Ημερομηνία : 20 Φεβ 2020, 11:29


Πρόσφατα Θέματα

Tελευταία άρθρα του blog


Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 17 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οι Χριστιανοί ως τέκνα του Αβρααμ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2012, 17:23 
Φιλουμενάτος
Φιλουμενάτος
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 22 Νοέμ 2009, 21:16
Δημοσ.: 1282
Thanks:
Thanked:
time στο post
Κλασική ατάκα αρχαιολάτρων:
"Εγώ ως Ελλην είμαι απόγονος του Δευκαλιώνα και οχι τέκνο του Αβραάμ,που λένε οι Εβραιοχριστιανοί"

Για να δούμε όμως τι εννοεί ο Χριστιανισμός όταν αναφέρεται στους Χριστιανούς ως τέκνα του Αβραάμ ή όταν αναφέρεται στους κόλπους του Αβραάμ.

Ξεκινώ με την διδασκαλία του Π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ

Παράθεση:
Ο Χριστιανικός λαός είναι ο κατά πνεύμα Ισ­ραήλ. Όποιος χριστιανός μιμείται την πίστη του Α­βραάμ, αυτός είναι παιδί του Αβραάμ. Και όχι οι Ε­βραίοι, οι οποίοι απεδοκίμασαν τον Μεσσία, στον οποίον ο Αβραάμ πίστευσε και τον προσδοκούσε.


π. Γεώργιος Μεταλληνός - Χριστιανισμὸς καὶ Παλαιὰ Διαθήκη(απόσπασμα)

Παράθεση:
Ὁ διάκονος Στέφανος, μάλιστα, εἶναι καταπέλτης στὴν ἀπολογία του πρὸ τοῦ ἑβραϊκοῦ Συνεδρίου (Πράξ. 7, 51 ε.) «Σκληροτράχηλοι καὶ ἀπερίτμητοι ταῖς καρδίαις καὶ τοῖς ὠσίν, ὑμεῖς ἀεὶ τῷ πνεύματι τῷ ἁγίῳ ἀντιπίπτετε, ὡς οἱ πατέρες ὑμῶν καὶ ὑμεῖς. Τίνα τῶν προφητῶν οὐκ ἐδίωξαν οἱ πατέρες ὑμῶν». Ὁ λόγος αὐτὸς εἶναι ἐκπληκτικός. Ὁ Στέφανος διακρίνει τοὺς προφῆτες ἀπὸ τοὺς (Ἑβραίους ἐπίσης) φονευτές τους! Οἱ μὲν Προφῆτες εἶναι οἱ ἐν Χριστῷ προπάτορες ἡμῶν τῶν Χριστιανῶν (πνευματικοὶ δηλαδὴ - καὶ ὄχι φυλετικοὶ - πρόγονοι), οἱ δὲ φονευταὶ τῶν προφητῶν εἶναι προπάτορες (φυλετικοὶ καὶ πνευματικοί) τῶν φαρισαϊζόντων - σιωνιστῶν. Τὰ λόγια αὐτὰ τοῦ Στεφάνου εἶναι τὸ ἑρμηνευτικὸ κλειδὶ κατανοήσεως τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης.



Και κλείνω με την Καινή διαθήκη και την Προς Γαλάτας επιστολή(Κεφ.3)

καθὼς Ἀβραὰμ ἐπίστευσε τῷ Θεῷ, καὶ ἐλογίσθη αὐτῷ εἰς δικαιοσύνην. 7 Γινώσκετε ἄρα ὅτι οἱ ἐκ πίστεως, οὗτοί εἰσιν υἱοὶ Ἀβραάμ. 8 προϊδοῦσα δὲ ἡ γραφὴ ὅτι ἐκ πίστεως δικαιοῖ τὰ ἔθνη ὁ Θεὸς, προευηγγελίσατο τῷ Ἀβραὰμ ὅτι ἐνευλογηθήσονται ἐν σοὶ πάντα τὰ ἔθνη. 9 ὥστε οἱ ἐκ πίστεως εὐλογοῦνται σὺν τῷ πιστῷ Ἀβραάμ.

Μετάφραση

Ο Θεός σας εχορήγησε το Πνεύμα του δια την πίστιν σας. Οπως συνέβη και με τον Αβραάμ, ο οποίος “επίστευσεν στον Θεόν και κατελογίσθη στο ενεργητικόν του η πίστις αυτή, ώστε ο Θεός να του δώση την δικαίωσιν”. Συνεπώς γνωρίζετε, ότι τέκνα του Αβραάμ δεν είναι εκείνοι, οι οποίοι τηρούν τας διατάξστου Νομου, αλλ' όσοι έχουν δεχθή και ζουν την πίστιν στον Χριστόν. Επειδή δε η Αγία Γραφή προείδεν ότι από την πίστιν και δια μέσου της πίστεως έμελλεν ο Θεός να δικαιώση και σώση τα έθνη, προανήγγειλε την χαρμόσυνον αγγελίαν στον Αβραάμ, ότι “δια σου θα ευλογηθούν όλα τα έθνη” και όχι μόνον το ιουδαϊκόν.


