26
από dominique
Μάχες χωρίς πυρά
Η Εκκλησία ήταν ανέκαθεν εναντίον της λειτουργίας του τεκτονισμού, αλλά περιοριζότανε σε φραστικούς αφορισμούς και αποδοκιμασίες, ενώ ορισμένοι μητροπολίτες, επειδή συνεργάζονται με πλούσιους μασόνους, κάνουνε το «κοροΐδο». Κάνουνε τα στραβά μάτια και ότι δήθεν δεν γνωρίζουνε τη συμμετοχή τους στη μασονία.[42]
Υπάρχουνε, βέβαια, εξαιρέσεις. Μία χαρακτηριστική περίπτωση είναι του αρχιεπισκόπου Πατρών και Ηλείας Ιεροθέου, που το 1898-9, ήτανε πρόεδρος της Σχολής Απόρων Παίδων στην Πάτρα. Πληροφορήθηκε ότι μασόνοι ήτανε καθηγητές και κάνανε προσηλυτισμό στους μαθητές. Ζήτησε από το διευθυντή να τους απομακρύνει. Εκείνος δεν υπάκουσε (!) και ο αρχιεπίσκοπος παραιτήθηκε καταγγέλλοντας το γεγονός.
Στα μεταπολιτευτικά χρόνια έκδοτης εβδομαδιαίας εφημερίδας αποκάλεσε μασόνο τον επίσκοπο Δωδώνης Χρυσόστομο (σημερινό μητροπολίτη Ζακύνθου). Ο επίσκοπος εμήνυσε τον εκδότη, για εξυβριστικό και συκοφαντικό το χαρακτηρισμό.[43] Η δίκη προσδιορίστηκε να γίνει στη Λάρισα. Πόλη στην οποία υπάρχει μεγάλη μασονική δραστηριότητα, αλλά και παραεκκλησιαστική δράση. Στο δικαστήριο γίνανε προσπάθειες να ματαιωθεί η δίκη, για να μη συζητηθεί. Δεν συνέφερε τους μασόνους η δίκη, αν έβγαινε απόφαση ότι ο χαρακτηρισμός μασόνος μπορεί να θεωρείται υβριστικός και συκοφαντικός, για ιεράρχη. Αλλά και οι παραεκκλησιαστικοί θέλανε να αθωωθεί ο δικός τους άνθρωπος, ο εκδότης, που έγραψε όσα έγραψε για να βλάψει προσωπικά τον επίσκοπο Δωδώνης και δι' αυτού τον αρχιεπίσκοπο, μακαριστό Σεραφείμ. Ύστερα από τρίωρη διάσκεψη, και παρά την αντίθετη άποψη του εισαγγελέα της έδρας κ. Φλώρου, το δικαστήριο ματαίωσε τη συζήτηση, επειδή ο επίσκοπος είχε πάρει άδεια για να κάνει μήνυση από τον προϊστάμενό του αρχιεπίσκοπο και όχι από την Ιερά Σύνοδο!
