Re: ʘ+Ε+Ο+Ϛ

28
παιδιά βγαίνετε εκτός θέματος με το να σχολιάζετε εμένα αντί το θέμα. Eyaggelia γιατί να απευθυνθώ στον ίδιο αφού λέτε ότι δεν απαντάει; Spartan πρώτα μου είπαν ότι είμαι 10 πράγματα που δεν είμαι (xcabamarux), μετά απάντησα στον Emman ο οποίος λογικά μιλάει (αν και ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί βλέπει απαξιωτικά τον Ενώχ-Ιάειρο?) , και έπειτα ήρθες εσύ να σχολιάσεις τη συζήτηση με τον Emman (ως τι;) μεσιμερινάδικο ? Γενικώς προσπαθώ να σας καταλάβω αλλά δεν μου δίνετε περιθώρια, μου δείχνετε νοοτροπία αγέλης , ειδικά εσύ Spartan λες κάτι , δημιουργείς πρόθεση να μιλήσεις για κάτι εκτός θέματος (κάτι που είπα στον emman και δε σου άρεσε;) , μου απευθύνεις το λόγο για κάτι που είπα σε άλλον και μετά φεύγεις λέγοντας "άστο καλύτερα" ..... και μετά αναρωτιέσαι γιατί σε κατηγορώ ότι δεν έχεις "αγάπη", διότι όλα αυτά αγαπητέ μου μόνο φιλαδελφία δεν δείχνουν, εν το μεταξύ έχω μπει σε τόσα forum και μπορώ να διακρίνω που υπάρχει ελευθερία λόγου και που όχι και εδώ μου δίνετε την εικόνα του "φίμωτρου" , εν τέλει το μόνο που ήθελα ήταν να σχολιάσω τον ΙΑΕΙΡΟ και μόνο εγώ το έκανα , αν λοιπόν όπως λέει η Ευαγγελιά εσείς οι "παλιότεροι" έχετε γνώση τότε ίσως πρέπει να σκεφτείτε ότι κάποιοι μπορεί να μην την έχουν (εγώ ας πούμε έχω δει και άλλες αναρτήσεις του ως ΕΝΩΧ και προσπαθώ ακόμα να καταλάβω περί τίνος πρόκειται) και αν πούμε ότι έχετε "γνώση" επί τούτου δεν την βλέπω να τη καταθέτετε επομένως, μου δείχνετε ότι τη κρατάτε για τον εαυτό σας, κάτι που είναι εγωιστικό όταν σας ζητάνε να σχολιάσετε και δε μιλάτε .

Επί του θέματος : Διαφωνεί κανείς ότι στο συγκεκριμένο θέμα ο ΙΑΕΙΡΟΣ λέει την αλήθεια όσο αναφορά το δυναμικό της Ελληνικής γλώσσας ; Για διπλή πασχαλιά δε ξέρω θα δείξει. Αφού είστε όλοι τόσο διαβασμένοι, καθώς εγώ δεν είμαι, γιατί δεν δίνετε απαντήσεις περί του θέματος; ; ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ʘ+Ε+Ο+Ϛ

29
Nα σε ρωτησω κατι Λαπτονα;
Είσαι διαχειριστής σε ενα φορουμ και μπαίνει κάποιος που βρίζει τον Χριστό.Εσυ τι θα κάνεις,θα πεις ελευθερία λόγου έχουμε,αστον να βρίζει;
Φαντάζομαι πως οχι.

Μπαινει λοιπόν κάποιος άλλος ο οποίος είναι Ιεχωβάς,μιας και αναφέρθηκες και λέει χριστιανικά πράγματα και μια στο τόσο λέει μέσα στα Χριστιανικά και κάποια απο αυτά που λένε οι Ιεχωβάδες.Τα διαβάζει λοιπόν κάποιος που δεν ξέρει απο αυτά και είτε τα θεωρεί σωστά ,είτε συγχύζεται γιατί υποτίθεται μπαίνει σε ενα χριστιανικό φόρουμ.

Εσυ που βλέπεις οτι είναι Ιεχωβάς και κάνει καλυμένη προπαγάνδα τι θα κάνεις ,θα πεις ελευθερία λόγου έχουμε και θα τον αφήσεις;
Φαντάζομαι πως οχι,επομένως είτε θα τον ξεσκεπάζεις συνέχεια,είτε εφόσον βλέπεις οτι συνεχίζει και ως διαχειριστής είσαι υπεύθυνος για αυτά που γράφονται και πρέπει να προστατέψεις τους υπόλοιπους ,θα τον διαγράψεις.

Τώρα όσον αφορά τον Ιάειρο,επειδή εγω το άνοιξα το θέμα,προσωπικά θα σου πω οτι δεν τον εμπιστεύομαι,γιατί δεν ξέρω που ανήκει και ειδικά αφου βάζει το χέρι με συγκεκριμένο σήμα και φοράει μαυρο γάντι και δεν απαντάει τι είναι ή μάλλον απαντάει λάθος.

Για να σου δώσω να καταλάβεις ,λέει οτι κάνει το σήμα ευλογίας που κάνει ο Χριστός.Σου παραθέτω απο άλλο ποστ.

ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ, ΑΣ ΣΟΥ ΘΥΜΗΣΩ ΑΥΤΗΝ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΟ ΣΙΝΑ.
Φαντάζομαι εννοείς την εικόνα που έβαλες εδω και την συνδεεις με την χειρονομία που κάνεις με το μαυρο γάντι.




