Γεώργιος Γκιόλβας : Έλλην, επιστήμων
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2009, 23:49
Γκιόλβας επί το έργον...
Αφιέρωμα στη μνήμη του Γ.Γκιόλβα με πολλά έγγραφα και πατέντες από το ιστολόγιο Andromedios:
ΠΙΕΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
Διάφορες Συνεντεύξεις του εφευρέτη:
Κώδικας:http://www.newbrain.gr/giolvas/index.htm
Το 1955 πέτυχε την παρασκευή ραδιενεργώς ενεργοποιημένου αερίου που έδινε κίνηση σε διάφορους τύπους οχημάτων και σε άρματα μάχης. (σ.σ. Στο Λιτόχωρο, διασταυρωμένο, παρουσιάστηκε εδώ και προσωπική μαρτυρία). Την επίδειξη είχαν παρακολουθήσει παράγοντες του Ελ.στρατού και του ΝΑΤΟ και οι εργασίες είχαν γίνει με την επίβλεψη του καθ.φυσικής Ε.Μ.Π. Δημ.Χόνδρου. Επί του θέματος είχε αναφερθεί τότε ο κ.Χόνδρος στην εφημερίδα "Το Βήμα" (Μάιος 1955). Για την εκμετάλευση του ραδιενεργού αερίου του ζητήθηκαν επίμονα τα σχέδια και στοιχεία. Εκείνος αρνήθηκε την αποκάλυψη του "μυστικού" και έθεσε μόνος του και αυτοβούλως τότε σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα ερευνών, με σκοπό τη δημιουργία ειδικών κινητήρων παραγωγής ενεργείας. Σκοπός του επιστήμονα ήταν να καταφέρει να μην εξαρτάται η παραγωγή της ενέργειας ούτε καν από την προμήθεια ραδιενεργών μετάλλων! Ήθελε να υλοποιηθεί το όραμα του αυτό χωρίς να υποχρεωθεί να αποκαλύψει τα σχέδια του, επειδή φοβόταν για την τύχη τους...
Μια προσωπική μαρτυρία που ψάρεψα στο διαδίκτυο... διασταυρώνει τα παραπάνω
Παράθεση:
Quote:
1954. Λιτόχωρο Πιερίας.
Η εφεύρεση που θα άλλαζε την ανθρωπότητα, ήταν έτοιμη προς επίδειξη.
Ένας κύλινδρος 20 εκ. που περιείχε το υγρό, τοποθετείτο πάνω απο το ανακατασκευασμένο καρμπυρατέρ του οχήματος, θέτοντας σε λειτουργία τη μηχανή μέσω αυτού. Ανακατασκευή είχε δεχτεί και η εξάτμηση.
Παρόντες καλεσμένοι, οι δήμαρχοι Κατερίνης, Λαρίσης, Λιτοχώρου, δύο υπουργοί της κυβέρνησης, ο διοικητής της μονάδος αρμάτων Λιτοχώρου με το επιτελείο του, ανώτατοι και ανώτεροι αξιωματικοί της ΑΤΑΔ, πολίτες διαφόρων τεχνικών ειδικοτήτων. Φυσικά και πλήθος απλών ανθρώπων, που με υπομονή περίμεναν να ικανοποιηθεί η περιέργειά τους. Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους και δύο θείοι μου. Ο πρώτος ήταν μηχανικός συντηρητής μηχανημάτων της υπό κατασκευήν Εθνικής οδού και ο δεύτερος δασονόμος περιοχής Ολύμπου.
Ο Γκιόλβας, αφού έκανε τις τελευταίες ρυθμίσεις στή μηχανή του στρατιωτικού τζίπ, έδωσε την εντολή εκκίνησής του.
Το όχημα άνετα ανέπτυξε ταχύτητα, έκανε τους ελιγμούς διαφυγής, ξεπέρασε τα χωμάτινα εμπόδια χωρίς ρεταρίσματα και επανήλθε στο σημείο εκκίνησης.
Έκπληκτοι οι παρόντες δεν πίστευαν στα μάτια τους (λόγια του θείου μου). Ο Γκιόλβας ζήτησε απο τον οδηγό να επαναλάβει την επίδειξη, πράγμα που έγινε.
Σε ερωτήσεις εξήγησε, οτι η συγκεκριμένη ποσότητα υγρού, μπορούσε να κινήσει άρμα μάχης για 3.000 χιλιόμετρα. Οι ρύποι στην ατμόσφαιρα είναι μηδενικοί. Η λειτουργία της μηχανής ομαλοποιείται λόγω της μή ύπαρξης κατάλοιπων και έτσι οι επισκευές της μειώνονται στο ελάχιστο.
