Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1090
Galis έγραψε:Αν καποιος γνωριζει σε ποιο κειμενο φαινεται η επισημη θεση της εκκλησιας για τη χιλιετη βασιλεια ευχαριστως να το δουμε.
Το θέμα για μένα έκλεισε για Gali και GLADIATOR!

Όλες σας οι αντιρρήσεις έχουν απαντηθεί επανειλημμένα σε σημείο που ο Galis ανακυκλώνει συνεχώς τις ερωτήσεις ενώ ο GLADIATOR έκανε σαφές πως επιθυμή να τον αφήσουμε να λέει ό,τι θέλει με την αιτιολογία πως δεν πρόκειται να τον καταλάβουμε! ΤΕΛΟΣ!

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1091
aetos64 έγραψε:
Galis έγραψε:Αν καποιος γνωριζει σε ποιο κειμενο φαινεται η επισημη θεση της εκκλησιας για τη χιλιετη βασιλεια ευχαριστως να το δουμε.
Το θέμα για μένα έκλεισε για Gali και GLADIATOR!

Όλες σας οι αντιρρήσεις έχουν απαντηθεί επανειλημμένα σε σημείο που ο Galis ανακυκλώνει συνεχώς τις ερωτήσεις ενώ ο GLADIATOR έκανε σαφές πως επιθυμή να τον αφήσουμε να λέει ό,τι θέλει με την αιτιολογία πως δεν πρόκειται να τον καταλάβουμε! ΤΕΛΟΣ!
Να υποθέσω ότι διαβάσατε όλο αυτό το θέμα και άκρη σχετικά με την χιλιετή βασιλεία δεν βρήκατε ;

http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... &start=540
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1092
Υπάρχει ένα ερώτημα που απευθύνει ο Ευγένιος (κατόπιν π. Σεραφείμ Ρόουζ) στον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς:
«Το Ευαγγέλιο του Χριστού έχει κηρυχθεί σχεδόν σε όλους τους λαούς στον κόσμο αυτό. Μήπως αυτό σημαίνει ότι έχει φτάσει το τέλος του κόσμου, όπως λένε οι Γραφές;»
«Όχι»
απάντησε ο αρχιεπίσκοπος.
«Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου…Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία»
π. Σεραφείμ Ρόουζ, η ζωή και τα έργα του τ. Α΄, σελ.516, εκδ. Μυριόβιβλος

Εικόνα

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1093
Η Αγιοκατάταξη του Αγιου Ιωάννου του Νέου Χοζεβίτου στο Πατρ. Ιεροσολύμων (ΦΩΤΟ&ΒΙΝΤΕΟ)[video][/video]


Την Κυριακήν, 18ην /31ην Ιανουαρίου 2016, έλαβε χώραν υπό του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων εις την Ιεράν Μονήν των Αγίων Γεωργίου και Ιωάννου των Χοζεβιτών η τελετή της Κατατάξεως εις το Αγιολόγιον της Ορθοδόξου Εκκλησίας του βιώσαντος εν αυτή Οσίου Ιωάννου του Νέου Χοζεβίτου.

Διαρκούσης της επί τούτου τελεσθείσης θ. Λειτουργίας, η Α.Θ.Μ. ο Πατήρ ημών και Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλος ανέγνωσε το κείμενον της Αγιοκατατάξεως, ως έπεται:

ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΠΡΑΞΙΣ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ
ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΧΟΖΕΒΙΤΟΥ


Η περιοχή του χειμάρρου Χορράθ και η εν αυτή Ιερά Μονή του Αγίου Γεωργίου του Χοζεβίτου, εις την οποίαν και τελούμεν το Πατριαρχικόν Συλλείτουργον σήμερον, ανεδείχθησαν χώροι φανερώσεως των θαυμασίων του Θεού διά την σωτηρίαν του ανθρώπου, αφ’ ημερών της Παλαιάς Διαθήκης. Εις αυτήν, φεύγων τον θυμόν του βασιλέως Αχαάβ, εύρε καταφύγιον ο προφήτης Ηλίας ο Θεσβίτης, καλούμενος υπό του Θεού λέγοντος: «πορεύου εντεύθεν κατ’ ανατολάς και κρύβηθι εν τω χειμάρρω Χορράθ του επί προσώπου του Ιορδάνου· και έσται εκ του χειμάρρου πίεσαι ύδωρ, και τοις κόραξιν εντελούμαι, διατρέφειν σε εκεί» (Βασ. ΙΙΙ, 17,2-4). Εις την αυτήν περιοχήν Ιησούς ο του Ναυή, εζήτησεν από τον Θεόν την στάσιν του ηλίου και της σελήνης, λέγων: «στήτω ο ήλιος κατά Γαβαών και η σελήνη κατά φάραγγα Ελών, και έστη ο ήλιος και η σελήνη εν στάσει» (Ιησούς Ναυή, 10,12-13).