Για να δούμε τι λένε οτι συμβολίζει ομως η εικόνα που παρέθεσες;

Μέσα στή θεία του Δόξα ὁ Χριστός εὐλογεῖ ἔχοντας στραμμένο τό πρόσωπο στό θεατή – πρός τόν ὁποῖο ἄλλωστε ἀπευθύνεται. Ἡ χειρονομία εὐλογίας με τά δύο δάχτυλα ὑψωμένα (δείχτης καί μεσαῖος) καί τά τρία ἄλλα ἑνωμένα κάνει ἀναφορά στίς δύο φύσεις του, τή θεϊκή καί τήν ἀνθρώπινη, καί στά τρία πρόσωπα τῆς Ἁγίας Τριάδος ἀντίστοιχα. Στήν κάθοδο ἀπ᾽ τό Θαβώρ ὁ Χρστός εὐλογεῖ μέ διάφορετικό τρόπο· φέρει σέ ἐπαφή τόν ἀντίχειρα μέ τόν παράμεσο καί ἔχει ὑψωμένα τά ὑπόλοιπα τρία δάχτυλα. Μέ τόν τρόπο αὐτό δηλώνονται πάλι οἱ δύο φύσεις καί τρεῖς ὑποστάσεις, ἀλλά ταυτόχρονα μέ τή θέση τους τά δάχτυλα σχηματίζουν καί τό ἑλληνικό μονόγραμμα IC XC, πού ἐπιγράφεται ὡς τίτλος σέ ὅλες τίς Ὀρθόδοξες εἰκόνες τοῦ Χριστοῦ, ἀκόμα καί στή Ρωσία.
Εικόνα
Δηλαδη αυτός κάνει με 2 ,ενω η ευλογία είναι με 3.
Ακόμα και να υποθέσω οτι εκανε λάθος,συνεχίζει και το κάνει.Να μην αναφέρω και τι σημαίνει αυτό που κάνει.
Ο ΕΝΩΧ/ΙΑΕΙΡΟΣ βάζει θέματα ,εδω και μήνες,οπότε δεν υπάρχει θέμα "φίμωσης",απλά δεν τον εμπιστεύομαι και μιας και είμαι συντονιστής και έχω την ευθύνη και των υπολοίπων,αν βλέπεις εικόνα φίμωσης,χρέωσε το μου προσωπικά.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: ʘ+Ε+Ο+Ϛ

30
Μου φαίνεται ότι τα 'χεις μπερδέψει λιγάκι φίλε μου γιατί φάσκεις και αντιφάσκεις.

'Οσον αφορά αυτά που λες για μένα:

1ον)
Δεν σχολίασα τη συζήτηση σου με τον Emman, σχολίασα αυτό που ανέφερες για την Κ.Δ., όπου εκφράστηκες λάθος δημιουργώντας πιθανώς έτσι εσφαλμένη εντύπωση περί του ιερού βιβλίου σε αναγνώστες του θέματος. Δεν έχω το δικαίωμα; Πρέπει να με πεις "μεσημερινάδικο" ; Δεν έχει προσωπική χροιά η τοποθέτησή μου, ούτε διάθεση να παρέμβω σε συζητήσεις σου για κάποιο λόγο. Μόνο το συγκεκριμένο σημείο έθιξα, το οποίο με θίγει ως Ορθόδοξο Χριστιανό, και πιστεύω δεν είμαι ο μόνος που νιώθει έτσι. Όμως δεν μίλησα ποτέ απαξιωτικά για σένα, εσύ το έκανες δις. ( θυμίσου τα περί έλλειψης μυαλού κλπ). Άρα ποιος δεν έχει αγάπη;

2ον)
Είπα "άστο καλύτερα" διότι δεν μου αρέσει όταν συζητάω να παίζω την κολοκυθιά (πες μου εσύ για να σου πω κλπ- και μάλιστα όταν εσύ πρώτος ρωτήθηκες από μένα για κάποια πράγματα και δεν απάντησες). Πρέπει να πεις ότι "δεν έχω αγάπη" γι αυτό;

3ον)
Λες: " εν τέλει το μόνο που ήθελα ήταν να σχολιάσω τον ΙΑΕΙΡΟ "
Δηλαδή εσύ μπορείς να σχολιάζεις τους άλλους, ενώ εγώ όχι; (ακόμα κι αν πούμε ότι ήθελα να σχολιάσω εσένα προσωπικά, που δεν είναι έτσι, σχολίασα κάτι συγκεκριμένο που είπες)

4ον)
Λες: " δείχνετε νοοτροπία αγέλης " και " εν το μεταξύ έχω μπει σε τόσα forum και μπορώ να διακρίνω που υπάρχει ελευθερία λόγου και που όχι και εδώ μου δίνετε την εικόνα του "φίμωτρου"
Αν κατάλαβες ότι είναι νοοτροπία αγέλης (κι άλλη προσβολή) ο διάλογος κι ο αντίλογος, ή ότι κάποιος σε φίμωσε (εσένα ή οποιονδήποτε άλλον) σε αυτό το φόρουμ, τότε μάλλον έχεις πολύ περίεργη άποψη περί ελευθερίας του λόγου και ατομικότητας.

Επί του θέματος με τον Ιάειρο ή Ενώχ :

Δε πάει κανένας να στο παίξει παλιός και διαβασμένος όπως πάλι ειρωνικά λες, απλά επειδή το συγκεκριμένο μέλος έχει καιρό που γράφει στο φόρουμ λέγοντας μόνο αυτά που θέλει και χωρίς ποτέ να συμμετέχει σε διάλογο ή να δίνει απαντήσεις σε αυτά που ερωτάται, υπάρχει ένα προηγούμενο που εσύ (θέλω να πιστεύω)δεν έχεις αντιληφθεί, πως να το κάνουμε. Το ίντερνετ είναι γεμάτο γητευτές και λαοπλάνους που σαγηνεύουν πολλές φορές τον κόσμο λέγοντας ωραία λόγια και μπερδεύοντας ένα ψέμα σε 10 αλήθειες για πονηρούς σκοπούς. Αυτό το ξέρεις κι εσύ, έτσι δεν είναι; Οπότε όταν κάποιος αρνείται να απαντήσει σε βασικές ερωτήσεις, όπως: " ισχυρίζεσαι ότι είσαι ο Ενώχ ο προφήτης;" ή " Τι συμβολίζει η χειρονομία με το μαύρο γάντι;" , γιατί μετά να μπούμε στη διαδικασία να σχολιάσουμε τα λεγόμενά του; Ή να πούμε σε εσένα (ή οποιονδήποτε) τη γνώμη μας περί των λεγομένων του; Κουβέντα με το διάολο θ' ανοίξουμε; (έκφραση, δεν κυριολεκτώ).

