Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

73
Συνεχιζω τη διερευνηση του θεματος με παραθεση απο το προφητη Ησαια για το υπολοιπο καταλειφθεν ισραηλικο λαο.Βλεπουμε οτι προκειται σχεδον για ταυτοσημη εκφραση.
Ησ. 4,2 Τῇ δὲ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ ἐπιλάμψει ὁ Θεὸς ἐν βουλῇ μετὰ δόξης ἐπὶ τῆς γῆς τοῦ ὑψῶσαι καὶ δοξάσαι τὸ καταλειφθὲν τοῦ Ἰσραήλ·

Ησ. 4,3 καὶ ἔσται τὸ ὑπολειφθὲν ἐν Σιών, καὶ τὸ καταλειφθὲν ἐν Ἱερουσαλὴμ ἅγιοι κληθήσονται, πάντες οἱ γραφέντες εἰς ζωὴν ἐν Ἱερουσαλήμ·
Κι ἀκόμη: «Στὸ μεγάλο πόλεμο ποὺ θὰ γίνει, λίγοι θὰ ζήσουν, κι αὐτοὶ θὰ εἶναι ἅγιοι.»
Μετά τον Αντίχριστο οι Άγιοι θα επικρατήσουν οριστικά καί τελειωτικά.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

74
Στο 66 ψαλμο βλεπουμε την ευνοια και το ελεος του Θεου προς τον Ισραηλητικο λαο . Βλεπουμε επισης μια πολυ σημαντικη φραση η οποια ασφαλως δεν πρεπει να ερμηνευτει κατα γραμμα αλλα η εκπληρωση θα ειναι με μυστικο τροπο
Ψαλ. 66,2 Ὁ Θεὸς οἰκτειρήσαι ἡμᾶς καὶ εὐλογήσαι ἡμᾶς,ἐπιφάναι τὸ πρόσωπον αὑτοῦ ἐφ᾿ ἡμᾶς καὶ ἐλεήσαι ἡμᾶς.(διάψαλμα).
Ψαλ. 66,2 Είθε, Κυριος ο Θεός, να δείξη και να στείλη προς ημάς την άπειρον ευσπλαγχνίαν του, να μας ευλογήση, να εμφανίση εις ημάς γεμάτο καλωσύνην το πρόσωπόν του και να μας ελεήση·
Ψαλ. 66,3 τοῦ γνῶναι ἐν τῇ γῇ τὴν ὁδόν σου, ἐν πᾶσιν ἔθνεσι τὸ σωτήριόν σου.
Ψαλ. 66,3 ώστε δια μέσου ημών, που απολαμβάνομεν τας ευλογίας σου, να γνωρίση όλος ο κόσμος την πορείαν της θείας σου προνοίας, και να κηρυχθή η σωτηρία σου εις όλα τα έθνη.
Ψαλ. 66,4 ἐξομολογησάσθωσάν σοι λαοί, ὁ Θεός, ἐξομολογησάσθωσάν σοι λαοὶ πάντες.
Ψαλ. 66,4 Τοτε θα σε δοξολογήσουν οι λαοί, Θεέ μου. Ναι, θα δοξολογήσουν σε όλοι οι λαοί.
Ψαλ. 66,5 εὐφρανθήτωσαν καὶ ἀγαλλιάσθωσαν ἔθνη, ὅτι κρινεῖς λαοὺς ἐν εὐθύτητι καὶ ἔθνη ἐν τῇ γῇ ὁδηγήσεις. (διάψαλμα).
Ψαλ. 66,5 Θα πλημμυρίσουν από ευφροσύνην και αγαλλίασιν όλα τα έθνη, διότι συ ως βασιλεύς θα κρίνης τους λαούς με δικαιοσύνην και ευθύτητα και θα καθοδηγής τα έθνη ασφαλή και ειρηνικά εις τας χώρας των.
Ψαλ. 66,6 ἐξομολογησάσθωσάν σοι λαοί, ὁ Θεός, ἐξομολογησάσθωσάν σοι λαοὶ πάντες.
Ψαλ. 66,6 Θα σε δοξολογήσουν, ω Θεέ, λαοί. Θα δοξολογήσουν σε όλοι οι λαοί.
Ψαλ. 66,7 γῆ ἔδωκε τὸν καρπὸν αὐτῆς· εὐλογήσαι ἡμᾶς ὁ Θεός, ὁ Θεὸς ἡμῶν.
Ψαλ. 66,7 Η γη θα δώση πλούσιον τον καρπόν αυτής. Είθε να μας ευλογήση ο Θεός, ο Θεός μας.
Ψαλ. 66,8 εὐλογήσαι ἡμᾶς ὁ Θεός, καὶ φοβηθήτωσαν αὐτὸν πάντα τὰ πέρατα τῆς γῆς.
Ψαλ. 66,8 Είθε να μας ευλογήση ο Θεός. Να ευλαβηθούν δε και να λατρεύσουν αυτόν όλοι οι κάτοικοι της γης μέχρι και των περάτων της γης.
Προκειται μαλιστα για στοιχους τους οποιους η εκκλησια μας χρησιμοποιει τη πασχαλια περιοδο καθως τα γεονοτα της α παρουσιας προεικονιζουν την συγκεκριμενη αυτη Ημερα Κυριου που προκειται να ελθει.

