Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ....ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ!!

1
Απουσία παίρνει από το μάθημα των Θρησκευτικών στο νέο βιβλίο που θα διδάσκεται από την επόμενη χρονιά στη β' γυμνασίου η Θεοτόκος Μαρία. Προφανώς οι συγγραφείς του εγχειριδίου Γιώργος Τσανανάς και Απόστολος Μπάρλος δεν έκριναν απαραίτητο να αναφέρουν πουθενά την Παναγία ή μάλλον δεν τους ταίριαζε να την αναφέρουν, αφού άλλαξαν άρδην το περιεχόμενο του βιβλίου. Με την έγκριση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του υπουργείου Παιδείας, απάλειψαν τη διδασκαλία της Καινής Διαθήκης, η οποία καταλαμβάνει μέχρι τώρα το μεγαλύτερο κομμάτι του υπάρχοντος εγχειριδίου, και άφησαν μερικές μόνο αναφορές, μετατρέποντας το βιβλίο των
Θρησκευτικών σε μια φιλολογική ανάλυση των ομοιοτήτων ανάμεσα στις διάφορες θρησκείες.

Το θέμα έφερε στη δημοσιότητα ο Ιωάννης Τάτσης, θεολόγος, που διδάσκει σε λύκειο της
Θεσπρωτίας, ο οποίος παρέλαβε τα νέα προγράμματα σπουδών που -εκτός απροόπτου- θα
εφαρμοστούν από την επόμενη χρονιά στα σχολεία. Εκπληκτος διαπίστωσε ότι στο νέο διδακτικό εγχειρίδιο η Καινή Διαθήκη, όχι μόνο δεν αποτελεί τον κεντρικό άξονα του μαθήματος, αλλά εξετάζεται επιδερμικά, ως ένα βιβλίο που δίνει κάποιες πληροφορίες για τον Χριστό με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το κοράνι μιλάει για τον Αλλάχ. Μιλώντας στη «δημοκρατία», ο κ. Τάτσης εκφράζει τη λύπη του γιατί, όπως εξηγεί, «επιχειρούν να πείσουν τους μαθητές ότι όλες οι θρησκείες είναι ίδιες, με διαφορετικές εκδοχές» σχολιάζοντας ακόμη ότι το μάθημα «χάνει τη χριστιανική του μορφή και γίνεται θρησκειολογικό».

Προκαλώντας το κοινό αίσθημα, οι συγγραφείς του βιβλίου, αφού αποφάσισαν ότι είναι περιττό για τους μαθητές του γυμνασίου να διδαχθούν για την Παναγία, τα Πάθη, τη Σταύρωση και την Ανάσταση του Κυρίου (γεγονότα στα οποία γίνεται εκτεταμένη αναφορά στο τωρινό βιβλίο), περιέλαβαν ενότητες όπως «Ο Ιησούς Χριστός στο κοράνι και στη λογοτεχνία του Ισλάμ». Αφιερώνονται δε περισσότερες από 10 ώρες διδασκαλίας στο κεφάλαιο «Διάσπαση και αντιπαλότητα στις θρησκείες», όπου τα παιδιά καλούνται να μελετήσουν ως βασικό θέμα τους «Χριστιανούς που διώκουν χριστιανούς».

Εύη Πανταζοπούλου
"ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ"
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ....ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ!!

2
Έχει ξεπεράσει κάθε θράσος η κυρία Bilderberg με τις ανθελληνικές προκλήσεις της.

Μέρα με τη μέρα γίνεται ολοένα και πιο επικίνδυνη και αδίστακτη.

Ο λόγος της στάζει φαρμάκι.

Θα μας βρεί μπροστά της, τα σχέδιά της δεν θα περάσουν.

Re: Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ....ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ!!

3
Εικόνα
=
Εικόνα
τι κοινο εχουν οι δυο φωτογραφίες :blue :χουχου
Νήφε και μέμνησα απιστήν\n(Να παραμένεις νηφάλιος\nκαι να θυμάσαι να δυσπιστείς)…\nκαι ιδίως απέναντι σε όσους σε θέλουν\nεφησυχασμνο\nΕπίμαχος φιλόσοφος από την Κω

Re: Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ....ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ!!

4
Πραγματικό ερπετό, όντως. :cooll

Δεν πιστεύω να παρακολούθησες την Μαλίκα Σεραβάτ στο ρόλο της Έχιδνας στην ομώνυμη ταινία.

phpBB [video]


Δεν μοιάζει με τη Διαμαντοπούλου;

Re: Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ....ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ!!

5
Reptilian Pyramid έγραψε:Πραγματικό ερπετό, όντως. :cooll

Δεν πιστεύω να παρακολούθησες την Μαλίκα Σεραβάτ στο ρόλο της Έχιδνας στην ομώνυμη ταινία.

phpBB [video]


Δεν μοιάζει με τη Διαμαντοπούλου;
Τα θρίλερ δεν μου αρέσουν και δεν παω .