Δεν επιθυμώ να συνεχιστεί άλλο η συζήτηση σε αυτό το ύφος με σπόντες και κατηγορίες έμμεσες ή άμεσες. Μαζί σου δεν έχω κάτι προσωπικό, απλά απαντάω με βάση αυτά που γράφεις και μου προσάπτεις. Ας λήξει λοιπόν το θέμα εδώ.
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: ʘ+Ε+Ο+Ϛ

31
dominique έγραψε:Nα σε ρωτησω κατι Λαπτονα;
Είσαι διαχειριστής σε ενα φορουμ και μπαίνει κάποιος που βρίζει τον Χριστό.Εσυ τι θα κάνεις,θα πεις ελευθερία λόγου έχουμε,αστον να βρίζει;
Φαντάζομαι πως οχι.
Καλά κάνεις και το ρωτάς αυτό, αλλά εγώ στα λόγια του ΙΑΕΙΡΟΥ στο συγκεκριμένο θέμα δεν είδα κάτι υβριστικό. Αν αλλού έχει δείξει τέτοιο πρόσωπο δε ξέρω , θα το δω στη πορεία.
dominique έγραψε: Μπαινει λοιπόν κάποιος άλλος ο οποίος είναι Ιεχωβάς,μιας και αναφέρθηκες και λέει χριστιανικά πράγματα και μια στο τόσο λέει μέσα στα Χριστιανικά και κάποια απο αυτά που λένε οι Ιεχωβάδες.Τα διαβάζει λοιπόν κάποιος που δεν ξέρει απο αυτά και είτε τα θεωρεί σωστά ,είτε συγχύζεται γιατί υποτίθεται μπαίνει σε ενα χριστιανικό φόρουμ.
Ο κάθε άνθρωπος έχει την δυνατότητα να διακρίνει, αν δεν την έχει πρέπει να την αποκτήσει, και αυτό γίνετε μέσα από μια διαδικασία λάθους, επιβεβαίωσης του λάθους, μετά-νόησης , τι νομίζεις ότι είναι παιδιά ο κόσμος; εγώ τόσα λάθη κάνω καθημερινά. Στη πορεία τα βλέπω τα αναγνωρίζω και προσπαθώ να γίνω καλύτερος.

Επομένως άσε με να κάνω λάθος μη παριστάνεις το "ΘΕΟ" - Παπακωσταντίνου.
dominique έγραψε: Εσυ που βλέπεις οτι είναι Ιεχωβάς και κάνει καλυμένη προπαγάνδα τι θα κάνεις ,θα πεις ελευθερία λόγου έχουμε και θα τον αφήσεις;
Φαντάζομαι πως οχι,επομένως είτε θα τον ξεσκεπάζεις συνέχεια,είτε εφόσον βλέπεις οτι συνεχίζει και ως διαχειριστής είσαι υπεύθυνος για αυτά που γράφονται και πρέπει να προστατέψεις τους υπόλοιπους ,θα τον διαγράψεις.
Αυτό το "θα τον διαγραψεις" είναι λογοκρισία.
και είναι ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ...... κανονικά πρέπει να αγορεύσεις μαζί του για να ακουστεί δημόσια η άποψη του ...και ο κόσμος που παρακολουθεί ...μόνος του θα αποφασίσει τι του κάνει και τι όχι. Αυτή είναι η άποψη μου : αν δεν τη δέχεσαι - δήλωσε και γνωστοποίησε επίσημα και δημοσίως σε όλους όσους παρακολουθούν ότι έχετε αντιδημοκρατικές απόψεις.
dominique έγραψε: Τώρα όσον αφορά τον Ιάειρο,επειδή εγω το άνοιξα το θέμα,προσωπικά θα σου πω οτι δεν τον εμπιστεύομαι,γιατί δεν ξέρω που ανήκει και ειδικά αφου βάζει το χέρι με συγκεκριμένο σήμα και φοράει μαυρο γάντι και δεν απαντάει τι είναι ή μάλλον απαντάει λάθος.

Για να σου δώσω να καταλάβεις ,λέει οτι κάνει το σήμα ευλογίας που κάνει ο Χριστός.Σου παραθέτω απο άλλο ποστ.
Αυτό το άλλο post είναι του ΙΑΕΙΡΟΥ;;;;; όχι, προφανώς του ΕΝΩΧ , εγώ δε ξέρω αν είναι το ίδιο πρόσωπο. Έχεις αποδείξεις ότι είναι ; έχουν την ίδια IP καταρχάς ?
dominique έγραψε:
ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ, ΑΣ ΣΟΥ ΘΥΜΗΣΩ ΑΥΤΗΝ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΟ ΣΙΝΑ.
Φαντάζομαι εννοείς την εικόνα που έβαλες εδω και την συνδεεις με την χειρονομία που κάνεις με το μαυρο γάντι.

