Νηπιοβαπτισμός – Ο ασφαλέστερος τρόπος προσηλυτισμού και πνευματικού βιασμού

1
«Αφού, λοιπόν, πορευτείτε, κάντε μαθητές όλα τα έθνη, βαπτίζοντάς τους στο όνομα του Πατέρα και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος».
Ιησούς Χριστός (Ματθαίος 28:19).

Τι είναι το βάπτισμα (βάφτιση);
Βάπτισμα ονομάζεται η ιερή τελετή των Χριστιανικών εκκλησιών με χρήση ύδατος ως συμβόλου εξαγνισμού, η οποία σηματοδοτεί την εισαγωγή του πιστού στο σώμα της εκκλησίας. Η λέξη βάπτισμα προέρχεται από το ρήμα βάπτω/βαπτίζω που σημαίνει «βυθίζω συχνά ή έντονα, βουτάω, καταδύω».

Το νόημα και οι προϋποθέσεις του βαπτίσματος
Τα νήπια βαπτίζονται, για να καθαρθούν από το μολυσμό του προπατορικού αμαρτήματος και να είναι εύθετα στη βασιλεία των ουρανών. Διότι η παρουσία του προπατορικού αμαρτήματος στα νήπια, έστω κι αν αυτά δεν έχουν προσωπικές αμαρτίες, τα εμποδίζει να γίνουν μέτοχα της αιώνιας ζωής.

Σύμφωνα με την Ἐκκλησία, μὲ τὸ ἅγιο Βάπτισμα μεταδίδεται στὸ βαπτιζόμενο:
1) Ἡ ἄφεση ὅλων τῶν ἁμαρτιῶν, δηλ. ἡ ἀπαλλαγὴ ἀπὸ τὸ μολυσμὸ τοῦ προπατορικοῦ ἁμαρτήματος καί, ὅταν ὁ βαπτιζόμενος εἶναι μεγάλης ἡλικίας, τῶν προσωπικῶν ἁμαρτιῶν. Γι᾿ αὐτὸ μετὰ τὸ Βάπτισμα, ἀνεξαρτήτως προηγουμένης ζωῆς μπορεῖ ὁ ἀναγεννημένος χριστιανὸς καὶ νὰ ἱερωθεῖ.
2) Ἡ ἀναγέννηση, ἡ δικαίωση, ἡ υἱοθεσία καὶ ἡ δυνατότητα σωτηρίας. Ὁ βαπτισμένος ἔχει ἐπανέλθει στὴν προπτωτικὴ κατάσταση τοῦ «κατ᾿ εἰκόνα καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν», ἐκτὸς τῆς ροπῆς πρὸς τὸ κακό, τὸ ὁποῖο ὅμως ὑπερνικᾶται (ὅταν κανεὶς ζεῖ καὶ ἀγωνίζεται ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας) καὶ τοῦ φυσικοῦ θανάτου, ὁ ὁποῖος ὅμως δὲν ἔχει ἄλλες συνέπειες, ἐφ΄ ὅσον πλέον ὁ ἄνθρωπος μεταβαίνει μὲ αὐτὸν τὸν φυσικὸ θάνατο στὴ ζωὴ (τὴν αἰώνιο). Ἡ βάση τῆς ἁγιότητας τέθηκε. Ὑπολείπεται ἡ ἐνεργός, ἡ προσωπικὴ συμμετοχὴ τοῦ καθενός, γιὰ νὰ γίνει «κατὰ χάριν Θεός».

Σύμφωνα μὲ τοὺς λόγους τοῦ Κυρίου (Μαρκ. ιστ΄, 16), προϋπόθεση τοῦ βαπτίσματος εἶναι ἡ πίστη μας στὸ πρόσωπο τοῦ Χριστοῦ, χωρὶς νὰ τὴν ἀνταλλάσσουμε οὔτε μὲ χρήματα, οὔτε μὲ φιλίες, οὔτε καὶ μ᾿ αὐτὴ τὴ ζωή μας, ὅπως ἔκαναν οἱ Μάρτυρες τῆς Ἐκκλησίας.

