Στο ότι ο Χριστιανισμός δεν λέει να μην τρώμε κρέας σε αντίθεση με τον Πλούταρχο.Σίγουρα δεν ήμαστε όλοι το ίδιο, όμως σίγουρα έχουμε και κάποια κοινά στοιχεία.
Συνεπώς σε τι θα διαφωνούσε ένας Χριστιανός που νηστεύει με τον Πλούταρχο ;
Τρωγετε και χωρίς τα μύρια καρυκεύματα.... αν και οι περισσότεροι βάζουν απλώς λίγη ρίγανη-αλάτι.Στους «Περί σαρκοφαγίας» λόγους του μάλιστα προβληματίζεται έντονα. Προφανώς απαυδημένος από τα ελληνορωμαϊκά συμπόσια αναρωτιέται πώς γίνεται – έχοντας στη διάθεσή μας τέτοια νόστιμη ποικιλία από φρούτα, λαχανικά και καρπούς – να θέλουμε με το ζόρι να νοστιμίσουμε τη ματωμένη σάρκα ενός ζώου «σβήνοντας με μύρια καρυκεύματα τη γεύση του αίματος» για να μπορέσουμε να τη φάμε.
Μην ξεχνάμε ότι κάποτε τρεφόμασταν περισσότερο με ζώα παρά με χόρτα και όλα τα συναφή.
Μα ολα σου τα πάθη τα περιορίζεις στην νηστεία ούτος ή άλλως.Αυτοί κατ εμέ είναι οι εξαιρέσεις και η νηστεία απευθύνεται στο κανόνα των περιπτώσεων συνεπώς πρέπει να δουν μετά από συνεννόηση με τον πνευματικό τους τι είδους "πάθος" πρέπει να περιορίσουν καθώς ...η νηστεία στο Χριστιανισμό έχει αντίθετη από τη παθογόνο λειτουργία . Είναι δηλαδή "παθοκτόνος" κατά τους πατέρες (Μ.Βασίλειο κτλ)
Μήπως θα έπρεπε και αυτοί σε κάποια φάση της ζωής τους να κόψουν π.χ τα χόρτα και να τρώνε κρέας?