὸν νοερόν, δυνάμει θείᾳ ὄντα ἐν χάει. ἀνείθη δὴ φῶς
ἅγιον καὶ ἐπάγη ὑφ' ἅμμῳ ἐξ ὑγρᾶς οὐσίας στοιχεῖακαὶ
θεοὶ πάντες καταδιερῶσι φύσεως ἐνσπόρου.
ἀδιορίστων δὲ ὄντων ἁπάντων καὶ ἀκατασκευάστων, ἀποδιω-
ρίσθη τὰ ἐλαφρὰ εἰς ὕψος καὶ τὰ βαρέα ἐθεμελιώθη ἐφ'
ὑγρᾷ ἄμμῳ, πυρὶ τῶν ὅλων διορισθέντων καὶ ἀνακρεμα-
σθέντων πνεύματι ὀχεῖσθαι· καὶ ὤφθη ὁ οὐρανὸς ἐν κύκλοις
ἑπτά, καὶ θεοὶ [ταῖς] ἐν ἄστρων ἰδέαις ὀπτανόμενοι, σὺν
τοῖς αὐτῶν σημείοις ἅπασι, καὶ διηρθρώθη ... σὺν τοῖς ἐν
αὐτῇ θεοῖς, καὶ περιειλίγη τὸ περικύκλιον ἀέρι, κυκλίῳ
δρομήματι πνεύματι θείῳ ὀχούμενον.
ἀνῆκε δὲ ἕκαστος θεὸς διὰ τῆς ἰδίας δυνάμεως τὸ
προσταχθὲν αὐτῷ, καὶ ἐγένετο θηρία τετράποδα καὶ ἑρπετὰ
καὶ ἔνυδρα καὶ πτηνὰ καὶ πᾶσα σπορὰ ἔνσπορος καὶ χόρτος
καὶ ἄνθους παντὸς χλόη·
Η δόξα των πάντων είναι ο Θεός…Αρχή των όντων είναι ο Θεός και νους και φύση και ύλη και όλα αυτά εν σοφία εις υπόδειξη όλων…Υπήρχε σκότος άπειρο στην άβυσσο και νερό λεπτό και πνεύμα λεπτό και νοερό με τη δύναμη του Θεού, βρισκόμενα στο χάος. Και έλαμψε φως άγιο και στερεώθηκαν σε άμμο τα υγρά στοιχεία…
(Ἱερὸς Λόγος)
http://el.wikisource.org/wiki/%CE%99%CE ... E%BF%CF%82

ἅγιος ἐπέβη τῇ φύσει, καὶ πῦρ ἄκρατον ἐξεπήδησεν ἐκ
τῆς ὑγρᾶς φύσεως ἄνω εἰς ὕψος· κοῦφον δὲ ἦν καὶ ὀξύ,
δραστικὸν δὲ ἅμα, καὶ ὁ ἀὴρ ἐλαφρὸς ὢν ἠκολούθησε τῷ
πνεύματι, ἀναβαίνοντος αὐτοῦ μέχρι τοῦ πυρὸς ἀπὸ γῆς
καὶ ὕδατος, ὡς δοκεῖν κρέμασθαι αὐτὸν ἀπ' αὐτοῦ· γῆ δὲ
καὶ ὕδωρ ἔμενε καθ' ἑαυτὰ συμμεμιγμένα, ὡς μὴ θεωρεῖσθαι
<τὴν γῆν> ἀπὸ τοῦ ὕδατος
Ποιμάνδρης
http://el.wikisource.org/wiki/%CE%A0%CE ... E%B7%CF%82

