Re: Προφητείες για τον ΄΄εντολέα του Χριστού΄΄

118
Λέων έγραψε:Φίλε Μονομάχε , όπως προείπε και ο Έμμαν τον τελευταίο καιρό γίνεται μία προπαγάνδα υπέρ του "ΣΩΤΗΡΑ" βασιλέα Ιωάννη...
Σωτήρας είναι Μόνον ο Χριστός!Το μόνο που γνωρίζουμε και είναι αληθινό είναι ο καθήμενος επι Λευκού Ίππου!!
Εγω προσωπικά τον τελευταίο που πιστεύω εώς σήμερα είναι ο Πατροκοσμάς!
Πρίν από εσένα είχαμε έναν ακόμα αυτοαποκαλούμενο "άθλιο" όπως αυτοαποκαλείσαι και εσύ (άραγε ποιά η ιδιότητά σου;).
Οι 58 από τις 59 δημοσιεύσεις σου είναι επικεντρωμένες στον "Σωτήρα βασιλέα Ιωάννη"....
Σε αυτό το Συμπόσιο το οποίο λαμβάνεις μέρος δεν υπάρχει περίπτωση καμίας προπαγάνδας.Αυτό να το ξέρεις!!
Γιατί είναι πεντακάθαρο και οι καθαροί Βλέπουν!Θα σε παρακαλέσω πολύ να σταματήσεις να μας παρουσιάζεις τον Σωτήρα μας!!
Ξέρουμε ποιός είναι ο Αληθινός σωτήρας μας.Εάν έρθει ο Βασιλέας,θα τον δούμε και θα τον κρίνουμε από τις πράξεις του!
Αλλά θα περάσει απο μεγάλη και σκληρή κριτική απο τον εδώ χώρο!!
Και για αντιπαράθεση εγώ σου λέω ότι Ιωάννης θα είναι ο προφήτης του Αντίχριστου!
Όπως και Ιωάννης ήταν ο προφήτης του Χριστού!

Φίλε Λέων απο πότε η ενημέρωση
ονομάζεται προπαγάνδα?

Που ανέφερα σε γραπτό δικό μού κείμενο
εκφερόμενο απο τη δική γνώμη ότι ο Σωτήρας είναι ο Ιωάννης?

Νομίζω θα πρέπει να διαβάζεις καλύτερα πριν
εκθέτεις τον εαυτόν σου.

Γραπτά αγίων μετέφερα που ίσως σε πολλόυς
ήταν άγνωστα.

Επίσης αν μπορείς απαντησέ μου
συμφωνείς η διαφωνείς
με το γραπτό του σεβασμιου γέροντος
Ιωσήφ(΄΄Ούτως ο χρηστός του Θεού,έρχεται ως άλλος Μωυσής αποκαταστήσει και την αλήθεια χάριτι Ιησού Χριστού Εσταυρωμένου,και συνάξει τους πιστούς και φίλους του ζώντος Θεού,θα είναι αυστηρός εις την όψη και δίκαιος.Ούτως εν δίστομος ρομφαία εξαφανίσει τον υιό της απώλειας,καλούμενον Αντίχριστος΄΄(Ιωσήφ Βατοπεδινός).


Συμφωνείς ή όχι?


Το παρόν γραπτό μου είναι το τελευταίο σε ότι αφορά τον Άγιο Βασιλέα Ιωαννη.
Ευχαριστώ την αγάπη σας.
Ο Σωτήρας Ιησούς Χριστός μόνον σώζει.
Εικόνα

Re: Προφητείες για τον ΄΄εντολέα του Χριστού΄΄

119
Φίλε Λέων απο πότε η ενημέρωση
ονομάζεται προπαγάνδα?
Aπο τότε που γεμίζει καποιος 14 σελίδες με τα ίδια και τα ίδια κάνοντας πλύση εγκεφαλου στον κοσμο!


Νομίζω θα πρέπει να διαβάζεις καλύτερα πριν
εκθέτεις τον εαυτόν σου.
Το ποιος ειναι εκθετιμένος ασε να τον κρινουν οι αλλοι που διαβάζουν!!!


Γραπτά αγίων μετέφερα που ίσως σε πολλόυς
ήταν άγνωστα.

Μην είσαι και τόσο σίγουρος....


