Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

91
Πρεπει να εισαι ο μοναδικος ορθοδοξος στο κοσμο που εχει τις παρακατω αποψεις. Κατα κυριο οσα γραφεις ειναι ολα λαθος.Για να βιωνεις τοσο χοντροκομενες και απιστευτες πλανες πρεπει να ψαξεις τι σου συμβαινει. Δεν στο λεω υποτιμητικα, αλλα το εννοω.

το εχουμε εξηγησει το θεμα πολλακις.
ο πατροκοσμας δεν εγραψε τιποτε. οτι μας εχει ερθει ως γνωση για τα λογια του, ειναι απο τους μαθητες του. και οι μαθητες του δεν μας παρεδωσαν ουτε μια προφητεια.
οι υποτιθεμενες προφητειες του πατροκοσμα "βρεθηκαν" το 1945.
και ο τροπος που βρεθηκαν ειναι ανεκδιηγητος.
μεσα σε ενα κορανι, το οποιο χαρτι με τις υποτιθεμενς προφητειες δεν ελεγε οτι ειναι του πατροκοσμα αλλα το υπεθεσε αυτος που το βρηκε και ηταν στα αλβανικα και το μετεφρασε και το παρεδωσε (το μετεφρασμενο) στον καντιωτη. βεβαιως το αμεταφραστο δεν το ειδε ουτε ο ιδιος ο καντιωτης ποτε του..
γελοια πραγματα!
ακομη και να υποθεσουμε οτι ο Πατροκοσμας ειπε καποιες προφητειες , μας ειναι απολυτως αδυνατον να τις γνωριζουμε σημερα.

πολλοι λενε οτι στην ηπειρο η σε αλλα μερη υπαρχει η προφορικη παραδοση οτι περασε ο πατροκοσμας και ειπε το ταδε.
οποιοσδηποτε ανθρωπος εχει σωας τας φρενας καταλαβαινει οτι αυτο ειναι απολυτως αδυνατον να συμβει, διοτι εμπεριεχεται το ανθρωπινο στοιχειο.
ακομη και να περασε ο Πατροκοσμας και να ειπε κατι, ειναι αδυνατον να γνωριζουμε ως προφορικη παραδοση το τι ειπε υστερα απο 250 χρονια.
εδω λες σε καποιον κατι να πει σε καποιον αλλον, και το μεταφερει αλλιωμενο. οχι να περασουν 250 χρονια και χιλιαδες ανθρωποι.
αλλα και τοσοι γεροντες, και τοσοι παπλουλακηδες κλπ κλπ.
ειναι απολυτως αδυνατον.
να φανταστεις μονο, οτι η εγγραφη παραδοση που εχουμε για τον Πατροκοσμα απο τους μαθητες του, τις διδαχες του δηλαδη, ακομα και αυτες που ειναι παραδοση εγγραφη των μαθητων του, με την παροδο του χρονου και απο αντιγραφη σε αντιγραφη, μας εχουν παραδοθει αλλοιωμενες.
η γνωμη μου ειναι πως ο Πατροκοσμας δεν εκανε καμια προφητεια, ειδαλως θα το γνωριζαμε απο τους μαθητες του που κατεγραφαν τα παντα οπου και αν πηγαινε.
παντος, ακομη και αν εκανε καποιες, μας ειναι απολυτως αδυνατον να γνωριζουμε ποιες ειναι αυτες.

και ακομη πιο σιγουρα, το ανυπαρκτο αλβανικο χειρογραφο δεν εχει καμια σχεση με τον πατροκοσμα.

Εικόνα


Ας δούμε τι λέει ο Μακρυγιάννης, ο αγνός αυτός Έλληνας και χριστιανός:

