GLADIATOR, επίσης για πολλοστή φορά, αυτό σημαίνει δέσιμο του Σατανά καί έναρξη χιλιετούς βασιλείας;;;;GLADIATOR έγραψε:Ας το γράψω για πολλοστή φορά
Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου…Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία»
(Αγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς)
π. Σεραφείμ Ρόουζ, η ζωή και τα έργα του τ. Α΄, σελ.516, εκδ. Μυριόβιβλος
Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
1082Όχι φίλτατε δεν σημαίνει δέσιμο..aetos64 έγραψε:GLADIATOR, επίσης για πολλοστή φορά, αυτό σημαίνει δέσιμο του Σατανά καί έναρξη χιλιετούς βασιλείας;;;;GLADIATOR έγραψε:Ας το γράψω για πολλοστή φορά
Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου…Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία»
(Αγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς)
π. Σεραφείμ Ρόουζ, η ζωή και τα έργα του τ. Α΄, σελ.516, εκδ. Μυριόβιβλος
το΄΄δέσιμο΄΄' έχει γίνει από τη Σταύρωση του Κυρίου μας και θα ολοκληρωθεί( μετά ταύτα δει αυτόν λυθήναι μικρόν χρόνον),για μικρό χρονικό διάστημα με την εμφάνιση του αντιχρίστου..........
Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
1083Άρα δεν σημαίνει καί χιλιετή βασιλεία, ή απλά κάποια βασιλεία, γιατί του δέσιμου του Σατανά έπεται η χιλιετή βασιλεία!! Αυτή που ακολούθησε μετά την Σταύρωση καί την Ανάσταση!!GLADIATOR έγραψε:Όχι φίλτατε δεν σημαίνει δέσιμο..aetos64 έγραψε:GLADIATOR, επίσης για πολλοστή φορά, αυτό σημαίνει δέσιμο του Σατανά καί έναρξη χιλιετούς βασιλείας;;;;GLADIATOR έγραψε:Ας το γράψω για πολλοστή φορά
Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου…Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία»
(Αγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς)
π. Σεραφείμ Ρόουζ, η ζωή και τα έργα του τ. Α΄, σελ.516, εκδ. Μυριόβιβλος
το΄΄δέσιμο΄΄' έχει γίνει από τη Σταύρωση του Κυρίου μας και θα ολοκληρωθεί( μετά ταύτα δει αυτόν λυθήναι μικρόν χρόνον),για μικρό χρονικό διάστημα με την εμφάνιση του αντιχρίστου..........
Άν συμφωνείς σε αυτά για όλα τα υπόλοιπα είμαστε σύμφωνοι!
Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
1084http://www.imilias.gr/to-simbolo-tis-pi ... a-tou.htmlaetos64 έγραψε:Άρα δεν σημαίνει καί χιλιετή βασιλεία, ή απλά κάποια βασιλεία, γιατί του δέσιμου του Σατανά έπεται η χιλιετή βασιλεία!! Αυτή που ακολούθησε μετά την Σταύρωση καί την Ανάσταση!!GLADIATOR έγραψε:Όχι φίλτατε δεν σημαίνει δέσιμο..aetos64 έγραψε:GLADIATOR, επίσης για πολλοστή φορά, αυτό σημαίνει δέσιμο του Σατανά καί έναρξη χιλιετούς βασιλείας;;;;GLADIATOR έγραψε:Ας το γράψω για πολλοστή φορά
Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου…Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία»
(Αγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς)
π. Σεραφείμ Ρόουζ, η ζωή και τα έργα του τ. Α΄, σελ.516, εκδ. Μυριόβιβλος
το΄΄δέσιμο΄΄' έχει γίνει από τη Σταύρωση του Κυρίου μας και θα ολοκληρωθεί( μετά ταύτα δει αυτόν λυθήναι μικρόν χρόνον),για μικρό χρονικό διάστημα με την εμφάνιση του αντιχρίστου..........
Άν συμφωνείς σε αυτά για όλα τα υπόλοιπα είμαστε σύμφωνοι!
