Re: Σολομώντας και Σολομωνική

57
Ο γιος και διάδοχος του "προφητάνακτος" Δαβίδ, ο ξακουστός Σολομών, που προικίστηκε θαυματουργικά από το Θεό με "καρδίαν φρονίμην και σοφήν... και πλούτον και δόξαν" (Γ' Βασ.3:12,13), που οικοδόμησε τον περίφημο Ναό για τη λατρεία του Κυρίου (Γ' Βασ.5-9), αργότερα ξέπεσε και απομακρύνθηκε από τον αληθινό Θεό και το νόμο Του. Έφτασε στο σημείο να σχηματίσει χαρέμι με πολλές γυναίκες, ξένες και αλλόθρησκες, για χάρη των οποίων έχτισε, στην Ιερουσαλήμ και στα περίχωρα, ιερά για ψεύτικες θεότητες. Εκεί οι γυναίκες "εθυμίων και έθυον τοις ειδώλοις αυτών" (Γ' Βασ.11:7). Πάντως, παρά την επικρατούσα αντίθετη άποψη, που υποστηρίζεται στο Γ' Βασ.11:1-10, δεν προκύπτει με ασφάλεια ότι και ο ίδιος ο Σολομών έγινε συνειδητός λάτρης των ειδώλων. Το αντίθετο μάλιστα μαρτυρείται από τους στίχους 3 και 10: "ουκ ην η καρδία αυτού τελεία μετά του Κυρίου...". Αλλά και πέρα απ' αυτό, ορισμένοι εκκλησιαστικοί συγγραφείς υποστηρίζουν ότι μετανόησε στα τέλη της ζωής του, άποψη που βρίσκει έρεισμα και στο Παροιμ. 24:32: "ύστερον εγώ μετενόησα, επέβλεψα του εκλέξασθαι παιδείαν".

Αξιοσημείωτο είναι άλλωστε, ότι η Εκκλησία τιμά τη μνήμη του την Κυριακή των Προπατόρων.
Εικόνα

Re: Σολομώντας και Σολομωνική

59
αργότερα ξέπεσε και απομακρύνθηκε από τον αληθινό Θεό και το νόμο Του. Έφτασε στο σημείο να σχηματίσει χαρέμι με πολλές γυναίκες, ξένες και αλλόθρησκες, για χάρη των οποίων έχτισε, στην Ιερουσαλήμ και στα περίχωρα, ιερά για ψεύτικες θεότητες. Εκεί οι γυναίκες "εθυμίων και έθυον τοις ειδώλοις αυτών
Πάντως, παρά την επικρατούσα αντίθετη άποψη, που υποστηρίζεται στο Γ' Βασ.11:1-10, δεν προκύπτει με ασφάλεια ότι και ο ίδιος ο Σολομών έγινε συνειδητός λάτρης των ειδώλων. Το αντίθετο μάλιστα μαρτυρείται από τους στίχους 3 και 10: "ουκ ην η καρδία αυτού τελεία μετά του Κυρίου...".
Πως δεν προκύπτει?
Και γιατι να δεχθώ ότι δεν έγινε συνειδητός λάτρης?

Και τι θα πεί συνειδητός και ασυνείδητος?

Δηλαδή η αμαρτία αλλιώς δεν πιάνει?

Αμα ειναι ετσι ας πληρωνει ολος ο κόσμος απο ενα χαρέμι(πόρνες)και να κάνει διάφορα όργια,να χτιζει ναούς για αλλους θεούς,να λατρευεουμε αλλους θεούς(δαίμονες) αλλά συνηδειτά να ειμαστε με τον αληθινό Θεό και να μην τον απαρνούμαστε ρητά.

Ε,ρε γλέντια....... αυτα δεν τα πιστευουν ούτε τα μικρά παιδάκια.

Και πως γίνεται όλοι αυτοι που κάνουν όλα αυτα τα αντιχριστιανικά στην ζωή τους,πάντα να μετανιώνουν λίγο πριν τον θανατό τους :blue ....... ένα παράξενο πράμα βρε παιδάκι μου. :cooll
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Σολομώντας και Σολομωνική

60
M__ έγραψε:Κατά την ταπεινή μου άποψη πρέπει ο καθένας να κάνει ένα φρεσκάρισμα του βιβλίου του Εκκλησιαστή. Κατόπιν τούτου θεωρώ ότι η εικόνα ίσως γίνει καθαρότερη.
Καλή η πρόταση σου. http://www.wordplanet.org/gk/21/1.htm (νεοελληνική απόδοση)
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Σολομώντας και Σολομωνική

62
Την είχα δώσει λίγο πιο πριν την παλαιά :dance2: πιστεύεις ότι υπάρχει κάτι στον Εκκλησιαστή που μπορεί να σχετίζετε με το θέμα ; γιατί λες :
η εικόνα ίσως γίνει καθαρότερη.
Άρα για κάποιο λόγο θα το είπες.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Σολομώντας και Σολομωνική

63
LAPTONAS έγραψε:Την είχα δώσει λίγο πιο πριν την παλαιά :dance2: πιστεύεις ότι υπάρχει κάτι στον Εκκλησιαστή που μπορεί να σχετίζετε με το θέμα ; γιατί λες :
η εικόνα ίσως γίνει καθαρότερη.
Άρα για κάποιο λόγο θα το είπες.
Ξαναδιαβάζοντας τον Εκκλησιαστή μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι η πτώση του Σολομώντα του έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίσει και αυτό το πεδίο (μυστικισμός - εσωτερισμός) ώστε να έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει άποψη και να καταλήξει σε συμπεράσματα.
Οπως ένας ναρκομανής που συνήλθε μπορεί να γράψει για τον εφιάλτη των ναρκωτικών, ή μια πόρνη για την κατάντια της πορνείας κλπ, έτσι και αυτός γνωρίζοντας τα βαθέα του εσωτερισμού απέκτησε τη δυνατότητα να σχολιάσει εκ των υστέρων και να μεταφέρει τη ματαιότητα και την πλάνη και αυτής της παραμύθας του σατανά και να ολοκληρώσει αυτό που αναφέρει στον δεύτερο στίχο του βιβλίου.

ματαιότης ματαιοτήτων, τα πάντα ματαιότης

Πως άλλωστε να σχολιάσεις περί ΠΑΝΤΩΝ και περί της ματαιότητας των πάντων, εαν πρώτα δεν γνωρίσεις τα πάντα.

Ωστε να μπορέσει τελικά να καταλήξει στο ξεκάθαρο συμπέρασμα που αναφέρει και στον τελευταίο στίχο του βιβλίου, χωρίς να μπορεί κάποιος να αντιτείνει ότι σχολιάζει θέματα που δεν γνώρισε.

13 Ας ακούσωμεν το τέλος της όλης υποθέσεως· φοβού τον Θεόν και φύλαττε τας εντολάς αυτού, επειδή τούτο είναι το παν του ανθρώπου.
14 Διότι ο Θεός θέλει φέρει εις κρίσιν παν έργον και παν κρυπτόν, είτε αγαθόν είτε πονηρόν

Με τέτοιο επιλογο δε ξεκαθαρίζει αρκετά και το που βρέθηκε ο Σολομώντας σε σχέση με το Θεό με το πέρας της αναζήτησής του.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Άλλες θρησκείες & αιρέσεις,σἐκτες & παραθρησκείες,”

cron