Στις χρονιές 1998-99 το Υπουργείο Παιδείας, υπουργεύοντος του κ. Γερ. Αρσένη,[44] μελέτησε και αφαίρεσε από τα σχολικά βιβλία του λυκείου τα κεφάλαια που έχουν σχέση με το σιωνισμό και τη μασονία. Η Ιερά Σύνοδος αντέδρασε και η απάντηση, που δόθηκε από τον Υπουργό στον αρχιεπίσκοπο κ. Χριστόδουλο, ήταν ότι το θέμα το χειριζότανε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Επικοινωνήσαμε τότε, τόσο με τον αρχιεπίσκοπο, όσο και με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, για να πληροφορηθούμε τη διαδικασία και το σκεπτικό των δύο πλευρών. Χρειάστηκε να γίνει αλληλογραφία εκ μέρους μας και να ζητηθεί η επέμβαση της Υπουργού Εσωτερικών κας Βάσως Παπανδρέου, του Συνηγόρου του Πολίτη και των Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, για να μας στείλει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο τα πρακτικά της συζήτησης των «εγκεφάλων» του, που καταλήξανε στην αφαίρεση αυτών των κεφαλαίων, από τα βιβλία των θρησκευτικών.[45] Η πράξη, ασφαλώς, δείχνει, ότι οι δύο δυνάμεις, το Ισραηλιτικό Συμβούλιο και η μασονία, διαθέτουνε γερές προσβάσεις στην εξουσία, αφού επιβάλλανε την άποψη τους. Έτσι, τα ελληνόπουλα δεν ενημερώνονται για τα δύο αυτά παράκεντρα εξουσίας, που δρουνε στην ελληνική κοινωνία. Οπωσδήποτε ρόλο παίξανε και τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο όνομα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ποίων, άραγε, δικαιωμάτων, όταν υπονομεύεται η ελληνική κοινωνία;
Σήμερα, στην ελληνική κοινωνία η μασονία δεν έχει την παλιά αίγλη της. Τα κέντρα εξουσίας έχουνε μεταφερθεί σε άλλες κλειστές λέσχες, όπως της Ρώμης, τη Μπίλντεμπεργκ, τα Ινστιτούτα Στρατηγικών και Πολιτικών Μελετών, τους G7 και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, που ελέγχουνε την πολιτική και την οικονομική δραστηριότητα των κρατών και των λαών τους.[46] Παρόλα αυτά δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι και τα υπόγεια κέντρα της μασονίας, λόγω της αφανούς, μυστικής και σιωπηρής δραστηριότητάς της, είναι σε θέση να κάνουνε ζημιά σε πρόσωπα και φορείς. Κανένας δεν γνωρίζει, από πού μπορεί να «σου έρθει» η επίθεση. Ο γράφων (ο ομιλών), άλλωστε, έχει υποστεί αυτήν την υπόγεια επίθεση στο πετσί του επί πολλά χρόνια. Τόσο σε πολιτικό, όσο και σε κοινωνικό-επαγγελματικό επίπεδο![47] Όσο για την Εκκλησία, αυτή περιορίζεται σε μερικές αντιμασονικές ψευτοεκδόσεις και σε φραστικό πόλεμο, που δεν αγγίζουνε την ουσία του προβλήματος?
Από τις εκδόσεις αυτές, φαίνεται ότι οι συγγραφείς τους έχουν ελλιπή ενημέρωση.[48] Έτσι οι μασόνοι χαίρονται, γιατί δεν υπολογίζουνε την Εκκλησία, ως σοβαρό αντίπαλο, αφού τα επιχειρήματα είναι επιφανειακά και αυτά που γράφονται στις διάφορες εγκυκλοπαιδείες ασήμαντα. Οι ληματογράφοι των εγκυκλοπαιδειών, στην πλειοψηφία τους είναι «μασόνοι», ή αντιγραφείς του λήμματος από ξένες πηγές. Χαρακτηριστικό, τέλος, είναι το γεγονός, ότι η Εθνική Βιβλιοθήκη δεν έχει τις εκδόσεις του Τεκτονικού Ιδρύματος. Τα περί τεκτονισμού βιβλία είναι εκείνα που οι ίδιοι οι μασόνοι στέλνουν, ενώ είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να αποστέλλεται στην Εθνική Βιβλιοθήκη κάθε έκδοση.
Β.Α. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ[49]
ΜΑΪΟΣ 2001 και ΜΑΡΤΙΟΣ 2005
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
[1] Ομιλία - συζήτηση, έγινε την Τετάρτη στις 02 Μαρτίου 2005 στο Κέντρο Σπουδών Ελληνικής Ιστορίας και Γλώσσας, την οποία προλόγισε ο κ. Οδ. Τηλιγάδας.
