Re: ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ

127
Spartan έγραψε:
M__ έγραψε:
Spartan έγραψε:Τώρα δηλαδή γίναμε και φαρισαίοι; Κι εσύ ο Ιησούς;
Είσαι "κάποιος"? :0307
Δεν σε κατάλαβα;
"ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΩ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ, ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΔΙΑΛΕΧΤΩ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ? :hmmm
- See more at: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 587#p60587

Μ' έπιασες τώρα?

Re: ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ

129
Spartan έγραψε:Χαλάρωσε , δεν είμαι "κάποιος". Αυτός μετά το άλλαξε και λέει για φαρισαίους, άρα για όλους, όχι για "κάποιον"
Ρε σειρούλα, νόμιζα οτι θα καταλάβαινες το χιούμορ αλλά δεν το πιάνεις. Ο Λεβιάθαν λίγο πριν αρχίσει με τους Φαρισαίους και τον εαυτό του λέει ότι θα μιλήσει μόνο με αυτόν που θα του απαντήσει στο ερώτημα: "υπάρχει κάποιος"?
(έβαλα το λινκ)

Λίγο μετά του απαντάς εσύ κι εγώ σου λέω "είσαι κάποιος" ώστε να συνδιαλεχτεί μαζί σου ο φωτισμένος?

Ξεχνα το, χιούμορ για τη στάση του βασιλικότερου του βασιλέως πήγα να κάνω και όχι να πειράξω εσένα. Γράψε λάθος.

Re: ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ

130
LEVIATHANSTITS έγραψε:ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΩ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ, ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΔΙΑΛΕΧΤΩ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ?
:hmmm
ΣΤΙΤΣ κάνε αγαπητέ μου την ερώτηση σου , δεν δαγκώνω , και αν διαπιστώσω ότι πράγματι τα λες καλά τότε εγώ ο ίδιος θα το παραδεχτώ. Αν όμως διαπιστώσω το αντίθετο τότε θα πρέπει να παραδεχτείς ότι λες πατάτες.

:0607
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ

131
ΑΔΕΛΦΕ LAPTONA


ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ Ο ΠΡΩΤΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ ΤΑ ΕΞΗΣ: «2 ὁ δὲ ἔφη· Ἄνδρες ἀδελφοὶ καὶ πατέρες, ἀκούσατε. ὁ Θεὸς τῆς δόξης ὤφθη τῷ πατρὶ ἡμῶν Ἀβραὰμ ὄντι ἐν τῇ Μεσοποταμίᾳ πρὶν ἢ κατοικῆσαι αὐτὸν ἐν Χαρράν, 3 καὶ εἶπε πρὸς αὐτόν· ἔξελθε ἐκ τῆς γῆς σου καὶ ἐκ τῆς συγγενείας σου, καὶ δεῦρο εἰς γῆν ἣν ἄν σοι δείξω. 4 τότε ἐξελθὼν ἐκ γῆς Χαλδαίων κατῴκησεν ἐν Χαρράν. κἀκεῖθεν μετὰ τὸ ἀποθανεῖν τὸν πατέρα αὐτοῦ μετῴκισεν αὐτὸν εἰς τὴν γῆν ταύτην εἰς ἣν ὑμεῖς νῦν κατοικεῖτε·» (Πράξεις 7:2-4).

Ο ΑΒΡΑΑΜ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΘΑΡΑ ΗΤΑΝ 70 ΕΤΩΝ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΕΣΗ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ: «26 Καὶ ἔζησε Θάρα ἑβδομήκοντα ἔτη καὶ ἐγέννησε τὸν Ἅβραμ καὶ τὸν Ναχὼρ καὶ τὸν Ἀρράν.» (Γένεσις 11:26)

Ο ΘΑΡΑ ΕΖΗΣΕ 205 ΕΤΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΕΣΗ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ: «31 καὶ ἔλαβε Θάρα τὸν Ἅβραμ υἱὸν αὐτοῦ καὶ τὸν Λὼτ υἱὸν Ἀρράν, υἱὸν τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ, καὶ τὴν Σάραν τὴν νύμφην αὐτοῦ, γυναῖκα Ἅβραμ τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ, καὶ ἐξήγαγεν αὐτοὺς ἐκ τῆς χώρας τῶν Χαλδαίων πορευθῆναι εἰς γῆν Χαναὰν καὶ ἦλθον ἕως Χαρρὰν καὶ κατῴκησεν ἐκεῖ. 32 καὶ ἐγένοντο πᾶσαι αἱ ἡμέραι Θάρα ἐν γῇ Χαρρὰν διακόσια πέντε ἔτη, καὶ ἀπέθανε Θάρα ἐν Χαρράν.» (Γένεσις 11:31-32)

