Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

145
Συνεπώς δεν λέει αυτό που λες ότι Ελοχίμ είναι στα τάρταρα και όχι δάιμονες αλλά λέει πως οι Ελοχίμ (που στην Ορθοδοξία ονομάζονται γενικώς δαίμονες)
απο ποτε οι δαιμονες ονομαζονται ελοχιμ στην Ορθοδοξια? ?


ο λιακοπουλος λεει πως στα ταρταρα ειναι οι ελοχιμ και οχι οι δαιμονες.

ξερεις τι ειναι οι ελοχιμ για τον λιακοπουλο? οι ενσωματοι και πρωτοπλαστοι "αγγελοι" που πηγαν με τις γυναικες των ανθρωπων.

αυτο που ειπες:
οι Ελοχίμ (που στην Ορθοδοξία ονομάζονται γενικώς δαίμονες)
ειναι ανυπαρκτο. δεν ισχυει επουδενι.

οι δαιμονες στην Ορθοδοξια ονομαζονται δαιμονες και Ελοχιμ ειναι μια ονομασια που ειναι πολυεπιπεδη, οπως θα δουμε παρακατω, αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ δεν εχει καμια απολυτως σχεση με δαιμονες.

λοιπον, απο την στιγμη που που ο λιακοπουλος διαστρεφει την Αγια Γραφη και λεει πως στα ταρταρα βρισκονται ελοχιμ και οχι δαιμονες, ειναι αιρετικοτατος.

και αυτο, ειναι μονο η αρχη απο αυτα που λεει, οπως θα δουμε παρακατω...

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

146
μπείτε όλοι εδώ : http://filoumenos.com/forum/viewtopic.php?f=40&t=15731 πείτε μου την Ορθόδοξη γνώμη και επιστρέφουμε.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

147
sarotos έγραψε:λαδι λαδι και απο τηγανιτα τιποτα...