Επίσης αν μπορείς απαντησέ μου
συμφωνείς η διαφωνείς
με το γραπτό του σεβασμιου γέροντος
Ιωσήφ(΄΄Ούτως ο χρηστός του Θεού,έρχεται ως άλλος Μωυσής αποκαταστήσει και την αλήθεια χάριτι Ιησού Χριστού Εσταυρωμένου,και συνάξει τους πιστούς και φίλους του ζώντος Θεού,θα είναι αυστηρός εις την όψη και δίκαιος.Ούτως εν δίστομος ρομφαία εξαφανίσει τον υιό της απώλειας,καλούμενον Αντίχριστος΄΄(Ιωσήφ Βατοπεδινός).


Συμφωνείς ή όχι?
Δεν βλέπω να λέει για κάποιον Ιωαννη και όλα τα συναφη.....
«Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς»

Re: Προφητείες για τον ΄΄εντολέα του Χριστού΄΄

120
Πριν την δευτερα παρουσια θα γινει Αναλαμπη της ορθοδοξιας ισως γιατι θα μαθουν ολοι την γνωση του εαυγγελιου οπως λεει η αποκλαψη. Μετα θα γινουν καταστροφες και θα πεθανουν αρκετοι ανθρωποι ειτε απο φυσικες καταστροφες απο πολεμους απο αρρωστιες.
τεσπa δειτε το βιντεο που παρεθεσα στο θεμα " το ζουμι των προφητειων"
γιατι εγινε κουραστικο ολο αυτο.

Re: Προφητείες για τον ΄΄εντολέα του Χριστού΄΄

121
Ναι,Χρυσε αρκετά ειπώθηκε πάνω σε αυτο θέμα,κατι αλλο προς οφελος δεν δυναται να ειπωθει,ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα,ουτως ή αλλως τα γεγονότα θα γίνουν αργά ή γρήγορα και θα τα δούμε ιδιοις ομμασι και εύχομαι αμα είμαστε εν ζωη να ακολουθήσουμε τον δρόμο του Χριστού και να μην υποκύψουμε.

Το θέμα κλειδώνεται.
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

122
Βλέπω λοιπόν εδώ τα εξής :

1) Αγίου Μεθοδίου επισκόπου Πατάρων (Λυκίας) Θ΄αιώνας ( έσται λαμπρός το είδος, δίκαιος, ελεήμων, φορών πενιχρά, τη όψει αυστηρός και τη γνώμη πραύς)

2) ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΑΝΩΝΥΜΟΥ 1053

3) ΄΄ουτως ο χρηστος του Θεου,ερχεται ως αλλος Μωυσης αποκαταστησει και την αληθεια χαριτι Ιησου Χριστου Εσταυρωμενου,και συναξει τους πιστους και φιλους του ζωντος Θεου,θα ειναι αυστηρος εις την οψη και δικαιος.Ουτως εν διστομος ρομφαια εξαφανισει τον υιο της απωλειας,καλουμενον Αντιχριστος΄
(Ιωσήφ βατοπεδινός)

4) ΕΞΗΛΘΕ ΔΕ Η ΦΗΜΗ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΕΝ ΠΑΝΤΙ ΤΟΠΩ ΚΑΙ ΕΞΗΛΘΟΝ ΣΟΦΟΙ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΚΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΤΟΙ ΚΑΙ ΣΑΤΡΑΠΑΙ ΚΑΙ ΤΟΠΑΡΧΑΙ ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΚΑΙ ΜΑΘΟΝΤΕΣ ΟΤΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΕΝ ΡΩΜΗ ΕΣΤΙΝ ΗΧΘΗΣΑΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΥ ΘΕΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΙΣΟΥΣΙΝ ΠΟΡΕΥΘΕΝΤΕΣ ΔΕ ΚΑΙ ΘΕΑΣΑΜΕΝΟΙ ΕΛΑΒΟΝ ΕΚΑΣΤΟΣ ΤΟ ΕΑΥΤΟΥ ΚΑΤΑΘΥΜΙΟΝ,ΕΡΩΤΩΣΙ ΔΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ,ΛΕΓΟΝΤΕΣ ΠΩΣ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ?Ο ΔΕ ΑΠΟΚΡΙΘΕΙΣ ΛΕΓΕΙ ,Ο ΠΤΩΧΟΣ Ο ΠΤΩΧΟΛΕΩΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΙΩ,ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΗΜΗΝ ΔΡΑΠΕΤΗΣ...ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ Ο ΠΕΝΗΣ Ο ΕΛΕΩΝ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΝΗΤΑΣ ΤΟ ΔΕ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΙΩΤΑ ΚΑΙ Ω ΣΥΝ ΤΗ ΜΑΚΡΑ,Ο ΛΕΓΕΤΑΙ ΙΩ.ΟΘΕΝ ΕΞΗΛΘΟΝ ΕΙΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ ΟΛΙΓΑΣ ΤΙΝΑΣ ΗΜΕΡΑΣ
(Λεων σοφός)