[2] Oι Άγγλοι βασιλείς και πρίγκιπες ήταν και είναι μέλη του Τεκτονισμού, ελέγχοντας έτσι και την απόκρυφη δραστηριότητα των υπηκόων τους. Το ΒBC έχει βγάλει ένα σημαντικό ντοκιμαντέρ για την δραστηριότητα των μασόνων στην αστυνομία και στην πολιτική ζωή της Βρετανίας. Βλ. Σχετικά και βιβλία Β.Α. Λαμπρόπουλου των εκδόσεων Ι. Βασδέκης.
[3] Στην Ιταλία μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα η διαμάχη των μασόνων με το Βατικανό ήταν μεγάλη. Ο τεκτονισμός προωθούσε σε πολιτικές και οικονομικές θέσεις, ανθρώπους του και όταν σημειώθηκε μια απόκλιση από μέρους πολιτικού με το Βατικανό, που είχε επιλεγεί από τον τεκτονισμό, ο Μέγας Διδάσκαλος δήλωσε ότι αν επιθυμεί να μείνει στη θέση του οφείλει να υπακούει?
[4] Β.Α.Λαμπρόπουλος, Πολιτική και Οικονομική διείσδυση στα κράτη και ο 666, εκδόσεις Ι. Κονιδάρη, Αθήνα 1993.
[5] Εξηγήσεις γύρω από το θέμα των απόκρυφων μυστηριακών εταιρειών και του τεκτονισμού, δίνει ο καθηγητής της εγκληματολογίας κ. Γιάννης Πανούσης σε σύγγραμμά του στη Νομική Σχολή Θράκης (Κομοτηνή).
[6] Ο μυημένος θεωρείται φωτισμένος. Είδε το φως στην τάδε Στοά, λένε οι τέκτονες. Έτσι, δημιουργήθηκε ο Ιλλουμινισμός, όπως αποκαλούσανε τα απόκρυφα Τάγματα των Πεφωτισμένων.
[7] Οι Ροδόσταυροι ήτανε μία μυστική εταιρεία στη Χάγη το 1622, γνωστή με το όνομα Αδελφοί του Ροδόσταυρου. Στο σκωτικό δόγμα υπάρχει τυπικό του 18ου βαθμού των Ροδόσταυρων.
[8] Ιππότες της Μάλτας ή Μελίτης, μεσαιωνικό ιπποτικό θρησκευτικό και στρατιωτικό τάγμα. Κατά καιρούς είχανε πάρει διάφορα ονόματα όπως Οσπιτάλιοι, Ιππότες του Αγίου Ιωάννου, της Ιερουσαλήμ, Ιππότες της Ρόδου ή Ιωαννίτες. Δημιουργήθηκε και εγκαταστάθηκε στην Ιερουσαλήμ το 1048, στη διάρκεια της μουσουλμανικής κατοχής. Ιππότης της Μάλτας είναι τεκτονικός βαθμός, που απονέμεται στις ΗΠΑ ως παράπλευρος βαθμός του Διευθυντηρίου των Ιπποτών Ναϊτών.
[9] Γερμανικό μυστικό τάγμα του 17ου αιώνα. Φαίνεται ότι η εταιρεία αυτή είχε στενούς δεσμούς με τους Ροδόσταυρους. Το 19ο αιώνα οι Αγγελικοί Αδελφοί ενωθήκανε με τους Ροδόσταυρους.
[10] Ιωαννίτης Τεκτονισμός, είναι ο Κυανούς Τεκτονισμός, δηλαδή ο ένας από τους τρεις πρώτους συμβολικούς βαθμούς, που είναι υπό την προστασία του Αγίου Ιωάννου του Βαπτιστή και του Αγίου Ιωάννου του Ευαγγελιστή..