ΕΦΟΣΟΝ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΑΒΡΑΑΜ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΘΑΡΑ ΗΤΑΝ 70 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕ ΕΚ ΤΗΣ ΧΑΡΡΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ (ΑΠΟ ΤΑ 70 ΕΩΣ ΤΑ 205) ΑΛΛΑ 135 ΕΤΗ, ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΒΡΑΑΜ, ΑΝΑΧΩΡΗΣΕ ΕΚ ΤΗΣ ΧΑΡΡΑΝ ΜΕΤΑ ΤΑ 135 ΕΤΗ ΤΟΥ.

ΠΩΣ ΟΜΩΣ Η ΓΕΝΕΣΗ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ?: «4 καὶ ἐπορεύθη Ἅβραμ, καθάπερ ἐλάλησεν αὐτῷ Κύριος, καὶ ᾤχετο μετ’ αὐτοῦ Λώτ. Ἅβραμ δὲ ἦν ἐτῶν ἑβδομηκονταπέντε, ὅτε ἐξῆλθε ἐκ Χαρράν. 5 καὶ ἔλαβεν Ἅβραμ Σάραν τὴν γυναῖκα αὐτοῦ καὶ τὸν Λὼτ υἱὸν τοῦ ἀδελφοῦ αὐτοῦ καὶ πάντα τὰ ὑπάρχοντα αὐτῶν, ὅσα ἐκτήσαντο, καὶ πᾶσαν ψυχήν, ἣν ἐκτήσαντο ἐκ Χαρράν, καὶ ἐξήλθοσαν πορευθῆναι εἰς γῆν Χαναάν. » (Γένεσις 12:4-5)

Re: ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ

132
LEVIATHANSTITS έγραψε:ΑΔΕΛΦΕ LAPTONA


ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ Ο ΠΡΩΤΟΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ ΤΑ ΕΞΗΣ: «2 ὁ δὲ ἔφη· Ἄνδρες ἀδελφοὶ καὶ πατέρες, ἀκούσατε. ὁ Θεὸς τῆς δόξης ὤφθη τῷ πατρὶ ἡμῶν Ἀβραὰμ ὄντι ἐν τῇ Μεσοποταμίᾳ πρὶν ἢ κατοικῆσαι αὐτὸν ἐν Χαρράν, 3 καὶ εἶπε πρὸς αὐτόν· ἔξελθε ἐκ τῆς γῆς σου καὶ ἐκ τῆς συγγενείας σου, καὶ δεῦρο εἰς γῆν ἣν ἄν σοι δείξω. 4 τότε ἐξελθὼν ἐκ γῆς Χαλδαίων κατῴκησεν ἐν Χαρράν. κἀκεῖθεν μετὰ τὸ ἀποθανεῖν τὸν πατέρα αὐτοῦ μετῴκισεν αὐτὸν εἰς τὴν γῆν ταύτην εἰς ἣν ὑμεῖς νῦν κατοικεῖτε·» (Πράξεις 7:2-4).

Ο ΑΒΡΑΑΜ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΘΑΡΑ ΗΤΑΝ 70 ΕΤΩΝ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΕΣΗ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ: «26 Καὶ ἔζησε Θάρα ἑβδομήκοντα ἔτη καὶ ἐγέννησε τὸν Ἅβραμ καὶ τὸν Ναχὼρ καὶ τὸν Ἀρράν.» (Γένεσις 11:26)

Ο ΘΑΡΑ ΕΖΗΣΕ 205 ΕΤΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΕΣΗ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ: «31 καὶ ἔλαβε Θάρα τὸν Ἅβραμ υἱὸν αὐτοῦ καὶ τὸν Λὼτ υἱὸν Ἀρράν, υἱὸν τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ, καὶ τὴν Σάραν τὴν νύμφην αὐτοῦ, γυναῖκα Ἅβραμ τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ, καὶ ἐξήγαγεν αὐτοὺς ἐκ τῆς χώρας τῶν Χαλδαίων πορευθῆναι εἰς γῆν Χαναὰν καὶ ἦλθον ἕως Χαρρὰν καὶ κατῴκησεν ἐκεῖ. 32 καὶ ἐγένοντο πᾶσαι αἱ ἡμέραι Θάρα ἐν γῇ Χαρρὰν διακόσια πέντε ἔτη, καὶ ἀπέθανε Θάρα ἐν Χαρράν.» (Γένεσις 11:31-32)