5) Αποκάλυψη -> Και είδον τον ουρανόν ανεωγμένον, και ιδού ίππος λευκός, και ο καθήμενος επ' αυτόν εκαλείτο Πιστός και Αληθινός (υπονοώντας ότι είναι ο Ιωάννης )

6) Ιωάννης και αντίχριστος θα ΄΄συμβασιλεύσουν΄΄. Ουτως εν διστομος ρομφαια εξαφανισει τον υιο της απωλειας,καλουμενον Αντιχριστος΄

7) Ο μέγας τούτος άρχων πιστεύεται ότι δεν θα είναι γέννημα της δικής μας γενεάς, αλλά ευρίσκεται κρυμμένος υπό της κρείττονος του Θεού προνοίας, για να φανερωθή στην ώρα και στον καιρό αυτό, και αυτό δεν θα είναι παράξενο, επεί και «τω Θεώ πρέπει των θαυμάτων τα παράδοξα».
Στο πρόσωπο του μυστηριώδους αυτού άρχοντος δεν θα υπάρχουν, όπως φένεται, μόνον ανθρώπινες ικανότητες διοικητικές, αλλά και υπερφυσικές, όπως στους παλαιούς εθνάρχες και προφήτες, όπως στον ΜΩΥΣΗ, διότι μόνο έτσι θα μπορέσει να αναμορφώσει την χαώδη παγκόσμια κατάστασι.
Δεν έρχεται ο προκεχειρισμένος αυτός χρηστός του Κυρίου ως ένας απλός άνθρωπος «άρχων», ή ως ένας από τους παλαιούς προφήτας, για να υποστη την ανθρώπινη κριτική και καταδίκη, αλλά σαν πρόδρομος του μέλλοντος να έλθη «μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς».
Έρχεται μετά παρρησίας, ως απεσταλμένος υπό του έχοντος επί πάντων εξουσία, για να επιβάλη την θεία βουλή, να εφαρμόση το θείον θέλημα και να κάμη την εκδίκησι των υιών του πονηρού, που επί τόσον κατατυράννησαν τους πιστούς.
(Ιωσήφ βατοπεδινός)

8) Οι προφητείες αναφέρουν τούτα,που γράφω.
Και η αποκάλυψη
και ο λεων ο σοφός,και ο αγιος Μεθόδιος Πατάρων,και ο Αγιος Ταράσιος
και ο Ιωσήφ ο βατοπεδινός και άλλοι.
Μην τους απαριθμήσω όλους.
Ιωάννης και Αντίχριστος θα είναι τον ίδιο καιρό μαζί.

9) Το γαρ δίκερον: α: (Αντίχριστος) ηττηθέν κατά κράτος υπό του: π: (Παλαιολόγου) άκερον μενεί.....
Καί τότε έξυπνήσει ό Αγιος Βασιλεύς, ό έν αρχή μέν του ονόματος αυτού τό Ι, έν δέ τω τέλει τό ς, έχων, α σημαίνουσι σωτηρίαν.(Ιωαννης)
Και σώσει τα πρόβατα αυτού κηρύττων αυτοίς το α: και το ω: άπερ εν τω ονόματι αυτού έχει.
Και στήσει την βασιλείαν αυτού εν νυχθήμερον και εν τέταρτον της ώρας.
Χρησμός Αγίου Ταρασίου.