Η ΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΟΥ

75
Στο ακολουθο αποσπασμα βλεπουμε οτι η Ημερα Κυριου εχει αμεση σχεση με τεραστια καταστροφη στην ανθρωποτητα.. Μια ερημωση που προφανως σχετιζεται με το βδελυγμα της ερημωσεως. Μια καταστροφη η οποια θα απωλεσει τους αμαρτωλους απο τη γη.Και ενω φαινεται απο το στοιχο 10 οτι ομοιαζει με γεγονοτα συντελειας εν τουτοις τα συμφραζομενα δειχνουν οτι μετα τη καταστροφη η ζωη θα συνεχιστει και οι ανθρωποι θα ειναι λιγοι και πολυτιμοι.Μαλιστα το χωριο 10 μοιαζει με το αντιστοιχο απο το κδ Ματθαιου. Κατι το οποιο ειναι αξιο ερευνας.
Ησ. 13,9 ἰδοὺ γὰρ ἡμέρα Κυρίου ἔρχεται ἀνίατος θυμοῦ καὶ ὀργῆς θεῖναι τὴν οἰκουμένην ἔρημον καὶ τοὺς ἁμαρτωλοὺς ἀπολέσαι ἐξ αὐτῆς.
Ησ. 13,9 Διότι, ιδού έρχεται η ημέρα του Κυρίου γεμάτη θυμόν και οργήν, που κανείς δεν ημπορεί να την εξιλέωση, και η δικαία αυτή οργή του θα καταστήση έρημον την οικουμενην· και θα καταστρέψη τους αμαρτωλούς από αυτήν.
Ησ. 13,10 οἱ γὰρ ἀστέρες τοῦ οὐρανοῦ καὶ ὁ Ὠρίων καὶ πᾶς ὁ κόσμος τοῦ οὐρανοῦ τὸ φῶς οὐ δώσουσι, καὶ σκοτισθήσεται τοῦ ἡλίου ἀνατέλλοντος, καὶ ἡ σελήνη οὐ δώσει τὸ φῶς αὐτῆς.
Ησ. 13,10 Οι αστέρες του ουρανού, ο Ωρίων και όλος ο έναστρος κόσμος του ουρανού δεν θα δώσουν πλέον το φως των. Ο ανατέλλων ήλιος θα σκοτισθή και η σελήνη δεν θα δώση το φέγγος της.
Ησ. 13,11 καὶ ἐντελοῦμαι τῇ οἰκουμένῃ ὅλῃ κακὰ καὶ τοῖς ἀσεβέσι τὰς ἁμαρτίας αὐτῶν· καὶ ἀπολῶ ὕβριν ἀνόμων, καὶ ὕβριν ὑπερηφάνων ταπεινώσω.
Ησ. 13,11 Θα δώσω εντολήν να επέλθουν συμφοραί εις όλην την οικουμένην και στους ασεβείς τιμωρίαι δια τας αμαρτίας αυτών, θα καταστρέψω την έπαρσιν των παρανόμων και θα ταπεινώσω τον εγωϊσμόν των υπερηφάνων.
Ησ. 13,12 καὶ ἔσονται οἱ καταλελειμμένοι ἔντιμοι μᾶλλον ἢ τὸ χρυσίον τὸ ἄπυρον, καὶ ὁ ἄνθρωπος μᾶλλον ἔντιμος ἔσται ἢ ὁ λίθος ὁ ἐκ Σουφίρ.
Ησ. 13,12 Οσοι δε απομείνουν από αυτήν την καταστροφήν, θα είναι περισσότερον ολι-γοστοί και σπάνιοι, παρ' όσον είναι το εξορυσσόμενον και σκεπασμένον από χώματα και μη καθαρισθέν χρυσάφι, και οι άνθρωποι σπανιώτεροι από τους πολυτίμους εκ Σουφίρ λίθους.
Ησ. 13,13 ὁ γὰρ οὐρανὸς θυμωθήσεται καὶ ἡ γῆ σεισθήσεται ἐκ τῶν θεμελίων αὐτῆς διὰ θυμὸν ὀργῆς Κυρίου σαβαὼθ ἐν τῇ ἡμέρᾳ, ᾗ ἂν ἐπέλθῃ ὁ θυμὸς αὐτοῦ.
Ησ. 13,13 Και αυτός ο ουρανός θα οργισθή εναντίον των αμαρτωλών ανθρώπων και θα αποστείλη θυέλλας και κατακλυσμούς. Η γη θα σεισθή εκ θεμελίων εξ αιτίας του θυμού του Κυρίου τότε κατά την ημέραν, κατά την οποίαν θα επέλθη εναντίον των αμαρτωλών ο θυμός αυτού.