Εις τας απαρχάς των χρόνων της Καινής Διαθήκης οι άγιοι και δίκαιοι Ιωακείμ και Άννα προσευχόμενοι ενταύθα, εγένοντο Θεοπάτορες, καθ’ ότι τη θεία συνεργία ηλευθερώθησαν του ονειδισμού της ατεκνίας, εδόθη αυτοίς καρπός κοιλίας, Μαρία η αειπάρθενος, εξ ης εκ Πνεύματος Αγίου εσαρκώθη και ενηνθρώπησε ο Μονογενής Υιός και Λόγος του Θεού Ιησούς Χριστός ο Θεός ημών.


Εις τους πρωίμους χρόνους της μοναχικής αγγελικής πολιτείας, ην υπέδειξεν ημίν αυτός ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, κατώκησαν την περιοχήν ταύτην οι πρώτοι πέντε όσιοι πατέρες της Μονής ταύτης του Χοζεβά, Πρώμος, Ηλίας, Γανναίος, Αίαν και Ζήνων, και ηγίασαν αυτήν διά της οσίας βιοτής αυτών.
Μετ’ αυτούς τον 5ου μ.Χ. αιώνα ο άγιος Ιωάννης Επίσκοπος Καισαρείας της Παλαιστίνης, πολέμιος της αιρέσεως των Μονοφυσιτών, ανέδειξε την πρώτην ταύτην σκήτην εις μέγα μοναστικόν κέντρον. Τούτο απώλεσεν εις ζωάς ανθρώπων, ναούς και κελλία η Περσική λαίλαψ του 614 μ.Χ. Εκ των ερειπίων και της τέφρας της καταστροφής ταύτης, ανεκαίνισε την Μονήν και κατέστησεν αυτήν και πάλιν πόλον έλξεως και εστίαν ασκήσεως εκατοντάδων μοναχών ο εκ Κύπρου προερχόμενος άγιος Γεώργιος ο Χοζεβίτης.


Η δημιουργική και συνεκτική των απάντων Θεού σοφία και δύναμις διετήρησε την Μονήν ζων μοναστικόν λειτουργικόν κέντρον, αφθόνως ρέουσαν πηγήν πνευματικού αγιασμού και ανεφοδιασμού πλειάδος προσκυνητών και διά των απλών ασκητών μοναχών αυτής καθ’ όλην την διάρκειαν της ιστορίας αυτής.


Μεσούντος δε του 20ου αιώνος ο Θεός ηυλόγησε κατ’ εξοχήν την Μονήν διά της παρουσίας εκλεκτού σκεύους Αυτού, του Αγίου Ιωάννου του νέου Χοζεβίτου. Ούτος, εγκαταλείψας την επίγειον πατρίδα αυτού Ρουμανίαν, συγγενείς και οικείους, προσήλθεν ως προσκυνητής εις την Αγίαν Γην και έλαβε το μοναχικόν σχήμα εις την Ιεράν Μονήν του Οσίου πατρός ημών Σάββα του Ηγιασμένου, ένθα και εμόνασε επί δεκαετίαν. Ακολούθως ησκήτευσεν εις την Ιεράν Μονήν ταύτην του Χοζεβά, εξ ης και Χοζεβίτης εκλήθη. Ωσαύτως ησκήτευσεν εις την έρημον του Ιορδάνου ποταμού, ένθα τον Βαπτιστήν μιμούμενος, υπέβαλεν εαυτόν εις πάσαν άσκησιν, νηστείαν, αγρυπνίαν και προσευχήν. Μόνος δε μόνω Θεώ κοινωνών, εν τη αποκρήμνω πλησιοχώρω σκήτη της Αγίας Άννης, ου διέλιπεν εν ταίς Κυριακαίς και εορταίς επισκέπτεσθαι την Ιεράν ταύτην Μονήν της μετανοίας αυτού. Η εναγκαλισαμένη τούτον εν τη αποδημία αυτού Σιωνίτις Εκκλησία έδωκεν αυτώ ύστερον και το αξίωμα της ιερωσύνης, ίνα και δι’ αυτής διακονή τους επισκεπτομένους την Μονήν προσκυνητάς, διά του μυστηρίου της εξομολογήσεως και της Θείας Ευχαριστίας, της μεταδόσεως του αχράντου σώματος και τιμίου αίματος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού εις άφεσιν αμαρτιών και ζωήν την αιώνιον.


Οι συναναστραφέντες τον όσιον Ιωάννην και άχρι της σήμερον επιζώντες πιστοί, μαρτυρούν περί της οσιακής ζωής αυτού και της υπ’ αυτού παρεχομένης αυτοίς βοηθείας διά της προσευχής και της πνευματικής αυτού καθοδηγήσεως.

