Re: Η λαογραφική αλήθεια περι του προφητειών του Αγαθαγγέλου,Μεθοδίου κ.τ.λ. και περι βασιλέως Ιωάννου

10
Ο ιμπερατωρ ειναι ο Κάρολος Ε'.
Ο μοναχός μετα καλάμου, ο Λούθηρος
Ο σαξωνικός ηγέμων που υπερασπίζεται τον μοναχό,ο Φρειδερίκος

Ο Λούθηρος
συνθέτει θεσμούς και δόγματα
,δηλ.
Ο Λούθηρος το 1517 αντέδρασε ανοιχτά και έγραψε μια επιστολή προς τους ανωτέρους του, στην οποία περιέλαβε 95 θέσεις (απόψεις) κατά της εμπορευματοποίησης της πίστης.
τα εβαλε με τον πάπα,
καταρράσει την Ρωμαική πόλιν
και επειδή
πέρασαν τελικά οι απόψεις του στον λαό και σε πολλούς,δεν μπόρεσε να του εναντιωθεί και να τον σταματήσει.
Kαι ο Ιμπεράτωρ ουκ ηδύνατο αυτώ αντιστήναι.

Αυτό τουλάχιστον λέει και η ερμηνεία.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η λαογραφική αλήθεια περι του προφητειών του Αγαθαγγέλου,Μεθοδίου κ.τ.λ. και περι βασιλέως Ιωάννου

11
Αυτα λεει η ερμηνεια,η ιστορια λεει ομως οτι ο Λουθηρος πεθανε το 1546 και ο Καρολος παρεδωσε τον θρονο του το 1556.
Δεκα ολοκληρα χρονια μετα.Αυτο δεν λεω τοσες μερες.Ασε πολλων αλλων ακυρων.Φτανει αυτο ομως.

Re: Η λαογραφική αλήθεια περι του προφητειών του Αγαθαγγέλου,Μεθοδίου κ.τ.λ. και περι βασιλέως Ιωάννου

12
Ναι,δεν τον αναγκασε κανεις να παραιτηθεί αυτο σου λεω,δεν λέει κατι τέτοιο η προφητεία για να βγει άκυρη η ερμηνεία.
Το ότι το παρέδωσε το 1556,δεν έχει σχέση με τον Λούθηρο,αν διαβάσεις την ερμηνεία το λέει ξεκάθαρα,λέει και την χρονολογία,1556.
Διάβασε το και θα το δεις.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η λαογραφική αλήθεια περι του προφητειών του Αγαθαγγέλου,Μεθοδίου κ.τ.λ. και περι βασιλέως Ιωάννου

13
Λεει ξεκαθα οτι δεν μπορει να αντισταθει στον ''μοναχο''και παραιτειται μοιραζοντας τους δυο θρονους,πραγμα που δεν εγινε ταυτοχρονα.
Εκτος αυτων μας μιλαει και για καποια 20αδα και οτι ο εξ ελαιας ειναι διπλους.Και πολλα αλλα,οπως τα σχεδον τριακοντα στεμματα που δεν εχουν καμμια σχεση με την εποχη.Τα ιδια γινονται και στα αλλα κεφαλαια.Ηδη αποδειξαμε οτι το 8ο δεν εχει παλι καμμια σχεση με αυτο που το κατηγορουν

Re: Η λαογραφική αλήθεια περι του προφητειών του Αγαθαγγέλου,Μεθοδίου κ.τ.λ. και περι βασιλέως Ιωάννου

14
αιτωλος έγραψε:Λεει ξεκαθα οτι δεν μπορει να αντισταθει στον ''μοναχο''και παραιτειται μοιραζοντας τους δυο θρονους,πραγμα που δεν εγινε ταυτοχρονα.
Εκτος αυτων μας μιλαει και για καποια 20αδα και οτι ο εξ ελαιας ειναι διπλους.Και πολλα αλλα,οπως τα σχεδον τριακοντα στεμματα που δεν εχουν καμμια σχεση με την εποχη.Τα ιδια γινονται και στα αλλα κεφαλαια.Ηδη αποδειξαμε οτι το 8ο δεν εχει παλι καμμια σχεση με αυτο που το κατηγορουν
Για το 8ο σου απάντησα εδω
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 688#p65688

Μετά τον μοναχό,η πρόταση τελειώνει ,βάζει τελεία.Ξεκινάει νέα πρόταση που δεν έχει σχέση ο διαμερισμός της εξουσίας με τον Λούθηρο.
Αμα ψάξεις για τον Κάρολο,όντως συνέβη αυτό και με την Ισπανια που αναφέρει.

Μπορεί να έχεις την δική σου ερμηνεία,αλλά εξέτασε και την πλευρά,να έχουν ήδη γίνει αυτά.

Re: Η λαογραφική αλήθεια περι του προφητειών του Αγαθαγγέλου,Μεθοδίου κ.τ.λ. και περι βασιλέως Ιωάννου

15
grecko έγραψε:
αιτωλος έγραψε:Λεει ξεκαθα οτι δεν μπορει να αντισταθει στον ''μοναχο''και παραιτειται μοιραζοντας τους δυο θρονους,πραγμα που δεν εγινε ταυτοχρονα.
Εκτος αυτων μας μιλαει και για καποια 20αδα και οτι ο εξ ελαιας ειναι διπλους.Και πολλα αλλα,οπως τα σχεδον τριακοντα στεμματα που δεν εχουν καμμια σχεση με την εποχη.Τα ιδια γινονται και στα αλλα κεφαλαια.Ηδη αποδειξαμε οτι το 8ο δεν εχει παλι καμμια σχεση με αυτο που το κατηγορουν
Για το 8ο σου απάντησα εδω
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 688#p65688

Μετά τον μοναχό,η πρόταση τελειώνει ,βάζει τελεία.Ξεκινάει νέα πρόταση που δεν έχει σχέση ο διαμερισμός της εξουσίας με τον Λούθηρο.
Αμα ψάξεις για τον Κάρολο,όντως συνέβη αυτό και με την Ισπανια που αναφέρει.

Μπορεί να έχεις την δική σου ερμηνεία,αλλά εξέτασε και την πλευρά,να έχουν ήδη γίνει αυτά.
Αδελφε μου δεν εχω καμμια δικη μου ερμηνεια και ουτε θα επιμεινω.Ισως εχεις δικιο,εγω απλα εξεφρασα καποιες σκεψεις. :happy2

Re: Η λαογραφική αλήθεια περι του προφητειών του Αγαθαγγέλου,Μεθοδίου κ.τ.λ. και περι βασιλέως Ιωάννου

16
Προσέξτε και κάτι άλλο σχετικά με την προφητεία του Αγαθαγγέλου.

Εικόνα
Στο πρώτο βέλος, μιλάει γα ρωσική παρεμβολή στο κείμενο,η οποία λείπει απο τα πλείστα χειρόγραφα.

Η παρεμβολή αυτή,μιλάει για Ρώσο μονάρχη ,ο οποίος μέλλει να απλώση εις το Βυζάντιον ,το νικηφόρο σημείο του Χριστού και να αφανίση την δύναμιν των Ισμαηλιτών!

Βάζω απόσπασμα απο το άρθρο O Ρήγας και η χρησμολογία

Καραμπελιάς Γιώργος

Κώδικας: Επιλογή όλων

Ο Αγαθάγγελος και η «ρωσική» περίοδος
Η μελέτη της έκδοσης του Αγαθάγγελου από τον Ρήγα θα επέτρεπε ίσως να εξαχθούν σημαντικά συμπεράσματα, τόσο για το εκδοτικό πρόγραμμα του ιδίου, όσο και για το συνολικότερο κλίμα που κυριαρχούσε μεταξύ των Ελλήνων, τέλος, για τις ιδεολογικές κατευθύνσεις του ίδιου του Ρήγα, καθώς και για τη σχέση του, σε αυτή την πρώτη φάση της εκδοτικής του προσπάθειας, με τη ρωσική πολιτική.
Στην εκδοθείσα,  από τον Ρήγα, εκδοχή του Αγαθάγγελου, υπάρχει μια προσθήκη η οποία απουσιάζει από τα λοιπά χειρόγραφα, καθώς και από τις μεταγενέστερες εκδόσεις του κειμένου. Είναι η άμεση αναφορά στον ρόλο της Ρωσίας για την απελευθέρωση του «Βυζαντίου», καθώς και η άμεση αναφορά στον Μεγάλο Πέτρο και τους απογόνους του. Στο «στερεότυπο» χειρόγραφο, που αποτέλεσε και τη βάση για τις μεταγενέστερες εκδόσεις της προφητείας, οι αναφορές είναι έμμεσες μόνο, και το σχετικό χωρίο του Ε΄ Κεφαλαίου αναφέρει: «Ἄλ­λος Κῦ­ρος ἄλ­λος Μα­κε­δὼν φαί­νε­ται νι­κᾷ, κα­τα­βάλ­λει,… ὁ δὲ πέμ­πτος με­τὰ τοῦ νι­κη­τι­κοῦ ση­μεί­ου τοῦ Χρι­στοῦ ἐν Βυ­ζαν­τί­ω ἀ­να­λάμ­ψει καὶ τοῦ Ἰ­σμα­ὴλ ἀ­φα­νί­σει τὴν δύ­να­μιν»5. Η «έκδοση του Ρήγα» περιλαμβάνει το ίδιο χωρίο διαμορφωμένο ως εξής:
Ἄλ­λος Κύ­ριος, ἄλ­λος Μα­κε­δών, ὁ τῶν Ῥώσ­σων Μο­νάρ­χης τῶν ἀ­πόν­των τό­πων νι­κη­τής, καὶ ἐ­πί­μα­χος γί­νε­ται, ὑ­πο­τάσ­σει βαρ­βά­ρους, πλα­τύ­νει τὰ σύ­νο­ρα, ἔ­πει­τα τό­πους καὶ ἐ­παρ­χί­ας ἅρ­μα­σι κτό­με­νος, κα­τα­σταί­νει φο­βε­ρὸν τὸ βα­σί­λει­ον καὶ ἀ­ναγ­καῖ­ον εἰς τὸν σύμ­παν­τα κό­σμον…Δύ­ο γυ­ναῖ­κες ἀ­πὸ τῆς τῶν Ῥώ­σων μο­ναρ­χί­ας ἔ­ξου­σι τὴν κα­το­χήν. Ἡ δευ­τέ­ρα ἔ­σται ἔν­δο­ξος. Ἡ Τρί­τη εὐ­τυ­χῇς υἱ­ο­θε­τεὶ τὸν τρί­τον Πέ­τρον εἰς τὴν κο­ρώ­ναν.  Ὁ τέ­ταρ­τος Πέ­τρος ἄρ­χε­ται τάς δό­ξας ποι­εῖν, ὁ δὲ πέμ­πτος [color=#FF0000]εἰς τὸ Βυ­ζάν­τιον μέλ­λει ἀ­πλώ­σει τό του Χρι­στοῦ νι­κη­τι­κὸν ση­μεῖ­ον καὶ τῶν Ἰ­σμα­η­λι­τι­κὼν ἀ­φα­νί­σει τὴν δύ­να­μιν[/color] 6. 
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες Γερόντων”