Ησ. 13,14 καὶ ἔσονται οἱ καταλελειμμένοι ὡς δορκάδιον φεῦγον καὶ ὡς πρόβατον πλανώμενον, καὶ οὐκ ἔσται ὁ συνάγων, ὥστε ἄνθρωπον εἰς τὸν λαὸν αὐτοῦ ἀποστραφῆναι καὶ ἄνθρωπον εἰς τὴν χώραν ἑαυτοῦ διώξεται.
Ησ. 13,14 Οσοι δε απολειφθούν θα είναι δειλοί και περίφοβοι σαν το ζαρκάδι, που φεύγει πανικόβλητον, σαν τα περιπλανώμενα πρόβατα, δια τα οποία δεν υπάρχει κανείς να τα συγκέντρωση και περιφρούρηση. Εν όψει αυτής της συμφοράς κάθε ξένος ότνθρωπος θα επιστρέψη στον λαόν του και θα επιδιώξη με κάθε τρόπον να επανέλθη εις την πατρίδα του.
Το ιδιο γεγονος συνανταμε στο ακολουθο αποσπασμα οπου ο Ισραηλιτικος λαος παυει να ειναι τυφλος . Παυει το αποτελεσμα που επικαλεστηκε ο Κυριος στους Εβραιους. Ομως αυτη η στιγμη οπου βλεπουν οι Εβραιοι χρονικα ταυτιζεται με γεγονοτα ερημωσης. Ερημωσης πολεων. Γεγονοτα που σχετιζονται με προφανως με τον εσχατο πολεμο της ανθρωποτητας. Μετα ομως απο τη καταστροφη ο Ισραηλ επιστρεφει και παρερχοναι ελεπαλληλες γενεες οπου πληθυνεται
Ησ. 6,10 ἐπαχύνθη γὰρ ἡ καρδία τοῦ λαοῦ τούτου, καὶ τοῖς ὠσὶν αὐτῶν βαρέως ἤκουσαν καὶ τοὺς ὀφθαλμοὺς αὐτῶν ἐκάμμυσαν μήποτε ἴδωσι τοῖς ὀφθαλμοῖς καὶ τοῖς ὠσὶν ἀκούσωσι καὶ τῇ καρδίᾳ συνῶσι, καὶ ἐπιστρέψωσι, καὶ ἰάσομαι αὐτούς.
Ησ. 6,10 Και τούτο, διότι η καρδία του λαού αυτού έγινε χονδρή και σκληρά. Με τα αυτιά του σώματος και της ψυχής ήκουσαν βαρειά τα θεία λόγια· έκλεισαν τα μάτια της διανοίας των, δια να μη ιδούν με τα ματία των τα θαυμαστά πράγματα, να μη οικούσουν τα λόγια μου με τα αυτιά των, ώστε να τα εννοήσουν, να μετανοήσουν και να επιστρέψουν εις εμέ, εγώ δε να τους θεραπεύσω”.
Ησ. 6,11 καὶ εἶπα· ἕως πότε Κύριε; καὶ εἶπεν· ἕως ἂν ἐρημωθῶσι πόλεις παρὰ τὸ μὴ κατοικεῖσθαι καὶ οἶκοι παρὰ τὸ μὴ εἶναι ἀνθρώπους, καὶ ἡ γῆ καταλειφθήσεται ἔρημος.
Ησ. 6,11 Εγώ τότε ηρώτησαν· “έως πότε, Κυριε, θα παραταθή αυτή η κατάστασις και η δικαία οργή σου;” Και εκείνος μου είπε· “μέχρις ότου ερημωθούν αι πόλεις, διότι δεν θα υπάρχουν οι κατοικούντες εις αυτάς· ερημωθούν και οι οίκοι, διότι δεν θα υπάρχουν άνθρωποι· η δε γη θα εγκαταλειφθή έρημος και ακαλλιέργητος”.
Ησ. 6,12 καὶ μετὰ ταῦτα μακρυνεῖ ὁ Θεὸς τοὺς ἀνθρώπους, καὶ πληθυνθήσονται οἱ ἐγκαταλειφθέντες ἐπὶ τῆς γῆς·
Ησ. 6,12 Και μετά ταύτα θα απομακρύνη και θα στείλη εις εξοριαν ο Θεός τους αμετανοήτους ανθρώπους, θα πληθυνθούν δε εκείνοι, οι οποίοι θα μείνουν οπίσω εις την χώραν της Ιουδαίας.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