Άλλοι επίσης μαρτυρούν ότι μετά την κοίμησιν αυτού έτυχον της θεραπείας των ασθενειών αυτών διά πρεσβειών αυτού. Διά των σημείων τούτων φανεροί αυτόν ο Θεός ημών, ο ποιων θαυμάσια εν τοις αγίοις Αυτού, επιβεβαιών ταύτα διά της αφθαρσίας του σεπτού αυτού λειψάνου, ήντινα Αυτός εχαρίσατο αυτώ, καθ’ ότι πάσα δόσις αγαθή και παν δώρημα τέλειον άνωθέν εστι καταβαίνον παρ’ Αυτού του Πατρός των Φώτων.


Διά τους λόγους τούτους, προς οικοδομήν των πιστών της Σιωνίτιδος μητρός των Εκκλησιών και των εκ πάσης της οικουμένης αφικνουμένων εν τη ιερά Μονή του Χοζεβά προσκυνητών και προς δόξαν αένναον του εν Τριάδι Θεού ημών, έδοξε τω Αγίω Πνεύματι και τη περί Ημάς Αγία και Ιερά Συνόδω έπεσθαι τη βαθεία εκκλησιαστική συνειδήσει της αγιότητος του αγίου Ιωάννου του νέου Χοζεβίτου και επιβεβαιώσαι αυτήν και κατατάξαι αυτόν εις το αγιολόγιον της Εκκλησίας των Ιεροσολύμων, της μνήμης αυτού καθιερουμένης τελείσθαι εν τη 28η Ιουλίου εκάστου έτους, ημέρα της ανακομιδής του τιμίου λειψάνου αυτού.


Εν τη Αγία Πόλει Ιερουσαλήμ ͵βιε ʹ Δεκεμβρίου κβʹ.
ΘΕΟΦΙΛΟΣ Γ΄ Πατριάρχης Ιεροσολύμων
ΚΥΡΙΑΚΟΣ Μητροπολίτης Ναζαρέτ
ΗΣΥΧΙΟΣ Μητροπολίτης Καπιτωλιάδος, Πατριαρχικός Επίτροπος
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Μητροπολίτης Ελευθερουπόλεως, Γέρων Δραγουμάνος
ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΣ Μητροπολίτης Φιλαδελφείας
ΔΩΡΟΘΕΟΣ Αρχιεπίσκοπος Αβήλων
ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντίνης, Γέρων Αρχιγραμματεύς
ΜΕΘΟΔΙΟΣ Αρχιεπίσκοπος Θαβωρίου
ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟΣ Αρχιεπίσκοπος Ιορδάνου
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αρχιεπίσκοπος Λύδδης Γραμματεύς της Αγίας και Ιεράς Συνόδου
ΦΙΛΟΥΜΕΝΟΣ Αρχιεπίσκοπος Πέλλης
Αρχιμανδρίτης Νεκτάριος Γέρων Καμαράσης
Αρχιμανδρίτης Ιουστίνος
Αρχιμανδρίτης Θεοδώρητος
Αρχιμανδρίτης Ιλαρίων
Αρχιμανδρίτης Τιμόθεος
Αρχιμανδρίτης Ευδόκιμος
Αρχιμανδρίτης Γαλακτίων
Λεπτομερείας περί του γεγονότος τούτου θα αναρτήση η ιστοσελίς του Πατριαρχείου λίαν προσεχώς.

phpBB [video]


Εικόνα
Εικόνα

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1094
Μακαριστός Αυγουστίνος Καντιώτης: Από πολλούς πολέμους θα χυθεί πολύ αίμα και μετά από πολλά αίματα που θα χυθούν η ανθρωπότης θα μετανοήσει και θα πέσει να προσκυνήσει το Χριστό


στο 15:10

phpBB [video]


http://yiorgosthalassis.blogspot.com/20 ... .html#more
Περί Οἰκουμενισμοῦ
ἀπό τόν μακαριστό Ἐπίσκοπο Αὐγουστῖνο Καντιώτη
http://1.bp.blogspot.com/-T9v0FpPhsv8/U ... %CE%BF.jpg

