Re: Προσυλιτισμός της «Kabbalah Centre Αθηνών» στην δημόσια εκπαίδευση!

55
ΘΕΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΠΑΛΑ

ΝΙΚΟΛΑΟΥ Ι. ΣΤΑΥΡΙΑΝΙΔΗ


ΠΡΩΤΟΔΙΚΗ Δ.Δ – DEA ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, DEA ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ





Η Μπλαβάτσκυ αναφέρεται συχνά στην Καμπάλα την οποία μοιάζει να κατέχει πολύ καλά. Την θεωρεί αυθεντία αν και προ­τιμά να επικρίνη σε ορισμένα σημεία τους Καμπαλιστές, γιατί η ίδια διδάσκει την «εσωτερική Καμπάλα». Αυτό όμως δεν την εμποδίζει να υιοθετή μια βλάσφημη αντίληψη για την άσπιλο σύλληψη, που κατά την Θεοσοφία υπήρχε σε χίλιες δυο άλλες παραδόσεις ειδωλολατρείας και «η Χριστιανική Εκκλησία, θεώρησε σαρκικά» και όχι πνευματικά την άσπιλο σύλληψη. Εγγύ­ηση, «αγία γραφή» και σημείο αναφοράς για την εκτίμηση αυτή, είναι για την Θεοσοφία η.... Καμπάλα! (τ.Α, σ. 59,61).

Αλλά οι βλασφημίες της Θεοσοφίας δεν σταματούν εδώ. Πολλοί υποτίθεται, είναι οι «Υιοί του Θεού» που γεννώνται με άσπιλο σύλληψη, ο Θεός ο ίδιος είναι, υποτίθεται, ανδρόγυνος (τ.Α, σ.61), τα σύμβολα του αυγού και του φιδιού παραπέ­μπουν στην αιώνια σοφία, στην αναγέννηση και την ανανέωση (τ.Α, σ.65), το αυγό-παρθένος ταυτίζεται με την Παναγία (τ. Α, σ. 65), το φως προέρχεται από το σκότος που είναι η μόνη πραγματικά ενεργός δύναμις (τ.Α, σ.70), ο δαίμων είναι ανάποδος Θεός (τ. Α, σ.70), ο Εωσφόρος είναι ανώτερος από τον Ιεχωβά και η Εκκλησία διέστρεψε τα πράγματα θυσιάζο­ντας την αλήθεια στο νέο δόγμα (τ. Α, σ. 70-71), οι «αδαείς πατέρες της χριστιανωσύνης» πήραν τον διάβολο από τους Ζωροαστριστές και διάβολος κατά την αυθαίρετη ετυμολογία της Μπλαβάτσκυ σημαίνει «από το κακό» (D' Evil), εξ ου devil, diable, diavolo, Teufel (τ.Α, σ.73), τα ζώα της αποκαλύψεως θα μας πει η Καμπάλα τι σημαίνουν (τ.Α, σ.92), ύμνος της Μπλα­βάτσκυ στον σατανά (τ.Α, σ.198) κ.ο.κ.

Μέσα από τον κύκλο του σκότους, λέει η Μπλαβάτσκυ, κά­θεται ο Μύστης και κυττάζει τον πυρήνα του φωτός, το οποίο όμως δεν θα το διαβεί. Γιατί κάθεται εκεί; Μα για να βοηθήση όλους τους «προσκυνητές» να γυρίσουν στο σπίτι τους, αποφεύ­γοντας την ψευδαίσθηση του κόσμου, γιατί «θυσίασε τον εαυτό του για χάρη της ανθρωπότητας, παρ' όλο που μόνο λίγοι εκλε­κτοί θα μπορέσουν να επωφεληθούν από την Μεγάλη Θυσία», (τ.Α,σ.208). Αντίθετα από ό,τι θα μπορούσε κανείς να υποθέση, με βάση την διδαχή αυτοσωτηρίας της Θεοσοφίας και της νέας εποχής, το δόγμα της θυσίας είναι κεντρικό, αλλά θυσία για έναν ανώτερο σκοπό αποκρυφιστικής «τελειώσεως» μέχρις αφανισμού του ανθρωπίνου προσώπου, συχνά χάριν τυφλής εκτελέσεως εντολών της όποιας παραθρησκείας. Και αυτό που παραπάνω περιγράφει η Μπλαβάτσκυ και που για κάθε χριστια­νό είναι κάτι σκοτεινό και κακό, για την Θεοσοφία είναι ο «χριστός» της.