[11] Όνομα σημαντικού βαθμού σ' όλα σχεδόν τα τεκτονικά δόγματα. Η λέξη είναι εβραϊκή και σημαίνει «άγιος», «αγιασμένος». Οι Καδώς ιδρυθήκανε στα Ιεροσόλυμα το 1118.
[12] Το Τάγμα των Ναϊτών ιδρύθηκε από εννέα Γάλλους Ιππότες το 1118 στα Ιεροσόλυμα. Από στρατιωτικό τάγμα εξελίχθηκε σε στρατιωτικοθρησκευτική οργάνωση. Στα μέσα του 13ου αιώνα οι Ναΐτες αριθμούσανε 20.000 ιππότες, με μεγάλη στρατιωτική, οικονομική, μυστηριακή δύναμη. Ο μεγάλος πλούτος και δύναμη που συγκεντρώσανε οι Ναΐτες προκαλέσανε τον φθόνο των Ιωαννιτών, του βασιλιά της Γαλλίας Φίλιππου του Ωραίου και του Πάπα Κλήμη του Ε'. Ο Φίλιππος κάλεσε τον Μεγάλο Μάγιστρο των Ναϊτών Ιάκωβο ντε Μολλαί, που βρισκότανε στην Κύπρο, να πάει στη Γαλλία, για να συζητήσουνε θέματα που αφορούσανε το τάγμα. Όταν έφτασε εκεί συνελήφθη, δικάστηκε, καταδικάστηκε και κάηκε στην πυρά ως αιρετικός. Η καταδίκη του έγινε μετά από καταγγελία Ναϊτου, του Σκεν ντε Φλωριάν, ο οποίος κατάθεσε ότι οι Ναΐτες αρνιόντουσαν τον Χριστό, την Παναγία και τους Άγιους και έφτυναν τον Σταυρό. Αυτά όλα συνέβησαν το 1307-1314, όπου καταδικαστήκανε και καήκανε στην πυρά 54 Ναΐτες και αξιωματούχοι του τάγματος.
[13] Καλατράβα, Στρατιωτικό Τάγμα, που ιδρύθηκε το 1158, επί Σάκχου Γ', βασιλιά της Καστίλλης, που, αφού κυρίευσε από τους Μαυριτανούς το Φρούριο Καλατράβα, το δώρησε στους Ναΐτες. Οι Ναΐτες επιστρέψανε αργότερα το φρούριο, οπότε ο βασιλιάς ίδρυσε το Τάγμα Καλατράβα, υπό την αρχηγία ενός Μεγάλου Μαγίστρου!
[14] Βλ. Για τα τάγματα των Ασασσίνων στο Μαύρο Λεξικό της Ελληνικής Μασονίας, Β.Α.Λαμπρόπουλος, παράρτημα για τα ιπποτικά τάγματα, εκδόσεις Ι. Βασδέκης, Αθήνα 2001.
[15] Βλ. Παράρτημα γ' του Μαύρου Λεξικού της Ελληνικής Μασονίας, του Β.Α. Λαμπρόπουλου, εκδόσεις Ι. Βασδέκης, Αθήνα 2001, κεφ. Για τα ιπποτικά τάγματα και την δραστηριότητά τους.
[16] Ο Γέρος του Βουνού, λεγότανε ο επικεφαλής των Ασασσίνων. Για λεπτομέρειες βλέπε το παράρτημα στο Μαύρο Λεξικό της Ελληνικής Μασονίας, Β.Α. Λαμπρόπουλου, έκδοση Ι. Βασδέκη, Αθήνα 2001.