τοσα λογια, και στην ουσια δεν ειπες τιποτα!
ακομη μια φορα, δεν απαντησες σε τιποτα απο αυτα που σου ζητηθηκαν.
ακομη μια φορα ειπες να γραψεις χαρην εντυπωσεως χωρις να απαντας σε τιποτε απο αυτα που σου ζητηθηκαν !
ακομη μια φορα...
Έχεις καταλάβει ότι είμαι αυθόρμητος και οξύθυμος καμιά φορά τύπος και θες να με εκνευρίσεις για να χάσω την ψυχραιμία μου και μαζί και το δίκιο μου, ε; Όχι φιλαράκο, δε θα στο κάνω το χατήρι. Δεν έχω καμιά όρεξη να εκνευριστώ με την πάρτη σου, διότι το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να ψάχνω για την αλήθεια και όχι να μαλώνω με πουριτανούς ζηλωτές που την έχουν δει θεματοφύλακες της Ορθοδοξίας και σωτήρες της ανθρωπότητας.
Δε θα ξανασχοληθώ με τις προσβολές και τα ερείσματά σου, πες ό,τι γουστάρεις, δε μ' ενδιαφέρει καθόλου η γνώμη σου για μένα. Το μόνο που με ενδιαφέρει όπως σου είπα είναι η αλήθεια.
Και αυτή θα είναι πάντα το σημείο αναφοράς μου, όχι το τι λένε φαρισαϊζοντες τύποι σα και του λόγου σου.
απο την στιγμη που δεν απαντας σε τιποτε απο αυτα που σου ζητηθηκαν, και προχωρας σαν να μην γραφτηκαν, ναι, αυτο δειχνεις.
εαν κανω λαθος, που ειναι πολυ πιθανον, τοτε εξηγησε μου τον λογο που το κανεις.
για ποιο λογο καθεσαι και γραφεις (δηλαδη οπως λες χαλας χρονο που δεν εχεις) για ενα ΕΠΟΜΕΝΟ θεμα, οταν δεν εχεις απαντησει ΚΑΘΟΛΟΥ στα προιγουμενα που σου εχουν ειπωθει.
αυτο φιλε μου, ειναι δειγμα ανικανοτητας συζητησης.
αποδειξε μου απο εδω και περα λοιπον το αντιθετο...
αυτο θελω και εγω απο εσενα.
να μου αποδειξεις το αντιθετο.
Το ΚΑΘΟΛΟΥ μ΄αρέσει. Μα είχα απαντήσει στο 1ο σου ερώτημα: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... &start=117
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... &start=126
και ως φυσικόν, πήγα μετά στο 2ο. Στο μεταξύ εσύ (επειδή τα βρήκες σκούρα στο 2ο, την επιστολή του Ιούδα δηλαδή, όπου λες ΤΙΣ αρλούμπες) ξαναεπέστρεψες στο 1ο και πόσταρες πάλι σχετικά μ αυτό. Όμως εγώ είχα ήδη γράψει για το 2ο και το πόσταρα συνεχίζοντας να απαντάω ένα-ένα τα σημεία που έθιξες. Τι θες να κάνουμε τώρα; Να ξανα-ματαγυρίσω στο 1ο επειδή έτσι γουστάρεις εσύ; Επειδή δεν έχεις να πεις τίποτε για τα παρακάτω που σου είπα; Σφυρίζεις αδιάφορα για την επιστολή του Ιούδα, όπου αν τη δει κάποιος στοιχειωδώς προσεκτικά δεν χρειάζεται καν να μιλήσουμε άλλο πάνω στο θέμα της σαρκικής πτώσης των αγγέλων; Και τολμάς να το αντιστρέφεις το πράγμα και να λες για μένα ότι αποφεύγω; Σώνει και καλά δηλαδή να απαντάω σε ότι θέλεις εσύ, όπως θέλεις εσύ, όποτε θέλεις εσύ, όσες φορές θέλεις εσύ;
Ωραία λοιπόν, έστω. Να ξαναγυρίσω στο 1ο σου "αδιάσειστο επιχείρημα". Όμως μη μου ξαναθέσεις όρους από δω και πέρα για το πως θα απαντάω και πότε. Κομμένη.
Άντε ξανά μανά.
Ιδού τι συζητάγαμε. Έλεγα λοιπόν σε κάποια φάση ότι εκτός όλων των άλλων στοιχείων (που τα βρίσκουμε εντός των ορίων της Χριστιανικής αλλά και της Εβραϊκής θεολογίας, γιατί φυσικά υπάρχουν πολύ περισσότερα εκτός αυτών, όπως οι μυθολογίες όλων των λαών της γης κλπ) που είναι ατράνταχτα, μέσα από τη ΠΔ, τον Αλεξανδρινό κώδικα, την Ελληνική Πατρολογία (εκεί δεν πήγαμε ακόμα, περίμενε και θα δεις τι έχει να γίνει), κάποια άλλα αμφιλεγόμενα όπως Ενώχ κλπ, υπάρχουν και κάποια σημεία μέσα από την ΚΔ, όπου αν τα προσέξει κανείς καταλαβαίνει ότι οι Απόστολοι γνώριζαν και ανέφεραν σε κάποια χωρία της ΚΔ περί της σαρκικής πτώσης των αγγέλων.
Μου ζήτησες να τα παραθέσω μέσα από τα κείμενα της ΚΔ κι εγώ τα παρέθεσα μέσα από το βιβλίο του Λ, τον τόμο 43, όπου υπάρχουν τα συγκεκριμένα χωρία στο πρωτότυπο και σε μετάφραση για να δεις και πως υποστηρίζει ο Λ το ν ισχυρισμό αυτό. Στο κάτω κάτω αυτός τα πρόσεξε πρώτος. Συνολικά 6 χωρία. Θες να δούμε πάλι το 1ο. Σου χαλάω εγώ χατήρι; Ορίστε λοιπόν και πάλι:
Εικόνα
Από αυτά που λέει εδώ ο Λ, εγώ σκεφτόμενος με τη λογική μου που δόξα τω Θεώ μου έδωσε ο Ύψιστος ώστε να μην χαϊβανίζω αναμασώντας αναλύσεις άλλων, συμπεραίνω όπως και ο Λ, ότι εδώ ο Πέτρος δεν μιλάει για τους δαίμονες που εξέπεσαν του Παραδείσου κατά την 1η πτώση.
Ο Λ το στοιχειοθετεί λέγοντας ότι αυτοί οι δαίμονες, οι γνωστοί, είναι ελεύθεροι να πηγαίνουν όπου θέλουν και να διαβάλλουν και να πειράζουν, όπως έχει πει ο άλλος μεγάλος Απόστολος, ο Παύλος ότι είναι οι κοσμοκράτορες του κόσμου τούτου και σου λέει:
Πως γίνεται ο Παύλος να λέει ότι είναι ελεύθεροι και κοσμοκράτορες και ο Πέτρος να τους θεωρεί δεμένους σε κάποιο τάρταρο;
Κοίτα ακριβώς τι λέει μετά:
Εικόνα
Εγώ λοιπόν δίνω μεγαλύτερο βάρος στα λόγια των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου, παρά στα λόγια κάποιων μετέπειτα (και μάλιστα μετά το 381, όπου είδαμε τι έγινε) θεολόγων από τους οποίους μας παρέθεσες εσύ αποσπάσματα. Διαφωνείς ότι έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα τα λόγια των Αποστόλων που είναι σίγουρα φορείς του Αγίου Πνεύματος, και όχι υποθετικά; Όχι αν θες...διαφώνα.
Ένα το κρατούμενο.
Μετά το 2ο στοιχείο είναι το "εις κρίσην", που λέει και όχι "έως κρίσην" που θα έλεγε εάν νοούνταν εδώ οι 1οι έκπτωτοι, το οποίο το έχω αναλύσει επαρκώς. Εσύ διαφωνείς. Σου φαίνεται πιο λογικό να αναφέρεται σε κοινούς έκπτωτους της 1ης πτώσης οι οποίοι θα παραπεμπθούν εις κρίσην κατά την ημέρα της μεγάλης κρίσης.
Ε λοιπόν εμένα δε μου φαίνεται λογικό να εννοεί αυτό, διότι όλοι ξέρουμε πως οι δαίμονες είναι αμετανόητοι μετά την πτώση τους, και δεν υπάρχει περίπτωση μετάνοιας γι αυτούς, ειδικά μετά την έλευση του Χριστού και την κάθοδό του στον Άδη. Το ξέρουμε και το ξέρουν ότι είναι ξοφλημένοι. Όπως οι άγγελοι μετά την έλευση του Κυρίου δεν δύνανται να αμαρτήσουν χάριτη Αγίου Πνεύματος, έτσι και οι δαίμονες, οι έκπτωτοι άγγελοι δηλαδή δεν δύνανται να μετανοήσουν εξαιτίας του βάθους που έχουν φτάσει στην κακία και την υπερηφάνεια. Δεν το ήξερες ότι μόνο τύποις θα "κριθούν" στην ημέρα της Κρίσης; Ότι απλά θα επικυρωθεί η ποινή τους και, όπως είπες θα αφήσουν τον κόσμο ετούτο, όπου βρίσκονται ελεύθεροι να πειράζουν τους πάντες, και θα σταλούν στην αιώνια κόλαση άπαξ διά παντός;
Επομένως ποιος ο λόγος να πει εδώ ο Πέτρος "παρέδωκεν εις κρίσην τηρουμένους";
Ο λόγος είναι ότι μιλάει για άλλους αγγέλους, όχι τους κοινούς δαίμονες, αλλά κάποιους που δεν εξέπεσαν κατά την 1η πτώση, αλλά που αμάρτησαν σε κάποια στιγμή της "ζωής" τους.
Δύο τα κρατούμενα.
Και το τρίτο είναι αυτό που μόλις είπα. ότι ο απόστολος χρησιμοποιεί τη λέξη "αμαρτησάντων", σα να μιλάει για κοινούς αμαρτωλούς. Αυτό δε το λέει ο Λιακό, το λέω εγώ. Έχω βλέπεις την κακιά συνήθεια να σκέφτομαι με το δικό μου μυαλό, και όχι να υϊοθετώ αβλεπί ό,τι λέει ο κάθε θεολόγος.
Έτσι θα αναφερόταν λες στους έκπτωτους; Και θα έλεγε μετά "ουκ εφείσατο" , θα έδινε δηλαδή έμφαση στο ότι δεν τους άφησε ο Θεός ατιμώρητους, λες και υπήρχε ποτέ περίπτωση να τους αφήσει; Αυτούς που ακολουθώντας το απόλυτο κακό διέπραξαν τη μεγαλύτερη πτώση που θα μπορούσε ποτέ να γίνει; Για νέο θα τους το έλεγε και αυτός (ο Πέτρος) αυτό, όπως κι ο Ιούδας μετά στην επόμενη επιστολή που θα δούμε;
Με το ζόρι δηλαδή να δεχτούμε αυτό που λες, το οποίο είναι πιο φευγάτο από αυτό που λέω εγώ επειδή έχεις διαφορετική αντίληψη περί φευγάτων ισχυρισμών;
Και όσο για τις παραθέσεις που βάζεις μετά περί ταρτάρων και αβύσσου κλπ, δεν έχουν να κάνουν με αυτό που συζητάμε εδώ.
Το ότι οι δαίμονες είναι ελεύθεροι να πηγαίνουν όπου τους διατάξει ο αρχηγός τους, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί κάποιοι από αυτούς να "φυλακίζονται " κιόλας όταν κάποιος δυνατότερος του αρχηγού των τους διατάξει. όπως για παράδειγμα ο ιερέας που τελεί το Μυστήριο της βαπτίσεως, ή ο Μέγας Αντώνιος ή ο Χριστός. Δεν ξέρω αν με εννόησες. Γιατί να μην υπάρχει και για τους δαίμονες ένας "τόπος" φυλάκισης, δέσμευσης ή εξορίας, όπως υπάρχει και για μας;
Επειδή δεν το σκέφτηκε κανένας θεολόγος;
Τέλος αυτό που είπες για το παράπονο των δαιμονίων που εξέφρασαν στο Χριστό περί "πριν της ώρας τους" κλπ πιστεύω απαντήθηκε. Γιατί να πάνε πριν την ημέρα της κρίσης στη "φυλακή"; Αυτό μάλλον εννοούσαν.
Αλλά σίγουρα εσύ τώρα θα βγεις πάλι και θα κάνεις τη διάλεξή σου περί Ορθόδοξου δόγματος και αιρετικών θέσεων και θα παραθέσεις σίγουρα και κανα δυο κείμενα από θεολόγους ή πατέρες μετά το 381.
Διαφωνούμε λοιπόν φίλε μου (εκτός και σε έπεισα τώρα, αλλά χλωμό το κόβω, εδώ δεν πειθονταν ο Θωμάς ότι βλέπει τον Κύριο), τόσο απλό είναι.
ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ. Και εφόσον στα θέματα που συζητάμε δεν έχει αποφανθεί καμία Οικουμενική Σύνοδος συγκεκριμένα, αλλά ούτε και οι Πατέρες είναι κατηγορηματικοί, αλλά βλέπουμε διαφορές στις θέσεις και τις απόψεις τους, αυτό σημαίνει ότι καθείς δικαιούται να έχει την άποψή του στα θέματα αυτά, πόσο μάλλον όταν δεν είναι θέματα Σωτηριολογικής φύσεως.
Δεν θέλω να σου επιβάλλω την άποψή μου, αλλά επέτρεψέ μου να την έχω, χωρίς να με λες αιρετικό.

Και αφού εγώ τουλάχιστον ξεμπέρδεψα με το 1ο θέμα (επιτέλους γιατί θα μας βαρεθεί κι ο Θεός έτσι που πάμε), πάμε παρακάτω.

Σειρά μου τώρα:
Τι έχεις εσύ να απαντήσεις σε αυτά που παρέθεσα σχετικά με την επιστολή του Ιούδα; Εδώ είναι:
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... &start=126
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... &start=135
"Αναμένω απάντηση" λοιπόν, για να προχωρήσουμε παρακάτω. Μετά θα πάμε στο 3ο, το 4ο, το 5ο, και το 6ο χωρίο από ΚΔ, (εκεί να δεις τι στραπάτσο θα πάθει ο ξερολισμός και η αλαζονεία σου), και μετά θα πάμε να πιάσουμε το βαρύ πυροβολικό απ΄τα στοιχεία που θα παραθέσω , τα οποία δεν τα έχω παραθέσει ακόμα.

