Ημερομηνία : 20 Μάιος 2018, 16:27


Πρόσφατα Θέματα

Tελευταία άρθρα του blog


Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 4 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ είναι αρχαίες Ελληνικές λέξεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2009, 14:08 
Πρώην μέλος
Πρώην μέλος
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 24 Αύγ 2009, 23:32
Δημοσ.: 2644
Thanks:
Thanked:
time στο post
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ είναι αρχαίες Ελληνικές λέξεις. Ο γενάρχης των Μακεδόνων ήταν ο Μακεδών, γιος του Δία.

Οι Μακεδόνες, ένα από τα δεκάδες αρχαία Ελληνικά φύλα, μιλούσαν την ίδια γλώσσα, λάτρευαν τους ίδιους θεούς, είχαν την ίδια παιδεία και συνείδηση κοινής καταγωγής και Ιστορίας με τους υπόλοιπους Έλληνες.

Όλοι ανεξαιρέτως οι αρχαίοι συγγραφείς συμφωνούν ότι οι Μακεδόνες ήταν Ελληνικό φύλο.

Το βασιλικό γένος της Μακεδονίας καταγόταν απ’ ευθείας από τον βασιλικό οίκο του Άργους και τον Ηρακλή.

Αρχικά χωρισμένοι σε Άνω και Κάτω Μακεδονία, τον Ε’ αιώνα μετά τους Μηδικούς πολέμους, ο βασιλιάς Αλέξανδρος Α’ ενσωμάτωσε στο βασίλειό του τους Ελληνόφωνους πληθυσμούς της Άνω Μακεδονίας και έβαλε τις βάσεις για ένα ενιαίο ισχυρό κράτος.

Ποτέ δεν υπήρξε Μακεδονική εθνότητα ξεχωριστή από τον Ελληνισμό.

Τα ονόματα των αρχαίων Μακεδόνων είναι Ελληνικά, όπως αποδεικνύεται από τους τάφους των κοινών ανθρώπων, που έχουν βρεθεί και από κάθε άλλο αρχαιολογικό εύρημα.

Η τοπική αρχαία Ελληνική μακεδονική αιολικο-δωρική διάλεκτος, έχει αποδειχθεί ότι συνταυτίζεται με την Ελληνική διάλεκτο των Μυκηναίων της Γραμμικής Γραφής Β’.

Σε μεγάλα θέατρα, εκατό χρόνια πριν τον Αλέξανδρο, οι ελληνόφωνοι Μακεδόνες παρακολουθούν και κατανοούν παραστάσεις αρχαίας Ελληνικής τραγωδίας. Δεκάδες χιλιάδες Μακεδόνες θεατές, εάν δεν είχαν την Ελληνική ως μητρική γλώσσα, δεν θα ήταν δυνατόν να παρακολουθήσουν το Ελληνικό θέατρο.

Ήταν 5ος αιώνας προ Χριστού όταν ο μέγας Ευρυπίδης συνέγραψε την τραγωδία ΒΑΚΧΑΙ στην Πέλλα, στην αυλή του φωτισμένου Μακεδόνα βασιλιά Αρχέλαου. Η παράσταση ανέβηκε για πρώτη φορά στην Μακεδονία και δεν ήταν η μόνη!

Η Μακεδονία γέννησε έναν Δημόκριτο και έναν Αριστοτέλη. Η γλώσσα που μιλούσαν και έγραφαν τα αριστουργήματά τους ήταν η Ελληνική, γλώσσα που ομιλείται συνέχεια, όπως έχει εξελιχθεί, μέχρι σήμερα από τον Ελληνικό λαό.

Αποδεχόμενος τις ιδέες για την πανελλήνια ενότητα, του Αθηναίου πολιτικού και ρήτορα Ισοκράτη, αντιπάλου του Δημοσθένη, με χαρακτηριστική την επιστολή του Ισοκράτη το 344 π.Χ., ο ολυμπιονίκης Φίλιππος ο Β’ επέβαλε την εθνική ενότητα και συνέστησε το ΚΟΙΝΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, όχι το κοινόν των «Ελλήνων και των Μακεδόνων»...