10) Γέροντος Μαννασή του Κελλιώτου

«Εστίν ουν τόπος καλώς κρυπτόμενος υπό του Θεού εχων χρώμα πορφυρούν (Κόκκινη Μηλια) ένθα φιλόχριστον τινά στράτευμα καταλάβη αυτόν. Πριν ουν τελεσθή υπό Θεού το σημείον τούτον, δράκων τις όμοιος παρα του Εωσφόρου, θέλη αποκαλύψη την κεφαλήν του υπό υδάτων Βοσπόρου και προξενήση αδελφοι ταραχήν μεγάλη. Τότε τις θελη κλαύση; Τις θέλη θρηνήση υπό του λιμού; Στρατεύματα ισχυρά καθηλώνουν τας οδούς ώστε ανθρωπος χριαστιανός μη δυνηθή να προσπελάση αυτούς. Χρονος εστι μετανοίας διότι κατά τον Μέγα Πόλεμον ο δράκων θέλη οδηγήση ανθρώπους εις ακολασίαν και αποστασίαν μεγάλην. Κρούονται τυμπανα πολέμου μεγάλου και ουδεις θέλη πιστευη τας προφητειας. Η του Βοσπόρου θάλαττα πλήρης υπάρχουσα αίματος χριστιανικού και οθωμανικού. Τότε εισέλθουν νικηφόρα στρατεύματα εις τον τόπον τον κρυπτόμενον και καταλάβουν την Βασιλίδα των Πόλεων. Ευλογημένος ο που έχει ζωήν και ιδεί τα τελούμενα. Μετά δε ταύτα το βδέλυγμα της ερημεσώσεως εστως εν τόπω αγίω θέλη κηρύξη πόλεμον εναντιούμενον εις το χριστιανικόν βασίλειον. Κλαυθός μέγας γενήσεται αλλʼ ο Θεός σώζη τον βασιλέα και την Πόλην. Ουαι τω ανθρώπω εκείνω που απηθήση στας εντολάς του βασιλέως και δεν θέλη έβγη εις πόλεμον εναντίον του θηρίου. Μετά δε την αποκατάστασιν Έλληνες κηρύττουν το Ορθόδοξον Ευαγγέλιον εις την γην. Μετά δε ταύτα το τελος»

11)ΜΕΓΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΔΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΙΩΑΝΝΗ. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΟΡΑΜΑ ΥΠΟ ΟΣΙΟΥ ΔΑΝΙΗΛ ΕΞ ΑΓΑΡΗΝΩΝ...

12) Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ.

εντός του κύκλου γράφει
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ
-ρομφαία σιδηρά παταξη τα έθνη
-σφαγή τρομερά,εκδίκησις,εμφύλιος πόλεμος
-αρεστός εστί υμίν ουτος,Ανδρίζου Ιωάννη και νίκα τους εχθρούς σου
-Στώμεν,στώμεν ειρήνη υμείν,αρκεί η εκδίκησις αυτή επι τους απειθείς
και παρηγόρια
-Έγειρε αναστάς εκ του μνήματος.
Κύριε ελέησον,Κύριε ελέησον,Κύριε ελέησον.
-ΣΥΝΤΡΙΜΜΑ ΜΕΓΑ

13) (Από dominique : Φουράκης -Κεραμυδάς προπαγάνδα υπέρ Ιωάννη )

14 ) 13 Καί γε τοῦτο εἶδον σοφίαν ὑπὸ τὸν ἥλιον, καὶ μεγάλη ἐστὶ πρός με· 14 πόλις μικρὰ καὶ ἄνδρες ἐν αὐτῇ ὀλίγοι, καὶ ἔλθῃ ἐπ᾿ αὐτὴν βασιλεὺς μέγας καὶ κυκλώσῃ αὐτὴν καὶ οἰκοδομήσῃ ἐπ᾿ αὐτὴν χάρακας μεγάλους· 15 καὶ εὕρῃ ἐν αὐτῇ ἄνδρα πένητα σοφόν, καὶ διασώσει αὐτὸς τὴν πόλιν ἐν τῇ σοφίᾳ αὐτοῦ· καὶ ἄνθρωπος οὐκ ἐμνήσθη σὺν τοῦ ἀνδρὸς τοῦ πένητος ἐκείνου. 16 καὶ εἶπα ἐγώ· ἀγαθὴ σοφία ὑπὲρ δύναμιν, καὶ σοφία τοῦ πένητος ἐξουδενωμένη, καὶ οἱ λόγοι αὐτοῦ οὐκ εἰσὶν ἀκουόμενοι. 17 λόγοι σοφῶν ἐν ἀναπαύσει ἀκούονται ὑπὲρ κραυγὴν ἐξουσιαζόντων ἐν ἀφροσύναις. 18 ἀγαθὴ σοφία ὑπὲρ σκεύη πολέμου, καὶ ἁμαρτάνων εἷς ἀπολέσει ἀγαθωσύνην πολλήν.