Ἡ πίστη αὐτὴ περιλαμβάνει κυρίως τρία σημεῖα:
1) Τὴν ἀπόταξη τοῦ Σατανᾶ, τὴν ἀπομάκρυνση τοῦ πιστοῦ ἀπὸ κάθε τί τὸ σατανικό. Σ᾿ αὐτὸ συντελεῖ καὶ ὁ ἐξορκισμὸς τοῦ Σατανᾶ ποὺ γίνεται πρὶν ἀπὸ τὴ Βάπτιση.
2) Τὴ σύνταξη τοῦ πιστοῦ μὲ τὸν Χριστό. Τὴ στροφὴ δηλαδὴ τῆς σκέψεως, τῶν πράξεων, τῆς ἀγάπης καὶ ὁλόκληρης τῆς ζωῆς πρὸς τὸν Χριστό.
3) Τὴν προσκύνηση καὶ τὴ λατρεία τοῦ Χριστοῦ.

Ιστορική αναδρομή
Αν και ο όρος «βάπτισμα» δε χρησιμοποιείται για την περιγραφή ιουδαϊκών ιεροτελεστιών, το τελετουργικό εξαγνισμού (ή Μικβά – τελετουργική εμβάπτιση) στην ιουδαϊκή παράδοση έχει κάποιες ομοιότητες με το χριστιανικό βάπτισμα.
Στο «Τανάκ» και άλλα ιουδαϊκά κείμενα, η είσοδος ή εμβάπτιση στο νερό για τελετουργικό εξαγνισμό καθιερώθηκε για αποκατάσταση της τελετουργικής αγνότητας σε ιδιαίτερες περιπτώσεις.

Στην Καινή Διαθήκη η βάπτιση πρώτη φορά εμφανίζεται από τον Ιωάννη τον Προδρόμο. Αυτή τη βάπτιση την είχαν λάβει οι μαθητές και Απόστολοι του Χριστού αλλά και ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός. Το τελετουργικό ήταν ιδιαίτερα απλό, αφού σε τρεχούμενο ύδωρ, ο Ιωάννης ο Πρόδρομος βάπτιζε τους πιστούς και τους καλούσε σε μετάνοια. Το βάπτισμα αυτό υπήρξε πρόδρομος του βαπτίσματος της εκκλησίας, αλλά είχε διαφορετικό περιεχόμενο και έννοια σε σχέση με το θεσμοθετημένο βάπτισμα της νεοσύστατης εκκλησίας. Ο σκοπός ήταν η προετοιμασία για τον ερχομό του Μεσσία και η μετάνοια των πιστών Ιουδαίων.

Η διαμόρφωση του βαπτίσματος
Κατά τους αποστολικούς χρόνους μια σύντομη ομολογία της πίστεως αρκούσε για την παροχή βαπτίσματος στους πιστεύοντες, χωρίς ιδιαίτερη προγενέστερη κατήχηση ή ειδική προετοιμασία. Κατά τους μεταποστολικούς χρόνους όμως, προηγείτο του βαπτίσματος μια σύντομη κατήχηση με τις θεμελιώδεις αρχές της πίστεως. Το βάπτισμα τελείτο με κατάδυση στο νερό όπως γίνεται φανερό και από τη γραμματεία της εποχής.

Πιθανώς η κατήχηση δεν ήταν ιδιαίτερα εκτενής, δηλαδή αποτελούνταν από την εκμάθηση της Κυριακής προσευχής και τη διδασκαλία της εν Χριστώ σωτηρίας. Για τη διδασκαλία της εν Χριστώ σωτηρίας μαθαίνουμε από τον Βαρνάβα ότι περιείχε στοιχεία και προφητείες της Παλαιάς Διαθήκης, ηθική κατήχηση και τη διδασκαλία περί των δύο οδών. Επίσης προετοιμαζόταν για το τελετουργικό του μυστηρίου. Με το πέρας τής διδασκαλίας και κατά την ετοιμασία του βαπτίσματος επιβαλλόταν διήμερος νηστεία και ομολογία πίστεως.

Το βάπτισμα αρχικά γινόταν σε ανοικτούς φυσικούς χώρους με τρεχούμενο νερό όπως οι λίμνες και τα ποτάμια ή άλλους ειδικούς χώρους, τα λεγόμενα βαπτιστήρια. Με το πέρασμα του χρόνου η τελετή λάβαινε χώρα στους ναούς. Ο Ιουστίνος αναφέρει στο βάπτισμα ευχές για καθαγιασμό του νερού και εξορκιστικές ευχές, ενώ προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να ερμηνευτεί και η νηστεία προ του βαπτίσματος. Η προοδευτική ανάπτυξη της διδασκαλίας της εκκλησίας επέφερε αλλαγές και στη κατήχηση των βαπτιζομένων. Η κατήχηση αυξήθηκε ενώ στην ανατολή δημιουργήθηκαν δύο σώματα. Το σώμα των «ακροώμενων» και των «φωτιζομένων». Επίσης επετράπη η παρακολούθηση του διδακτικού μέρους της λειτουργίας, όχι όμως και του μυστηριακού. Η αρχική ομολογία των πρώτων αιώνων ήταν απλή, εν συνεχεία έγινε πιο σύνθετη λόγω των αιρετικών ομάδων.