Μετά, θα κάνουμε ανασκόπηση! Τώρα ζεσταίνομαι εγώ σαρωτέ! Ε ρε γλέντια... :happy2

Όπως καταλαβαίνεις μου τρως πολύ χρόνο, αλλά δεν πειράζει. Μπορεί να είμαι χελώνα κι εσύ λαγός στις δημοσιεύσεις, αλλά στο τέλος η χελώνα κέρδισε το λαγό στο μύθο του μπάρμπα-Αίσωπου.
:0607
αυτο ειναι που ζητω και εγω φιλε σπαρταν,

αλλα απο τηγανιτα τιποτα.
να βρεις χρονο σου να απαντησεις στα ανουσια, το εκανες.
να βρεις χρονο να απαντησεις επανω στα θεματα της συζητησης ομως...
δεν λεω, και τα 2 χρειαζονται απο την στιγμη που νιωθεις θιγμενος.
αναμενω τωρα λοιπον, να βρεις χρονο και να απαντησεις σε αυτα που σου ζητηθηκαν εδω http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... &start=126
Πείσμα που το έχεις όμως! Περίμενε και θα φας όχι τηγανίτες, λουκουμάδες! Μόνο που αντί για μέλι θα έχουν ξύδι! Να ξεπεισμώσεις κιόλας! :biggrin:
αυτο περιμενουμε ολοι σπαρταν..

την τηγανιτα !
Βρε μανία για τηγανίτα! Μωρέ θα σηκώσεις χοληστερίνη στο τέλος , έννοια σου.
να σαι καλα βρε σπαρταν..

την τηγανιτα μην ξεχασεις ομως, γιατι μεχρι στιγμης, μονο λαδι βλεπουμε.
:χουχου Και τριγλυκερίδια, και ουρικό οξύ θα σηκώσεις! :χουχου
βεβαια !

"ορθοδοξοι" που πιστευουν οτι καταγονται απο ελοχιμ?

εννοεις "κακοδοξοι" μαλλον...
Πες τα δικά σου εσύ, και περίμενε την ...τηγανίτα!
αποδειξε μας το αντιθετο και στα 3 λοιπον...
Ότι δεν είμαι ελέφαντας θες να αποδείξω...πανεύκολο! Αρκεί να ακούνε άνθρωποι με λογική, όχι :puppet
ποιας?
απο ποτε η Ορθοδοξια πιστευει σε ελοχιμ και νεφελιμ?
θα πεθανεις μαλλον για μια δικια σου πιστη φιλε μου, δυστηχως, και οχι της Ορθοδοξιας.
Θα πεθάνω για την Ελευθερία και του Χριστού την Πίστη την Αγία. Κι εσύ τραγούδα.
στραβα το πηρες.
δεν το ελεγε για σενα αλλα για τον λιακοπουλο, ηταν ξεκαθαρος.
Ναι, όπως τα λες. Εγώ είμαι ανειλικρινής μωρέ;
εντελως ομως !
και σου υποσχεθηκα οτι θα σου δειξω το γιατι πολυ αναλυτικα, οταν τελειωσουμε το θεμα που ξεκινησαμε με τα 7 (προς το παρον) επιχειρηματα (διαστρεβλωσεις) του λιακοπουλου.
Θα θελες. Κι εγώ θα ήθελα να είχες λίγη περισσότερη αντίληψη.
εαν εκανες μια "ερευνα" χωρις να ελεγες οτι ειναι και αληθειες ολες αυτες οι αιρεσεις, δεν θα υπηρχε νομιζω κανενα προβλημα.
εσυ ομως φιλε σπαρταν, παρουσιαζεις τις διαστρεβλωσεις των Γραφων και τις αιρεσεις και βλασφημιες του λιακοπουλου ως αληθειες.

νομιζω πως καταλαβαινεις την σαφεστατη διαφορα...
Ποιος είσαι εσύ που θα αποφανθείς περί αιρέσεων;
Άσε, την έχουμε ξανακάνει την κουβέντα, δε θα βγει πουθενά (με σένα εννοώ, γιατί άλλοι καταλαβαίνουν)
βλεπεις λοιπον σπαρταν τι σου λεω?

επειδη συμφωνα με την δικη σου γνωμη αυτα που λεει ο λιακο ειναι αληθειες, θελεις οπωσδηποτε να προπαγανδισεις και τις "αληθειες" αυτες.

ε λοιπον, οχι φιλε μου, δεν ειναι ουτε αληθειες, ουτε θα μεινουν αναπαντητες οι βλασφημιες του πολυ λιακοπουλου...
Make my day dude! :dirol:
δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο.

για να γινει αυτο, προτεινω το εξης. να ανοιξουμε ενα θεμα επι τουτου και να μετεχουμε μονο οι 2 μας, χωρις να μετεχει στο συγκεκριμενο θεμα κανενας αλλος ωστε να μην υπαρξουν οπως λες, συνεχως καινουργια ασχετα θεματα, στο οποιο συμφωνω και επαυξανω.
ως συντονιστης λοιπον, συγκεντρωσε τα λογια που εχουμε οι μας μεχρι στιγμης σε ενα θεμα, και αναμενω εκει λοιπον τις απαντησεις που σου ζητησα..
Θα τις πάρεις τις απαντήσεις σου, αλλά θες και private line? Ποιος είσαι ρε μεγάλε;;;;;
Αφού εσύ αρχίζεις συνεχώς καινούργια άσχετα θέματα.
για να σε προλαβω,
μην παραθεσεις εν νεου στοιχεια ασχετα σε παρακαλω, αλλα πρωτιστως να απαντησεις στον οιρμο της συζητησης που εχουμε, οσον αφορα αυτα που σου ζητησα περι του 1ου επιχειρηματος.
πρωτα θα κλεινουμε ενα επιχειρημα, και υστερα θα πηγαινουμε παρακατω.
αλλιως δεν εχει κανενα απολυτως νοημα και οιρμο η συζητηση.

συμφωνεις ? ?
Πάει αυτό, το έκανα, οκ;
Τώρα άκου:
" για να σε προλαβω,
μην παραθεσεις εν νεου στοιχεια ασχετα σε παρακαλω, αλλα πρωτιστως να απαντησεις στον οιρμο της συζητησης που εχουμε, οσον αφορα αυτα που σου ζητησα περι του 2ου επιχειρηματος.
πρωτα θα κλεινουμε ενα επιχειρημα, και υστερα θα πηγαινουμε παρακατω.
αλλιως δεν εχει κανενα απολυτως νοημα και οιρμο η συζητηση.

συμφωνεις ? "
:dance2:

Επίσης, για να πάρεις μια (μικρή) ιδέα τι σε περιμένει μετά που θα αρχίσω να παραθέτω από Ελληνική Πατρολογία, θα ήθελα κι εγώ να τοποθετηθείς επί αυτού που ζητάει ο λάπτονας.
http://filoumenos.com/forum/viewtopic.php?f=40&t=15731
Ξέρεις, το θέμα με τον άγιο και μεγαλομάρτυρα Ιουστίνο. Ο οποίος πιο καθαρά δεν γίνεται να τα πει. Τα λένε κι άλλοι , όμως...δυστυχώς για σένα. Μείνε συντονισμένος! Και μη φας! Έχουμε τηγανίτες!
Εικόνα
Y.Γ.
Ειλικρινά ήθελα να μη μιλάμε λες κι είμαστε εχθροί.
Αλήθεια σου λέω σαρωτέ, δεν έχω καμία κακία σ αυτά που σου λέω με περιπαικτική διάθεση.
Σκέφτηκα να σου μιλήσω τυπικά απλά παραθέτοντας τα επιχειρήματά μου, χωρίς να προβώ σε χαρακτηρισμούς και πειράγματα.
Όμως τελικά δεν κρατήθηκα. Και ξέρεις πως δικαιολόγησα αυτή τη στάση μου; (Όχι πως είναι σωστή και Χριστιανική-αμαρτωλή είναι)
Επειδή θέλω να πάρεις μια μικρή γεύση του πως νιώθει ο άλλος όταν του απευθύνεσαι απαξιωτικά και τον υποτιμάς.
Και σκέψου ότι εγώ απλά έμεινα στο "δούλεμα", δεν σε πρόσβαλλα βαθιά ούτε σε έθιξα σε τόσο ευαίσθητα σημεία αποκαλώντας σε άμεσα ή έμμεσα αιρετικό, εχθρό της Ορθοδοξίας, ψεύτη κλπ ή άλλους -ανάλογης βαρύτητας- χαρακτηρισμούς.
Καταλαβαίνεις τώρα φίλε μου πως ένιωσα εγώ;
Ας κάνουμε λοιπόν αγάπη από δω και πέρα και ας μιλάμε σαν άνθρωποι. Εδώ τα βρήκα με τον omg, και τελικά συμφωνήσαμε πολιτισμένα ότι...διαφωνούμε και όλα καλά μετά. (Ο καθένας τις απόψεις του). Με τον οποίο μόνο στα χέρια δεν ήρθαμε. Γιατί να μη γίνει το ίδιο και τώρα; Τι λες;
:friends:
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