Η Διαμαντοπούλου στην νεανικότατης μορφή τώρα πια είναι κακιά μάγισσα .
Νήφε και μέμνησα απιστήν\n(Να παραμένεις νηφάλιος\nκαι να θυμάσαι να δυσπιστείς)…\nκαι ιδίως απέναντι σε όσους σε θέλουν\nεφησυχασμνο\nΕπίμαχος φιλόσοφος από την Κω

Re: Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ....ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ!!

6
Διαμαντοπούλου Φεβρουάριος 2011

"Ως προς τη σχολική ύλη το μάθημα των Θρησκευτικών απαλλάσσεται από εκκλησιαστικές επιρροές και θα αναφέρεται πλέον σε όλες τις θρησκείες. "

Μαλλον εννοούσε όλες τις θρησκείες εκτος Χριστιανισμού,άλλωστε απο οτι θυμάμαι οταν πήγαινα σχολείο δεν μαθαίναμε μονο για τον Χριστιανισμό,αλλά και για τις υπόλοιπες...οχι τόσο αναλυτικά βέβαια,αλλά στο σχολείο ούτως ή αλλως δεν μαθαίνεις αναλυτικώς πολλά,ακόμα και για τον Χριστιανισμό,οπότε αφήνεται στην θέληση του καθενός να ψάξει για περισσότερα.

Οπότε τίθεται ερώτημα,ποιες ειναι οι εκκλησιαστικές επιρροές και γιατί τόσο μένος εναντίον του Χριστιανισμού;
Και επειδή η αναλογία ελλήνων ,αλλοδαπών έχει αλλάξει,μπορούν να κάνουν τα μάθημα μη υποχρεωτικό,αντι να καταργούν τον Χριστιανισμό.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ....ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ!!

8
Τα Θρησκευτικά που ετοιμάζουν για την E΄ Δημοτικού


Παρουσιάζουμε σήμερα μέρος του προγράμματος σπουδών για τα Θρησκευτικά της Ε΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Οι μικροί μαθητές θα γνωρίσουν τον Χριστό ως διδάσκαλο αλλά και τους «μεγάλους δασκάλους των θρησκειών του κόσμου»: Μωάμεθ, Βούδας, Κομφούκιος. Θα μάθουν για τη χριστιανική νηστεία αλλά και για την ισλαμική (Σάουμ), την ιουδαϊκή (Ta’anit), την βουδιστική κλπ. Θα μάθουν τα χριστιανικά σύμβολα αλλά και τα σύμβολα των άλλων θρησκειών.

Συγκρίσεις, ομοιότητες των θρησκειών, όλοι είμαστε τελικά ίδιοι, όλοι οπαδοί της μίας παγκόσμιας θρησκείας, της νεοεποχίτικης πανθρησκείας. Κι ας αγωνίστηκαν οι Πατέρες μας για να κρατήσουν ανόθευτη την Πίστη μας από την κακοδοξία των αιρετικών και το σκότος της πλάνης των άλλων θρησκειών.


Διαβάστε μερικά από όσα προβλέπονται στο πρόγραμμα σπουδών των Θρησκευτικών της Ε΄ Δημοτικού:


Ο Ιησούς ως δάσκαλος, συνοδοιπόρος και οδηγός
Μεγάλοι δάσκαλοι θρησκειών του κόσμου • Μωάμεθ • Κομφούκιος • Βούδας...

Μικρογραφίες και εικόνες μαθητείας από τον Ιουδαϊσμό και το Ισλάμ
Κανόνες σε άλλες θρησκείες • Χαντίθ των Μουσουλμάνων • Η αφοσίωση των Εβραίων στον νόμο

Συγνώμη και συγχώρεση στον Χριστιανισμό: • Νηστεία και άσκηση (Σαρακοστή) • Μετάνοια και Εξομολόγηση - Νηστεία και άσκηση στις θρησκείες του κόσμου • Ισλάμ: Η νηστεία (Σάουμ) κατά τον μήνα Ramadan • Ιουδαϊσμός: Ta’anit (νηστεία) κατά τον εορτασμό του Yom Kippur (προσευχή, νηστεία, ελεημοσύνη) • Ινδοϊσμός-Τζαϊνισμός: Εβδομαδιαίες και ετήσιες νηστείες, αποχή από το κρέας, άσκηση-γιόγκα, ακραίες μορφές άσκησης • Βουδισμός: Η έννοια του μέτρου, εγκράτεια, διαλογισμός και άσκηση (γιόγκα), ακτημοσύνη ασκητών

Συλλέγουμε σύμβολα από άλλες θρησκείες (ο τροχός της ζωής, Μάνταλα (Ινδουϊσμός), γιν και γιανγκ (Κίνα). Βρίσκουν πολλών ειδών Μαντάλα. Ο κάθε μαθητής επιλέγει ένα και το χρωματίζει όπως θέλει. Από το βάθος ακούγεται μουσική. Ο καθένας εκφράζεται γύρω από τα χρώματα που διάλεξε, τα αισθήματά του κ.ά.