Πρὸ δὲ τοῦ ἐλθεῖν τὴν πίστιν ὑπὸ νόμον ἐφρουρούμεθα συγκλεκλεισμένοι εἰς τὴν μέλλουσαν πίστιν ἀποκαλυφθῆναι. 24 ὥστε ὁ νόμος παιδαγωγὸς ἡμῶν γέγονεν εἰς Χριστόν, ἵνα ἐκ πίστεως δικαιωθῶμεν· 25 ἐλθούσης δὲ τῆς πίστεως οὐκέτι ὑπὸ παιδαγωγόν ἐσμεν. 26 πάντες γὰρ υἱοὶ Θεοῦ ἐστε διὰ τῆς πίστεως ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ· 27 ὅσοι γὰρ εἰς Χριστὸν ἐβαπτίσθητε, Χριστὸν ἐνεδύσασθε. 28 οὐκ ἔνι Ἰουδαῖος οὐδὲ Ἕλλην, οὐκ ἔνι δοῦλος οὐδὲ ἐλεύθερος, οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· πάντες γὰρ ὑμεῖς εἷς ἐστε ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ. 29 εἰ δὲ ὑμεῖς Χριστοῦ, ἄρα τοῦ Ἀβραὰμ σπέρμα ἐστὲ καὶ κατ' ἐπαγγελίαν κληρονόμοι.


Μετάφραση

Από τότε δε που ήλθεν αυτή η πίστις, που ήλθε δηλαδή ο Χριστός, ο οποίος δια της πίστεως εις αυτόν μας δίδει την δικαίωσιν, δεν είμεθα πλέον κάτω από τον παιδαγωγόν, δηλαδή κάτω από τον Νομον. Διότι όλοι είσθε υιοί του Θεού δια της πίστεως στον Ιησούν Χριστόν, επειδή όσοι έχετε βαπτισθή στο όνομα του Χριστού και ομολογείτε έτσι αυτόν Σωτήρα, εφορέσατε τον Χριστόν και ενωθήκατε με αυτόν.Δι' αυτό και εις την νέαν κατάστασιν, εις την βασιλείαν του Χριστού, δεν υπάρχουν διαφοραί εθνικότητος, τάξεως και φύλου. Δεν υπάρχει Ιουδαίος ούτε Ελλην, δεν υπάρχει δούλος ούτε ελεύθερος, δεν υπάρχει άρσεν και θύλυ, διότι όλοι σεις είσθε ένας , δια μέσου του Ιησού Χριστού. Εάν δε σεις οι εθνικοί, που επιστεύσατε, ανήκετε στον Χριστόν, άρα είσθε πνευματικοί απόγονοι του Αβραάμ και σύμφωνα με την υπόσχεσιν, που ο Θεός έδωσεν εις αυτόν, κληρονόμοι των ευλογιών.


Συμπέρασμα:
H αναφορά ως τέκνα του Αβραάμ αφορά το πνευματικό και όχι το φυλετικό επίπεδο,όσοι πιστεύουν στον Χριστό,λόγω της πίστης τους,αντιπαραβάλλονται ως τέκνα του Αβραάμ,αφού ουσιαστικά τον μιμούνται(στην πίστη).


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  

pros

 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο "ανθέλληνας" Ιωάννης ο Χρυσόστομος.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2012, 18:50 
Φιλουμενάτος
Φιλουμενάτος
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 22 Νοέμ 2009, 21:16
Δημοσ.: 1282
Thanks:
Thanked:
time στο post
Mιχάλης Καλόπουλος: Φιλοβαρβαρικός Ανθελληνισμός του Ι. Χρυσοστόμου

«Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα... Ούτος ο (πιστός) βάρβαρος, την οικουμένη ολάκερη κατέλαβε... και ενώ πάντα τα των Ελλήνων σβήνουν και αφανίζονται, τούτου (του πιστού βάρβαρου) καθ’ έκαστη λαμπρότερα γίνονται.» - Ι. Χρυσόστομος εις Ιωάννην 59.31.33

Aπάντηση:

Μα η απάτη των κειμένων του Καλόπουλου δεν σταματά εκεί. Και αυτό γίνεται αμέσως κατανοητό μέσα από ΟΛΟΚΛΗΡΟ το κείμενο του Ιωάννη του Χρυσοστόμου (PG 59, 31B, Ομιλία Β΄ εις τον Ευαγγελιστή Ιωάννη):

«Ενώ αυτός ο αγράμματος, ο απλοϊκός, από τη Βησθαϊδά, ο υιός του Ζεβεδαίου, έστω κι αν μύριες φορές ειρωνεύονται οι Έλληνες για την ευτέλεια των τίτλων του, θα το πω με πολύ πιο μεγάλη παρρησία, όσο κι αν ΤΟ έθνος -από το οποίο κατάγεται ο Ιωάννης- τους φαίνεται ότι είναι βάρβαρο («όσω γαρ ΤΟ εθνος αυτοίς βάρβαρον φαίνηται») και ότι απέχει από την ελληνική παιδεία, τόσο πιο σαφή θα αποδειχθούν τα δικά μας. Διότι, όταν ο βάρβαρος και αμαθής λέγει τέτοια πράγματα τα οποία κανείς από τους ανθρώπους της γης δεν κατανόησε ποτέ, και όχι μόνο λέγει αλλά και πείθει, αυτό αν συνέβαινε θα ήταν μεγάλο θαύμα. (....) Αυτός λοιπόν ο βάρβαρος (=Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης), με την συγγραφή του Ευαγγελίου («τη μεν του Ευαγγελίου συγγραφή») κυρίευσε ολόκληρη την οικουμένη. (....) Και τα μεν έργα των Ελλήνων όλα έσβησαν και εξαφανίστηκαν, ενώ τα δικά του γίνονται κάθε μέρα περισσότερο περιφανή. Διότι, αφ’ ότου εμφανίστηκαν αυτός και οι υπόλοιποι αλιείς, από τότε οι διδασκαλίες του Πυθαγόρα και του Πλάτωνα έχουν σιγήσει, ενώ προηγουμένως νομιζόταν ότι επικρατούν.»