ΓΕΝΕΣΙΣ
2 ἡ δὲ γῆ ἦν ἀόρατος καὶ ἀκατασκεύαστος, καὶ σκότος ἐπάνω τῆς ἀβύσσου, καὶ πνεῦμα Θεοῦ ἐπεφέρετο ἐπάνω τοῦ ὕδατος. 3 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· γενηθήτω φῶς· καὶ ἐγένετο φῶς. 4 καὶ εἶδεν ὁ Θεὸς τὸ φῶς, ὅτι καλόν· καὶ διεχώρισεν ὁ Θεὸς τὸ φῶς, ὅτι καλόν· καὶ διεχώρισεν ὁ Θεὸς ἀνὰ μέσον τοῦ φωτὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σκότους. 5 καὶ ἐκάλεσεν ὁ Θεὸς τὸ φῶς ἡμέραν καὶ τὸ σκότος ἐκάλεσε νύκτα. καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα μία. 6 Καὶ εἶπεν ὁ Θεός· γενηθήτω στερέωμα ἐν μέσῳ τοῦ ὕδατος καὶ ἔστω διαχωρίζον ἀνὰ μέσον ὕδατος καὶ ὕδατος. καὶ ἐγένετο οὕτως. 7 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸ στερέωμα, καὶ διεχώρισεν ὁ Θεὸς ἀνὰ μέσον τοῦ ὕδατος, ὃ ἦν ὑποκάτω τοῦ στερεώματος, καὶ ἀναμέσον τοῦ ὕδατος τοῦ ἐπάνω τοῦ στερεώματος. 8 καὶ ἐκάλεσεν ὁ Θεὸς τὸ στερέωμα οὐρανόν. καὶ εἶδεν ὁ Θεός, ὅτι καλόν, καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα δευτέρα. 9 Καὶ εἶπεν ὁ Θεός· συναχθήτω τὸ ὕδωρ τὸ ὑποκάτω τοῦ οὐρανοῦ εἰς συναγωγὴν μίαν, καὶ ὀφθήτω ἡ ξηρά. καὶ ἐγένετο οὕτως. καὶ συνήχθη τὸ ὕδωρ τὸ ὑποκάτω τοῦ οὐρανοῦ εἰς τὰς συναγωγὰς αὐτῶν, καὶ ὤφθη ἡ ξηρά. 10 καὶ ἐκάλεσεν ὁ Θεὸς τὴν ξηρὰν γῆν καὶ τὰ συστήματα τῶν ὑδάτων ἐκάλεσε θαλάσσας. καὶ εἶδεν ὁ Θεός, ὅτι καλόν. 11 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· βλαστησάτω ἡ γῆ βοτάνην χόρτου σπεῖρον σπέρμα κατὰ γένος καὶ καθ᾿ ὁμοιότητα, καὶ ξύλον κάρπιμον ποιοῦν καρπόν, οὗ τὸ σπέρμα αὐτοῦ ἐν αὐτῷ κατὰ γένος ἐπὶ τῆς γῆς. καὶ ἐγένετο οὕτως. 12 καὶ ἐξήνεγκεν ἡ γῆ βοτάνην χόρτου σπεῖρον σπέρμα κατὰ γένος καὶ καθ᾿ ὁμοιότητα, καὶ ξύλον κάρπιμον ποιοῦν καρπόν, οὗ τὸ σπέρμα αὐτοῦ ἐν αὐτῷ κατὰ γένος ἐπὶ τῆς γῆς. 13 καὶ εἶδεν ὁ Θεός, ὅτι καλόν. καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα τρίτη. 14 Καὶ εἶπεν ὁ Θεός· γενηθήτωσαν φωστῆρες ἐν τῷ στερεώματι τοῦ οὐρανοῦ εἰς φαῦσιν ἐπὶ τῆς γῆς, τοῦ διαχωρίζειν ἀνὰ μέσον τῆς ἡμέρας καὶ ἀνὰ μέσον τῆς νυκτός· καὶ ἔστωσαν εἰς σημεῖα καὶ εἰς καιροὺς καὶ εἰς ἡμέρας καὶ εἰς ἐνιαυτούς· 15 καὶ ἔστωσαν εἰς φαῦσιν ἐν τῷ στερεώματι τοῦ οὐρανοῦ, ὥστε φαίνειν ἐπὶ τῆς γῆς. καὶ ἐγένετο οὕτως. 16 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τοὺς δύο φωστῆρας τοὺς μεγάλους, τὸν φωστῆρα τὸν μέγαν εἰς ἀρχὰς τῆς ἡμέρας καὶ τὸν φωστῆρα τὸν ἐλάσσω εἰς ἀρχὰς τῆς νυκτός, καὶ τοὺς ἀστέρας. 17 καὶ ἔθετο αὐτοὺς ὁ Θεὸς ἐν τῷ στερεώματι τοῦ οὐρανοῦ, ὥστε φαίνειν ἐπὶ τῆς γῆς 18 καὶ ἄρχειν τῆς ἡμέρας καὶ τῆς νυκτὸς καὶ διαχωρίζειν ἀνὰ μέσον τοῦ φωτὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σκότους. καὶ εἶδεν ὁ Θεός, ὅτι καλόν. 19 καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα τετάρτη. 20 Καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ἐξαγαγέτω τὰ ὕδατα ἑρπετὰ ψυχῶν ζωσῶν καὶ πετεινὰ πετόμενα ἐπὶ τῆς γῆς κατὰ τὸ στερέωμα τοῦ οὐρανοῦ. καὶ ἐγένετο οὕτως. 21 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὰ κήτη τὰ μεγάλα καὶ πᾶσαν ψυχὴν ζῴων ἑρπετῶν, ἃ ἐξήγαγε τὰ ὕδατα κατὰ γένη αὐτῶν, καὶ πᾶν πετεινὸν πτερωτὸν κατὰ γένος.


