Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

1
Η κήρυξις του Ευαγγελίου σε όλο τον κόσμο..θα είναι το γεγονός πρίν τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας.
Μας το είπε το αψευδές στόμα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού....


«Και κηρυχθήσεται τούτο το Ευαγγέλιον της Βασιλείας εν όλη τη οικουμένη εις μαρτύριον πάσι τοις έθνεσι και τότε ήξει το τέλος» (Ματθ. κδ΄ 14).



Αναφέρεται και στην αποκάλυψη του Ευαγγελιστή Ιωάννη
(6 Καὶ εἶδον ἄλλον ἄγγελον πετόμενον ἐν μεσουρανήματι, ἔχοντα εὐαγγέλιον αἰώνιον εὐαγγελίσαι ἐπὶ τοὺς καθημένους ἐπὶ τῆς γῆς καὶ ἐπὶ πᾶν ἔθνος καὶ φυλὴν καὶ γλῶσσαν καὶ λαόν, 7 λέγων ἐν φωνῇ μεγάλῃ· φοβήθητε τὸν Κύριον καὶ δότε αὐτῷ δόξαν, ὅτι ἦλθεν ἡ ὥρα τῆς κρίσεως αὐτοῦ.....(14,6)

Μας το διευκρινίζει και ο Πατέρας της Εκκλησίας μας και άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς...
Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου…Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία.
Εικόνα

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

2
GLADIATOR έγραψε: Η κήρυξις του Ευαγγελίου σε όλο τον κόσμο..θα είναι το γεγονός πρίν τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας.
Μας το είπε το αψευδές στόμα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού....


«Και κηρυχθήσεται τούτο το Ευαγγέλιον της Βασιλείας εν όλη τη οικουμένη εις μαρτύριον πάσι τοις έθνεσι και τότε ήξει το τέλος» (Ματθ. κδ΄ 14).
Καμία αντίρρηση ότι το είπε αλλά εσείς υπονοείται ότι εννοούσε κάποιου είδους "αναλαμπή Ορθοδοξίας" ενώ ο Χριστός εννοούσε ότι θα κηρυχθεί το Ευαγγέλιο από τους Απόστολους όπως και έγινε.

Συνεπώς το επιχείρημα αυτό δεν μπορεί να στηριχθεί αγαπητέ μου Gladiator , είναι μάλιστα σαν να λες ότι οι Απόστολοι δεν έκαναν τη δουλειά τους.
GLADIATOR έγραψε: Αναφέρεται και στην αποκάλυψη του Ευαγγελιστή Ιωάννη
(6 Καὶ εἶδον ἄλλον ἄγγελον πετόμενον ἐν μεσουρανήματι, ἔχοντα εὐαγγέλιον αἰώνιον εὐαγγελίσαι ἐπὶ τοὺς καθημένους ἐπὶ τῆς γῆς καὶ ἐπὶ πᾶν ἔθνος καὶ φυλὴν καὶ γλῶσσαν καὶ λαόν, 7 λέγων ἐν φωνῇ μεγάλῃ· φοβήθητε τὸν Κύριον καὶ δότε αὐτῷ δόξαν, ὅτι ἦλθεν ἡ ὥρα τῆς κρίσεως αὐτοῦ.....(14,6)
Κι εδώ ακόμα μιλάει για Ευαγγέλιο. Όχι για Ορθοδοξία. Εξήγησε μου που βλέπεις "αναλαμπή". Στο ότι το Ευαγγέλιο θα κηρυχθεί σε κάθε έθνος ; Το Ευαγγέλιο έχει κηρυχθεί , η Ορθοδοξία δεν έχει κηρυχθεί.
GLADIATOR έγραψε: Μας το διευκρινίζει και ο Πατέρας της Εκκλησίας μας και άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς...
Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου…Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία.
 
Καμία αντίρρηση. Για πες μου τώρα πως φαντάζεσαι ότι θα γίνει αυτό ;; Πως θα κηρυχθεί και με ποιο τρόπο;;
GLADIATOR
Αναφέρω και απόσπασμα απο τη συγκλονιστική ομιλία του π.Αθανασίου Μυτιληναίου .....