Ὁ Οἰκουμενισμός εἶναι γέννημα τῆς πνευματικῆς συγχύσεως τῶν ἡμερῶν μας καί εἶναι αἵρεσις τῶν αἱρέσεων, παναίρεσις. "Οἱ προσβληθέντες ἐκ τοῦ μιάματος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἔχουν πνευματικόν δαλτονισμόν. Δέν διακρίνουν τάς διαφοράς μεταξύ Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἑτεροδόξων, ἔτι δέ καί ἀλλοθρήσκων. Οὗτοι βλέπουν μόνον ὁμοιότητας. Καί χάριν τῶν ὁμοιοτήτων καλοῦν ὅλους νά ἑνώσουν ὅλας τάς πίστεις καί νά γίνουν ἕν! Ὀργίζονται δε καί ἐξανίστανται ἐάν τίς τολμήσῃ καί ὑπενθυμίσῃ εἰς αὐτούς δογματικάς διαφοράς καί ὅτι χάσμα μέγα ἐστήρικται μεταξύ Ὀρθοδόξων, ἑτεροδόξων καί ἀλλοθρήσκων, καί ὅτι εἶναι ἄκρως ἐπικίνδυνον νά ἐπιχειροῦν ἰλιγγιώδη ἅλματα. Ἐντός τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἡ Ὀρθοδοξία χάνει τό χρῶμα καί τό ἄρωμά της, τό αἷμα καί τήν εὐωδίαν Χριστοῦ.

http://xristianos.gr/forum/eikones/xris ... os_184.jpg
Νά γνωρίσουμε καλύτερα τήν Ἐκκλησία μας, τήν Ὀρθοδοξία...Νά μείνουμε πιστοί καί ἀφωσιωμένοι στήν Ὀρθόδοξο Ἀνατολική Ἐκκλησία μας, νά κρατήσουμε σφιχτά, παντοτεινά, αἰώνια τήν Ὀρθόδοξο πίστι μας. ἡ Ὀρθόδοξος πίστις μας εἶναι θησαυρός πολύτιμος, καί δυστυχῶς δέν τήν γνωρίζουμε καλά...Χαίρετε, ἀδελφοί μας διότι ἀνήκετε στήν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία....


Ὁ Παπισμός εἶναι ἀνατροπή θεμελιωδῶν νόμων τῆς Ἐκκλησίας, τοῦ γνησίου Χριστιανισμοῦ.

Ἡ Οὐνία εἶναι Δούρειος ἵππος, σατανικόν μηχάνημα τοῦ παπισμοῦ, πρός ἐκπόρθησιν τῆς ψυχῆς τῶν ὀρθοδόξων...Ἡ Οὐνία εἶναι ἕνα ἀπό τά ὅπλα πού χρησιμοποιοεῖ ἡ παπική προπαγάνδα διά νά ὑποτάξῃ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν.

Ὁ πάπας εἶναι πηγή αἱρέσεων. Ἡμεῖς θά μείνωμεν ὀρθόδοξοι. Δέν θά προδώσωμεν τήν πίστιν μας.

http://www.imli.gr/wp-content/uploads/2 ... 1024.jpgΤό σπουδαιότερο πού μᾶς ἄφησαν οἱ πατέρες μας, δέν εἶναι τά χωράφια, τά σπίτια, τά χρήματα· εἶναι ἡ Ὀρθόδοξος πίστις. Αὐτή εἶναι ὁ θησαυρός ὁ ἀνεκτίμητος. Κράτα λοιπόν καλά τό θησαυρό αὐτόν "Κράτει ὅ ἔχεις ἵνα μηδείς λάβει τόν στέφανόν σου" (Ἀπ. 3, 11). Κλεῖσε τ' αὐτιά σου στούς ἐχθρούς. Μεῖνε πιστός στήν Ἐκκλησία πού βαπτίσθηκες· προτίμσηε θάνατο μᾶλλον παρά νά χάσῃς τήν Ὀρθόδοξο Ὁμολογία. Λέγε σ' ἄνθρώπους καί δαίμονες· Ὀρθόδοξος γεννήθηκα-Ὀρθόδοξος θά πεθάνω· ἔχω ρίξει τήν ἄγκυρά μου ἐδῶ καί κανένα κῦμα δέν μέ παρασύρει ἀπό τό λιμάνι τῆς Ὀρθοδοδοξίας. Ὅσο γιά τούς ἄλλους πού εἶναι ἔξω ἀπό τή μάνδρα τῆς Ὁρθοδοξίας, ἐμεῖς δέν ἔχουμε παρά νά εὐχηθοῦμε, καί αὐτοί καί ὅλοι οἱ ἄλλοι πού βρίσκονται μακριά, νά ἐπιστρέψουν στούς κόλπους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Εἴθε ὁ Κύριος νά εὐδοκήσῃ, ὥστε νά παύσουν αἱρέσεις καί σχόσματα, νά ἑνωθοῦν ὅλοι στήν Ὀρθοδοξία, νά γίνῃ ὁ κόσμος "μία ποίμνη εἶς ποιμήν" (Ἰω. 10,16), πρός δόξαν τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Αὐτό θά γίνῃ ὁπωσδήποτε. Ἀλλά ἀπό πολλούς πολέμους. Θά χυθῇ πολύ αἷμα, καί μετά ἀπό τά πολλά αἵματα πού θά χυθοῦν, ἡ ἀνθρωπότης θά μετανοήσῃ καί θά πέσῃ νά προσκυνήσῃ τόν Χριστό. Καί τότε ὅλα τά στόματα καί ὅλες οἱ καρδιές, καί ὅλοι θά ποῦνε·
"Εἰς Ἅγιος, εἰς Κύριος, Ἰησοῦς Χριστός,