Εγένετο οὖν, ὡς ἔφην, τῶν ἑπτὰ τούτων ἡ γένεσις
τοιῷδε τρόπῳ· θηλυκὴ γὰρ <γῆ> ἦν καὶ ὕδωρ ὀχευτικόν,
τὸ δὲ ἐκ πυρὸς πέπειρον. ἐκ δὲ αἰθέρος τὸ πνεῦμα ἔλαβε
καὶ ἐξήνεγκεν ἡ φύσις τὰ σώματα πρὸς τὸ εἶδος τοῦ ᾿Αν-
θρώπου. ὁ δὲ ῎Ανθρωπος ἐκ ζωῆς καὶ φωτὸς ἐγένετο εἰς
ψυχὴν καὶ νοῦν, ἐκ μὲν ζωῆς ψυχήν, ἐκ δὲ φωτὸς νοῦν,
καὶ ἔμεινεν οὕτω τὰ πάντα τοῦ αἰσθητοῦ κόσμου μέχρι
περιόδου τέλους <καὶ> ἀρχῶν γενῶν.
ἄκουε λοιπόν, ὃν ποθεῖς λόγον ἀκοῦσαι. τῆς περιό-
δου πεπληρωμένης ἐλύθη ὁ πάντων σύνδεσμος ἐκ βουλῆς
θεοῦ· πάντα γὰρ ζῷα ἀρρενοθήλεα ὄντα διελύετο ἅμα τῷ
ἀνθρώπῳ καὶ ἐγένετο τὰ μὲν ἀρρενικὰ ἐν μέρει, τὰ δὲ
θηλυκὰ ὁμοίως. ὁ δὲ θεὸς εὐθὺς εἶπεν ἁγίῳ λόγῳ, Αὐξά-
νεσθε ἐν αὐξήσει καὶ πληθύνεσθε ἐν πλήθει πάντα τὰ
κτίσματα καὶ δημιουργήματα,
...Και μόλις έγινε αυτό, είπε ο Θεός: Αυξάνεστε και πληθύνεστε εν πλήθη όλα τα δημιουργήματα..
Ποιμάνδρης

ΓΕΝΕΣΙΣ
24 Καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ἐξαγαγέτω ἡ γῆ ψυχὴν ζῶσαν κατὰ γένος, τετράποδα καὶ ἑρπετὰ καὶ θηρία τῆς γῆς κατὰ γένος. καὶ ἐγένετο οὕτως. 25 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὰ θηρία τῆς γῆς κατὰ γένος, καὶ τὰ κτήνη κατὰ γένος αὐτῶν καὶ πάντα τὰ ἑρπετὰ τῆς γῆς κατὰ γένος αὐτῶν. καὶ εἶδεν ὁ Θεός, ὅτι καλά. 26 καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν, καὶ ἀρχέτωσαν τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπὶ γῆς γῆς. 27 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. 28 καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὴν γῆν.


