Mια απαραίτητη επισήμανση,αυτοί που αναφέρουν την τρίτη θεωρία δεν δέχονται το αίτιο χωρίς αρχή και τέλος…
Τη σωστή απάντηση την έχεις δώσει αγαπητέ Φιλουμενάτε:
Οπότε συμφωνώ μαζί σου στο θέμα,οτι αν έγινε μια φορά ,έστω και τυχαία,γιατί δεν ξαναγίνεται,εφόσον επετεύχθη αυτόματα;
Ας γίνει τώρα μια αναδιατύπωση:
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ:
Μας λέτε ότι ο Θεός δημιούργησε όλη τη ζωντανή ύπαρξη καθώς και τα πάντα. Και το Θεό ποιος τον δημιούργησε;
ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: Το ερώτημά σου μας υποχρεώνει να αντιμετωπίσουμε αναγκαστικά δύο λύσεις. Ώστε με αντικειμενικά κριτήρια να επιλεγεί η σωστή λύση:
1) Υπάρχει το απρόσωπο αίτιο δια του οποίου, αυτόματα δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα. Οπότε δεν ευσταθεί το ερώτημα: «Ποιος δημιούργησε το απρόσωπο αίτιο;».
2) Υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα.
Οπότε δεν ευσταθεί το ερώτημα: «Ποιος δημιούργησε το Θεό;».
Λύση λοιπόν θα δώσει η “ Εις άτοπον απαγωγή”.
Ας παρακολουθήσουμε τον επιστημονικό όρο αναλυτικά, προσαρμόζοντάς τον με την τρίτη θεωρία. Η ανάλυση γίνεται με έγχρωμα γράμματα
“Η δομή του επιχειρήματος είναι τέτοια ώστε για να αποδειχθεί πως μία πρόταση είναι αληθής (Ανάλυση: Όπως π.χ. η πρόταση της Χριστιανικής αποδοχής που εξαγγέλλει ότι βάσει των περιγραφών της Αγίας Γραφής υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα), εκκινούμε από την υπόθεση πως η αντίθετή της είναι αληθής (Ανάλυση: Δηλαδή αυτήν την πρόταση που ισχυρίζεσαι η φυσική: Υπάρχει το απρόσωπο αίτιο δια του οποίου αυτόματα δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα) (δηλαδή η αρχική πρόταση είναι ψευδής), και καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα που αποτελεί αντίφαση. (Ανάλυση: Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι η ζωή (καθώς και τα πάντα) ξεκίνησε αυτόματα δια του απρόσωπου αίτιου, επόμενο ήταν, να εμφανιζόταν και τώρα αυτόματα, χωρίς το γνωστό πολλαπλασιαστικό τρόπο. Συμβαίνει αυτό; Όχι βέβαια. = Αυτό το συμπέρασμα αποτελεί αντίφαση στην πρόταση ότι υπάρχει το απρόσωπο αίτιο δια του οποίου δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα). Τότε, εφόσον η αντίφαση προέκυψε από διαδοχή έγκυρων συλλογισμών (Ανάλυση: Όπως αυτών που αναφέρθηκαν) προς ισοδύναμες προτάσεις, η αρχική πρόταση θα πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση αληθής. (Ανάλυση: Άρα, η αρχική πρόταση = Υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα, είναι αληθής).”
Φίλε Φιλουμενάτε, και την τρίτη θεωρία, ως είναι φυσικό, οριστικά πλέον, ο επιστημονικός όρος την πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων. Και Απέδειξε, ότι ο Δημιουργός της ζωής καθώς και των πάντων, είναι ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός.
