giannisanastasia έγραψε:LAPTONAS έγραψε:
giannisanastasia έγραψε:
Ότι δεν αλλάζει μένει στάσιμο.
Είναι κακό το στάσιμο ; Στάσιμο είναι π.χ. το αιώνιο, το διαχρονικό. Ενώ το θνητό είναι το μεταβλητό και ασταθές.
Είναι κακό το στάσιμο γιατί είναι παρά-φύση.
Είναι
ανάγκη, τα πάντα ρεί!
giannisanastasia έγραψε:
Η ζεύξη ελεύθερου πνεύματος και δόγματος είναι πέραν της λογικής, δηλαδή παράλογη.
Μα και στην φιλοσοφία φίλε μου πρέπει αναγκαστικά να πατήσεις πάνω σε αξιώματα (δόγματα) για να αναπτύξεις την θέση σου.
Σαφέστατα, αλλά αξιώματα (δόγματα) εξ' αποδείξεως όχι εξ' αποκαλύψεως.....
π.χ. δόγμα (μη αμφισβητήσημο) των καθολικών ήταν ότι η γη είναι
στάσιμη,
ή ότι είναι επίπεδη.
Πως το ήξεραν? εξ' αποκαλύψεως απο τις γραφές.
Μπορεί να φιλοσοφούσαν ατελείωτα επι του θέματος
Εξ' αποδείξεως άλλαξαν τα πράγματα
giannisanastasia έγραψε:
Ψάχνετε ποιόν θεό εννοεί ο Σωκράτης όταν μιλάει για έναν θεό. Στον Πάνα προσεύχεται ο άνθρωπος, το λέει στον Φαίδρο.
Μην τρέχετε στους διάφορους απολογιτικούς ιστιότοπους για να σας πούνε....
διαβάστε το οι ίδιοι.....
Στον "Τίμαιο" όμως γίνετε λόγος για τον Πατέρα Παντοκράτορα Δημιουργό και όχι για τον τοπικό θεό Πάνα.
Πατέρα
Παν-τοκράτορα και όχι για τον τοπικό θεό
Πάν-α.
Μην βασανίζεσαι άδικα.
:
Δεν θέλω να σε σκανδαλήσω, αλλά η Παλαιά Διαθήκη είναι ο Νόμος, η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία αυτοπροσδιορίζεται ως
δογματική.
και να ήθελες φίλε μου είναι δύσκολο να με σκανδαλίσεις εμένα.
α. Διαφωνώ και στο τεκμηρίωσα, Η Π.Δ. στο σύνολο της δεν είναι ο Νόμος.
ο νόμος είναι η τόρα, και η τόρα είναι μόνο ένα τμήμα (το πεντάτευχος) της Π.Δ. Συνεπώς η Π.Δ. δεν είναι ο Νόμος.
Αν μπορείς τεκμηρίωσε και εσύ την δική σου θέση.
β. Δεν έβαλα περισσότερη ειρωνεία στα σχόλια μου από όση έβαλες εσύ. Λες για παράδειγμα :
Δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ ανώτερο απο την Ελληνική Γραμματεία. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΟΛΑ.
Σιγά ρε μεγάλε. Βάζεις και κεφαλαία. Από που και ως που τα είπαν ΟΛΑ; ΞεκΟΛΑ.
Στα υπόλοιπα ειρωνικά σχόλια δεν απαντώ, σεβόμενος πρώτα απ' όλα τον εαυτό μου και όσους συμμετέχουν στο site
Αυτό το λες γιατί δεν θέλεις πραγματικά να απαντήσεις. Αν γνωρίζεις απάντησε τεκμηριωμένα σε κάθε σχόλιο που έκανα ειδικώς και με το ύφος που κρίνεις εσύ απαραίτητο, αλλιώς απλά δείχνεις ότι αποφεύγεις, το οποίο είναι λογικό εφόσον δεν γνωρίζεις. Εφόσον όμως γνωρίζεις οφείλεις να μου εξηγήσεις, κι αν έκανα λάθος και σε αδίκησα κάπου με συγχωρείς.
Λες για παράδειγμα την εξής ανοησία (με την αρχαιοελληνική έννοια) διότι δεν είναι νοητό αλλά α-νόητο όπως το θέτεις.
LAPTONAS έγραψε:
giannisanastasia έγραψε:
Ότι δεν αλλάζει μένει στάσιμο.
Είναι κακό το στάσιμο ; Στάσιμο είναι π.χ. το αιώνιο, το διαχρονικό. Ενώ το θνητό είναι το μεταβλητό και ασταθές.
giannisanastasia έγραψε:
Είναι κακό το στάσιμο γιατί είναι παρά-φύση.
Είναι ανάγκη, τα πάντα ρεί!
Πρώτον ο Ηράκλειος (που είπε το γνωμικό "τα πάντα ρει") δεν αντιπροσωπεύει όλους τους φιλόσοφους αλλά μόνο όσους άνηκαν στη σχολή του συνεπώς δεν μπορείς να μου λες ότι είναι κακό και καλά επειδή το είπε ο Ηράκλειτος. Δεύτερον αν "τα πάντα ρει", τότε ρέουν και οι ιδέες του Πλάτωνος. Όμως αυτό είναι ανόητο όπως είπαμε παραπάνω , αφού οι ιδέες είναι αιώνιες, διαχρονικές και αναλλοίωτες κατά τον Πλάτωνα οπότε δεν ρέουν, διότι δεν είναι μεταβλητές, άρα "ουκ τα πάντα ρει". Ασφαλώς ο Ηράκλειτος κάτι άλλο εννοούσε και όχι αυτό που νομίζεις. Κι αν είναι παρά-φύση κάτι όπως λες , πρέπει να μου πεις ακριβώς τι είναι αυτό που θεωρείς παρα-φυσικό, γιατί ξεχνάς μάλλον ότι ο άνθρωπος δεν έχει επαφή μόνο με τη φύση, εκτός αν νομίζεις ότι έχει μόνο με τη φύση, οπότε και αυτό θα ήθελα να μου το τεκμηριώσεις.
Εκτός αν ήθελες να πεις ότι το "στάσιμο" είναι "κακό" στην "μεταβλητή" φύση όπου τα πάντα είναι μεταβλητά και "ρέουν" φυσιολογικώς όπως π.χ. τα στάσιμα νερά τα οποία είναι "κακά" γιατί είναι στάσιμα και μολύνονται από μικροοργανισμούς ευκολότερα από τα τρεχούμενα. Αν ήθελες να πεις αυτό οκ , όμως δεν είπες αυτό. Το αιώνιο λοιπόν, η αιωνιότητα , είναι στάσιμη, δεν εξελίσσεται, ούτε ρέει, κι όμως δεν είναι κάτι κακό, ή μήπως θεωρείς ότι και η αιωνιότητα είναι κάτι κακό ; διότι (συν τοις άλλοις) την αιωνιότητα διδάσκει η εκκλησία μας αλλά την δίδασκαν και οι Αρχαίοι μας. Αν είναι λοιπόν κάτι κακό η στάσιμη αιωνιότητα πες μου γιατί είναι κακό. Τεκμηρίωσε μου το. Εγώ πάντως, παρότι στάσιμη τη θεωρώ καλή.