15) Ο Βασιλεύς και ΄΄χρηστός΄΄του Κυρίου(αγαπητέ/η)dominique,
δεν έχει ουδεμία σχέση με τέως βασιλείς,αρχοντες,πρίγκηπες,δούκες,αυλάρχας
και οιονδήποτε τίτλο μπορείς να σκεφτείς.

Ο βασιλεύς εκ πενίας του Κυρίου
θα είναι ο εντολέας Του.
Ιωάννης το ονομά του.

Ιωάννης ο πρόδρομος και βαπτιστής του Χριστού.
Ιωάννης ο ηγαπημένος μαθητής Του.
Ιωάννης ο σαν πρόδρομος του μέλλοντος να έλθη «μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς».

16) ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΝΟΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΙΠΠΟΥ.

ΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΕΞΕΔΩΣΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΚΥΡΗΚΑΣ Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΄΄ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΣΟΦΟΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΩΝ ΝΑ ΣΥΜΒΩΣΙΝ ΣΕΛ11. ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ 1965.
διαβαστε τι γραφει.....
Ο Αντίχριστος θα ηττηθεί απο τον εκ πενία βασιλέα
,απο τον καθημενο επι λευκου ιππου΄΄ΤΟΥΤΟΝ ΥΠΟΝΝΟΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ΄΄και ιδου ιππος λευκος και ο καθημενος επ`αυτον καλουμενος πιστος και αληθινος........΄΄(ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΣΟΦΟΙ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΩΝ ΝΑ ΣΥΜΒΩΣΙ.ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ σελ.11).

Την πρεσβεία του να έχουμε.

17) Εδώ έχουμε ένα σύνολο :


Τούτο δεν είναι του Αγίου Μεθοδίου?
Και κρατήσει επί την Επτάλοφον το ξανθόν γένος έξ ή πέντε και φυτευθύσονται εν αυτή λάχανα, και φάγονται εξ αυτών πολλοί εις εκδίκησιν των αγίων. Κρατήσουσι δε επί την Ανατολήν προνοηταί τρείς… και μετά τούτους εγερθήσεται αυτόνομος και μετά τούτον έτερος λύκος αγριώδης…και ταραχθήσονται και τα καθήμενα έθνη, άτινα εισίν επί τα βόρεια μέρη, κινήσουσι μετά μεγάλης βίας και δριμύτητος θυμού, και χωρισθήσονται εις τέσσαρας αρχάς, και η μεν πρώτη χειμάσει εις Έφεσον, η δε δευτέρα εις Μελάγια, η τρίτη εν Ακροκάμπω ήγουν εις την Πέργαμον και η τέταρτη εις Βιθυνίαν…τότε ταραχθήσονται τα έθνη καθήμενα επί νότου γωνίας, και εγερθήσεται ο Μέγας Φίλιππος μετά γλωσσών δέκα οκτώ και συναχθήσονται εν τη Επταλόφω και συγκροτήσουσι πόλεμον, οίος ου γέγονε πώποτε. Και δρομούσιν εις τας εμβολάς και τας ρύμας της Επταλόφου και ο φόνος των ανθρώπων ως ποταμός κινήσει, και θολωθήσεται η θάλλασσα εκ του αίματος έως τα βάθη της Αβύσσου.
Τότε βους βοήσει και ξηρόλοφος θρηνήσει και τότε σταθώσιν οι ίπποι και φωνή εξ ουρανού κράξει, στώμεν, στώμεν, ειρήνη υμίν αρκεί η εκδίκησις επί τους απειθείς και ανηκόους και απέλθετε επί τα δεξιά τα μέρη της Επταλόφου και εκεί ευρήσετε άνθρωπον επι δύο κίονας ιστάμενον εν κατηφεία πολλή ( έσται λαμπρός το είδος, δίκαιος, ελεήμων, φορών πενιχρά, τη όψει αυστηρός και τη γνώμη πραύς) έχοντα επί τον δεξιόν αυτού πόδα καλάμου ήλον και φωνή υπό του αγγέλου κηρυχθήσεται, στήσατε αυτόν βασιλέα, και δώσουσι αυτώ εις την δεξιάν χείρα ρομφαίαν λέγοντες αυτώ ανδρίζου Ιωάννη και ίσχυε και νίκα τους εχθρούς σου και επάρας την ρομφαίαν παρά του αγγέλου πατάξει τους Ισμαηλίτας, Αιθίοπας και πάσαν γενεάν άπιστον.
Αγίου Μεθοδίου επισκόπου Πατάρων (Λυκίας) Θ΄αιώνας