Για να δούμε τι λένε οτι συμβολίζει ομως η εικόνα που παρέθεσες;

Μέσα στή θεία του Δόξα ὁ Χριστός εὐλογεῖ ἔχοντας στραμμένο τό πρόσωπο στό θεατή – πρός τόν ὁποῖο ἄλλωστε ἀπευθύνεται. Ἡ χειρονομία εὐλογίας με τά δύο δάχτυλα ὑψωμένα (δείχτης καί μεσαῖος) καί τά τρία ἄλλα ἑνωμένα κάνει ἀναφορά στίς δύο φύσεις του, τή θεϊκή καί τήν ἀνθρώπινη, καί στά τρία πρόσωπα τῆς Ἁγίας Τριάδος ἀντίστοιχα. Στήν κάθοδο ἀπ᾽ τό Θαβώρ ὁ Χρστός εὐλογεῖ μέ διάφορετικό τρόπο· φέρει σέ ἐπαφή τόν ἀντίχειρα μέ τόν παράμεσο καί ἔχει ὑψωμένα τά ὑπόλοιπα τρία δάχτυλα. Μέ τόν τρόπο αὐτό δηλώνονται πάλι οἱ δύο φύσεις καί τρεῖς ὑποστάσεις, ἀλλά ταυτόχρονα μέ τή θέση τους τά δάχτυλα σχηματίζουν καί τό ἑλληνικό μονόγραμμα IC XC, πού ἐπιγράφεται ὡς τίτλος σέ ὅλες τίς Ὀρθόδοξες εἰκόνες τοῦ Χριστοῦ, ἀκόμα καί στή Ρωσία.
Εικόνα
Αυτά είναι πολύ ενδιαφέροντα πάντως ! :0607
dominique έγραψε: Δηλαδη αυτός κάνει με 2 ,ενω η ευλογία είναι με 3.
Ακόμα και να υποθέσω οτι εκανε λάθος,συνεχίζει και το κάνει.Να μην αναφέρω και τι σημαίνει αυτό που κάνει.
Ο ΕΝΩΧ/ΙΑΕΙΡΟΣ βάζει θέματα ,εδω και μήνες,οπότε δεν υπάρχει θέμα "φίμωσης",απλά δεν τον εμπιστεύομαι και μιας και είμαι συντονιστής και έχω την ευθύνη και των υπολοίπων,αν βλέπεις εικόνα φίμωσης,χρέωσε το μου προσωπικά.
Τι σημαίνει αυτό που κάνει; Καταλαβαίνω πως το λες ότι έχεις "την ευθύνη" αλλά δεν νομίζω ότι έχεις την ευθύνη παιδιών - εκτός αν έτσι είναι οπότε με συγχωρείς. Άσε το κόσμο να δει μόνος του τι είναι σωστό και τι όχι. Ελευθερία ...

Υ.Γ. Οι βρισιές, οι υπερβολικές εκδηλώσεις λεκτικής βίας, η συνεχής προσβολή εθνικού και θρησκευτικού φρονήματος είναι αυθαιρεσία και κατάχρηση ελευθερίας και μπορείς να τον ban-άρεις άμα θες , όπως και όποιον άλλο (συμπεριλαμβανομένου και μένα ) αλλά δεν νομίζω ότι ο ΙΑΕΙΡΟΣ έχει δείξει κάτι τέτοιο μιας και είδα όλα τα θέματα του.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ʘ+Ε+Ο+Ϛ

32
Spartan έγραψε:Μου φαίνεται ότι τα 'χεις μπερδέψει λιγάκι φίλε μου γιατί φάσκεις και αντιφάσκεις.

'Οσον αφορά αυτά που λες για μένα:

1ον)
Δεν σχολίασα τη συζήτηση σου με τον Emman, σχολίασα αυτό που ανέφερες για την Κ.Δ., όπου εκφράστηκες λάθος δημιουργώντας πιθανώς έτσι εσφαλμένη εντύπωση περί του ιερού βιβλίου σε αναγνώστες του θέματος. Δεν έχω το δικαίωμα; Πρέπει να με πεις "μεσημερινάδικο" ; Δεν έχει προσωπική χροιά η τοποθέτησή μου, ούτε διάθεση να παρέμβω σε συζητήσεις σου για κάποιο λόγο. Μόνο το συγκεκριμένο σημείο έθιξα, το οποίο με θίγει ως Ορθόδοξο Χριστιανό, και πιστεύω δεν είμαι ο μόνος που νιώθει έτσι. Όμως δεν μίλησα ποτέ απαξιωτικά για σένα, εσύ το έκανες δις. ( θυμίσου τα περί έλλειψης μυαλού κλπ). Άρα ποιος δεν έχει αγάπη;
Τι σε θίγει Spartan ; οι καθολική εκκλησία χρησιμοποίησε την Κ.Δ. για να κάνει Σταυροφορίες και αν αιματοκυλίσει την ανθρωπότητα της εποχής συμπεριλαμβανομένου και να οδηγήσει στη πτώση του Βυζαντίου, ναι ή όχι; Το βιβλίο άγιο είναι - αλλά ο τρόπος που έχει χρησιμοποιηθεί δεν είναι ντε και καλά άγιος. Που φάσκω και αντιφάσκω λοιπόν; ; ; Άνοιξέ ένα νέο θέμα αν σε θίγει και θέλεις να το συζητήσεις μαζί μου και εγώ μετά χαράς θα το συζητήσω μαζί σου και θα σου αποδείξω τη πλάνη σου αν υποστηρίζεις ότι "επειδή το βιβλίο είναι άγιο όσοι το χρησιμοποιούν είναι άγιοι" ... γιατί αυτό μου φαίνεται υποστηρίζεις .