Ως χρόνος τελέσεως του βαπτίσματος καθορίστηκε στη Δύση την προηγούμενη νύκτα των εορτών του Πάσχα και της Πεντηκοστής, ενώ στην Ανατολή με τις ίδιες εορτές και αργότερα με την προσθήκη της εορτής των Επιφανείων. Στη Δύση οι βαπτισθέντες επί 8 ημέρες έφεραν λευκό χιτώνιο και για αυτό το λόγο το Σάββατο του Θωμά αποκλήθηκε «Sabbatum in albis», ενώ στην ανατολή «Διακαινίσιμος». Οι μοντανιστές μάλιστα έδιναν κατά τη βάπτιση μέλι και γάλα. Με το βάπτισμα συνδέθηκε τόσο η Θεία Ευχαριστία όσο και το χρίσμα.

Σε ό,τι αφορά την τελετουργία, οι κατηχούμενοι που ήσαν επικίνδυνοι να πεθάνουν βαπτίζονταν δια ραντισμού, σε περίπτωση όμως που ζούσαν έπρεπε το βάπτισμα να συμπληρωθεί ειδάλλως θεωρείτο άκυρο, όπως η σύνοδος τη Nεοκαισάρειας αποφάσισε. Επίσης αν πέθαινε ο κατηχούμενος απαγορευόταν η βάπτισή του, κάτι που είχαν στο τυπικό τους οι Μαρκιωνίτες. Οι εμφανίσεις αιρέσεων και θεολογικών ομάδων στο προσκήνιο ιδίως τον τρίτο αιώνα προκάλεσε εντάσεις στο εσωτερικό της εκκλησίας που διαμόρφωσαν περαιτέρω το τυπικό της εκκλησίας πάνω στο μυστήριο. Αυτά προέκυψαν από το ζήτημα της κύρωσης του βαπτίσματος των μετανοούντων στους κόλπους της εκκλησίας. Αρκετές σύνοδοι ασχολήθηκαν με το ζήτημα και επικράτησε η άποψη πως έγκυρο βάπτισμα θεωρείται το βάπτισμα στο όνομα της Αγίας Τριάδας.

Νηπιοβαπτισμός και θέσπιση του βαπτίσματος δια νόμου
Ο νηπιοβαπτισμός προκάλεσε διχογνωμία κατά τους πρώτους χριστιανικούς αιώνες. Ο Ειρηναίος περί το 185 αναφέρεται ασαφώς για πρώτη φορά στο ζήτημα αυτό. Ο Τερτυλλιανός αποδοκίμαζε την πρακτική του βαπτίσματος νηπίων και προάσπισε την άποψη ότι θα έπρεπε να ενηλικιωθούν πρώτα: «Fiant Christiani cum Christum nosse potuerint», δηλαδή «ας γίνονται Χριστιανοί (δηλ. να βαφτίζονται) τα παιδιά όταν είναι πλέον σε θέση να γνωρίσουν τον Χριστό». Αντιθέτως ο Κυπριανός, ο οποίος είχε την άποψη ότι «όλες οι αμαρτίες εξαλείφονται με το βάπτισμα» θεωρούσε και τα νήπια ανεξαιρέτως θα έπρεπε να βαπτίζονται ενώ ο Ωριγένης θεωρούσε το νηπιοβαπτισμό αποστολική παράδοση. Από τον 3ο αιώνα η εκκλησία άρχισε να καθιερώνει το νηπιοβαπτισμό. Εν τούτοις, δεν υπάρχουν σαφή στοιχεία υπέρ του νηπιοβαπτισμού πριν από τον 3ο αιώνα ενώ είναι προφανές ότι όλες οι αρχαίες βαπτιστήριες λειτουργίες αφορούσαν το βάφτισμα ενηλίκων.