Ο Καλόπουλος και οι αμαθείς μαθητές του και υποστηρικτές του, χασάπηδες των κειμένων και της παιδείας «ξεχνούν», επίτηδες και αδίσταχτα φυσικά, να μεταφράσουν το άρθρο «το» μπροστά από το «έθνος», αλλά το μεταφράζουν ως «ένα έθνος». Όμως ο Χρυσόστομος αναφέρεται στο έθνος του Ιωάννη, το εβραϊκό, γι’ αυτό δεν γράφει «όσο γαρ ΕΝ έθνος αυτοίς βάρβαρον φαίνεται», αλλά «όσο γαρ ΤΟ έθνος αυτοίς βάρβαρον φαίνεται».


http://www.apologitis.com/gr/ancient/ka ... res_xr.htm

[video]http://www.youtube.com/watch?v=WI8jFu8YITA[/video]


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο "ανθέλληνας" Ιωάννης ο Χρυσόστομος.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Δεκ 2012, 19:07 
Φιλουμενάτος
Φιλουμενάτος
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 22 Νοέμ 2009, 21:16
Δημοσ.: 1282
Thanks:
Thanked:
time στο post
O Ιωάννης ο Χρυσόστομος εναντίον των ελληνικών ονομάτων


To κείμενο κατηγορίας κατά του Ιωάννου του Χρυσοστόμου:
«Κανείς δεν πρέπει στα παιδιά του, των (Ελλήνων) προγονών να καλεί τα ονόματα, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προπάππου, αλλά αυτά των δικαίων, (της Παλαιάς Διαθήκης).» - Ι. Χρυσόστομος, Περί Κενοδοξίας και πώς δει τους Γονείς Ανατρέφειν τα Τέκνα (690) 641.65


Για να δούμε τι λέει όντως ό άγιος:

«Μηδείς τοίνυν εἰς τὰ τῶν προγόνων σπευδέτω καλεῖν ὀνόματα τᾶ παιδία, τοῦ πατρὸς καὶ τῆς μητρὸς καὶ τοῦ πάππου καὶ τοῦ ἐπιπάπου, ἀλλὰ εἰς τὰ τῶν δικαίων, τῶν μαρτύρων, τῶν ἐπισκόπων, τῶν ἀποστόλων… ὁ μὲν Πέτρος καλείσθω, ὁ δὲ Ιωάννης, ὁ δὲ ἑτέραν τινὰ προσηγορίαν ἑνὸς τῶν ἁγίων. Καὶ μή μοι τὰ ἔθνη τὰ Ἑλληνικά» (Πηγή: περιοδικό Ιχώρ, τεύχος 28, άρθρο «Το οδοιπορικό της αθλιότητας», Μάριος Δημόπουλος, σελ 66).

Μετάφραση:
«Κανένας, λοιπόν, ἄς μή σπεύδει νά δώσει στά παιδιά τά ὀνόματα τῶν προγόνων, τοῦ πατέρα δηλαδή, τῆς μητέρας, τοῦ πάππου καί τοῦ προπάππου, ἀλλά νά δίνονται τά ὀνόματα τῶν δικαίων, τῶν μαρτύρων, τῶν ἐπισκόπων, τῶν ἀποστόλων» (ΕΠΕ 30,667).

Με λίγα λόγια,τελειώνει την πρόταση αυθαίρετα στο δικαίων και βάζει μέσα σε παρένθεση οχι τυχαία (της Παλαιάς Διαθήκης) και πάλι αυθαίρετα,αποκρύπτωντας την συνέχεια,δηλαδη,των μαρτύρων,των επισκόπων,των αποστόλων,που πολλών τα ονόματα είναι ελληνικά και δη αρχαιοελληνικά.


Απο Απολογητή:
Παράθεση:
Οι δίκαιοι δεν είναι οι άνθρωποι της Π.Δ. όπως για ακόμη μια φορά με αποκρύψεις και εξαπατήσεις υποστηρίζει ο Καλόπουλος αλλά οι μάρτυρες, οι απόστολοι και οι επίσκοποι. Τώρα ας μας εξηγήσει ο Καλόπουλος, εφόσον είπε πως ο Άγιος Χρυσόστομος είναι ανθέλληνας, τι γίνεται στην περίπτωση που πρώην ειδωλολάτρης με ελληνικό όνομα γίνει μάρτυρας. Δεν έχουμε εισαγωγή ελληνικού ονόματος σε εκείνα των χριστιανικών «δικαίων» ναι ή όχι; Απόδειξη ο Άγιος Δημήτριος της Θεσσαλονίκης. Αυτό αρκεί περί των ονομάτων. Αλλά ας προστεθεί και τούτο. Εδώ επειδή και πάλι βλέποντας τον Άγιο να ομιλεί περί «τὰ ἔθνη τὰ Ἑλληνικά» κατανοούμε ότι δεν εννοεί τους Έλληνες κατά το έθνος, διότι δεν γίνεται ένα έθνος να είναι πολλά αλλά έθνη, μα για εκείνα τα ειδωλολατρικά. Αν δέχεται ο Καλόπουλος πως οι Έλληνες είναι ειδωλολάτρες τότε να μην λέει πως ο Άγιος Χρυσόστομος είναι υβριστής όταν ονομάζει τους Έλληνες ειδωλολάτρες, παρά να θεωρήσει τον εαυτό του υβριστή, αν πάλι δεν το δέχεται να μην θεωρεί στο συγκεκριμένο χωρίο πως ο Άγιος τα βάζει με τους Έλληνες (εφόσον δεν είναι ειδωλολάτρες). Αυτός είπε αυτός διαλέγει. Αν έχει σοφία ας καταλάβει.