12. Και ζωήν του μέλλοντος αιώνος. Αμήν.
Ερμηνεία -> Προσδοκώ ότι, μετά την ανάσταση και την τελική κρίση όλων των ανθρώπων από τον Χριστό, θα αξιωθώ να απολαύσω την αιώνια ζωή, μαζί με όλους τους αγίους. Αμήν.
Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
1085Αν δύνασαι να καταλάβεις τη θέση των Πατέρων που θα παραθέσω θα ήμην ευτυχής αληθώς σου λέγω.aetos64 έγραψε: Άρα δεν σημαίνει καί χιλιετή βασιλεία, ή απλά κάποια βασιλεία, γιατί του δέσιμου του Σατανά έπεται η χιλιετή βασιλεία!! Αυτή που ακολούθησε μετά την Σταύρωση καί την Ανάσταση!!
Άν συμφωνείς σε αυτά για όλα τα υπόλοιπα είμαστε σύμφωνοι!
Υπάρχει λάθος εκτίμηση της χιλιετούς βασιλείας του Χριστού ότι θα δεθεί ο Σατανάς και χίλια χρόνια (σχηματικώς δεν είναι χίλια)τότε θα διαδωθεί το ευαγγέλιον και μετά θα λυθεί ο σατανάς και θα αναστάτωσει τον κόσμο και ύστερα η κρίσις.
Δεν πρόκειται περί αυτού αλλά είναι μία χιλιαστική άποψις όπως του πρώτου χιλιαστού του Κήρινθου.
Η θέση της εκκλησίας είναι η εξής ΄΄τα χίλια χρόνια είναι ο χρόνος ο λεγόμενος του ευαγγελίου μεταξύ της Πρώτης και της Δευτέρας βασιλείας του Χριστού, αυτά είναι τα χίλια χρόνια.Είναι τα χίλια χρόνια όπου μέσα σε αυτά θα διαδωθεί το ευαγγέλιο του Χριστού και όσοι πιστέψουν σε αυτό.
Ξεκάθαρη η θέση των Πατέρων και ταύτη και η δική μου.
Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
1086Οπότε, κατά λεγόμενά σου, τώρα βρισκόμαστε προ τη Δευτέρας βασιλείας (''βασιλείας'' καί όχι Παρουσίας!) όπου συνεπώς ξανα-δένεται ο Σατανάς!GLADIATOR έγραψε:aetos64 έγραψε: Άρα δεν σημαίνει καί χιλιετή βασιλεία, ή απλά κάποια βασιλεία, γιατί του δέσιμου του Σατανά έπεται η χιλιετή βασιλεία!! Αυτή που ακολούθησε μετά την Σταύρωση καί την Ανάσταση!!
Άν συμφωνείς σε αυτά για όλα τα υπόλοιπα είμαστε σύμφωνοι!
Η θέση της εκκλησίας είναι η εξής ΄΄τα χίλια χρόνια είναι ο χρόνος ο λεγόμενος του ευαγγελίου μεταξύ της Πρώτης και της Δευτέρας βασιλείας του Χριστού, αυτά είναι τα χίλια χρόνια.Είναι τα χίλια χρόνια όπου μέσα σε αυτά θα διαδωθεί το ευαγγέλιο του Χριστού και όσοι πιστέψουν σε αυτό.
Δεν υπάρχουν πολλές βασιλείες Χριστού αδερφέ!
''Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς· ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος.''
Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
1087Διάβασε φίλε μου την Ορθόδοξη θέση των Πατέρων μας και άσε τα αφ`εαυτού που μόνον σε σύγχιση οδηγούν..aetos64 έγραψε: Οπότε, κατά λεγόμενά σου, τώρα βρισκόμαστε προ τη Δευτέρας βασιλείας (''βασιλείας'' καί όχι Παρουσίας!) όπου συνεπώς ξανα-δένεται ο Σατανάς!
Δεν υπάρχουν πολλές βασιλείες Χριστού αδερφέ!
''Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς· ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος.''