«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ’νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν…
Τότε, εκεί που καθόμουν εις το περιβόλι μου και έτρωγα ψωμί, πονώντας από τις πληγές, όπου έλαβα εις τον αγώνα και περισσότερο πονώντας δια τις μέσα πληγές όπου δέχομαι δια τα σημερινά δεινά της Πατρίδος, ήλθαν δύο επιτήδειοι, άνθρωποι των γραμμάτων, μισομαθείς και άθρησκοι, και μου ξηγώνται έτσι:
«Πουλάς Ελλάδα, Μακρυγιάννη».
Εγώ, στην άθλιαν κατάστασίν μου, τους λέγω:
«Αδελφοί, με αδικείτε. Ελλάδα δεν πουλάω, νοικοκυραίγοι μου. Τέτοιον αγαθόν πολυτίμητον δεν έχω εις την πραμάτειαν μου. Μα και να τό’ χα, δεν τό’ δινα κανενός. Κι’ αν πουλιέται Ελλάδα, δεν αγοράζεται σήμερις, διότι κάνατε τον κόσμον εσείς λογιώτατοι, να μην θέλει να αγοράσει κάτι τέτοιο».
Έφυγαν αυτοί. Κι’ έκατσα σε μίαν πέτραν μόνος και έκλαιγα. Μισός άνθρωπος καταστάθηκα από το ντουφέκι του Τούρκου, τσακίστηκα εις τις περιστάσεις του αγώνα και κυνηγιέμαι και σήμερον. Κυνηγιώνται και άλλοι αγωνιστές πολύ καλύτεροί μου, διότι εγώ είμαι ο τελευταίος και ο χειρότερος. Και οι πιο καλύτεροι όλων αφανίστηκαν…..
Και πιο κάτω ο Μακρυγιάννης λέει
Βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να μας σβήσουν την Αγία Πίστη, την Ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον.
Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον.
Και σκουπίζοντας τα δάκρυά μου τους είπα:
«Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα;
Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ό,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικόν έχομεν.
Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα.
Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερα κακά από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας».
Ένας δικός μου αγωνιστής μου έφερε και μου διάβασεν ένα παλαιόν χαρτί, που έγραψεν ο κοντομερίτης μου Άγιος παπάς, ο Κοσμάς ο Αιτωλός.
Τον εκρέμασαν εις ένα δέντρον Τούρκοι και Εβραίοι, διότι έτρεχεν ο ευλογημένος παντού και εδίδασκεν Ελλάδα, Ορθοδοξία και Γράμματα.
Έγραφεν ο μακάριος εκείνος ότι:
«Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφόν μου και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος σαν χριστιανός να τον συγχωρήσω.
Το να υβρίσει τον Χριστόν μου και την Παναγία μου, δεν θέλω να τον βλέπω».
Το χαρτί του πατέρα Κοσμά έβαλα και μου το εκαθαρόγραψαν. Και το εκράτησα ως Άγιον Φυλαχτόν, που λέγει μεγάλην αλήθειαν. Θα πω να μου γράψουν καλλιγραφικά και τον άλλον αθάνατον λόγον του, «τον Πάπαν να καταράσθε ως αίτιον»

http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=8353
.
Π Θεόδωρος Ζήσης Τον πάπα να καταράσθε!!! Το είπε ο Άγιος Κοσμάς;
phpBB [video]



εδω η πληρη απαντηση απο τον Δρ Κωνσταντῖνος Σιαμάκης


http://www.symbole.gr/component/content ... 967-augkan

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

92
aetos64 έγραψε:
sarotos έγραψε:πιστευω πως ο παισιος πιστεψε σε ζωη μετα αντιχριστου διοτι δεν μπορουσε διαφορετικα να χωρεσει τις προφητειες περι αναλαμπης που πιστευε χωρις να γνωριζει οτι ειναι ψευδεπιγραφες, και οτι τωρα ειναι η εποχη του αντιχριστου.

ο μονος τροπος για να τα χωρεσει και τα 2 θα ηταν αυτος.
ετσι πιστευω οτι κατεληξε εκει. να πιστευει στην αναλαμπη μετα τον αντιχριστο αφου πιστευε πως τωρα ερχεται ο αντιχριστος.
Ποτέ δεν μίλησε ο Άγιος Παίσιος για ζωή μετά τον Αντίχριστο.
Νομίζω πως αυτή η εντύπωση σας δημιουργήθηκε απο την θέση του περί της Πόλης. Για την Πόλη μίλησε πρώτος ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Παίσιος σε αυτό αναφέρεται, χωρίς να σημαίνει πως πιστεύει σε ζωή μετά τον Αντίχριστο.
Αν δεν ξερεις να μην παιρνεις θεση και να ακους.Απο το 33 λεπτο και μετα.

http://www.ianos.net/ftp/Hgoumenos_Arse ... ristou.mp3


Προσωπικα σε εμενα ο πατηρ Αρσενιος μου ειπε οτι <<οχι μονο μια φορα αλλα πολλες φορες ο γεροντας Παισιος ειχε τονισει τη ζωη μετα τον αντιχριστο οχι μονο σε εμενα αλλα και ενωπιον πολλων πατερων. Ηταν πολυ σαφης και ειμαι κατηγορηματικος σε αυτο .>>

Επισης μια μοναχη δημοσια εγραψε οτι ο γεροντας Παισιος της μιλησε για τη ζωη μετα τον αντιχριστο. Ο γεροντας Παισιος ηταν σαφης και με παρησια ειπε την αποψη του διοτι προφανως ειχε αποκαλυψη επι του θεματος.