76
Πραγματι υπαρχει μια διασταση αποψεων. Μια πιθανη εξηγηση ειναι οτι αλλαξε αποψη πανω στο θεμα αυτο.Δεν ειναι πρωτη φορα που συμβαινει αυτο. Το να αλλαξει κανεις αποψη πανω σε αυτο το θεμα ειναι κατι το συνηθισμενο το οποιο το εχω δει σε πολλους ανθρωπους.
Όπως αγαπας,αλλά είναι πολύ μεγάλο αν αυτό.

Α)Δεν ξέρεις το χρονικό διάστημα που αναφέρθηκε στο ενα κείμενο και στο άλλο.

Β)Απο μια φράση ενος κειμένου,δεν μπορείς να βγάλεις ξεκάθαρο συμπέρασμα για το τι εννοούσε,όταν υπάρχει ολόκληρο κείμενο,που δεν μιλάει για ζωή μετά τον Αντίχριστο.

Γ)Επειδή άλλαξαν γνώμη άλλοι,δεν σημαίνει οτι το έκανε και αυτός.Για να το πεις αυτό ,πρέπει να του έχεις μιλήσει,να είσαι σίγουρος,αλλιώς ούτε υπόθεση δεν πρέπει να κάνουμε.


Σχετικά με το άγιοι
Μετά τον Αντίχριστο οι Άγιοι θα επικρατήσουν οριστικά καί τελειωτικά.
Δηλάδη με την αρχαία άποψη,όπως την ανέφερες,δεν επικραττούν οι άγιοι οριστικά και τελειωτικά;

Επίσης σε αυτό που ανέφερες για τους αγίους,
Ησ. 4,2 Τῇ δὲ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ ἐπιλάμψει ὁ Θεὸς ἐν βουλῇ μετὰ δόξης ἐπὶ τῆς γῆς τοῦ ὑψῶσαι καὶ δοξάσαι τὸ καταλειφθὲν τοῦ Ἰσραήλ·

Ησ. 4,3 καὶ ἔσται τὸ ὑπολειφθὲν ἐν Σιών, καὶ τὸ καταλειφθὲν ἐν Ἱερουσαλὴμ ἅγιοι κληθήσονται, πάντες οἱ γραφέντες εἰς ζωὴν ἐν Ἱερουσαλήμ·
όταν λέει
ἐπιλάμψει ὁ Θεὸς ἐν βουλῇ μετὰ δόξης ἐπὶ τῆς γῆς
Στην αόρατη επέμβαση αναφέρετε;

Και έχουμε ξεφύγει πάρα πολύ απο το θέμα,που είναι ποια ειναι η ημέρα του Κυρίου,η μεγάλη και επιφανής,οχι αν υπάρχει ζωή μετά τον αντίχριστο.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

77
Και μια ακόμα ερώτηση.

Σχετικά με τις προφητείες της ΠΔ.

Πιστεύεις οτι αναφέρονται αποκλειστικά στα έσχατα;

Δηλαδή για να εξηγήσω απο το βιντεο που παρέθεσες.

phpBB [video]


Ο μητροπολίτης ο ίδιος λέει οτι συμπλεκονται οι εικόνες,τα βλέπει και τα δύο μαζί.