Τελευταία επεξεργασία απο grecko την 25 Δεκ 2012, 19:42, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο "ανθέλληνας" Ιωάννης ο Χρυσόστομος.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Δεκ 2012, 19:41 
Φιλουμενάτος
Φιλουμενάτος
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 22 Νοέμ 2009, 21:16
Δημοσ.: 1282
Thanks:
Thanked:
time στο post
Ο Χρυσόστομος Επιστράτευσε Μισθοφόρους για την Συστηματική Κατεδάφιση των Ελληνικών Μεγαλουργημάτων


Κατηγορούν οτι :

«Ο δε μέγας Ιωάννης (ο Χρυσόστομος) ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού (φανατισμένους καλόγερους) συνέλεξε, με βασιλικούς δε νόμους αυτούς οπλίσας, κατά των ειδωλικών (ελληνικών) έπεμψε τεμενών, τα δε χρήματα για τους κατεδαφιστές και τους βοηθούς, δεν έλαβε απ’ τα βασιλικά ταμεία, αλλά από πλούσιες γυναίκες που φιλοτίμως να παρέχουν κατέπειθε, ώστε με την λαμπρή τους πίστη να κερδίσουν την ευλογία. Έτσι με τον τρόπο αυτόν τους υπολειπόμενους Σηκούς (ελληνικούς ναούς) με τούτον τον τρόπον εκ βάθρων ανέσπασεν.» - Θεοδώρητου, Εκκλησιαστική Ιστορία (Τομ. 5ος σελίδες 328 - 330)

Aς δούμε τι όντως λέει το κείμενο(Mπορείτε να το βρείτε εδω http://khazarzar.skeptik.net/pgm/PG_Mig ... astica.pdf ,σελ118):


Μαθὼν δὲ τὴν Φοινίκην ἔτι
περὶ τὰς τῶν δαιμόνων τελετὰς 330 μεμηνέναι, ἀσκητὰς μὲν ζήλῳ θείῳ
πυρπολουμένους συνέλεξε, νόμοις δὲ αὐτοὺς ὁπλίσας βασιλικοῖς κατὰ τῶν
εἰδωλικῶν ἐξέπεμψε τεμενῶν. τὰ δὲ τοῖς καταλύουσι τεχνίταις καὶ τοῖς τούτων
ὑπουργοῖς χορη γούμενα χρήματα οὐκ ἐκ ταμιείων βασιλικῶν λαμβάνων ἀνήλισκεν,
ἀλλὰ τὰς πλούτῳ κομώσας καὶ πίστει λαμπρυνομένας γυναῖκας φιλο τίμως ταῦτα
παρέχειν ἀνέπειθε, τὴν ἐκ τῆς χορηγίας φυομένην εὐ λογίαν ἐπιδεικνύς. τοὺς μὲν
οὖν ὑπολειφθέντας τῶν δαιμόνων σηκοὺς τοῦτον τὸν τρόπον ἐκ βάθρων ἀνέσπασεν.



Συμπεράσματα:

α)Μιλάει για την Φοινίκη,τοποθεσία την οποία αποκρύπτει το κατηγορητικό κείμενο.
β)Μιλάει για δαιμόνων τελετές και δαιμόνων σήκους,που πάλι αποκρύπτει το κατηγορητικό κείμενο.
γ)Δεν αναφέρεται πουθενα σε ελληνικά τέμενη ή ελληνικούς ναούς που πάλι αυθαίρετα βάζουν σε παρένθεση,πόσον μάλλον σε ελληνικά μεγαλουργήματα.
δ)Δεν γνωρίζουμε τι θρησκείας ήταν τα τεμένη,συμπεραίνουμε όμως εκ της τοποθεσίας ότι άνηκαν στην Φοινικική θρησκεία και ενδέχεται να υπήρχαν και αρχαιοελληνικά ιερά.Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι,ώστε να κατηγορούμε τον άγιο για ανθελληνικό μένος και ως καταστροφέα των ελληνικών μεγαλουργημάτων.


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο "ανθέλληνας" Ιωάννης ο Χρυσόστομος.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Ιαν 2013, 20:57 
Φιλουμενάτος
Φιλουμενάτος
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 22 Νοέμ 2009, 21:16
Δημοσ.: 1282
Thanks:
Thanked:
time στο post
Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος βρίζει τους Έλληνες


Για να δούμε τι λένε εναντίον του Αγίου Ιωάννου :

Ιωάννης Χρυσόστομος, Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως
«Αν στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις θα δεις, τέφρα και σκόνη και υγιές ουδέν, αλλά τάφος ανεωγμένος ο λάρυγξ αυτών, (των Ελλήνων φιλοσόφων!) τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίες και ιχώρ, (έμπυο!) και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν σκωλήκων... Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, από των φιλοσόφων λαβόντες... Ημείς δε ου παραιτούμεθα της κατ’ αυτών μάχης.» - Ι. Χρυσόστομος (344-407 μ.Χ.), εις Άγιον Ιωάννην τον Ευαγγελιστήν, Ομιλία ξς΄ 59.369.12 - 370.11

To κείμενο θα το βρείτε εδω
σελ.278
Πρόκειται περι της ομιλίας Ξ' και οχι Ξς' και αναφέρεται στην ανάσταση του Λαζάρου,όπου αναλύει το Κατ'Ιωάννην Ευαγγέλιον.Και αναλύοντας αναφέρεται σε όσους διαστρεβλώνουν το νόημα της ανάστασης και σε όσους δεν δέχονται την ανάσταση και προτρέπει τους Χριστιανούς να μην δίνουν σημασία, γιατί αυτά δεν είναι αποστολικά διδάγματα.
Μάλιστα αναφέρεται συγκεκριμένα στον Μαρκιώνα και Ουαλεντίνο.