Η νέα πανελλήνια συμμαχία ένωσε όλους τους Έλληνες με γενική ειρήνη μεταξύ τους και με κοινό εχθρό την Περσική αυτοκρατορία, την οποία κατέλυσαν.

Ο γιός του Φιλίππου, Μέγας Αλέξανδρος, μαθητής του Αριστοτέλη, αρχιστράτηγος της Συμμαχίας της Κορίνθου, επικεφαλής των Ελλήνων πλην Λακεδαιμονίων κατέκτησε την Ασία και διέδωσε την Ελληνική γλώσσα και τον Ελληνικό πολιτισμό στο μεγαλύτερο τμήμα του τότε γνωστού κόσμου.

Οι Μακεδόνες διέδωσαν την Ελληνική γλώσσα και τον Ελληνικό πολιτισμό, όχι κάποια Σλαβική διάλεκτο ή κάποιον Σλαβικό πολιτισμό.

Είναι αναμφισβήτητο ότι η λαμπρή Ιστορία της Ελληνιστικής εποχής είναι και μακεδονική ιστορία.

Ποτέ και πουθενά ούτε ένας Μακεδόνας δεν αρνήθηκε την αυτονόητη ιδιότητα της Ελληνικής καταγωγής του.

Οι πρωτεύουσες του μακεδονικού βασιλείου, αρχικά οι Αιγές (σημερινή Βεργίνα) και μετέπειτα η Πέλλα, βρίσκονται εντός του Ελληνικού κράτους, όπως και όλες οι αρχαίες Μακεδονικές πόλεις. Καμιά δεν βρίσκεται εντός της ΦΥΡΟΜ.

Η Θεσσαλονίκη έλαβε το όνομά της από την αδελφή του μεγάλου Αλεξάνδρου και εκείνη δεν ονομαζόταν «Σολούν»...

Για τους Σλάβους το όνομα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ δεν σημαίνει τίποτα. Για τους Έλληνες σημαίνει ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ.

Όπως έγραψε ο Στράβων, η Μακεδονία υπήρξε πάντα το πρόφραγμα της Ελλάδος, δηλαδή το σινικό τοίχος προστασίας των νοτίων Ελληνικών πόλεων από τις εισβολές των βαρβάρων του βορρά.

Όταν ο Απόστολος Παύλος επισκέφθηκε την Μακεδονία, επισκέφθηκε Ελληνικές πόλεις, που και σήμερα βρίσκονται εντός του Ελληνικού κράτους και δεν βρήκε κανέναν Σλαβόφωνο.

Μετά την ρωμαϊκή κατάκτηση της Ελλάδος και μέχρι την νεότερη εποχή, συμπαγείς Ελληνικοί πληθυσμοί κατοικούσαν στην γεωγραφική περιοχή της αρχαίας Μακεδονίας και την υπερασπίστηκαν με το αίμα τους.

Όταν ο Σέρβος ηγεμόνας Στέφανος Δουσάν κατέλαβε την βυζαντινή επαρχία της Μακεδονίας, ονόμασε το βασίλειό του «βασίλειο Σέρβων και Ελλήνων» όχι «Σέρβων και Μακεδόνων».

Γίνεται αντιληπτό ότι το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι ένα τεράστιο πολιτιστικό μέγεθος και αγαθό γνωστό σε όλον τον κόσμο. Οι Ινδοί και οι Αφγανοί έχουν ιστορική μνήμη και δεν έχουν αναγνωρίσει τα Σκόπια με την συνταγματική τους ονομασία.

