dominique έγραψε:Να με συγχωρεις,αλλά ο άγιος και οι υπόλοιποι (δεν ξέρω για όλους) ακολουθούσαν μεν το παλιό,αλλά κοινωνούσαν με το νέο,γιατί για παράδειγμα ο άγιος Λουκάς ήταν στην Ουκρανική εκκλησία ,η οποία κοινωνεί με την Εκκλησία της Ελλάδος.Μην τρελαθουμε τώρα οτι πχ. ο άγιος Λουκάς ο Ρώσος (ουκρανός?) ο ιατρος ήταν Νεοημερολογίτης...
Δεν αμφισβητεί κανείς οτι ήταν με το παλιό,όπως και ο άγιος Φιλούμενος,αλλά λένε οτι όποιος κοινωνεί με το νέο που το θεωρείς αιρετικό,είναι και αυτός αιρετικός.
Και απο όσο ξέρω,αν δεν κάνω λάθος και η Ουκρανική εκκλησία θεωρείται απο σας αιρετική.
Και τα δυο δεν γίνονται,άρα κάτι δεν καταλαβαίνουμε καλά.
Να προσθέσω και τον παπα Νικόλαο Πλανά και τον Σιλουανό των Αθωνίτη.
Επίσης Omg θα σε παρακαλέσω αυτά με το ....ψιλοκομένο προσπάθησε να τα κόψεις,δεν είναι καλό.
Για τα "ψιλοκομένα", sorry, αλλά εγώ μεγάλωσα σε αλάνες και όχι σε σαλόνια...και έτσι έμαθα να εκφράζομαι...
ΔΕΝ είναι βρισιά το "ψιλοκομένο" άλλωστε...
Τι να σου πω ρε Dominique.
Μάλλον ξεχνάς / παραλείπεις το...."ΕΝ ΓΝΩΣΗ" με τους αιρετικούς...
Βάζεις εσύ το χέρι σου στην φωτιά για όλους αυτούς για το "Εν γνώση"?
ΑΝ το βάζεις στην φωτία, τι είσαι? Θεός και είσαι τόσο σίγουρη? (ξέρεις δηλαδή και τις ψυχές τους?)
Και να ρωτήσω και κάτι άλλο.
Αν μια Οικουμενική ή Πανορθόδοξη Σύνοδος καταδικάζει με ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ κάποιους και αυτοί οι "κάποιοι" κάνουν πχ. θαύματα κλπ, ΕΣΥ τι θα ακολουθήσεις? Αυτά που λέει η ορθοδοξία μέσω Οικουμενικών και Πανορθοδόξων ή τα "Θαύματα"?
Πως θα ξεχωρίσεις ποιό είναι σωστό και ΟΡΘΟ και ποιό λάθος?
Με λίγα λόγια ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ οτι είναι ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ?
Φαντάζομαι θα ακολουθείς όσα λένε οι Παραδόσεις (οικουμενικές, πανορθόδοξες, λόγια αγίων της ορθοδοξίας, κλπ) ε?
Ή μήπως θα ακολουθήσεις το Θαύμα...?
Αν βγούν οι Μονοφυσίτες και αρχίσουν τα θαύματα, τι θα κάνεις? (θέλω συγκεκριμένες απαντήσεις).
Αν ακολουθείς τα Θαύματα και όχι τις Γραπτές και Άγραφες Παραδόσεις, όταν θα κάνει θαύματα ο Αντίχριστος, τι θα πράξεις?
Ποιό είναι το κριτήριό σου για το ΟΡΘΟ και το ΛΑΘΟΣ.
Σου λέει πχ. μία ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ή ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ οτι κάτι είναι ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ.
Εσύ βλέπεις οτι γίνονται Θαύματα σε αυτό το ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ.
Εξήγησέ μου τον "Ορθόδοξο" Τρόπο Σκέψης σου...για να καταλάβω την λογική σου...
Δίδαξέ με ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ και πως ΕΣΥ ξεπερνάς τις ΠΛΑΝΕΣ των ΑΙΣΧΑΤΩΝ καιρών που ζούμε...