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

93
Galis έγραψε:
aetos64 έγραψε:
sarotos έγραψε:πιστευω πως ο παισιος πιστεψε σε ζωη μετα αντιχριστου διοτι δεν μπορουσε διαφορετικα να χωρεσει τις προφητειες περι αναλαμπης που πιστευε χωρις να γνωριζει οτι ειναι ψευδεπιγραφες, και οτι τωρα ειναι η εποχη του αντιχριστου.

ο μονος τροπος για να τα χωρεσει και τα 2 θα ηταν αυτος.
ετσι πιστευω οτι κατεληξε εκει. να πιστευει στην αναλαμπη μετα τον αντιχριστο αφου πιστευε πως τωρα ερχεται ο αντιχριστος.
Ποτέ δεν μίλησε ο Άγιος Παίσιος για ζωή μετά τον Αντίχριστο.
Νομίζω πως αυτή η εντύπωση σας δημιουργήθηκε απο την θέση του περί της Πόλης. Για την Πόλη μίλησε πρώτος ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Παίσιος σε αυτό αναφέρεται, χωρίς να σημαίνει πως πιστεύει σε ζωή μετά τον Αντίχριστο.
Αν δεν ξερεις να μην παιρνεις θεση και να ακους.Απο το 33 λεπτο και μετα.

http://www.ianos.net/ftp/Hgoumenos_Arse ... ristou.mp3


Προσωπικα σε εμενα ο πατηρ Αρσενιος μου ειπε οτι <<οχι μονο μια φορα αλλα πολλες φορες ο γεροντας Παισιος ειχε τονισει τη ζωη μετα τον αντιχριστο οχι μονο σε εμενα αλλα και ενωπιον πολλων πατερων. Ηταν πολυ σαφης και ειμαι κατηγορηματικος σε αυτο .>>

Επισης μια μοναχη δημοσια εγραψε οτι ο γεροντας Παισιος της μιλησε για τη ζωη μετα τον αντιχριστο. Ο γεροντας Παισιος ηταν σαφης και με παρησια ειπε την αποψη του διοτι προφανως ειχε αποκαλυψη επι του θεματος.
Άν πράγματι αυτό ήταν αλήθεια, σε τόσα βιβλία πού έχουν γραφτεί για τον Άγιο Παίσιο απο το στενό του περιβάλλον, γιατί δεν αναφέρεται πουθενά αυτό;;;;

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

94
Γιατι αυτα δεν ειναι για ολους. Εδω βλεπεις υπαρχουν χριστιανοι που αν μιλησεις για ζωη μετα τον αντιχριστο θα σε πουν χιλιασυη αιρετικο κτλ. Για αυτο ο γεροντας προφανως αναγκαστηκε στο βιβλιο της σουρωτης να αναφερει <<ο λογισμος μου λεει >>

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

95
απο εκει και περα, οτι και να λες, η αρχη της πιστης σου ειναι ο Κηρινθος και οχι ο Χρυσοστομος.
η συνεχεια της πιστης σου ειναι ο παπιας και ο οχι ο Δαμασκηνος.
Αυτα που λες ειναι συκοφαντιες και δεν σε τιμουν. Αυτο που λεω και λενε σημερα πολλοι κορυφαιοι θεολογοι δεν εχει απολυτως καμια σχεση με το Κηρινθο και το Παπια.

Τα εχουμε πει και παλια τοτε που εκανες κηρυγματα οτι δηθεν ο Τρεμπελας εχει πεσει σε αιρεση και αλλα απιστευτα. Ειχες γεμισει και τοτε πολλες σελιδες με το να κατακρινεις το Τρεμπελα και μετα απο πολυ κοπο καταλαβες οτι δεν επροκειτο για αιρεση. Ειχες τολμησει το πιο απιστευτο .Να κατακρινεις ισως το κορυφαιο καθηγητη θεολογιας του εικοστου αιωνα για αιρεση τη στιγμη που κανεις αλλος θεολογος επι 60 χρονια δεν το ειχε κανει.

Γραφεις οπως εδειξα παραπανω τις πιο απιστευτες πλανες περι των προφητειων του αγιου Κοσμα. Πρεπει να ψαξεις να βρεις την αιτια.

Ως μελος του παλιου ημερολογιου ελεγες παλια, οτι κατα περιπτωση, οι ιερεις του νεου ημερολογιου δεν κοινωνουν τους πιστους σωμα και αιμα Χριστου, αλλα ψωμι και κρασι. Δηλαδη ενδεχομενως ο γεροντας Παισιος και Πορφυριος να κοινωνουσαν ψωμι και κρασι.Εθεσες θεμα εγκυροτητας των μυστηριων της εκκλησιας. Αυτο ακριβως το θεμα κατα τον πατερα Επιφανιο Θεοδωροπουλο συνιστα ακομα και αιρεση.