ΕΦΟΣΟΝ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΑΒΡΑΑΜ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΟΤΑΝ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΘΑΡΑ ΗΤΑΝ 70 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕ ΕΚ ΤΗΣ ΧΑΡΡΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ (ΑΠΟ ΤΑ 70 ΕΩΣ ΤΑ 205) ΑΛΛΑ 135 ΕΤΗ, ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΒΡΑΑΜ, ΑΝΑΧΩΡΗΣΕ ΕΚ ΤΗΣ ΧΑΡΡΑΝ ΜΕΤΑ ΤΑ 135 ΕΤΗ ΤΟΥ.

ΠΩΣ ΟΜΩΣ Η ΓΕΝΕΣΗ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ?: «4 καὶ ἐπορεύθη Ἅβραμ, καθάπερ ἐλάλησεν αὐτῷ Κύριος, καὶ ᾤχετο μετ’ αὐτοῦ Λώτ. Ἅβραμ δὲ ἦν ἐτῶν ἑβδομηκονταπέντε, ὅτε ἐξῆλθε ἐκ Χαρράν. 5 καὶ ἔλαβεν Ἅβραμ Σάραν τὴν γυναῖκα αὐτοῦ καὶ τὸν Λὼτ υἱὸν τοῦ ἀδελφοῦ αὐτοῦ καὶ πάντα τὰ ὑπάρχοντα αὐτῶν, ὅσα ἐκτήσαντο, καὶ πᾶσαν ψυχήν, ἣν ἐκτήσαντο ἐκ Χαρράν, καὶ ἐξήλθοσαν πορευθῆναι εἰς γῆν Χαναάν. » (Γένεσις 12:4-5)

Προτού λοιπόν συζητήσουμε αυτά που έχουν σημασία ας σου απαντήσω σχετικά με αυτό το ερώτημα που θέτεις.
ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΒΡΑΑΜ, ΑΝΑΧΩΡΗΣΕ ΕΚ ΤΗΣ ΧΑΡΡΑΝ ΜΕΤΑ ΤΑ 135 ΕΤΗ ΤΟΥ.
Ο συλλογισμός αυτός είναι λάθος γιατί βασίζεται σε αυτό που λέει ο Στέφανος ο οποίος Στέφανος λέει κάτι που δεν υφίσταται πραγματικά.... γιατί ο Θάρα παρέμεινε στην Χαράν όπου και πέθανε σε ηλικία 205 ετών....πριν τον θάνατό του όμως, ο Αβραάμ παίρνοντας μαζί του την γυναίκα του και τον ανιψιό του, τον Λωτ, τον εγκατέλειψαν συνεχίζοντας εκείνοι το ταξίδι προς την Χαναάν. Συνεπώς η Γένεσις καλώς λέει ότι έφυγε στα 75 του.

Ο Στέφανος λέγοντας : κἀκεῖθεν μετὰ τὸ ἀποθανεῖν τὸν πατέρα αὐτοῦ μετῴκισεν αὐτὸν εἰς τὴν γῆν ταύτην εἰς ἣν ὑμεῖς νῦν κατοικεῖτε· προφανώς κάνει κάποιο λάθος. Ουδείς αλάνθαστος φυσικά. Αυτό το ξέρει άλλωστε και το ανιψάκι μου που πάει δημοτικό αφού ο Αβραάμ έκανε τον Ισαάκ στα 100 (!) έχοντας φυσικά ήδη εγκαταλείψει τον πατέρα του, ο οποίος εννοείται δεν ήταν νεκρός.

Τα πράγματα λοιπόν έγιναν ως εξής :

Γένεσις 11:31 καὶ ἔλαβε Θάρα τὸν ῞Αβραμ υἱὸν αὐτοῦ καὶ τὸν Λὼτ υἱὸν ᾿Αρράν, υἱὸν τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ, καὶ τὴν Σάραν τὴν νύμφην αὐτοῦ, γυναῖκα ῞Αβραμ τοῦ υἱοῦ αὐτοῦ, καὶ ἐξήγαγεν αὐτοὺς ἐκ τῆς χώρας τῶν Χαλδαίων πορευθῆναι εἰς γῆν Χαναὰν καὶ ἦλθον ἕως Χαρρὰν καὶ κατῴκησεν ἐκεῖ. 32 καὶ ἐγένοντο πᾶσαι αἱ ἡμέραι Θάρα ἐν γῇ Χαρρὰν διακόσια πέντε ἔτη, καὶ ἀπέθανε Θάρα ἐν Χαρράν.

