βρε λαπτονα, παιζουμε με τις λεξεις μαλλον...
λές:
πως λες ότι δεν τιμωρήθηκαν ; αφού ο ιερός Παύλος λέει ότι α. δεν τους λυπήθηκε ο Θεός και β. του ταρτάρωσε ο όρος ταρταρώνω υποδηλώνει φραγμό, δέσμευση και περιορισμό. αυτή ήταν η τιμωρία τους.
μα δεν ειδες τι εχω γραψει τοσες και τοσες φορες?
οτι τα ταρταρα ειναι η απουσια του Ελεους και της χαριτος του Θεου.
αυτο δεν ειναι τιμωρια?
ειναι, αλλα μονο εν μερη.
οπως και ο ανθρωπος οταν αμαρτανει εδω στην γη και μενει αμετανοητος, χανει την χαρη του Θεου.
αυτο ειναι μια εν μερη τιμωρια, αλλα δεν ειναι η τιμωρια που θα λαβει την ημερα της Κρισεως.
ετσι και οι δαιμονες.
εχασαν την χαρη του Θεου, και ειναι βεβαιως εν μερη τιμωρια, αλλα δεν εχει ερθει η πραγματικη τιμωρια της αμετανοησιας τους ακομη.
θα γινει και αυτο, την ημερα της Κρισεως, στην Δευτερα Παρουσια.
Αν ναι, τότε πως λες ότι είναι ελέυθεροι να μπαινοβγαίνουν ; Αν όχι τότε πως τεκμηριώνεις ότι δεν τους δέσμευσε στην άββυσο ; Γιατί εγώ διαβάζοντας το λόγο του Παύλου κατανοώ ότι τους δέσμευσε :ταρταρώσας παρέδωκεν εἰς κρίσιν τηρουμένους..............
............
Μα αυτό ακριβώς, οι ψυχές δεν έχουν το ελεύθερο να επιστρέφουν στο κόσμο , ούτε να μπαινοβγαίνουν , ούτε να βάζουν σε πειρασμό τους ανθρώπους, εσύ όμως ισχυρίζεσαι ότι οι δαίμονες το έχουν αυτό, και είναι ταυτόχρονα στο Τάρταρο και ταυτόχρονα ελεύθεροι.
οχι, βεβαιως και οχι.
οι ψυχες οταν βγαινουν απο το σωμα, μενουν εις τοπον αδου η εις τοπον παραδεισου, οπου ειναι τυπος κολασεως και τυπος Βασιλειας ουρανων αντιστοιχως.
οι δαιμονες ομως, εχουν το δικαιωμα αυτο.
τα ταρταρα λαπτονα ειναι τοπος του Αδη. και μας το μεταφερει ετσι ο Θεος για να μπορεσουμε ανθρωπινως να καταλαβουμε πολυ λιγα πραγματα.
δεν ξερουμε πως ειναι ο αδης, ουτε πως ειναι ο παραδεισος.
ξερουμε περιπου μονο πως ειναι η κατασταση του αδη και η κατασταση του παραδεισου.
σιγουρα υπαρχει ενας "τοπος" που δεν ειναι ομως στην πραγματικοτητα "τοπος" διοτι δεν υπαρχει χωρος και χρονος που οριζει εναν "τοπο"
ειναι αδυνατον να περιγραφει λοιπον ο "τοπος" του αδη με τα ανθρωπινα δεδομενα.
αυτο που μπορουμε να πουμε και να περιγραψουμε, ειναι η κατασταση του αδη και η κατασταση του παραδεισου.
οι ψυχες που πηγαινουν στα ταρταρα του αδη, παραμενουν εκει χωρις να εχουν δικαιωμα να περιφερονται στην γη.
οι δαιμονες ομως, εχουν το δικαιωμα αυτο.
ειναι ελευθεροι μεχρι την Δευτερα Παρουσια, παρολο που ειναι πνευματικως στα ταρταρα, δηλαδη στο απωτερο πνευματικο σκοτος.
περαν ομως του πως εμεις κατανοουμε τον αδη, σημασια δεν εχει το πως κατανοουμε τον αδη σε αυτο που συζηταμε, αλλα οτι στον αδη δεν ειναι οι ελοχιμ που αιρετικως λεει ο λιακοπουλος, αλλα οι δαιμονες μαζι με τις ψυχες που πεθαινουν αμετανοητες.
το οτι ειναι δαιμονες ομως και οχι ελοχιμ το βλεπουμε τοσο απο το μυστηριο της Βαπτισεως οπως ειδαμε, αλλα και απο ολοκληρη την Αγια Γραφη.
ο Χριστος, οταν "πεθανε", στα ταρταρα του αδη πηγε και κυρηξε, γενικοτερα στον αδη, οπου και κατελυσε το βασιλειο του σατανα, οπου ειναι ο αδης, αφου πηρε μαζι του σχεδον ολες τις ψυχες, συμφωνα με την Εκκλησιαστικη παραδοση.
το οτι οι δαιμονες ειναι στα ταρταρα του αδη, ειναι Δογματικως κατοχυρωμενο για την Ορθοδοξια, και ερχεται σημερα ο λιακοπουλος να λεει πως δεν ειναι δαιμονες, αλλα ελοχιμ.
λεει πως οι δαιμονες εχουν ΗΔΗ κριθει οποτε δεν ειναι δαιμονες.
ολα αυτα ψεματα και αιρετικα για την Ορθοδοξια.
οι δαιμονες ειναι αυτοι που ειναι στα ταρταρα του αδη, αλλα και οι ψυχες οι αμετανοητες, αλλα οι δαιμονες στην πραγματικοτητα δεν εχουν κριθει ακομη.
αυτα ειναι τα παραμυθια του λιακοπουλου φιλε μου...
υστερα λοιπον λες:
Ο Λιακόπουλος όντως έλεγε αυτά που έλεγε, αν λοιπόν ήθελες να αποδείξεις ότι ο Λιακόπουλος λέει αυτά λέει απροκάλυπτα τότε θα ήταν άδικο να πω ότι δεν έχεις δίκιο. Αλλά να που όπως είδαμε παραπάνω αλλιώς το ερμηνεύεις εσύ και αλλιώς αυτός και γιαυτό υπάρχει διαφωνία.
δεν ειναι λοιπον φιλε μου θεμα δικης μας ερμηνειας, αλλα θεμα Ορθοδοξιας.
ο λιακοπουλος λεει αιρετικα πραγματα για την Ορθοδοξη πιστη.
λεει πως ειναι ανυπαρκτοι ελοχιμ στα ταρταρα του αδη, ενω ειδαμε πως ειναι δαιμονες.
λεει πως εχουν ηδη κριθει οι δαιμονες, ενω οι δαιμονες στην πραγματικοτητα θα κριθουν την ημερα της Κρισεως, οπως και ολοκληρη η ενλογη κτιση.
και ολα αυτα τα λεει, για να υποστιριξει οτι το συγκεκριμενο εδαφιο μιλαει για "αλλους αγγελους" (ανυπαρκτους ελοχιμ) και οχι τους δαιμονες.
και για να το στιριξει αυτο, λεει ολα τα παραπανω ψεματα...
αυτο ειναι το θεμα μας !