Συνεπως οσα και να γραψω επι του θεματος του παροντος τοπικ δεν θα πιασουν τοπο. Πιο πολυ αισθανομαι οτι θα σε ωφελησω με το να σε προβληματισω με τα παραλογα συμπερασματα που εξαγεις παρα με τα επιχειρηματα περι κηρυξης ευαγγελιου στα εσχατα.Συνεπως οταν υποστηριζεις τις ανωτερω πλανες δεν θα μπορεσεις να καταλαβεις αυτα που σου λεω μεχρι να βρεις την αιτια που σε κρατα σε αυτες.

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

96
Galis έγραψε:Πρεπει να εισαι ο μοναδικος ορθοδοξος στο κοσμο που εχει τις παρακατω αποψεις. Κατα κυριο οσα γραφεις ειναι ολα λαθος.Για να βιωνεις τοσο χοντροκομενες και απιστευτες πλανες πρεπει να ψαξεις τι σου συμβαινει. Δεν στο λεω υποτιμητικα, αλλα το εννοω.

το εχουμε εξηγησει το θεμα πολλακις.
ο πατροκοσμας δεν εγραψε τιποτε. οτι μας εχει ερθει ως γνωση για τα λογια του, ειναι απο τους μαθητες του. και οι μαθητες του δεν μας παρεδωσαν ουτε μια προφητεια.
οι υποτιθεμενες προφητειες του πατροκοσμα "βρεθηκαν" το 1945.
και ο τροπος που βρεθηκαν ειναι ανεκδιηγητος.
μεσα σε ενα κορανι, το οποιο χαρτι με τις υποτιθεμενς προφητειες δεν ελεγε οτι ειναι του πατροκοσμα αλλα το υπεθεσε αυτος που το βρηκε και ηταν στα αλβανικα και το μετεφρασε και το παρεδωσε (το μετεφρασμενο) στον καντιωτη. βεβαιως το αμεταφραστο δεν το ειδε ουτε ο ιδιος ο καντιωτης ποτε του..
γελοια πραγματα!
ακομη και να υποθεσουμε οτι ο Πατροκοσμας ειπε καποιες προφητειες , μας ειναι απολυτως αδυνατον να τις γνωριζουμε σημερα.

πολλοι λενε οτι στην ηπειρο η σε αλλα μερη υπαρχει η προφορικη παραδοση οτι περασε ο πατροκοσμας και ειπε το ταδε.
οποιοσδηποτε ανθρωπος εχει σωας τας φρενας καταλαβαινει οτι αυτο ειναι απολυτως αδυνατον να συμβει, διοτι εμπεριεχεται το ανθρωπινο στοιχειο.
ακομη και να περασε ο Πατροκοσμας και να ειπε κατι, ειναι αδυνατον να γνωριζουμε ως προφορικη παραδοση το τι ειπε υστερα απο 250 χρονια.
εδω λες σε καποιον κατι να πει σε καποιον αλλον, και το μεταφερει αλλιωμενο. οχι να περασουν 250 χρονια και χιλιαδες ανθρωποι.
αλλα και τοσοι γεροντες, και τοσοι παπλουλακηδες κλπ κλπ.
ειναι απολυτως αδυνατον.
να φανταστεις μονο, οτι η εγγραφη παραδοση που εχουμε για τον Πατροκοσμα απο τους μαθητες του, τις διδαχες του δηλαδη, ακομα και αυτες που ειναι παραδοση εγγραφη των μαθητων του, με την παροδο του χρονου και απο αντιγραφη σε αντιγραφη, μας εχουν παραδοθει αλλοιωμενες.
η γνωμη μου ειναι πως ο Πατροκοσμας δεν εκανε καμια προφητεια, ειδαλως θα το γνωριζαμε απο τους μαθητες του που κατεγραφαν τα παντα οπου και αν πηγαινε.
παντος, ακομη και αν εκανε καποιες, μας ειναι απολυτως αδυνατον να γνωριζουμε ποιες ειναι αυτες.

και ακομη πιο σιγουρα, το ανυπαρκτο αλβανικο χειρογραφο δεν εχει καμια σχεση με τον πατροκοσμα.