Εξάλλου και ο ΙΑΕΙΡΟΣ αυτό μπορεί να κάνει (να παίρνει δηλαδή χωρία από τις γραφές για να φαίνεται ότι είναι χριστιανικός) αλλά αυτά δε τα συζητάτε σε κανένα θέμα του ΙΑΕΙΡΟΥ ... για τον Ενώχ δεν ξέρω θα κοιτάξω να δω τι έχει ειπωθεί εκεί καθώς φαίνεται να έχουν ειπωθεί περισσότερα.
Spartan έγραψε: 2ον)
Είπα "άστο καλύτερα" διότι δεν μου αρέσει όταν συζητάω να παίζω την κολοκυθιά (πες μου εσύ για να σου πω κλπ- και μάλιστα όταν εσύ πρώτος ρωτήθηκες από μένα για κάποια πράγματα και δεν απάντησες). Πρέπει να πεις ότι "δεν έχω αγάπη" γι αυτό;
Καλά μπορεί και να έχεις, αν έχεις θα φανεί, με συγχωρείς αν σε προκάλεσα
Spartan έγραψε: 3ον)
Λες: " εν τέλει το μόνο που ήθελα ήταν να σχολιάσω τον ΙΑΕΙΡΟ "
Δηλαδή εσύ μπορείς να σχολιάζεις τους άλλους, ενώ εγώ όχι; (ακόμα κι αν πούμε ότι ήθελα να σχολιάσω εσένα προσωπικά, που δεν είναι έτσι, σχολίασα κάτι συγκεκριμένο που είπες)
οκ
Spartan έγραψε: 4ον)
Λες: " δείχνετε νοοτροπία αγέλης " και " εν το μεταξύ έχω μπει σε τόσα forum και μπορώ να διακρίνω που υπάρχει ελευθερία λόγου και που όχι και εδώ μου δίνετε την εικόνα του "φίμωτρου"
Αν κατάλαβες ότι είναι νοοτροπία αγέλης (κι άλλη προσβολή) ο διάλογος κι ο αντίλογος, ή ότι κάποιος σε φίμωσε (εσένα ή οποιονδήποτε άλλον) σε αυτό το φόρουμ, τότε μάλλον έχεις πολύ περίεργη άποψη περί ελευθερίας του λόγου και ατομικότητας.
ίσα ίσα θέλω να γίνεται διάλογος και αντίλογος, αλλά σας λέω τι εικόνα μου δίνεται, αν κάνω λάθος θα φανεί στη πορεία και πρώτος εγώ θα το παραδεχτώ.
Spartan έγραψε: Επί του θέματος με τον Ιάειρο ή Ενώχ :

Δε πάει κανένας να στο παίξει παλιός και διαβασμένος όπως πάλι ειρωνικά λες, απλά επειδή το συγκεκριμένο μέλος έχει καιρό που γράφει στο φόρουμ λέγοντας μόνο αυτά που θέλει και χωρίς ποτέ να συμμετέχει σε διάλογο ή να δίνει απαντήσεις σε αυτά που ερωτάται, υπάρχει ένα προηγούμενο που εσύ (θέλω να πιστεύω)δεν έχεις αντιληφθεί, πως να το κάνουμε.
Δεν ξέρω τι προηγούμενο υπάρχει. Δεν με αφορά , εγώ σχολιάζω αυτά που γράφει, και μέχρι στιγμής μέτρησα όχι πάνω από 5-6 σχόλια σε 11 Θέματα του ΙΑΕΙΡΟΥ επομένως βγάζω το συμπέρασμα ότι απλά δε συμμετέχετε σε αυτά που λέει. Εγώ που θέλω να τα σχολιάσω μπορώ ;;;; ή απαγορεύετε;;;;
Spartan έγραψε: Το ίντερνετ είναι γεμάτο γητευτές και λαοπλάνους που σαγηνεύουν πολλές φορές τον κόσμο λέγοντας ωραία λόγια και μπερδεύοντας ένα ψέμα σε 10 αλήθειες για πονηρούς σκοπούς. Αυτό το ξέρεις κι εσύ, έτσι δεν είναι;
Όχι δε το ξέρω, αυτό που ξέρω είναι ότι όλοι μαζί μπορούμε να βρούμε την άκρη , να διακρίνουμε την αλήθεια, αρκεί να δούμε την ουσία του πράγματος και να τη συζητήσουμε λογικά και μεσα στα πλαίσια την τεκμηρίωσης όπως έκαναν οι πρόγονοι μας ακριβώς , διότι όσο ωραία λόγια και αν ακούγονται δε σημαίνει πως είναι και αλήθεια, αυτό δε σημαίνει όμως ότι όποιος μιλάει ωραία είναι ντε και καλά πονηρός - ήμαρτον δηλαδή :tit
Spartan έγραψε: Οπότε όταν κάποιος αρνείται να απαντήσει σε βασικές ερωτήσεις, όπως: " ισχυρίζεσαι ότι είσαι ο Ενώχ ο προφήτης;" ή " Τι συμβολίζει η χειρονομία με το μαύρο γάντι;" , γιατί μετά να μπούμε στη διαδικασία να σχολιάσουμε τα λεγόμενά του; Ή να πούμε σε εσένα (ή οποιονδήποτε) τη γνώμη μας περί των λεγομένων του; Κουβέντα με το διάολο θ' ανοίξουμε; (έκφραση, δεν κυριολεκτώ).
και γιατί να μη τα σχολιάσουμε; εμένα μαρέσει να τα σχολιάζω απαγορεύετε;;; γιατί είναι "διάολος" πως αποδεικνύεται αυτό;;; εσάς ρωτάω ευθέως που λέτε ότι το έχετε ψάξει.
Spartan έγραψε: Δεν επιθυμώ να συνεχιστεί άλλο η συζήτηση σε αυτό το ύφος με σπόντες και κατηγορίες έμμεσες ή άμεσες. Μαζί σου δεν έχω κάτι προσωπικό, απλά απαντάω με βάση αυτά που γράφεις και μου προσάπτεις. Ας λήξει λοιπόν το θέμα εδώ.
Συμφωνώ, αλλά θέλω να λάβω σοβαρές απαντήσεις σε αυτά που αναφέρουμε , και επί του θέματος.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ʘ+Ε+Ο+Ϛ

33
Ο κάθε άνθρωπος έχει την δυνατότητα να διακρίνει, αν δεν την έχει πρέπει να την αποκτήσει, και αυτό γίνετε μέσα από μια διαδικασία λάθους, επιβεβαίωσης του λάθους, μετά-νόησης , τι νομίζεις ότι είναι παιδιά ο κόσμος; εγώ τόσα λάθη κάνω καθημερινά. Στη πορεία τα βλέπω τα αναγνωρίζω και προσπαθώ να γίνω καλύτερος.