Για να δούμε ποιοι ήταν αυτοί :

Ο Μαρκίωνας ήταν ένας γνωστικός συγγραφέας του β' αιώνος. Η θεολογία του διέφερε όμως σε πολλά σημεία από αυτή των γνωστικών. Παραδεχόταν δύο θεούς, τον αγαθό και τον κακό. Απέρριπτε την Παλαιά Διαθήκη και πολλά βιβλία της Καινής.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE% ... F%89%CE%BD

Και για τον Ουαλεντίνο:
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CE% ... E%BF%CF%82

Σας παραθέτω αυτουσίως το κείμενο χωρίς παραλείψεις.

Παράθεση:
Φθείρουσι γὰρ, φησὶν, ἤθη χρηστὰ ὁμιλίαι κακαί. Οὐκ ἔστι
ταῦτα ἀποστόλων διδάγματα· Μαρκίων ἐστὶ καὶ Οὐαλεντῖνος ὁ ταῦτα καινοτομήσας.
Φεύγωμεν τοίνυν, ἀγαπητοί. Οὐδὲν γὰρ ὄφελος βίου καθαροῦ, δογμάτων
διεφθαρμένων· ὥσπερ οὖν οὐδὲ τοὐναντίον, δογμάτων ὑγιῶν, ἐὰν βίος ᾗ
διεφθαρμένος.Ταῦτα Ἕλληνες ἔτεκον, ταῦτα ἐκεῖνοι ηὔξησαν, ἀπὸ τῶν ἔξωθεν
φιλοσόφων λαβόντες, καὶ τὴν ὕλην ἀγέννητον λέγοντες, καὶ πολλὰ τοιαῦτα. Ὥσπερ
οὖν εἶπαν, ὅτι οὐκ ἂν εἴη δημιουργὸς, μὴ ὑποκειμένης ὕλης ἀγεννήτου· οὕτω καὶ
τὴν ἀνάστασιν ἠθέτησαν. Ἀλλὰ μὴ προσέχωμεν, εἰδότες Θεοῦ δύναμιν παναρκῆ· μὴ
προσέχωμεν. Ὑμῖν λέγω ταῦτα. Ἡμεῖς γὰρ τὴν πρὸς αὐτοὺς οὐ παραιτησόμεθα
μάχην. Ἀλλ' ὁ ἄοπλος καὶ γυμνὸς, κἂν εἰς ἀσθενεῖς ἐμπέσῃ, κἂν ἰσχυρότερος ᾖ,
ῥᾳδίως ἁλώσεται. Εἰ μὲν γὰρ Γραφαῖς προσείχετε, καὶ καθ' ἑκάστην ἑαυτοὺς ἠκονᾶτε
τὴν ἡμέραν, οὐκ ἂν παρῄνεσα τὴν πρὸς ἐκείνους φεύγειν μάχην, ἀλλὰ καὶ
συμπλέκεσθαι συνεβούλευσα ἄν. Καὶ γὰρ ἰσχυρὰ ἡ ἀλήθεια. Ἐπειδὴ δὲ χρῆσθαι
αὐταῖς οὐκ ἴστε, δέδοικα τὴν συμπλοκὴν, μὴ λαβόντες ὑμᾶς ἀόπλους καταβάλωσιν.
Οὐδὲν γὰρ, οὐδὲν ἀσθενέστερον ἐκείνων τῶν τῆς τοῦ Πνεύματος βοηθείας
ἠρημωμένων. Εἰ δὲ τῇ ἔξωθεν κέχρηνται σοφίᾳ, θαυμάζειν οὐ χρὴ, ἀλλὰ καταγελᾷν,
ὅτι τοῖς μωροῖς κέχρηνται διδασκάλοις. Οὔτε γὰρ περὶ Θεοῦ, οὔτε περὶ κτίσεώς τι
ὑγιὲς εὑρεῖν 59.370 ἠδυνήθησαν ἐκεῖνοι· ἀλλ' ἅπερ ἡ παρ' ἡμῖν χήρα ἐπίσταται,
ταῦτα Πυθαγόρας οὐδέπω ᾔδει· ἀλλ' ἔλεγον ὅτι θάμνος ἐστὶ καὶ ἰχθὺς, καὶ κύων
γίνεται ἡ ψυχή. (σ.σ. μιλάει για την μετεμψύχωση) Τούτοις οὖν, εἰπέ μοι, προσέχειν δεῖ; καὶ πῶς ἂν ἔχοι λόγον;
Μεγάλοι εἰσὶν ἐν τῇ κώμῃ ἐκεῖνοι, καλοὺς βοστρύχους τρέφουσι, καὶ τρίβωνας
ἀναβέβληνται· μέχρι τούτων αὐτοῖς ἡ φιλοσοφία. Ἂν δὲ τὰ ἔνδοθεν ἴδῃς, τέφρα καὶ
κόνις, καὶ ὑγιὲς οὐδὲν, ἀλλὰ Τάφος ἀνεῳγμένος ὁ λάρυγξ αὐτῶν, πάντα ἀκαθαρσίας
ἔχων γέμοντα καὶ ἰχῶρος, καὶ τὰ δόγματα πάντα σκωλήκων. Ὁ γοῦν πρῶτος αὐτῶν
τὸ ὕδωρ ἔφησεν εἶναι θεὸν, καὶ ὁ μετ' ἐκεῖνον τὸ πῦρ, ἄλλος τὸν ἀέρα, καὶ πάντες εἰς
τὰ σώματα κατηνέχθησαν. Τούτους οὖν, εἰπέ μοι, θαυμάζειν χρὴ, τοὺς οὐδὲ ἔννοιαν
ἀσωμάτου λαβόντας Θεοῦ, εἰ δήποτε καὶ ὕστερον ἔλαβον, μετὰ τὸ συγγενέσθαι ἐν
Αἰγύπτῳ τοῖς ἡμετέροις; Ἀλλ' ἵνα μὴ πολὺν ὑμῖν ἐπάγωμεν θόρυβον, ἐνταῦθα τὸν
λόγον καταλύσωμεν. Ἂν γὰρ ἀρξώμεθα τὰ ἐκείνων προτιθέναι δόγματα, καὶ τί μὲν
περὶ Θεοῦ, τί δὲ περὶ ὕλης, τί δὲ περὶ ψυχῆς, τί δὲ περὶ σωμάτων εἶπον, πολὺς ἕψεται
γέλως. Καὶ οὐδὲ τῆς παρ' ἡμῶν κατηγορίας δεήσονται· αὐτοὶ γὰρ ἀλλήλους ἔβαλον.
Ὁ γοῦν καθ' ἡμῶν γράψας τὸν περὶ τῆς ὕλης λόγον, ἑαυτὸν ἀνεῖλε. ∆ιόπερ ἵνα μὴ
ματαίως ὑμᾶς ἀποσχολήσωμεν, καὶ λαβύρινθον λόγων ἀνελίσσωμεν, ταῦτα
ἀφέντες, ἐκεῖνο ἐροῦμεν, τῆς ἀκροάσεως τῶν θείων ἔχεσθαι Γραφῶν, καὶ μὴ
λογομαχεῖν εἰς οὐδὲν δέον·