Ως τον 6ο αιώνα το αργότερο καθιερώθηκε ευρύτερα το βάπτισμα νηπίων, καθώς και η υποχρέωση ότι το νήπιο θα ακολουθούσε την πίστη, καθώς ένας ενήλικος Χριστιανός, ο λεγόμενος «ανάδοχος», αναλάμβανε εν ονόματι του νηπίου την υποχρέωση να ακολουθήσει ως ενήλικος την χριστιανική πίστη και προσωποποιούσε την ευθύνη του όλου σώματος της τοπικής εκκλησίας για την ορθή κατήχηση του νέου μέλους της. Το έθιμο του νηπιοβαπτισμού σύντομα μετά τη γέννηση του νηπίου διαδόθηκε ευρύτερα κατά τον 10ο και 11ο αιώνα και έγινε γενικότερα αποδεκτό κατά τον 13ο αιώνα.

Ο υποχρεωτικός βαπτισμός —νηπίων και ενηλίκων— αλλά και ο εξαναγκασμός ειδωλολατρικών και έτερων χριστιανικών ομάδων ώστε να εκχριστιανιστούν μέσω βαφτίσματος μαρτυρείται ήδη από τον 6ο αιώνα στον Ιουστινιανό Κώδικα που εκδόθηκε από τον Ιουστινιανό Α’, όπου επαναλαμβάνεται για πολλοστή φορά, σχεδόν εναγωνίως, το ότι τάχα ο Χριστιανισμός είναι η «αληθινή πίστη» και καθυβρίζονται οι Έλληνες (οι μη χριστιανοί δηλαδή) ως «αλιτήριοι», ενώ για να μην ξεφεύγει κανείς και να εμπίπτουν όλοι στις διατάξεις, ως αποστάτες, είναι «νόμιμο» να τιμωρούνται με την θανατική ποινή:

Θεσπίζουμε δε και νόμο, σύμφωνα με τον οποίο όλα τα μικρά παιδιά πρέπει να δέχονται το σωτήριο βάπτισμα αμέσως και χωρίς καμμία αναβολή, ώστε όπως και οι μεγαλύτεροι να μπορούν να εκκλησιάζονται και να κατηχούνται στις θείες γραφές και τους θείους κανόνες.
Έτσι θα μπορούν να διαφυλάξουν την αληθινή πίστη των ορθοδόξων χριστιανών και δεν θα επιστρέψουν ξανά στην παλαιά πλάνη. Και όσων έχουν κάποιο στρατιωτικό ή άλλο αξίωμα και περιουσία μεγάλη και για να κρατήσουν τα προσχήματα εβαπτίσθησαν οι ίδιοι ή πρόκειται να βαπτισθούν, αφήνοντας όμως τις συζύγους τους και τα τέκνα τους ή τα άλλα μέλη του οίκου τους μέσα στην Ελληνική πλάνη, διατάσσουμε να δημευθεί η περιουσία τους, να στερηθούν όλων των πολιτικών δικαιωμάτων τους και να τιμωρηθούν όπως τους αξίζει, αφού είναι φανερό ότι έτυχαν του αγίου βαπτίσματος δίχως να έχουν πίστη, και τα ίδια δε θα υφίστανται οι αλιτήριοι Έλληνες και οι Μανιχαίοι, τμήμα των οποίων είναι οι Βορβορίτες

Επίλογος
Ο νηπιοβαπτισμός είναι παράνομος ως πρακτική και θα έπρεπε να καταργηθεί και να γίνεται κατόπιν επιλογής ενηλίκου ατόμου και όχι ενός «βιασθέντος» νηπίου.
Η δημιουργία ποιμνίου από την Εκκλησία κι από νεαρή ηλικία, χωρίς φυσικά το άτομο να έχει αποδεχτεί τον χριστιανισμό συνειδητά, έρχεται σε αντίθεση όχι μόνο με το Σύνταγμα (στην ουσία, καταργείται η θρησκευτική ελευθερία που μνημονεύεται, καθώς στην πραγματικότητα υπάρχει «πειθαναγκασμός» με αποτέλεσμα τον προσηλυτισμό ενός άβουλου πλάσματος), αλλά και με την εντολή του Ιησού: «Πηγαίνετε σε όλο τον κόσμο, και κηρύξτε το ευαγγέλιο σε όλη την κτίση. Όποιος πιστέψει και βαπτιστεί θα σωθεί, όποιος όμως απιστήσει, θα κατακριθεί» (Μάρκος 16:15-16). Ο ίδιος ο Χριστός, δεχόταν την βάπτιση και την κατήχηση μόνο ενηλίκων.
Δηλαδή, πρώτα πιστεύουμε και μετά βαπτιζόμαστε. Το να βαπτίζονται μωρά που δεν είναι σε θέση να ομολογήσουν τον Ιησού Χριστό, είναι παράδοση αντίθετη με την Αγία Γραφή αλλά και με την ίδια την λογική.

Ο νηπιοβαπτισμός είναι απαράδεκτος γιατί αφαιρεί το δικαίωμα από τον άνθρωπο να διαλέξει το δικό του θεό ή ένα φιλοσοφικό σύστημα που θα τον προστατεύει από τους θεούς και τις δεισιδαιμονίες που επινόησαν οι πρόγονοί του πριν χιλιάδες χρόνια.
Η ενέργεια αυτή πρέπει να θεωρηθεί παράνομη γιατί παραβιάζει κάθε δεοντολογία περί ελευθερίας των ιδεών.
Οι ανοησίες, περί απαλλαγής του… προπατορικού αμαρτήματος, δεν μας αφορούν. Ανήκουν στη σφαίρα λογικής της εβραϊκής φιλολογίας και της θρησκευτικής παράκρουσης που ταλαιπωρούν κάθε αδαή πιστό!

Στο ελληνικό κράτος υπάρχει η επιλογή της μη βάπτισης χωρίς όμως συνέπειες όπως παλιά (δεν μπορούσες να εγγραφείς σε σχολείο κτλ).

Κώδικας: Επιλογή όλων

 http://www.pare-dose.net/?p=359
ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΩΛΙΑΖΟΥΝ ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.\nΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ.

Re: Νηπιοβαπτισμός – Ο ασφαλέστερος τρόπος προσηλυτισμού και πνευματικού βιασμού

2
Δεν υπάρχει καμια εννοια προσυλιτισμου στον νηπιοβαπτισμο,αυτο το βλέπουν μόνο αυτοι που θεωρουν τον Χριστιανισμό ως καταστροφικο και δημιουργο προβάτων , λίγη λογική χρειάζεται και θα δούνε οτι δεν ισχύει κάτι τετοιο.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Νηπιοβαπτισμός – Ο ασφαλέστερος τρόπος προσηλυτισμού και πνευματικού βιασμού

3
Ποιός είναι εκείνος που θα του στερήσει τον Χριστό, δηλαδή την ίδια την Ζωή;
«άφετε τα παιδία και μη κωλύετε αυτά ελθείν προς με· των γαρ τοιούτων εστίν η βασιλεία των ουρανών». (Ματθ. Ιθ, 14)
<<ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΔΕΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΝΥΞ ΛΑΜΠΕΙ ΩΣ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΣ ΣΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΤΟ ΦΩΣ>>

Re: Νηπιοβαπτισμός – Ο ασφαλέστερος τρόπος προσηλυτισμού και πνευματικού βιασμού

4
Ο Τερτυλλιανός αποδοκίμαζε την πρακτική του βαπτίσματος νηπίων και προάσπισε την άποψη ότι θα έπρεπε να ενηλικιωθούν πρώτα: «Fiant Christiani cum Christum nosse potuerint», δηλαδή «ας γίνονται Χριστιανοί (δηλ. να βαφτίζονται) τα παιδιά όταν είναι πλέον σε θέση να γνωρίσουν τον Χριστό».
Αυτα ειναι ιεχωβιτικα εθιμα εξ΄αλλου οποιος μεγαλωσει με καποια συγκεκριμενα ηθη,εθιμα και θρησκευτικα πιστευω ειναι δυσκολο να τα απαρνηθει ποιος απο εμας εδω μπορει να αρνηθει αυτα με τα οποια εχει μεγαλωσει;
ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΩΛΙΑΖΟΥΝ ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.\nΟΥ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ.

Re: Νηπιοβαπτισμός – Ο ασφαλέστερος τρόπος προσηλυτισμού και πνευματικού βιασμού

5
King Minos έγραψε:
Ο Τερτυλλιανός αποδοκίμαζε την πρακτική του βαπτίσματος νηπίων και προάσπισε την άποψη ότι θα έπρεπε να ενηλικιωθούν πρώτα: «Fiant Christiani cum Christum nosse potuerint», δηλαδή «ας γίνονται Χριστιανοί (δηλ. να βαφτίζονται) τα παιδιά όταν είναι πλέον σε θέση να γνωρίσουν τον Χριστό».
Αυτα ειναι ιεχωβιτικα εθιμα εξ΄αλλου οποιος μεγαλωσει με καποια συγκεκριμενα ηθη,εθιμα και θρησκευτικα πιστευω ειναι δυσκολο να τα απαρνηθει ποιος απο εμας εδω μπορει να αρνηθει αυτα με τα οποια εχει μεγαλωσει;
Ναι, ναι, το να πας κόντρα στο ρεύμα είναι δύσκολο...

Τι θα πει ο κόσμος ?

Να σε χαρακτηρίσουν φρικιό ή γραφικό, θέλεις ?
Η γνώμη είναι σαν την κ*λ*τρυπίδα...Όλοι έχουν από μία! Κι οι εξουσιαστές...αυτοί που διαμορφώνουν τις απόψεις της μάζας...έχουν προωθήσει την ιδέα ότι "κάθε άποψη είναι σεβαστή"...Κι έπεισαν τον κάθε ηλίθιο στον πλανήτη, να ταμπουρωθεί πεισματικά και με φανατισμό...πίσω από την υποβολιμιαία..."προσωπική" του άποψη ! 

Re: Νηπιοβαπτισμός – Ο ασφαλέστερος τρόπος προσηλυτισμού και πνευματικού βιασμού

6
Ουτως ή αλλως αμνε ή το ενα ή το αλλο θα σε χαρακτηρίσουν,το νόημα είναι να προασπίζεσαι αυτα που πιστεύεις ανεξαρτήτως των χαρακτηρισμών.

Προσωπικα δεν θεωρω τον νηπιοβαπτισμό τοσο κακό πια ή μεθοδο προσηλυτισμού,ουσιαστικά ειτε βαπτίστηκες μικρός είτε οχι,στο χέρι σου είναι να γνωρίσεις τον Χριστό και οχι στο χερι οποιουδήποτε άλλου.Ούτε σε βάζει κάποιος με το ζόρι επειδή νηπιοβαπτίστηκες να πιστέψεις τον Χριστό.

Υπάρχουν άλλες θρησκείες που "προσηλιτίζουν" τρεις χειρότερα και ο νηπιοβαπτισμός μας πείραξε τωρα?
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Νηπιοβαπτισμός – Ο ασφαλέστερος τρόπος προσηλυτισμού και πνευματικού βιασμού

7
εαν κατσουμε να ακουσουμε τι λεει η αθειστικη θρησκεια δεν θα μπορουμε ουτε παιδια να κανουμε.επειδη δεν υπαρχει τροπος να μαθουμε εαν το αδημιουργητο εμβρυο θελει να δημιουργηθει?συνηθως αυτα τα λετε για να μπορειτε να προσηλυτιζετε τα παιδια.ειδικα στον σατανισμο.ενας αθεος δεν μπορει να προσηλυτισει σε τιποτα.απλα πιστευει οτι δεν υπαρχει τιποτα.γιατι αραγε να θελει να πιστευει και το παιδι μου σε τιποτα?αρα θελει να επεμβει στην προσωπικη ζωη εμενα και του παιδιου μου.

Re: Νηπιοβαπτισμός – Ο ασφαλέστερος τρόπος προσηλυτισμού και πνευματικού βιασμού

8
Δηλαδή, πρώτα πιστεύουμε και μετά βαπτιζόμαστε. Το να βαπτίζονται μωρά που δεν είναι σε θέση να ομολογήσουν τον Ιησού Χριστό, είναι παράδοση αντίθετη με την Αγία Γραφή αλλά και με την ίδια την λογική.
Mαλλον αγαπητε φιλε δεν μελετησες ποτε την Γραφη.
Ο αποστολος Παυλος,που τοσο κυνηγηθηκε από τους συμπατριωτες του, εξηγει (Κολλοσαεις 2:11-12)οτι το βαπτισμα ειναι αυτο που στην Παλαια Διαθηκη προεικονιζοταν με την περιτομη.Και ως γνωστον,αυτη γινοταν την 8η ημερα του βρεφους.Το βρεφος το ρωτουσαν αν ηθελε να συμμετασχει στο λαο του Θεου;;;Αρα,ΓΡΑΦΙΚΩΣ,απορριπτονται ολες οι αιρετικες δοξασιες κατα του νηπιοβαπτισμου.

Γιατι,αλλο το βαπτισμα του Ιωαννου(βαπτισμα μετανοιας) και αλλο το βαπτισμα του Κυριου ημων Ιησου Χριστου(βαπτισμα σωτηριας,Ιωαννης 3:5).Ο Κυριος απλως εδειξε στους υπολοιπους οτι πρεπει να μετανοησουν και να ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΟΥΝ τις αμαρτιες τους,μετεχοντας στο πρωτο βαπτισμα,ως ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ σταδιο και τροπο επιστροφης.
Σ'αυτο το πρωτο βαπτισμα, εμπαινε ο ανθρωπος στα νερα του Ιορδανη ποταμου και μεσα εκει εξομολογουνταν ολες του τις αμαρτιες.Επειδη ομως ο Ιησους Χριστος,ως Θεος και τελειος ανθρωπος δεν ειχε αμαρτια ουδεμια,αναδυθηκε κατευθειαν απο το νερο,(Μαρκος 1:10).

Πρεπει να σε προβληματισει,και οσους "κοπτονται" για το νηπιοβαπτισμο τους,το εξης ευλογο ερωτημα:
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ που παθατε;Δεν το πιστευετε;δεν το θελετε;Απορριψτε το!Αρνηθειτε το!Ενα μπανιο παραπανω και μαλιστα με λαδακι!...ΤΟΟΟΟΣΟ ΣΑΣ ΚΑΙΕΙ;Στην ταυτοτητα ή στο σωμα σας δεν φαινεται,ουτε σας δεσμευει κανεις να ειστε πιστοι….

…..Αλλα , ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
Δεν καιει και δεν ενοχλει εσας,αλλα ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ ,ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ και το μισει.Γι'αυτο γινεται ολος αυτος ο ντορος και σκιζονται και αφριζουν οι σκοτισμενοι και σατανοκινητοι ανθρωποι που δηθεν δε τους ρωτησαν για να τους βαφτισουν.Ο Θεος να τους φωτισει και ολους μας.

Αδελφε μου,συγχωρησε μου το υφος,με αγαπη τα γραφω προς νουθεσιαν και τιποτα δεν εχω εναντιον σου.
Ο νηπιοβαπτισμός είναι απαράδεκτος γιατί αφαιρεί το δικαίωμα από τον άνθρωπο να διαλέξει το δικό του θεό
Αυτά στα ψυθιριζει ο διαβολος,γιατι τον τσουζει που χανει την εξουσια επι του ανθρωπου αμα τω βαπτισματι.Εξαλλου εσυ μονος σου εισαι αποδειξη ότι αυτό που λες δεν ισχυει,γιατι και βαπτιστηκες και εχεις οοολη την ελευθερια να λατρευεις Δωδεκαθεο ή και γω δε ξερω τι.
Μη πλανασαι,ο Θεος δεν αναγκαζει κανεναν,ΟΣΤΙΣ ΘΕΛΕΙ,σου λεει (Μαρκος 8:34).
Απλα να ξερουμε ότι καποια μερα θα δωσουμε λογο για τη μεγιστη αυτή ευεργεσια,το ότι γεννηθηκαμε δηλαδη σε Ορθοδοξη χωρα και οικογενεια.
Οι ανοησίες, περί απαλλαγής του… προπατορικού αμαρτήματος, δεν μας αφορούν. Ανήκουν στη σφαίρα λογικής της εβραϊκής φιλολογίας και της θρησκευτικής παράκρουσης που ταλαιπωρούν κάθε αδαή πιστό!
Είναι τουλαχιστον αστειο,να μη πω τραγικο,να αποδιδουν ολοι οι νεοειδωλολατρες τις χριστιανικες αληθειες στους Εβραιους.Εχουνε βαθεια μεσανυχτα:

Καταρχην,αυτοι τουτοι οι Ιουδαιοι ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ τον Ιησου Χριστο μας,τον σταυρωσαν από φθονο και κυνηγησαν λυσσαλεα(με τη λυσσα του αφεντικου τους του σατανα,Αποκαλυψη 2:9) τους πραους και ανεξικακους πιστους,όχι μονο στις ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΣΦΑΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΩΞΕΙΣ των πρωτων τριων αιωνων,αλλα επι 2000 χρονια,μεχρι σημερα,διωκουν και πολεμουν τον Χριστιανισμο.