148
Έχεις καταλάβει ότι είμαι αυθόρμητος και οξύθυμος καμιά φορά τύπος και θες να με εκνευρίσεις για να χάσω την ψυχραιμία μου και μαζί και το δίκιο μου, ε; Όχι φιλαράκο, δε θα στο κάνω το χατήρι. Δεν έχω καμιά όρεξη να εκνευριστώ με την πάρτη σου, διότι το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να ψάχνω για την αλήθεια και όχι να μαλώνω με πουριτανούς ζηλωτές που την έχουν δει θεματοφύλακες της Ορθοδοξίας και σωτήρες της ανθρωπότητας.Δε θα ξανασχοληθώ με τις προσβολές και τα ερείσματά σου, πες ό,τι γουστάρεις, δε μ' ενδιαφέρει καθόλου η γνώμη σου για μένα. Το μόνο που με ενδιαφέρει όπως σου είπα είναι η αλήθεια.Και αυτή θα είναι πάντα το σημείο αναφοράς μου, όχι το τι λένε φαρισαϊζοντες τύποι σα και του λόγου σου.
το αν σε ενδιαφερει πραγματι η αληθεια, Θεος υπαρχει και βλεπει. οποτε δεν εχει καμια σημασια τι λεει ο καθε ενας μας για τον εαυτο του η για τους αλλους.

επισης, θα φανει στην συνεχεια... και για τους 2 μας.
Το ΚΑΘΟΛΟΥ μ΄αρέσει. Μα είχα απαντήσει στο 1ο σου ερώτημα: viewtopic.php?f=126&t=15613&start=117viewtopic.php?f=126&t=15613&start=126και ως φυσικόν, πήγα μετά στο 2ο. Στο μεταξύ εσύ (επειδή τα βρήκες σκούρα στο 2ο, την επιστολή του Ιούδα δηλαδή, όπου λες ΤΙΣ αρλούμπες) ξαναεπέστρεψες στο 1ο και πόσταρες πάλι σχετικά μ αυτό. Όμως εγώ είχα ήδη γράψει για το 2ο και το πόσταρα συνεχίζοντας να απαντάω ένα-ένα τα σημεία που έθιξες. Τι θες να κάνουμε τώρα; Να ξανα-ματαγυρίσω στο 1ο επειδή έτσι γουστάρεις εσύ; Επειδή δεν έχεις να πεις τίποτε για τα παρακάτω που σου είπα; Σφυρίζεις αδιάφορα για την επιστολή του Ιούδα, όπου αν τη δει κάποιος στοιχειωδώς προσεκτικά δεν χρειάζεται καν να μιλήσουμε άλλο πάνω στο θέμα της σαρκικής πτώσης των αγγέλων; Και τολμάς να το αντιστρέφεις το πράγμα και να λες για μένα ότι αποφεύγω; Σώνει και καλά δηλαδή να απαντάω σε ότι θέλεις εσύ, όπως θέλεις εσύ, όποτε θέλεις εσύ, όσες φορές θέλεις εσύ;
σπαρταν, παρολο που σου απαντησα σχετικα με τις διαστροφες του 1ου επιχειρηματος, εκ νεου, το παραβλεψες και δεν απαντησες επανω σε αυτα που σου ειπα και ειπες να απαντησεις στον grecko και να συνεχισεις παρακατω...
ετσι λοιπον, για να μην παιζουμε την κολοκυθια, απο εδω και περα, πρωτα θα λυνουμε ενα ενα τα θεματα, και υστερα θα πηγαινουμε παρακατω.
προς το παρον, ειμαστε ακομη στο στο 1ο επιχειρημα.
οταν τελειωσουμε με αυτο, ΤΟΤΕ θα παμε στο 2ο.
ειναι απλη μορφη λογικης συζητησης
οταν λοιπον τελειωσουμε σε σχεση με το 1ο, τοτε θα δουμε αναλυτικα το 2ο επιχειρημα.
προς το παρον, ειμαστε ακομη στο 1ο λοιπον.
Ωραία λοιπόν, έστω. Να ξαναγυρίσω στο 1ο σου "αδιάσειστο επιχείρημα". Όμως μη μου ξαναθέσεις όρους από δω και πέρα για το πως θα απαντάω και πότε. Κομμένη.
δεν ειναι ορος που τον θετω εγω βρε σπαρταν, αλλα η στοιχειωδης λογικη.
δεν μπορουμε να συζηταμε για ενα θεμα, και ενω δεν εχουμε τελειωσει με αυτο το συγκεκριμενο να πιανουμε ενα αλλο.
δεν εχει οιρμο οποιαδηποτε συζητηση ετσι.
δεν ειναι ετσι ?

Από αυτά που λέει εδώ ο Λ, εγώ σκεφτόμενος με τη λογική μου που δόξα τω Θεώ μου έδωσε ο Ύψιστος ώστε να μην χαϊβανίζω αναμασώντας αναλύσεις άλλων, συμπεραίνω όπως και ο Λ, ότι εδώ ο Πέτρος δεν μιλάει για τους δαίμονες που εξέπεσαν του Παραδείσου κατά την 1η πτώση.Ο Λ το στοιχειοθετεί λέγοντας ότι αυτοί οι δαίμονες, οι γνωστοί, είναι ελεύθεροι να πηγαίνουν όπου θέλουν και να διαβάλλουν και να πειράζουν, όπως έχει πει ο άλλος μεγάλος Απόστολος, ο Παύλος ότι είναι οι κοσμοκράτορες του κόσμου τούτου και σου λέει: Πως γίνεται ο Παύλος να λέει ότι είναι ελεύθεροι και κοσμοκράτορες και ο Πέτρος να τους θεωρεί δεμένους σε κάποιο τάρταρο;Κοίτα ακριβώς τι λέει μετά:
δεν λεει ΤΙΠΟΤΕ διαφορετικο ο Απ.Πετρος και ο Απ.Παυλος, διοτι και οι δυο εχουν δικαιο. και οι 2 ομως, λενε διαφορετικο πραγμα.
μιλουν για διαφορετικο γεγονος.
οι δαιμονες ΚΑΙ ειναι ελευθεροι, ΚΑΙ ειναι στα ταρταρα.
ΚΑΙ ειναι στα ταρταρα, ΚΑΙ ειναι στην αβυσσο
ΚΑΙ ειναι στην αβυσσο, ΚΑΙ ειναι ελευθεροι.

και αυτο, διοτι τα ταρταρα και η αβυσσος δεν ειναι τοπος, αλλα κατασταση.
τα ταρταρα ειναι η κατασταση αναμονης των δαιμονων για την τελικη κριση τους,
και η αβυσσος ειναι η κατασταση αδυναμιας που επηλθαν οι δαιμονες, σε οσους εχουν κοινωνια Θεου, και μονο σε αυτους.
ετσι λοιπον, οι δαιμονες, μεχρι την Δευτερα Παρουσια ειναι στα ταρταρα, δηλαδη σε μια κατασταση ανεφ της χαριστος και του ελεους του Θεου, αναμονης της κρισεως οπου και θα κριθουν κατα την Δευτερα Παρουσια , και επισης ειναι στην αβυσσο, δηλαδη ειναι ελευθεροι να διαβαλουν τον οποιονδηποτε ανθρωπο, ελευθεροι να πειραζουν τον οποιονδηποτε ανθρωπο, αλλα δεν εχουν πλεον καμια εξουσια επανω στο σωμα του Χριστου (που ειναι η πραγματικη Εκκλησια), δηλαδη στους ανθρωπους που εχουν γινει οικος Αγιου Πνευματος. οι δαιμονες πλεον δεν εχουν εξουσια ουτε εδω στην γη (ειναι ομως ελευθεροι να πειραζουν και αυτους τους ανθρωπους), αλλα ουτε και μετα θανατον στις ψυχες των ανθρωπων αυτων, οπου αντιθετως εχουν εξουσια οι δαιμονες στις ψυχες των ανθρωπων που δεν καταφεραν να γινουν οικος Αγιου Πνευματος.