[17] Ποντίφηξ (Pontiff), σημαίνει κατά λέξη «κατασκευαστής γεφυρών, γεφυροποιός». Στα πρώτα χρόνια της Ρώμης, που η πόλη ήτανε μικρή και ασήμαντη οι κάτοικοι θελήσανε να προφυλαχτούνε από εχθρούς, οι οποίοι θα επιτίθοντο από τον κοντινό λόφο Ιανίκουλο. Αποφασίσανε, τότε, να κατασκευάσουνε μία γέφυρα στον Τίβερη, για να ενώσει την πόλη με το λόφο. Οι Ρωμαίοι αποφασίσανε να απονείμουν -για άγνωστους λόγους- τίτλους στους άντρες που θα εργαζόντουσαν για την κατασκευή της γέφυρας. Οι εργάτες και οι τεχνίτες οργανωμένης συντεχνίας ανακηρυχθήκανε ιεροί, ιερά η τέχνη τους και ιερείς οι κατασκευαστές! Ο πρωτομάστορας ονομάστηκε Μέγας Γεφυροποιός, από τότε στη Ρώμη δημιουργήθηκε η Συντεχνία των Γεφυροποιών (Pontifices). Τίτλο που έλαβαν αργότερα καίσαρες, αυτοκράτορες και ο Πάπας της Ρώμης. Στον τεκτονισμό Μέγας Ποντίφηξ είναι ο 19ος βαθμός του σκωτικού δόγματος. Ο βαθμός ασχολείται με τα «αποκαλυπτικά μυστήρια της Νέας Ιερουσαλήμ».
[18] Με βάση αυτήν τη συλλογιστική δημιουργήθηκε στις ΗΠΑ και κατόπιν Καναδά, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία η ΑΧΕΠΑ, η οποία κρατά τυπικά του τεκτονισμού και τα μέλη της αποκαλούνται μεταξύ τους «αδελφοί». Σκοπός της ΑΧΕΠΑ, βέβαια, είναι η διατήρηση της ελληνικότητας των μελών, η σύσφιξη των δεσμών των ομογενών και οι συνεδριάσεις ή συναντήσεις τους είναι ανοικτές και με τη συμμετοχή γυναικών, μελών επίσης, της οργανώσεως.
[19] Είναι από τα αρχαιότερα ελληνικά μυστήρια, που τα τιμούσανε όπως και τα Ελευσίνια. Ήτανε, μάλλον, φοινικικής καταγωγής και είχανε σχέση με τη λατρεία των Καβείρων. Η πρώτη εμφάνιση των Μυστηρίων έγινε στη Σαμοθράκη, η οποία, λόγων των Καβειρίων Μυστηρίων, ονομαζότανε ζαθέη, δηλαδή αγιωτάτη χώρα.
[20] Βλ. Ομιλία Β.Α. Λαμπρόπουλου, με θέμα «Η Μαγεία στο Βυζάντιο, την παράδοση και στα ΜΜΕ», που έγινε στις 27 Μαΐου 2001 στο Μεσολόγγι, στις εκδηλώσεις για τα σαράντα χρόνια λειτουργίας του Ραδιοφωνικού Σταθμού της ι.π. Μεσολογγίου, με τη συμμετοχή του καθηγητού της εγκληματολογίας στο πανεπιστήμιο Αθηνών κ. Ι. Πανούση και του θεολόγου-ερευνητή κ. Στέλιου Αραβαντινού.
[21] Βαλεντίνος, γνωστικός αιρετικός, που οπαδοί του ονομαστήκανε βαλεντινιανοί.
[22] Τον 2ο αιώνα και μέχρι τον 6ο υπήρχε διαδεδομένη η Αδελφότητα του Όφεως, η οποία πίστευε ότι υπήρχανε δύο δυνάμεις στον κόσμο, ο Υπέρτατος Θεός, ανεξάρτητος της ύλης και ο Δημιουργός Υιός του Χάους, που κυριαρχεί επί της ύλης και βρίσκεται συνεχώς σε αντίθεση με τον Υπέρτατο Θεό. Ο Υπέρτατος Θεός χρησιμοποίησε τον όφι, για να φωτίσει τους ανθρώπους, με τον καρπό της Γνώσεως). Ο Δημιουργός, όμως, τιμώρησε τους ανθρώπους για κακοδαιμονία. Τότε, ο Υπέρτατος Θεός, για απολύτρωσή τους έστειλε τον Χριστό-Σοφία, τον οποίο σταύρωσε ο Δημιουργός με τους οπαδούς του.