Εικόνα


Ας δούμε τι λέει ο Μακρυγιάννης, ο αγνός αυτός Έλληνας και χριστιανός:

«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ’νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν…
Τότε, εκεί που καθόμουν εις το περιβόλι μου και έτρωγα ψωμί, πονώντας από τις πληγές, όπου έλαβα εις τον αγώνα και περισσότερο πονώντας δια τις μέσα πληγές όπου δέχομαι δια τα σημερινά δεινά της Πατρίδος, ήλθαν δύο επιτήδειοι, άνθρωποι των γραμμάτων, μισομαθείς και άθρησκοι, και μου ξηγώνται έτσι:
«Πουλάς Ελλάδα, Μακρυγιάννη».
Εγώ, στην άθλιαν κατάστασίν μου, τους λέγω:
«Αδελφοί, με αδικείτε. Ελλάδα δεν πουλάω, νοικοκυραίγοι μου. Τέτοιον αγαθόν πολυτίμητον δεν έχω εις την πραμάτειαν μου. Μα και να τό’ χα, δεν τό’ δινα κανενός. Κι’ αν πουλιέται Ελλάδα, δεν αγοράζεται σήμερις, διότι κάνατε τον κόσμον εσείς λογιώτατοι, να μην θέλει να αγοράσει κάτι τέτοιο».
Έφυγαν αυτοί. Κι’ έκατσα σε μίαν πέτραν μόνος και έκλαιγα. Μισός άνθρωπος καταστάθηκα από το ντουφέκι του Τούρκου, τσακίστηκα εις τις περιστάσεις του αγώνα και κυνηγιέμαι και σήμερον. Κυνηγιώνται και άλλοι αγωνιστές πολύ καλύτεροί μου, διότι εγώ είμαι ο τελευταίος και ο χειρότερος. Και οι πιο καλύτεροι όλων αφανίστηκαν…..
Και πιο κάτω ο Μακρυγιάννης λέει
Βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να μας σβήσουν την Αγία Πίστη, την Ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον.
Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον.
Και σκουπίζοντας τα δάκρυά μου τους είπα:
«Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα;
Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ό,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικόν έχομεν.
Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα.
Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερα κακά από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας».
Ένας δικός μου αγωνιστής μου έφερε και μου διάβασεν ένα παλαιόν χαρτί, που έγραψεν ο κοντομερίτης μου Άγιος παπάς, ο Κοσμάς ο Αιτωλός.
Τον εκρέμασαν εις ένα δέντρον Τούρκοι και Εβραίοι, διότι έτρεχεν ο ευλογημένος παντού και εδίδασκεν Ελλάδα, Ορθοδοξία και Γράμματα.
Έγραφεν ο μακάριος εκείνος ότι:
«Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφόν μου και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος σαν χριστιανός να τον συγχωρήσω.
Το να υβρίσει τον Χριστόν μου και την Παναγία μου, δεν θέλω να τον βλέπω».
Το χαρτί του πατέρα Κοσμά έβαλα και μου το εκαθαρόγραψαν. Και το εκράτησα ως Άγιον Φυλαχτόν, που λέγει μεγάλην αλήθειαν. Θα πω να μου γράψουν καλλιγραφικά και τον άλλον αθάνατον λόγον του, «τον Πάπαν να καταράσθε ως αίτιον»

http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=8353
.
Π Θεόδωρος Ζήσης Τον πάπα να καταράσθε!!! Το είπε ο Άγιος Κοσμάς;
phpBB [video]



εδω η πληρη απαντηση απο τον Δρ Κωνσταντῖνος Σιαμάκης


http://www.symbole.gr/component/content ... 967-augkan
γιωργο μου,

ακομη μια φορα σου συνιστω την προσοχη, διοτι γραφεις ασχετα πραγματα απο αυτα που συζηταμε.

μιλησε κανενας για τις διδαχες του Πατροκοσμα ;
ειπα πουθενα πως αποριπτω τις διδαχες του πατροκοσμα ;
αντιθετως μαλιστα, ειναι οι μονες που δεχομαι διοτι ειναι εγγραφη παραδοση των μαθητων του.

αυτο που ειπα ηταν το εξης:

να φανταστεις μονο, οτι η εγγραφη παραδοση που εχουμε για τον Πατροκοσμα απο τους μαθητες του, τις διδαχες του δηλαδη, ακομα και αυτες που ειναι παραδοση εγγραφη των μαθητων του, με την παροδο του χρονου και απο αντιγραφη σε αντιγραφη, μας εχουν παραδοθει αλλοιωμενες.

ειπα πουθενα πως δεν αποδεχομαι τις διδαχες του Πατροκοσμα ;

ειπα πως εχουν αλλοιωθει με τις αντιγραφες που εχουν υποστει, με την παροδο του χρονου.
και αυτο πλεον ειναι αποδεδειγμενο γεγονος.