ειναι λοιπον οι δαιμονες, ΚΑΙ στα ταρταρα, ΚΑΙ στην αβυσσο, ΚΑΙ ελευθεροι.
Εγώ λοιπόν δίνω μεγαλύτερο βάρος στα λόγια των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου, παρά στα λόγια κάποιων μετέπειτα (και μάλιστα μετά το 381, όπου είδαμε τι έγινε) θεολόγων από τους οποίους μας παρέθεσες εσύ αποσπάσματα. Διαφωνείς ότι έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα τα λόγια των Αποστόλων που είναι σίγουρα φορείς του Αγίου Πνεύματος, και όχι υποθετικά; Όχι αν θες...διαφώνα.Ένα το κρατούμενο.
καλως πραττεις και δινεις μεγαλυτερο βαρος στα λογια των Αποστολων, αλλα το προβλημα σου, οπως και του λιακοπουλου, ειναι οτι δεν καταλαβαινετε τα λογια των αποστολων, για αυτο και πευτετε στις αιρεσεις αυτες..
οπως και τοσες χιλιαδες αιρετικων, τα ιδια λογια που μου ειπες λενε...
οτι "το ειπαν οι Αποστολοι", και στην πραγματικοτητα αλλο λενε οι Αποστολοι, και διαστρεφουν την αληθεια των Αποστολων.
ετσι και ο λιακο η εσυ, η οποιοσδηποτε εσυ...
Μετά το 2ο στοιχείο είναι το "εις κρίσην", που λέει και όχι "έως κρίσην" που θα έλεγε εάν νοούνταν εδώ οι 1οι έκπτωτοι, το οποίο το έχω αναλύσει επαρκώς. Εσύ διαφωνείς. Σου φαίνεται πιο λογικό να αναφέρεται σε κοινούς έκπτωτους της 1ης πτώσης οι οποίοι θα παραπεμπθούν εις κρίσην κατά την ημέρα της μεγάλης κρίσης.
δεν ειναι θεμα λογικης, αλλα αληθειας.
και η Ορθοδοξη Θεολογια (η θεση δηλαδη της Εκκλησιας), οπως σου εδειξα, ειναι οτι οι δαιμονες θα κριθουν κατα την Δευτερα Παρουσια.
δεν εχουν ηδη κριθει, διοτι εαν ηταν ετσι, αυτην την στιγμη που μιλαμε δεν θα ηταν ελευθεροι να διαβαλουν, αλλα θα ηταν στην κολαση. επισης, εαν ειχαν ηδη κριθει, δεν θα ειχαν δικαιωμα μετανοιας, οπως εχουν αυτην την στιγμη που μιλαμε.
ο διαβολος αυτην την στιγμη, εχει δικαιωμα μετανοιας, οπως σου εδειξα.
και αυτη ειναι η θεση της Εκκλησιας που διαστρεβλωνει ο πολυς και αιρετικοτατος, λιακοπουλος.

ο αφορκισμος λοιπον, αλλα οπως σου εδειξα και η θεση της Ορθοδοξης Εκκλησιας με παραδειγμα απο το γεροντικο της Ορθοδοξιας, (εαν θελεις μπορω να σου παραθεσω πολλα περι τουτου) μιλαει για την κριση των ιδιων των δαιμονων που θα γινει στην Δευτερα Παρουσια οπου και θα πανε στην κολαση.
και ο αφορκισμος λεει πως οι δαιμονες, ειναι στο ταρταρο οπως ειδαμε:

Αφορκισμός Α
«Φοβήσου και βγες και φύγε από αυτό το πλάσμα και μην ξαναγυρίσεις, ουτε να κρυφτείς μέσα του, ούτε να το συναντήσεις αυτό και να ενεργήσεις σε αυτό τη νύκτα, ούτε τη μέρα, ούτε το πρωί, ούτε το μεσημέρι αλλά πήγαινε στον τάρταρο σου, μέχρι την ημέρα της κρίσεως.

απο την στιγμη λοιπον, που οπως βλεπουμε οι δαιμονες ειναι στα ταρταρα συμφωνα με τον αφορκισμο (που ειναι εντος μυστηριου της Εκκλησιας, του βαπτισματος)
και αφου ειδαμε συμφωνα με την Ορθοδοξη Εκκλησια, πως οι δαιμονες θα κριθουν κατα την Δευτερα Παρουσια, και οτι ακομη δεν εχουν κριθει, αφου οπως ειπαμε ειναι ελευθεροι,

τοτε ο Απ. Πετρος, μιλαει ξεκαθαρα για τους εκπεσοντες αγγελους, δηλαδη τους δαιμονες και οχι τους ανυπαρκτους ελοχιμ.
Ε λοιπόν εμένα δε μου φαίνεται λογικό να εννοεί αυτό, διότι όλοι ξέρουμε πως οι δαίμονες είναι αμετανόητοι μετά την πτώση τους, και δεν υπάρχει περίπτωση μετάνοιας γι αυτούς, ειδικά μετά την έλευση του Χριστού και την κάθοδό του στον Άδη. Το ξέρουμε και το ξέρουν ότι είναι ξοφλημένοι. Όπως οι άγγελοι μετά την έλευση του Κυρίου δεν δύνανται να αμαρτήσουν χάριτη Αγίου Πνεύματος, έτσι και οι δαίμονες, οι έκπτωτοι άγγελοι δηλαδή δεν δύνανται να μετανοήσουν εξαιτίας του βάθους που έχουν φτάσει στην κακία και την υπερηφάνεια. Δεν το ήξερες ότι μόνο τύποις θα "κριθούν" στην ημέρα της Κρίσης; Ότι απλά θα επικυρωθεί η ποινή τους και, όπως είπες θα αφήσουν τον κόσμο ετούτο, όπου βρίσκονται ελεύθεροι να πειράζουν τους πάντες, και θα σταλούν στην αιώνια κόλαση άπαξ διά παντός;
το θεμα δεν ειναι τι σου φαινεται εσενα λογικο φιλε σπαρταν, η εμενα, αλλα τι λεει η Ορθοδοξια.
και η Ορθοδοξια λεει οτι ο σατανας δυναται να μετανοησει, αλλα δεν θελει να το κανει ενεκα εγωισμου.
απο την στιγμη που οι δαιμονες ειναι στα ταρταρα (συμβολικη λεξη), δηλαδη εχει φτασει στο ακρων αωτον του σκοτους του πνευματος του, μενει αμετανοητος λογο υπερηφανειας. το δικαιωμα να μετανοησει ομως το εχει.
γεγονος, που θα του αρθει το δικαιωμα αυτο, κατα την ημερα της κρισεως των δαιμονων.

αρα λοιπον, εδω δεν μιλαει ο Απ. Πετρος για ανυπαρκτους ελοχιμ, αλλα για τους δαιμονες.
Επομένως ποιος ο λόγος να πει εδώ ο Πέτρος "παρέδωκεν εις κρίσην τηρουμένους";
το "παρέδωκεν εις κρίσην τηρουμένους" σημαινει "τους παράδωσε να φυλάγονται για κρίση."
και εννοει τους δαιμονες, οι οποιοι ακομη δεν εχουν κριθει για την πραξη τους.
γεγονος το οποιο θα συμβει στην Δευτερα Παρουσια οπως ειδαμε...

Και το τρίτο είναι αυτό που μόλις είπα. ότι ο απόστολος χρησιμοποιεί τη λέξη "αμαρτησάντων", σα να μιλάει για κοινούς αμαρτωλούς.
Αυτό δε το λέει ο Λιακό, το λέω εγώ. Έχω βλέπεις την κακιά συνήθεια να σκέφτομαι με το δικό μου μυαλό, και όχι να υϊοθετώ αβλεπί ό,τι λέει ο κάθε θεολόγος.
Έτσι θα αναφερόταν λες στους έκπτωτους; Και θα έλεγε μετά "ουκ εφείσατο" , θα έδινε δηλαδή έμφαση στο ότι δεν τους άφησε ο Θεός ατιμώρητους, λες και υπήρχε ποτέ περίπτωση να τους αφήσει; Αυτούς που ακολουθώντας το απόλυτο κακό διέπραξαν τη μεγαλύτερη πτώση που θα μπορούσε ποτέ να γίνει; Για νέο θα τους το έλεγε και αυτός (ο Πέτρος) αυτό, όπως κι ο Ιούδας μετά στην επόμενη επιστολή που θα δούμε;
ειναι κοινοι αμαρτωλοι οι δαιμονες.