Μια παρατήρηση:Λέει στο κειμενο:
Παράθεση:
Ταῦτα Ἕλληνες ἔτεκον, ταῦτα ἐκεῖνοι ηὔξησαν, ἀπὸ τῶν ἔξωθεν
φιλοσόφων λαβόντες, καὶ τὴν ὕλην ἀγέννητον λέγοντες, καὶ πολλὰ τοιαῦτα.

Ταύτα Ελληνες έτεκον...απο των έξωθεν φιλοσόφων λαβόντες,λαβόντες ποιοι;
Οι Ελληνες ή ο Μαρκίων και Ουαλεντίνος;
Μετά πάλι λέει:
Παράθεση:
Ὥσπερ
οὖν εἶπαν, ὅτι οὐκ ἂν εἴη δημιουργὸς, μὴ ὑποκειμένης ὕλης ἀγεννήτου· οὕτω καὶ
τὴν ἀνάστασιν ἠθέτησαν.

Ποιοι ηθέτησαν την ανάστασιν οι Έλληνες φιλόσοφοι που δεν ήταν Χριστιανοί,άρα εξυπακούεται οτι δεν δέχοταν την ανάστασιν ή ο Μαρκίων και Ουαλεντίνος που ήταν γνωστικοί Χριστιανοί και αλλοίωναν τον Χριστιανισμό,άρα αρνούνταν την ανάστασιν;
Μετά συνεχίζει:
Παράθεση:
Εἰ δὲ τῇ ἔξωθεν κέχρηνται σοφίᾳ, θαυμάζειν οὐ χρὴ, ἀλλὰ καταγελᾷν,
ὅτι τοῖς μωροῖς κέχρηνται διδασκάλοις.

Λέει αν μεταχειρίζονται την έξωθεν σοφία ,δεν πρέπει να τους θαυμάζουμε,αλλά να γελάμε γιατί τους μωρούς μεταχειρίζονται διδασκάλους.

Ποιοι μεταχειρίζονται την εξωθεν σοφία και τους διδασκάλους;Οι Έλληνες φιλόσοφοι ή ο Μαρκίων και Ουαλεντίνος;
Και ποια είναι αυτή η έξωθεν σοφία και έξωθεν φιλόσοφοι;

Παραθέτω απόσπασμα απο κείμενο για τον Μ.Βασίλειο :

Παράθεση:
Γενικά, πρέπει να παρατηρήσουμε ότι ο Μ. Βασίλειος ερμηνεύει την δημιουργία του κόσμου κυρίως βάσει της αποκαλυπτικής διδασκαλίας του Μωϋσέως, βάσει της δικής του ερμηνευτικής παραδόσεως, που είναι καρπός της προσωπικής του εμπειρίας, χρησιμοποιώντας όμως και παραδείγματα από τους έξωθεν φιλοσόφους, και μάλιστα τα παραδείγματα αυτά, άλλοτε τα δέχεται, όπως ακριβώς διατυπώθηκαν από εκείνους, άλλοτε δίνει σε αυτά μια διαφορετική πληρέστερη ερμηνεία, άλλοτε τα απορρίπτει. Και όλα αυτά δεν γίνονται αυθαίρετα, αλλά βάσει θεολογικών αρχών, τις οποίες αναφέραμε προηγουμένως, οι οποίες αναφέρονται στην οντολογία της κτίσεως, ποιός είναι ο δημιουργός της, πώς δημιούργησε και πώς συντηρεί ο Θεός τον κόσμο. Χρησιμοποιεί οπωσδήποτε τις βασικές θεολογικές αρχές πάνω στα θέματα αυτά, καθώς επίσης και όσα αναφέρονται σε θέματα επιστημονικά, τα οποία δεν κλονίζουν αυτές τις αρχές, γίνονται αποδεκτά.


Συμπέρασμα:O M.Bασίλειος δεν ήταν εναντίον της έξωθεν φιλοσοφίας(θα δούμε παρακάτω τι είναι),αλλά χρησιμοποιούσε τα επιστημονικά δεδομένα ,όπου δεν αντιπαρέρχονταν με τις χριστιανικές αρχές.