Τούτο δεν είναι του γέροντος Ιωσήφ?
΄΄ουτως ο χρηστος του Θεου,ερχεται ως αλλος Μωυσης αποκαταστησει και την αληθεια χαριτι Ιησου Χριστου Εσταυρωμενου,και συναξει τους πιστους και φιλους του ζωντος Θεου,θα ειναι αυστηρος εις την οψη και δικαιος.Ουτως εν διστομος ρομφαια εξαφανισει τον υιο της απωλειας,καλουμενον Αντιχριστος΄
(Ιωσήφ βατοπεδινός)


Τούτο δεν είναι του λέοντα του σοφού?
ΕΞΗΛΘΕ ΔΕ Η ΦΗΜΗ ΚΑΙ Η ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΕΝ ΠΑΝΤΙ ΤΟΠΩ ΚΑΙ ΕΞΗΛΘΟΝ ΣΟΦΟΙ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΚΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΤΟΙ ΚΑΙ ΣΑΤΡΑΠΑΙ ΚΑΙ ΤΟΠΑΡΧΑΙ ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΚΑΙ ΜΑΘΟΝΤΕΣ ΟΤΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΕΝ ΡΩΜΗ ΕΣΤΙΝ ΗΧΘΗΣΑΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΥ ΘΕΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΙΣΟΥΣΙΝ ΠΟΡΕΥΘΕΝΤΕΣ ΔΕ ΚΑΙ ΘΕΑΣΑΜΕΝΟΙ ΕΛΑΒΟΝ ΕΚΑΣΤΟΣ ΤΟ ΕΑΥΤΟΥ ΚΑΤΑΘΥΜΙΟΝ,ΕΡΩΤΩΣΙ ΔΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ,ΛΕΓΟΝΤΕΣ ΠΩΣ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ?Ο ΔΕ ΑΠΟΚΡΙΘΕΙΣ ΛΕΓΕΙ ,Ο ΠΤΩΧΟΣ Ο ΠΤΩΧΟΛΕΩΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΙΩ,ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΗΜΗΝ ΔΡΑΠΕΤΗΣ...ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ Ο ΠΕΝΗΣ Ο ΕΛΕΩΝ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΝΗΤΑΣ ΤΟ ΔΕ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΙΩΤΑ ΚΑΙ Ω ΣΥΝ ΤΗ ΜΑΚΡΑ,Ο ΛΕΓΕΤΑΙ ΙΩ.ΟΘΕΝ ΕΞΗΛΘΟΝ ΕΙΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ ΟΛΙΓΑΣ ΤΙΝΑΣ ΗΜΕΡΑΣ
(Λεων σοφός)

Τούτο δεν είναι του Αγίου Ταρασίου?
Το γαρ δίκερον: α: (Αντίχριστος) ηττηθέν κατά κράτος υπό του: π: (Παλαιολόγου) άκερον μενεί.....
Καί τότε έξυπνήσει ό Αγιος Βασιλεύς, ό έν αρχή μέν του ονόματος αυτού τό Ι, έν δέ τω τέλει τό ς, έχων, α σημαίνουσι σωτηρίαν.(Ιωαννης)
Και σώσει τα πρόβατα αυτού κηρύττων αυτοίς το α: και το ω: άπερ εν τω ονόματι αυτού έχει.
Και στήσει την βασιλείαν αυτού εν νυχθήμερον και εν τέταρτον της ώρας.
Χρησμός Αγίου Ταρασίου.


Τούτο δεν είναι του γέροντος Μανασσή?
Γέροντος Μαννασή του Κελλιώτου

«Εστίν ουν τόπος καλώς κρυπτόμενος υπό του Θεού εχων χρώμα πορφυρούν (Κόκκινη Μηλια) ένθα φιλόχριστον τινά στράτευμα καταλάβη αυτόν. Πριν ουν τελεσθή υπό Θεού το σημείον τούτον, δράκων τις όμοιος παρα του Εωσφόρου, θέλη αποκαλύψη την κεφαλήν του υπό υδάτων Βοσπόρου και προξενήση αδελφοι ταραχήν μεγάλη. Τότε τις θελη κλαύση; Τις θέλη θρηνήση υπό του λιμού; Στρατεύματα ισχυρά καθηλώνουν τας οδούς ώστε ανθρωπος χριαστιανός μη δυνηθή να προσπελάση αυτούς. Χρονος εστι μετανοίας διότι κατά τον Μέγα Πόλεμον ο δράκων θέλη οδηγήση ανθρώπους εις ακολασίαν και αποστασίαν μεγάλην. Κρούονται τυμπανα πολέμου μεγάλου και ουδεις θέλη πιστευη τας προφητειας. Η του Βοσπόρου θάλαττα πλήρης υπάρχουσα αίματος χριστιανικού και οθωμανικού. Τότε εισέλθουν νικηφόρα στρατεύματα εις τον τόπον τον κρυπτόμενον και καταλάβουν την Βασιλίδα των Πόλεων. Ευλογημένος ο που έχει ζωήν και ιδεί τα τελούμενα. Μετά δε ταύτα το βδέλυγμα της ερημεσώσεως εστως εν τόπω αγίω θέλη κηρύξη πόλεμον εναντιούμενον εις το χριστιανικόν βασίλειον. Κλαυθός μέγας γενήσεται αλλʼ ο Θεός σώζη τον βασιλέα και την Πόλην. Ουαι τω ανθρώπω εκείνω που απηθήση στας εντολάς του βασιλέως και δεν θέλη έβγη εις πόλεμον εναντίον του θηρίου. Μετά δε την αποκατάστασιν Έλληνες κηρύττουν το Ορθόδοξον Ευαγγέλιον εις την γην. Μετά δε ταύτα το τελος»

Τούτο δεν είναι του Αγίου Δανιήλ που φυλλάσονται τα λειψανά του
στην Κέρκυρα?



ΜΕΓΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΔΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΙΩΑΝΝΗ.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΟΡΑΜΑ ΥΠΟ ΟΣΙΟΥ ΔΑΝΙΗΛ ΕΞ ΑΓΑΡΗΝΩΝ...