Τώρα, επειδή ο επιστημονικός όρος “Εις άτοπον απαγωγή”, όπως έχει χρησιμοποιηθεί εδώ αναλυτικά, έχει χρησιμοποιηθεί και σε άλλα φόρουμ, για να έχεις εσύ και ο κάθε αναγνώστης πληρέστερη ενημέρωση, για τις ενστάσεις που έχουν οι αντιτιθέμενοι, και για το πως αντιμετωπίζονται, ενδεικτικά, θα χρησιμοποιηθούν οι πιο κάτω περιπτώσεις.
http://www.forums.gr/showthread.php?345 ... ost1499477
http://www.forums.gr/showthread.php?345 ... ost1499897
http://schrodingers-dragon.blogspot.com ... 2903013288
(Ο διάλογος εκτυλίσσεται στο τέλος της σελίδας)
Κλείνοντας το παρόν σχόλιο καλό είναι να αναφερθούν και τα εξής:
Η γνώση της επιστήμης είναι συγκεκριμένη, ενώ η ακατάκτητη από την επιστήμη γνώση είναι άπειρη, με συνέπεια να βγαίνει το αποδεδειγμένο συμπέρασμα, ότι η γνώση της είναι μικρή έως ανύπαρκτη. Και αυτός συσχετισμός ΔΕΝ αλλάζει ποτέ (όσο και να προοδεύσει η επιστήμη). Αντιλαμβάνεται ο καθένας, ότι αυτό το αναμφισβήτητο συμπέρασμα το οποίο εκφράζει τις περιορισμένες δυνατότητες της επιστήμης, σε ποια θέματα; Φυσικά, ΜΟΝΟ, σε αυτά που για την εξιχνίασή τους εξασφαλίζεται η Άμεση Παρατήρηση.
Ας αναλογιστούμε τώρα, τι δυνατότητες μπορεί να έχει η επιστήμη, σχετικά με την εξιχνίαση των μεγάλων θεμάτων που μας απασχολούν, στα οποία απουσιάζει παντελώς η Άμεση Παρατήρηση. Όπως: Της αρχής του σύμπαντος, της αρχής της ζωής, και κάθε υποτιθέμενης αρχής, και της χρονολόγησης.
Ενώ στο μακροχρόνιο διάβα της η επιστήμη πέτυχε πολλές ανακαλύψεις σχετικά με την εξιχνίαση θεμάτων στα οποία εξασφαλίζεται η Άμεση Παρατήρηση (όπως π.χ. το ότι η σκιά της γης πίπτει επί της σελήνης και κάνει τις εκλείψεις), στο ίδιο χρονικό διάστημα δεν πέτυχε ούτε μία ανακάλυψη σχετικά με την εξιχνίαση θεμάτων στα οποία απουσιάζει παντελώς η Άμεση Παρατήρηση.
Το αποδεδειγμένο συμπέρασμα είναι προφανές:
Οι δυνατότητες της επιστήμης σχετικά με την εξιχνίαση των μεγάλων θεμάτων που μας απασχολούν, στα οποία απουσιάζει παντελώς η Άμεση Παρατήρηση (όπως: Της αρχής του σύμπαντος, της αρχής της ζωής, και κάθε υποτιθέμενης αρχής, και της χρονολόγησης), ήταν, είναι, και θα είναι, παντελώς ανύπαρκτες.
Τα παραπάνω, αποτελούν το απόσταγμα των επιστημονικών όρων “Εις άτοπον απαγωγή” και “Επαγωγική λογική” (που αλληλοσυμπληρώνονται και αποτελούν μεθόδους της επιστημονικής έρευνας), οι οποίοι εκφράζουν το εξής επιστημονικό δόγμα:
Στα θέματα που Απουσιάζει Παντελώς η Άμεση Παρατήρηση, Αποκλείεται το Πείραμα, Αποκλείεται και η Απόδειξη.
Φυσική συνέπεια; ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
Απεναντίας, στα θέματα αυτά (στα οποία όπως αποδείχτηκε η επιστήμη αποκλείεται να δώσει απάντηση), απάντηση δίνει η Αγία Γραφή, και συγκεκριμένα οι αποδεδειγμένες περιγραφές του Βιβλίου της Γένεσης. Απορρίπτοντες τις διάφορες «επιστημονικές» θεωρίες, όπως: Του big-bang, της αυτόματης παρουσίας των πάντων, της εξέλιξης, και της χρονολόγησης (Βλ. τα αποδεδειγμένα «επιστημονικά» χρονολογικά καραγκιοζλίκια εδώ
http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 42e#p65306 )