Βάπτιση:
– Κρατῆρα μέγαν πληρώσας τούτου κατέπεμψε, δοὺς κήρυκα, καὶ ἐκέλευσεν αὐτῷ κηρύξαι ταῖς τῶν ἀνθρώπων καρδίαις τάδε·βάπτισον σεαυτὴν ἡ δυναμένη εἰς τοῦτον τὸν κρατῆρα, ἡ πιστεύουσα ὅτι ἀνελεύσῃ πρὸς τὸν καταπέμψαντα τὸνκρατῆρα, ἡ γνωρίζουσα ἐπὶ τί γέγονας.ὅσοι μὲν οὖν συνῆκαν τοῦ κηρύγματος καὶ ἐβαπτίσαντοτοῦ νοός, οὗτοι μετέσχον τῆς γνώσεως καὶ τέλειοι ἐγένοντο ἄνθρωποι, τὸν νοῦν δεξάμενοι· ὅσοι δὲ ἥμαρτον τοῦ κηρύγματος, οὗτοι μὲν οἱ λογικοί, τὸν νοῦν μὴ προσειληφότες,ἀγνοοῦντες ἐπὶ τί γεγόνασιν καὶ ὑπὸ τίνων...
Πρὸς Τάτ,Ὁ κρατῆρ, ἡ μονάς

Ερμής ο Τρισμέγιστος 141.18 : " Αυτά είπε ο Κύριος και Θεός μας και ανέμειξε το νερό με τη γη. Ανακινώντας το μίγμα, και εμφύσησε σ' αυτό πνεύμα…από αυτό το μίγμα έπλασε ζώδια με μορφή ανθρώπου ".

ΓΕΝΕΣΙΣ κεφ.2
7 καὶ ἔπλασεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, χοῦν ἀπὸ τῆς γῆς, καὶ ἐνεφύσησεν εἰς τὸ πρόσωπον αὐτοῦ πνοὴν ζωῆς, καὶ ἐγένετο ὁ ἄνθρωπος εἰς ψυχὴν ζῶσαν

Μη μου πεις όλα αυτά ότι δεν σου θυμίζουν κάτι;Δεν βλέπεις καμία ομοιότητα;;; :132
Να μη φανερώνεις στους πολλούς και αδαείς την γνώμη σου για τον Θεό. Να μην αποκαλύπτεται η γνώση και τα μυστικά στους αμόρφωτους και στους αδαείς, διότι δεν μπορούν να τα κατανοήσουν και θα τα διαστρεβλώσουν.\nΠυθαγόρας

Re: ΟΙ ΜΥΣΑΡΕΣ ΒΙΒΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

52
Υπενθυμίζω εδώ ότι το παρακάτω απόσπασμα το λαμβάνεις δεδομένο είναι τμήμα της "προφητείας" του Αγίου Ανδρέα δια Χριστού Σαλό
GLADIATOR έγραψε:Ανοίξει γαρ τας μυσαράς βίβλους των Ελλήνων, και μετατραπήσονται εις τον Ελληνισμόν, και ποιήσει πόλεμον μετά των αγίων, και διώξει την Εκκλησίαν του Θεού.
(Αγ.Ανδρέας δια Χριστόν Σαλός)
Το οποίο όταν συζητήσαμε εδώ δεν φάνηκε να είναι και τόσο γνήσιο....

http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 3&start=18

....Αν δεχτούμε ότι είναι γνήσιο τότε πρέπει να δεχτούμε και αυτά που λέει για τον Μέγα Αλέξανδρο. Δεν γίνετε να εκλέγεις από την προφητεία ότι σε βολεύει και ότι δεν σε βολεύει να το αφήνεις απέξω.
Τα βδελυρά έθνη