[23] Ιδρυτής του Μανιχαϊσμού στην Περσία. Ο Μάνης βρήκε οικτρό θάνατο, κατά τον οποίο εγδάρη και κάηκε.
[24] Συγκρητισμός. Δηλαδή, ανάμειξη πολλών στοιχείων από διάφορες θρησκείες και δοξασίες, όπως, άλλωστε είναι και τεκτονισμός, ο οποίος ανακατεύει στις διδασκαλίες των διαφόρων βαθμών, διδάγματα του χριστιανισμού, του ιουδαϊσμού, του μουσουλμανισμού, των αρχαίων λαών κ.ο.κ.
[25] Μυστική εβραϊκή κοινότητα στην περιοχή του Κουμράν της Νεκρής Θάλασσας. Οι μασόνοι ισχυρίζονται ότι ο Ιησούς ήταν Εσσαίος, αλλά άλλες αξιόπιστες πηγές δεν το επιβεβαιώνουν, αντίθετα υποστηρίζεται ότι Εσσαίος ήταν ο Ιωάννης, ο λεγόμενος Βαπτιστής.
[26] Βλ. Β.Α. Λαμπρόπουλος, Το μαύρο λεξικό της ελληνικής μασονίας, εκδόσεις Ι. Βασδέκης, τόμοι δύο (Αθήνα 1978), επανέκδοση βελτιωμένη και με προσθήκες, Αθήνα 2001.
[27] Αχολιάβ=τεχνίτης από τη φυλή του Δαν, στον οποίο, μαζί με τον Βεσελεήλ, του ανατέθηκε η κατασκευή του θυσιαστηρίου των εβραίων στην έρημο και της Κιβωτού της Διαθήκης. Αναφέρεται στην Έξοδο λα', 6.
[28] Ύψωμα νοτιανατολικά της Ιερουσαλήμ, που στην εποχή του Δαυίδ μάλλον εκαλλιεργείτο, γιατί ονομαζότανε «αλώνιον Ορνάν του Ιεβουσαίου». Το αλώνι αυτό αγοράστηκε από το Δαυίδ για να κτίσει βωμό. Πάνω στο βωμό αυτόν, αργότερα, ο Σολομών ανοικοδόμησε το Ναό. Όρος Μορία ονομάζουν οι μασόνοι και το μωσαϊκό δάπεδο του ναού τους (δηλαδή της Στοάς).
[29] Κατά την εβραϊκή παράδοση ο εβραίος Χαγκάι είχε γεννηθεί στη Βαβυλώνα κατά την αιχμαλωσία και συνόδευσε στα Ιεροσόλυμα τον Ιοσούα και τον Ζερουββάβελ, για την ανοικοδόμηση του δεύτερου ναού. Στο αγγλικό τεκτονικό σύστημα αντιπροσωπεύει τον β' αξιωματικό και καλείται Προφήτης.
[30] Βλ. Το Μαύρο Λεξικό της Ελληνικής Μασονίας, Β. Α. Λαμπρόπουλος, έκδοση Ι. Βασδέκης, σελ. 816.
[31] Στρατηγός του Μεγάλου Αλεξάνδρου και συγγραφέας.
[32] Φίλων ο Ιουδαίος. Εβραίος φιλόσοφος της αλεξανδρινής περιόδου. Γεννήθηκε τριάντα χρόνια πριν από τον Ιησού. Δίδασκε ότι οι Εβραϊκές Γραφές περιέχουν σε σύστημα αλληγοριών την πραγματική πηγή όλης της θρησκευτικής και φιλοσοφικής γνώσεως, η πραγματική σημασία της οποίας αποκλείεται από τους κοινούς ανθρώπους, στους οποίους φανερώνανε μόνο της επιφανειακή σημασία των γραφομένων.