Συνεπώς ο Θάρα παίρνει τον Αβράμ και την Σάρα και καθοδόν προς Χαναάν μένει στην Χαράν που ήταν ενδιάμεση πόλη (βόρεια της Συριακής ερήμου). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο Αβράμ παρέμεινε εκεί έως τον θάνατο του Θάρα. Αφού όπως μας πληροφορεί η Γένεσις στα 75 του (πριν πεθάνει ο Θάρα) ο Θεός τον καλεί να εξέλθει τη γη του πατρός του:

Γένεσις 12:1ΚΑΙ εἶπε Κύριος τῷ ῞Αβραμ· ἔξελθε ἐκ τῆς γῆς σου καὶ ἐκ τῆς συγγενείας σου καὶ ἐκ τοῦ οἴκου τοῦ πατρός σου καὶ δεῦρο εἰς τὴν γῆν, ἣν ἄν σοι δείξω· 2 καὶ ποιήσω σε εἰς ἔθνος μέγα καὶ εὐλογήσω σε καὶ μεγαλυνῶ τὸ ὄνομά σου, καὶ ἔσῃ εὐλογημένος· 3 καὶ εὐλογήσω τοὺς εὐλογοῦντάς σε καὶ τοὺς καταρωμένους σε καταράσομαι· καὶ ἐνευλογηθήσονται ἐν σοὶ πᾶσαι αἱ φυλαὶ τῆς γῆς. 4 καὶ ἐπορεύθη ῞Αβραμ, καθάπερ ἐλάλησεν αὐτῷ Κύριος, καὶ ᾤχετο μετ᾿ αὐτοῦ Λώτ. ῞Αβραμ δὲ ἦν ἐτῶν ἑβδομηκονταπέντε, ὅτε ἐξῆλθε ἐκ Χαρράν. 5 καὶ ἔλαβεν ῞Αβραμ Σάραν τὴν γυναῖκα αὐτοῦ καὶ τὸν Λὼτ υἱὸν τοῦ ἀδελφοῦ αὐτοῦ καὶ πάντα τὰ ὑπάρχοντα αὐτῶν, ὅσα ἐκτήσαντο, καὶ πᾶσαν ψυχήν, ἣν ἐκτήσαντο ἐκ Χαρράν, καὶ ἐξήλθοσαν πορευθῆναι εἰς γῆν Χαναάν.
ΠΩΣ ΟΜΩΣ Η ΓΕΝΕΣΗ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ?
όπως γνωρίζεις , αφού έθεσες ο ίδιος το ερώτημα, δεν ήταν η Γένεσις που μας πληροφορεί διαφορετικά, αλλά ο Στέφανος.

Αυτά εν ολίγοις , ρώτησε τίποτα δυσκολότερο :D αλλιώς να προχωρήσουμε επί του θέματος.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ

133
LEVIATHANSTITS έγραψε:ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΘΥΜΟΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΩ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ, ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΔΙΑΛΕΧΤΩ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ?
:hmmm
Αδελφέ μου,αν μου επιτρέπεις,δεν είναι δυνατόν,να κρίνεις την πνευματικότητα των υπολοίπων μέσω μιας ερώτησης,είναι πολλά που την καθορίζουν.
Ειναι σαν να προσπαθείς να βάλεις σε ενα τσουβάλι τον ουρανό ολόκληρο!
Και αν κάποιος δεν σου δώσει την ικανοποιητική απάντηση,σημαίνει οτι είναι κατώτερος πνευματικά απο σένα και δεν θα συζητήσεις μαζί του;
Δεν είναι αυτο υψηλοφροσύνη;

Οι καιροί είναι πονηροί και οι πλάνες πολλές,νομίζω είναι φυσικό κάποιος να ρωτάει κάποια πράγματα και κυρίως τις πηγές των λόγων του άλλου και φυσικά εφόσον είναι εκ Θεού ,δεν θα έχει προβλημα να εκφράσει την αλήθεια.

Re: ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ

134
ΑΔΕΛΦΕ LAPTONA ΔΕΝ ΜΕ ΕΠΕΙΣΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ.

ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΟΜΩΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.

ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ.

ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ «ΤΩΒΙΤ», ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΤΩΒΙΤ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΤΟ ΕΞΗΣ:

«4 καὶ ὅτε ἤμην ἐν τῇ χώρᾳ μου ἐν τῇ γῇ Ἰσραὴλ νεωτέρου μου ὄντος, πᾶσα φυλὴ τοῦ Νεφθαλὶμ τοῦ πατρός μου ἀπέστη ἀπὸ τοῦ οἴκου Ἱερουσολύμων, τῆς ἐκλεγείσης ἀπὸ πασῶν τῶν φυλῶν Ἰσραὴλ εἰς τὸ θυσιάζειν πάσας τὰς φυλάς· καὶ ἡγιάσθη ὁ ναὸς τῆς κατασκηνώσεως τοῦ Ὑψίστου καὶ ᾠκοδομήθη εἰς πάσας τὰς γενεὰς τοῦ αἰῶνος. 5 καὶ πᾶσαι αἱ φυλαὶ αἱ συναποστᾶσαι ἔθυον τῇ Βάαλ τῇ δαμάλει καὶ ὁ οἶκος Νεφθαλὶμ τοῦ πατρός μου. 6 κἀγὼ μόνος ἐπορευόμην πλεονάκις εἰς Ἱεροσόλυμα ἐν ταῖς ἑορταῖς, καθὼς γέγραπται παντὶ τῷ Ἰσραὴλ ἐν προστάγματι αἰωνίῳ, τὰς ἀπαρχὰς καὶ τὰς δεκάτας τῶν γεννημάτων καὶ τὰς πρωτοκουρίας ἔχων· » (Τωβίτ 1:4-6)

ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΦΥΛΗ ΝΕΦΘΑΛΙΜ (ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΕΚΑ ΦΥΛΕΣ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΙΣΡΑΗΛ) ΑΠΟΣΤΑΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ 932 π.Χ.

ΤΟΤΕ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΔΙΕΣΧΙΣΘΕΙ ΣΕ ΔΥΟ ΚΡΑΤΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ Η ΝΟΤΙΑ ΙΟΥΔΑΙΑ.

ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΤΩΒΙΤ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΝΕΩΤΕΡΟΣ.

ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: «10 καὶ ὅτε ᾐχμαλωτίσθημεν εἰς Νινευῆ, πάντες οἱ ἀδελφοί μου καὶ οἱ ἐκ τοῦ γένους μου ἤσθιον ἐκ τῶν ἄρτων τῶν ἐθνῶν· 11 ἐγὼ δὲ συνετήρησα τὴν ψυχήν μου μὴ φαγεῖν, 12 καθότι ἐμεμνήμην τοῦ Θεοῦ ἐν ὅλῃ τῇ ψυχῇ μου. 13 καὶ ἔδωκεν ὁ Ὕψιστος χάριν καὶ μορφὴν ἐνώπιον Ἐνεμεσσάρου, καὶ ἤμην αὐτοῦ ἀγοραστής· 14 καὶ ἐπορευόμην εἰς τὴν Μηδίαν καὶ παρεθέμην Γαβαήλῳ τῷ ἀδελφῷ Γαβρία ἐν Ράγοις τῆς Μηδίας ἀργυρίου τάλαντα δέκα. 15 Καὶ ὅτε ἀπέθανεν Ἐνεμεσσάρ, ἐβασίλευσε Σενναχηρὶμ ὁ υἱὸς αὐτοῦ ἀντ’ αὐτοῦ, καὶ αἱ ὁδοὶ αὐτοῦ ἠκαταστάθησαν, καὶ οὐκ ἔτι ἠδυνάσθην πορευθῆναι εἰς τὴν Μηδίαν.» (Τωβίτ 1:10-15)

ΑΥΤΗ Η ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΑΜΑΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΣΣΥΡΙΟΥΣ ΤΟ 722 π.Χ.

ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΟ 14ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: «1 ΚΑΙ ἐπαύσατο ἐξομολογούμενος Τωβίτ. 2 καὶ ἦν ἐτῶν πεντηκονταοκτώ, ὅτε ἀπώλεσε τὰς ὄψεις, καὶ μετὰ ἔτη ὀκτὼ ἀνέβλεψε. καὶ ἐποίει ἐλεημοσύνας καὶ προσέθετο φοβεῖσθαι Κύριον τὸν Θεὸν καὶ ἐξωμολογεῖτο αὐτῷ.» (Τωβίτ 14:1-2)

ΔΗΛΑΔΗ Ο ΤΩΒΙΤ ΩΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΣ ΣΤΗ ΝΙΝΕΥΗ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 58 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΞΑΝΑΒΡΗΚΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΕΤΗ ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΤΩΒΙΤ.

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: «11 καὶ νῦν, παιδία, ἴδετε τί ἐλεημοσύνη ποιεῖ, καὶ τί δικαιοσύνη ρύεται. καὶ ταῦτα αὐτοῦ λέγοντος, ἐξέλιπεν ἡ ψυχὴ αὐτοῦ ἐπὶ τῆς κλίνης· ἦν δὲ ἐτῶν ἑκατὸν πεντηκονταοκτώ, καὶ ἔθαψαν αὐτὸν ἐνδόξως.» (Τωβίτ 14:11)

ΑΡΑ Ο ΤΩΒΙΤ ΕΖΗΣΕ 100 ΕΤΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΥΦΛΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΝΙΝΕΥΗ.

Ο ΔΕ ΥΙΟΣ ΤΟΥ Ο ΤΩΒΙΑΣ «ἀπέθανεν ἐτῶν ἑκατὸν εἰκοσιεπτὰ ἐν Ἐκβατάνοις τῆς Μηδίας. 15 καὶ ἤκουσε πρὶν ἢ ἀποθανεῖν αὐτὸν τὴν ἀπώλειαν Νινευῆ» (Τωβίτ 14:14-15)

ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΝΙΝΕΥΗ ΕΠΕΣΕ ΠΕΡΙ ΤΟ 612 π.Χ.

ΑΡΑ Ο ΤΩΒΙΤ ΠΕΘΑΝΕ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΝΙΝΕΥΗ ΚΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΤΩΒΙΑΣ ΠΕΘΑΝΕ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ.

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΛΩΣΤΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΩΒΙΤ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΕΙ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΤΟΥ ΤΩΒΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΙΝΕΥΗ. «8 καὶ νῦν, τέκνον, ἄπελθε ἀπὸ Νινευῆ, ὅτι πάντως ἔσται ἃ ἐλάλησεν ὁ προφήτης Ἰωνᾶς.» (Τωβίτ 14:8)

ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΕΓΩ ΠΩΣ Ο ΤΩΒΙΑΣ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ 158 ΕΤΗ, ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΖΗΣΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΑΙΩΝΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ 932 π.Χ. ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ 612 π.Χ. (932-612=320) ?

ΒΕΒΑΙΑ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΜΗΝ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ, ΔΙΟΤΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΩΣ ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ.
ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ Σ’ ΑΥΤΗ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ.

Re: ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΑ

135
LEVIATHANSTITS έγραψε:
ΒΕΒΑΙΑ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΜΗΝ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ, ΔΙΟΤΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΩΣ ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ.
ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ Σ’ ΑΥΤΗ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ.
[/b]
Για όσους προσέρχονται σ' αυτή ή για όσους προσέρχονται σε εσένα με πνεύμα μαθητείας?

Δεν άλλαξες καθόλου τελικά τόσα χρόνια. STITS, STITS3, STITS4, ΧρηστοςSTITS, και τελικά Leviathan STITS. Ή μάλλον άλλαξες. Και από τις μεταφράσεις καθολικών προφητειών με το systran και τις άρες μάρες κουκουνάρες, πέρασες στο να γράψεις ολόκληρο βιβλίο, έκανες φόρουμ, βρήκες θαυμαστές και οπαδούς που όσο λιγότερα καταλαβαίνουν τόσο πιο πολύ ΣΑΣ θαυμάζουν, και αποδεικνύεις πλέον εμπράκτως το πως η γνώση φυσιοί αναγορεύοντας σε φαρισαίους όσους δεν προσέρχονται σε εσένα με πνεύμα μαθητείας.

Τα ίδια παντελάκι μου τα ίδια παντελή μου.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.esoterica.gr/forums/topic.asp?whichpage=2&ARCHIVEVIEW=&TOPIC_ID=7342
ΥΓ. Ο κυριακόπουλος του τότε είναι ο γνωστός gladiator του τώρα, αφού περασε και μερικά φόρα με το όνομα κωνσταντίνος. Κοινό σημείο των δύο το ότι ο Ιωάννης είναι ο καθήμενος του Αποκ 19 και θα πολεμήσει με τον αντίχριστο. Πιθανότατα κοινό σημείο και το Τραχώνι.
Απάντηση

Επιστροφή στο “"Ο Καιρός γάρ εγγύς"”

cron