- Κατά το έτος εκείνο θ’ ανοίξει ο Κύριος τις πύλες των Ινδιών που έκλεισε ο βασιλιάς των Μακεδόνων Αλέξανδρος. Θα βγουν τότε απ’ εκεί οι εβδομήντα δύο βασιλείς με τον λαό τους, τα λεγόμενα βδελυρά έθνη, που είναι πιο σιχαμερά από κάθε αηδία και δυσωδία. Αυτά θα διασκορπισθούν σ’ όλο τον κόσμο. Θα τρώνε ζωντανούς τους ανθρώπους και θα πίνουν το αίμα τους. Θα καταβροχθίζουν επίσης με μεγάλη ηδονή μύγες, βατράχους, σκυλιά και κάθε ακαθαρσία.
Αλλοίμονο στις περιοχές, απ’ όπου θα περάσουν! Αν είναι δυνατόν, Κύριε, ας μην υπάρχουν τότε Χριστιανοί! Γνωρίζω όμως ότι θα υπάρχουν.
Εκείνες τις ημέρες θα σκοτεινιάσουν, σαν να θρηνούν στον αέρα για όσα αποτροπιαστικά θα διαπράξουν εκείνα τα σιχαμερά έθνη. Ο ήλιος θα γίνει σαν αίμα, ενώ η σελήνη κι όλα τα άστρα θα σκοτισθούν, καθώς θα τα βλέπουν επάνω στη γη να συναγωνίζονται στην ακαθαρσία. Αυτοί οι λαοί θα κατασκάψουν τη γη, θα κάνουν αποχωρητήρια τα θυσιαστήρια, και θα βάλουν τα άγια σκεύη σε ατιμωτική χρήση. Τότε όσοι θα κατοικούν στην Ασία, ας φύγουν στα νησιά των Κυκλάδων (κατ’ άλλη γραφή: τις κοιλάδες των νήσων), γιατί τα ρυπαρά έθνη δεν θα πάνε εκεί, και ας πενθήσουν για εξακόσιες εξήντα ημέρες.
Αποδέχεσαι λοιπόν , ότι ο Μέγας Αλέξανδρος , έκλεισε τα βδελυρά έθνη με πύλες στο κάτω κόσμο; Διότι συν τα άλλα, λέει και αυτά ο άγιος Ανδρέας Δια Χριστού Σαλός. :0607
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ΟΙ ΜΥΣΑΡΕΣ ΒΙΒΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

53
LAPTONA
αμφισβητείς τα παρακάτω που έγραψα;
GLADIATOR έγραψε:Πυθαγόρας ο Σαμιος.
Υπέστη και περιτομή προκειμένου να εισέλθει στα άδυτα(μυστήρια)των Αιγυπτίων,για να μάθει τη μυστική τους φιλοσοφία και με τους αρίστους των Μάγων και των Χαλδαίων συναναστράφηκε.
Εμπεδοκλής.
Πιστεύει στη μετενσάρκωση.Οι ψυχές όταν καθαριστούν με τις διάφορες μετενσαρκώσεις φθάνουν στη πρώτη τους πηγή (δηλ.Βράχμαν).
Πλάτωνας.
Η Φιλοσοφία κατά τον Πλάτωνα είναι ανάμνηση.
Κεντρο της πλατωνικής φιλοσοφίας είναι η διδασκαλία περί ιδεών.
Οι ιδέες είναι έννοιες αυθυπόστατες ουσίες άυλες και αμετάβλητες.Ιδέες υπάρχουν όσες και έννοιες.Αυτών των ιδεών τη γνώση λαμβάνει ο άνθρωπος με την ανάμνηση(σ.σ.εδώ όπως βλέπετε υπάρχει αντίφαση γιατί ο άνθρωπος έχει την ανάμνηση γεγονότων και πράξεων που του συνέβησαν και είναι στην εμπειρία του,εδώ θα ταίριαζε ΄΄με τη φαντασία΄΄που είναι το πεδίο που ενεργούν νοερά τα πονηρά πνεύματα και εισάγουν ιδέες λογισμούς στο νού των ανθρώπων)
Εικόνα

Re: ΟΙ ΜΥΣΑΡΕΣ ΒΙΒΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

54
GLADIATOR έγραψε:LAPTONA
αμφισβητείς τα παρακάτω που έγραψα;

Πυθαγόρας ο Σαμιος.
Υπέστη και περιτομή προκειμένου να εισέλθει στα άδυτα(μυστήρια)των Αιγυπτίων,για να μάθει τη μυστική τους φιλοσοφία και με τους αρίστους των Μάγων και των Χαλδαίων συναναστράφηκε.
Ολόκληρη η φράση έχει νοητικές ανακρίβειες που αλλοτριώνουν το πραγματικό περιεχόμενο: "μυστική φιλοσοφία" καταρχάς δεν υπάρχει - προφανώς εννοείται "σοφία" ήτοι "μυστική γνώση". Αυτός ο όρος: "μυστική φιλοσοφία" επινοήθηκε από κάποιους που δεν σχετίζονται με την φιλοσοφία και δηλώνει σε μένα είτε άγνοια είτε εσκεμμένη παρερμηνεία. Η φιλο-σοφία είναι μία αρετή όπως είναι η φιλο-μάθεια ή η φιλο-πονία.