εἰς δόξαν Θεοῦ Πατρός· ἀμήν"!


http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2013/1 ... _2375.html

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1095
Τα χρόνια που περνούμε είναι πολύ δύσκολα και πολύ επικίνδυνα, αλλά τελικά θα νικήσει ο Χριστός. Θα δείτε πως θα εκτιμήσουν την Εκκλησία. Αρκεί εμείς να είμαστε σωστοί. Θα καταλάβουν ότι αλλιώς δεν γίνεται χωριό. Και οι πολιτικοί έχουν πλέον καταλάβει ότι, αν κάποιοι μπορούν να βοηθήσουν τώρα σ’ αυτό το τρελλοκομείο που έχει γίνει ο κόσμος, αυτοί είναι οι άνθρωποι της Εκκλησίας. Μη σας φαίνεται παράξενο! Οι πολιτικοί μας σήκωσαν τα χέρια. Ήρθαν στο Καλύβι μερικοί και μου είπαν: “Οι καλόγεροι πρέπει να κάνουν ιεραποστολή, αλλιώς δεν γίνεται”. Δύσκολα χρόνια! Αν γνωρίζατε σε τι κατάσταση βρισκόμαστε και τι μας περιμένει!…

Γέροντος Παΐσιου του Αγιορείτου Λόγοι Α΄ “Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο” (απομαγνητοφωνημένη συνομιλία με μοναχές της Μονής Σουρωτής)

πηγή: http://www.pentapostagma.gr/2013/01/blo ... z40H7QgoBm

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1096
Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΑΣ π. ΣΙΜΩΝ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΑΣ


Στίς 6 Μαρτίου 2016, ἡμέρα Κυριακή θά τελέσουμε στόν Ἱ. Ναό μας τό Μνημόσυνο τοῦ ἁγίου Γέροντός μας π. Σίμωνος Ἀρβανίτη.

Συμπληρώνονται, στίς 4 Μαρτίου, 28 χρόνια ἀπό τῆς Ὁσίας Κοιμήσεώς του καί ἀκόμη δέν ἔχω ἐκπληρώσει τό χρέος τῆς ὑπακοῆς μου νά φέρω εἰς φῶς «ὅσα ἤκουσα καί εἶδα», συμφώνως πρός τήν προτροπή του: «Νά γράφης αὐτά πού θά βλέπης»!

Τά λόγια αὐτά μοῦ τά εἶπε ὅταν ἔλαβε τήν ἀπόφαση νά αὐτοεξορισθῆ γιά κάποιες μέρες ἀπό τό Μοναστήρι του, τόν Ἅγιο Παντελεήμονα Κοκκιναρᾶ Ἀττικῆς, καί νά μεταβῆ στούς πρόποδες τῆς πίσω μεριᾶς τοῦ βουνοῦ, στό ἐκκλησάκι τοῦ Ἁγίου Λουκᾶ, γιά νά ἀπομονωθῆ, νά νηστέψη παντελῶς καί νά προσευχηθῆ, ὑπέρ τοῦ φωτισμοῦ καί τῆς μετανοίας δύο μοναχῶν του, πού εἶχαν ἐγείρει ἀνταρσία ἐναντίον του!


Εικόνα


Ἐλπίζω καί εὔχομαι, πρίν μέ καλέση ὁ Κύριος, νά προλάβω τήν συγγραφή τοῦ βιβλίου αὐτοῦ πού θά ἐκπληρώση τήν ὑπακοή μου στό θέλημα τοῦ Γέροντός μας, πού, ὅπως πάντοτε, μᾶς ἀπεδείχθη, ὅτι ταυτίζεται μέ τό Θέλημα τοῦ Θεοῦ. Τό πιστεύω αὐτό καί τό γράφω γιατί εἶναι ἡ Μόνη Ἀλήθεια, ἀφοῦ κοντά του γνωρίσαμε γιά πρώτη φορά τί σημαίνει αὐτό πού διαβάζουμε στά βιβλία τῶν ἁγίων μας: Γνωρίσαμε, ὄχι μόνο τί σημαίνει ἀληθινή ταπείνωση, ἀλλά τί σημαίνει ἀπάθεια!