[33] Βλ. Περιοδικό Θεός και Θρησκεία, τ. 10/2000, άποψη Β.Α. Λαμπρόπουλου, είναι θρησκεία ο τεκτονισμός;
[34] Leylande, αρχαίο απόκρυφο τεκτονικό χειρόγραφο.
[35] Μυστική λέξη, που χρησιμοποιούν οι μασόνοι, αντίστοιχη της περσικής Αβραξάς=μικροί σκαλιστοί λίθοι, που είχανε χαραγμένη τη λέξη Αβραξάς ή ονόματα θεών ή εβραϊκά ή ζωροαστρικά σύμβολα, που τα χρησιμοποιούσαν ως φυλακτά. Σε τέτοιες δοξασίες και λέξεις αρέσκονται οι μασόνοι, όπως το περιβόητο Αβρακαδάβρα (Abracabra), τη μαγική λέξη που της αποδίδεται δαιμονική δύναμη κατά των ασθενειών και της κακής τύχης.
[36] Δόκτωρ Παπύς, ψευδώνυμο του Γάλλου γιατρού και τέκτονα Γεράρδου Ανκώς, ήτανε Ροδόσταυρος (ιππότης του Ρόδου και του Σταυρού) και πρόεδρος του Υπάτου Συμβουλίου του Τεκτονικού Τάγματος των Μαρτινιστών (1865-1916).
[37] Ομοίως βλ. Το μαύρο λεξικό της ελληνικής μασονίας, Β.Α. Λαμπρόπουλου.
[38] Δηλαδή, ο εβραϊκός ναός.
[39] Κατά την άποψη των μασόνων οι βασιλείς, έστω και αν δεν έχουν γίνει μασόνοι, θεωρούνται τέκτονες, αρκεί να είναι καλοί. Έτσι, δικαιολογούνε τα όποια φιλοβασιλικά αισθήματά τους ή τη συνεργασία με βασιλικούς οίκους, που τους χαρακτηρίζουν ανάλογα με τα τεκτονικά συμφέροντα σε καλούς ή όχι.
[40] Εκπρόσωποι της Εκκλησίας και παραεκκλησιαστικών οργανώσεων έχουν κατηγορήσει τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, ότι ήταν μασόνος. Πουθενά όμως δεν αποδεικνύεται αυτό. Το ίδιο και για τον Ανδρέα Παπανδρέου. Σε ραδιοφωνική, μάλιστα, συζήτηση στο σταθξμό της Εξκκλησίας της Ελλάδος, μεταξύ του συγγραφέα του παρόντος δοκιμίου-ομιλίας, του Νίκου Ψαρουδάκη και του Ι. Φουράκη, διατυπώθηκε η άποψη αυτή, όταν οι δυο συνομιλητές ισχυρίσθηκαν ότι Καραμανλής και Παπανδρέου ήταν μασόνοι. Άλλοι πολιτικοί, όπως ο Σαββόπουλος (βουλευτής Πειραιώς της Ένωσης Κέντρου), ο Στ. Στεφανόπουλος (ο νέος της ΠΟΛΑΝ) ήταν μασόνοι και παλιότερα περισσότεροι υπουργοί και υψηλόβαθμοι δικαστικοί. Υπάρχουν, βέβαια, καθηγητές Πανεπιστημίων και ακαδημαϊκοί, που μετέχουνε στη μασονία.
[41] Έτσι, τον αποκαλεί σε μελέτη του ο δημοσιογράφος Βάσος Τσιμπιδάρος, που ασχολήθηκε με τους Έλληνες της Αγγλίας.