Και μη τολμήσει να μου πει κανείς ότι βγαίνει από το φιλος - όφις γιατί θα τον τηγανίσω με κρεμμύδια.

Εκείνη την εποχή, περίπου τον 6 αιώνα π.Χ. οι σοφοί των Χαλδαίων λεγόντουσαν μάγοι. Όπως οι τρεις Μάγοι με τα δώρα που ήταν επίσης Χαλδαίοι Μάγοι. Μη σε γελάει λοιπόν ότι αυτά συνέβαιναν στην Αίγυπτο, περιτομή έκανε και ο Μωυσής ο οποίος επίσης μυήθηκε ανάμεσα στους άριστους των Σοφών της Αιγύπτου. Ως εκ τούτου δεν μπορώ να καταλάβω το παράλογο της υπόθεσης.
GLADIATOR έγραψε: Εμπεδοκλής.
Πιστεύει στη μετενσάρκωση.Οι ψυχές όταν καθαριστούν με τις διάφορες μετενσαρκώσεις φθάνουν στη πρώτη τους πηγή (δηλ.Βράχμαν).
Από πότε ο Εμπεδοκλής είναι αντιπρόσωπος ολόκληρης της Ελληνικής Βιβλιογραφίας ή έστω της φιλοσοφίας; Είδε κανείς τον Όμηρο να λέει για μετενσάρκωση ; Είδες τον Ηρόδοτο ;
GLADIATOR έγραψε: Πλάτωνας.
Η Φιλοσοφία κατά τον Πλάτωνα είναι ανάμνηση.
Η φιλοσοφία κατά τον Πλάτωνα δεν είναι ανάμνηση. Η αλήθεια είναι η ανάμνηση κατά τον Πλάτωνα. Διότι ο όρος αλήθεια βγαίνει από το α- στερητικό και το λήθη που σημαίνει λήθαργος. Αυτό που στερεί τον λήθαργο είναι η αλήθεια, που είναι ανάμνηση διότι όποιος όποιος δεν κατέχει την αλήθεια κατέχει την λήθη (κοινώς κοιμάται όρθιος) . Όσο κάποιος κατακτάει την αλήθεια τόσο αναμιμνήσκει.
GLADIATOR έγραψε: Κεντρο της πλατωνικής φιλοσοφίας είναι η διδασκαλία περί ιδεών.
Οι ιδέες είναι έννοιες αυθυπόστατες ουσίες άυλες και αμετάβλητες.Ιδέες υπάρχουν όσες και έννοιες.Αυτών των ιδεών τη γνώση λαμβάνει ο άνθρωπος με την ανάμνηση
κάπως έτσι.
GLADIATOR έγραψε: (σ.σ.εδώ όπως βλέπετε υπάρχει αντίφαση γιατί ο άνθρωπος έχει την ανάμνηση γεγονότων και πράξεων που του συνέβησαν και είναι στην εμπειρία του,εδώ θα ταίριαζε ΄΄με τη φαντασία΄΄που είναι το πεδίο που ενεργούν νοερά τα πονηρά πνεύματα και εισάγουν ιδέες λογισμούς στο νού των ανθρώπων)
Καμία σχέση και απορώ τίνος ανάλυση είναι αυτή. ο Πλάτωνας δεν είπε ποτέ για ανάμνηση γεγονότων που συνέβησαν κατ εμπειρία (π.χ. να θυμάται τι έφαγε πριν από 10 χρόνια). Ο Πλάτωνας μίλησε δια του Σωκράτους περί ανάμνησης ιδεών όπως την ιδέας του Αγαθού, της Αρετής, της Ελευθερίας τις οποίες ο [κοιμισμένος] άνθρωπος έχει ξεχάσει και τις έχει είδωλο-ποιήσει επειδή βρίσκεται παγιδευμένος σε ένα υλικό κόσμο (φιλοσοφικός μύθος του σπηλαίου).
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Eλληνισμός-Χριστιανισμός”

cron