Σκέψεις περί της εκπαίδευσης των «προσφυγόπουλων» στα Σχολεία μας

1
Τις τελευταίες ημέρες γίναμε μάρτυρες της αντιπαράθεσης που ξέσπασε μεταξύ των συλλόγων γονέων αρκετών σχολείων από τη μία πλευρά και της κυβέρνησης και των συστημικών Μ.Μ.Ε. από τον άλλη με αφορμή την εκπαίδευση των αλλοδαπών παιδιών που διαβιούν σε hotspot. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αποφάσισε να δημιουργήσει απογευματινά σχολεία για τα «προσφυγόπουλα» – όρο που χρησιμοποιεί καταχρηστικά – σε ήδη λειτουργούντα σχολικά κτήρια. Οι γονείς των Ελλήνων αλλά και αλλοδαπών μαθητών που φοιτούν στα συγκεκριμένα σχολεία εξέφρασαν την αντίθεσή τους στο σχέδιο της κυβέρνησης επικαλούμενοι λόγους δημόσιας υγείας. Η χρήση των σχολικών κτηρίων τα απογεύματα από παιδιά που δεν έχουν εμβολιαστεί είναι πιθανό, κατά την άποψή τους, να οδηγήσει στη μετάδοση ασθενειών στα παιδιά και τους δασκάλους που χρησιμοποιούν το σχολείο κατά τις πρωινές ώρες. Η κυβέρνηση αντί να ασχοληθεί πραγματικά με το θέμα που τέθηκε προτίμησε να πετάξει την μπάλα στην κερκίδα κατηγορώντας τους γονείς για έκφραση ρατσιστικών απόψεων. Η ίδια, που παρουσιάζεται ως αντιρατσίστρια και ανθρωπιστικά δρώσα, δεν δίνει στοιχεία περί του αριθμού και των εθνικοτήτων των ανηλίκων προσφύγων, στους οποίους θα παράσχει εκπαίδευση. Μάλιστα, δεν έλειψαν οι απειλές των γνωστών παρακρατικών σε βάρος των γονέων που αντιτάχθηκαν στην κυβέρνηση.

Το ζήτημα της εκπαίδευσης των προσφύγων και λαθρομεταναστών, είτε ανηλίκων είτε ενηλίκων, είναι εύκολο να διευθετηθεί, αρκεί να εφαρμοστεί το διεθνές και εθνικό μας δίκαιο. Είναι πολύ εύκολο να παριστάνει κάποιος τον ανθρωπιστή και με χρήματα των Ελλήνων να παρέχει δωρεάν εκπαίδευση σε αλλοδαπούς. Όμως, σε αντίθεση με τους αλλοδαπούς, τα χρήματα κάποτε τελειώνουν. Επομένως, πρέπει να δοθεί σαφής απάντηση στα εξής ερωτήματα: Πόσοι ανήλικοι αλλοδαποί δικαιούνται εκπαίδευση από το ελληνικό κράτος, πόσους μπορεί το ελληνικό κράτος να εκπαιδεύσει και πόσους η παρούσα κυβέρνηση σκοπεύει να εκπαιδεύσει;


Ποιοι πραγματικά έχουν δικαίωμα στην δωρεάν παιδεία. Όσον αφορά τους πρόσφυγες, αυτοί πράγματι δικαιούνται πρόσβαση στην εκπαίδευση σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο και η εκάστοτε χώρα που τους φιλοξενεί υποχρεούται να τους την παρέχει. Πρόσφυγας, όμως, είναι αυτός που πληροί τους όρους του διεθνούς δικαίου για να χαρακτηριστεί ως τέτοιος και έχει ακολουθήσει την προβλεπόμενη διαδικασία αναγνώρισης και όχι όποιος αυθαίρετα αποκαλείται έτσι από πολιτικούς και δημοσιογράφους. Αντίθετα, σε όσους έχουν εισέλθει παράνομα στην χώρα και δεν έχουν αναγνωριστεί ως πρόσφυγες, το κράτος υποχρεούται να παράσχει μόνο επείγουσα ιατρική περίθαλψη (π.χ. περίθαλψη σε νοσοκομείο σε περίπτωση ατυχήματος) και τίποτε άλλο. Οποιαδήποτε περαιτέρω παροχή εκ μέρους του κράτους προς λαθρομετανάστες είναι προαιρετική. Κατά συνέπεια, το ελληνικό κράτος υποχρεούται να παράσχει δωρεάν εκπαίδευση σε όσους ανήλικους έχουν χαρακτηριστεί ως πρόσφυγες, δηλαδή στα πραγματικά προσφυγόπουλα.