εν μεσουρανήματι σημαίνει πως ο άγγελος αυτός επρεπε να γίνει αντιληπτός απο όλους εις το κέντρον δηλαδήέχωμεν εικόνα οπτικοακουστική
δεν είναι άγγελος σημειώνει ο π.Αθ.Μυτιληναίος ..κρατάει ευαγγέλιον που σημαίνει(η παρουσία του ευαγγελίου ως απολύτως αναγκαιοτάτη,που σημαίνει πως θα πρέπει να αποσταλούν άνθρωποι να κυρήξουν το ευαγγέλιο για αυτό θα πρέπει να τους δει και να τους ακούσει ο κόσμος..είναι αυτό σημειώνει ο π.Αθαν.Μυτιληναίος που λέγει ο Απ.Παύλος προς Ρωμ.10-14(πῶς δὲ πιστεύσουσιν οὗ οὐκ ἤκουσαν; πῶς δὲ ἀκούσουσι χωρὶς κηρύσσοντος;)θα πρέπει γιαυτό να κυρηχθεί απο Ιεραποστόλους το ευαγγέλιον...κυρήχθηκε το ευαγγέλιο σε όλα τα έθνη σε όλους τους λαούς..το ευαγγέλιο εκεί που κυρήχθηκε θα πρέπει να ξανακυρηχθεί ως μαρτυρία..ΘΑ ΚΥΡΗΧΘΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΟΧΙ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΤΟΤΕ (ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗΝ) ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ.
οκ
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

3
LAPTONAS έγραψε:
GLADIATOR έγραψε: Μας το διευκρινίζει και ο Πατέρας της Εκκλησίας μας και άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς...
Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου…Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία.
Καμία αντίρρηση. Για πες μου τώρα πως φαντάζεσαι ότι θα γίνει αυτό ;; Πως θα κηρυχθεί και με ποιο τρόπο;;
Ο χρηστός του Κυρίου Ιωάννης έρχεται να ευαγγελίσει(επανευαγγελίσει)την οικουμένη,με του Ιεραποστόλους του...


Απαντώ απο το βιβλίο του γέροντα Ιωσήφ του βατοπεδινού...


Μας το υπενθυμίζει και ο Ιωσηφ ο βατοπεδινός….Το γράφει στο βιβλίο του ΠΕΡΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.

Ούτως ο χρηστός του Θεού,έρχεται ως άλλος Μωυσής αποκαταστήσει και την αλήθεια χάριτι Ιησού Χριστού Εσταυρωμένου,και συνάξει τους πιστούς και φίλους του ζώντος Θεού,θα είναι αυστηρός εις την όψη και δίκαιος.Ούτως εν δίστομος ρομφαία εξαφανίσει τον υιό της απώλειας,καλούμενον Αντίχριστος΄΄
Εικόνα

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

4
GLADIATOR έγραψε:
LAPTONAS έγραψε:
GLADIATOR έγραψε: Μας το διευκρινίζει και ο Πατέρας της Εκκλησίας μας και άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς...
Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου…Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία.
Καμία αντίρρηση. Για πες μου τώρα πως φαντάζεσαι ότι θα γίνει αυτό ;; Πως θα κηρυχθεί και με ποιο τρόπο;;
Ο χρηστός του Κυρίου Ιωάννης έρχεται να ευαγγελίσει(επανευαγγελίσει)την οικουμένη,με του Ιεραποστόλους του...


Απαντώ απο το βιβλίο του γέροντα Ιωσήφ του βατοπεδινού...


Μας το υπενθυμίζει και ο Ιωσηφ ο βατοπεδινός….Το γράφει στο βιβλίο του ΠΕΡΙ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.

Ούτως ο χρηστός του Θεού,έρχεται ως άλλος Μωυσής αποκαταστήσει και την αλήθεια χάριτι Ιησού Χριστού Εσταυρωμένου,και συνάξει τους πιστούς και φίλους του ζώντος Θεού,θα είναι αυστηρός εις την όψη και δίκαιος.Ούτως εν δίστομος ρομφαία εξαφανίσει τον υιό της απώλειας,καλούμενον Αντίχριστος΄΄
Τώρα όμως αναγκαστικά πρέπει να μου απαντήσεις μερικά ερωτήματα που προκύπτουν.