Eπίσης :

Παράθεση:
«Μέγας ούτος, τη έξω φιλοσοφία δι’ επιμελείας καθ’ ομιλήσας, δι' ων ο Ελληνισμός τοις πολλοίς βεβαιούται, δια τούτων ωδηγήθη προς την του Χριστιανισμού κατανόησιν, και καταλιπών την πεπλανημένην των πατέρων θρησκείαν, εζήτει τη των όντων αλήθειαν, εξ αυτών των πεπονημένων τοις έξωθεν διδαχθείς το των Ελληνικών δογμάτων ασύστατον. Επειδή γαρ είδε προς διαφόρους υπολήψεις εν ταις περί του Θείου» Εις τον βίον Γρηγορίου του Θαυματουργού 46,901.11-17.


Και απο το Χρονικό του Γεωργίου Μοναχού:

Παράθεση:
Ὅστις Ὠριγένης εἰς Ἀλεξάνδρειαν ἀκμάζων μεγίστην εἰςτὸν θεῖον λόγον σπουδὴν καταβαλλόμενος οὐ μόνον τοῖς πιστοῖς πρόξενος ὠφελείας ἐγένετο μεγάλης, ἀλλά γε καὶ τῶν αἱρετικῶν οὐκ ὀλίγοις. ὑπ' αὐτοῦ γὰρ τὰ ὑγιῆ τῆς πίστεως παραλαμβάνοντες δόγματα ζηλωταὶ τῆς ἀληθείας ἐγίνοντο. ἐξ ὧν ὑπῆρχε διαφερόντως Ἀμβρόσιος ἀνὴρ ἐπί σημος καὶ φιλόλογος, ὃς εἰς γνῶσιν τοῦ ἀνδρὸς ἀφικέσθαι σπουδάσας ἀπέστη τῆς Οὐαλεντίνου καὶ Μαρκίωνος αἱρέσεως πεῖραν τῆς ἐνθέου παιδείας αὐτοῦ ἀρκοῦσαν κτησάμενος. πλεῖστοι δὲ καὶ τῶν ἔξωθεν φιλοσόφων πρὸς αὐτὸν φοιτῶν τες μεγίστην καὶ αὐτοὶ πρὸς τὰ οἰκεῖα μαθήματα τὴν ὠφέ λειαν ἐκαρποῦντο. μέγας γὰρ καὶ παρ' αὐτοῖς ἐνομίζετο παραδιδοὺς γεωμετρίαν καὶ ἀριθμητικὴν καὶ τἄλλα προπαι δεύματα. διόπερ οὐκ ὀλίγοι τῶν παρ' Ἕλλησι φιλοσόφων μαρτυροῦσιν αὐτῷ μνήμην ἐν τοῖς ἰδίοις ποιούμενοι συγ γράμμασιν ὡς διδασκάλου. καὶ γὰρ εὐφυὴς παιδόθεν ὑπῆρχε σφόδρα καὶ ζητητικὸς ἄγαν, ᾧ ἐν τῇ παιδικῇ ἡλικίᾳ τὸ τῆς θείας γραφῆς βούλημα πυνθανομένῳ ὡς βαθύτερον ἢ δια νοούμενον ἐπέπληττεν ὁ πατὴρ μηδὲν ὑπὲρ ἡλικίαν περαι τέρω ζητεῖν.

(Σημείωση:O Ωριγένης στην συνέχεια αναθεματίστηκε για τις αιρετικές διδασκαλίες του σχετικά με τον Χριστιανισμό στην Β'Οικουμενική Σύνοδο)

Για να δούμε και τι είναι αυτή η έξωθεν σοφία:

Παράθεση:
«Πολλοί την έξω παίδευσιν τη του Θεού Εκκλησία καθάπερ τι δώρον προσάγουσιν, οίος ην ο μέγας Βασίλειος, ο καλώς τον Αιγύπτιον πλούτον εμπορευσάμενος κατά τον της νεότητος χρόνον και αναθείς τω Θεώ και τω τοιούτω πλούτω την αληθινήν κατακοσμήσας της Εκκλησίας σκηνήν». Θεωρία εις τον του Μωσέως βίον. PG 44, 359CD.



Και επανέρχομαι στον Χρυσόστομο.Αναφέρεται ύστερα στην έξωθεν σοφία,οτι δεν βρήκαν κάτι σωστό,σχετικά με τον Θεό ή την κτίση και αναφέρεται στον Πυθαγόρα ,που πίστευε στην μετεμψύχωση.Και αναρωτιέται,πρέπει σε αυτά να δίνουμε σημασία;
Και ερχόμαστε στο σημείο που γίνεται όλος ο θόρυβος.

Παράθεση:
Ἂν δὲ τὰ ἔνδοθεν ἴδῃς, τέφρα καὶ
κόνις, καὶ ὑγιὲς οὐδὲν, ἀλλὰ Τάφος ἀνεῳγμένος ὁ λάρυγξ αὐτῶν, πάντα ἀκαθαρσίας
ἔχων γέμοντα καὶ ἰχῶρος, καὶ τὰ δόγματα πάντα σκωλήκων. Ὁ γοῦν πρῶτος αὐτῶν
τὸ ὕδωρ ἔφησεν εἶναι θεὸν, καὶ ὁ μετ' ἐκεῖνον τὸ πῦρ, ἄλλος τὸν ἀέρα, καὶ πάντες εἰς
τὰ σώματα κατηνέχθησαν. Τούτους οὖν, εἰπέ μοι, θαυμάζειν χρὴ, τοὺς οὐδὲ ἔννοιαν
ἀσωμάτου λαβόντας Θεοῦ, εἰ δήποτε καὶ ὕστερον ἔλαβον, μετὰ τὸ συγγενέσθαι ἐν
Αἰγύπτῳ τοῖς ἡμετέροις;


όπου περιγράφει οτι εσωτερικά,προφανώς εννοεί τις απόψεις τους,δεν υπάρχει κάτι υγιές και είναι γεμάτα ακαθαρσίες και δηλητήριο και επεξηγεί γιατί αναφέρεται με τέτοιες λέξεις,ο πρώτος λέει το ύδωρ θεόν,ο άλλος το πυρ και ούτω καθεξής και οτι ο ένας αναιρούσε τον άλλον.