Αντίθετα, δεν υφίσταται καμία τέτοια υποχρέωση απέναντι στους ανήλικους λαθρομετανάστες, δηλαδή στα «λαθρομεταναστόπουλα», τα οποία πρέπει να απελαθούν όπως και οι ενήλικοι λαθρομετανάστες. Η μη απέλασή τους αποτελεί παρανομία και η παροχή εκπαίδευσης με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων είναι αδικαιολόγητη πολιτική απόφαση. Έχοντας διευκρινίσει την ύπαρξη ή όχι υποχρέωσης του κράτους για παροχή εκπαίδευσης σε πρόσφυγες και λαθρομετανάστες τίθεται το ερώτημα αν τελικά στα ελληνικά σχολεία θα φοιτήσουν μόνο «προσφυγόπουλα» ή και «λαθρομεταναστόπουλα». Στο σημείο αυτό η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ τηρεί σιγή ιχθύος. Είναι φανερό ότι αποφεύγοντας να κάνει την διάκριση μεταξύ πρόσφυγα και λαθρομετανάστη και χρησιμοποιώντας μόνο τη λέξη «πρόσφυγες» ή τη φράση «πρόσφυγες και μετανάστες» (αντί του ορθού «πρόσφυγες και λαθρομετανάστες»), προσπαθεί να θολώσει τα νερά. Απώτερος στόχος είναι να αποδεχθεί ο Έλληνας φορολογούμενος ως νόμιμη και σκόπιμη την απόφαση της κυβέρνησης να πληρώσει την εκπαίδευση και των λαθρομεταναστών, παρότι δεν υπάρχει τέτοια υποχρέωση.

Η εκπαίδευση συνδέεται με την οικονομική βοήθεια. Εν μέσω οικονομικής κρίσης, την στιγμή που ο Έλληνας γονέας αναγκάζεται να πληρώνει ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς γιατί το κράτος δεν έχει χρήματα για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών όλων των Ελληνόπουλων – αλλά βρίσκει χρήματα για την κάλυψη των αναγκών των αλλοδαπών μεταναστών, τα παιδιά των οποίων ως επί το πλείστον επωφελούνται διαφόρων προγραμμάτων και παροχών και γίνονται δεκτά δωρεάν σε δημόσιους και ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς – ξαφνικά βρίσκονται χρήματα για την εκπαίδευση επιπλέον αλλοδαπών και μάλιστα λαθρομεταναστών.

Η εμπλοκή των ΜΚΟ. Υπό άλλες περιστάσεις αυτό θα φαινόταν παράξενο. Όμως, επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είναι φυσικό να υπάρχουν λεφτά για όλους εκτός από τους Έλληνες. Η ευαισθησία των κυβερνώντων για την εκπαίδευση των «προσφυγόπουλων» είναι υποκριτική και δεν πηγάζει από ανθρωπιστικά αισθήματα. Στην πραγματικότητα, συνδέεται με τα χρήματα που θα πάρει το ελληνικό κράτος από την Ε.Ε. και διάφορα ιδρύματα, τα οποία όμως θα διοχετευθούν στις διάφορες Μ.Κ.Ο. που θα αναλάβουν την εκτέλεση προγραμμάτων εκπαίδευσης. Η εμπλοκή των Μ.Κ.Ο. είναι δεδομένη, αφού δεν υπάρχει ικανός αριθμός Ελλήνων δασκάλων που γνωρίζουν την μητρική γλώσσα των προσφύγων και λαθρομεταναστών (αραβικά κ.α.). Στο πλαίσιο αυτό οι Μ.Κ.Ο. θα αποτελέσουν τους «μεσάζοντες», διαχειριζόμενοι χρήματα, προβαίνοντας σε προσλήψεις προσωπικού και χρησιμοποιώντας τα σχολικά κτήρια, που είναι περιουσία του ελληνικού λαού, δωρεάν.