Η μετάφραση των ιερών κειμένων, άσκηση αντιλογίας

Who is Who? για τους Ευαγγελιστές (σύνταξη επιστολής, διαβατηρίου, διαλόγου κ.ά.) Στοιχεία για τη ζωή των Ευαγγελιστών και για την κοινότητα για την οποία γράφουν


Τα Θρησκευτικά που ετοιμάζουν για την Στ΄ Δημοτικού



Ολοκληρώνουμε σήμερα την παρουσίαση των προγραμμάτων σπουδών για τα Θρησκευτικά στο Δημοτικό Σχολείο με αποσπάσματα του προγράμματος για τη Στ΄ τάξη του Δημοτικού. Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, συνεντεύξεις από παπικούς, μουσουλμάνους και ραβίνους, μελέτη «αγίων» μορφών όπως του Βούδα, του Κομφούκιου, του Μωάμεθ, του Δαλάι Λάμα κ.α. συμβάλλουν αποτελεσματικά στη διαμόρφωση μιας θρησκευτικότητας «ανοχής», αποδοχής κάθε πίστης, ισοπέδωσης των θρησκειών, σύγχυσης Φωτός και σκότους. Με τέτοιο προσανατολισμό στο μάθημα των Θρησκευτικών θα χτίσουμε πολίτες έτοιμους να δεχτούν το τέλος των θρησκειών και την κοινή ενότητα όλων μας γύρω από το πολυκέφαλο τέρας της πανθρησκείας.


Δείτε μερικά από τα περιεχόμενα του προγράμματος σπουδών για τα Θρησκευτικά της Στ΄ Δημοτικού:


Δραματοποίηση σκηνής: Ένας Χριστιανός εξ εθνών και ένας εξ Ιουδαίων διαπληκτίζονται
Οι χριστιανικές κοινότητες σε όλο τον κόσμο – οι χριστιανικές κοινότητες της Ελλάδας...


άγιοι άνδρες και γυναίκες της Χριστιανικής Εκκλησίας - Άγιοι άνθρωποι στις θρησκείες του κόσμου: Βούδας, Κομφούκιος, Μωάμεθ, Βισνού (Κρίσνα), Δαλάι Λάμα, Γκάντι και πολλά άλλα πρόσωπα, ιστορικά ή μυθικά

Πολλές παραδόσεις, κοινή συνείδηση: • Κοινή ταυτότητα: Βάπτισμα, Ευχαριστία, Ιεροσύνη • Η κοινή δράση των Χριστιανών στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών

Ηλεκτρονική συνομιλία με συμμαθητές τους στη Σύρο, Τήνο κ.ά. • Συνέντευξη από έναν ρωμαιοκαθολικό ιερέα της περιοχής

Έρευνα: Οι ναοί των άλλων χριστιανικών παραδόσεων στην περιοχή

Ποιος είναι ο γείτονάς μου; Θρησκείες που υπάρχουν στην Ελλάδα ii. Ισλαμικές θρησκευτικές κοινότητες της Ελλάδας iii. Ιουδαϊκές θρησκευτικές κοινότητες της Ελλάδας iv. Θρησκευτικές κοινότητες που γιορτάζουν • Μαουλίντ (γενέθλια του Μωάμεθ) • Πουρίμ των Εβραίων • Diwali των Ινδουϊστών • Θρησκευτικές μέρες Βουδισμού • Χορός του δράκου (Κίνα) v. Η λατρεία στις θρησκείες
Επίσκεψη σε Συναγωγή / συνομιλία με ραβίνο • Συνέντευξη από έναν μουσουλμάνο

Φτιάχνουν ένα κολλάζ-ψηφιδωτό χρησιμοποιώντας υλικό από όσο περισσότερα πράγματα μάθαμε τη φετινή χρονιά –εκτός από τον Χριστιανισμό – και για τις άλλες ομολογίες /θρησκείες (φωτογραφίες ναών, ονόματα κοινοτήτων, σύμβολα και χρώματα θρησκειών, αγάλματα, εικόνες κ.ά.)∙• στο κέντρο γράφουν ένα σύνθημα/τίτλο ενότητας που θα συναποφασίσουν

Ο Ναός του Σολομώντα: Ένας ναός σύμβολο

Πηγη Θρησκευτικά.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ....ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ!!