Επομένως άσε με να κάνω λάθος μη παριστάνεις το "ΘΕΟ" - Παπακωσταντίνου.
Δεν τον παριστάνω,αλίμονο και αμα θες κάνεις όσα λάθη θες,αλλά αμα ξέρω κάτι που μπορεί να σε βοηθήσει,δεν μπορώ να μην το πω.
Δηλαδη αν εβλεπες κάποιον να πάει να κανει λάθος,δεν θα τον προφύλασσες;ή αυτός εσένα;
Δεν τα ξέρω όλα,σημερα σου λέω κάτι εγω,αύριο μου λες κάτι εσυ.
Αυτό το "θα τον διαγραψεις" είναι λογοκρισία.
και είναι ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ...... κανονικά πρέπει να αγορεύσεις μαζί του για να ακουστεί δημόσια η άποψη του ...και ο κόσμος που παρακολουθεί ...μόνος του θα αποφασίσει τι του κάνει και τι όχι. Αυτή είναι η άποψη μου : αν δεν τη δέχεσαι - δήλωσε και γνωστοποίησε επίσημα και δημοσίως σε όλους όσους παρακολουθούν ότι έχετε αντιδημοκρατικές απόψεις.
Να αγορεύσω ως προς τι;10 ερωτήσεις του έχω κανει και δεν απαντάει.Και αυτο αντιδημοκρατικό δεν είναι;
Εσυ αν μίλαγες με κάποιον και κοινώς σε έγραφε,δεν απάνταγε τις ερωτησεις σου,έχεις υποψίες για το τι μπορεί να είναι και συνεχίζει να λέει τα δικά του και να βάζει το χέρι με το μαύρο γάντι,τι θα έκανες;
Και άντε πες εγω εχω λάθος,δεν θα ήταν σωστό,εφόσον εχω λάθος ή τα βλέπω στραβά,να μου πει το σωστό;
Καλό είναι να σταματήσουμε εδω το θέμα με τον Ιαείρο,αφορά αυτόν και μόνο.


Αυτό το άλλο post είναι του ΙΑΕΙΡΟΥ;;;;; όχι, προφανώς του ΕΝΩΧ , εγώ δε ξέρω αν είναι το ίδιο πρόσωπο. Έχεις αποδείξεις ότι είναι ;
Το είπε ο ίδιος.
και γιατί να μη τα σχολιάσουμε; εμένα μαρέσει να τα σχολιάζω απαγορεύετε;;;
Γιατί σου απαγόρεψε κανείς κάτι;
Με τον Ενωχ υπάρχει θέμα.Μην πιάνεσαι απο κει,εφόσον δεν το έχεις παρακολουθήσει εξαρχήςΕίσαι τόσο καιρό εδω ,είδες κάποιον να σου απαγορεύει να λες ή να σχολιάζεις κάτι;
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: ʘ+Ε+Ο+Ϛ

34
Laptona για αυτό σου είπα διάβασε όλα περί Ενωχ-Ιαειρου,διότι η συζητηση διαφορετικός θα ξεφεύγει,όπως και ξέφυγε.

Τον Ιαειρο τον παρακολουθείς απο το πρώτο του κιόλας πόστ,στο οποίο τον ρωτάω ότι απο Ενώχ έγινες Ιαειρός.

Δεν θέλει και πολυ ψάξιμο για να καταλάβεις ότι είναι ο Ενώχ.

Στο τέλος κάθε άρθρου γράφει:
Ἀμήν

ΕνΩΧ 22 /18.4.2013

Το 22 εδηλώνει τον αριθμό των άρθρων του,τα οποία είναι συνέχεια απο Ενωχ σε Ιαειρο.

Ασχετα που κάπου αν θυμάμαι καλά πρέπει να το είπε και ο ίδιος του.

Οσον αφορά για την λογοκρισία που ανέφερες,δεν ξέρω πως βγάζεις τέτοιο συμπέρασμα.

Επειδή έχω φάει τα φόρουμ με το κουτάλι πολλά χρόνια,μπορώ να σου με βεβαιότητα ότι είμαστε ακριβώς το αντίθετο σε σχέση με άλλα φόρουμ.

Δεν το λέω επειδή είμαι εδώ διαχειριστής,ούτε θέλω να λέω ωραία λογάκια.
Το καλύτερο είναι να το διαπιστώσεις μόνος σου με τον καιρό.
Ο καθένας τα βλέπει και τα νιώθει-αντιλαμβάνεται διαφορετικός.


Για την αγέλη που ανέφερες,πάλι κάνεις λάθος..... διότι όταν μαζευτούν πολλά μέλη και λένε το ίδιο πράγμα με διαφορετικά λόγια,δεν σημαίνει ότι είμαστε αγέλη.

Ολοι μα όλοι έχουμε έρθει σε αυτήν την θέση!

Εγώ προσωπικός με αρέσει να έχω πολλούς απεναντί μου και στον διαλογο που κάνω να έχω πολύ αντίλογο............. έτσι εξάλλου μαθαίνουμε!

Αλήθεια όταν όλοι μαζί την "πεσατε" στον omg,δεν νομίζω να σκέφτηκες ότι ήσασταν αγέλη.
Παραδείγματα τέτοια μπορώ να δώσω πολλά..... όμως δνε είναι αυτό το θέμα μας.

Για τον Ιαειρο που είπες ότι έχουμε φάει κόλλημα..... κανένα κόλλημα,όπως και καμία λογοκρισία.

Εμείς ρωτήσαμε και προσπαθήσαμε πολλές φορές(ακόμα και σε email) να κάνουμε διάλογο και συζήτηση πάνω σε αυτά που λέει,αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Για αυτό και όπως παρατήρησες,τον αφήσαμε στην ησυχία του και δεν ξανασχοληθηκαμε μαζί του.



Ομως επειδή στα φόρουμ μαζεύεται όλη η σάρα και η μάρα(μιλάω γενικώς), για να κάνουν προπαγάνδα και να περάσουν διάφορα μηνυματα..... πρέπει κάπου να μπαίνει ένα στόπ(με διάφορους τρόπους).

Μπορεί να μην είμαστε εμείς παιδάκια για την προστασία που ανέφερες,όμως ποιος σου λέει ότι αναμεσα μας δεν έχουμε ή δεν μας διαβαζουν και παιδάκια?
Επίσης ακόμα και ένας μεγάλος που έχει άγνοια απο κάποια θέματα πιστευεις ότι είναι δύσκολο να παραπλανηθεί?
Εσυ δεν παραπλανήθηκες ποτές στην ζωή σου?εγω δεν παραπλανηθηκα ποτέ στην ζωή μου? τώρα δεν είμαστε σε κάποια θέματα παραπλανημένοι?

Για αυτό ακριβώς τον λόγο υπάρχει και το φόρουμ!
(Η αληθεια εμφανίζεται σχετικά γρήγορα...)

Οταν όμως κάποια πράγματα βγάζουν μάτια δεν μπορούμε να γυρνάμε την πλάτη μας.

Και όταν δεν γυρνάμε την πλάτη μας δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ελευθερια(πολύ παρεξηγημένη λέξη κατάντησε η άτιμη :grin: ) λόγου.


Για την Αγία γραφή που συνεχίστηκε όπως βλέπω το θέμα,κάπου μπερδευεσαι.

Εννοείται ότι την Αγία γραφή μπορεί ο οποιοσδήποτε να την χρησιμοποιησει κατά το δοκούν.

Απλώς ο τρόπος που το έγραψες αρχικώς για να δώσεις κάποιο παράδειγμα ήταν λάθος,όπως σου ξαναείπα.
Φίλε Emman , και η Κ.Δ. θα μπορούσαμε να πούμε ότι "περιέχει "διάφορα πράγματα στολισμένα με ωραία λογάκια και στίχους απο την Αγία Γραφή
Προφανώς θα ήθελες να πείς:
Φίλε Emman , και η Κ.Δ. θα μπορούσαμε να πούμε ότι "περιέχει "διάφορα πράγματα στολισμένα με ωραία λογάκια και στίχους απο την Παλαια Διαθήκη.



Επειδή δεν έχω άλλη ώρα για να γράψω και για τα υπόλοιπα που ειπώθηκαν ,θα ξαναεπανέλθω με την πρώτη ευκαιρία.

Καληνύχτα σας!
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: ʘ+Ε+Ο+Ϛ

35
dominique έγραψε:
Ο κάθε άνθρωπος έχει την δυνατότητα να διακρίνει, αν δεν την έχει πρέπει να την αποκτήσει, και αυτό γίνετε μέσα από μια διαδικασία λάθους, επιβεβαίωσης του λάθους, μετά-νόησης , τι νομίζεις ότι είναι παιδιά ο κόσμος; εγώ τόσα λάθη κάνω καθημερινά. Στη πορεία τα βλέπω τα αναγνωρίζω και προσπαθώ να γίνω καλύτερος.

Επομένως άσε με να κάνω λάθος μη παριστάνεις το "ΘΕΟ" - Παπακωσταντίνου.
Δεν τον παριστάνω,αλίμονο και αμα θες κάνεις όσα λάθη θες,αλλά αμα ξέρω κάτι που μπορεί να σε βοηθήσει,δεν μπορώ να μην το πω.
Δηλαδη αν εβλεπες κάποιον να πάει να κανει λάθος,δεν θα τον προφύλασσες;ή αυτός εσένα;
Δεν τα ξέρω όλα,σημερα σου λέω κάτι εγω,αύριο μου λες κάτι εσυ.
Αυτό το "θα τον διαγραψεις" είναι λογοκρισία.
και είναι ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ...... κανονικά πρέπει να αγορεύσεις μαζί του για να ακουστεί δημόσια η άποψη του ...και ο κόσμος που παρακολουθεί ...μόνος του θα αποφασίσει τι του κάνει και τι όχι. Αυτή είναι η άποψη μου : αν δεν τη δέχεσαι - δήλωσε και γνωστοποίησε επίσημα και δημοσίως σε όλους όσους παρακολουθούν ότι έχετε αντιδημοκρατικές απόψεις.
Να αγορεύσω ως προς τι;10 ερωτήσεις του έχω κανει και δεν απαντάει.Και αυτο αντιδημοκρατικό δεν είναι;
Εσυ αν μίλαγες με κάποιον και κοινώς σε έγραφε,δεν απάνταγε τις ερωτησεις σου,έχεις υποψίες για το τι μπορεί να είναι και συνεχίζει να λέει τα δικά του και να βάζει το χέρι με το μαύρο γάντι,τι θα έκανες;
Και άντε πες εγω εχω λάθος,δεν θα ήταν σωστό,εφόσον εχω λάθος ή τα βλέπω στραβά,να μου πει το σωστό;
Καλό είναι να σταματήσουμε εδω το θέμα με τον Ιαείρο,αφορά αυτόν και μόνο.


Αυτό το άλλο post είναι του ΙΑΕΙΡΟΥ;;;;; όχι, προφανώς του ΕΝΩΧ , εγώ δε ξέρω αν είναι το ίδιο πρόσωπο. Έχεις αποδείξεις ότι είναι ;
Το είπε ο ίδιος.
και γιατί να μη τα σχολιάσουμε; εμένα μαρέσει να τα σχολιάζω απαγορεύετε;;;
Γιατί σου απαγόρεψε κανείς κάτι;
Με τον Ενωχ υπάρχει θέμα.Μην πιάνεσαι απο κει,εφόσον δεν το έχεις παρακολουθήσει εξαρχήςΕίσαι τόσο καιρό εδω ,είδες κάποιον να σου απαγορεύει να λες ή να σχολιάζεις κάτι;
Δεν είπα παιδιά ότι μου έχετε απαγορεύσει, αλλά ρωτάω για να ήμαστε οκ, Το ότι το είπε και ο ίδιος το διαπίστωσα και εγώ και το επιβεβαιώνω καθώς στη συζήτηση : http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 60&t=14297
λέει :
ΕΝΩΧ έγραψε:
Στὸ ἑξῆς θὰ κάνω τὶς ἀναρτήσεις μου μὲ τὸ ὄνομα Ἰάειρος.

Σᾶς εὐχαριστῶ.

Χρόνια Πολλά καὶ καλὴ πρωτοχρονιά.[/size]
Όσο αναφορά το αν πρέπει ή όχι να απαντήσει στις ερωτήσεις , δεν νομίζω ότι είναι υποχρεωμένος, εξάλλου πολλά φαίνονται μέσα από τα λόγια του από αυτά που θα ρωτούσε κάποιος.

Όταν ρώτησαν τον Ιησού αν είναι ο Μεσσίας , αυτός τι έκανε; τους Είπε ναι είμαι ο Μεσσίας ;

Με αυτό το παράδειγμα δεν θέλω να πω ότι είναι πράγματι π.χ. γραμματέας του Κυρίου αλλά ο ίδιος το λέει :
ΙΑΕΙΡΟΣ έγραψε:Ἐγώ ὁ γραμματεύς τοῦ Θεοῦ ὁ φέρων τὰ γράμματα Αὐτοῦ, τὰ γράμματα τῆς γλώσσης τῶν Ἑλλήνων, ἅ ὁ Θεός ἐδημιούργησεν ἵνα προφανής τοῖς πᾶσιν εἶναι ἡ ἐκ Θεοῦ σημασία τοῦ γένους τῶν Ἑλλήνων.
άρα γιατί να τον ρωτάμε αν είναι ή όχι; Αυτό το λέω γιατί τον ρωτήσατε αν είναι ο προφήτης ΕΝΩΧ .... μέσα στα κείμενα του λέει τι είναι....
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ʘ+Ε+Ο+Ϛ

36
emman έγραψε: Για την αγέλη που ανέφερες,πάλι κάνεις λάθος..... διότι όταν μαζευτούν πολλά μέλη και λένε το ίδιο πράγμα με διαφορετικά λόγια,δεν σημαίνει ότι είμαστε αγέλη.
Αφού λένε το ίδιο πράγμα, ας λένε συμφωνώ. :slap γίνετε να βγει τραγούδι όταν παίζουν 10 κιθαρίστες με διαφορετικό τρόπο; Ένας παίζει το βιολί , άλλος τη κιθάρα και οι άλλοι χορεύουν.
emman έγραψε: Αλήθεια όταν όλοι μαζί την "πεσατε" στον omg,δεν νομίζω να σκέφτηκες ότι ήσασταν αγέλη.
Παραδείγματα τέτοια μπορώ να δώσω πολλά..... όμως δνε είναι αυτό το θέμα μας.
Το σκέφτηκα, δεν είναι επί του θέματος όπως λες, επί της ευκαιρίας να του πω ότι είχε δίκαιο σε πολλά ζητήματα αλλά και άδικο (μόλις μπορέσουμε θα το συζητήσουμε)
emman έγραψε: Για τον Ιαειρο που είπες ότι έχουμε φάει κόλλημα..... κανένα κόλλημα,όπως και καμία λογοκρισία.

Εμείς ρωτήσαμε και προσπαθήσαμε πολλές φορές(ακόμα και σε email) να κάνουμε διάλογο και συζήτηση πάνω σε αυτά που λέει,αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Για αυτό και όπως παρατήρησες,τον αφήσαμε στην ησυχία του και δεν ξανασχοληθηκαμε μαζί του.
Με αυτόν ας μην ασχολούμαστε, με αυτά που γράφει όμως αν έχουν κάποια βάση καλό είναι να τη βλέπουμε.
emman έγραψε: Για την Αγία γραφή που συνεχίστηκε όπως βλέπω το θέμα,κάπου μπερδευεσαι.

Εννοείται ότι την Αγία γραφή μπορεί ο οποιοσδήποτε να την χρησιμοποιησει κατά το δοκούν.

Προφανώς θα ήθελες να πείς:
Φίλε Emman , και η Κ.Δ. θα μπορούσαμε να πούμε ότι "περιέχει "διάφορα πράγματα στολισμένα με ωραία λογάκια και στίχους απο την Παλαια Διαθήκη.
Ακριβώς . Το ζουμί είναι ότι όπως και η Γραφή μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατα το δοκούν έτσι και τα λόγια του ΙΑΕΙΡΟΥ ή ΕΝΩΧ. Όποιος μπορεί να δει μέσα σε αυτά κάτι τότε ας ασχοληθεί, όποιος δεν μπορεί τότε ας απέχει. Γιαυτό και κάλεσα όσους μπορούν να απαντήσουν σε αυτά που γράφει ο ΕΝΩΧ - ΙΑΕΙΡΟΣ

Αυτή είναι η γνώμη μου. Επί του θέματος Δεν νομίζω ότι ο ΙΑΕΙΡΟΣ εδώ λέει και κακό. Αν νομίζετε ότι λέει κάτι λάθος πείτε τι είναι αυτό .

Ίσα ίσα, περνάει και το μήνυμα ότι η Ελληνική είναι η ανώτερη γλώσσα στο κόσμο.
Το αμφισβητεί κανείς ; :dirol:

Να μας πει ο Spartan? :whistle3:
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Επιστροφή στο “Παγκόσμιος Αρχαιοελληνικός πολιτισμός”