Επιπλεον,αυτοι οι Ιουδαιοι είναι που ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝ,ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ σε ολο τον κοσμο,και ιδιαιτερα στην Ελλαδα. Μεσα από το κινημα αυτό της Νεας Εποχης,και αναβιωνοντας τις πλανες του παρελθοντος,προσπαθουν να κρατησουν τον κοσμο(και δη τον Χριστιανικο Ελληνορθοδοξο)στο σκοταδι και να του στερησουν ο,τι πολυτιμοτερο εχει, την Αληθεια,το Φως,την Ζωη.
Και για του λογου το αληθες,ψαξε να βρεις τους χρηματοδοτες των δωδεκαθειστων ,γαιο-λατρων,οικολογολαγνων κ.α. ,και θα βρεις μασωνους από πισω.

Η διαφθορα των λαων είναι παγια τακτικη του Σιωνιστικου αυτου καθεστωτος που με την κατοχη του κεφαλαιου και των ΜΜΕ προσπαθει να υποδουλωσει τον κοσμο.Πχ,μας προωθουν την ελευθεριοτητα και την πανσεξουαλικοτητα( να γινουν ολες πορνες οι ελληνιδες) και τις εκτρωσεις,αλλα αυτοι απαγορευουν τις εκτρωσεις στις δικες τους γυναικες.Καταντησανε τον Ελληνισμο 8 εκατομμυριακια και κάθε χρονο φονευονται 500.000 ελληνοπουλα.
Γι’αυτά όμως όλα φταιμε εμεις,που απομακρυνθηκαμε από την Ορθη μας Πιστη,και προδωσαμε τον Χριστο μας,τους προγονους μας(αγιους ,μαρτυρες,ηρωες και αγωνιστες),την ιστορια και την παραδοση μας.
Ο Θεος αγαπα ολους τους ανθρωπους και αγαπα ιδιαιτερως τον ελληνικο λαο,που εγινε στα χερια Του οργανο διαδοσεως του Ευαγγελιου και σκευος εκλογης,και δε θα μας εγκαταλειψει.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ..


Φιλε Μινος,και παλι συγχωρεσε με αν σε στενοχωρησα,αλλα αυτή είναι η αληθεια.

Είναι ομως θλιβερο,σε αυτή τη διαλυση της πατριδος μας ,να ακουει κανεις ανθρωπους που αναπολουν το σκοταδι εκεινο της ειδωλολατρειας,τοτε που σφαζανε θυσια στο κτηνοβατη Δια και στην πορνη Αφροδιτη τα παιδια τους και λατρευαν ανθρωπινα αψυχα κατασκευασματα για θεους.(κι αυτό είναι για ολους δεν είναι για σενα προσωπικο,δεν ξερω τι πιστευεις ουτε αφορα τη συζητηση).


ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΥΤΕ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΟΥΤΕ Η «ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ».ΦΤΑΙΕΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΒΙΟ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.

Είναι ο μονος που λεει ΟΥ και ΜΗ,γι’αυτό γυρναν πολλοι στο Ισλαμ,στο Βουδα στα Ιντου και στο Δωδεκαθεο και στους (αντι)ευαγγελικούς κτλ.,γιατι εκει υπαρχει ασυδοσια και κανεις δεν τους «περιοριζει».
Μας καθεται στο λαιμο η Ορθοδοξια,επειδη θελει υπακοη,θελει νηστεια,θελει εγκρατεια,θελει ταπεινωση και κοψιμο του Εγω.Θελει αγωνα και ασκηση…ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ,ΚΑΝΕΝΑΣ,ΠΟΤΕ! ΔΕΝ ΔΙΔΑΞΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ.
ΓΙ’ΑΥΤΟ ΔΕ ΤΗ ΘΕΛΟΥΜΕ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΡΙΚΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΤΤΟΛΟΓΟΥΜΕ ΠΕΡΙ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.Δικαιολογιες!

Τελος,συγχωρηστε με αδερφοι για το μεγαλο μυνημα και τη φλυαρια μου.
Μονο ηθελα να παρακινησω το Μινος και οποιον άλλο θελει,να διαβασει 3 μονο κεφαλαιακια,Ματθαιος 5-6-7,και να μου πει ΤΙ απο όλα αυτά είναι κακο και δεν τον βρισκει συμφωνο.Και ελπιζω ότι αν τα μελετησεις με καλη προαιρεση,θα σε φωτισει ο Θεος.


Την αγαπη μου σε ολους και πρωτα στον King Minos.
Απάντηση

Επιστροφή στο “O Aντιχριστιανισμός σε όλο του το μεγαλείο”