Συγκινημένοι όλοι έδιναν συγχαρητήρια στον εφευρέτη. Ήδη με την φαντασία τους πλάθαν όνειρα για το μέλλον της Ελλάδας. Επιτέλους, μετά από τον διχαστικό εμφύλιο, πάλι η Ελλάς θα μεγαλουργούσε. Μέσω αυτής της εφεύρεσης όλοι οι Έλληνες θα αισθάνονταν υπερήφανοι............
.................................................. ..............................................
Ο Γκιόλβας "συνοδεύτηκε" στην Αμερική. Η εφεύρεση ειναι σε κάποιο συρτάρι του πενταγώνου.
.................................................. ..............................................
Τέλη του '55 ο πατέρας μου μετοίκησε στην Κατερίνη. Άκουσε την ιστορία, αφού αυτή αποτελούσε το κύριο θέμα συζήτησης ακόμη.
σημείωση δική μου:
Το υγρό που αναφέρει ο φίλος είναι ο υδράργυρος και με αυτό έκανε και το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονικη με το ειδικά μετασκευασμένο τζίπ ο Γκιόλβας!
Έχω στα χέρια μου μάλιστα και φωτογραφία του τζιπ και των ανθρώπων πέριξ του που το δοκίμαζαν (διακρίνεται επίσης και ο Γκιόλβας)
H έμπνευση για αυτή την απίθανη εφεύρεση πρέπει να ήταν πάλι τα ινδικά αρχαία κείμενα και συγκεκριμένα τα οχήματα βιμάνας που απ'ότι λέγεται κινούνταν με υδράργυρο!
Η αμερικανοί της ΝΑΣΑ αργότερα χρησιμοποίησαν υδράργυρο εξάγωντας ιόντα για να προωθήσουν διαστημοσκάφη τους σε τροχιά. (ιοντική προώθηση)
Υπήρχε μάλιστα και διαμάχη για το αν θα χρησιμοποιηθεί αυτή η προώθηση (ιοντική υδραργύρου) για τις αποστολές στη Σελήνη. Τελικά κέρδισε η συμβατική χημική προώθηση. Αλλά η ιοντική ακόμα χρησιμοποιείται και τελειοποιείται. Ο Γκιόλβας κατά τα φαινόμενα ήταν από τους πρωτοπόρους εφευρέτες αυτής της προώθησης, με έμπνευση από τα αρχαία κείμενα.
"Ας μη βοηθά το κράτος, τουλάχιστον να μη μας εμποδίζει" - Γ.Γκιόλβας
Αφιέρωμα στη μνήμη του Γ.Γκιόλβα με πολλά έγγραφα και πατέντες από το ιστολόγιο Andromedios:
ΠΙΕΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
Διάφορες Συνεντεύξεις του εφευρέτη:
Κώδικας:http://www.newbrain.gr/giolvas/index.htm
Το 1955 πέτυχε την παρασκευή ραδιενεργώς ενεργοποιημένου αερίου που έδινε κίνηση σε διάφορους τύπους οχημάτων και σε άρματα μάχης. (σ.σ. Στο Λιτόχωρο, διασταυρωμένο, παρουσιάστηκε εδώ και προσωπική μαρτυρία). Την επίδειξη είχαν παρακολουθήσει παράγοντες του Ελ.στρατού και του ΝΑΤΟ και οι εργασίες είχαν γίνει με την επίβλεψη του καθ.φυσικής Ε.Μ.Π. Δημ.Χόνδρου. Επί του θέματος είχε αναφερθεί τότε ο κ.Χόνδρος στην εφημερίδα "Το Βήμα" (Μάιος 1955). Για την εκμετάλευση του ραδιενεργού αερίου του ζητήθηκαν επίμονα τα σχέδια και στοιχεία. Εκείνος αρνήθηκε την αποκάλυψη του "μυστικού" και έθεσε μόνος του και αυτοβούλως τότε σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα ερευνών, με σκοπό τη δημιουργία ειδικών κινητήρων παραγωγής ενεργείας. Σκοπός του επιστήμονα ήταν να καταφέρει να μην εξαρτάται η παραγωγή της ενέργειας ούτε καν από την προμήθεια ραδιενεργών μετάλλων! Ήθελε να υλοποιηθεί το όραμα του αυτό χωρίς να υποχρεωθεί να αποκαλύψει τα σχέδια του, επειδή φοβόταν για την τύχη τους...
Μια προσωπική μαρτυρία που ψάρεψα στο διαδίκτυο... διασταυρώνει τα παραπάνω
Παράθεση:
Quote:
1954. Λιτόχωρο Πιερίας.
Η εφεύρεση που θα άλλαζε την ανθρωπότητα, ήταν έτοιμη προς επίδειξη.
Ένας κύλινδρος 20 εκ. που περιείχε το υγρό, τοποθετείτο πάνω απο το ανακατασκευασμένο καρμπυρατέρ του οχήματος, θέτοντας σε λειτουργία τη μηχανή μέσω αυτού. Ανακατασκευή είχε δεχτεί και η εξάτμηση.
Παρόντες καλεσμένοι, οι δήμαρχοι Κατερίνης, Λαρίσης, Λιτοχώρου, δύο υπουργοί της κυβέρνησης, ο διοικητής της μονάδος αρμάτων Λιτοχώρου με το επιτελείο του, ανώτατοι και ανώτεροι αξιωματικοί της ΑΤΑΔ, πολίτες διαφόρων τεχνικών ειδικοτήτων. Φυσικά και πλήθος απλών ανθρώπων, που με υπομονή περίμεναν να ικανοποιηθεί η περιέργειά τους. Ανάμεσα στους παρευρισκόμενους και δύο θείοι μου. Ο πρώτος ήταν μηχανικός συντηρητής μηχανημάτων της υπό κατασκευήν Εθνικής οδού και ο δεύτερος δασονόμος περιοχής Ολύμπου.
Ο Γκιόλβας, αφού έκανε τις τελευταίες ρυθμίσεις στή μηχανή του στρατιωτικού τζίπ, έδωσε την εντολή εκκίνησής του.
Το όχημα άνετα ανέπτυξε ταχύτητα, έκανε τους ελιγμούς διαφυγής, ξεπέρασε τα χωμάτινα εμπόδια χωρίς ρεταρίσματα και επανήλθε στο σημείο εκκίνησης.
Έκπληκτοι οι παρόντες δεν πίστευαν στα μάτια τους (λόγια του θείου μου). Ο Γκιόλβας ζήτησε απο τον οδηγό να επαναλάβει την επίδειξη, πράγμα που έγινε.
Σε ερωτήσεις εξήγησε, οτι η συγκεκριμένη ποσότητα υγρού, μπορούσε να κινήσει άρμα μάχης για 3.000 χιλιόμετρα. Οι ρύποι στην ατμόσφαιρα είναι μηδενικοί. Η λειτουργία της μηχανής ομαλοποιείται λόγω της μή ύπαρξης κατάλοιπων και έτσι οι επισκευές της μειώνονται στο ελάχιστο.
Συγκινημένοι όλοι έδιναν συγχαρητήρια στον εφευρέτη. Ήδη με την φαντασία τους πλάθαν όνειρα για το μέλλον της Ελλάδας. Επιτέλους, μετά από τον διχαστικό εμφύλιο, πάλι η Ελλάς θα μεγαλουργούσε. Μέσω αυτής της εφεύρεσης όλοι οι Έλληνες θα αισθάνονταν υπερήφανοι............
.................................................. ..............................................
Ο Γκιόλβας "συνοδεύτηκε" στην Αμερική. Η εφεύρεση ειναι σε κάποιο συρτάρι του πενταγώνου.
.................................................. ..............................................
Τέλη του '55 ο πατέρας μου μετοίκησε στην Κατερίνη. Άκουσε την ιστορία, αφού αυτή αποτελούσε το κύριο θέμα συζήτησης ακόμη.
σημείωση δική μου:
Το υγρό που αναφέρει ο φίλος είναι ο υδράργυρος και με αυτό έκανε και το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονικη με το ειδικά μετασκευασμένο τζίπ ο Γκιόλβας!
Έχω στα χέρια μου μάλιστα και φωτογραφία του τζιπ και των ανθρώπων πέριξ του που το δοκίμαζαν (διακρίνεται επίσης και ο Γκιόλβας)
H έμπνευση για αυτή την απίθανη εφεύρεση πρέπει να ήταν πάλι τα ινδικά αρχαία κείμενα και συγκεκριμένα τα οχήματα βιμάνας που απ'ότι λέγεται κινούνταν με υδράργυρο!
Η αμερικανοί της ΝΑΣΑ αργότερα χρησιμοποίησαν υδράργυρο εξάγωντας ιόντα για να προωθήσουν διαστημοσκάφη τους σε τροχιά. (ιοντική προώθηση)
Υπήρχε μάλιστα και διαμάχη για το αν θα χρησιμοποιηθεί αυτή η προώθηση (ιοντική υδραργύρου) για τις αποστολές στη Σελήνη. Τελικά κέρδισε η συμβατική χημική προώθηση. Αλλά η ιοντική ακόμα χρησιμοποιείται και τελειοποιείται. Ο Γκιόλβας κατά τα φαινόμενα ήταν από τους πρωτοπόρους εφευρέτες αυτής της προώθησης, με έμπνευση από τα αρχαία κείμενα.
"Ας μη βοηθά το κράτος, τουλάχιστον να μη μας εμποδίζει" - Γ.Γκιόλβας