Επομένως δεν αναφέρεται στους Ελληνες ως έθνος ,αλλά στα δόγματα των φιλοσόφων,οχι μονο των Ελλήνων φιλοσόφων, που ήταν αντίθετα στις χριστιανικές αρχές και δόγματα.
Δεν υπάρχει κανένας ανθελληνισμός,όυτε μίσος εναντίον των Ελλήνων,εκτός αν κάποιους τους συμφέρει να βλέπουνε.


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα ψέματα των παγανιστών-δωδεκαθειστών κατά της Ορθοδοξίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2014, 18:32 
Συντονιστής
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 29 Ιαν 2013, 01:51
Δημοσ.: 3589
Thanks:
Thanked:
time στο post
Παράθεση:
καλλιεργώντας μίσος και έχθρα εναντίον του Χριστιανισμού και εναντίον των Ελλήνων Χριστιανών,προβάλλωντας ιδέες τύπου,δεν δύνασαι να είσαι Χριστιανός και Έλλην!


Ο μεγαλύτερος στόχος τους είναι η διάσπαση Ελληνισμού και Χριστιανισμού. Κάνουν τα πάντα για να περάσουν την ιδέα ότι είναι αδύνατον να είσαι Χριστιανός και Έλληνας ταυτόχρονα. Υποκινούνται συναδελφικά από Εβραιολάτρεις οι οποίοι θέλουν να μην υπάρχει καθόλου το Ελληνικό στοιχείο μέσα στην Χριστιανική Εκκλησία. Αυτό και μόνο δείχνει πόσο φοβούνται το πάντρεμα Ελληνικής Παιδείας και Φιλοσοφίας και Χριστού. Δεν πρέπει να τους ακούτε , χρησιμοποιήστε όλα τα επιχειρήματα όσα μας παρουσιάζει ο grecko +1 εδώ για να προστατευτείτε από τις πλάνες και τα ψευδολογήματα τους.

_________________
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα ψέματα των παγανιστών-δωδεκαθειστών κατά της Ορθοδοξίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2014, 19:15 
Αντινεοταξίτης
Αντινεοταξίτης
Κατάσταση:
Εγγραφη: 11 Φεβ 2011, 18:59
Δημοσ.: 674
Thanks:
Thanked:
time στο post
Ειναι γελοια τα επιχειρηματα τους,αλλα ελλειψει αγωνιστικης-αποστολικης διαθεσεις των περισσοτερων Χριστιανων, χορευουν.


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα ψέματα των παγανιστών-δωδεκαθειστών κατά της Ορθοδοξίας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Νοέμ 2014, 20:38 
Φιλουμενάτος
Φιλουμενάτος
Άβαταρ μέλους
Κατάσταση:
Εγγραφη: 19 Ιαν 2014, 18:58
Δημοσ.: 3499
Thanks:
Thanked:
time στο post
αιτωλος έγραψε:
Ειναι γελοια τα επιχειρηματα τους,αλλα ελλειψει αγωνιστικης-αποστολικης διαθεσεις των περισσοτερων Χριστιανων, χορευουν.

Όχι, στο σχέδιο του Αντιχρίστου έχουν και αυτοί μια θέση και χορεύοντας θα πεταχτούν και αυτοί στη λίμνη του πυρός όπως και οι αναλαμπιστές!


Κορυφή
 Προφίλ  
Thanks          Απάντηση με παράθεση  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 17 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2

Παραπλήσια θέματα
"Η πιο ''χρήσιμη'' γιαγιά...."
Δ. Συζήτηση: H δική μας γωνιά!(μόνο ενεργά μέλη)
Συγγραφέας: emman
Απαντησεις: 0
Ο Κουβέλης λέει ναι στο "Βόρεια Μακεδονία"
Δ. Συζήτηση: Ο εντός των πυλών ανθελληνισμός
Συγγραφέας: emman
Απαντησεις: 0
Nigel Farage: "Οι χειρισμοί της ΕΕ θα οδηγήσουν σε εξεγέρσεις σε Ελλάδα, Πορτογαλία"
Δ. Συζήτηση: Παγκοσμιοποίηση και γεωπολιτική
Συγγραφέας: KostasL
Απαντησεις: 12
ΑΙΓΥΠΤΟΣ: "ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΑΣ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ" (ΦΩΤΟ)
Δ. Συζήτηση: O Aντιχριστιανισμός σε όλο του το μεγαλείο
Συγγραφέας: Φιλούμενος
Απαντησεις: 0
"Ζήτω το ΔΝΤ". Είναι θλιβερή η εικόνα των περισσότερων σκεπτόμενων ανθρώπων της χώρας που σιωπούν.
Δ. Συζήτηση: Το παρακράτος και η διαβρωμένη πολιτική
Συγγραφέας: KostasL
Απαντησεις: 0


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © 2010-2011 phpBB Group.
Violaceous by: Matt
Ευχαριστούμε την ομάδα του phpbbgr.com
All rights reserved. Copyright © 2009-2017 filoumenos.com.

Μετάφραση Jorfan και phpBB2.gr