το προβλημα των δαιμονων δεν ειναι η πραξη της αμαρτιας, αλλα η συνεχεια της αμετανοησιας.
δεν υπαρχει κανενα απολυτως αμαρτημα το οποιο να ειναι τοσο τραγικο στα ματια του Θεου.
ολα με την μετανοια, λυνονται..
οι δαιμονες φιλε μου, δεν ειναι κοινοι αμαρτωλοι, αλλα ειναι και κοινοι αμαρτωλοι.
ο μεγαλυτερος αμαρτωλος μπορει να γινει ο μεγαλυτερος Αγιος, και το αντιθετο. εχουμε απειρα τετοια παραδειγματα.
ουτε ο Αγιος Κυπριανος ηταν κοινος αμαρτωλος. ειχε γινει ενα με τον διαβολο. κιομως, μετενοησε.
εαν οι δαιμονες μετανοουσαν, θα γινοντουσαν και παλι Αγγελοι φωτος.
ενεκα ομως της θεληματικης (απο τους δαιμονες) αρσης της χαριστος του Θεου, επεσαν στα ταρταρα (στο ακρων αοτων του πνευματικου σκοτους), και ετσι απο την υπερηφανεια τους δεν μετανοουν.
εαν μετανουσαν, τοτε θα ξαναγινοντουσαν Αγγελοι φωτος.

η αναμονη στα ταρταρα, η αναμονη για την ημερα της κρισεως, ειναι αναμονη μετανοιας.
εδωσε ο Θεος στον διαβολο και τους δαιμονες χιλιαδες χρονια περιθωρειο να μετανοησουν...
μεχρι την ημερα της Κρισεως οπου και θα κριθουν.
Με το ζόρι δηλαδή να δεχτούμε αυτό που λες, το οποίο είναι πιο φευγάτο από αυτό που λέω εγώ επειδή έχεις διαφορετική αντίληψη περί φευγάτων ισχυρισμών;
οποιος θελει, ακολουθει αυτο που λεει η Ορθοδοξια, οποιος δεν θελει, εχει το δικαιωμα !
Και όσο για τις παραθέσεις που βάζεις μετά περί ταρτάρων και αβύσσου κλπ, δεν έχουν να κάνουν με αυτό που συζητάμε εδώ.Το ότι οι δαίμονες είναι ελεύθεροι να πηγαίνουν όπου τους διατάξει ο αρχηγός τους, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί κάποιοι από αυτούς να "φυλακίζονται " κιόλας όταν κάποιος δυνατότερος του αρχηγού των τους διατάξει. όπως για παράδειγμα ο ιερέας που τελεί το Μυστήριο της βαπτίσεως, ή ο Μέγας Αντώνιος ή ο Χριστός. Δεν ξέρω αν με εννόησες. Γιατί να μην υπάρχει και για τους δαίμονες ένας "τόπος" φυλάκισης, δέσμευσης ή εξορίας, όπως υπάρχει και για μας;Επειδή δεν το σκέφτηκε κανένας θεολόγος;
δεν εχει σημασια εαν πηγαινουν εξορια οι δαιμονες απο μεγαλυτερους δαιμονες.
δεν συζηταμε αυτο.
ειναι ασχετο.
αυτο που συζηταμε, ειναι, τι ειναι τα "ταρταρα".
και οπως ειδαμε, τα "ταρταρα" ειναι η κατασταση των εκπεσοντων δαιμονων.

το αν πηγαινουν εξορια οι δαιμονες απο ανωτερους δαιμονες, ειναι κατι που ειτε το πιστευεις ητε οχι, δεν επηρεαζει σε κατι την Πιστη, και ειναι ασχετο απο αυτο που συζηταμε.
Τέλος αυτό που είπες για το παράπονο των δαιμονίων που εξέφρασαν στο Χριστό περί "πριν της ώρας τους" κλπ πιστεύω απαντήθηκε. Γιατί να πάνε πριν την ημέρα της κρίσης στη "φυλακή"; Αυτό μάλλον εννοούσαν.
οντος απαντηθηκε, αλλα δεν ειναι αυτη η απαντηση.

στην πραγματικοτητα, οι δαιμονες γνωριζουν οτι προκειται να κριθουν απο τον Θεο κατα την Δευτερα Παρουσια, οπου και βεβαιως θα βασανιζονται δια παντος.
οποτε του λενε το εξης απλο..
ηρθες εδω να μας βασανισεις πριν την ημερα της Κρισεως?
και βεβαιως δεν εγινε αυτο, αλλα τι εγινε?
τους εδωσε αδεια να δαιμονισουν τα γουρουνια.
γιατι ?
διοτι δεν ηρθε ακομη η ημερα της κρισεως τους.

τοσο απλα...

οι δαιμονες θα κριθουν και εκεινοι, την ημερα της Κρισεως, και οχι οπως διαστρεφει ως αιρετικος που ειναι ο λιακοπουλος και λεει πως οι δαιμονες εχουν ηδη κριθει.
ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ. Και εφόσον στα θέματα που συζητάμε δεν έχει αποφανθεί καμία Οικουμενική Σύνοδος συγκεκριμένα, αλλά ούτε και οι Πατέρες είναι κατηγορηματικοί, αλλά βλέπουμε διαφορές στις θέσεις και τις απόψεις τους, αυτό σημαίνει ότι καθείς δικαιούται να έχει την άποψή του στα θέματα αυτά, πόσο μάλλον όταν δεν είναι θέματα Σωτηριολογικής φύσεως.
ειναι Παγια θεση της Ορθοδοξης Εκκλησιας πως οι δαιμονες θα κριθουν κατα την Δευτερα Παρουσια, και οτι μεχρι τοτε ο διαβολος εχει δικαιωμα μετανοιας.

και βεβαιως το θεμα με τα νεφελιμ και τα ελοχιμ και τις διαστρεβλωσεις του λιακοπουλου ειναι θεμα σωτηριολογικο, διοτι ολες οι αιρεσεις ειναι κολασιμες.
Δεν θέλω να σου επιβάλλω την άποψή μου, αλλά επέτρεψέ μου να την έχω, χωρίς να με λες αιρετικό.
απο την στιγμη που αποφαινεσαι ξεκαθαρα πως πιστευεις στις αιρεσεις του λιακοπουλου, δεν μπορω να σταματησω να σε αποκαλω αιρετικο..
εαν κατα την γνωμη σου ειμαι εγω αιρετικος, εχεις το δικαιωμα να με αποκαλεις ετσι.
η αληθεια εξαλου, σιγουρα θα παρει καιρο εδωμεσα, αλλα θα φανει !
παρολα αυτα, επειδη εχεις προβλημα με τον χαρακτηρισμο αυτον, αυτο που μπορω να κανω, ειναι να μην αποκαλω εσενα ως αιρετικο, αλλα τα πιστευω σου, η του λιακοπουλου.