Βέβαια, ὁ χῶρος τοῦ περιοδικοῦ μας δέν ἔχει περιθώρια γιά νά ἐπεκταθοῦμε, οὔτε εἶμαι ἀκόμη ἕτοιμος γι'αὐτό. Ὡστόσο αἰσθάνομαι τήν ἀνάγκη νά ἐλαφρυνθῆ λίγο τό βάρος τῆς ἀνυπακοῆς μου καί γι' αὐτό θά ἀναφερθῶ μόνο στά ὅσα ἔλεγε ὁ Γέροντας ὅτι ἐπρόκειτο νά συμβοῦν πρίν ἀπό τόν Μεγάλο Πόλεμο, τόν ὁποῖο, μάλιστα, ἀναφέρει καί ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, καί κατά τήν διάρκεια τοῦ ὁποίου «θά πνιγῆ τό δαμάλι στό αἷμα»! Τόσο αἱματηρός θά εἶναι! Τόν πόλεμο αὐτόν ὁ π. Σίμων τόν ἀποκαλοῦσε «Κάθαρση», εὐεργεσία τοῦ Θεοῦ πού θέλει νά σώση ὅλα τά παιδιά του. «Μέ τήν κάθαρση αὐτή (ἔλεγε ὁ Γέροντας) ὁ Θεός θά χωρίση τήν ἤρα ἀπό τό σιτάρι»!

Ἡ ἀναφορά μου αὐτή, νομίζω ὅτι εἶναι καί ἐπίκαιρη, γιατί, διαβάζοντας κανείς τά ὅσα γράφονται καί ἀκούγοντας τά ὅσα λέγονται, ἔχει τήν ἐντύπωση ὅτι πλησιάζει ἡ Β΄ Παρουσία!

Ὁ Γέροντάς μας, ὁ π. Σίμων, μᾶς ἐφιστοῦσε τήν προσοχή στήν κατάσταση πού τότε ἔβλεπε μέ τήν Χάρη τοῦ Θεοῦ καί σήμερα ἐμεῖς ζοῦμε τά προεόρτιά της.

Μᾶς ἔλεγε ἐπί λέξει: «Ἐγώ δέν θά ζῶ, ἀλλά ἐσεῖς θά ἰδῆτε ποῦ θά φθάση ὁ κόσμος. Θά πληθυνθῆ πολύ ἡ παρανομία καί τό Κράτος δέν θά τήν ἐλέγχη. Τότε οἱ πολῖτες θά ὁπλοφοροῦν καί θά ὑπερασπίζονται τή ζωή τους καί τό δίκιο τους ἐπί τόπου!» «Μετά, συνέχισε, τό κακό θά κορυφωθῆ. Καί, τότε, ὅταν τό κακό ὑπερκορυφωθῆ, ἀνάμενε καί τό τέλος»! Μέ τά λόγια του αὐτά, δέν ἐννοοῦσε τό τέλος τοῦ κόσμου, τήν Β΄ Παρουσία, ἀλλά τό τέλος τῆς ἀνωμάλου αὐτῆς περιόδου, ἡ ὁποία δέν θά μπορέση νά ἀναχαιτισθῆ ἤ νά ἀνατραπῆ μέ ἀνθρώπινη δύναμη.

Θυμᾶμαι ὅτι ἡ συνομιλία ἔγινε στό Κελλάκι τοῦ Γέροντός μας, κάποιο μεσημέρι τοῦ 1972. Μέσα στό κελλάκι του βρισκόμαστε ἕνας μεσήλικας ἀνώτατος ἀπόστρατος τῆς ἀεροπορίας, ἡ πρεσβυτέρα μου, ὁ πρῶτος γυιός μας, ὁ Μανώλης, μωρό, ξαπλωμένος πάνω στό κρεββάτι τοῦ π. Σίμωνος καί ὁ γράφων, διάκονος τότε.

Ὁ ἀπόστρατος τόν ρωτοῦσε συνεχῶς, προτάσσοντας, μάλιστα, τήν προσφώνηση «ἅγιε». «Πεῖτε μας ἅγιε, τί θά γίνη μετά;». Καί ὁ π. Σίμων, συνέχισε: «Τότε, ὅταν τό κακό ὑπερκορυφωθῆ θά γίνη ὁ μεγάλος Πόλεμος. Θά χαθοῦν περίπου τά 2/3 τῆς ἀνθρωπότητος. Θά ἐμφανίζονται οἱ ἅγιοι στούς δρόμους καί οἱ ἄνθρωποι θά πιστέψουν. Ὅλοι οἱ καλοπροαίρετοι θά επιζήσουν καί μετά θά βασιλεύση ὁ Χριστός. Θά μείνουν μόνο πιστοί ἄνθρωποι. Κατόπιν, ὀλίγον κατ' ὀλίγον μετά ἀπό δύο ἤ τρεῖς γενεές θά γίνουν καί πάλι ἄπιστοι οἱ ἄνθρωποι, θά χάσουν τήν πίστη τους καί οἱ μέχρι τότε πιστοί καί θά ἀρχίσουν νά λένε "τότε γίνονταν, τώρα δέν γίνονται" καί θά ὀλιγοπιστοῦν. Ὁ κόσμος θά φθάση σέ πρωτοφανῆ κατάπτωση. Τότε θά ἔλθη ὁ Ἀντίχριστος»!