Αυτό λέγεται συνόρασις!

Ακου στο 19.40 και μετά.

Η ΠΔ ομιλεί και για την Α'Παρουσία και για την Β.Παρουσία.
Ο προφήτης που είναι πριν την Α΄Παρουσία,τα βλέπει ενοποιημένα.
Ο ερμηνευτής πρέπει να αποδεσμεύσει και να πει,αυτό λέγεται για την Α΄Παρουσία και αυτό για την Β'.

Μιλάει για τον προφήτη Ιωήλ.Και αναφέρει εναν ερμηνευτή που λέει αναφέρεται ο προφήτης στο παρόν και το μάτι του προφητη πάει στο μέλλον και αυτό μέσα στον ίδιο στίχο.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

79
Και έχουμε ξεφύγει πάρα πολύ απο το θέμα,που είναι ποια ειναι η ημέρα του Κυρίου,η μεγάλη και επιφανής,οχι αν υπάρχει ζωή μετά τον αντίχριστο.
Μαλλον δεν παρακολουθεις αυτα που γραφονται. Το τοπικ εχει θεμα Η ΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΟΥ. Αυτη η ημερα δεν ειναι μια τυχαια μερα αλλα συμπερολαμβανει μεγαλα γεγονοτα τα οποια αποδεικνυουν οτι προκειται για αυτη την ΗΜΕΡΑ.

Δεν εχουμε ξεφυγει απο το θεμα μας απλα δεν εχεις καταλαβει πιο ειναι το θεμα μας.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

80
Galis έγραψε:Οχι δεν αναφερονται ολες στα εσχατα. Πολλες απο αυτες ειναι για την α παρουσια , αλλες συμπλεκονται με αλλες επεμβασεις του Θεου και αλλες στη Β παρουσια, ενω αλλες περιγραφουν αλλα γεγονοτα.
Πολύ ωραία,πως καταλαβαίνεις εσυ,ποιες αναφέρονται που;



Μπορεί και να μην καταλαβαίνω.

Αλλά αν δεν κάνω λάθος εσυ είπες οτι υπάρχουν πολλές ημέρες Κυρίου και οχι μία.

Η Ημέρα της Β΄Παρουσίας δεν ονομάζεται μεγάλη και επιφανής;
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

81
dominique έγραψε:
Galis έγραψε:Οχι δεν αναφερονται ολες στα εσχατα. Πολλες απο αυτες ειναι για την α παρουσια , αλλες συμπλεκονται με αλλες επεμβασεις του Θεου και αλλες στη Β παρουσια, ενω αλλες περιγραφουν αλλα γεγονοτα.
Πολύ ωραία,πως καταλαβαίνεις εσυ,ποιες αναφέρονται που;



Μπορεί και να μην καταλαβαίνω.

Αλλά αν δεν κάνω λάθος εσυ είπες οτι υπάρχουν πολλές ημέρες Κυρίου και οχι μία.

Η Ημέρα της Β΄Παρουσίας δεν ονομάζεται μεγάλη και επιφανής;
Πολύ ωραία,πως καταλαβαίνεις εσυ,ποιες αναφέρονται που;
Απο τα συμφραζομενα. Υπαρχουν καποια γεγονοτα τα οποια δεν εχουν συμβει ποτε επι γης οπως για παραδειγμα να καταστρεψουν ολοι οι ανθρωποι τα οπλα τους και να τα κανουν γεωργικα εργαλεια. Καποια αλλα τα εχει ερμηνευσει ο Αποστολος Παυλος που σιγουρα τα γνωριζε καλυτερα απο τους πατερες. Υπαρχουν πολλες περιπτωσεις που ξεκαθαριζουν τα πραγματα
Η Ημέρα της Β΄Παρουσίας δεν ονομάζεται μεγάλη και επιφανής;
Στην προς Θεσσαλονικεις δεν φαινεται απο καπου αυτο.
Σε αλλα χωρια της καινης ναι. Σε αλλα χωρια της παλαιας οχι. Η μελετη του κ. Δημητριου Καιμακη που ειχα παραθεσει δινει απαντησης στο ερωτημα.

Οπως ομως ειπα απο παραθεσεις απο τα υπομνηματα του Τρεμπελα η Ημερα αυτη αναφερεται και στο τελος με την ειδικη εννοια.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”