Γρηγοριανό ή Γρηγορανό ημερολόγιο;

1
Σε αυτό το θέμα θα εξετάσουμε μήπως τελικά το Γρηγοριανό ημερολόγιο δεν ήταν Γρηγοριανό αλλά Γρηγορανό, αφού όπως γνωρίζουμε από τον βίο και το έργο του Νικηφόρου Γρηγορά ο μεγάλος αυτός πανεπιστήμωνας έμεινε γνωστός για την πρόταση μεταρρύθμισης του Ιουλιανού ημερολογίου και την διόρθωση του 254 χρόνια πριν κάνει την αλλαγή ο Πάπας Γρηγόριος ΙΓ'. Μήπως τελικά το Γρηγοριανό ημερολόγιο ήταν Γρηγορανό (του Γρηγορά);;;

Νικηφόρος Γρηγοράς (wikipedia)
Ο Νικηφόρος Γρηγοράς (1295−1360) ήταν Βυζαντινός ιστορικός συγγραφέας, λόγιος, θεολόγος, ρήτορας, μαθηματικός και αστρονόμος[1], πολέμιος θρησκευτικών αντιλήψεων του Μεσαίωνα. Προικισμένος με εξαιρετική ευφυία, κέρδισε τη συμπάθεια και την υποστήριξη του δασκάλου του, Θεόδωρου Μετοχίτη. Διαδραμάτισε πρωτεύοντα ρόλο και στην πολιτική, σε μια κρίσιμη περίοδο για το Βυζάντιο, που συνταρασσόνταν από εμφύλιους πολέμους και μεγάλες θεολογικές διαμάχες.

Βιογραφία

Γεννήθηκε στην Ηράκλεια Ποντική, αλλά μετακόμισε νωρίς στην Κωνσταντινούπολη, όπου η φήμη του για τα γράμματα έλκυσε την προσοχή του αυτοκράτορα Ανδρόνικου Β΄ Παλαιολόγου που τον διόρισε «χαρτοφύλακα» (διευθυντή των αρχείων). Το 1324 ο Γρηγοράς πρότεινε (σε μια διατριβή του που ακόμα υπάρχει)[2] τη μεταρρύθμιση του ημερολογίου, κάτι που ο Ανδρόνικος αρνήθηκε να πραγματοποιήσει από φόβο λαϊκών αντιδράσεων. Οι αλλαγές υιοθετήθηκαν σχεδόν απαράλλακτες και επιβλήθηκαν 254 χρόνια αργότερα από τον Πάπα Γρηγόριο ΙΓ΄.

Όταν ο Ανδρόνικος εκθρονίστηκε το 1328 από τον εγγονό του Ανδρόνικο Γ΄ Παλαιολόγο, ο Γρηγοράς τον ακολούθησε και παραιτήθηκε για να ζήσει ως ιδιώτης. Δέχθηκε επίθεση από τον διάσημο μοναχό της Καλαβρίας, τον Βαρλαάμ, και όταν πείστηκε να τον αντιμετωπίσει σε δημόσιο διάλογο, συνέτριψε τον αντίπαλό του. Το γεγονός αυτό εκτόξευσε τη φήμη του και πολλαπλασίασε τους μαθητές που τον ακολουθούσαν.

Ο Γρηγοράς παρέμεινε πιστός στον πρεσβύτερο Ανδρόνικο ως το τέλος του, αλλά μετά τον θάνατο του τελευταίου κέρδισε τη συμπάθεια του μικρού Ανδρόνικου, ο οποίος τον διόρισε διαπραγματευτή στις αποτυχημένες συζητήσεις για ένωση των Εκκλησιών Βυζαντίου-Ρώμης με τον Πάπα Ιωάννη ΚΒ΄ (1333). Ο Γρηγοράς στη συνέχεια έπαιξε σημαντικό ρόλο στις διαμάχες περί ησυχασμού, διαφωνώντας ανοιχτά με τις απόψεις του κυριότερου πρεσβευτή του κινήματος, του Γρηγόριου Παλαμά. Στη μεγάλη ησυχαστική διαμάχη που ξέσπασε το 1340 με κύριο υποκινητή τον Βαρλαάμ, ο Γρηγοράς αν και αντίθετος με τις απόψεις τού ησυχασμού, τους υποστηρικτές του οποίου αποκαλούσε «ομφαλοσκόπους», δεν αναμίχθηκε στην αρχή ενεργά, παρόλο που με διάφορες επιστολές προσπάθησε να πείσει τους φίλους του να το καταδικάσουν. Μετά την αναγνώριση του ησυχασμού από τη σύνοδο του 1351, ο Γρηγοράς αρνήθηκε να συμβιβαστεί και παρέμεινε, ουσιαστικά, έγκλειστος σε μοναστήρι για δύο χρόνια. Για το τέλος της ζωής του δεν γνωρίζουμε τίποτα.

Ιδιαίτερη αναφορά
...Ο Νικηφόρος Γρηγοράς, βυζαντινός πολυίστορας, φιλόσοφος, θεολόγος, αστρονόμος, από τους σημαντικότερους πνευματικούς άνδρες και ανθρωπιστές του 14ου αι. μαθητής του Θεόδωρου Μετοχίτη και ευνοούμενος του αυτοκράτορα Ανδρόνικου Β΄ Παλαιολόγου, το 1326 στάλθηκε επικεφαλής διπλωματικής αποστολής στον κράλη της Σερβίας Στέφανο Γ΄ Ούρεση με σκοπό τη σύναψη συμμαχίας με τους Σέρβους[3], έγραφε το 1330 «..εκείθεν, εις το Σκοπίων πολίχνιον καταλύομεν εν όροις ήδη των Τριβαλλών».[4]...

Εργογραφία

Το σημαντικότερο συγγραφικό έργο του Γρηγορά ήταν η «Ρωμαϊκή Ιστορία»[5] σε 37 βιβλία, που αφορούσε στα χρόνια μεταξύ 1204-1359 και που αποτελεί συνέχεια και συμπλήρωμα της ιστορίας του Γεώργιου Παχυμέρη. Ο Γρηγοράς ήταν επιμελής ιστορικός, αλλά η γραφή του πομπώδης και επιτηδευμένη. Στα κείμενά του αφιερώνει υπερβολικά πολύ χώρο σε θρησκευτικά ζητήματα και δογματικές διαμάχες. Η Ρωμαϊκή Ιστορία συμπληρώνει, επίσης, το έργο του Ιωάννη ΣΤ΄ Καντακουζηνού και, συνεπώς, ο αναγνώστης καλό θα ήταν να διαβάσει τους δύο παράλληλα.
Τα υπόλοιπα γραπτά του Γρηγορά που (με ελάχιστες εξαιρέσεις) παραμένουν ανέκδοτα αποδεικνύουν την πολύπλευρη προσωπικότητά του. Ανάμεσα τους, ξεχωρίζει η ιστορία της διαμάχης του με τον Παλαμά, βιογραφίες του θείου και διδασκάλου του Ιωάννη (Μητροπολίτη Ηρακλείας) καθώς και του μάρτυρα Κορδάτου Αντιοχείας. Έγραψε, επίσης, επικήδειους λόγους για τον Θεόδωρο Μετοχίτη και τους δύο αυτοκράτορες Ανδρόνικους, σχόλια για την ιστορική περιπέτεια του Οδυσσέα, ερμηνείες των πραγματειών του Συνέσιου περί ονείρων, σημειώσεις για την ορθογραφία και τη σημασία αμφίβολων λέξεων της εποχής του, ένα φιλοσοφικό διάλογο με τίτλο «Φλωρέντιος» ή «Περί Σοφίας», γεωγραφικές[6] και αστρονομικές μελέτες για τον υπολογισμό των ημερομηνιών του Πάσχα, για τον αστρολάβο και για την πρόβλεψη των ηλιακών εκλείψεων[7], και, τέλος, πολυάριθμες επιστολές (161)[8].

Περί των υβριζόντων την αστρονομίαν
Πως δει κατασκευάζειν αστρολάβον
Πρός τινα φίλον
Αντιλογία ή Αναίρεσις
Φιλομαθής ή περί υβριστών διάλογοι (1331)
Φλωρέντιος ή περί σοφίας (1341)
Περί ενυπνίων του Συνεσίου (Υπόμνημα)
Εις Ανδρόνικον Γ΄
Εις μέγαν λογοθέτην Θεόδωρον Μετοχίτην
Αντιρρητικά Α΄
Αντιρρητικά Β΄

Ε. Θεοδοσίου, Β.Ν. Μανιμάνης, M.S. Dimitrijevic, Ε. Δανέζης:(Αγγλικά)"The Greatest Byzantine Astronomer Nicephoros Gregoras and Serbs" στις Δημοσιεύσεις του Αστεροσκοπείου του Βελιγραδίου (Publ.Astron.Obs.Belgrade), Νο. 80 (2006), σελ. 269-274
http://www.documentacatholicaomnia.eu/3 ... goras.html
(Ελληνικά)Αυθεντικό ελληνικό κείμενο από την Greek Opera Omnia
http://www.aob.bg.ac.rs/paob/80/pdf/269-274.pdf
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Γρηγοριανό ή Γρηγορανό ημερολόγιο;

2
Πολλοί έχουν μιλήσει για διάφορα ημερολογια κατά καιρους.

Την εποχη του 1924 όμως το κρατος ακολουθουσε για τις συναλλαγές του με τα άλλα κράτη το "Παπικό" Γρηγοριανό ημερολόγιο.
(Ο παππας ρωμης ειχε δυναμη ως γνωστων και μεγάλη επιροη...!!!)
Όταν αλλάξανε το ημερολόγιο για τα εκκλησιαστικά (παρανόμως), αντικαταστάθηκε το εκκλησιαστικό (Ιουλιανό), με το πολιτικό (Γρηγοριανό του πάπα ρώμης - των λατίνων).

Όλες οι αναφορες οι κρατικές αυτο λενε, οπότε ΟΛΕΣ οι προσπάθειες των νεοημερολογιτων να "ξεφύγουν" τα αναθεματα των πατέρων..., πέφτουν στον βρόντο....!!!

Οι προσπάθειες αποφυγής των αναθεμάτων των νεοημερολογητών και τα τεχνάσματά τους - οι ρητορίες τους, ειναι απίστευτες...

Εξισωση του εκκλησιαστικού ημερολογίου με το πολιτικό (γρηγοριανό του πάπα ρώμης) έγινε....!!!

Τα πάντα προσπαθουν.... Εκτος από ένα...!!!
Την μετάνοια και την επιστροφή τους εντος της εκκλησίας του Θεού...

Μην ξεχνάτε οτι οι πατέρες έριχναν τα αναθέματα για την αλλαγή του ημερολογιου και του πασχαλίου με αφορμή την παπικη ουνία και τον φόβο φραγκέματος, εκτος του οτι απαγορευεται να μετατεθει το πασχα..!!!
Οχι για την "ακριβεια του χρόνου" που ποτε δεν ενοιαζε την εκκλησια...

Επισης ειναι ολοφανερο οτι ΔΕΝ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΣΥΝΕΟΡΤΑΖΟΥΝ με τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ (τουλάχιστον οχι απο δικο τους φταιξιμο, και ιδιάτερα με τους λατίνους και την ουνία τους)

Η παπική ουνία τότε εφτανε σε τέτοιο σημείο που ελεγαν στους ορθοδοξους "κρατηστε τα παντα στην ορθοδοξία οπως τα εχετε κ μην αλλαζετε τιποτα....μόνο μνημονευστε τον πάπα στα διπτυχα σας.... (Παπικη ουνια σε ολο της το μεγαλείο)...!!!

Ο πάπας μνημονευεται απο τους νεοημερολογιτες εδω και 50 χρόνια...!!!
Στην αρχη διακριτικα και κρυφά και τώρα πλέον που πλησιάζει κ ο αντχριστος και τα σχέδια έφτασαν στο τέλος τους, εντελώς απροκάλυπτα....!!!

Η αιρετικη εγκυκλιος του 1920 ήταν ξεκάθαρη ως προς τα παντα...
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Re: Γρηγοριανό ή Γρηγορανό ημερολόγιο;

3
Χαλάς την ουσία του θέματος ομγ...εστίασε στο ότι πολύ πριν τον Πάπα Γρηγόριο και τον Λίλιο ο Γρηγοράς είχε προτείνει λύση σχετικά με το ημερολογιακό ζήτημα της αστρονομικής απόκλισης των ημερών. Αν αυτός ο δύστυχος ο Παλαιολόγος - που χαρακτηρίζεται από σειρά σφαλμάτων σε πολιτικό και θρησκευτικό επίπεδο - είχε δεχτεί την πρόταση του πανεπιστήμωνα Γρηγορά τώρα δεν θα ήμασταν εδώ να συζητάμε σχετικά με τη διάσπαση ανάμεσα σε παλαιό και νέο γιατί πολύ απλά δεν θα είχε γίνει ποτέ κλοπή της ανακάλυψης από το πάπα, επομένως δεν θα είχε ληφθεί ποτέ η μεταρρύθμιση που έγινε ως "εκ-φράγκεμα" , αφού θα είχε αποδοθεί σε έλληνα επιστήμωνα στο πλαίσιο της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Γρηγοριανό ή Γρηγορανό ημερολόγιο;

4
Βασικά αυτό που με παρακίνησε να γράψω αυτά που έγραψα ήταν οτι έχουν γίνει ΑΠΕΙΡΕΣ προσπάθειες (αποτυχημένες φυσικά) στο παρελθόν, εκ του νέου ημερολογίου ....να "χρυσώσουν το χάπι" με γελοίες δικαιολογίες.
(δηλαδή αντί να μετανοήσουν για το σχίσμα και την αίρεσή τους....προσπαθούν να ξεγλυστρήσουν από τα αναθέματα που υπάρχουν από τους πατέρες για την αλλαγή του ημερολογίου (καλενδαρίου) αλλά και του Πασχαλίου, αλλά και των καινοτομιών τους (βλέπε πανορθόδοξος του 1848), με διάφορες "δικαιολογίες" του στυλ, "οι νεοημερολογίτες δεν ακολούθησαν το γρηγοριανό αλλά το διορθωμένο ιουλιανό" (λες και το γρηγοριανό δεν ήταν διόρθωση του Ιουλιανού ή λες και η εκκλησία δεν ακολούθησε το κρατικό - γρηγοριανό ημερολόγιο) καθώς επίσης και άλλες γελοίες δικαιολογίες (για αδαής ανθρώπους μάλλον) που γράφτηκαν από διάφορους κατά καιρούς για να δικαιολογήσουν το σχίσμα τους και την καινοτομία τους και να ρίξουν στάχτη στα μάτια των απλών ανθρώπων.... όπως πχ. οτι το ημερολόγιο των νεοημερολογιτών είναι κάποιο "άλλο" ημερολόγιο (γενικότερα) και όχι τι Παπικό Γρηγοριανό..

Κουραφέξαλα δηλαδή.
(μάλλον φαντάζονται και οτι θα μπορέσουν να ξεγελάσουν και τον Θεό, ποιός ξέρει....)

Το Πολιτικό ήταν το Γρηγοριανό - ίδιο με αυτό που ακολουθούσαν τόσα άλλα κράτη λόγω της τεράστιας επιρροής του Πάπα για τις συναλλαγές τους.... και όταν το άλλαξε για τα εκκλησιαστικά (παρανόμως και δια της βίας και χωρίς να υπάρχει κάποια ανάγκη σοβαρή και επείγουσα για την Εκκλησία - πλην των σχεδίων των μασόνων και των σκοτεινών δυνάμεων για τον Οικουμενισμό και τον αντίχριστο) είχαμε "ταύτιση του εκκλησιαστικού με το πολιτικό" (δηλαδή με λίγα λόγια η εκκλησία έκανε σχίσμα και καινοτόμησε ακολουθόντας το γρηγοριανό ημερολόγιο και προσβάλλοντας αποφάσεις πανορθόδοξων και οικουμενικών συνόδων...!!!

Διέκρινα οτι έπρεπε να παρέμβω για να "προλάβω το πιθανό κακό" και να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα....για να μην εξελιχθεί σε λάθος δρόμους το thread (να μην δηλαδή οδηγηθούμε σε νέες δικαιολογίες για το σχίσμα και την καινοτομία του νέου ημερολογίου)...

Από εκεί και πέρα, συνεχίστε κανονικά ο,τι θέλετε, εγώ την διασάφηση κάποιων πραγμάτων (προστατευτικά) την έκανα πάντως...

Φανταστικές υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε όσες θέλουμε....σε στυλ "τι θα γινότανε ΑΝ...", κλπ...!!!!

Η πραγματικότητα όμως (το φράγκεμα και ο Οικουμενισμός των νεοημερολογιτών και των έχοντας εν γνώση κοινωνία με αυτούς) είναι μπροστά μας και τα βλέπουμε να υπάρχουν και να εξελίσσονται προς το χειρότερο...!!!!

Εφόσον η διασάφηση έγινε,...συνεχίστε παρακαλώ...:-)
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Re: Γρηγοριανό ή Γρηγορανό ημερολόγιο;

5
Ωραία, λέτε ότι το Γρηγοριανό ημερολόγιο είναι φράγκεμα. Δηλαδή αν γινόταν επίσημα μία απόρριψη του παπικού ημερολογίου του Γρηγορίου και ακολουθούσε υιοθέτηση των αλλαγών που πρότεινε ο Γρηγοράς εφαρμόζοντας ένα διαφορετικό ημερολόγιο , αυτό του Γρηγορά, τότε δεν θα λυνόταν κάθε διαφορά που σχετίζεται με το "φράγκεμα";
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Γρηγοριανό ή Γρηγορανό ημερολόγιο;

6
LAPTONAS έγραψε:Ωραία, λέτε ότι το Γρηγοριανό ημερολόγιο είναι φράγκεμα. Δηλαδή αν γινόταν επίσημα μία απόρριψη του παπικού ημερολογίου του Γρηγορίου και ακολουθούσε υιοθέτηση των αλλαγών που πρότεινε ο Γρηγοράς εφαρμόζοντας ένα διαφορετικό ημερολόγιο , αυτό του Γρηγορά, τότε δεν θα λυνόταν κάθε διαφορά που σχετίζεται με το "φράγκεμα";

Η ουσία του θέματος Laptona δεν είναι το ημερολόγιο καθεαυτώ, ούτε η ακρίβεια του χρόνου.

Η ουσία είναι σε αυτά που είχα πει και πριν σε άλλο post.

Γιατί έγιναν ΤΡΕΙΣ (!!!) ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ μέσα σε ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ (!!!) ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ (το Νέο Ημερολόγιο)..???? Γιατί φτάσανε στο σημείο να ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΟΥΝ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΝΑ ακολουθήσει το ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ και ΠΑΣΧΑΛΙΟ???

α) Υπήρχε ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΗ "ΠΑΠΙΚΗ ΟΥΝΙΑ".
Οι λατίνοι θέλανε με κάθε τρόπο (τις περισσότερες φορές με ΥΠΟΥΛΟΥΣ τρόπους να ΥΠΟΤΑΞΟΥΝ και να ΦΡΑΓΚΕΨΟΥΝ τους Ορθοδόξους.
Ντυνόντουσαν σαν ορθόδοξοι κλπ και προσπαθούσαν να προσυλητίσουν τους ορθοδόξους με κάθε τρόπο.

Φτάνανε στο σημείο μάλιστα να λένε στους ορθοδόξους ---> "Κρατήστε από την Ορθοδοξία σας Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ, ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, αρκεί μόνο να ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΤΕ τον Πάπα Ρώμης στις ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ (για την ορθοδοξία αυτό ισοδυναμεί με ΦΡΑΓΚΕΜΑ και με ΧΑΣΙΜΟ της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, ΑΠΩΛΕΙΑ, ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ, ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, κλπ).

Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΣΤΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ:
phpBB [video]


β) Ο ΕΚΚΟΥΣΙΟΣ ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟΣ με τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.
Γενικά στην Ορθοδοξία οι πατέρες είχαν την τάση να ΜΗ ΘΕΛΟΥΝ εκκούσια (από φταίξιμο της μεριάς των ορθοδόξων) να ΣΥΝΕΟΡΤΑΖΟΥΝ με τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.
Με την αποδοχή του ημερολογίου του Πάπα Ρώμης / Λατίνων, ΕΒΛΕΠΑΝ (με την φώτιση από το Άγιο Πνεύμα) οτι υπήρχε ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΦΡΑΓΚΕΜΑΤΟΣ κλπ., μέσω του ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟΥ. Δηλαδή οτι οι ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟΙ θα αποτελούσαν ΕΝΑΥΣΜΑ και αφορμή για ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (προσυλητισμούς από την παπική ουνία που ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ είχε εξαιρετικά έντονη δράση εκείνο το διάστημα).

γ) Τα πρώτα χρόνια του Χριστιανισμού υπήρχε ΧΑΟΣ στον Χριστιανισμό. Καθένας έκανε όπως νόμιζε.

Στην Πρώτη Οικουμενική Σύνοδο μπήκε τάξη στα εορτολόγια.
ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ από τους Πατέρες ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ το ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ και γενικότερα, στην ορθοδοξία έχουμε μετά από όλες τις Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους (και με όλα όσα απαρτίζουν την ορθοδοξία) ΠΑΡΑΔΟΣΗ με τις Εορτές και της Νηστείες (όπως πχ. με την νηστεία των Αποστόλων)
Φυσικά υπήρχε και το θέμα της μετάθεσης του ΠΑΣΧΑΛΙΟΥ που ως η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ και του ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, ήταν ακόμη πιο αυστηρά τα πράγματα διότι είχε να κάνει και με τον ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟ με τους ΕΒΡΑΙΟΥΣ που ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ οι ΠΑΤΕΡΕΣ...!!!!
Οπότε, ΣΕΒΟΜΕΝΟΙ τις ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ (δεν θέλανε να βλασφημήσουν κατά του Αγίου Πνεύματος ακυρόνοντας Θεοφώτιστες Αποφάσεις του παρελθόντος) και οι κανόνες για το Πασχάλιο ήταν πολύ σημαντικοί για τους Πατέρες και γεμάτοι αυστηρότητα.


Στις ΤΡΕΙΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ, ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΑΝ όποιον ΤΟΛΜΗΣΕΙ να ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ το ΝΕΟ ΚΑΛΕΝΔΑΡΙΟ (Νέο Ημερολόγιο) και Πασχάλιο....!!!!

Θέλανε να αποτρέψουν την ΕΝΤΟΝΗ δράση της ΠΑΠΙΚΗΣ ΟΥΝΙΑΣ και το ΦΡΑΓΚΕΜΑ. Θεοφώτιστοι όπως ήτανε "ΒΛΕΠΑΝΕ ΜΑΚΡΥΑ"....!!!! ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΑΝ το ΚΑΚΟ...!!!

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΦΥΣΙΚΑ η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (δεν ήταν δηλαδή "Ημερολάτρες" ή όπως οι σημερινοί "Δεκατριμερίτες", λες και η ουσία είναι στις ημέρες του χρόνου. Η ουσία είναι στην ΥΠΑΚΟΗ σε αποφάσεις Οικουμενικών και Πανορθόδοξων Συνόδων. Αν κάποιος "ΑΙΡΕΙ" / "ΕΠΙΛΕΓΕΙ" ποια θα κρατήσει και ποιά όχι από την ορθοδοξία, πως είναι δυνατόν να καλείται Ορθόδοξος???).

Μην ξεχνάμε και την Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1848 για τους ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ...!!! Όποιος καινοτομήσει (ή ΣΚΕΦΤΕΙ να καινοτομήσει), ακόμη και αν είναι λαϊκός, ή κληρικός (πχ. Οικουμενικός Πατριάρχης) ή ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ...ΑΝΑΘΕΜΑ λέει.

Άραγε η Αλλαγή του Ημερολογίου δεν είναι "Καινοτομία"? Η κατάργηση νηστείας και οι 30-35 παραβάσεις που προκύπτουν στο Νέο Ημερολόγιο δεν είναι καινοτομία?
Το ότι δήλωσαν γραπτώς οτι θεωρούν "εκκλησίες και συγκληρονόμους της βασιλείας του Θεού τα άλλα δόγματα (τις αιρέσεις)" δεν είναι καινοτομία?
Οι άρσεις αναθεμάτων που ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ τους πατέρες και βλασφημούν κατά του Αγίου Πνεύματος δεν είναι ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ?
Οι αναγνορίσεις μυστηρίων των αιρετικών (πχ. ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΩΝ που είναι καταδικασμένοι από 4η Οικουμενική σύνοδο) δεν είναι καινοτομία?
Η Μνημόνευση του Πάπα στο (σβησμένο πλέον Φανάρι) δεν είναι καινοτομία?
Τα όσα υπογράψανε τα ιδρυτικά μέλη "Νεοημερολογίτες" και "Προτεστάντες" το 1948 στα Παγκόσμια Συμβούλια Εκκλησιών που ιδρύσανε, δεν είναι καινοτομία???
(άρνηση της ορθοδοξίας υπέγραψαν).

Δείτε:
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΛΛΗΣΙΩΝ !!!
phpBB [video]



Είδαμε όμως οτι το 1920 προηγήθηκε της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ (εκκλησιαστικά και νομικά) και ΒΙΑΙΗΣ (και χωρίς να υπάρχει καμία σημαντική ανάγκη ή λόγος για την εκκλησία) αλλαγής του Ημερολογίου, μια ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ όπου φαίνεται ξεκάθαρα ο Οικουμενισμός. Φαίνεται οτι ο Λόγος που αλλαχθηκε το ημερολόγιο ήταν ο Οικουμενισμός.
Δηλαδή φαίνεται (ξαναλέω ΓΡΑΠΤΩΣ) οτι ο Νεοημερολογιτισμός ΔΕΝ είναι σκέτο Νεοημερολογιτισμός, αλλά είναι ΜΑΖΙ Νεοημερολογιτισμός-Οικουμενισμός (αφού το ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ για τον Οικουμενισμό ήταν η αλλαγή του Ημερολογίου για να μπορούν να συνεορτάζουν ορθόδοξοι με αιρετικούς και εφόσον μέσα λέει ΓΡΑΠΤΩΣ οτι θεωρούν "Εκκλησίες" και "Συγκληρονόμους της Βασιλείας του Θεού" τα άλλα δόγματα (δηλαδή τις αιρέσεις)???

Η αιρετική Εγκύκλιος έγινε γνωστή από το 1950 περίπου και μετά αλλά ΥΠΗΡΧΕ από το 1920 (ήταν δηλαδή ΟΝΤΩΣ ΣΧΕΔΙΟ για ΦΡΑΓΚΕΜΑ και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ η αλλαγή του ημερολογίου).

Το 1924 οι εναπομείναντες ορθόδοξοι ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΝ στην ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ διότι ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΦΡΑΓΚΕΨΟΥΝ και διότι ήθελαν να ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΕΣ.

Από την αρχή (μετά την αλλαγή του ημερολογίου) βλέπουμε πχ. στο βιβλιάριο "Ασπίς της Ορθοδόξου Πίστεως" (έτος ~1926-1927) (το οποίο τυγχάνει να έχω κληρονομήσει από τον παππού μου και το έχω ORIGINAL το έχω μπροστά μου, το βλέπω, το πιάνω με τα ίδια μου τα χέρια, το μυρίζω κλπ) οτι άρχισε να φαίνεται η αταξία που προκαλούσε η αλλαγή του ημερολογίου σε διάφορες ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ της Ορθοδοξίας (όπως η νηστεία των αποστόλων αλλά και σε πολλά άλλα)...

Αν τα πιάσουμε ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ τα πράγματα θα δούμε οτι όντως ΚΑΙ ΦΡΑΓΚΕΜΑ έγινε στο νέο ημερολόγιο αλλά ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ. *(βασικά έγινε ΠΡΑΞΗ η αιρετική εγκύκλιος του 1920 όλα αυτά τα χρόνια).

Ένας σημερινός νεοημερολογίτης δηλαδή θα έπρεπε να προβληματίζεται ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ για την ΟΡΘΟΤΗΤΑ της ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥ διότι δεν είναι μόνο θέμα ορθής πίστεως (και σχίσματος και αιρέσεως) αλλά και ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ, διότι οι σχισματικοί ΔΕΝ έχουν έγκυρα μυστήρια και άρα αυτός που είναι σχίσμα ΔΕΝ είναι καν βαπτισμένος έγκυρα (πόσο μάλλον όταν και οι καταδύσεις δεν έχουν γίνει σωστά αλλά με παπικό "ράντισμα").