Αὐτά μᾶς ἔλεγε ὁ π. Σίμων καί ἐπειδή ἦταν πάντοτε πολύ φειδωλός στά λόγια του καί, κυρίως, στίς Προφητεῖες, ἀλλά καί γιατί εἶχε τέτοια ἁπλότητα καί ταπείνωση ὥστε νά μή μᾶς ἀποκρύπτη ὅτι τοῦ μιλοῦσε ὁ Θεός, πιστεύουμε ὅτι ἡ μαρτυρία του εἶναι αὐθεντική.

Νά ἔχουμε τήν εὐχή Του καί ὁ Γέροντάς μας νά ἔχη τήν εὐγνωμοσύνη μας γιά πάμπολλα, κυρίως ὅμως, γιά τό ὅτι μᾶς ἄνοιξε τά μάτια τῆς ψυχῆς πρός τήν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ μας!

π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης

«ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ» Ἀρ. Τεύχους 163

Μάρτιος 2016


http://www.agnikolaos.gr/articles/424-o ... imeron-mas

Λιγο παλιοτερα την ιδια διαδοχη των γεγονοτων ειχε γραψει και καποιος αλλος
ΠΟΛΕΜΟΣ-ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥ -ΔΙΑΔΟΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ- ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ- ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ - See more at: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... yrJrU.dpuf

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1097
Αν χαθούν τα 2/3 της ανθρωπότητας, είναι μεγάλη απώλεια, καθαρή ήττα.(υπάρχει αναφορά για τον αριθμό στην Αγία Γραφή;)
Και αφού μετά από δύο-τρεις γενιές ξαναγίνουν άπιστοι οι άνθρωποι , γιατί να υπάρξει η αναλαμπή;;
Χωρίς αίσιο τέλος σ' αυτό το έργο , η πινελιά της αναλαμπής είναι για να ξεγελάμε την πείνα μας με γαριδάκια.
Αν δεν ξαναμπεί στη θέση του το μήλο της εξουσίας (της γνώσης του καλού και του κακού), θα έχουμε αποτύχει σαν σύνολο, και σαν οντότητες.
Αφού :
Ὁ κόσμος θά φθάση σέ πρωτοφανῆ κατάπτωση. Τότε θά ἔλθη ὁ Ἀντίχριστος»!
Πως στο τέλος θα επικρατήσει το Ευαγγέλιο;;
ΠΟΛΕΜΟΣ-ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥ -ΔΙΑΔΟΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ- ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ- ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

1098
Αν χαθούν τα 2/3 της ανθρωπότητας, είναι μεγάλη απώλεια, καθαρή ήττα.(υπάρχει αναφορά για τον αριθμό στην Αγία Γραφή;)
Τον κόσμον, μόνον ο πόλεμος θα τον διορθώσει, όπου ήδη θα έλθη η και έρχεται μετά καλπασμού.
Η δυστυχία θα φέρει πολλούς εις συναίσθησιν· οι δε αμετανόητοι, αναπολόγητοι.

Γέροντας Ιωσήφ Ησυχαστής
https://www.pemptousia.gr/rimata_zois/r ... ri-pollou/


Μια αναφορα που πιθανον αναφερεται σε αυτο το θεμα
Ζαχ. 13,8 καὶ ἔσται ἐν πάσῃ τῇ γῇ, λέγει Κύριος, τὰ δύο μέρη αὐτῆς ἐξολοθρευθήσεται καὶ ἐκλείψει, τὸ δὲ τρίτον ὑπολειφθήσεται ἐν αὐτῇ·
Ζαχ. 13,8 Από όλους δε τους κατοίκους της ιουδαϊκής χώρας, λέγει ο Κυριος, τα δύο μέρη θα καταστραφούν και θα εξαφανισθούν, και μόνον το τρίτον μέρος θα μείνη εις αυτήν.
Ζαχ. 13,9 καὶ διάξω τὸ τρίτον διὰ πυρὸς καὶ πυρώσω αὐτούς, ὡς πυροῦται τὸ ἀργύριον, καὶ δοκιμῶ αὐτούς, ὡς δοκιμάζεται τὸ χρυσίον· αὐτὸς ἐπικαλέσεται τὸ ὄνομά μου, κἀγὼ ἐπακούσομαι αὐτῷ καὶ ἐρῶ· λαός μου οὗτός ἐστι, καὶ αὐτὸς ἐρεῖ, Κύριος ὁ Θεός μου.
Ζαχ. 13,9 Αυτό δε το τρίτον μέρος θα το περάσω δια μέσου του πυρός, θα τους δοκιμάσω με το πυρ των θλίψεων, όπως δοκιμάζεται με τη φωτιά ο άργυρος. Θα τους δοκιμάσω, όπως δοκιμάζεται και καθαρίζεται ο χρυσός με το πυρ. Αυτός ο λαός τότε θα επικαλεσθή το Ονομά μου και εγώ θα τον ακούσω και θα είπω· Αυτός είναι πράγματι ο λαός μου και αυτός θα μου πη· είσαι ο Κυριος και ο Θεός μου”.
Και αφού μετά από δύο-τρεις γενιές ξαναγίνουν άπιστοι οι άνθρωποι , γιατί να υπάρξει η αναλαμπή;;
Χωρίς αίσιο τέλος σ' αυτό το έργο , η πινελιά της αναλαμπής είναι για να ξεγελάμε την πείνα μας με γαριδάκια.
Αν δεν ξαναμπεί στη θέση του το μήλο της εξουσίας (της γνώσης του καλού και του κακού), θα έχουμε αποτύχει σαν σύνολο, και σαν οντότητες.
Αφού :
Ὁ κόσμος θά φθάση σέ πρωτοφανῆ κατάπτωση. Τότε θά ἔλθη ὁ Ἀντίχριστος»!
Πως στο τέλος θα επικρατήσει το Ευαγγέλιο;;
Διοτι για να δοκιμαστουν τα εθνη πρεπει να γνωριζουν ποιος ειναι ο Χριστος (ορθοδοξως ). Δεν μπορεις να ζητησεις ευθυνες απο καποιον που δεχτηκε τον αντιχριστο αν δεν του ειχε κηρυχτει το ευαγγελιο και ο Χριστος ;Πως θα ζητηθουν ευθυνες απο καποιο που δεχτηκε το χαραγμα αν δεν γνωριζε τι ειναι καινη διαθηκη, αποκαλυψη, εκκλησια ;
Γι αυτο νομιζω λεγει :
καὶ κηρυχθήσεται τοῦτο τὸ εὐαγγέλιον τῆς βασιλείας ἐν ὅλῃ τῇ οἰκουμένῃ εἰς μαρτύριον πᾶσι τοῖς ἔθνεσι, καὶ τότε ἥξει τὸ τέλος.
Ματθ. 24,14 Και θα κηρυχθή αυτό το Ευαγγέλιον της βασιλείας του Θεού εις όλην την οικουμένην, ώστε να είναι η καλή μαρτυρία προς σωτηρίαν δι' όλα τα έθνη, και τότε θα έλθη το τέλος
Συνεπως θα κηρυχθει πρωτα το ευαγγελιο ωστε να αναδειχθουν αφ ενος οι δοκιμοι και αφ εταιρου να μπει κανει οτι δεν γνωριζε.

Μεσα στα εθνη υπαρχουν και εκλεκτες ψυχες οι οποιες αν γνωρισουν το Χριστο θα τον ακολουθησουν και δεν θα πλανεθουν απο τον αντι.Μαλιστα να μην αποκλεισουμε καθολου οτι θα βρεθουν ψυχες στα εθνη οι οποιες θα μας ξεπερασουν κατα πολυ πολλους απο εμας.
Ελεγε ο γεροντας Παισιος

Παράθεση:
Σε πρωτη φαση θα ξεχωρισει ο χρυσος απο το μπακιρι, και σε δευτερη φαση θα φανει ποσων καρατιων ειναι ο χρυσος.
Συνεπως η αναλαμπη δεν ειναι πινελια και οτι αλλο εχει γραφει. Ειναι προτοιμασια των εθνων για τη δοκιμασια του αντιχριστου. Ειναι το σχεδιο του Θεου για τη σωτηρια του ανθρωπινου γενους.
Πως στο τέλος θα επικρατήσει το Ευαγγέλιο;;
ΠΟΛΕΜΟΣ-ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥ -ΔΙΑΔΟΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ- ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ- ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ
Πολυ απλα μετα τη καταστροφη του αντιχριστου θα επικρατησει το ευαγγελιο διοτι οι σκοτεινες δυναμεις θα εχουν συντριφθει και η ζωη θα συνεχιστει με τη γνωση των λαθων της ιστοριας .Θα συνεχιστει με την επικρατηση του ευαγγελιου

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”