α) Ο Ιωάννης που λες ότι θα επαν-ευαγγελίσει τα έθνη έχει γεννηθεί ; Ο Ιωσήφ ας πούμε τον έχει γνωρίσει ; γνωρίζεις κανένα υποψήφιο ;

β) ποιος Ιωάννης θα είναι ; Ο Βατατζής ο εξαδάκτυλος; ο ο Ευαγγελιστής Ιωάννης ; κάποιος Ιωάννης του λαού ;

π.χ. λέει στο 21:21-23 Κατά Ιωάννη : "Κύριε με αυτόν τι θα γίνει ;" και ο Ιησούς λέει : "κι αν εγώ θέλω αυτός να με περιμένει ώσπου να ξανάρθω, τι έχει να κάνει αυτό με εσένα;" απαντάει στο Πέτρο ο Χριστός αναφερόμενοι και οι δύο στον Ιωάννη

Αυτόν τον Ιωάννη λες ;

γ) Στην αποκάλυψη λέει ότι τα χρόνια του Αντίχριστου θα έρθουν 2 προφήτες (θα προφητεύουν ντυμένοι σε σάκους). Θα μας στείλει τους δύο Μάρτυρες και Προφήτες Του, οι οποίοι δεν έχουν ακόμη γευθεί θάνατο. Τον Προφήτη Ηλία και τον Ευαγγελιστήν Ιωάννην ή κατ’ άλλους τον Ηλία και τον Ενώχ. Και κατ’ άλλους και τους τρεις. Ηλία, Ενώχ και Ιωάννη τον Θεολόγον.

Αυτοί δεν θα κάνουν αυτή τη δουλειά ; Ποιος λοιπόν Ιωάννης ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

5
Άγιος Συμεών Αρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης

Περί της Θείας Λειτουργίας


Kεφ. 51 έως 60

51. Μετά το θυμίαμα γίνεται η ευφημία των βασιλέων και των αρχιερέων, επειδή όταν ο Χριστός τελείωσε το έργο της θείας οικονομίας και ανελήφθη, κατέστησε ευσεβείς αρχιερείς και μέσω αυτών και πιστούς βασιλείς. Και μετά από αυτό σφραγίζει ο αρχιερεύς με το δικήριο το ιερό Ευαγγέλιο, δηλώνοντας τις δύο φύσεις του Χριστού......
53. Ότι δε αμέσως μετά κατέρχεται ο αρχιερεύς από το σύνθρονο και το ότι ευλογεί υπέρ των βασιλέων, σημαίνει ότι ο Χριστός αφού κατέκτησε τον κόσμο με το κήρυγμα, κάλεσε από την απιστία στην πίστη και συνέστησε την ευσεβή βασιλεία και την ευλόγησε και συνεχίζει να την ευλογεί μέσω της αρχιερωσύνης. Μετά γίνεται η απόλυση των κατηχουμένων, που δηλώνει τον χωρισμό των αμαρτωλών από τους δικαίους μετά την διάδοση του κηρύγματος κατά το τέλος των αιώνων.Γιατί όταν θα κηρυχθεί το Ευαγγέλιο σ’ όλον τον κόσμο «προς μαρτυρία σε όλα τα έθνη, τότε », λέγει, «θα έλθει το τέλος».
Γι’ αυτό και μετά την έξοδο των κατηχουμένων γίνεται η δευτέρα μεγάλη είσοδος, που σημαίνει την μετά δόξης δευτέρα παρουσία του Χριστού
.
Γι’ αυτό αυτή γίνεται με μεγάλη δορυφορία για το λαμπρό της δόξης εκείνης του Κυρίου, με την οποία θα έλθει τότε.
Εικόνα

Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

6
GLADIATOR έγραψε:Αναφέρω και απόσπασμα απο τη συγκλονιστική ομιλία του π.Αθανασίου Μυτιληναίου .....

εν μεσουρανήματι σημαίνει πως ο άγγελος αυτός επρεπε να γίνει αντιληπτός απο όλους εις το κέντρον δηλαδήέχωμεν εικόνα οπτικοακουστική
δεν είναι άγγελος σημειώνει ο π.Αθ.Μυτιληναίος ..κρατάει ευαγγέλιον που σημαίνει(η παρουσία του ευαγγελίου ως απολύτως αναγκαιοτάτη,
που σημαίνει πως θα πρέπει να αποσταλούν άνθρωποι να κυρήξουν το ευαγγέλιο για αυτό θα πρέπει να τους δει και να τους ακούσει ο κόσμος..είναι αυτό σημειώνει ο π.Αθαν.Μυτιληναίος που λέγει ο Απ.Παύλος προς Ρωμ.10-14(πῶς δὲ πιστεύσουσιν οὗ οὐκ ἤκουσαν; πῶς δὲ ἀκούσουσι χωρὶς κηρύσσοντος;)θα πρέπει γιαυτό να κυρηχθεί απο Ιεραποστόλους το ευαγγέλιον...κυρήχθηκε το ευαγγέλιο σε όλα τα έθνη σε όλους τους λαούς..το ευαγγέλιο εκεί που κυρήχθηκε θα πρέπει να ξανακυρηχθεί ως μαρτυρία..ΘΑ ΚΥΡΗΧΘΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΟΧΙ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΤΟΤΕ (ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗΝ) ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ.

Τι συμβαίνει πραγματικά ;

πηγή http://www.myriobiblos.gr/texts/greek/s ... gia_6.html
Άγιος Συμεών Αρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης

Περί της Θείας Λειτουργίας

Από το «Η Θεία Ευχαριστία», εκδ. 'Ιερά Μητρόπολις Δράμας', Δράμα 2003. Μετάφραση: Ιωάννης Μ. Φουντούλης

53. Ότι δε αμέσως μετά κατέρχεται ο αρχιερεύς από το σύνθρονο και το ότι ευλογεί υπέρ των βασιλέων, σημαίνει ότι ο Χριστός αφού κατέκτησε τον κόσμο με το κήρυγμα, κάλεσε από την απιστία στην πίστη και συνέστησε την ευσεβή βασιλεία και την ευλόγησε και συνεχίζει να την ευλογεί μέσω της αρχιερωσύνης. Μετά γίνεται η απόλυση των κατηχουμένων, που δηλώνει τον χωρισμό των αμαρτωλών από τους δικαίους μετά την διάδοση του κηρύγματος κατά το τέλος των αιώνων(141). Γιατί όταν θα κηρυχθεί το Ευαγγέλιο σ’ όλον τον κόσμο «προς μαρτυρία σε όλα τα έθνη, τότε », λέγει, «θα έλθει το τέλος»(142).
Γι’ αυτό και μετά την έξοδο των κατηχουμένων γίνεται η δευτέρα μεγάλη είσοδος, που σημαίνει την μετά δόξης δευτέρα παρουσία του Χριστού(143).
Γι’ αυτό αυτή γίνεται με μεγάλη δορυφορία για το λαμπρό της δόξης εκείνης του Κυρίου, με την οποία θα έλθει τότε. Εμπρός δε κατέχεται το ωμοφόριο, που έχει τον σταυρό, που σημαίνει το σημείο του Ιησού, που όπως γράφει το Ευαγγέλιο, τότε θα φανεί πριν από αυτόν στον ουρανό(144). Μετά έρχονται λαμπαδηφόροι και δορυφόροι. Και δια των μυστηρίων προπέμπεται ο Χριστός, που είναι ο επουράνιος άρτος και το ποτήριο της διαρκούς ευφροσύνης, η ζωτική και ανεξάντλητη χαρά. Τότε δε φαίνεται ο Χριστός δια μέσου του άρτου-αμνού ωσάν εσφαγμένος, γιατί κατά την δευτέρα παρουσία θα φανεί ζωντανός και έχοντας τους μόλωπες του πάθους(145). Γιατί τότε θα τον ιδούν αυτοί που τον κέντησαν με την λόγχη(146), δηλαδή οι θεοκτόνοι, ημείς δε που πιστεύσαμε σ’ αυτόν θα ευφρανθούμε εν αυτώ. Γιατί με τις πληγές του θεραπευθήκαμε(147).

142. Ματθ. 24,14.

143. Πρβλ. Ματθ. 16, 27. 19, 28. 24, 30. 25, 31. Μάρκ. 8, 38. 13,26. Λουκ. 21, 27.
Ας δούμε τι λέει η Κ.Διαθήκη: http://www.myriobiblos.gr/bible/nt2/matthew/24.asp
10 καὶ τότε σκανδαλισθήσονται πολλοὶ καὶ ἀλλήλους παραδώσουσι καὶ μισήσουσιν ἀλλήλους. 11 καὶ πολλοὶ ψευδοπροφῆται ἐγερθήσονται καὶ πλανήσουσι πολλούς, 12 καὶ διὰ τὸ πληθυνθῆναι τὴν ἀνομίαν ψυγήσεται ἡ ἀγάπη τῶν πολλῶν. 13 ὁ δὲ ὑπομείνας εἰς τέλος, οὗτος σωθήσεται. 14 καὶ κηρυχθήσεται τοῦτο τὸ εὐαγγέλιον τῆς βασιλείας ἐν ὅλῃ τῇ οἰκουμένῃ εἰς μαρτύριον πᾶσιν τοῖς ἔθνεσι, καὶ τότε ἥξει τὸ τέλος. 15 Ὅταν οὖν ἴδητε τὸ βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως τὸ ῥηθὲν διὰ Δανιὴλ τοῦ προφήτου ἑστὼς ἐν τόπῳ ἁγίῳ - ὁ ἀναγινώσκων νοείτω - 16 τότε οἱ ἐν τῇ Ἰουδαίᾳ φευγέτωσαν ἐπὶ τὰ ὄρη, 17 ὁ ἐπὶ τοῦ δώματος μὴ καταβαινέτω ἆραι τὰ ἐκ τῆς οἰκίας αὐτοῦ, 18 καὶ ὁ ἐν τῷ ἀγρῷ μὴ ἐπιστρεψάτω ὀπίσω ἆραι τὰ ἱμάτια αὐτοῦ. 19 οὐαὶ δὲ ταῖς ἐν γαστρὶ ἐχούσαις καὶ ταῖς θηλαζούσαις ἐν ἐκείναις ταῖς ἡμέραις. 20 προσεύχεσθε δὲ ἵνα μὴ γένηται ἡ φυγὴ ὑμῶν χειμῶνος μηδὲ σαββάτῳ. 21 ἔσται γὰρ τότε θλῖψις μεγάλη, οἵα οὐ γέγονεν ἀπ' ἀρχῆς κόσμου ἕως τοῦ νῦν οὐδ' οὐ μὴ γένηται. 22 καὶ εἰ μὴ ἐκολοβώθησαν αἱ ἡμέραι ἐκεῖναι, οὐκ ἂν ἐσώθη πᾶσα σάρξ· διὰ δὲ τοὺς ἐκλεκτοὺς κολοβωθήσονται αἱ ἡμέραι ἐκεῖναι. 23 τότε ἐάν τις ὑμῖν εἴπῃ, ἰδοὺ ὧδε ὁ Χριστός ἤ ὧδε, μὴ πιστεύσητε· 24 ἐγερθήσονται γὰρ ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ δώσουσι σημεῖα μεγάλα καὶ τέρατα, ὥστε πλανῆσαι, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς. 25 ἰδοὺ προείρηκα ὑμῖν. 26 ἐὰν οὖν εἴπωσιν ὑμῖν, ἰδοὺ ἐν τῇ ἐρήμῳ ἐστί, μὴ ἐξέλθητε, ἰδοὺ ἐν τοῖς ταμείοις, μὴ πιστεύσητε· 27 ὥσπερ γὰρ ἡ ἀστραπὴ ἐξέρχεται ἀπὸ ἀνατολῶν καὶ φαίνεται ἕως δυσμῶν, οὕτως ἔσται καὶ ἡ παρουσία τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου· 28 ὅπου γὰρ ἐὰν ᾖ τὸ πτῶμα, ἐκεῖ συναχθήσονται οἱ ἀετοί. 29 Εὐθέως δὲ μετὰ τὴν θλῖψιν τῶν ἡμερῶν ἐκείνων ὁ ἥλιος σκοτισθήσεται καὶ ἡ σελήνη οὐ δώσει τὸ φέγγος αὐτῆς, καὶ οἱ ἀστέρες πεσοῦνται ἀπὸ τοῦ οὐρανοῦ, καὶ αἱ δυνάμεις τῶν οὐρανῶν σαλευθήσονται. 30 καὶ τότε φανήσεται τὸ σημεῖον τοῦ υἱοῦ τοῦ ἀνθρώπου ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ τότε κόψονται πᾶσαι αἱ φυλαὶ τῆς γῆς καὶ ὄψονται τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου ἐρχόμενον ἐπὶ τῶν νεφελῶν τοῦ οὐρανοῦ μετὰ δυνάμεως καὶ δόξης πολλῆς. 31 καὶ ἀποστελεῖ τοὺς ἀγγέλους αὐτοῦ μετὰ σάλπιγγος φωνῆς μεγάλης, καὶ ἐπισυνάξουσι τοὺς ἐκλεκτοὺς αὐτοῦ ἐκ τῶν τεσσάρων ἀνέμων ἀπ' ἄκρων οὐρανῶν ἕως ἄκρων αὐτῶν.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Έχουν διδαχθεί τα ευαγγέλια σε όλο το κόσμο ή όχι ;