Έχοντας τέτοια ηθικώς αντίστροφα δόγματα η θεοσοφία και οι όμοιές της οργανώσεις, οι μη γνωστές θρησκείες, άρα έχοντας και ανάλογα βλάσφημες διδασκαλίες και τελετές, επόμενο είναι να κλείνουν τις πόρτες για να μην βλέπουν οι άλλοι άνθρωποι όσα ακατονόμαστα και βλάσφημα λένε ή υπονοούν σε τελετές μυήσεως και σε απόκρυφες, εκθειαστικές του σατανά, διδασκα­λίες. Στους οπαδούς τους διδάσκουν φυσικά, μαζί με την έπαρ­ση, ότι οι άλλοι, οι βέβηλοι, δεν θα μπορούσαν να κατανοήσουν όσα βλάσφημα και ακατονόμαστα λέγονται ή και γίνονται με τελετές (τ. Β σ. 451) πίσω από κλειστές πόρτες.

Και ο νόμος της σιωπής διατυπώνεται από την Μπλαβάτσκυ: «Πριν από 15 χρόνια, η συγγραφέας ήταν η πρώτη που επαναλάμβανε, ακολουθώντας τους Καμπαλιστές, τις Σοφές Εντολές της Εσωτερικής Κατηχήσεως: "Κλείσε το στόμα σου, μήπως και μιλήσης γι' αυτό (το μυστήριο), και κλείσε την καρδιά σου μήπως και σκεφτής φωναχτά· και αν η καρδιά σου σου ξέφυγε, φέρτην πίσω στην θέση της, γιατί γι' αυτό συμμαχήσαμε" (Σεφέρ Πεζιρέχ, Βιβλίο Δημιουργίας) Και πάλι: "Αυτό είναι μυστι­κό που φέρνει θάνατο: κλείσε το στόμα σου μήπως και το απο­καλύψης στον χυδαίο· συμπίεσε το κεφάλι σου μήπως και κάτι ξεφύγη από αυτό και πέση έξω" (Κανόνες Μυήσεως). Λίγα χρό­νια πριν, μια γωνία από το πέπλο της Ίσιδος έπρεπε να σηκωθή˙ και τώρα ένα μεγαλύτερο άνοιγμα γίνεται. Αλλά, παλαιά και τιμημένα λάθη - όπως αυτά που καθίστανται κάθε μέρα πιο λαμπερά και αυταπόδεικτα - στέκονται τώρα παρατεταγμένα σε θέση μάχης, όπως και τότε. Οδηγούμενοι από τυφλό συντηρη­τισμό, προσωπική ματαιοδοξία και προκατάληψη, σταθερά επι­βλέπουν, έτοιμοι να στραγγαλίσουν κάθε αλήθεια που αφυπνι­σμένη από μακραίωνο ύπνο συμβαίνει να ζητά παραδοχή. Αυτό συνέβαινε από τότε που ο άνθρωπος ήταν ζώο. Το ότι αυτό φέρ­νει πάντα ηθικό θάνατο σε όσους αποκαλύπτουν, σε όσους φέρ­νουν στο φως, κάποια από αυτές τις παληές-παληές αλήθειες, είναι βέβαιο, όπως επίσης είναι βέβαιο ότι δίνει ζωή και ανα­νέωση σε εκείνους που είναι ικανοί να επωφεληθούν ακόμη και από το λίγο που τώρα τους αποκαλύπτεται» (τ. Α, σ. 299).

Βλέπουμε δηλαδή ότι η Μπλαβάτσκυ αναφέρεται στον νόμο της σιωπής της Καμπάλα. Ότι για κάποιον λόγο θεωρεί ότι δεν δεσμεύεται πλέον από αυτόν. Και ότι η ανάγκη να γίνη η «εσω­τερική Καμπάλα» ευρύτερη ιδεολογία πρέπει να γίνη αντιληπτή από όσους Καμπαλιστές θέλουν, από ματαιοδοξία, προκαταλήψεις και συντηρητισμό, να την κρατήσουν για έναν στενό Εβραϊκό κύκλο. Το πρώτο βήμα αποκαλύψεων περί του (αντιχριστιανικού) μηνύματος της Καμπάλα, το έκανε με το βιβλίο της Isis Un­veiled. Τώρα προχωράει με την «Μυστική Διδασκαλία» σε πε­ρισσότερες αποκαλύψεις ως προς την κρυφή διδασκαλία της Κα­μπάλα. Και είναι πλέον καιρός, να επεκταθή η διδασκαλία και το φρόνημα της Καμπάλα σε ευρύτερο κύκλο ανθρώπων, κατ ουσίαν σε όποιον θέλει να πολεμήσει τον χριστιανισμό.