οσον αφορα το 2ο επιχειρημα, οταν ξεκαθαρισουμε το 1ο, θα συνεχισουμε στο 2ο.
ακομη συζηταμε περι του πρωτου
Ειλικρινά ήθελα να μη μιλάμε λες κι είμαστε εχθροί.Αλήθεια σου λέω σαρωτέ, δεν έχω καμία κακία σ αυτά που σου λέω με περιπαικτική διάθεση.Σκέφτηκα να σου μιλήσω τυπικά απλά παραθέτοντας τα επιχειρήματά μου, χωρίς να προβώ σε χαρακτηρισμούς και πειράγματα.Όμως τελικά δεν κρατήθηκα. Και ξέρεις πως δικαιολόγησα αυτή τη στάση μου; (Όχι πως είναι σωστή και Χριστιανική-αμαρτωλή είναι)Επειδή θέλω να πάρεις μια μικρή γεύση του πως νιώθει ο άλλος όταν του απευθύνεσαι απαξιωτικά και τον υποτιμάς.Και σκέψου ότι εγώ απλά έμεινα στο "δούλεμα", δεν σε πρόσβαλλα βαθιά ούτε σε έθιξα σε τόσο ευαίσθητα σημεία αποκαλώντας σε άμεσα ή έμμεσα αιρετικό, εχθρό της Ορθοδοξίας, ψεύτη κλπ ή άλλους -ανάλογης βαρύτητας- χαρακτηρισμούς.Καταλαβαίνεις τώρα φίλε μου πως ένιωσα εγώ; Ας κάνουμε λοιπόν αγάπη από δω και πέρα και ας μιλάμε σαν άνθρωποι. Εδώ τα βρήκα με τον omg, και τελικά συμφωνήσαμε πολιτισμένα ότι...διαφωνούμε και όλα καλά μετά. (Ο καθένας τις απόψεις του). Με τον οποίο μόνο στα χέρια δεν ήρθαμε. Γιατί να μη γίνει το ίδιο και τώρα; Τι λες;
για να κανω και εγω με την σειρα μου το βημα προς αυτην την κατευθυνση που λες, δεν απαντω καθολου σε αυτα που εγραψες που αφορουν την μεταξυ μας αντιπαραθεση.
αφηνω τον τελευταιο λογο σε σενα.
ετσι και αλλιως, ειναι ανουσια μια τετοια συζητηση...
να ξερεις πως προσωπικα, δεν εχω προβλημα να μιλας οπως θελεις για το προσωπο μου.
δεν με πειραζουν ουτε οι χαρακτηρισμοι, ουτε η εντονη αντιπαραθεση, ακομη και με υβρις στο προσωπο μου.
δεν εχω τετοια κωλυματα. τουλαχιστον, δεν εχω συνηθως.
οποτε εαν θελεις να ξεσπασεις με καποιον τροπο, πες οτι θες... προσωπικα, σου δινω το ελευθερο.
και θα προσεχω και εγω το υφος μου που κοκαλα δεν εχει και κοκαλα τσακιζει :down1

:friends:

ας καταληξουμε λοιπον οσον αφορα το 1ο επιχειρημα, και υστερα συνεχιζουμε στο 2ο...

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

149
σαρωτέ,

τι άλλο να πούμε για το 1ο επιτέλους αδερφέ;
Ό, τι είχαμε να πούμε το είπαμε. Άσε λοιπόν τα γραπτά μας να αξιολογηθούν.
(Ορίστε, σου αφήνω εγώ τελικά τον τελευταίο λόγο. Τι άλλο θες;)
Διαφωνούμε, τέλος. Δεν ήρθε δα και το τέλος του κόσμου.
Θέλεις να πάμε τώρα στο 2ο ; Στην επιστολή του Ιούδα;
Είναι η σειρά σου να τοποθετηθείς. Και πραγματικά είμαι πολύ περίεργος να δω σ αυτό το ντοκουμέντο που είναι φως φανάρι ότι μιλάει για σαρκική πτώση αγγέλων, τι τρόπο θα βρεις πάλι για να προσπαθήσεις να μας πνίξεις όλους σε μια κουταλιά νερό και να βγάλεις το άσπρο μαύρο...
Αναμένω λοιπόν για να τελειώσουμε καμιά φορά με τα ντοκουμέντα μέσα από την ΚΔ, με τον τρόπο που μας έχεις ορίσει, (ένα-ένα τα ντοκουμέντα και όχι να προχωράμε πριν να...χορτάσεις γράψιμο), και να πάμε μετά στα άλλα, τα εξώφθαλμα που πρέπει όλοι να δουν.

Όμως βεβαίως θα ήθελα πρώτα να τοποθετηθείς εάν μπορείς σε αυτό που μόλις ρώτησε ο LAPTONAS.
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

150
Spartan έγραψε:σαρωτέ,

τι άλλο να πούμε για το 1ο επιτέλους αδερφέ;
Ό, τι είχαμε να πούμε το είπαμε. Άσε λοιπόν τα γραπτά μας να αξιολογηθούν.
(Ορίστε, σου αφήνω εγώ τελικά τον τελευταίο λόγο. Τι άλλο θες;)
Διαφωνούμε, τέλος. Δεν ήρθε δα και το τέλος του κόσμου.
Θέλεις να πάμε τώρα στο 2ο ; Στην επιστολή του Ιούδα;
Είναι η σειρά σου να τοποθετηθείς. Και πραγματικά είμαι πολύ περίεργος να δω σ αυτό το ντοκουμέντο που είναι φως φανάρι ότι μιλάει για σαρκική πτώση αγγέλων, τι τρόπο θα βρεις πάλι για να προσπαθήσεις να μας πνίξεις όλους σε μια κουταλιά νερό και να βγάλεις το άσπρο μαύρο...
Αναμένω λοιπόν για να τελειώσουμε καμιά φορά με τα ντοκουμέντα μέσα από την ΚΔ, με τον τρόπο που μας έχεις ορίσει, (ένα-ένα τα ντοκουμέντα και όχι να προχωράμε πριν να...χορτάσεις γράψιμο), και να πάμε μετά στα άλλα, τα εξώφθαλμα που πρέπει όλοι να δουν.

Όμως βεβαίως θα ήθελα πρώτα να τοποθετηθείς εάν μπορείς σε αυτό που μόλις ρώτησε ο LAPTONAS.
μα σπαρταν, με το να λες απλα "διαφωνουμε" δεν ειναι συζητηση.
πες μου ΠΟΥ ακριβως διαφωνουμε.
πες μου ΠΟΥ ακριβως διαφωνεις σε αυτα που σου παρεθεσα ?
πες μου, διαφωνω σε αυτο, αυτο και αυτο.

εαν δεν καταληξουμε, δεν γινεται να συνεχισουμε.
δεν μπορουμε να πηγαινουμε παρακατω χωρις να εχει βγει καποιο σαφες συμπερασμα στα προιγουμενα.

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

151
sarotos έγραψε:
Spartan έγραψε:σαρωτέ,

τι άλλο να πούμε για το 1ο επιτέλους αδερφέ;
Ό, τι είχαμε να πούμε το είπαμε. Άσε λοιπόν τα γραπτά μας να αξιολογηθούν.
(Ορίστε, σου αφήνω εγώ τελικά τον τελευταίο λόγο. Τι άλλο θες;)
Διαφωνούμε, τέλος. Δεν ήρθε δα και το τέλος του κόσμου.
Θέλεις να πάμε τώρα στο 2ο ; Στην επιστολή του Ιούδα;
Είναι η σειρά σου να τοποθετηθείς. Και πραγματικά είμαι πολύ περίεργος να δω σ αυτό το ντοκουμέντο που είναι φως φανάρι ότι μιλάει για σαρκική πτώση αγγέλων, τι τρόπο θα βρεις πάλι για να προσπαθήσεις να μας πνίξεις όλους σε μια κουταλιά νερό και να βγάλεις το άσπρο μαύρο...
Αναμένω λοιπόν για να τελειώσουμε καμιά φορά με τα ντοκουμέντα μέσα από την ΚΔ, με τον τρόπο που μας έχεις ορίσει, (ένα-ένα τα ντοκουμέντα και όχι να προχωράμε πριν να...χορτάσεις γράψιμο), και να πάμε μετά στα άλλα, τα εξώφθαλμα που πρέπει όλοι να δουν.

Όμως βεβαίως θα ήθελα πρώτα να τοποθετηθείς εάν μπορείς σε αυτό που μόλις ρώτησε ο LAPTONAS.
μα σπαρταν, με το να λες απλα "διαφωνουμε" δεν ειναι συζητηση.
πες μου ΠΟΥ ακριβως διαφωνουμε.
πες μου ΠΟΥ ακριβως διαφωνεις σε αυτα που σου παρεθεσα ?
πες μου, διαφωνω σε αυτο, αυτο και αυτο.