9
Ο παχύσαρκος Βούδας εκτοπίζει την Θεοτόκο
από το μάθημα των Θρησκευτικών

του Ιωάννη Τάτση, Θεολόγου


Το «άνοιγμα» του μαθήματος των Θρησκευτικών προς τις ετερόδοξες ομολογίες και τις ξένες θρησκείες που επιχειρείται μέσω του νέου προγράμματος σπουδών για τα Θρησκευτικά οδηγεί σε τραγικές για τον ορθόδοξο θεολογικό του χαρακτήρα συνέπειες. Οι συντάκτες του προγράμματος σπουδών ισχυρίζονται πως το θρησκευτικό μάθημα διατηρεί το χριστιανικό του χαρακτήρα και δεν μετατρέπεται σε θρησκειολογικό. Δεν λένε όμως την αλήθεια. Από τη θεματολογία που επέλεξαν να διδάσκεται στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου απουσιάζει η συστηματική μελέτη της Παλαιάς και Καινής Διαθήκης, του σχεδίου της Θείας Οικονομίας αλλά και οποιαδήποτε αναφορά στο πρόσωπο της Θεοτόκου...


Η πλήρης απουσία του προσώπου της Παναγίας από το πρόγραμμα σπουδών για τα Θρησκευτικά του Γυμνασίου έγινε θέμα ακόμη και στις στήλες κοσμικών εφημερίδων και ήρθε στη Βουλή με Ερωτήσεις βουλευτών. Η πανομοιότυπη απάντηση που δόθηκε εκ μέρους του Υπουργείου σε όλες τις σχετικές ερωτήσεις δεν περιείχε καμία αναφορά στον εξοβελισμό της Θεοτόκου από τα Θρησκευτικά του Γυμνασίου, για τον οποίο ζητούσαν διευκρινίσεις οι ερωτώντες βουλευτές. Ακολούθησαν μάλιστα άρθρα και κείμενα που υπογράφονταν από θεολόγους, υπεύθυνους και συντάκτες του προγράμματος σπουδών, στα οποία δεν υπήρξε δέσμευση για αναθεώρηση του περιεχομένου του προγράμματος και σχετική διόρθωση του. Η «εξορία» της Θεοτόκου από τα Θρησκευτικά μοιάζει να είναι οριστική και οι θεολόγοι που έλαβαν τη σχετική απόφαση παρουσιάζονται αμετανότητοι για τις επιλογές τους. Εκτελούν σχέδιο προώθησης της νεοεποχίτικης πανθρησκείας που εκδιώκει με περισσή ευκολία την Θεοτόκο και τους αγίους που αγωνίσθηκαν κατά των αιρέσεων και των πλανών των ξένων θρησκειών από τη θρησκευτική παιδεία των μαθητών της πατρίδας μας.
Πώς όμως να χωρέσει η Θεοτόκος στο μάθημα των Θρησκευτικών όταν τη θέση της έχει καταλάβει ο παχύσαρκος Βούδας, στον οποίο γίνεται αναφορά και στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου; Πιστεύει αλήθεια κανείς ότι με τέτοιο περιεχόμενο το θρησκευτικό μάθημα παραμένει χριστιανικό και δεν μετατρέπεται σε θρησκειολογικό;

Ας βάλουμε ένα τέλος στην υποκρισία των θεολόγων. Το νέο πρόγραμμα σπουδών αν δεν αποσυρθεί επισήμως από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, θα πρέπει να ακυρωθεί μέσα στις σχολικές αίθουσες, κατά την διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών, από τους θεολόγους εκπαιδευτικούς.
Ο Υιός της Παρθένου «λάμψας εν τη Αιγύπτω φωτισμόν αληθείας, εδίωξε του ψεύδους το σκότος» και τα είδωλα της Αιγύπτου «μη ενέγκαντα την ισχύν αυτού, πέπτωκεν». Πως άραγε μπορούμε από τη μια να εκφωνούμε «Χαίρε» στην Θεοτόκο που είναι η «ελέγξασα τον δόλον των ειδώλων» κατά τον υμνογράφο του Ακαθίστου Ύμνου, και από την άλλη να αντικαθιστούμε κατά τη διδασκαλία του θρησκευτικού μαθήματος το πολυσέβαστο πρόσωπό Της με αναφορές στην πλάνη των ειδώλων, όπως το άγαλμα του Βούδα;

Πηγή : http://thriskeftika.blogspot.com/2012/0 ... _8511.html
''...δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα, αλλ' εναντίον εις τας αρχάς, εναντίον εις τας εξουσίας, εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις''\n[/align]
Απάντηση

Επιστροφή στο “O Aντιχριστιανισμός σε όλο του το μεγαλείο”