Επομένως, το ότι στο Isis Unveiled δεν γίνεται λόγος για κάρμα και μετενσάρκωση, αλλά μόνο για πνευματισμό και επι­κοινωνία με πνεύματα αποθανόντων, δεν οφείλεται τόσο στο ότι οι καταβολές της Μπλαβάτσκυ ήσαν ο πνευματισμός και ο μεντιουμισμός, όσο σε συνειδητή τακτική της Μπλαβάτσκυ να εδραιώσει στους οπαδούς της και σε όσο γίνεται περισσότερους άλλους, την αντιστροφή στην ερμηνεία τού χριστιανισμού, ώστε μετά από τις πνευματιστικές εμπειρίες, να περάσουν στον σατανιστικό αποκρυφισμό της «εσωτερικής» Καμπάλλα. Πράγματι, η Μπλαβάτσκυ δεν φαίνεται να έχη πρόβλημα με κανέναν άλλο νόμο σιωπής, πλην αυτού της Καμπάλα. Παρ' όλο που λέει ότι το βιβλίο της στηρίζεται σε απόκρυφα κείμενα καλά φυλαγμέ­να σε σπηληές της Ινδίας κλπ, πουθενά δεν δείχνει να δεσμεύ­εται από κάποιο βουδδιστικό ή ινδουιστικό νόμο σιωπής που να της επετράπη να μην τον τηρήση. Αποκαλύπτει άνετα τόσα πραγματικά ή φανταστικά απόκρυφα κείμενα και διδασκαλίες τού δήθεν βουδδισμού και δήθεν ινδουισμού της. Εκεί που έχει να δώση λόγο, γιατί δεν τηρεί τον νόμο σιωπής, είναι μόνο η Καμπάλα, δηλαδή οι Καμπαλιστές.

Για να το πούμε ευθέως: Ανεξαρτήτως του εάν η Μπλαβά­τσκυ ήταν ή όχι εβραία, φαίνεται από την προαναφερθείσα αυτοαποκάλυψη της Μπλαβάτσκυ, ότι στόχος της και στόχος της Θεοσοφικής Εταιρείας είναι η διάδοση της διδασκαλίας της «εσωτερικής» Καμπάλα στον χριστιανικό κόσμο, η αντιστροφή στο φρόνημα του χριστιανικού κόσμου, με ένδυμα βουδδιστικό και ινδουιστικό. Το ένδυμα αυτό στις χώρες της Ινδίας και της τότε Κίνας, στόχο είχε το σταμάτημα της διεισδύσεως του χρι­στιανισμού και την τόνωση της αποκρυφιστικής δηλαδή αντί­στροφης ερμηνείας, έναντι του χριστιανισμού, και αυτών τούτων των βουδδισμού και ινδουισμού. Αλλά η Θεοσοφία (και συνεπώς η «νέα εποχή») δεν ανάγεται πράγματι στον βουδδισμό και στον ινδουισμό, ούτε στον γνωστικισμό, ανάγεται και στηρίζεται στην Καμπάλα, γι' αυτό και οι βλασφημίες κατά του Χριστού και της Εκκλησίας του και η φανερή προσπάθεια υποσκάψεως όλου του χριστιανικού, ιδιαιτέρως δε του ορθοδόξου χριστιανικού κόσμου.

Το αν υπήρξε κάποιο κεντρικό σχέδιο ή το αν η Μπλαβάτσκυ ενήργησε μόνη της ή σε συνεργασία με ορισμένους εκ των καμπαλιστικών κύκλων, είναι πράγματα που ίσως τα φωτίσει κά­ποια μέρα η ιστορική έρευνα.

Όπως προκύπτει από τα ανωτέρω, το βέβαιο είναι ότι η συμμετοχή χριστιανών και δη ορθοδόξων χριστιανών στην Θεο­σοφία και τις θυγατρικές ή ομόφρονές της οργανώσεις, όπως η μασωνία, όχι μόνο είναι πράξη προδοσίας της χριστιανικής πί­στεως αλλά είναι και πράξη προδοσίας κατά της πατρίδος, αφού η Θεοσοφία είχε και έχει, όπως τονίσθηκε παραπάνω, σα­φείς και αντικειμενικούς δικούς της (ή «δικούς της»;) πολιτικούς και πολιτικο-θρησκευτικούς στόχους.

Ωστόσο, πρέπει να τονισθή ότι η Μπλαβάτσκυ παίρνει κά­ποιες αποστάσεις από τον τότε «ορθόδοξο» Σιωνισμό, όταν δη­λώνει ότι ο Ναός του Σολομώντος αλλά και ο ίδιος ο βασιλεύς Σολομών δεν υπήρξαν ποτέ, αλλά έχουν μόνο αλληγορική σημα­σία (τ. Α, σ. 314). Ομοίως, λέει για τον «άγιο» της μασωνίας Χιράμ Αμπίφ, ότι και αυτός έχει μόνο αλληγορική σημασία και δεν υπήρξε ποτέ τέτοιο πρόσωπο (τ. Α, σ. 314). Αυτά όμως όπως και οι όποιες αποστάσεις της από την «εξωτερική» Κα­μπάλλα, δεν είναι ουσιώδη, καθώς η Μπλαβάτσκυ που ταυτίζει την Παλαιά Διαθήκη με όλες τις παγανιστικές θρησκείες (τ. Β, σ. 774-775), αφ' ενός υπερασπίζεται με ζήλο την αξία της «εσω­τερικής» Καμπάλλα και των «κλειδιών» της έναντι επιστημο­νικής ή και ραββινικής κριτικής (τ. Β, σ. 461-462) ως και ένα­ντι της Εκκλησίας (τ. Β, σ. 508), αφ' ετέρου, όπως τονίσθηκε στην αρχή της παρούσης εργασίας, στόχος της ήταν να ετοιμάση η Θεοσοφία το έδαφος του αντιχριστιανισμού για το τέλος του εικοστού αιώνος, οπότε η εξωτερική Καμπάλα καθίσταται άχρη­στη ως περιοριστική της εμβέλειας των ιδεών της «εσωτερικής Καμπάλα» ή, ήδη, «νέας εποχής».

Δεν μπορεί να έχη καμία σχέση με τον γνωστικισμό, τον βουδδισμό και τον ινδουισμό ούτε με τον πνευματισμό και τον μεντιουμισμό, το ότι η Θεοσοφία βλέπει στον σταυρό ένα φαλ­λικό σύμβολο, ιδίως όταν έχει επάνω του έναν άνθρωπο (τ. Α, 321, τ. Β σ. 561), ούτε το ότι οι στέγες των χριστιανικών ναών με τους στρογγυλούς ή πολύγωνους τρούλλους, οι γοτθι­κοί πυργίσκοι και τα καμπαναριά των εκκλησιών (μας), σημαί­νουν κατά την Θεοσοφία το λίνγκαμ, τον σηκωμένο -ψηλά και λατρευόμενο φαλλό (τ. Β, σ. 85).

Ούτε έχει καμία σχέση με τον βουδδισμό και τον ινδουισμό ούτε με τον πνευματισμό και τον μεντιουμισμό, η διδασκαλία της Μπλαβάτσκυ ότι ο Εωσφόρος ή σατανάς είναι ο άγγελος πού έμεινε ελεύθερος και δεν ακολούθησε την εντολή που του δόθηκε από την πρώτη αρχή να δημιουργήση, δεν δημιούργησε, και αυτή του η ανταρσία κατά της ανάγκης συνιστά την πρά­ξη ελευθερίας, που μετά θέλησε να μεταδώση και στους ανθρώ­πους για να τους ανυψώση σε υψηλώτερες πνευματικές σφαίρες, όπως έκανε και ο Προμηθέας (τ. Β σ. 525-526). Έτσι, ταυτίζει η Μπλαβάτσκυ όχι μόνο τον Μπελ, Βαάλ, Σίβα, Κρόνο με τον Ιεχωβά Σαβαώθ, όχι μόνο τον Σατανά με τον Αρχάγγελο Μι­χαήλ αλλά και τον Όφι με την θεία σοφία και με τον Χριστό [τ. Α, σ. 411, 458-459, βλ. και τ. Β, σ. 505, 540).

Αυτά είναι καθαρά, συνειδητή αντιστροφή του περιεχομένου της Αγίας Γραφής, φανατικός και αδίστακτος ιδεολογικός σατανισμός, όχι απλή γνωστική πλάνη, ούτε πνευματιστικές πομφόλυγες.





Read more: http://www.egolpion.com/8eosofia_kabala ... z2eQCTSfwo
<<ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΝΥΞ ΛΑΜΠΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΤΟ ΦΩΣ>>

Re: Προσυλιτισμός της «Kabbalah Centre Αθηνών» στην δημόσια εκπαίδευση!

56
σχετικά θέματα εδώ...http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... %91#p39335 http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... %97#p39329
<<ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΝΥΞ ΛΑΜΠΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΤΟ ΦΩΣ>>

Η Καμπάλα - απόκρυφη Ιουδαϊκή παράδοση

57
Ποια είναι η θέση της εκκλησίας για την Εβραϊκή Καμπάλα; Που έχει πραγματικά τις ρίζες του ο καμπαλισμός ; Ποια η σχέση του με αυτό που κατανοούμε ως μαγεία και σκοτεινή τέχνη ;Ποια είναι η άποψη του σημερινού Έλληνα Ορθόδοξου για την καμπάλα ; Όλα αυτά θα τα συζητήσουμε εδώ με αφορμή διάφορες αναφορές στο διαδίκτυο αλλά και βιβλία που κυκλοφορούν στην Ελλάδα.


Ας ξεκινήσουμε με μία σύντομη ματιά στο wiki http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE% ... %BC%CE%B1)

Καμπάλα

Καμπάλα ή Καββάλα ονομάζεται η απόκρυφη παράδοση των Εβραίων. Διαδόθηκε και στο ευρύτερο κοινό από τον φιλόσοφο και ουμανιστή Τζιοβάνι Πίκο ντελα Μιράντολα τον 15ο αιώνα. Η Καμπάλα έχει ρίζες στην Τορά της Εβραϊκής Βίβλου και στο Ταλμούδ και περιλαμβάνει στοιχεία προφορικών παραδόσεων πολλών αιώνων, μεταξύ των οποίων και γνωστικισμού, νεοπλατωνισμού και χριστιανισμού.

Η Καμπάλα έχει μυστικιστικό, εσωτεριστικό χαρακτήρα. Στηρίζεται στο γεωκεντρικό σύστημα, ενώ χωρίζει τη γη σε πολλές παράλληλες γαίες και τον ουρανό σε εφτά ουρανούς, στον οποίο κατοικεί ο Θεός και οι άγγελοι. Η σύγχρονη αστρολογία περιέχει αρκετά καμπαλιστικά στοιχεία, η οποία σχετίζεται ευρύτερα με την αστρολογία και άλλων λαών των αρχαίων χρόνων, όπως των Σουμέριων ή των Αιγυπτίων.
Η σύγχρονη έρευνα διακρίνει δύο ρεύματα καμπαλισμού: το θεοσοφικό και το εκστατικό. Κύριος εκπρόσωπος του εκστατικού καμπαλισμού θεωρείται ο Αβραάμ Αμπουλάφια.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η Καμπάλα - απόκρυφη Ιουδαϊκή παράδοση

58
Προσοχή : Η Διάδοση της Καμπάλα σε σχολεία, από οργανωμένους φορείς

Ο Καμπαλισμός στην Ελλάδα φαίνεται να διαδίδεται από ένα κέντρο που έχει το όνομα «Kabbalah Centre Αθηνών». Η δράση του οργανισμού αυτού φαίνεται να έχει φτάσει ως και στην διανομή καμπαλιστικών βιβλίων μέχρι και σε σχολεία της Ελλάδος!

Επιστολή «Kabbalah Centre Αθηνών» σε δημόσιους φορείς
Η επιστολή προέρχεται από το «Kabbalah Centre Αθηνών».
Ακολουθεί το κείμενο:
«Αγαπητοί μου,
με μεγάλη μας χαρά σας προσφέρουμε το βιβλίο αυτό, το Ζοχάρ, ως δώρο προς τον οργανισμό σας από το Kabbalah Centre.
Δεκάδες χιλιάδες αντίτυπα έχουν γίνει δωρεά σε οργανισμούς και ιδιώτες, όπως επί­σης σε αστυνομικά τμήματα, σε νοσοκομειακές μονάδες επειγόντων περιστατικών, σε πυροσβεστικά τμήματα, σε σιδηροδρομικούς σταθμούς και νοσοκομεία ανά τον κόσμο.

Ανά τους αιώνες, μερικά από τα σπουδαι­ότερα μυαλά της ιστορίας, από τον Πλάτω­να και τον Πυθαγόρα έως τον Σαίξπηρ, τον Σερ Ισαάκ Νιούτον και τον Φρόιντ μεταξύ άλλων, έχουν μελετήσει το Ζοχάρ. Αντί­γραφο του αυθεντικού τόμου του Ζοχάρ, που ανήκε στον Σερ Ισαάκ Νιούτον φυλάσ­σεται στην βιβλιοθήκη του Trinity College του πανεπιστημίου Cambridge. Σήμερα, ο δύο χιλιάδων χρόνων όγκος σοφίας, που εμπε­ριέχεται στο Ζοχάρ συνεχίζει να εμπνέει κόσμο από όλα τα κοινωνικά στρώματα και όλες τις θρησκείες ανά τον κόσμο.
To Kabbalah Centre είναι επίσης μέλος της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής των Ηνωμένων Εθνών και αποτελεί έναν μη κερδοσκοπικό, φιλανθρωπικό οργανισμό αφιερωμένο στην διαρκή ειρήνη, την πληρό­τητα και ενότητα των λαών μέσα από την διδασκαλία του και μέσα από αγαθοεργά έργα. Οι βασικές πανανθρώπινες αξίες της ανεκτικότητας, του σεβασμού και της αν­θρώπινης αξιοπρέπειας προβάλλονται μέ­σα στο Ζοχάρ, το Βιβλίο της Λαμπρότητας όπως μεταφράζεται, και αποτελεί το κύριο κείμενο της Καμπαλά.
Ευχή μας είναι το παρόν αντίγραφο του Ζοχάρ να αποτελέσει πηγή ευζωίας γι' εσάς. Θα είμαστε πολύ ευτυχείς να μάθου­με ότι έχετε λάβει το παρόν αντίγραφο και είμαστε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση ή απορία.
Μετά τιμής David Zakin Kabbalah Centre Greece»
http://ellinonea.blogspot.gr/2013/09/ka ... entre.html
http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/201 ... _2673.html
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η Καμπάλα - απόκρυφη Ιουδαϊκή παράδοση

59
Ας ακούσουμε και τον ραββίνο Μορντεχάϊ Φρίζη να μας λέει για την Καμπάλα.Βέβαια δεν λέω ότι λέει την αλήθεια αλλά ας ακούσουμε και την αντίθετη άποψη μήπως και εξάγουμε περισσότερα στοιχεία.

phpBB [video]


phpBB [video]
Να μη φανερώνεις στους πολλούς και αδαείς την γνώμη σου για τον Θεό. Να μην αποκαλύπτεται η γνώση και τα μυστικά στους αμόρφωτους και στους αδαείς, διότι δεν μπορούν να τα κατανοήσουν και θα τα διαστρεβλώσουν.\nΠυθαγόρας

Re: Η Καμπάλα - απόκρυφη Ιουδαϊκή παράδοση

60
Ας ρίξουμε μία ματιά στην Θέση που υποστηρίζει ο αγαπητός κ. Λιακόπουλος [σελ 30 τόμος 43].

Εικόνα

http://postimage.org/app.php

"κάνουν λάθος" όσοι πιστεύουν πως η Καμπάλα είναι μία μυστικιστική ιουδαϊκή αίρεση". :hmmm
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η Καμπάλα - απόκρυφη Ιουδαϊκή παράδοση

62
LAPTONAS έγραψε:Ας ρίξουμε μία ματιά στην Θέση που υποστηρίζει ο αγαπητός κ. Λιακόπουλος [σελ 30 τόμος 43].

Εικόνα

http://postimage.org/app.php

"κάνουν λάθος" όσοι πιστεύουν πως η Καμπάλα είναι μία μυστικιστική ιουδαϊκή αίρεση". :hmmm

Προς τι ο σκεπτικισμός φίλε μου ως προς τη μπλε φράση;

Δεν καταλαβαίνεις τι θέλει να πει εδώ ο Λιακό;
Θέλει να πει ότι η Καμπάλα ΔΕΝ είναι μία μυστικιστική ιουδαϊκή αίρεση ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ.
Δηλαδή με άλλα λόγια, οι εβραίοι ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΙΡΕΣΗ της ιουδαϊκής θρησκείας όπως πολλοί νομίζουν, αλλά εμβάθυνση της θεολογίας τους. Αυτό θέλει να πει.
Μα το εξηγεί πιο κάτω. Θέλει να πει ότι οι εβραίοι θεωρούν την Καμπάλα αναπόσπαστο στοιχείο της θρησκείας τους, υποκατηγορία της, όχι κάτι μυστικιστικό και αιρετικό (για τους εβραίους πάντα). Ότι δηλαδή η Καμπάλα είναι πλήρως αποδεκτή για τους εβραίους και μάλιστα σε "περίοπτη θέση".
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι κι εμείς οι Ορθόδοξοι την βλέπουμε έτσι, αφού μην ξεχνάς ότι η Ορθοδοξία όλες τις θρησκείες τις βλέπει σαν αιρέσεις. Πόσο μάλλον τις υποκατηγορίες των θρησκειών.
Διάβασε λοιπόν πάλι τη σελίδα που παραθέτεις έχοντας υπ΄όψιν σου αυτή την παράμετρο και θα σου φύγει ο προηγούμενος σκεπτικισμός σου.
Βέβαια, εάν το δεις υπό αυτό το πρίσμα το πράγμα πλέον, θα αποκτήσεις άλλον σκεπτικισμό...
Δε ξέρω αν με εννόησες.
:whistle3:
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: Η Καμπάλα - απόκρυφη Ιουδαϊκή παράδοση

63
Spartan έγραψε: Προς τι ο σκεπτικισμός φίλε μου ως προς τη μπλε φράση;
Δεν καταλαβαίνεις τι θέλει να πει εδώ ο Λιακό;
Εγώ καταλαβαίνω γιατί το λέει, αλλά το τοποθετώ για να ακούσω την άποψη της Dom και του Emman που στα προηγούμενα ποστ είχαν εκφράσει την ανησυχία τους πάνω σε αυτό και να το στηρίξουν καλύτερα.
Spartan έγραψε: Θέλει να πει ότι η Καμπάλα ΔΕΝ είναι μία μυστικιστική ιουδαϊκή αίρεση ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ.
Δεν θα έλεγα ότι είναι τόσο απλό.
Λέει "σχεδόν όλοι νομίζουν ότι η Καμπάλα είναι Σατανική, αλλά κάνουν λάθος". Και το τεκμηριώνει λέγοντας ότι για τους ιουδαίους δεν είναι αίρεση και ότι είναι βιβλίο τους ιερό.

Όμως έτσι, αφενός επιβεβαιώνει αυτό που πιστεύουμε, αφού πράγματι σχεδόν όλοι - εκτός τους Ιουδαίους - πιστεύουν ότι είναι Σατανική η καμπάλα και αφετέρου το τεκμηριώνει λάθος.

Γνωρίζεις εσύ κανένα που να μη θεωρεί ότι είναι αιρετικό και σατανικό το βιβλίο της Καμπάλα; Το ότι οι Ιουδαίοι το θεωρούν ιερό πρέπει δηλαδή να μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα; ή να δεχτούμε ότι κάνουμε λάθος; Δεν παύει να είναι "σατανικό βιβλίο"...ξέρεις.
Spartan έγραψε: Δηλαδή με άλλα λόγια, οι εβραίοι ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΙΡΕΣΗ της ιουδαϊκής θρησκείας όπως πολλοί νομίζουν, αλλά εμβάθυνση της θεολογίας τους. Αυτό θέλει να πει.
Μα αυτό το ξέρουμε ότι για αυτούς δεν είναι. Εμάς όμως πάει να βγάλει ότι το θεωρούμε λανθασμένα σατανικό επειδή -κατά το Ραβίνο - γιαυτούς είναι ιερό....

Δηλαδή και το Μαχαμπαράτα που είναι ιερό για τους Ινδούς πρέπει ντε και καλά να το θεωρούμε και εμείς ιερό ; Προφανώς όχι. Συνεπώς δεν το θέτει σωστά.
Spartan έγραψε: Μα το εξηγεί πιο κάτω. Θέλει να πει ότι οι εβραίοι θεωρούν την Καμπάλα αναπόσπαστο στοιχείο της θρησκείας τους, υποκατηγορία της, όχι κάτι μυστικιστικό και αιρετικό (για τους εβραίους πάντα). Ότι δηλαδή η Καμπάλα είναι πλήρως αποδεκτή για τους εβραίους και μάλιστα σε "περίοπτη θέση".
Αίρεση δεν είναι, μυστικιστική είναι όμως για τους ίδιους τους Εβραίους όπως λέει και ο Φρίζης. Αυτό που λέει πηγαίνει στους "φαν" της Π.Δ. Όμως αυτοί που είναι "φαν" της Π.Δ. ξέρεις για ποιο λόγο είναι "φαν"; Επειδή οι προφήτες της Π.Δ. μιλούν για τον Μεσσία Χριστό. Αν υπάρχουν "φαν" που θεωρούν ότι η Π.Δ. είναι ιερή για κάποιο άλλο λόγο, ας μας πουν τη γνώμη τους.....
Spartan έγραψε: Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι κι εμείς οι Ορθόδοξοι την βλέπουμε έτσι, αφού μην ξεχνάς ότι η Ορθοδοξία όλες τις θρησκείες τις βλέπει σαν αιρέσεις. Πόσο μάλλον τις υποκατηγορίες των θρησκειών.
Όλες οι θρησκείες βλέπουνε τις άλλες θρησκείες ως αιρέσεις. Την Καμπάλα την βλέπουμε ως Σατανική, στην Ορθοδοξία, ξέρεις όμως γιατί ;
Spartan έγραψε: Διάβασε λοιπόν πάλι τη σελίδα που παραθέτεις έχοντας υπ΄όψιν σου αυτή την παράμετρο και θα σου φύγει ο προηγούμενος σκεπτικισμός σου.
Βέβαια, εάν το δεις υπό αυτό το πρίσμα το πράγμα πλέον, θα αποκτήσεις άλλον σκεπτικισμό...
Δε ξέρω αν με εννόησες.
:whistle3:
Ο Λιάκο μάλλον το έθεσε αυτό με το τρόπο που το έθεσε , άθελα του όπως λες εσύ, πιθανόν εννοώντας κάτι άλλο, δεν παύει όμως να ισχύει ότι α) η Καμπάλα διαδίδεται εντεταλμένα στην Ελλάδα μέχρι και σε σχολεία β) είναι μία Ιουδαϊκή, εσωτερική παράδοση η οποία δεν ανήκει στην Ελληνική, Ορθόδοξη σκέψη.

Κι αυτό ο Λιάκο δεν το ξεκαθαρίζει, αλλά το αφήνει να πλέει λέγοντας γενικά πως "κάνουν λάθος όσοι πιστεύουν ότι είναι κάτι "Σατανικό".....

...δεν κάνουν λάθος όμως. :happy2
M__ έγραψε:“The Kabbalist is a student of ‘secret science,’ one who interprets the hidden meaning of the Scriptures with the help of the symbolical Kabbalah, and explains the real one of these meanings.”

Helena Petrovna Blavatsky Isis Unveiled, 1:xxiv
Ο Λιάκο δανείζεται πολλά από την Μπλαβάτσκυ, ειδικά σε άλλους τόμους, θα τα δούμε στη πορεία αν χρειαστεί.

Μακεδνός έγραψε:Ας ακούσουμε και τον ραββίνο Μορντεχάϊ Φρίζη να μας λέει για την Καμπάλα.Βέβαια δεν λέω ότι λέει την αλήθεια αλλά ας ακούσουμε και την αντίθετη άποψη μήπως και εξάγουμε περισσότερα στοιχεία.
Μεγάλοι καμπαλιστές που αναφέρει στο 13:08 περίπου :

1) Ο Ρασμπι Σιμον Μπαρντοχαι λέει που έγραψε το Ζοαρ που έβγαλε το μεσαίωνα ο Μοσε ντε λεον....
2) έπειτα λέει ότι έχουν βιβλιά καμπαλιστικά τα οποία τα έγραψε ο Αδάμ και τα παρέδωσαν από γενιές ως τον Αβραάμ (το προπάτορα).....
3) Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε ότι θεωρεί το βιβλίο μπεν Σειράχ ως καμπαλιστικό = Η σοφία σειράχ της Π.Δ. είναι γραμμένη από καμπαλιστή κατά το Φρίζη.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν
Απάντηση

Επιστροφή στο “Παραθρησκεία-Νεοφανείς Αιρέσεις-Σέχτες-Καταστροφικές Λατρείες”