εαν δεν καταληξουμε, δεν γινεται να συνεχισουμε.
δεν μπορουμε να πηγαινουμε παρακατω χωρις να εχει βγει καποιο σαφες συμπερασμα στα προιγουμενα.
Μα τώρα σοβαρά μιλάς; Τι άλλο θες να πούμε;
Εγώ ότι είχα να πω το είπα φίλε, και που διαφωνούμε εντόπισα, και όλα τα είπα.
Από κει και πέρα, "όποιος έπιασεν, έπιασεν" .
Θα πάμε επιτέλους παρακάτω;
Δεν είναι δυνατόν να θες με το ζόρι να σου πω ότι συμφωνώ μαζί σου ή γιατί διαφωνώ κλπ. Αφού απάντησα και είπα που διαφωνώ και γιατί.
Βαρετό κατάντησε το 1ο θέμα.
Εξαντλήθηκε, ό,τι λέγεται από κει και πέρα τώρα πάνω σ αυτά είναι φλυαρίες.
Λες και είσαι μέσα στα τάρταρα και συ κάνεις.
Είναι δυνατόν να μας λες ότι ξέρεις 100% τις λεπτομέρειες αυτών των θεμάτων για τα οποία ελάχιστα γνωρίζουμε ως άνθρωποι;
Πάμε παρακάτω σε παρακαλώ, και ας επιστρέψουμε στο θέμα μας, το οποίο σου θυμίζω είναι τα ντοκουμέντα που παρέθεσε ο Λιακό από την ΚΔ στα οποία γίνεται άμεση ή έμμεση αναφορά στο γεγονός της σαρκικής ένωσης αγγέλων με γυναίκες στο απώτατο παρελθόν.
Αυτό είναι το θέμα μας, και έπρεπε να έχουμε τελειώσει τώρα, αλλά επειδή δεν έχεις τι να πεις μάλλον για τα παρακάτω, μας έχεις κολλήσει μια βδομάδα τώρα στο 1ο! :help
Λοιπόν, θα πεις τώρα για το 2ο, ή να συνεχίσω στο 4ο, μιας και το 1ο το 2ο και το 3ο έχουν καλυφτεί
για όλους εκτός από εσένα;
Άντε γιατί ο κόσμος περιμένει να πάμε στα πιο ζουμερά στοιχεία που έπονται. :happy2
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

152
Spartan έγραψε:
sarotos έγραψε:
Spartan έγραψε:σαρωτέ,

τι άλλο να πούμε για το 1ο επιτέλους αδερφέ;
Ό, τι είχαμε να πούμε το είπαμε. Άσε λοιπόν τα γραπτά μας να αξιολογηθούν.
(Ορίστε, σου αφήνω εγώ τελικά τον τελευταίο λόγο. Τι άλλο θες;)
Διαφωνούμε, τέλος. Δεν ήρθε δα και το τέλος του κόσμου.
Θέλεις να πάμε τώρα στο 2ο ; Στην επιστολή του Ιούδα;
Είναι η σειρά σου να τοποθετηθείς. Και πραγματικά είμαι πολύ περίεργος να δω σ αυτό το ντοκουμέντο που είναι φως φανάρι ότι μιλάει για σαρκική πτώση αγγέλων, τι τρόπο θα βρεις πάλι για να προσπαθήσεις να μας πνίξεις όλους σε μια κουταλιά νερό και να βγάλεις το άσπρο μαύρο...
Αναμένω λοιπόν για να τελειώσουμε καμιά φορά με τα ντοκουμέντα μέσα από την ΚΔ, με τον τρόπο που μας έχεις ορίσει, (ένα-ένα τα ντοκουμέντα και όχι να προχωράμε πριν να...χορτάσεις γράψιμο), και να πάμε μετά στα άλλα, τα εξώφθαλμα που πρέπει όλοι να δουν.

Όμως βεβαίως θα ήθελα πρώτα να τοποθετηθείς εάν μπορείς σε αυτό που μόλις ρώτησε ο LAPTONAS.
μα σπαρταν, με το να λες απλα "διαφωνουμε" δεν ειναι συζητηση.
πες μου ΠΟΥ ακριβως διαφωνουμε.
πες μου ΠΟΥ ακριβως διαφωνεις σε αυτα που σου παρεθεσα ?
πες μου, διαφωνω σε αυτο, αυτο και αυτο.

εαν δεν καταληξουμε, δεν γινεται να συνεχισουμε.
δεν μπορουμε να πηγαινουμε παρακατω χωρις να εχει βγει καποιο σαφες συμπερασμα στα προιγουμενα.
Μα τώρα σοβαρά μιλάς; Τι άλλο θες να πούμε;
Εγώ ότι είχα να πω το είπα φίλε, και που διαφωνούμε εντόπισα, και όλα τα είπα.
Από κει και πέρα, "όποιος έπιασεν, έπιασεν" .
Θα πάμε επιτέλους παρακάτω;
Δεν είναι δυνατόν να θες με το ζόρι να σου πω ότι συμφωνώ μαζί σου ή γιατί διαφωνώ κλπ. Αφού απάντησα και είπα που διαφωνώ και γιατί.
Βαρετό κατάντησε το 1ο θέμα.
Εξαντλήθηκε, ό,τι λέγεται από κει και πέρα τώρα πάνω σ αυτά είναι φλυαρίες.
Λες και είσαι μέσα στα τάρταρα και συ κάνεις.
Είναι δυνατόν να μας λες ότι ξέρεις 100% τις λεπτομέρειες αυτών των θεμάτων για τα οποία ελάχιστα γνωρίζουμε ως άνθρωποι;
Πάμε παρακάτω σε παρακαλώ, και ας επιστρέψουμε στο θέμα μας, το οποίο σου θυμίζω είναι τα ντοκουμέντα που παρέθεσε ο Λιακό από την ΚΔ στα οποία γίνεται άμεση ή έμμεση αναφορά στο γεγονός της σαρκικής ένωσης αγγέλων με γυναίκες στο απώτατο παρελθόν.
Αυτό είναι το θέμα μας, και έπρεπε να έχουμε τελειώσει τώρα, αλλά επειδή δεν έχεις τι να πεις μάλλον για τα παρακάτω, μας έχεις κολλήσει μια βδομάδα τώρα στο 1ο! :help
Λοιπόν, θα πεις τώρα για το 2ο, ή να συνεχίσω στο 4ο, μιας και το 1ο το 2ο και το 3ο έχουν καλυφτεί
για όλους εκτός από εσένα;
Άντε γιατί ο κόσμος περιμένει να πάμε στα πιο ζουμερά στοιχεία που έπονται. :happy2

αφου λοιπον δεν θελεις να κανεις αναλυτικη συζητηση ωστε να βγουν και ακεραια συμπερασματα, σου κανω τις εξης ερωτησεις και σε παρακαλω απαντησε μου.

1) ειναι συμφωνα με την Ορθοδοξια και την Αγια Γραφη οι δαιμονες στα ταρταρα του Αδη, ναι η οχι?
κατεβηκε ο Χριστος στον Αδη οπου ειναι το Βασιλειο του σατανα ναι η οχι?

2) συμφωνα με την Ορθοδοξια θα κριθουν οι δαιμονες την ημερα της Κρισεως κατα την Δευτερα Παρουσια σε αντιθεση με αυτο που λεει ο λιακοπουλος οτι οι δαιμονες εχουν ηδη κριθει, ναι η οχι ?

εαν δεν βγουν συμπερασματα ΑΚΕΡΑΙΑ επανω σε αυτα, πως θα παμε παρακατω σπαρταν ?

αναμενω ξεκαθαρες απαντησεις...

Re: περί Δημοσθένη Λιακόπουλου: αιρετικές πλάνες ή αποκαλύψεις;

153
Σε αυτό το σημείο νομίζω ότι επειδή έχει παρεκτραπεί το θέμα σε άλλα δευτερεύουσας σημασίας θέματα ή τουλάχιστον σε παραμέτρους που μας οδηγούν σε στείρες αντιπαραθέσεις, καλό είναι να εστιάσουμε στο πιο σημαντικό σημείο από αυτά που μας ενδιαφέρει να εξετάσουμε (και) μέσω Λιακόπουλου, την σαρκική ένωση δηλαδή που έλαβε χώρα στο απώτατο παρελθόν μεταξύ αγγέλων που έπαιρναν και φυσική υπόσταση κατά βούλησιν (σώμα δηλαδή), και γυναικών.
Ας μεταφερθούμε λοιπόν στο νέο νήμα που ανοίχτηκε πάνω σ' αυτό και ας δούμε στοιχεία, απόψεις και προεκτάσεις.
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 13&t=15798

Επίσης πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση σχετικά με τα θέματα αυτά έχει ανοίξει εδώ:
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 49&t=15804

κι εδώ:
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 49&t=15774

κι εδώ:
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 85&t=15788


κι εδώ:
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 49&t=15805

Επίσης νήματα όπου συζητούνται σχετικά θέματα είναι τα εξής:
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 56&t=15799
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 78&t=15806

Όλα τα παραπάνω τόπικ που παρατέθηκαν είναι ενεργά και με άκρως ενδιαφέροντα στοιχεία, αξίζει να τα δείτε.

Δεν σημαίνει βέβαια ότι το παρόν νήμα κλείνει.
Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείνΠλάτων
Απάντηση

Επιστροφή στο “"Ο Καιρός γάρ εγγύς"”

cron