Εγώ στο λέω, οτι θα είχα ως ΣΙΓΟΥΡΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ τις ΓΡΑΠΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΡΑΦΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ (δηλαδή τους Προφήτες, Παλαιά Διαθήκη, την Καινή Διαθήκη, τους Αποστόλους, τους Μάρτυρες, τους Ιερομάρτυρες, τις Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους, τα Λόγια των Αγίων τα "Πατερικά" και οτιδήποτε είναι "γραπτή και άγραφη παράδοση". Εκεί θα την έψαχνα...!!! Ο,τι είναι ΣΥΜΦΩΝΟ με τις ΓΡΑΠΤΕΣ και ΑΓΡΑΦΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, τότε καλώς να είναι δεκτόν. Ο,τι όμως ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ με τις Γραπτές και Άγραφες Παραδόσεις της Ορθοδοξίας, δεν είναι δεκτόν...
Θα έπραττα δηλαδή αυτό που λέει το Ευαγγέλιο --> "Να ΔΟΚΙΜΑΖΕΤΕ τα Πνεύματα" για να δείτε από που είναι...
ΕΣΥ, ΠΩΣ διακρίνεις ως προς την Ορθοδοξία τι είναι Ορθόδοξο και τι Όχι? Τι είναι σωστό και λάθος? Για πες μας?
Δηλαδή αν σου φέρουν έναν των Ανατολικών Θρησκειών που κάνει Θαύματα και έναν Ορθόδοξο Ιερέα που ΔΕΝ κάνει θαύματα, εσύ ποιόν θα πιστέψεις?
Αν σου φέρουν έναν Λατίνο / Παπικό Καρδινάλιο που κάνει θαύματα και έναν ορθόδοξο που δεν κάνει, τι θα επιλέξεις? Ποιόν θα πιστέψεις? Αφού ο Καρδινάλιος Λατίνος θα κάνει θαύματα...!!! Εσύ θα επιλέξεις τον Ορθόδοξο μήπως? (αν ναι, αυτό αντιτίθεται με τα όσα λες, διότι λογικά αφού κάνει και ο λατίνος θαύματα που είναι αιρετικός, πάει να πει οτι είναι εντός εκκλησίας και οτι έχει δήθεν ιεροσύνη. Έτσι δεν σκέφτεσαι? Για εξήγησέ το μας να το καταλάβουμε το σκεπτικό σου...)?
Αν σε βάλουν να επιλέξεις ανάμεσα σε δύο δρόμους
α) Ο ένας δρόμος ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ (και άρα αναθεματίζεται (εκβάλλεται ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ο παραβάτης) από Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους)
β) Ο άλλος δρόμος ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ τίποτα. (κατά το "στήκετε και κρατείτε τις παραδόσεις" που έλεγαν οι απόστολοι)
Εσύ ποιόν επιλέγεις?
Αν στο Πηδάλιο λέει πχ. οτι όποιος καταργεί νηστεία πχ. ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ, και εσύ την καταργήσεις, πιστεύεις οτι θα είσαι αναθεματισμένη ή όχι?
Αν ένας που έχει καταργήσει την νηστεία ή έχει κάνει και άλλες παραβάσεις και αναθεματίστηκε από τους πατέρες (δηλαδή ΕΚΒΛΗΘΗΚΕ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ...και άρα ΔΕΝ θα ΣΩΘΕΙ καν...) αρχίσει και κάνει Θαύματα....
...σε σχέση με έναν άλλον που πχ. δεν έχει κάνει θαύματα, που είναι σύμφωνος με την ορθοδοξία και το πηδάλιο κλπ και δεν αναθεματίζεται από τους πατέρες, ....
...εσύ ΠΟΙΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ και ΓΙΑΤΙ?
Ποιός είναι κατ' εσέ ο ΣΩΣΤΟΣ (Ορθόδοξος) και ΠΟΙΟΣ Ο ΛΑΘΟΣ (και ΓΙΑΤΙ?).
Πως διακρίνεις το σωστό και ορθόδοξο από το λάθος...?
Επίσης θέλω να μου πείς και κάτι ακόμη.
Έχοντας υπόψην την Ζ' Οικουμενική (που δεν επιτρέπει την προσθ-αφαίρεση από ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ούτε καν ένα ιώτα ή μια κεραία από τις γραπτές και άγραφες παραδόσεις της ορθοδοξίας) και την Πανορθόδοξο του 1848 (για τους καινοτόμους κλπ),...
....Πιστεύεις οτι το Νέο Ημερολόγιο Ανέτρεψε τις Γραπτές και Άγραφες Παραδόσεις της Ορθοδοξίας ή Όχι? Αντιλαμβάνεσαι οτι ήταν ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, οτι ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΘΕΣΕ αλλά ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΣΕ ή όχι?
Είμαι ΠΟΛΥ περίεργος να δω τις απαντήσεις ΣΟΥ...