7
Η έσχατη διδαχή του Ευαγγελίου της Βασιλείας θα γίνει από τους δύο μάρτυρες, εν δυνάμει και σημείοις, ώστε όλη η ανθρωπότητα να είναι αναπολόγητη για το ότι προσκύνησε το θηρίο.

Τα περί ορθόδοξης διδαχής από τον ΑΙΒ κλπ δυνάμεις, είναι για λαική κατανάλωση όπως η αρπαγή των προτεσταντών. Ό,τι είναι ωραίο στα αυτιά έχει και πολλούς οπαδούς αλλά αδύναμη στήριξη.

Re: Έχουν διδαχθεί τα ευαγγέλια σε όλο το κόσμο ή όχι ;

8
M__ έγραψε:Η έσχατη διδαχή του Ευαγγελίου της Βασιλείας θα γίνει από τους δύο μάρτυρες, εν δυνάμει και σημείοις, ώστε όλη η ανθρωπότητα να είναι αναπολόγητη για το ότι προσκύνησε το θηρίο.

Τα περί ορθόδοξης διδαχής από τον ΑΙΒ κλπ δυνάμεις, είναι για λαική κατανάλωση όπως η αρπαγή των προτεσταντών. Ό,τι είναι ωραίο στα αυτιά έχει και πολλούς οπαδούς αλλά αδύναμη στήριξη.
Δηλαδή λες ότι το ευαγγέλιο της βασιλείας των ουρανών που αρχικά κήρυξαν οι απόστολοι θα διδαχθεί ολοκληρωτικά πλέον από τους δύο προφήτες της αποκάλυψης; Στους οποίους φυσικά, δεν συγκαταλέγεται κάποιος Ιωάννης κτλ. σωστά ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Το βδέλυγμα της ερημώσεως

9
Spartan έγραψε:
LAPTONAS έγραψε:
Γιώργος έγραψε:To ''βδελυγμα της ερημώσεως'' είναι ο ίδιος ο Αντίχριστος,δεν είναι διαφορετικό πράγμα το ένα και διαφορετικό πράγμα το άλλο,είναι το ίδιο πράγμα,αλλη ονομασία του υιου της απώλειας.....
Ωραία, αν το βδέλυγμα είναι ο αντίχριστος, σε τι τόπο ιερό θα τον δούμε ; γιατί λέει : Ὅταν οὖν ἴδητε τὸ βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως τὸ ρηθὲν διὰ Διανιὴλ τοῦ προφήτου ἑστὼς ἐν τόπῳ ἁγίῳ
Στο Ναό του Σολομώντα ίσως;
Ξέρεις, αυτόν τον καινούριο που ετοιμάζουνε. Το new version salomon temple :cooll
καλά, έστω ότι εννοούσε τον ναό του Σολομώντα που είναι στη Βραζιλία, δηλαδή αυτόν που ολοκληρώνεται φέτος....έχουν ολοκληρωθεί τα υπόλοιπα που λέει; δεν πρέπει πρώτα π.χ. να κηρυχθεί το ευαγγέλιο;;;

: 14 Καὶ κηρυχθήσεται τοῦτο τὸ εὐαγγέλιον τῆς βασιλείας ἐν ὅλῃ τῇ οἰκουμένῃ εἰς μαρτύριον πᾶσι τοῖς ἔθνεσι, καὶ τότε ἥξει τὸ τέλος.

γιατί αν δεν έχει κηρυχθεί η βασιλεία σε όλο το κόσμο,τότε είναι μάλλον λάθος να περιμένουμε το σημείο του βδελύγματος, που έρχεται στη συνέχεια. Λοιπόν έχει κηρυχθεί ; http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 28&t=15447
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “"Ο Καιρός γάρ εγγύς"”