όταν γράφω Πρώτη και Δεύτερη Βασιλεία εννοώ όπως ομολογούν οι Πατέρες μας τη Παρουσία του Χριστού μας, διότι και οι οι δυό τους (οι Παρουσίες)αποτελούν βασιλεία από τη στιγμή που ο Μόνος Βασιλέας είναι ο Ιησούς Χριστός,όπου στη Πρώτη Παρουσία ως ένσαρκος Λόγος βρισκόταν εν μέσω των μαθητών Του(Βασιλείαν του Θεού εαυτόν (= τον Χριστόν) λέγει, ως βασιλέα και Θεόν. Εντός δε αυτών ην ως εν μέσω αυτών αναστρεφόμενος..
Έτσι και στη Δευτέρα Παρουσία Του
ο Ίδιος θα έλθει, με το αναστημένο Του σώμα και θα γνωριστεί από τις πληγές που τα καρφιά η λόγχη και το αγκάθινο στεφάνι εμφανή έκαναν. Ο Χριστός ενοικεί στο σώμα της Εκκλησίας, στο σύνολο των πιστών, αλλά και στην καρδιά του κάθε πιστού, διότι ο Κύριος έκανε βασιλείς τους υπηκόους του «και έζησαν και εβασίλευσαν μετά του Χριστού χίλια έτη»
Η συμβολική «επίγεια χιλιετής βασιλεία» της Αποκάλυψης του Ιωάννη είναι η αιώνια Εκκλησία του Χριστού , η εγκαθιδρυμένη το 33 μ.Χ πάνω στη γη, είναι μια παρούσα κατάσταση και όχι μια μελλοντική κατάσταση....
Τούτα και μόνον άλλες επεξηγήσεις,δεν δύναμαι να κάμω διότι αν εμμένεις σε κάτι το οποίον δεν γράφω και δεν υποννοώ τότε αναλογίσου αν ύπάρχει κάποιο πρόβλημα σε σένα.
Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
1088Ωραία, να σε αφήσουμε τότε να περνάς τα μηνύματά σου όπως εσύ επιθυμής, χωρίς διευκρινήσεις!GLADIATOR έγραψε:Διάβασε φίλε μου την Ορθόδοξη θέση των Πατέρων μας και άσε τα αφ`εαυτού που μόνον σε σύγχιση οδηγούν..aetos64 έγραψε: Οπότε, κατά λεγόμενά σου, τώρα βρισκόμαστε προ τη Δευτέρας βασιλείας (''βασιλείας'' καί όχι Παρουσίας!) όπου συνεπώς ξανα-δένεται ο Σατανάς!
Δεν υπάρχουν πολλές βασιλείες Χριστού αδερφέ!
''Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς· ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος.''
όταν γράφω Πρώτη και Δεύτερη Βασιλεία εννοώ όπως ομολογούν οι Πατέρες μας τη Παρουσία του Χριστού μας, διότι και οι οι δυό τους (οι Παρουσίες)αποτελούν βασιλεία από τη στιγμή που ο Μόνος Βασιλέας είναι ο Ιησούς Χριστός,όπου στη Πρώτη Παρουσία ως ένσαρκος Λόγος βρισκόταν εν μέσω των μαθητών Του(Βασιλείαν του Θεού εαυτόν (= τον Χριστόν) λέγει, ως βασιλέα και Θεόν. Εντός δε αυτών ην ως εν μέσω αυτών αναστρεφόμενος..
Έτσι και στη Δευτέρα Παρουσία Του
ο Ίδιος θα έλθει, με το αναστημένο Του σώμα και θα γνωριστεί από τις πληγές που τα καρφιά η λόγχη και το αγκάθινο στεφάνι εμφανή έκαναν.
Τούτα και μόνον άλλες επεξηγήσεις,δεν δύναμαι να κάμω διότι αν εμμένεις σε κάτι το οποίον δεν γράφω και δεν υποννοώ τότε αναλογίσου αν ύπάρχει κάποιο πρόβλημα σε σένα.
Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
1089Αν καποιος γνωριζει σε ποιο κειμενο φαινεται η επισημη θεση της εκκλησιας για τη χιλιετη βασιλεια ευχαριστως να το δουμε.