Όποιος αμφιβάλλει για την ροή των χρημάτων και τον τρόπο πρόσληψης ατόμων που θα απασχοληθούν στην εκπαίδευση των «προσφύγων», μπορεί να αναζητήσει στοιχεία για το ποιοι και με τι κριτήρια έχουν προσληφθεί ως συντονιστές ή και σε άλλες διοικητικές θέσεις στα διάφορα hotspot, ποιό είναι το ύψος των αποδοχών τους και ποιά είναι η σχέση τους με πολιτικά κόμματα και Μ.Κ.Ο.. Το «προσφυγικό» εν γένει είναι μία πολύ επικερδής μπίζνα «για τα δικά μας – αριστερά – παιδιά». Το τι είδους εκπαίδευση θα παρέχεται στους ανήλικους αλλοδαπούς δεν είναι γνωστό. Προφανώς ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ προσανατολίζονται στην ένταξη των προσφύγων και λαθρομεταναστών στην ελληνική κοινωνία, δημιουργώντας μία νέα στρατιά αυριανών ψηφοφόρων τους. Ταυτόχρονα, επιδιώκουν την περαιτέρω ανάμιξη των πληθυσμών προκειμένου να χαθεί η εθνική ταυτότητα τόσο των Ελλήνων όσο και των αλλοδαπών, ακολουθώντας τα κελεύσματα της παγκοσμιοποίησης.

Τι θα έπρεπε πραγματικά να γίνει. Το ελληνικό εθνικιστικό κίνημα, ως κατεξοχήν εθνοφυλετικό κίνημα, θα πρέπει να αντιταχθεί σ’ αυτόν τον σχεδιασμό. Στα ζητήματα που αναλύθηκαν η θέση των Ελλήνων Εθνικιστών πρέπει να είναι ξεκάθαρη:
α) Όσον αφορά τους λαθρομετανάστες, δεν τίθεται θέμα παροχής εκπαίδευσης από το ελληνικό κράτος. Αυτοί πρέπει να απελαθούν άμεσα στην χώρα προέλευσής τους, η οποία υποχρεούται να τους παρέχει εκπαίδευση.
β) Όσον αφορά τους μετανάστες που διαβιούν νόμιμα στην Ελλάδα, αυτοί θα πρέπει να έχουν πρόσβαση στην δημόσια δωρεάν εκπαίδευση, εφόσον και οι ίδιοι συνεισφέρουν στα οικονομικά της μέσω της φορολογίας. Το κράτος όμως θα πρέπει να ρυθμίσει ζητήματα όπως είναι οι κατηγορίες και ο αριθμός των μεταναστών και ο χρόνος για τον οποίο θα επιτρέπεται αυτοί να διαβιούν στην Ελλάδα.
γ) Όσον αφορά τους πρόσφυγες, το ελληνικό κράτος σεβόμενο τις διεθνείς υποχρεώσεις του πρέπει να τους παρέχει εκπαίδευση. Ταυτόχρονα, πρέπει να λάβει μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας (π.χ. εμβολιασμός προσφύγων), εφόσον αυτή απειλείται. Το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, που θα παρασχεθεί στους πρόσφυγες, πρέπει να έχει ως στόχο όχι την ενσωμάτωσή τους αλλά την διευκόλυνση του επαναπατρισμού τους, όταν εκλείψουν οι λόγοι για τους οποίους εγκατέλειψαν την πατρίδα τους. Σκοπός της εκπαίδευσης πρέπει να είναι η διατήρηση της εθνικής ταυτότητας των προσφύγων, πιθανώς η ανάπτυξη φιλελληνικών αισθημάτων, σε καμία όμως περίπτωση η δημιουργία ενός πληθυσμού Ελληνοφανών γενιτσάρων. Επομένως, οι πρόσφυγες πρέπει να διδαχθούν την γλώσσα και την ιστορία της πατρίδας τους. Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας και ιστορίας δεν πρέπει να έχει ως σκοπό την αφομοίωσή τους – δηλαδή την άρνηση της εθνικής τους ταυτότητας – αλλά την διευκόλυνση της προσωρινής παραμονής τους στην Ελλάδα και την δημιουργία σχέσεων αλληλοεκτίμησης, φιλίας και συνεργασίας με το κράτος προέλευσής τους, όταν αυτοί θα επαναπατρισθούν. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ.

του Χρήστου Μπίσδα











https://isxys.blogspot.com/2016/10/blog ... spot/gccbq+(%CE%95%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7+%CE%B1%CF%80%CF%8C+%CE%99%CE%A3%CE%A7%CE%A5%CE%A3+(update+from+ischys))
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…

Re: Σκέψεις περί της εκπαίδευσης των «προσφυγόπουλων» στα Σχολεία μας

2
Ἐκπαιδευτική προσφυγολαγνεία

Ἔφτασε σέ ὅλα τά σχολεῖα τῆς χώρας ἀπό τό ὑπουργεῖο Παιδείας μέ ἡμερομηνία 10-10-2016 καί μέ ὑπογραφή τοῦ γ.γ. Ι.Δ. Παντῆ μιά “Ἀνακοίνωση γιά τήν ἐκπαίδευση τῶν προσφύγων”. Ὡς ἀπάντηση, προφανῶς, σέ ὅλους ὅσους ἀντιδροῦν στόν ἐποικισμό τῆς χώρας, ἡ ἀνακοίνωση (!) αὐτή ἐπιχειρεῖ νά πείσει τόν ἐκπαιδευτικό κόσμο πώς ὡς Ἑλλάδα ΔΕΝ μποροῦμε νά ἀρνηθοῦμε τήν ἐκπαίδευση τῶν ἀνηλίκων πού μπαίνουν στή χώρα μας! Ποιός εἶναι ὁ συγγραφέας της; Ὁ ἀν. καθηγητής τοῦ ΠΑΜΑΚ Κώστας Τσιτσελίκης.Τί ἐπικαλεῖται τό ἔγγραφο γιά νά στηρίξει τήν κυβερνητική προδοσία; Ἀντιγράφω κατά λέξη: “Το δικαίωμα στην εκπαίδευση αποτελεί ιδιαίτερη πτυχή των δικαιωμάτων του παιδιού και κατοχυρώνεται από δύο βασικά νομικά κείμενα: το άρθρο 16 του Συντάγματος και το άρθρο 28 της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού”. Προσέξτε ὅτι μιλάει γιά τό δικαίωμα στήν ἐκπαίδευση ΓΕΝΙΚΩΣ, ὄχι γιά τούς προσφυγομετανάστες. Καί πῶς ἀλλιῶς ἀφοῦ τό μέν Σύνταγμα μιλάει γιά Ἕλληνες πολίτες, ἡ δέ Σύμβαση γενικολογεῖ περί τοῦ δικαιώματος τοῦ παιδιοῦ στήν ἐκπαίδευση. Καμμία σχέση λοιπόν τά δύο αὐτά ἄρθρα μέ τό προκείμενο θέμα! Γιατί ἑπομένως τά ἀναφέρει ὁ συγγραφέας τῆς ἀνακοίνωσης;

Καί συνεχίζει μέ τά δύο αὐτά κείμενα, ἀναφέροντας τό ἄρθρο 5 τοῦ Συντάγματος (πού μιλάει γιά προστασία τῆς ζωῆς, τιμῆς κι ἐλευθερίας ὅσων ζοῦν στήν Ἑλλάδα) καί τό ἄρθρο 29 τῆς Σύμβασης (τό ὁποῖο λέει ποῦ πρέπει νά ἀποσκοπεῖ ἡ ἐκπαίδευση τοῦ παιδιοῦ κι ὄχι ποιός νά τήν παρέχει!), συμπεραίνοντας: “Στο πλαίσιο αυτό, η κοινωνική ένταξη μέσα από την εκπαίδευση και η γνώση της γλώσσας του κράτους υποδοχής αποτελούν ζητούμενα της νομικής προστασίας των αλλοδαπών, άρα και των προσφύγων”!!! Ἐδῶ λοιπόν ξαφνικά μᾶς προκύπτουν οἱ “πρόσφυγες”. Ποιοί ὅμως ἀπό τόν πληθυσμό αὐτόν δικαιοῦνται τόν ἐν λόγῳ χαρακτηρισμό; Σέ πόσους ἔχει ἀπονεμηθεῖ ἐπισήμως ἀπό τή χώρα μας; Καθένας μπορεῖ νά λέει ὅ,τι θέλει, ὅμως ἄν τολμάει κάποιος ὑπεύθυνος ἄς μᾶς πληροφορήσει, πόσοι ἀπό τούς περίπου 60.000 παρανόμως εἰσελθόντες καί φιλοξενούμενους στήν Ἑλλάδα ἔχουν ζητήσει καί λάβει καθεστώς πρόσφυγα; Μήπως κάποιο μονοψήφιο ποσοστό;