[42] Υπάρχουν μητροπολίτες και άλλοι εκκλησιαστικοί αξιωματούχοι οι οποίοι ανέχονται τους τέκτονες. Πρέπει να σημειωθεί ότι τεκτονικά στοιχεία έχουν διεισδύσει στα ΜΜΕ, γι' αυτό και δεν γίνονται σοβαρές δημοσιεύσεις. Ο συγγραφέας του παρόντος έχει πικρή πείρα. Έχει κληθεί από μεγάλες ημερήσιες εφημερίδες των Αθηνών και περιοδικά να γράψει για τη μασονία. Η παραγγελία εκτελέστηκε από τον γράφοντα, αλλά μυστηριωδώς ουδέποτε δημοσιεύτηκαν τα άρθρα. Οι διευθυντές των ΜΜΕ απαντούσαν ότι η?εργοδοσία δεν συμφωνεί. Ποιά είναι η σημερινή εργοδοσία γνωρίζει πολύ καλά ο ελληνικός λαός.
[43] Πρόκειται για την εφημερίδα «Χριστιανική» και τον εκδότη της Γιώργο Ψαρουδάκη.
[44] Ο κεφαλλονίτης εθνομάρτυρας Κοσμάς Φλαμιάτος θα «μελαγχολεί», για την πολιτική του συμπατριώτη του Υπουργού. Η δολοφονία του από τους ξενοκίνητους εχθρούς της Ελλάδος, φαίνεται ότι δεν παραδειγματίζει μερικούς σημερινούς πολιτικούς. Η ιστορία του Κοσμά Φλαμιάτου, αξίζει να μελετηθεί, μαζί με τα «μανιφέστα» του, που διασωθήκανε για την ύποπτη δραστηριότητα των ξένων δυνάμεων και της μασονίας στα Επτάνησα. Κι' όλα αυτά το 1840! Μελέτη μας με το θέμα περιλαμβάνεται στο παράρτημα γ', του Μαύρου λεξικού της ελληνικής μασονίας.
[45] Βλ. Το μαύρο λεξικό της ελληνικής μασονίας, του Β.Α. Λαμπρόπουλου, στο παράρτημα γ', περιλαμβάνεται ολόκληρη η αλληλογραφία με τις απαντήσεις και τα πρακτικά του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Εκδόσεις Ι. Βασδέκης, Αθήνα 2001, έκδοση β', βελτιωμένη.
[46] Βλ. Βιβλία Χαοτική Πολιτική και Πολιτική και Οικονομική διείσδυση στα κράτη και ο 666, Β.Α. Λαμπρόπουλου, εκδόσεις Ι. Κονιδάρης, Αθήνα 1993 και 1994.
[47] Μασόνοι τον καταδιώξανε από την πολιτική δράση του στη ΝΔ, αλλά και από τις εφημερίδες «Ακρόπολις» και «Απογευματινή», μετά το θάνατο των Νάσου Μπότση και Χρήστου Φιλιππίδη.
[48] Μερικές από τις εκδόσεις για τη μασονία είναι γραμμένες από τον καθηγητή Παν. Τρεμπέλα, το Νίκο Ψαρουδάκη, τον αρχιμανδρίτη Χαράλαμπο Βασιλόπουλο, το μητροπολίτη Αιγιαλείας Αμβρόσιο, τον ιερομόναχο-αρχιμανδρίτη Τιμόθεο Κιλίφη κ.ά.
[49] Ο συγγραφέας είναι ο μοναδικός Έλληνας δημοσιογράφος ο οποίος ασχολήθηκε και δημοσίευσε στοιχεία για την ελληνική μασονία. Ως το 1976 που έκανε τις πρώτες αποκαλύψεις όλες οι εφημερίδες ασχολιόντουσαν με το μασονισμό από στοιχεία αμερικανικά και ευρωπαϊκών περιοδικών. Η Ελληνική Μασονία για πρώτη φορά αποκαλύφτηκε από το δημοσιογράφο Β.Α. Λαμπρόπουλο στην ημερήσια πρωινή εφημερίδας ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !