Re: Το ξεσκέπασμα των Ιεχωβάδων

19
Κούκου, έκπληξη *(για μερικούς)-->

Ο τάφος του ιδρυτή των Μαρτύρων του Ιεχωβά "Charles Taze Russell"
Εικόνα
Pittsburgher Charles Taze Russell, the founder of what is now known as the Jehovah's Witnesses, is buried in Rosemount United Cemetery, in the North Hills. Russell may be resting peacefully, but the controversies that marked his career have followed him to his grave.

Russell lies beneath a relatively simple headstone (shown in foreground), but nearby is a second, showier memorial: a four-sided pyramid, added eight years after his death, by the Watch Tower Bible & Tract Society, then the name of Russell's ministry and publishing house. The names of a few deceased believers are etched on each of its sides; one side is marked "Dead With Christ," and lists "Chas Russell Age 64" below.

To the casual observer, this is all very ordinary. But Russell was dogged by accusations of association with freemasonry and related occult activities. Hence, there has been continuing speculation, not least among the various breakaway factions of Russell's church, that the pyramid and its cross-and-crown motif -- all known Masonic symbols, ahem -- is all the proof needed.

Not an argument for me ... but what can we make of the building next door to the cemetery, the Greater Pittsburgh Masonic Center?



Rosemount United Cemetery, 226 Cemetery Lane, Ross Township. Russell's plot is hard to miss: Coming from the parkway, Rosemount is the last cemetery on the right, and the controversial pyramid is plainly visible from the road. If nothing else, you'll see the huge Masonic Center opposite.

Source:
http://www.pghcitypaper.com/pittsburgh/ ... id=1340214

Οπα? Πυραμιδούλα (πάλι)?
Βρε βρε...!!! Όποια πέτρα και αν σηκώσεις από πίσω είναι οι "σιωνιστές" εβραίοι...!!!
Οι "Μάρτυρες του Ιεχωβά" ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ από τους ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ για να καταστρέψουν τους Χριστιανούς (και ειδικότερα τους Ορθοδόξους - τους οποίους ορθοδόξους τους έχουν πολύ μεγάλο ΑΧΤΙ...!!!

Ας δούμε και στο ΙΣΡΑΗΛ το γνωστό μνημείο
Εικόνα
Εικόνα
This monument is in Eilat, Israel. In addition to the Masonic compass and square and letter "G," it features the pyramid flanked by the Pillars of Solomon.
If nothing else, this tells us that Freemasonry is very much alive and well in Israel, and they are not shy about it.
Source:
http://www.heritech.com/pridgers_blog/whatisthis.htm


Εικόνα
Masonic Beehive on a Dominican Republic postage stamp and a Masonic Pyramid in Israel dedicated to "The Freemasons Circle, Solomon's Pillar Lodge No 59, Eilat".
Source:
http://www.the-big-picture.org.uk/wp/?page_id=5122


---

Μην αναρωτιέστε...!!!
Η λαγουδότρυπα είναι ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ...και το Puzzle είναι αρκετά δύσκολο να "συμπληρωθεί", αλλά διαφαίνεται με αρκετά μεγάλη σαφήνεια το ποιός το υποκινεί.


Οι απόγονοι των γραμματέων και των φαρισαίων (γνωστοί σήμερα και ως "illuminati", "πεφωτισμένοι", "Σιωνιστές" κλπ.... με το εωσφορικό μίσος ενάντια στον κύριο Ιησού Χριστό και στην Εκκλησία του Χριστού....και οι οργανωμένες κοινωνίες υπηρετών τους, οι "μασόνοι", μυημένοι όλοι τους στην Θεοσοφία και τον Σατανισμό και στην σατανική Kabbalah, κλπ, διαμέσω των πονηρών τους τεχνασμάτων (βλέπε πρωτόκολλα των σοφών της Σιών κλπ)...πολεμάνε τον Χριστό και την Εκκλησία του...!!!

Οι "Μάρτυρες του Ιεχωβά" είναι δημιούργημα των Σιωνιστών για να καταστρέψουν τον Χριστιανισμό (ορθοδοξία).

Οι σιωνιστές και ο μασονικός δάκτυλος (οι υπηρέτες τους) είναι πίσω από κάθε τέτοια "κίνηση"...!!!!

Ο οικουμενισμός επίσης είναι δικό τους δημιούργημα...!!!
Είναι το τελειότερο δημιούργημά τους.
Πλέον τα πράγματα έχουν μπει στην τελική ευθεία...!!!

Μέσω του Οικουμενισμού πλέον κατάφεραν σοβαρότατα πλήγματα εναντι της ορθοδοξίας,.... εκ των έσω..!!!
(οι ιεχωβάδες όση ζημιά μπόρεσαν να κάνουν, την έκαναν. Πλέον ο Οικουμενισμός είναι ο κύριος Εχθρός).

Είναι πολύ πιο δύσκολο να πολεμήσει κανείς τον ίδιο του τον εαυτό που σαν άλλος καρκίνος υπάρχει μέσα στο σώμα της εκκλησίας και την κατατρώει....!!!

Είναι πολύ δύσκολο για τον πολύ τον κόσμο να "διακρίνει" χωρίς την θεία χάρη το σωστό και το λάθος...!!!!

Ο μόνος τρόπος για να σωθεί κάποιος στην φουρτουνιασμένη αυτή θάλασσα που ζούμε είναι μέσω του Θεού..!!!
Γιαυτό ΠΡΩΤΑ απ' όλα,....ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ με ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ και ΖΗΤΗΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ μόνο...!!!
Την σωτηρία σας...!!!

Αν όντως είστε ελικρινεις και έχετε καλή προαίρεση, ο Θεός θα το "δεί αυτό" και δεν θα σας αφήσει να πλανηθείτε. Θα σας οδηγήσει και θα σας σώσει...!!!

Θέλει ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΑ όμως...!!! και Πολύ προσευχή...!!!
Αφήστε τις τηλεοράσεις και τα τραγουδάκια και πιάστε τα κομποσχοίνια...!!!


Το ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ είναι να ΣΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.

Δεν θα μας αφήσει....
«Όσο κι αν είναι λίγοι αυτοί όπου διατηρούν την ευσέβεια, αυτοί είναι η Εκκλησία» (Αγ.Νικηφόρος)\n\n«Μὴ φοβοῦ τὸ μικρὸν ποίμνιον· ὅτι εὐδόκησεν ὁ πατὴρ ὑμῶν δοῦναι ὑμῖν τὴν βασιλείαν.» (Λουκ.ιβʼ32)

Re: Το ξεσκέπασμα των Ιεχωβάδων

20
Μία ιστορική ομιλία που εκθέτει την απάτη τής Σκοπιάς περί Κυβερνώντος Σώματος

Ο 4ος Πρόεδρος τής εταιρίας Σκοπιά επιχειρηματολογεί κατά τού Κυβερνώντος Σώματός τους!

Του Ρέιμοντ Φραντς

Πρώην μέλους τού Κυβερνώντος Σώματος τών Μαρτύρων τού Ιεχωβά






Πηγή: Ρέιμοντ Φρανς: Βιβλίο "Κρίση Συνείδησης". Απόσπασμα από το Κεφάλαιο 4ο: «Εσωτερική αναταραχή και αναδόμηση». Β΄ Εκτύπωση, 1985.

Μετάφραση: Αγάπιος Ματσαγκούρας

Δεν φαίνεται ούτε φυσιολογικό, ούτε αναμενόμενο, ο Αντιπρόεδρος μιας υποτιθέμενης "εμπνευσμένης από τον Θεό" οργάνωσης, (ο μετέπειτα 4ος Πρόεδρός της), να επιχειρηματολογεί εναντίον τού "διορισμένου από τον Θεό" Κυβερνώντος Σώματός της. Πολύ δε περισσότερο, όταν η ίδια η δομή τού Κυβερνώντος Σώματός της, στηρίχθηκε σε δική του εισήγηση και ομιλία, τέσσερα χρόνια ενωρίτερα!

Κι όμως, όταν μιλάμε για μια αλλοπρόσαλλη οργάνωση σαν αυτή της εταιρίας Σκοπιά, που κάθε τόσο αλλάζει τις "εμπνευσμένες από τον Θεό" διδασκαλίες της, τα πάντα μπορούμε να περιμένουμε! Ακόμα και αυτό, όπως θα δείτε στο παρόν άρθρο. Γιατί πράγματι, ο Φρέντερικ Φραντς, ο μετέπειτα 4ος πρόεδρος τής Σκοπιά, σε μια φορτισμένη συναισθηματικά ομιλία του, κατακεραύνωσε την ίδια τη βάση τής εξουσίας τους, το ανιστόρητο παραμύθι περί δήθεν "Αποστολικού Κυβερνώντος Σώματος".

1. Τα παραμύθια τής εταιρίας Σκοπιά περί Κυβερνώντος Σώματος

2. Απόσπασμα από το βιβλίο: "Κρίση Συνείδησης", για την ομιλία τού Φρέντερικ Φραντζ

3. Συμπέρασμα



1. Τα παραμύθια τής εταιρίας Σκοπιά περί Κυβερνώντος Σώματος

Οι Μάρτυρες τού Ιεχωβά, προσπαθούν να στηρίξουν τους ισχυρισμούς τους, ότι είναι "η οργάνωση τού Θεού", στο εξής ανιστόρητο παραμύθι:

Μια φορά κι έναν καιρό, (λένε), στον καιρό τών Αποστόλων, οι Απόστολοι ίδρυσαν ένα "Κυβερνόν Σώμα", που έδρευε στην Ιερουσαλήμ. Αυτό το "Κυβερνόν Σώμα", (λένε), κατηύθυνε όλο το παγκόσμιο έργο τής αρχαίας Χριστιανικής Εκκλησίας του Πρώτου αιώνα. Αλλά από το τέλος τού Α΄ αιώνα (λένε), η Εκκλησία "αποστάτησε", και από τότε, ο Θεός είχε τα μέλη τής Εκκλησίας του "σκόρπια" ανάμεσα στις αποστατημένες εκκλησίες τού Χριστιανικού κόσμου.

Αυτή η κατάσταση (λένε), συνεχίστηκε ως τον 20ο αιώνα, όταν ο Χριστός (λένε), ότι ήρθε στη Β΄ Παρουσία Του (φυσικά αόρατα) το 1914, και έθεσε τους Σπουδαστές τής Γραφής (μητρική οργάνωση τής οργάνωσης τών Μαρτύρων τού Ιεχωβά) "επί τών υπαρχόντων Του", ως "Πιστό και Φρόνιμο Δούλο".

Τότε, (λένε), ότι υπήρχε και πάλι ένα Κυβερνόν Σώμα, το οποίο αποτελεί τον "αγωγό τού Θεού", για να κάνει γνωστό το θέλημά Του στους ανθρώπους, και ότι αν κάποιος δεν ανήκει σε αυτή την οργάνωση, θα πεθάνει στον Αρμαγεδδώνα από το χέρι τού Θεού, χωρίς καμία ελπίδα ανάστασης.

Οι παραπάνω ισχυρισμοί, είναι εντελώς ψευδείς, από τον πρώτο ως τον τελευταίο. Γιατί ούτε οι Απόστολοι είχαν ποτέ "Κυβερνόν Σώμα", ούτε αυτό το "Σώμα" έδρευε στην Ιερουσαλήμ, ούτε η Εκκλησία αποστάτησε ποτέ, ούτε ο Θεός είχε "σκόρπιους" τους αληθινούς Χριστιανούς, ούτε ο Χριστός ήρθε στη Β΄ Παρουσία Του, ούτε το 1914 βγαίνει, αν λάβουμε υπ' όψιν μας τις τεκμηριωμένες χρονολογήσεις τής Αρχαιολογίας, ούτε οι Σπουδαστές τής Γραφής ήταν ποτέ πιστοί και αληθινοί, για να τους ανταμείψει ο Κύριος με ανάθεση όλων τών υπαρχόντων Του, ούτε είχαν από την αρχή τους Κυβερνόν Σώμα, ούτε ο Θεός έχει σκοπό να σκοτώσει κανέναν, επειδή δεν πίστεψε στην αποδεδειγμένα ψευδοπροφητική οργάνωση τής Σκοπιάς.

Στην πραγματικότητα, στην αρχαία Εκκλησία, κάθε ΤΟΠΙΚΗ Εκκλησία, είχε ως ηγέτη της τον τοπικό Επίσκοπο, ανεξαρτήτως τοποθεσίας. Και κάθε Εκκλησία, ήταν μια πλήρης, (=Καθολική) Εκκλησία, με κεφαλή τον Κύριο, από τον Οποίο μόνο λάμβανε κατεύθυνση. Και μόνο Συνοδικά συνήρχετο, όταν υπήρχαν να λυθούν ζητήματα γενικότερης σημασίας, όπου κανένα Κυβερνόν Σώμα δεν έκανε κουμάντο, παρά μόνο Χαρισματούχοι Χριστιανοί αποφάσιζαν εν Αγίω Πνεύματι, προεδρεύοντος ενός Επισκόπου. Τέτοια ήταν και η Αποστολική Σύνοδος τών Πράξεων 15/ιε.

Όλα αυτά, (όπως μπορεί ο καθένας να δει στα σχετικά μας άρθρα), είναι απόλυτα τεκμηριωμένα και αποδεδειγμένα, όχι μόνο από Εκκλησιαστικής, αλλά και από Ιστορικής πλευράς. Και αυτά, είναι προφανές ότι τα γνώριζε σε μεγάλο βαθμό ο Αντιπρόεδρος τής εταιρίας Σκοπιά, το 1975, όταν εκφώνησε την παρακάτω ομιλία του. Πρόκειται για τον Φρέντερικ Φραντζ, που αργότερα έγινε ο 4ος πρόεδρος τής εταιρίας Σκοπιά.

Το ενδιαφέρον είναι, ότι ο ίδιος, είχε εκφωνήσει μια άλλη ομιλία (τέσσερα χρόνια ενωρίτερα), πάνω στην οποία ομιλία στηρίχθηκε η διοικητική αναδόμηση που υπέστη η εταιρία Σκοπιά το 1975, όταν ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ δημιούργησε το Κυβερνόν Σώμα, ως πραγματικά κυβερνητικό της όργανο. Ως τότε, (κατά παραλληλισμό τού ιδίου τού Φρέντερικ Φραντζ), η ηγεσία τής εταιρίας Σκοπιά, έμοιαζε "σαν μια ουρά σκύλου, που κινεί ολόκληρο τον σκύλο"! Αντί δηλαδή να κυβερνάται η εταιρία Σκοπιά από το υποτιθέμενο "Κυβερνόν Σώμα" της, σε αυτήν έκανε κουμάντο με πλήρεις εξουσίες, ο εκάστοτε πρόεδρός της, χωρίς να συμβουλεύεται κανέναν απολύτως!

Αυτό ήταν κάτι που βρισκόταν σε ευθεία αντίθεση με τους ισχυρισμούς τής Σκοπιάς, για δήθεν κατεύθυνσή της, από ένα "Κυβερνόν Σώμα", στα υποτιθέμενα χνάρια ενός παρόμοιου, που ισχυρίζεται ότι υπήρχε στην εποχή τών αποστόλων.

Ο Φρέντερικ Φραντζ, γνωρίζοντας όχι μόνο ότι όλοι αυτοί οι ισχυρισμοί τής Σκοπιάς ήταν ψευδείς, και βλέποντας ότι το νεοσύστατο "Κυβερνόν Σώμα", έπαιρνε πλέον στα χέρια του την ΜΟΝΟΛΙΘΙΚΗ εξουσία που είχε ως τότε ο κάθε πρόεδρος τής Σκοπιάς, εκφώνησε την παρακάτω ομιλία, (μέρος τής οποίας δημοσιεύουμε εδώ), γρονθοκοπώντας ευθέως, ολόκληρο το παραμύθι τής ίδιας του τής οργάνωσης, περί ενός δήθεν "Αποστολικού Κυβερνώντος Σώματος". Μια ομιλία, που αρκεί από μόνη της, για να γρεμίσει συνθέμελα ολόκληρο το εξουσιαστικό οικοδόμημα τής εταιρίας Σκοπιά, που στηρίζεται σε "ψευδή πήλινα πόδια".

Την παρακάτω ομιλία, την οποία η εταιρία Σκοπιά φρόντισε ΝΑ ΘΑΨΕΙ και να ΑΠΟΚΡΥΨΕΙ, μας τη διασώζει από μαγνητοσκοπημένο αντίγραφό της, ο Ρέιμοντ Φραντζ, (ανιψιός τού Φρέντεριν Φραντζ που την εκφώνησε), και μέλος τότε, τού νεο-σύστατου Κυβερνώντος Σώματος τών Μαρτύρων τού Ιεχωβά.

Αλλά ας διαβάσουμε άμεσα την περιγραφή τού Ρέιμοντ για την ομιλία τού θείου του, καθώς και τα σημαντικά σημεία τής ομιλίας αυτής, που μας διέσωσε στο ιστορικό βιβλίο του: "Κρίση Συνείδησης":



2. Απόσπασμα από το βιβλίο: "Κρίση Συνείδησης", για την ομιλία τού Φρέντερικ Φραντζ

Τη φωναχτή αντίδραση του προέδρου τη συμπλήρωσε και ίσως την ξεπέρασε η αντίδραση του αντιπροέδρου. Στις 7 Σεπτεμβρίου 1975, ο αντιπρόεδρος εκφώνησε μια ομιλία στο πρόγραμμα αποφοίτησης της Ιεραποστολικής Σχολής Γαλαάδ. Η ομιλία αποτελεί συνηθισμένο χαρακτηριστικό κάθε τέτοιου προγράμματος αποφοίτησης. Την παρακολούθησαν μέλη της Οικογένειας Μπέθελ, καθώς και προσκαλεσμένοι επισκέπτες (κυρίως συγγενείς και φίλοι των σπουδαστών της τάξης που αποφοιτούσε).

Ο Φρεντ Φραντζ είχε έναν αμίμητο, συχνά δραματικό (μάλιστα, μελοδραματικό) τρόπο ομιλίας. Όσα ακολουθούν προέρχονται από ακριβές αντίγραφο της ομιλίας του, αλλ’ ωστόσο τα γραμμένα λόγια δεν μπορούν να μεταφέρουν τα σκαμπανεβάσματα στον τόνο, ούτε το πνεύμα, τη “γεύση” της ομιλίας, ούτε ακόμη και τον κατά περίπτωση σαρκασμό που εξέπεμπε η ζωντανή ομιλία.

Τα εναρκτήρια λόγια του έδωσαν μια ξεκάθαρη ένδειξη για το προς τα πού κατευθυνόταν η ομιλία. Έχοντας κατά νου ότι εκείνον ακριβώς τον καιρό μια επιτροπή δεόντως διορισμένη από το Κυβερνόν Σώμα διαμόρφωνε κάποια πρόταση, ώστε η εκπαίδευση, ο διορισμός και η επίβλεψη των ιεραποστόλων να κατευθύνονται από το Κυβερνόν Σώμα, μάλλον, παρά από τους συλλόγους, μπορούμε να υπογραμμίσουμε τα εναρκτήρια λόγια του. Άρχισε, λέγοντας:

"Η τάξη αυτή Αποστέλλεται σε συνεργασία με τη Βιβλική και Φυλλαδική Εταιρία της Νέας Υόρκης, Inc…, από τη Βιβλική και Φυλλαδική Εταιρία Σκοπιά της Πενσυλβανίας. Σήμερα, εγείρεται το ερώτημα: “Τι δικαίωμα έχει η Βιβλική και Φυλλαδική Εταιρία Σκοπιά να αποστέλλει ιεραποστόλους στον αγρό;” Ποιος εξουσιοδότησε τη Βιβλική και Φυλλαδική Εταιρία Σκοπιά της Πενσυλβανίας ν’ αποστέλλει ιεραποστόλους σ’ όλη τη γη;

Τώρα, ένα τέτοιο προκλητικό ερώτημα μπορεί να εγερθεί αναφορικά με κάτι άλλο που προηγήθηκε: Τούτο βασίζεται στο γεγονός ότι η Βιβλική και Φυλλαδική Εταιρία Σκοπιά ιδρύθηκε από έναν άντρα που κατέστη ευαγγελιστής παγκόσμιας φήμης, έναν από τους πιο εξέχοντες ευαγγελιστές του εικοστού μας αιώνα, ο οποίος απόχτησε την παγκόσμια φήμη του ιδιαίτερα όταν ταξίδεψε ανά τον κόσμο το έτος 1912. Αυτός ο άντρας ήταν ο Κάρολος Τέιζ Ρώσσελ από το Αλλεγκένυ της Πενσυλβανίας".

Ήταν σαφές ότι η προσοχή εστιαζόταν στο σύλλογο. Το Κυβερνόν Σώμα δε μνημονευόταν καθόλου. Φυσικά, κανένας δεν είχε εγείρει το "προκλητικό ερώτημα" που αυτός έθετε εδώ. Το πραγματικό ζήτημα στο Κυβερνόν Σώμα ήταν το αν θα έπρεπε να παρθεί στα σοβαρά η ομιλία που ο ίδιος είχε εκφωνήσει πριν τέσσερα χρόνια για τη σχέση του Σώματος προς το σύλλογο. Όμως, ο Φ. Φραντζ συνέχισε με τον ξεχωριστό του τρόπο και είπε:

"Με έχει απασχολήσει το θέμα αυτό. Ίσως και σάς. Πώς ακριβώς έγινε ευαγγελιστής ο Ρώσσελ; Ποιος τον κατέστησε ευαγγελιστή; …τότε, ήδη λειτουργούσαν τα διάφορα θρησκευτικά ιδρύματα της Χριστιανοσύνης. Για παράδειγμα, υπήρχε η Αγγλικανική Εκκλησία με το Διοικητικό της Σώμα, καθώς και η Προτεσταντική Επισκοπική Εκκλησία με το δικό της Διοικητικό Σώμα. Υπήρχε η Μεθοδική Εκκλησία με το Συνέδριό της. Επίσης, υπήρχε η Πρεσβυτεριανή Εκκλησία όπου ανήκε ο Ρώσσελ, η οποία είχε τη Σύνοδό της. Εξάλλου, υπήρχε και η Κονγκρεγκασιοναλλιστική Εκκλησία, με την οποία ήταν συνδεδεμένος ο Ρώσσελ. Και αυτή, επίσης, είχε την Κεντρική της Εκκλησία.

Ωστόσο, καμιά απ’ αυτές τις διευθυνόμενες οργανώσεις … δεν κατάστησε το Ρώσσελ Ευαγγελιστή ή ιεραπόστολο."

Χωρίς ν’ αναφερθεί ευθέως ή ανοιχτά στο Κυβερνόν Σώμα, είχε καταφέρει να το εισαγάγει στη συζήτηση έμμεσα, αναφερόμενος σ’ αυτά τα "Διοικητικά Σώματα" με τα διάφορα ονόματα. (Θα μπορούσε, επίσης, να μνημονεύσει τους Ιησουίτες που έχουν διοίκηση που ονομάζεται «Κυβερνόν Σώμα». Το σημεία που πρόβαλλε ο Φ. Φραντζ ήταν ότι κανένα τέτοιο Κυβερνόν Σώμα δεν είχε αρμοδιότητα ή εξουσία πάνω στον ιδρυτή του συλλόγου της Σκοπιάς. Ο Ρώσσελ ήταν "ανεξάρτητος". Δεν υπέκειτο στην εξουσία κανενός απ’ αυτά τα Σώματα.

Το Κυβερνόν Σώμα (της Σκοπιάς) είχε διορίσει την "Επιτροπή των Πέντε", η δε επιτροπή αυτή εισηγείτο τον σχηματισμό διαρκών επιτροπών που θα επιμελούνταν της παγκόσμιας διεύθυνσης του έργου. Κατά συνέπεια, όσα είπε ο αντιπρόεδρος παρακάτω στην ομιλία του αποχτούν πρόσθετη σημαντικότητα, καθόσον, αφού μίλησε για τους εβδομήντα μαθητές που απόστειλε ο Ιησούς, είπε στην τάξη των ιεραποστόλων που αποφοιτούσε:

“Τώρα, δεν πρέπει να φανταστούμε ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός, αποστέλλοντας τους εβδομήντα ευαγγελιστές… ανά δύο, καθιστούσε κάθε τέτοια δυάδα επιτροπή, έτσι ώστε οι εβδομήντα ευαγγελιστές να σχηματίζουν, τριάντα πέντε επιτροπές που καθεμιά ν’ αποτελείται από δυο ευαγγελιστές… Σήμερα, μετά την αποφοίτησή σας, αποστέλλεστε ως Ιεραπόστολοι… λόγου χάρη, δυο αποστέλλονται στη Βολιβία, ενώ άλλοι αποστέλλονται σε κάποια άλλη χώρα διορισμού για έργο — μάλιστα, ίσως ν’ αποστέλλονται τέσσερες, έξι ή οχτώ μαζί, στην ίδια χώρα. Τώρα, σεις, ιεραπόστολοι, μη σκεφτείτε, επειδή αποστέλλεστε δυο μαζί, ή ίσως τέσσερεις, έξι ή οχτώ, ότι τάχα αποστέλλεστε ως επιτροπή για ν’ αναλάβετε υπό την ευθύνη σας το έργο στη χώρα όπου διορίζεστε. Όχι, προς Θεού! Καθένας σας αποστέλλεται ατομικά, ως ιεραπόστολος που θα συνεργάζεται τόσο με τους άλλους ιεραποστόλους, όσο και με το Τμήμα της Βιβλικής και Φυλλαδικής Εταιρίας Σκοπιά που λειτουργεί και διευθύνει το έργο στη χώρα στην οποία διορίζεται να εργαστεί ως ευαγγελιστής. Έτσι, μην μπει στο μυαλό σας αυτή η ιδέα περί επιτροπής…”

Σ’ όλα αυτά, το Κυβερνόν Σώμα "έλαμψε δια της απουσίας του”, αφού επισκιάστηκε από το σύλλογο. Κανένας απολύτως δεν είχε εισηγηθεί ν’ αποστέλλονται οι ιεραπόστολοι ως "επιτροπές", ή «ν' αναλάβουν υπό την ευθύνη τους το έργο» στις χώρες του διορισμού τους, αλλ’ όλα αυτά χρησίμεψαν ως μέσο για να περάσει την περί επιτροπών ιδέα και στη συνέχεια να τη δυσφημήσει.

Παρακάτω, η ομιλία ασχολήθηκε με το Φίλιππο "τον Ευαγγελιστή", εγείροντας, για μιαν ακόμη φορά, το ερώτημα, "ποιος τον κατέστησε Ευαγγελιστή, ή ιεραπόστολο;"8 Ο αντιπρόεδρος αναφέρθηκε στην αφήγηση του βιβλίου των Πράξεων των Αποστόλων, κεφάλαιο 6/στ', όπου οι Απόστολοι ως Σώμα θεώρησαν αναγκαίο να διορίσουν εφτά άντρες, (συμπεριλαμβανομένου του Φιλίππου) για να φροντίζουν για τη διανομή της τροφής, έτσι ώστε να πάψουν να υπάρχουν παράπονα για διακρίσεις σε βάρος ορισμένων γυναικών χηρών. Έπειτα, είπε:

"Λοιπόν, τώρα, αν κοιτάζετε στην "Εγκυκλοπαίδεια θρησκευτικής Γνώσης", των Μακ Κλίντοκ και Στρονγκ, θα βρείτε ότι το έργο που οι Απόστολοι ανάθεσαν σ’ εκείνους τους εφτά άντρες χαρακτηρίζεται ως “ημι-λαϊκό έργο" [semi-secular]. Οι Απόστολοι, όμως, δεν ήθελαν ν’ ασχοληθούν μ’ αυτό το έργο. Έτσι, λοιπόν, επιφόρτισαν αυτούς τους επτά άντρες και τους είπαν: «φροντίστε εσείς γι’ αυτό· εμείς θ’ αφοσιωθούμε αποκλειστικά στην προσευχή και στη διδασκαλία». Τώρα, με το να μεταβιβάσουν αυτήν την ευθύνη για τη φροντίδα τραπεζών τροφής, μήπως αυτοί οι δώδεκα Απόστολοι του Κυρίου Ιησού Χριστού, βρίσκονταν πλέον μόvoν κατ' όνομα επικεφαλής της Εκκλησίας του Θεού και τού Ιησού Χριστού; Και βέβαια, όχι· δεν ήταν μόνον κατ’ όνομα επικεφαλής της Εκκλησίας, για το λόγο ακριβώς ότι είχαν αφοσιωθεί στα πνευματικά ζητήματα".

Για τα μέλη του Κυβερνώντος Σώματος, που είχαν ακούσει τον πρόεδρο να δίνει έμφαση στο ότι το Κυβερνόν Σώμα θα ‘πρεπε να επιμελείται των "αυστηρά πνευματικών ζητημάτων" και ν’ αφήσει τα υπόλοιπα στη δικαιοδοσία του συλλόγου, τα λόγια του αντιπροέδρου προσλάβαιναν τον ίδιο τόνο. Παραδόξως, όμως, περίπου τα μισά μέλη του Κυβερνώντος Σώματος δαπανούσαν οχτώ ώρες και σαράντα λεπτά της ώρας, καθημερινά, επιτελώντας τέτοιο ημι-λαϊκό έργο: Ο Νταν Σίντλικ και ο Τσαρλς Φέκελ εργάζονταν στο εργοστάσιο· ο Λέο Γκρίνλις ήταν επί της ασφάλειας και αρμόδιος για θέματα που αφορούσαν στο Γραφείο τον Γραμματέα – Ταμία. Ο Τζων Μπουθ επέβλεπε την κουζίνα του Μπέθελ. Ο Μπιλ Τζάκσον χειριζόταν νομικά θέματα και έγγραφα. Ο Γκραντ Σουίτερ ήταν καθημερινά απασχολημένος με τα οικονομικά ζητήματα, όπως οι επενδύσεις, τα αποθέματα και τα κληροδοτήματα. Επίσης, ο Μίλτον Χένσελ και ο ίδιος ο πρόεδρος (που έλεγχαν όλους αυτούς τους διορισμούς έργου), ήταν δεσμευμένοι σ’ ένα μεγάλο μέρος του ημι-λαϊκού διοικητικού έργου, που ο αντιπρόεδρος έλεγε ότι τη φροντίδα του έπρεπε να την "επιφορτιστούν" άλλοι.

Τώρα ο αντιπρόεδρος αναφέρθηκε στην ιστορία του Παύλου, του μεταστραφέντος Σαούλ. Είπε ότι, όταν πήγε στην Ιερουσαλήμ, μετά τη μεταστροφή του, είδε μόνο δυο από τους Αποστόλους, όχι ολόκληρο το Σώμα των Αποστόλων. Στη συνέχεια, μίλησε για το πώς τελικά ο Παύλος έφτασε στην Αντιόχεια της Συρίας. Αναφερόμενος στην κλήση του Παύλου και του Βαρνάβα από το Άγιο Πνεύμα για ανάληψη ιεραποστολικού έργου, ο αντιπρόεδρος συνεχώς τόνιζε ότι όλα αυτά έγιναν μέσω της Εκκλησίας της Αντιόχειας (συνεπώς, όχι μέσω της Ιερουσαλήμ, όπου έδρευε το Αποστολικό Σώμα)9. Είπε:

"Κι ύστερα, ξαφνικά, ενόσω αυτός (ο Παύλος) υπηρετούσε στην Αντιόχεια της Συρίας, -όχι στον Ισραήλ αλλά στη Συρία, γιατί το Πνεύμα του Θεού μίλησε σ’ εκείνη την Εκκλησία, εκεί στην Αντιόχεια- και είπε: «Τώρα, πρώτα απ’ όλα, ξεχωρίστε, σεις, -σεις η Εκκλησία της Αντιόχειας-, ξεχωρίστε αυτούς τους δυο άντρες, -δηλαδή τον Παύλο και το Βαρνάβα-, για το έργο της Αποστολής για την οποία τους έχω καλέσει». Κι έτσι, η Εκκλησία της Αντιόχειας ανταποκρίθηκε. Επιθέσανε τα χέρια τους στον Παύλο (η Σαούλ) και στο Βαρνάβα και τους απόστειλαν… εκείνοι λοιπόν, πορεύτηκαν για τον πρώτο ιεραποστολικό διορισμό τους, αποσταλμένοι από το Άγιο Πνεύμα, που ενεργούσε μέσω της Εκκλησίας της Αντιόχειας.

Έτσι, βλέπετε ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός ενεργούσε ως η Κεφαλή της Εκκλησίας και αναλάβαινε ενέργειες άμεσα, χωρίς να συμβουλεύεται κάποιο Σώμα, εδώ κάνω στη γη, για το τι μπορούσε να κάνει και τι όχι. Ο Κύριος, λοιπόν, ενέργησε με τον τρόπο αυτό αναφορικά με τον Παύλο και το Βαρνάβα· ήταν δε και οι δύο Απόστολοι της Εκκλησίας της Αντιόχειας”.

Θυμάμαι ότι, σ’ αυτό το σημείο της ομιλίας του, είπα στον εαυτό μου, καθώς καθόμουν κι άκουγα την ομιλία αυτή: "Καλά, συνειδητοποιεί ο άνθρωπος τι λέει; Βέβαια, στόχος του είναι ν’ αποδυναμώσει το Κυβερνόν Σώμα, ώστε να μην πάρει την εξουσία από το σύλλογο και τον πρόεδρό του, αλλά καταλαβαίνει τι σημαίνουν αυτά που λέει; Στην προσπάθειά του να πετύχει το στόχο του, υποσκάπτει ολόκληρη τη διδαχή και τον ισχυρισμό, ότι στον πρώτο αιώνα της Κοινής μας Χρονολογίας υπήρχε ένα κεντρικό Κυβερνόν Σώμα που λειτουργούσε στην Ιερουσαλήμ και το οποίο είχε παγγήινη εξουσία να εποπτεύει και να κατευθύνει όλες τις Εκκλησίες των αληθινών Χριστιανών, παντού, σ’ όλα τα ζητήματα - μιαν αντίληψη που έχει σήμερα η μεγάλη πλειονότητα των Μαρτύρων του Ιεχωβά".

Ωστόσο, ο αντιπρόεδρος δεν είχε διόλου τελειώσει. Με ακόμη μεγαλύτερη ένταση, μας έδωσε να καταλάβουμε το σημείο. Μιλώντας για την ολοκλήρωση της πρώτης Ιεραποστολικής περιοδείας του Παύλου και του Βαρνάβα, εξακολούθησε με αυξανόμενη ένταση και δραματοποίηση:

"… Και, που πήγαν; Πού έδωσαν αναφορά; Η αφήγηση βρίσκεται μπροστά σας. Μπορείτε να τη διαβάσετε στα τελευταία εδάφια του 14/ιδ' κεφαλαίου του βιβλίου των Πράξεων των Αποστόλων. Επιστρέφανε στην Αντιόχεια, στην εκεί Εκκλησία. Η αφήγηση λέει ότι ανάφεραν καθετί λεπτομερειακά σ’ αυτούς, σε τούτη την Εκκλησία που τους είχε παραδώσει στην παρ’ αξίαν αγαθότητα του Θεού για το έργο που θα επιτελούσαν. Να, λοιπόν, πού έδωσαν την αναφορά τους: στην Αντιόχεια.

Έτσι, η αφήγηση λέει, επίσης, ότι αυτοί έμειναν στην Αντιόχεια για όχι μικρό χρονικό διάστημα. Τώρα, τι συνέβη; Ξαφνικά, κάτι συνέβη, κι έτσι ο Παύλος και ο Βαρνάβας πήγαν στην Ιερουσαλήμ. Τι τους έφερε στην Ιερουσαλήμ;

Μήπως, άραγε, το Σώμα των Αποστόλων και των άλλων Πρεσβυτέρων της Εκκλησίας της Ιερουσαλήμ τους προσκάλεσε για να τους πει, «Προσέξτε! Ακούσαμε ότι εσείς οι δύο πήγατε σε ιεραποστολική περιοδεία, την ολοκληρώσατε, αλλά δεν ήρθατε στην Ιερουσαλήμ για να μας το αναφέρετε; ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Δεν ξέρετε ότι είμαστε το συμβούλιο της Ιερουσαλήμ; ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΩΣ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ; Αν δεν έρθετε εδώ, γρήγορα, πρόκειται ν’ αναλάβουμε πειθαρχική ενέργεια εναντίον σας!»

Στ’ αλήθεια, αυτό λέει η αφήγηση του βιβλίου των Πράξεων; Λοιπόν, αν το συμβούλιο των Αποστόλων και των άλλων Πρεσβυτέρων της Ιουδαϊκής Εκκλησίας στην Ιερουσαλήμ είχε ενεργήσει μ’ αυτόν τον τρόπο έναντι του Παύλου, και του Βαρνάβα, επειδή τούτοι είχαν δώσει στην Εκκλησία μέσω της οποίας το Άγιο Πνεύμα τους είχε αποστείλει την αναφορά τους, για το έργο που είχαν επιτελέσει, τότε, αυτό το συμβούλιο θα ‘χε τεθεί πάνω από την κεφαλή τής Εκκλησίας, τον Κύριο Ιησού Χριστό.”

Τα σημεία που παρουσίαζε ήταν εξ ολοκλήρου έγκυρα. Επίσης, ήταν ολότελα αντίθετα στην άποψη που παρουσιάζεται στις εκδόσεις της Εταιρίας, οι οποίες παρουσιάζουν την Ιερουσαλήμ ως την έδρα κάποιου Κυβερνώντος Σώματος που ασκούσε πλήρη εξουσία σ’ όλους τους Χριστιανούς και τους κατεύθυνε εκπροσωπώντας [ως Σώμα] το Χριστό και ενεργώντας με Θεϊκή εξουσία. Χωρίς αμφιβολία, αυτός είναι ο λόγος που, ανόμοια με άλλες ομιλίες που έχει εκφωνήσει ο αντιπρόεδρος, αυτή η ομιλία ποτέ δε χρησιμοποιήθηκε ως βάση άρθρων του περιοδικού "Η Σκοπιά". Αν κάποιος Μάρτυρας παρουσίαζε, σήμερα, ένα τέτοιο επιχείρημα, θα θεωρείτο αιρετικός και στασιαστής. Αν πραγματικά εφαρμοστούν καταπώς ειπώθηκαν τα λόγια του, θα σήμαιναν ότι οποιαδήποτε Εκκλησία στη γη θα μπορούσε να αποστείλει τους δικούς της ιεραποστόλους, αν πιστεύει ότι αυτή είναι η κατεύθυνση του Χριστού Ιησού και του Αγίου Πνεύματος. Μάλιστα, να το πράξει αυτό χωρίς να συμβουλευτεί κανέναν άλλον, είτε στο Μπρούκλιν, είτε σε κάποιο Γραφείο Τμήματος.

Δεν είχα αμφιβολία στο μυαλό μου ότι κάτι τέτοιο θα προκαλούσε ταχεία και δυσμενή αντίδραση από μέρους των κεντρικών Γραφείων της Εταιρίας και από τις υπηρεσίες της. Κάτι τέτοιο θα το θεωρούσαν ως απειλή κατά της συγκεντρωποιημένης εξουσίας τους. Κάθε Εκκλησία που θα ενεργούσε έτσι θα τη ρωτούσαν: "Δεν ξέρετε ποιοι είμαστε; Δεν αναγνωρίζετε ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός λειτουργεί ως Κεφαλή, χρησιμοποιώντας εμάς ως μέσο Του;”

Όσα ο αντιπρόεδρος είπε στην ομιλία του ήταν αλήθεια —πλήρης αλήθεια. Ωστόσο, προφανώς δεν εννοούσε ότι θα ‘πρεπε να τεθούν σε εφαρμογή με πλήρη ισχύ, ακριβώς όπως, τέσσερα χρόνια πριν από την ομιλία αυτή, δεν εννοούσε ότι θα ‘πρεπε να τεθούν σε ισχύ οι παρατηρήσεις που είχε παρουσιάσει στην ομιλία του, που συμπεριλάμβανε τη χαρακτηριστική φράση για την "ουρά που κινεί το σκύλο", εκτός βέβαια από το ότι, αναφερόμενος στην περίπτωση της Εκκλησίας της Αντιόχειας, κατέβαλε προσπάθεια να θεσπίσει ένα παράλληλο, κατά το οποίο ο σύλλογος θα μπορούσε να λειτουργήσει χωριστά από το Κυβερνόν Σώμα.

Η ομιλία συνέχισε για να δείξει ότι η πραγματική αιτία για την οποία ο Παύλος και ο Βαρνάβας κατέβηκαν στην Ιερουσαλήμ, όπως αναγράφεται στο 15/ιε’ κεφάλαιο του βιβλίου των Πράξεων των Αποστόλων, ήταν επειδή η Ιερουσαλήμ ήταν η εστία από την οποία πήγασε ένα σοβαρό πρόβλημα για την Εκκλησία της Αντιόχειας: Κάποιοι άντρες που είχαν έρθει από την Ιερουσαλήμ υποκινούσαν αναταραχή για το θέμα της τήρησης του Νόμου και της Περιτομής. Συνεπώς, το ταξίδι προς την Ιερουσαλήμ αποσκοπούσε στο να αντιστρέφει την επίδραση της διδαχής εκείνων των ταραξιών από την Ιερουσαλήμ.

Αναπτύσσοντας την επιχειρηματολογία του, ασχολήθηκε με τη δεύτερη ιεραποστολική περιοδεία του Παύλου και του νέου συντρόφου του, του Σίλα. Τόνισε και πάλι ότι αποστάλθηκαν από την Εκκλησία της Αντιόχειας: "ώστε, και πάλι, η Εκκλησία της Αντιόχειας χρησιμοποιήθηκε για να αποστείλει εξέχοντες ιεραποστόλους της βιβλικής ιστορίας". Ξετυλίγοντας την αφήγηση του βιβλίου των Πράξεων των Αποστόλων, αφού είπε ότι επέστρεφαν στην Αντιόχεια και ότι από την Αντιόχεια ο Παύλος ξεκίνησε για την τρίτη περιοδεία του, ο αντιπρόεδρος συνέχισε:

"Κι έτσι, καθώς εξετάζουμε την αφήγηση γι’ αυτούς τούς, πολύ εξέχοντες μεταξύ των ιεραποστόλων που έχει καταγράψει η βιβλική ιστορία, διαπιστώνουμε ότι αποστάλθηκαν ειδικά από τον Κύριο Ιησού Χριστό, την Κεφαλή της Εκκλησίας —γεγονός, που η Βιβλική και Φυλλαδική Εταιρία Σκοπιά το έχει αποδεχτεί και το διακηρύττει από τότε που σχηματίστηκε αυτή η Εταιρία. Βλέπουμε, λοιπόν, πως ο Κύριος Ιησούς Χριστός είναι η Κεφαλή της Εκκλησίας και έχει το δικαίωμα να ενεργεί απευθείας, χωρίς να λαβαίνει υπόψη Του άλλες οργανώσεις, ασχέτως, ποιες είναι. Εκείνος είναι η Κεφαλή της Εκκλησίας. Δεν μπορούμε να θέσουμε υπό αμφισβήτηση όσα ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΡΑΤΤΕΙ”.

Αυτές οι τρεις, τελευταίες περίοδοι της ομιλίας του "αντιπροέδρου”, εκπροσωπούν τη στάση που λαβαίνουν πολλοί Μάρτυρες του Ιεχωβά σήμερα. Επειδή ακριβώς λαβαίνουν αυτήν την ενδεικτική χαρακτηριστική στάση, τους χαρακτηρίζουν ως “Αποστάτες". Όμως, και πάλι, ο αντιπρόεδρος σαφώς δεν εννοούσε όσα δήλωνε με τον τρόπο που αυτά ακούστηκαν. Αυτά το λέμε γιατί, την ίδια στιγμή, ο Φ. Β. Φραντζ έλεγε ότι αμφισβήτηση της εξουσίας της Βιβλικής και Φυλλαδικής Εταιρίας Σκοπιά και τού προέδρου της, σήμαινε αμφισβήτηση του Κυρίου Ιησού Χριστού. Δεν πίστευε ότι η σκέψη ή οι ενέργειες της διορισμένης από το Κυβερνόν Σώμα "Επιτροπής των Πέντε" μπορούσαν μ’ οποιονδήποτε τρόπο να εκπροσωπούν την κατεύθυνση της Κεφαλής της Εκκλησίας, για τον απλό λόγο ότι Αυτός, δηλαδή ο Ιησούς Χριστός, είχε κατευθύνει να σχηματιστεί ο Σύλλογος και πολιτευόταν μέσω αυτού. Αυτή η συλλογιστική μου φάνηκε μπερδεμένη και «σοφιστική».

Το γεγονός ότι ολόκληρη η ομιλία του σ’ αυτό ακριβώς αποσκοπούσε, φάνηκε, από το ότι, όταν έφτασε στο «κέντρο του ζητήματος» εφάρμοσε όλα αυτά τα σημεία στους σύγχρονους καιρούς. Μίλησε για την εμφάνιση του Κάρολου Τέιζ Ρώσσελ, την από μέρους του έναρξη έκδοσης ενός νέου θρησκευτικού περιοδικού, του περιοδικού "Η Σκοπιά του Πύργου", και ρώτησε: "Ποιος εξουσιοδότησε αυτόν τον άντρα να το πράξει;” Έπειτα μίλησε για τη σύσταση της Βιβλικής και Φυλλαδικής Εταιρίας της Σκοπιάς της Σιών και, στο σημείο αυτό πρόσθεσε:

"Και, να έχετε κατά νου, φίλοι, ότι, όταν ο Ρώσσελ ίδρυε εκείνη την εταιρία, τη «Βιβλική και Φυλλαδική Εταιρία της Σκοπιάς του Πύργου» δεν ίδρυε μια εταιρία ή Οργάνωση που δε θ’ αναλάμβανε ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ."

Είπε ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός και το Πνεύμα του Θεού έγειραν το Ρώσσελ και μάλιστα υποστήριζαν το σχηματισμό του συλλόγου της Σκοπιάς, "αυτής της ενεργού Εταιρίας, η οποία λαβαίνει πρωτοβουλίες". Στη συνέχεια, ο αντιπρόεδρος αναφέρθηκε στη γένεση της Σχολής Γαλαάδ, λέγοντας ότι ήταν αποτέλεσμα ιδέας του προέδρου του συλλόγου. Είπε ότι, όταν το Συμβούλιο Των Διευθυντών της Εταιρίας πληροφορήθηκε την ίδρυσή της, έδωσε την υποστήριξή του, ο δε πρόεδρος επρόκειτο να έχει την εποπτεία της Σχολής. Ενόσω ο αντιπρόεδρος εκφωνούσε την ομιλία του, ο Νάθαν Νορρ καθόταν στην εξέδρα. Έτσι, ο Φρεντ Φραντζ έδειξε προς αυτόν, καθώς διατύπωνε τις ακόλουθες παρατηρήσεις:

"Έτσι, βλέπετε, αγαπητοί φίλοι ότι τα Συμβούλια των Διευθυντών του συλλόγου της Νέας Υόρκης, καθώς και του συλλόγου της Πενσυλβανίας, με τη σύνθεση που είχαν τότε, σέβονταν το αξίωμα του προέδρου· δε συμπεριφέρονταν προς τον πρόεδρο αυτών των οργανώσεων σαν προς έναν κερένιο, ακινητοποιημένο, κατ’ όνομα πρόεδρο μιας άβουλης Εταιρίας. "

Από την έναρξη της ομιλίας του, είχα σκεφτεί ότι αυτός θα ήταν ο στόχος της· έτσι, δεν εξεπλάγην, μολονότι είναι αλήθεια ότι με εξέπληξε η γλώσσα που χρησιμοποίησε. Από αυτή τη φάση της παρουσίασης της ομιλίας του κι έπειτα, ο τόνος του έγινε ηπιότερος και προχώρησε στο να εξάρει εκείνη την ιδιαίτερη μέρα, την 7η Σεπτεμβρίου 1975,λέγοντας:

"Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Σύμφωνα με τούτο το ημερολόγιο, το Εβραϊκό ημερολόγιο από τη γη του Ισραήλ (αναφερόταν σ’ ένα μικρό βιβλιάριο που κρατούσε στο χέρι του), σήμερα είναι n δευτέρα του Τισρί, του σεληνιακού έτους 1976. Ξέρετε τλ σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι η σημερινή μέρα, η μέρα της αποφοίτησής σας, είναι η δεύτερη μέρα της έβδομης χιλιετίας της ύπαρξης τού ανθρώπου εδώ στη γη. Δεν είναι σπουδαίο αυτό; Δεν είναι μεγαλειώδες, (χειροκρότημα εδώ) που η έναρξη της έβδομης χιλιετίας ύπαρξης τον ανθρώπου σημαδεύεται από τη λειτουργία της βιβλικής και Φυλλαδικής Εταιρίας Σκοπιά, η οποία, σε πλήρη συμμόρφωση με τους όρους του Καταστατικού της, αποστέλλει την 59η τάξη Ιεραποστόλων της Σχολής Γαλαάδ;

Ασφαλώς, ο Ιεχωβά Θεός την έχει ευλογήσει· η καρποφορία της τη γνωστοποιεί ως επιδοκιμασμένο μέσο στη γη του Ιεχωβά Θεού. Συνεπώς, δεν είναι ανάγκη να αμφισβητούνται το δικαίωμα και η εξουσία της ν’ αποστέλλει ιεραποστόλους.

Σημειώστε τούτο, φίλοι: Όπως ακριβώς ο Θεός χρησιμοποίησε την Εκκλησία της Αντιόχειας για ν’ αποστείλει τους δυο από τους πιο εξέχοντες ιεραποστόλους του πρώτου αιώνα, δηλαδή τον Παύλο και το Βαρνάβα, έτσι χρησιμοποιεί σήμερα τη Βιβλική και Φυλλαδική Εταιρία Σκοπιά της Πενσυλβανίας, σε συνεργασία με το σύλλογο της Νέας Υόρκης, για να εξαποστείλει και άλλους ιεραποστόλους. Απόφαση των συλλόγων αυτών είναι να εξακολουθήσουν σ’ αυτήν την κατεύθυνση. Αυτό είναι, κάτι πολύ ικανοποιητικά ευχάριστο."10

Δεν υπήρχε αμφιβολία ότι ο αντιπρόεδρος πίστευε ότι κάποιος είχε "πετάξει το γάντι" προκαλώντας την προεδρία. Με την ομιλία αυτή οριοθετήθηκε με έμφαση κι επιμέλεια η πολεμική γραμμή. Ο σύλλογος είχε εδαφική υπεροχή· τα όριά του υπερέβαιναν το πεδίο τον Κυβερνώντος Σώματος. Ωστόσο, το λυπηρό αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν το ότι, σε πολλούς από τους αδερφούς του, μέλη του Κυβερνώντος Σώματος, προσδινόταν ο ρόλος του επιτιθέμενου. Η ομιλία, τους χαρακτήριζε ανοιχτά ως ανευλαβείς προς την εξουσία του Κυρίου Ιησού Χριστού με την οποία Εκείνος περιέβαλλε το σύλλογο, το "επιδοκιμασμένο μέσο" Του.

Οι παρόντες επισκέπτες, γονείς και φίλοι των σπουδαστών της τάξης που αποφοιτούσε, γενικά είχαν ζαλιστεί από πολλά απ’ όσα ειπώθηκαν, καθώς και από την όλη οσμή της ομιλίας με τη δηκτική γλώσσα που χρησιμοποίησε. Από την άλλη μεριά, τα μέλη της Οικογένειας Μπέθελ είχαν βέβαια μια ασαφή ιδέα ότι υπήρχαν δυσκολίες —αυτό προέκυπτε από τα σχόλια, που εξέφραζαν τόσο ο πρόεδρος όσο και αντιπρόεδρος, όταν υπηρετούσαν επικεφαλής της τράπεζας φαγητού— αλλ' ωστόσο τώρα ενίσχυσαν τις υποψίες τους ότι πραγματικά βρισκόταν σε εξέλιξη κάποια διαμάχη μέσα στο Κυβερνόν Σώμα — προφανώς αγώνας ισχύος.

Η αντίθεση. Ανάμεσα στην τελευταία ομιλία και σ’ εκείνη που είχε εκφωνηθεί πριν τέσσερα χρόνια, με τη χαρακτηριστική φράση για την "ουρά που κινεί το σκύλο", δύσκολα θα μπορούσε να είναι πιο χτυπητή. Εκφωνήθηκαν μεν από τον ίδιο άνθρωπο, αλλά φαίνονταν να βρίσκονται σε εντελώς διαφορετικές διευθύνσεις. Θα ήταν τουλάχιστον ανειλικρινές, αν δεν παραδεχόμουν ότι, εκείνη τη μέρα, έφυγα από το αμφιθέατρο νιώθοντας όχι μόνο βαθιά ταραγμένος, αλλ’ επίσης άρρωστος σε κάποιο βαθμό. Φαινόταν σαν ο λόγος του Θεού να είναι κάτι που μπορούμε να το κάνουμε να ταιριάξει με μια συγκεκριμένη επιχειρηματολογία, όταν τούτο επιβάλλεται ως σκόπιμο από τις περιστάσεις, και με μια αντίθετη επιχειρηματολογία, όταν οι περιστάσεις είναι διαφορετικές (!). Αυτό ήταν που με τάραξε περισσότερο απ’ οποιαδήποτε άλλη άποψη του ζητήματος.

Όπως στην περίπτωση του Νάθαν Νορρ, έτσι επίσης και εδώ, υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που βοηθούν στο να κατανοηθούν οι ενέργειες του Φρεντ Φραντζ. Προς το τέλος του έτους 1941, όταν ο Δικαστής Ράδερφορδ κείτετο ετοιμοθάνατος στο νεκρικά κρεβάτι του, στο Μπεθ Σαρίμ, είχε καλέσει τρεις άντρες δίπλα του: το Νάθαν Νορρ, το Φρεντ Φραντζ και το Χέυδεν Κόβινγκτον. Τους είπε ότι ήθελε να συνεχίσουν μετά το θάνατό του και ότι θα ‘πρεπε να είναι μεταξύ τους "συνδεδεμένοι", όπως μια ενωμένη ομάδα. Αυτή η πράξη θύμιζε την "Τελευταία Βούληση" του Πάστορα Ρώσσελ, αν και στην περίπτωση αυτή εκφράστηκε προφορικά, μάλλον, παρά γραπτά. Είκοσι χρόνια αργότερα, το έτος 1961, γράφοντας Το βιβλίο "Αγιασθήτω το όνομά Σου", ο Φρεντ Φραντζ υπαινίσσεται αυτήν την περίσταση στο σημείο όπου συζητάει τη Γραφική αφήγηση για τη μεταβίβαση της μηλωτής του προφήτη Ηλία στο διάδοχό του Ελισσαιέ.11 Παρουσιάζει αυτήν την αφήγηση ως προφητικό δράμα και αναφέρει:

“4 Ο Ρόδερφορδ ήταν κλινήρης στην Ακτή του Ειρηνικού, όταν οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής βυθίστηκαν στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, την Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου του 1944. Δυο άντρες του κεχρισμένου υπολοίπου (ο ένας από το έτος 1913 κι’ ο άλλος από το 1922), καθώς και ένας από τα “άλλα πρόβατα" (από το 1934), κλήθηκαν από τα κεντρικά Γραφεία του Μπρούκλιν να μεταβούν κοντά στη κρεβάτι του Ρόδερφορδ, στον οίκο τον ονομαζόμενο "Μπεθ-Σαρίμ", στην πόλη Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνιας. Στις 24 Δεκεμβρίου 1941 ο Ρόδερφορδ έδωσε σ’ αυτούς τους τρεις τις τελευταίες οδηγίες του. Επί χρόνια έλπιζε να δει τους πιστούς προφήτες, συμπεριλαμβανομένων του Ηλία και του Ελισσαιέ, αναστημένους από τους νεκρούς να εγκατασταθούν ως «άρχοντες επί πάσαν την γην» στη Βασιλεία του Θεού, στο Νέο Κόσμο. (Ψαλμ. 45/με: 16). Όμως, την Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 1942, ο Ρόδερφορδ πέθανε σε ηλικία εβδομήντα δύο ετών ως ένας πιστός Μάρτυρας τού Ιεχωβά Θεού, τελείως αφοσιωμένος στα συμφέροντα της Βασιλείας του Θεού. Αποδείχτηκε, άφοβος στην υποστήριξη τού μέρους τού Ιεχωβά, στο υπέρτατο επίμαχο ζήτημα της Παγκόσμιας Κυριαρχίας.

5 Όπως παρατηρείται από τον παρόντα χρόνο, φαίνεται ότι εκεί παρήλθε το έργο του Ηλία, για να το διαδεχτεί το έργο τον Ελισσαιέ. Ήταν όπως όταν ο Ηλίας και ο Ελισσαιέ διάβηκαν τον Ιορδάνη ποταμό με το διαχωρισμό των νερών προς την ανατολική όχθη και συμβαδίζανε, αναμένοντας την ανάληψη του Ηλία.”12

Όταν το Κυβερνόν Σώμα συζήτησε την προτεινόμενη αναδιοργάνωση, ο αντιπρόεδρος αναφέρθηκε άμεσα σ’ αυτόν το διορισμό από τον αποθνήσκοντα Δικαστή Ρόδερφορδ. Δεν έχω αμφιβολία ότι ο Φρεντ Φραντζ ένιωθε ότι τότε συνέβηκε κάποια ειδική και συγκεκριμένη “μεταβίβαση μηλωτής- υπηρεσίας". Όπως ανέφερα παραπάνω, ο Νάθαν Νορρ διαδέχτηκε το Ρόδερφορδ στην προεδρία. Ο Νορρ ζήτησε από το Χέυδεν Κόβινγκτον, το μεγαλόσωμο δικηγόρο από το Τέξας, ο οποίος υπερασπίστηκε τους Μάρτυρες τον Ιεχωβά σε πολλές δικαστικές υποθέσεις ενώπιον του Ανωτάτου Δικαστηρίου των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, ν’ αναλάβει αντιπρόεδρος, τούτο δε παρά το γεγονός ότι ο Κόβινγκτον δεν ομολογούσε τότε ότι ήταν από την "κεχρισμένη τάξη". (Αυτό δείχνει ότι ούτε ο δικαστής Ρόδερφορδ, ούτε, κατ’ αρχήν, ο Νάθαν Νορρ αισθανόταν ότι ήταν αναγκαίο να είναι κανείς από τους "κεχρισμένους", για να διευθύνει το έργο παγκόσμια.) Μόνο δυο χρόνια αργότερα αποφάσισε ο Κόβινγκτον να παραιτηθεί, κατόπιν σχετικής συζητήσεως με το Νορρ, για το γεγονός ότι δεν ανήκε στους "κεχρισμένους".

Η συζήτηση αυτή προκλήθηκε από επιστολογραφία που έφτασε στα Κεντρικά Γραφεία και ετίθετο ερώτημα για το πώς μπορούσε να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Τα παραπάνω συνάγονται από τη μαρτυρία του ίδιου του Κόβινγκτον κατά το διάρκεια της εκδίκασης της Υπόθεσης Γουώλς, στη Σκωτία.13 Οι σχέσεις του Νορρ με τον Κόβινγκτον εκφυλίστηκαν με την πάροδο του καιρού. Τελικά, ο Κόβινγκτον έφυγε από το προσωπικό των κεντρικών Γραφείων και ιδιώτευσε.14 Μετά την παραίτηση του Κόβινγκτον, το 1944 εκλέχτηκε αντιπρόεδρος, ο Φρεντ Φραντζ. Αν και οι τρεις αποδέκτες της ευθύνης που κληροδότησε ο Ρόδερφορδ από το νεκρικό του κρεβάτι (γεγονός που συμπτωματικά δείχνει ότι δε λειτουργούσε κανένα "Κυβερνόν Σώμα") τώρα είχαν γίνει, δύο, προφανώς, υπήρχε ακόμη ένα οριστικό αίσθημα ότι βρισκόταν σε ισχύ κάποιας ρόλος σε εκπλήρωση προφητείας.

Το 1978 σε μια μεγάλη συνέλευση στο Σινσινάτι του Οχάιο, όταν ζητήθηκε από το Φρεντ Φραντζ, που τώρα πλέον ήταν πρόεδρος της Εταιρίας, να μιλήσει σε ακροατήριο περισσότερων από 30.000 ατόμων, για τις εμπειρίες της ζωής του ως Μάρτυρας, επέλεξε να δαπανήσει την περισσότερη ώρα μιλώντας για τη σχέση του με τον αποδημήσαντα πριν από το 1978 Νάθαν Νορρ, τονίζοντας ιδιαίτερα τα λόγια του Δικαστή Ρόδερφορδ προς αυτούς όταν πέθαινε. Στ’ αλήθεια, μπορεί να ειπωθεί ότι η ομιλία προσέλαβε εγκωμιαστικό χαρακτήρα, καθόσον ο Φρεντ Φραντζ περιέγραφε τις ιδιότητες του Νορρ και τόνισε ότι, μέχρι το τέλος, είχαν παραμείνει προσκολλημένοι ο ένας στον άλλο, "ακριβώς όπως συμβούλεψε ο Δικαστής". Είπε ότι ήταν υπερήφανος που είχε ενεργήσει έτσι.



3. Συμπέρασμα

Τι μπορούμε να προσθέσουμε σε όλα αυτά; Οι ίδιοι οι ηγέτες τών Μαρτύρων τού Ιεχωβά τα λένε. Και αν εμάς δεν θέλουν να μας ακούσουν και δεν μας εμπιστεύονται, ας ακούσουν και ας εμπιστευθούν τον ηγέτη τους! Όχι για άλλο λόγο, αλλά επειδή αυτή η συγκεκριμένη ομιλία λέει μερικές αλήθειες, και τις τεκμηριώνει πραγματικά από την Αγία Γραφή, χωρίς αστήρικτες αλχημείες τής Σκοπιάς. Λέει σαφέστατα ότι ΔΕΝ υπήρχε Κυβερνόν Σώμα στην εποχή τών Αποστόλων! Και το τεκμηριώνει!

Στην ομιλία αυτή, είναι εμφανής και η ανυπαρξία Κυβερνώντος Σώματος, ως διοικητικού οργάνου τής "οργάνωσης τού θεού", (όπως αρέσκεται να λέγεται η Σκοπιά), ως το 1975. Είναι εμφανές ότι όχι μόνο δεν υπήρχε τέτοιο σώμα, αλλά και ότι ουσιαστικά έκανε κουμάντο ο Πρόεδρος τής εταιρίας, ή αυτός που ο Πρόεδρος υπεδείκνυε. Εκτίθεται λοιπόν έτσι η Σκοπιά για μια ακόμα φορά, να νοθεύει την ίδια της την ιστορία!

Μάλιστα, είναι προφανές από τα παραπάνω, ότι όχι οι "144.000", αλλά 2-3 άτομα, (μεταξύ τών οποίων και ένας τού Πολλού Όχλου), έδιναν την "εν καιρώ τροφή" στην οργάνωση, στον καιρό τής προεδρίας τού Νορρ, και όχι το "Κυβερνόν Σώμα" τών "Χρισμένων".

Ας λάβουν λοιπόν οι Μάρτυρες τού Ιεχωβά σοβαρά υπ' όψιν τους αυτές τις πληροφορίες, μήπως και συνειδητοποιήσουν την εξαπάτηση την οποία υφίστανται από ανθρώπους ασυνείδητους, στους οποίους εμπιστεύονται το αιώνιο μέλλον τους.



Σημειώσεις:

8. Πράξεις 8/η: 5-13. 21/κα: 8.

9. Πρέπει να θυμάται κανείς ότι η διδασκαλία των Μαρτύρων του Ιεχωβά περί διευθέτησης και εξουσίας "Κυβερνώντος Σώματος" βασίζεται στην πεποίθηση ότι υπήρχε μια τέτοια διευθέτηση που λειτουργούσε από την Ιερουσαλήμ, στους βιβλικούς χρόνους.

10. Μετά από την ομιλία αυτή, μίλησε ο Πρόεδρος Νορρ, φανερά συνεπαρμένος, με φωνή σχεδόν πνιγμένη από τη συγκίνηση. Εξέφρασε μεγάλη εκτίμηση για όσα είχαν ειπωθεί. Είμαι βέβαιος ότι ήταν ειλικρινής, εκφράζοντας τα αισθήματα του. Στη συνέχεια, εκφώνησε μια ευχάριστη ομιλία για την "Ωφέλιμη Ομιλία".

11. Η μηλωτή ήταν ο μανδύας τού Προφήτη Ηλία. Στη ΜΝΚ αποδίδεται ως "ένδυμα υπηρεσίας". — Βλέπε Β΄ Βασιλέων 2/β: 8, 11-14.

12. Βλέπε βιβλίο "Αγιασθήτω Το Όνομά Σου", έκδοση 1961 (στην Ελληνική, έκδοση 1970), σελ. 337-338. — Βλέπε Παράρτημα Β.

13. Από τα επίσημα Πρακτικά του Δικαστηρίου, σελ. 387,388.

14. Ο Κόβινγκτον διεξήγε σοβαρή μάχη ενάντια στο πάθος του αλκοολισμού. Είχε υποβληθεί σε αντιαλκοολική θεραπεία, ενόσω υπηρετούσε στα Κεντρικά Γραφεία. Στη δεκαετία μετά το 1970, αποκόπηκε από την επικοινωνία, και τότε υποβλήθηκε για μια ακόμη φορά σε θεραπεία, στο Νοσοκομείο Σπιρς, στο Ντέιτον του Κεντάκι. Τελικά ξεπέρασε το πρόβλημά του. Επανεντάχθηκε στην οργάνωση των Μαρτύρων, και δεν αποκόπηκε πλέον μέχρι το θάνατό του.

ΟΟΔΕ
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Το ξεσκέπασμα των Ιεχωβάδων

21
Πραγματικά αξίζει να δείτε το βίντεο.
Οι Ιεχωβάδες προωθούν τον Σιωνισμό και μισούν τον Χριστιανισμό.Μιλούσαν απο πολύ παλιά για παγκόσμια σιωνιστική διακυβέρνηση με κέντρο τα Ιεροσόλυμα.


phpBB [video]

Re: Το ξεσκέπασμα των Ιεχωβάδων

22
phpBB [video]
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Το ξεσκέπασμα των Ιεχωβάδων

24
ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ; (ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)


http://issuu.com/impeiraios/docs/iexwbades
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Το ξεσκέπασμα των Ιεχωβάδων

25
Πρωτοπρ. Βασίλειος Α. Γεωργόπουλος, Μάρτυρες του Ιεχωβά «Ο άνθρωπος είναι ψυχή, δεν έχει ψυχή»



Του πρωτ. π. Βασιλείου Α. Γεωργοπούλου, Επικ. Καθ. Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.


Είναι γνωστό ότι η αίρεση των Μαρτύρων του Ιεχωβά δεν υπάρχει πεδίο ή κεφάλαιο της χριστιανικής διδασκαλίας, που να μη το έχει αλλοιώσει ή διαστρεβλώσει. Το ίδιο έχει γίνει και στο χώρο της χριστιανικής ανθρωπολογίας.


Σύμφωνα με τις κακοδοξίες των Μαρτύρων του Ιεχωβά ο άνθρωπος δεν πλάστηκε από τον Θεό ως ψυχοσωματική οντότητα και τούτο γιατί η εταιρεία Σκοπιά: α) Όχι μόνο δεν δέχεται την διακριτή ύπαρξη της ψυχής, του πνευματικού δηλαδή στοιχείου στον άνθρωπο και β) γιατί ταυτίζει την έννοια της ψυχής με τη βιολογική ζωή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι Μάρτυρες του Ιεχωβά να ισχυρίζονται ότι ο άνθρωπος εκμηδενίζεται μετά τον θάνατο.

Την κακοδοξία αυτή επιχειρούν να την τεκμηριώσουν, ισχυριζόμενοι ότι στην Αγία Γραφή η λέξη ψυχή χρησιμοποιείται με την σημασία της βιολογικής ύπαρξης (βλ. Γεν. 2, 7. Δευτ. 12, 20. Ιερ. 2, 34).

Το επιχείρημά τους όμως αυτό, είναι ανακριβές και παραπλανητικό. Έχουμε αποσιώπηση των άλλων εννοιών, που έχει ο όρος ψυχή στην Αγία Γραφή. Σημαίνει επίσης π.χ. και φρόνημα του ανθρώπου (Φιλ. 1, 27) ή και το ξεχωριστό πνευματικό στοιχείο στον άνθρωπο που δεν πεθαίνει (Ματθ. 10, 28) κ.ά.

Πόσο κακόδοξος και συνάμα τραγελαφικός είναι ο ισχυρισμός των Μαρτύρων του Ιεχωβά ότι ο άνθρωπος είναι ψυχή και δεν έχει ψυχή, που εκμηδενίζεται καθώς ταυτίζεται με την βιολογική ύπαρξη, γίνεται κατανοητό και από το εξής.

Στην Αγία Γραφή, στις ανθρωποπαθείς εκφράσεις της αναφέρεται πως και ο Θεός έχει ψυχή (Κριτών 10, 16. Ιερ. 15, 1). Άρα, αφού κατά τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, ψυχή σημαίνει μόνο βιολογική ύπαρξη, τότε και ο Θεός, πεθαίνει και εκμηδενίζεται (!), αφού η ψυχή, κατ’ αυτούς, πεθαίνει.

Αυτή η παράλογη και ταυτοχρόνως βλάσφημη θέση είναι φυσική συνέπεια και εφαρμογή της προκρούστειας πρακτικής της αίρεσης, στο πώς προσεγγίζουν και ερμηνεύουν την Αγία Γραφή. Είναι συνεπής εφαρμογή των περί ψυχής θέσεων των Μαρτύρων του Ιεχωβά σε άλλα συναφή αγιογραφικά χωρία.

Διαπιστώνουμε, λοιπόν, ότι η βασική θέση τους στην περί του ανθρώπου διδασκαλία τους, που ταυτίζει την ψυχή με την βιολογική ύπαρξη, είναι όχι μόνο αντιγραφική, αλλά οδηγεί σε παράλογα και βλάσφημα συμπεράσματα.
Σύμφωνα με την Αγία Γραφή ο άνθρωπος δεν είναι ψυχή, όπως ισχυρίζονται οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, αλλά έχει μαζί με το σώμα και ψυχή.


Ορθόδοξος Τύπος, Αριθμός Φύλλου 2039, 3 Οκτωβρίου 2014

impantokratoros.gr
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ιεχωβάδες”

cron