Παρόλα αὐτά, καταλήγει θριαμβευτικά ἡ ἀνακοίνωση: “Κατά συνέπεια, η διαδικασία παροχής εκπαίδευσης στα παιδιά των προσφύγων αποτελεί υποχρέωση του κράτους που υπαγορεύεται από διατάξεις αυξημένης τυπικής ισχύος, δηλ. του Συντάγματος* και της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς το δικαίωμα των παιδιών αυτών στην εκπαίδευση και να παρακάμψει ή να υποσκάψει την θετική υποχρέωση του κράτους, και επικουρικά της τοπικής αυτοδιοίκησης, να υλοποιήσει την παροχή εκπαίδευσης.”!!! Τό μόνο πού δέν ἀναφέρεται στήν κατακλείδα εἶναι οἱ ποινές τῆς σύγχρονης Γκεστάπο γιά τούς ἀνυπάκοους. Εἶναι κατά τή γνώμη μας μιά προφανής ἀπόπειρα τρομοκράτησης τῶν ἐκπαιδευτικῶν καί τῶν Ἑλλήνων ἐν γένει, γιά μιά ἀδέξια προσπάθεια νά δικαιολογηθεῖ ἡ ἀρχόμενη ἀντικατάσταση τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ μέ δύστηνους, ἀνυποψίαστους ἀφροασιατικούς πληθυσμούς.

Βεβαίως ἡ ἑκάστοτε Κυβέρνηση μπορεῖ νά ψηφίζει ὅσους ἑλληνοφοβικούς νόμους θέλει, τά ΜΜΕ μποροῦν νά τρομοκρατοῦν καί νά προπαγανδίζουν ὅσο θέλουν, ὅμως δέν θά μᾶς πείσουν κιόλας πώς εἴμαστε ὑποχρεωμένοι νά ὑποταχτοῦμε στό ὄνομα ἑνός δῆθεν ἀνθρωπισμοῦ! Ἐδῶ ἔχουμε ἀνθρώπους πού θέλουν ὅσο τίποτε ἄλλο νά φύγουν ἀπό τή χώρα μας (πρός ΒΔ Εὐρώπη) καί μεῖς – δηλαδή τά τσιράκια τοῦ Σόρος – τούς ὑποχρεώνουμε νά μείνουν καί νά πᾶνε σέ ἑλληνικό σχολεῖο, μήπως καί (μέ τήν βοήθεια τῶν σχετικῶν “προγραμμάτων”, θετικῶν διακρίσεων, κτλ) ξεγελαστοῦν καί τελικά παραμείνουν. Αὐτή τήν πασίδηλη πραγματικότητα δέν θά τήν μασκαρέψει κανείς στά μάτια μας, ὅσα νομικά τερτίπια ἤ ὑπουργικούς φετφάδες κι ἄν χρησιμοποιήσει.

* Σημειῶστε πάντως τήν “ἀνακάλυψη” τοῦ ἑλληνικοῦ Συντάγματος ἀπό ὅλους ἐκείνους πού ἀνέκαθεν, συστηματικά καί γιά λόγους ἀρχῆς τό παραβιάζουν στήν πιό βαθειά του οὐσία. Αὐτοί οἱ Φαρισαῖοι πού ψάχνουν πῶς θά πιαστοῦν ἀπό κάποιαν ἐν παρόδῳ ἀναφορά του σέ δικαιώματα (ἀλλογενῶν, ἐννοεῖται!), καταπίνουν τήν κάμηλο τοῦ ἄρθρου 16 πού ρητά ὁρίζει “τήν ἀνάπτυξη τῆς ἐθνικῆς καί θρησκευτικῆς συνείδησης τῶν Ἑλλήνων” ὡς σκοπό τῆς παρεχόμενης ἀπό τό Κράτος παιδεία.

http://antifonitis.gr/online/4088









https://isxys.blogspot.com/2016/10/blog ... spot/gccbq+(%CE%95%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7+%CE%B1%CF%80%CF%8C+%CE%99%CE%A3%CE%A7%CE%A5%CE%A3+(update+from+ischys))
ΙΔΙΑ ΦΥΛΛΑΤΤΕ-ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΜΥΝΟΥ-ΘΝΗΣΚΕ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ\n\n-Δάσκαλε γιατί με διδάσκεις πολεμικές τέχνες και παράλληλα μου μιλάς για ειρήνη; \n-Γιατί καλύτερα να είσαι μαχητής σε κήπο παρά κηπουρός σε μάχη…
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ειδησεις απο την Ελλάδα”