Το μεγάλο αυτό πολιτιστικό αγαθό και όνομα, ιστορικά, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο αποκλειστικά με τον Ελληνικό λαό και με κανέναν άλλον. Οι κάτοικοι των Σκοπίων δεν έχουν καμιά σχέση με αυτό το πολιτιστικό αγαθό. Μπορεί να μην έχουν δική τους Ιστορία, αλλά αυτό δεν τους επιτρέπει να κλέβουν και να οικειοποιούνται την πλούσια Ιστορία των γειτόνων τους.

Ιστορικά και πολιτιστικά το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ανήκει μόνο στην Ελλάδα.

Μέχρι τις τελευταίες δεκαετίες του 19ου αιώνα και την Βουλγαρική προπαγάνδα της εποχής, κανείς στον κόσμο δεν αμφέβαλλε για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας από πλευράς ιστορικών δικαιωμάτων και πλειοψηφίας πληθυσμού.

Χίλια χρόνια μετά τον Αλέξανδρο, από το 602 μετά Χριστόν τα σλαβικά φύλα διασπούν το Βυζαντινό σύνορο στον Δούναβη και μικρές ομάδες Σλάβων αρχίζουν να εγκαθίστανται κατά τόπους στην Βαλκανική, κάνοντας επιδρομές μέχρι την Πελοπόννησο.

Η εγκατάσταση των Σλάβων στη νότια βαλκανική ήταν αραιή σε αντίθεση με την βόρειο βαλκανική, που ήταν πυκνή και σταθερή.

Οι αποδεδειγμένα Ελληνικής καταγωγής αδελφοί Κύριλλος και Μεθόδιος από την Θεσσαλονίκη, ακολουθώντας την επίσημη κρατική Βυζαντινή πολιτική, πρωτοστατούν στον εκπολιτισμό και εκχριστιανισμό των Σλάβων, που ζούσαν εκτός της Βυζαντινής αυτοκρατορίας και δημιουργούν αλφάβητο για τις προφορικές Σλαβικές διαλέκτους.

Οι Σλάβοι που είχαν εγκατασταθεί εντός της αυτοκρατορίας εχριστιστιανίσθηκαν σταδιακά και αφομοιώθηκαν χάρη στην παρουσία υπέρτερου αριθμητικά Ελληνικού πληθυσμού. Το έργο του Κύριλλου και του Μεθοδίου δεν αφορούσε τους Σλάβους της αυτοκρατορίας.

Όλοι οι ευρωπαϊκοί χάρτες και τα βιβλία των περιηγητών έως και τον 19ο αιώνα καταγράφουν διαχρονικά την Μακεδονία ως «περιοχή της Ελλάδος», ως κατοικούμενη κυρίως από Έλληνες. Καμιά απολύτως μνεία σε «έθνος Μακεδόνων» δεν γίνεται μέχρι τα μέσα του 20ου αιώνα και τον Τίτο.

Τους πρώτου αιώνες της Τουρκικής κατακτήσεως, για να αποφύγουν το παιδομάζωμα, πολλοί Έλληνες μαθαίνουν και χρησιμοποιούν σλαβονικά ιδιώματα, επειδή οι Τούρκοι άρπαζαν κατά προτίμηση Ελληνόπουλα.

Κατά τον 19ο αιώνα οι δίγλωσσοι Σλαβόφωνοι - Ελληνόφωνοι της νότιας Βαλκανικής εθεωρούντο Έλληνες, ακολουθούσαν το Πατριαρχείο του Ελληνικού Γένους στη Κωνσταντινούπολη, τα ονοματεπώνυμά τους ήταν μόνο Ελληνικά και στα σχολεία τους διδασκόταν μόνο η Ελληνική γλώσσα. Οι περισσότεροι είχαν καθαρή Ελληνική εθνική συνείδηση.

Η Βουλγαρία μετά την - με την βοήθεια των κομιτατζήδων - πραξικοπηματική κατάληψη της Ανατολικής Ρωμυλίας το 1885-1886 και τις σφαγές και καταπίεση εις βάρος του μεγάλου Ελληνικού στοιχείου, κατέστρωσε ένα παρόμοιο κατακτητικό σχέδιο για την περιοχή της Μακεδονίας, που βρισκόταν υπό Οθωμανική κυριαρχία.

Βουλγαρόφρονα κομιτάτα έδρασαν στην Οθωμανική Μακεδονία με συνθήματα Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ και Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ αποσκοπώντας να προσελκύσουν τους ευρισκομένους σε σύγχυση ταυτότητας δίγλωσσους.

Οι σφαγές των κομιτατζήδων εις βάρος του Ελληνικού πληθυσμού είχαν ως αποτέλεσμα την οργάνωση ενός παλλαϊκού κινήματος αντιστάσεως, τον ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ. Ήταν ένα έπος με χιλιάδες νεκρούς αγωνιστές, όπου οι συμπαγείς και με ισχυρή εθνική συνείδηση Ελληνικοί πληθυσμοί, δίγλωσσοι και μη, σταμάτησαν με το αίμα τους την προσπάθεια εκβουλγαρισμού τους.

Το 1912-13 οι βαλκανικοί πόλεμοι και οι μεγάλες θυσίες των Ελλήνων στρατιωτών απέδωσαν το 51% της γεωγραφικής περιοχής της Οθωμανικής Μακεδονίας στην Ελλάδα, το 39% στη Σερβία και το υπόλοιπο 10% στη Βουλγαρία.

Κατά την ανταλλαγή του πληθυσμού, που ακολούθησε τη Συνθήκη του Βουκουρεστίου, κανείς απολύτως, ούτε ένας, δεν δήλωσε εθνικά «Μακεδόνας»..

Οι Έλληνες που κατοικούσαν στο Σερβικό κομμάτι, όπως στο Ελληνικότατο Μοναστήρι, υπέστησαν πογκρόμ και διώξεις και οι περισσότεροι κατέφυγαν στην Ελλάδα, ενώ η περιφέρεια έλαβε το γεωγραφικό όνομα ΒΑΡΝΤΑΡΣΚΑ, χωρίς καμιά απολύτως αντίδραση του τοπικού πληθυσμού. Κανείς δεν πρότεινε να την αποκαλούν ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

Πριν μετονομαστεί σε Γιουγκοσλαβία το 1931, το βασίλειο ονομάστηκε το 1918 σε βασίλειο Σέρβων, Κροατών και Σλοβένων, όχι και «Μακεδόνων». Δεν υπήρχε κανένας μακεδονικός λαός και καμιά μακεδονική γλώσσα.

Η Σοβιετική Ένωση και η κομμουνιστική Κομιντέρν συνέλαβαν το σχέδιο της δημιουργίας ενιαίου κράτους στην Μακεδονία, μέσω του οποίου οι Σλάβοι και τα σοβιέτ θα έβγαιναν στις θερμές θάλασσες.

Το 1943 υποβάλλεται στον Στάλιν σχέδιο για ανεξάρτητο κράτος της Μακεδονίας, στο οποίο θα συμπεριλαμβάνονταν Ελληνικά και Βουλγαρικά εδάφη.

Το 1944 ο Τίτο κατακτά την εξουσία στη Γιουγκοσλαβία και μετονομάζει την ΒΑΡΝΤΑΡΣΚΑ σε ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με διακηρυγμένο στόχο την δημιουργία της μεγάλης Μακεδονίας. Οι Βούλγαροι κομμουνιστές αρχικά συμφωνούν.

Δημιουργήθηκε έτσι για πρώτη φορά ένα ψευδώνυμο έθνος, ένας τεχνητός λαός και μια τεχνητή γλώσσα. Γρήγορα άρχισε η πλαστογράφηση της Ιστορίας με την γνωστή δύναμη και αποτελεσματικότητα της προπαγάνδας εκείνων των καθεστώτων.

Η σημερινή ΦΥΡΟΜ εδαφικά δεν ήταν γη Μακεδόνων με εξαίρεση μια εδαφική λωρίδα στα νότια. Μέχρι και σήμερα το Ελληνικό βλαχόφωνο στοιχείο πλειοψηφεί στη νότια περιοχή των Σκοπίων.

Στην απογραφή του 1948 ανακοινώθηκαν 102.947 Αρωμάνοι (Βλάχοι Ελληνικής καταγωγής) στα Σκόπια.

Το 1991 σε δημοσκόπηση, το 11% του πληθυσμού των Σκοπίων, άνω των 200.000 άνθρωποι, εξέφρασαν την επιθυμία της ένωσης με την Ελλάδα.

Το 1993 ο πρόεδρος των Σκοπίων Γκλιγκόρωφ δήλωσε ότι στη χώρα του ζουν 100.000 Έλληνες.

Ο πραγματικός αριθμός όσων έχουν Ελληνική συνείδηση στα Σκόπια πρέπει να υπερβαίνει τους 200.000 και η καταπίεσή τους είναι διαρκής. Γι’ αυτούς η αδιαφορία των Ελληνικών αρχών είναι πλήρης και εξοργιστική, αφήνοντας χώρο στη Ρουμανία να αναπτύσσει προσπάθειες εκρουμανισμού τους.

Οι Σκοπιανοί κάθε ημέρα εξαπατούν και πλαστογραφούν την Ιστορία. Για πολλές δεκαετίες ισχυρίζονταν ότι είναι απόγονοι των Σλάβων εποίκων του 6ου και 7ου αιώνα. Τώρα ισχυρίζονται ότι είναι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου και ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες δεν ήταν Έλληνες, αποκρύπτοντας ότι την δεκαετία του ‘90 ο Γκλιγκόρωφ δήλωνε δημοσίως ότι ο λαός του προέρχεται από τους Σλάβους εισβολείς του 7ου αιώνα και δεν έχει σχέση με τους αρχαίους Μακεδόνες.

Εκδίδουν χαρτονομίσματα που απεικονίζουν τον Λευκό Πύργο της Θεσσαλονίκης και δηλητηριάζουν διαρκώς με ψέματα τη νεολαία τους, ενισχύοντας τον έντονο αλυτρωτισμό διαφόρων ισχυρών πολιτικών ομάδων.

Όποιος ξένος παράγων αλλά και κάθε σκοπιανός πολίτης, επισκεφθεί την αρχαιολογική περιοχή της Βεργίνας, θα συνειδητοποιήσει την μεγάλη απάτη του Στάλιν και του Τίτο.

Συχνά οι Σκοπιανοί ισχυρίζονται ότι στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλη ψευδο-μακεδονική μειονότητα και την απαριθμούν σε 300.000 άτομα…

Τους διαψεύδουν όμως τα εκλογικά αποτελέσματα, διότι στις εκλογές έχουν λάβει μόνο το 0,01% των ψήφων.

Οι σύμμαχοί μας Αμερικανοί δια του Υπουργού Εξωτερικών το 1944-45 καταδίκασαν με σφοδρότητα την μετονομασία της «Βαρντάρσκα» σε «Μακεδονία». Όταν όμως ο Τίτο τα χάλασε με τον Στάλιν, οι Αμερικανοί απαιτούσαν από την Ελλάδα να μη στεναχωρεί τους Γιουγκοσλάβους.

Κάθε λαός και κάθε έθνος, που ζει σε μια γεωγραφική περιοχή, δικαιούται ένα όνομα. Το όνομα αυτό δεν μπορεί να κλέβει την Ιστορία των γειτόνων και να είναι όχημα αλυτρωτικών διεκδικήσεων. Οι γείτονές μας δεν πρέπει να ντρέπονται για την σλαβική καταγωγή τους και να επιδιώκουν την «κλοπή» του ονόματος των γειτόνων τους.

Για να εισέλθει στην ΕΟΚ η Μεγάλη Βρετανία εξαναγκάστηκε να αλλάξει το επί αιώνες αυτοκρατορικό όνομά της σε Ηνωμένο Βασίλειο διότι θίγονταν οι Γάλλοι λόγω της Γαλλικής επαρχίας της Βρετάνης.

Όταν οι Αυστριακοί ζήτησαν να εγγραφούν στην Κοινωνία των Εθνών ως Γερμανική Δημοκρατία της Αυστρίας, αν και Γερμανικό φύλο, υποχρεώθηκαν από τη Γερμανία στην εξάλειψη του επιθέτου «Γερμανική» και έγιναν απλώς «Αυστρία», που σημαίνει «νότια».

Ο Σλαβικός λαός των Σκοπίων δεν δικαιούται να καπηλεύεται το πολιτιστικό αγαθό της Μακεδονίας γιατί η Μακεδονία, ως έννοια, ως αγαθό, ως Ιστορία, ως πολιτισμός, είναι Ελληνική. Το όνομα είναι Ελληνικό και όπως είπε ο Ελύτης πριν πεθάνει, «το όνομά μας είναι η ψυχή μας».- Συγγραφέας του άρθρου είναι ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΛΛΟΣ

_________________
Δεν είμαστε όσα πιστεύουμε, αλλά όσα πράττουμε.


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  

pros

 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δημιουργία ομάδων για έρευνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2010, 12:34 
Πρώην μέλος
Πρώην μέλος
Κατάσταση:
Εγγραφη: 30 Ιούλ 2010, 07:47
Δημοσ.: 109
Thanks:
Thanked:
time στο post
σχόλιο 1

,,,,παιδια αν θελετε να ανακαλυψετε μια αλλη ματια για το τι αντιπροσωπευε για τις τοτε ελληνικες πολεις η Μακεδονια ...διαβαστε τους <Φιλιππικους >και τους <Προς Ολυνθιους> λογους του Δημοσθενη του μεγαλου Ελληνα ρητορα της αρχαιοτητας...

η αναγνωση της ιστοριας κινδυνευει απο δυο κακα :

-απο τον αναγωγισμο του σημερα στο χθες ,,,δηλαδη με νοητικα σχηματα του σημερα να προσπαθουμε να καταλαβουμε το χθες ..
-απο τον συναισθηματικο και νοητικο προιδεασμο ,,,και την καθηλωση-βαλτωμα σε ιδεες που εξυπηρετουν το αδυναμον και ταπεινωμενο ατομικο-εθνικοσυλλογικο εγωισμο μας,


...για να γλιτωσει κανεις απο αυτα τα κακα θα πρεπει να τιμα ως αναγνωσεις κι ως αναφορες ολες τις πηγες ..και να μη κανει μονομερη και επιλεκτικη χρηση των πηγων ...

...μια τετοια πηγη επιγνωσης για το τι υπηρξε οι Μακεδονικη Δυναστεια για τον ελλαδικο χωρο και τις ελληνικες πολεις ειναι βεβαια και οι ρητορικοι πολιτικοι λογοι του Δημοσθενους ...διαβαστε τους δεν εχετε να χασετε παρα το μονοφθαλμο εθνικοφατριαστικο ματογυαλι σας ....

==================================


δημοσιευση απο Βικιπαιδεια για τους περιφημους ρητορικους λογους του Δημοσθενους που μιλανε για τον κινδυνο της Μακεδονικης επελασης ...

Οι «Φιλιππικοί» του. Οι τέσσερις φιλιππικοί λόγοι του Δημοσθένη απαγγέλθηκαν με προφανή σκοπό να συναγείρουν τους Έλληνες εναντίον του Φιλίππου. Ο πρώτος Φιλιππικός γράφηκε το 351 π.Χ. (κατ' άλλους το 349), ο δεύτερος το 344, ο τρίτος το 341 π.Χ. Του τετάρτου αμφισβητείται η γνησιότητα και θεωρείται κακότεχνη συρραφή δημοσθενείων αποσπασμάτων. Από τους 4 Φιλιππικούς του θεωρείται ο πιο άριστος ο τρίτος, «η μεγίστη των κατά Φιλίππου δημηγοριών» όπως έγραψε ο Διονύσιος ο Αλικαρνασεύς. Στο Φιλιππικό αυτό ο Δημοσθένης υπογραμμίζει τον κίνδυνο από την επιδρομή του Φιλίππου, και επιδιώκει να εξεγείρει το λαό κατά του κινδύνου που διέρχεται η Ελλάδα. Στον αγώνα αυτό το σφοδρό, που τον ενέπνεε μια τρικυμισμένη φιλοπατρία, ο Δημοσθένης περιέπεσε και σε ακρότητες και σε απρεπείς χαρακτηρισμούς - αποκάλεσε το Φίλιππο βάρβαρο και τους άλλους προδότες - αλλά αυτά δεν αμαυρώνουν τη δόξα του, γιατί έκανε έναν αγώνα «υπέρ των όλων».

Οι «Ολυνθιακοί». Ο Δημοσθένης δεν εισακούεται και ο Φίλιππος βαδίζει ακάθεκτος στην πραγματοποίηση των σχεδίων του. Το 349 ο Φίλιππος κηρύττει τον πόλεμο κατά των Ολυνθίων. Η Όλυνθος ήταν μία από τις αξιόλογες πόλεις της αρχαιότητας. Βρισκόταν στη βορειοδυτική πλευρά του Τορωναίου κόλπου. Όταν ο Φίλιππος μαχόταν κατά των Αθηναίων, οι Ολύνθιοι ήταν σύμμαχοί του. Ο Φίλιππος για αντάλλαγμα τους παραχώρησε δυο πόλεις, την Ποτείδαια και τον Ανθεμούντα, όταν όμως υπέταξε τη Θεσσαλία, προχώρησε προς τη Θράκη και νίκησε τους Φωκείς, οι Ολύνθιοι αντελήφθησαν ότι δε βρίσκονταν σε ασφάλεια και ζήτησαν το 352 π.Χ. ειρήνη με τους Αθηναίους. Όταν το 349 π.Χ. επιτέθηκε ο Φίλιππος, χρησιμοποιώντας για πρόφαση το γεγονός ότι οι Ολύνθιοι αρνήθηκαν να του παραδώσουν τον αδελφό του Αρριδαίο που είχε καταφύγει στην πόλη τους, οι Ολύνθιοι ζήτησαν με πρέσβεις τους βοήθεια από τους Αθηναίους. Εκείνοι έκαναν συνέλευση στην οποία μίλησαν πολλοί ρήτορες. Ανάμεσα σ' αυτούς και ο Δημοσθένης, που υπέδειξε στους Αθηναίους τι έπρεπε να κάνουν. Τρεις Ολυνθιακοί εκφωνήθηκαν, δεν είναι όμως γνωστό με ποια σειρά. Η Όλυνθος καταστράφηκε και ο Φίλιππος βρέθηκε στη Χαιρώνεια, όπου και συνέτριψε τους Θηβαίους και τους Αθηναίους. Ο επικήδειος λόγος των πεσόντων Αθηναίων - 1000 περίπου - εκφωνήθηκε από το Δημοσθένη, γεγονός που δείχνει τη μεγάλη εκτίμηση των Αθηναίων προς αυτόν. Ο Δημοσθένης δεν έπαψε και ύστερα από τη μάχη της Χαιρωνείας να εμπνέεται από αντιμακεδονικά αισθήματα.



ΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΕΛΙΔΑ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΕΝΗ...
http://www.bulgarmak.org/demosthenes.htm


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ είναι αρχαίες Ελληνικές λέξεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Αύγ 2010, 20:03 
Γενικοί συντονιστές
Γενικοί συντονιστές
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 11 Απρ 2009, 14:20
Δημοσ.: 12058
Τοποθεσια: Στο δικό μου παραμύθι....
Thanks:
Thanked:
time στο post
Ο Δημοσθένης ξέρουμε ποια άποψη είχε για τον Φιλιππο,το να βάζουμε 2-3 πηγές απο αρχαίους Ελληνες που καταφέρονται εναντίον των Μακεδόνων,δεν λεει κάτι,μπορω να σου βρω εκατοντάδες αλλες υπερ των Μακεδόνων και για τις σχεσεις τους με την Ελλάδα.

Να μην ξεχνάμε οτι ο Δημοσθένης τα λεγε όλα αυτά για να προσβαλει τον Φιλιππο και μονο τον Φιλιππο,οχι τους Μακεδόνες.

Οπως και ο Αισχίνης που ηταν αντίπαλος του Δημοσθένη ,τον αναφέρει ως βαρβαρο!!!

Στον λόγο «Περί Παραπρεσβείας» δύο φορές ακούγεται η λέξ:«… και ταΰτα. ώ Δημόσθένης, έκ νομάδων Σκυθών το προς μητρός το γένος». (§78). Και παρακάτω: «Τα δε από μητρός (Δημοσθένης), Σκύθης, Βάρβαρος, Ελληνίζων τή φωνή (§172).

Αρα εδω τι να υποθέσουμε ?


Το αξιοπερίεργο ειναι γιατί το bulgarmak αν δεχτουμε οτι μας επιδεικνύει τις "απόκρυφες" σελιδες της Ελληνικής ιστορίας ,ωστόσο χρησιμοποιεί μονο τις πηγες που το συμφέρει.

_________________
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσειςΠριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ είναι αρχαίες Ελληνικές λέξεις.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Αύγ 2010, 15:37 
Γενικοί συντονιστές
Γενικοί συντονιστές
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 11 Απρ 2009, 11:32
Δημοσ.: 9068
Thanks:
Thanked:
time στο post
Παράθεση:
ΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΕΛΙΔΑ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΕΝΗ...
http://www.bulgarmak.org/demosthenes.htm



Δεν βλέπω κάτι ενδιαφέρον,παρά μόνο μεγάλη και αστηρικτη προπαγανδα!!!!

_________________
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 4 δημοσιεύσεις ] 

Παραπλήσια θέματα
Κριτήριο είναι η πράξη και όχι ο λόγος
Δ. Συζήτηση: Το μεταναστευτικό ζήτημα
Συγγραφέας: KostasL
Απαντησεις: 0
Οι 120 σελίδες του μνημονίου, τελικά είναι 1300!!!
Δ. Συζήτηση: Το παρακράτος και η διαβρωμένη πολιτική
Συγγραφέας: KostasL
Απαντησεις: 20
'Εντεκα πανεπιστημιακοί τάσσονται υπέρ του “μεσοπρόθεσμου”; Η δουλειά δεν είναι ντροπή…
Δ. Συζήτηση: Το παρακράτος και η διαβρωμένη πολιτική
Συγγραφέας: KostasL
Απαντησεις: 0
Αυτός είναι Έλληνας!
Δ. Συζήτηση: Γενικά περί Ελλάδας
Συγγραφέας: dominique
Απαντησεις: 0
Γιατί να αγωνιστώ αφού όλα είναι πια χαμένα, αφού όλα γύρω μου γκρεμίζονται;
Δ. Συζήτηση: Ορθοδοξία
Συγγραφέας: Φιλούμενος
Απαντησεις: 2


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2010-2011 phpBB Group.
Violaceous by: Matt
Ευχαριστούμε την ομάδα του phpbbgr.com
All rights reserved. Copyright © 2009-2017 filoumenos.com.

Μετάφραση Jorfan και phpBB2.gr