Και να σε ρωτήσω κάτι ρε συ Laptona (και κάθε Laptona)
Εάν κάποιος ΗΓΕΤΗΣ βγει και πει, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ θα χρησιμοποιούν τον Αφεδρώνα τους (πρωκτό) με ομοφυλοφυλικό τρόπο, εσύ τι θα κάνεις?
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΑΚΟΗ στους ηγέτες ...ΠΡΩΤΑ θα κάτσεις να σου χρησιμοποιήσουν τον αφεδρώνα σου με ομοφυλοφυλικό τρόπο....και μετά θα επαναφέρεις την κατάσταση σε "αντρικό mode"????
Ή μήπως πρώτα θα φροντίσεις για την ακαιρεότητα του αφεδρώνα σου (καθώς τι είσαι όντως άντρας γνήσιος και όχι ημιτασιόν) και αφού διασφαλίσεις οτι έχεις διαφυλαγμένη την ορθή πίστη θα πολεμήσεις για να επανέλθει η κατάσταση όπως ΠΡΙΝ του νόμου για να τον παίρνουν οι άντρες από πίσω με την ΒΙΑ και ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ???

Και αν οι ΠΟΛΛΟΙ τελικά κάθονται και τον τρώνε από πίσω....ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ? Η θα κρατήσεις την πίστη σου όπως την παρέλαβες από τους πατέρες και θα συνεχίσεις χωρίς αυτούς???

(sorry που μπλέκω ένα τόσο σοβαρό θέμα για την θρησκεία με τους ομοφυλόφιλους και με τα αίσχη (όπως το αηδιαστικό του να χρησιμοποιείται ο ανδρικός πρωκτός για "γενετήσια" πράξη από άλλο αρσενικό), αλλά δεν έβρισκα άλλο "σύνδεσμο" για να δημιουργήσω μέσω του γραπτού λόγου "ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ" δυνατό και ταυτόχρονα αρνητικό-αηδιαστικό (για τους ΓΝΗΣΙΟΥΣ άντρες)...!!! Ελπίζω ως προς το "συναίσθημα" να είναι δυνατό το παράδειγμα. Δεν το έβαλα το παράδειγμα για να προσβάλλω κανέναν - πόσο μάλλον την θρησκεία μας και την ορθοδοξία μας κλπ, καταλαβαίνετε φαντάζομαι, έτσι?)

Σε ποιόν θα κάνεις υπακοή? Στον Θεό (μέσω της υπακοής σε πανορθόδοξες και οικουμενικες συνόδους και σε όλα όσα απαρτίζουν την Ορθή Πίστη - Ορθοδοξία).... ή σε κάθε ΟΡΓΑΝΟ των Εβραιοσιωνιστών και της νέας τάξης - των σκοτεινών δυνάμεων που ΥΠΟΥΛΑ φέρει πλήγματα με τις καινοτομίες του στην ορθοδοξία και οδηγεί τους ανθρώπους σε απώλεια???

Εάν δηλαδή ένας πατριάρχης πει ξαφνικά σήμερα οτι αποδέχεται την ιεροσύνη και τα μυστήρια των ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΩΝ, τότε αυτός ο πατριάρχης... δεν θα "Βλασφημεί κατά του Αγίου Πνεύματος"?
Δηλαδή η 4η Οικουμενική Σύνοδος για αυτόν δήθεν "δεν υπάρχει?

Το θέμα δεν έχει ΗΔΗ ΚΡΙΘΕΙ από τους Πατέρες με αναθέματα?

Ένας πατριάρχης που θα αποφάσιζε να έχει ξαφνικά όλη η εκκλησία πλήρη κοινωνία με τους μονοφυσίτες και να αποδέχονται τα μυστήριά τους δεν θα καινοτομούσε?

Εάν υπήρχαν ορθόδοξοι που θα αντιστεκόντουσαν στην καινοτομία αυτή και συνέχιζαν χωρίς αυτόν (πρόσεξε όμως, όχι απλά και αυθαίρετα, αλλά μετά από αντίσταση και διωγμό και σκληρό ΑΓΩΝΑ 20 ετών (βλέπε 1924-1935) για επαναφορά και μετάνοια των εκπεσόντων ιερέων, μήπως και καταφέρουν να τους επαναφέρουν σε τάξη και μετανοήσουν - ξαναγίνουν ορθόδοξοι, αλλά χωρίς αποτέλεσμα) για ένα θέμα που έχει ΗΔΗ ΚΡΙΘΕΙ από την 4η Οικουμενική Σύνοδο (οτι οι μονοφυσίτες είναι ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΙ από τους Πατέρες..., εσύ πως το κόβεις????

Ποιός εκ των δύο έχει ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ???
Ο Καινοτόμος ή ο Αντιδρώντας?
Ο άντρας που τον τρώει από πίσω ή αυτός που προστατεύει τον κώλο του και αμύνεται στην καινοτομία - θέλοντας να παραμείνει ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ (άντρας)??? (η ορθοδοξία είναι όπως το μάτι μας. Ούτε ένα μικρό σκουπιδάκι δεν χωράει στο μάτι, αμέσως ενοχλεί. Το μάτι πρέπει να είναι ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ....!!!)

Ποιός είναι ο "καινοτόμος"?
Αυτός που παραμένει άντρας ή αυτός που αλλάζει και τον τρώει από πίσω?

Ποιά Εκκλησία είναι η "Καινούργια" και ποιά η "υπάρχουσα" (παλιά) εκκλησία 2014 ετών?

Αυτή που είναι ίδια και ακαινοτόμητη εδώ και 2014 χρόνια ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ ή εκείνη που βαθμωτά μετά το ΝΕΟ ημερολόγιο (καινοτομία) που επέφερε ένα σωρό επιμέρους παραβάσεις (κάπου 35 παραβάσεις - καινοτομίες)

ΠΟΙΟΣ είναι ο σχισματικός? Ποιός κάνει σχίσμα και "καινή" (νέα) εκκλησία?
Αυτός που ΔΕΝ αλλάζει τίποτα εδώ και 2014 χρόνια και συνέχισε χωρίς αυτούς που καινοτόμησαν προστατεύοντας την εκκλησία και κάνοντας ΥΠΑΚΟΗ στους πατέρες και στις Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους........ ή αυτός που ΚΑΙΝΟΤΟΜΗΣΕ και τα έκανε όλα ΑΝΩ-ΚΑΤΩ και έφερε τον οικουμενισμό και ΜΟΛΥΝΕ παγκοσμίως τους ΠΑΝΤΕΣ οδηγώντας τους στην απώλεια (εφόσον δεν μετανοήσουν πριν πεθάνουν)....??



Αυτός που ακολουθεί ο,τι και οι Πατέρες εδώ και 2014 χρόνια ......ή εκείνος που "άλλαξε" και "καινοτόμησε" και πλέον είναι "φραγκεμένος" και "Οικουμενιστής" έκανε "Νέα Εκκλησία"???

Και κάτι τελευταίο...

Οι μονοφυσίτες είναι ΗΔΗ ΚΡΙΜΕΝΟΙ με καταδικαστικές αποφάσεις (Αναθέματα) από την 4η Οικουμενική Σύνοδο.

Εάν άλλαζαν ξαγφνικά (πχ. μέσω κάποιου πατριάρχη ) οι ορθόδοξοι και πιεζόντουσαν να αναγνωρίσουν τα μυστήρια των μονοφυσιτών οτι δηλαδή έχουν και αυτοί οι αναθεματισμένοι από τους πατέρες ιεροσύνη (!!!) και υπήρχαν (φυσικά) ορθόδοξοι που αντιστέκονται λόγω της αποφάσεως της 4ης Οικουμενικής Συνόδου,

το ΣΧΙΣΜΑ των υποστηρικτών των Μονοφυσιτών τι θα ήταν?

"Εν δυνάμει" ή "Εν ενεργεία"???


Φυσικά και θα ήταν ΣΧΙΣΜΑ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ (και όχι εν δυνάμει).
(δηλαδή ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟ ΣΧΙΣΜΑ και όχι σχίσμα που θα υπόκειται σε κάποια "μελλοντική σύνοδο" για να το κρίνει, διότι ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ από ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ή ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ)

Θα έπρεπε άραγε να έρθει μια άλλη σύνοδος για να ΞΑΝΑΚΡΙΝΕΙ την απόφαση της 4ης Οικουμενικής Συνόδου???
Και αν υποθέσουμε οτι γίνεται μια επόμενη Οικουμενική Σύνοδος για να κρίνει το θέμα ξανά....!!! Η νέα απόφαση θα ήταν ποτέ δυνατόν να έρχεται σε αντίθεση ή να καταργεί τις προηγούμενες Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους?

Όχι βέβαια ...!!!!
Θα έπρεπε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ να ΣΥΜΦΩΝΕΙ με τις προηγούμενες...!!!! (αλλιώς θα "βλασφημούσε κατά του Αγίου Πνεύματος)


Το ίδιο-αντίστοιχα και οι νεοημερολογίτες...!!!

Το θέμα είναι ΗΔΗ ΚΕΚΡΙΜΕΝΟ τόσο τον 16ο αιώνα (με ΤΡΕΙΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ για το ίδιο θέμα μέσα σε 10 χρόνια) για τους Νεοημερολογίτες όσο και το 1848 για τους ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ (και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ) αλλά και από την Ζ Οικουμενική Σύνοδο για τις προσθαφαιρέσεις εκ των γραπτών και άγραφων παραδόσεων της ορθοδοξίας....

Οι νεοημερολογίτες τρώνε αναθέματα από πολλές συνόδους της ορθοδοξίας και έχουν πάρα πολλές παραβάσεις και κακοδοξίες.
Πλέον είναι "φραγκεμένοι" και βουτηγμένοι στον "οικουμενισμό".

Όσοι πιστοί άνθρωποι μέσα τους αντιλαμβάνονται οτι εκεί που είναι είναι "λάθος", πρέπει να προσευχηθούν για βοήθεια από τον Θεό ΠΡΩΤΑ και μετά να ψαχτούν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γιατί είναι πολύ δύσκολο να καταλάβουν τι έχει παιχτεί χωρίς την βοήθεια του Θεού...!!!

Στην ορθοδοξία τα σχίσματα και οι αιρέσεις ΔΕΝ έχουν έγκυρα μυστήρια.
Στην ορθοδοξία οι Αναθεματισμένοι (εκτός εκκλησίας) ΔΕΝ έχουν Ιεροσύνη.
Στην Ορθοδοξία οι Εκτός Εκκλησίας δεν σώζονται.
Στην Ορθοδοξία οι Σχισματικοί και οι Αιρετικοί δεν σώζονται.
Στην ορθοδοξία οι έχοντας κοινωνία με ακοινώνητους, γίνονται και αυτοί ακοινώνητοι.

Μακάρι φίλε μου Laptona να σας φωτίσει ο Θεός να βρείτε τον δρόμο για την ορθοδοξία...
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Re: Γρηγοριανό ή Γρηγορανό ημερολόγιο;

7
omg έγραψε: Η ουσία του θέματος Laptona δεν είναι το ημερολόγιο καθεαυτώ, ούτε η ακρίβεια του χρόνου.
Σε αυτό το θέμα είναι σημαντικό να δούμε αν ο Γρηγοράς είχε δίκιο ή όχι σχετικά με τις αλλαγές που πρότεινε. Αυτά που λες είναι μη σχετικά οπότε θα σχολιάσω μόνο τα σχετικά.
omg έγραψε: Στις ΤΡΕΙΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ, ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΑΝ όποιον ΤΟΛΜΗΣΕΙ να ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ το ΝΕΟ ΚΑΛΕΝΔΑΡΙΟ (Νέο Ημερολόγιο) και Πασχάλιο....!!!!
Τώρα φτάνεις στην ουσία του θέματος. Με την αξιοποίηση των διορθώσεων του Γρηγορά πολύ απλά θα συνεχίζαμε να ήμαστε στο Ιουλιανό (παλαιό) και δεν γινόταν λόγος για υιοθέτηση νέου καλενδαρίου και φράγκεμα.
omg έγραψε: Θέλανε να αποτρέψουν την ΕΝΤΟΝΗ δράση της ΠΑΠΙΚΗΣ ΟΥΝΙΑΣ και το ΦΡΑΓΚΕΜΑ. Θεοφώτιστοι όπως ήτανε "ΒΛΕΠΑΝΕ ΜΑΚΡΥΑ"....!!!! ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΑΝ το ΚΑΚΟ...!!!

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ ΦΥΣΙΚΑ η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (δεν ήταν δηλαδή "Ημερολάτρες" ή όπως οι σημερινοί "Δεκατριμερίτες", λες και η ουσία είναι στις ημέρες του χρόνου. Η ουσία είναι στην ΥΠΑΚΟΗ σε αποφάσεις Οικουμενικών και Πανορθόδοξων Συνόδων. Αν κάποιος "ΑΙΡΕΙ" / "ΕΠΙΛΕΓΕΙ" ποια θα κρατήσει και ποιά όχι από την ορθοδοξία, πως είναι δυνατόν να καλείται Ορθόδοξος???).

Μην ξεχνάμε και την Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1848 για τους ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ...!!! Όποιος καινοτομήσει (ή ΣΚΕΦΤΕΙ να καινοτομήσει), ακόμη και αν είναι λαϊκός, ή κληρικός (πχ. Οικουμενικός Πατριάρχης) ή ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ...ΑΝΑΘΕΜΑ λέει.
Μα η μη διόρθωση του ημερολογίου είναι επίσης καινοτομία. Γιατί Σύμφωνα με τις διατάξεις έπρεπε να διατηρηθεί το καλενδάριο ως έχει, δηλαδή να γίνονται οι απαραίτητες αλλαγές που θα διατηρήσουν την χρονολόγηση όπως π.χ. : της διόρθωσης που έπρεπε να γίνετε κάθε αιώνα για να μη χάνετε η μία μέρα.
omg έγραψε: Άραγε η Αλλαγή του Ημερολογίου δεν είναι "Καινοτομία"?
Μα η μη διόρθωσή του σφάλματος ήταν η μεγαλύτερη καινοτομία. Ο Γρηγοράς είχε δίκιο. Και ο Παλαιολόγος όχι θεοφώτιστος πατέρας αλλά το αντίθετο ακριβώς ήταν.
omg έγραψε: Και να σε ρωτήσω κάτι ρε συ Laptona (και κάθε Laptona)
Εάν κάποιος ΗΓΕΤΗΣ βγει και πει, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ θα χρησιμοποιούν τον Αφεδρώνα τους (πρωκτό) με ομοφυλοφυλικό τρόπο, εσύ τι θα κάνεις?
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΑΚΟΗ στους ηγέτες ...ΠΡΩΤΑ θα κάτσεις να σου χρησιμοποιήσουν τον αφεδρώνα σου με ομοφυλοφυλικό τρόπο....και μετά θα επαναφέρεις την κατάσταση σε "αντρικό mode"????
Ή μήπως πρώτα θα φροντίσεις για την ακαιρεότητα του αφεδρώνα σου (καθώς τι είσαι όντως άντρας γνήσιος και όχι ημιτασιόν) και αφού διασφαλίσεις οτι έχεις διαφυλαγμένη την ορθή πίστη θα πολεμήσεις για να επανέλθει η κατάσταση όπως ΠΡΙΝ του νόμου για να τον παίρνουν οι άντρες από πίσω με την ΒΙΑ και ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ???

Και αν οι ΠΟΛΛΟΙ τελικά κάθονται και τον τρώνε από πίσω....ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ? Η θα κρατήσεις την πίστη σου όπως την παρέλαβες από τους πατέρες και θα συνεχίσεις χωρίς αυτούς???

(sorry που μπλέκω ένα τόσο σοβαρό θέμα για την θρησκεία με τους ομοφυλόφιλους και με τα αίσχη (όπως το αηδιαστικό του να χρησιμοποιείται ο ανδρικός πρωκτός για "γενετήσια" πράξη από άλλο αρσενικό), αλλά δεν έβρισκα άλλο "σύνδεσμο" για να δημιουργήσω μέσω του γραπτού λόγου "ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ" δυνατό και ταυτόχρονα αρνητικό-αηδιαστικό (για τους ΓΝΗΣΙΟΥΣ άντρες)...!!! Ελπίζω ως προς το "συναίσθημα" να είναι δυνατό το παράδειγμα. Δεν το έβαλα το παράδειγμα για να προσβάλλω κανέναν - πόσο μάλλον την θρησκεία μας και την ορθοδοξία μας κλπ, καταλαβαίνετε φαντάζομαι, έτσι?)
Με συγχωρείς αλλά το παράδειγμα - επιχείρημα σου είναι του ....κ***λου.

ΚΑΝΟΝΕΣ 3 + 14

Συμφωνώντας σε αυτούς τους κανόνες, παρέχετε την διαβεβαίωση ότι δεν θα δημοσιεύσετε κανένα μήνυμα που να είναι ανήθικο,χυδαίο,με σεξουαλικό περιεχόμενο, απειλητικό,προσβλητικό ή που να παραβιάζει τον νόμο.

Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να διατηρούν συγκεκριμένη γραμμή και να μην ξεφεύγουν από το θέμα κάθε topic. Στην περίπτωση που είναι αναγκαίο να συζητηθεί κάτι που δεν σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα τότε προτείνεται να ανοιχθεί καινούριο.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ιστορικά θέματα για την Εκκλησία”

cron