εν παση περιπτωσει ομως,

ειναι εντελως ασχετα αυτα που γραφεις με το θεμα της συζητησης μας με τον αετο, που ειναι οι "προφητειες" του Πατροκοσμα και οχι οι διδαχες του.

σε παρακαλω, συγκεντρωσου σε αυτα που γραφουν οι αλλοι για να μην δημιουργουνται παρεξηγησεις, ωστε να μην χανεις ουτε εσυ τον χρονο σου αδικως, ουτε οι αλλοι.

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

97
Galis έγραψε:
απο εκει και περα, οτι και να λες, η αρχη της πιστης σου ειναι ο Κηρινθος και οχι ο Χρυσοστομος.
η συνεχεια της πιστης σου ειναι ο παπιας και ο οχι ο Δαμασκηνος.
Αυτα που λες ειναι συκοφαντιες και δεν σε τιμουν. Αυτο που λεω και λενε σημερα πολλοι κορυφαιοι θεολογοι δεν εχει απολυτως καμια σχεση με το Κηρινθο και το Παπια.

Τα εχουμε πει και παλια τοτε που εκανες κηρυγματα οτι δηθεν ο Τρεμπελας εχει πεσει σε αιρεση και αλλα απιστευτα. Ειχες γεμισει και τοτε πολλες σελιδες με το να κατακρινεις το Τρεμπελα και μετα απο πολυ κοπο καταλαβες οτι δεν επροκειτο για αιρεση. Ειχες τολμησει το πιο απιστευτο .Να κατακρινεις ισως το κορυφαιο καθηγητη θεολογιας του εικοστου αιωνα για αιρεση τη στιγμη που κανεις αλλος θεολογος επι 60 χρονια δεν το ειχε κανει.

Γραφεις οπως εδειξα παραπανω τις πιο απιστευτες πλανες περι των προφητειων του αγιου Κοσμα. Πρεπει να ψαξεις να βρεις την αιτια.

Ως μελος του παλιου ημερολογιου ελεγες παλια, οτι κατα περιπτωση, οι ιερεις του νεου ημερολογιου δεν κοινωνουν τους πιστους σωμα και αιμα Χριστου, αλλα ψωμι και κρασι. Δηλαδη ενδεχομενως ο γεροντας Παισιος και Πορφυριος να κοινωνουσαν ψωμι και κρασι.Εθεσες θεμα εγκυροτητας των μυστηριων της εκκλησιας. Αυτο ακριβως το θεμα κατα τον πατερα Επιφανιο Θεοδωροπουλο συνιστα ακομα και αιρεση.

Συνεπως οσα και να γραψω επι του θεματος του παροντος τοπικ δεν θα πιασουν τοπο. Πιο πολυ αισθανομαι οτι θα σε ωφελησω με το να σε προβληματισω με τα παραλογα συμπερασματα που εξαγεις παρα με τα επιχειρηματα περι κηρυξης ευαγγελιου στα εσχατα.Συνεπως οταν υποστηριζεις τις ανωτερω πλανες δεν θα μπορεσεις να καταλαβεις αυτα που σου λεω μεχρι να βρεις την αιτια που σε κρατα σε αυτες.
Αυτα που λες ειναι συκοφαντιες και δεν σε τιμουν. Αυτο που λεω και λενε σημερα πολλοι κορυφαιοι θεολογοι δεν εχει απολυτως καμια σχεση με το Κηρινθο και το Παπια.

Τα εχουμε πει και παλια τοτε που εκανες κηρυγματα οτι δηθεν ο Τρεμπελας εχει πεσει σε αιρεση και αλλα απιστευτα. Ειχες γεμισει και τοτε πολλες σελιδες με το να κατακρινεις το Τρεμπελα και μετα απο πολυ κοπο καταλαβες οτι δεν επροκειτο για αιρεση. Ειχες τολμησει το πιο απιστευτο .Να κατακρινεις ισως το κορυφαιο καθηγητη θεολογιας του εικοστου αιωνα για αιρεση τη στιγμη που κανεις αλλος θεολογος επι 60 χρονια δεν το ειχε κανει.
ακουσε γιωργο μου,

το λαθος που εκανα τοτε που συζηταγαμε ωστε να πιστευω οτι ο τρεμπελας εχει πεσει σε αιρεση, ειναι η φραση απο το Πιστευω "ου της Βασιλειας ουκ εσται τελος".
γεγονος το οποιο σημαινει πως η βασιλεια του Χριστου δεν εχει τελος.
ο τρεμπελας δεν μιλουσε για Δ.Π. και για αυτο εκανα λαθος.

επιτελους, πρεπει να καταλαβεις οτι δεν ειναι κατακριση το να αποκαλεσεις καποιον αιρετικο.
η κατακριση φιλε μου γιωργο αφορα τον βιο του ανθρωπου και οχι την πιστη του.

επισης, δεν αλλαζει σε τιποτα το αποτελεσμα οτι οι θεωριες αυτες ειναι εκτος Ορθοδοξιας.
για ποιον λογο λοιπον το αναφερεις ; μηπως προς μια επικληση εντυπωσιασμου ;
μα για ποιον γραφεις, για τους αλλους η για τον εαυτο σου ;
αν γραφεις για σενα, προς τι ολα αυτα ;

λοιπον, επειδη εκανα λαθος στην κατανοηση μου οτι δεν μιλουσε για Δ.Π. ;
ητε ετσι ητε αλλιως δεν αλλαζει κατι.
προς τι λοιπον η αναφορα ;
το ιδιο ακριβως συμπερασμα παραμενει.
δεν εχουν καμια σχεση οι θεσεις αυτες με την παραδοση των Αγιων Πατερων και της Ορθοδοξης Εκκλησιας.
με απλα λογια, οι θεσεις αυτες, ητε το θελετε ητε οχι, ειναι αιρετικες οχι απο αποψη Δογματικης (και αυτο υπο διερευνηση) αλλα απο αποψη Ορθοδοξης παραδοσης.
Γραφεις οπως εδειξα παραπανω τις πιο απιστευτες πλανες περι των προφητειων του αγιου Κοσμα. Πρεπει να ψαξεις να βρεις την αιτια.
συγνωμη βρε γιωργο μου, αλλα μαλλον εσυ εισαι αυτος που θα πρεπει να βρεις την αιτια να λες συνεχως αλλα πραγματα απο αυτα που συζηταμε.

για προφητειες μιλουσαμε, για διδαχες μου παρεθεσες....
Ως μελος του παλιου ημερολογιου ελεγες παλια, οτι κατα περιπτωση, οι ιερεις του νεου ημερολογιου δεν κοινωνουν τους πιστους σωμα και αιμα Χριστου, αλλα ψωμι και κρασι. Δηλαδη ενδεχομενως ο γεροντας Παισιος και Πορφυριος να κοινωνουσαν ψωμι και κρασι.Εθεσες θεμα εγκυροτητας των μυστηριων της εκκλησιας. Αυτο ακριβως το θεμα κατα τον πατερα Επιφανιο Θεοδωροπουλο συνιστα ακομα και αιρεση.
παντοτε, οταν δεν εχεις να απαντησεις, το γυρνας στο θεμα νεο και παλαιο.
ποτε ομως δεν σου κανω την χαρη...
Συνεπως οσα και να γραψω επι του θεματος του παροντος τοπικ δεν θα πιασουν τοπο.

Πιο πολυ αισθανομαι οτι θα σε ωφελησω με το να σε προβληματισω με τα παραλογα συμπερασματα που εξαγεις παρα με τα επιχειρηματα περι κηρυξης ευαγγελιου στα εσχατα.Συνεπως οταν υποστηριζεις τις ανωτερω πλανες δεν θα μπορεσεις να καταλαβεις αυτα που σου λεω μεχρι να βρεις την αιτια που σε κρατα σε αυτες.
για την ακριβεια, δεν νομιζω οτι εχεις να γραψεις και πολλα.

οτι και αν γραψεις, θα ειναι μια ανακυλωση απαντημενων πλανων.
η αληθεια ειναι μια.

η παραδοση των Πατερων ειναι αυτη φιλε μου γιωργο.
αυτες οι πλανες που παραθετεις, ειναι εκτος Ορθοδοξου παραδοσεως, ητε το λεει ο σωτηροπουλος, ητε ο τρεμπελας, ητε ο παισιος και οποιος αλλος...

ειναι απλο το ζητημα.

η θα εχει δικαιο ο Ιωαννης ο Δαμασκηνος, η ο τρεμπελας.
η ο Χρυσοστομος η ο Σωτηροπουλος.
η οι 10αδες Πατερες που συμφωνησαν ολοι επι του θεματος, η οι σημερινοι καινοφανης "θεολογοι".

παντος, τον σκοπο σου τον πετυχες.
με προβληματιζεις πολυ σε κατι.
οντος, με προβληματιζεις σε πολυ μεγαλο βαθμο.
ειλικρινα.
πως ειναι δυνατον να μην καταλαβαινεις ;
πως ειναι δυνατον να ακυρωνεις ολους τους Πατερες και τα επιχειρηματα της Γραφης εμπρος στον τρεμπελα και τον παισιο.

δεν μπορω να το κατανοησω.
ειναι εντονοτατη η απορια αυτη μεσα μου.

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

98
aetos64 έγραψε:
Galis έγραψε:
aetos64 έγραψε:
sarotos έγραψε:πιστευω πως ο παισιος πιστεψε σε ζωη μετα αντιχριστου διοτι δεν μπορουσε διαφορετικα να χωρεσει τις προφητειες περι αναλαμπης που πιστευε χωρις να γνωριζει οτι ειναι ψευδεπιγραφες, και οτι τωρα ειναι η εποχη του αντιχριστου.

ο μονος τροπος για να τα χωρεσει και τα 2 θα ηταν αυτος.
ετσι πιστευω οτι κατεληξε εκει. να πιστευει στην αναλαμπη μετα τον αντιχριστο αφου πιστευε πως τωρα ερχεται ο αντιχριστος.
Ποτέ δεν μίλησε ο Άγιος Παίσιος για ζωή μετά τον Αντίχριστο.
Νομίζω πως αυτή η εντύπωση σας δημιουργήθηκε απο την θέση του περί της Πόλης. Για την Πόλη μίλησε πρώτος ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Παίσιος σε αυτό αναφέρεται, χωρίς να σημαίνει πως πιστεύει σε ζωή μετά τον Αντίχριστο.
Αν δεν ξερεις να μην παιρνεις θεση και να ακους.Απο το 33 λεπτο και μετα.

http://www.ianos.net/ftp/Hgoumenos_Arse ... ristou.mp3


Προσωπικα σε εμενα ο πατηρ Αρσενιος μου ειπε οτι <<οχι μονο μια φορα αλλα πολλες φορες ο γεροντας Παισιος ειχε τονισει τη ζωη μετα τον αντιχριστο οχι μονο σε εμενα αλλα και ενωπιον πολλων πατερων. Ηταν πολυ σαφης και ειμαι κατηγορηματικος σε αυτο .>>

Επισης μια μοναχη δημοσια εγραψε οτι ο γεροντας Παισιος της μιλησε για τη ζωη μετα τον αντιχριστο. Ο γεροντας Παισιος ηταν σαφης και με παρησια ειπε την αποψη του διοτι προφανως ειχε αποκαλυψη επι του θεματος.
Άν πράγματι αυτό ήταν αλήθεια, σε τόσα βιβλία πού έχουν γραφτεί για τον Άγιο Παίσιο απο το στενό του περιβάλλον, γιατί δεν αναφέρεται πουθενά αυτό;;;;
Galis έγραψε:Γιατι αυτα δεν ειναι για ολους. Εδω βλεπεις υπαρχουν χριστιανοι που αν μιλησεις για ζωη μετα τον αντιχριστο θα σε πουν χιλιασυη αιρετικο κτλ. Για αυτο ο γεροντας προφανως αναγκαστηκε στο βιβλιο της σουρωτης να αναφερει <<ο λογισμος μου λεει >>
Πρωτάκουστο και βλασφημικό, Άγιος να ''μασάει'' τα λόγια του ''ώστε να μην διακινδυνεύσει να φανεί αιρετικός στο ποίμνιο''.

Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;

99
sarotos έγραψε:
Ως μελος του παλιου ημερολογιου ελεγες παλια, οτι κατα περιπτωση, οι ιερεις του νεου ημερολογιου δεν κοινωνουν τους πιστους σωμα και αιμα Χριστου, αλλα ψωμι και κρασι. Δηλαδη ενδεχομενως ο γεροντας Παισιος και Πορφυριος να κοινωνουσαν ψωμι και κρασι.Εθεσες θεμα εγκυροτητας των μυστηριων της εκκλησιας. Αυτο ακριβως το θεμα κατα τον πατερα Επιφανιο Θεοδωροπουλο συνιστα ακομα και αιρεση.
παντοτε, οταν δεν εχεις να απαντησεις, το γυρνας στο θεμα νεο και παλαιο.
ποτε ομως δεν σου κανω την χαρη...
Εδώ να συμφωνήσω και εγώ με τον sarotos πως, η γενική θεολογική πεποίθηση κάποιου (παλαιοημερολογίτη, δεκαοκταιστή ή αναλαμπιστή) δεν μπορεί να χρεισημοποιήται σαν επιχείρημα ώστε να αποφεύγουμε να απαντήσουμε επι της ουσίας της συγκεκριμένης ενδεχόμενης ερώτησης που δεχόμαστε.
Αυτό είναι κατάκριση χωρίς να δίνουμε στον συνομιλητή την δυνατότητα απολογίας και δεν χρειάζεται καν να μπαίνουμε σε συζήτηση εδώ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “"Ο Καιρός γάρ εγγύς"”