Στίς 18 Νοεμβρίου του σωτηρίου έτους 1764 πήγα στην αγορά, αγόρασα δύο κεριά κι επέστρεψα στην κατοικία μου. Αγωνίστηκα την νύκτα εκείνη προσευχόμενος εκτενέστερα, μέχρι την ενάτη ώρα της νυκτός μετά δακρύων, οπότε από την κούραση αποκοιμήθηκα.
Βλέπω λοιπόν τότε κατ' εύδοκίαν Θεού έναν αστραπό-μορφο νέο, πού με ρώτησε:
- Τί έχεις Δανιήλ καί λυπάσαι; Θα έπρεπε μάλιστα νά χαίρεσαι.
- Ποιος είσαι σύ, πού μου λες νά χαίρομαι; τόν ρώτησα κι έγώ μέ τήν σειρά μου.
- Δέν μέ γνωρίζεις, ώ φίλε, ποιος είμαι; μέ ξαναρώτησε ό νέος.
- Όχι, δέν σε γνωρίζω.
- Δέν είμαι ό Αναστάσιος, πού ο πατέρας σου μέ έστειλε διά τοϋ μαρτυρίου στην βασιλεία των ουρανών, έστω και χωρίς νά θέλει;
- Καί πώς, άνθρωπε του Θεού, καταδέχθηκες νά έρθεις σε μένα τόν ταλαίπωρο καί αμαρτωλό; Ρώτησα εγώ τόν μάρτυρα γεμάτος χαρά.
- Πίστεψε με, μου απάντησε, ότι από τήν ώρα πού αναχώρησες άπό τό πατρικό σου σπίτι, δέν παρέλειψα ούτε αμέλησα νά εύχομαι στον Θεό γιά σένα. Χαίρε λοιπόν καί ευφραίνου, γιατί σήμερα θ' αξιωθείς νά δεις μεγάλα μυστήρια.
Με πήρε τότε από τό δεξί χέρι λέγοντας:
- Έλα μαζί μου...
Περπατήσαμε πολύ δρόμο, ώσπου φτάσαμε σ' ενα μουσουλμανικό τέμενος.
- Βλέπεις αυτό τό τζαμί; Αυτός ήταν κάποτε ό ναός των Αγίων Πάντων, μου είπε. Όταν πλησιάσαμε πιό κοντά, βγήκε ένας άνθρωπος από τήν θύρα του ναού καί μας είπε:
- Ελάτε γρήγορα, γιατί σας περιμένουν.
Μπαίνοντας μέσα είδαμε πλήθος ανθρώπων, νέους καί γέρους, κι εγώ ρώτησα τόν Αναστάσιο:
- Ποιοί είναι αυτοί;
- Οι Άγιοι Πάντες, μου αποκρίθηκε.
Ένας από τους αγίους μέ ρώτησε:
- Ήρθες, Δανιήλ;
- Ήρθα ό αμαρτωλός, του απάντησα
…………………………………………………..
"Υψωσαν λοιπόν τόν Τίμιο Σταυρό κι αμέσως έπεσαν οί τρούλλοι του ανίερου τζαμιού μαζί με τόν βέβηλο Χότζα. Έμείς δέν μπήκαμε στό ακάθαρτο τζαμί, αλλά προχωρώντας προς τό κέντρο της Πόλεως φθάσαμε στον Ναό της του Θεού Σοφίας. Ξαφνικά ανοίγει μιά πύλη καί βγαίνουν δυό διάκονοι, πού φορούσαν τίς διακονικές τους στολές καί κρατούσαν θυμιατά χρυσωμένα καί στολισμένα μέ πολύτιμους λίθους. Ρώτησα τόν μάρτυρα Αναστάσιο καί μου είπε πώς αυτός, πού έστεκε στά δεξιά ήταν ό πρωτομάρτυς Στέφα-νος καί στ' αριστερά ό αρχιδιάκονος Λαυρέντιος. Κι ενώ αυτοί θύμιαζαν τόν Τίμιο Σταυρό κι όλους τους Αγίους κι εμάς τελευταία, εισήλθαμε στον ναό καί πλησιάσαμε προς τό άγιο Βήμα. Έκεί στό δεξιό μέρος ήταν μιά πύλη κλειστή, πού άνοιξε ξαφνικά.
Μόλις μπήκε μέσα ό Τίμιος Σταυρός μέ όλους τους αγίους, αντικρύσαμε ενα θαύμα εξαίσιο: Πίσω από τήν κλειστή πύλη υπήρχε ένας περικαλλέστατος ναός, άξιοθαυμαστός, με ολόχρυσες εικόνες, καντήλια, μανουάλια κι αλλά Ιερά σκεύη, όλα χρυσά, πού λαμποκοπούσαν. Στό σημείο πού έπρεπε νά είναι ή εικόνα της Θεοτόκου, δεν υπήρχε εικόνα, αλλά θρόνος βασιλικός, όπου καθόταν ή ίδια ή άειπάρθενος Παντάνασσα, στην οποία είναι αφιερωμένη ή Βασιλεύουσα, ενώ γύρω της παράστεκε πλήθος αγγέλων και αρχαγγέλων. Στ' αριστερά τοϋ θρόνου, λίγο παρακάτω, ήταν ένας άλλος θρόνος, όπου καθόταν κάποιος γηραλέος (δεν ξέρω άν κοιμόταν ή αν ήταν ξύπνιος)· στην κεφαλή του είχε διάδημα και στά χέρια του κρατούσε ευαγγέλιο κλειστό, πού ήταν καταστόλιστο. Κυκλικά μέσα στον ναό υπήρχαν κι άλλοι θρόνοι. Ρώτησα τόν Αναστάσιο:
- Τί θρόνοι είναι αυτοί;
- Σ' αυτούς τους θρόνους, πού βλέπεις, μου αποκρίθηκε, κάθονταν οί αρχιερείς, πού συγκρότησαν τίς επτά οικουμενικές Συνόδους. Είναι ετοιμασμένοι γιά νά καθίσουν πάλι καί νά καταπολεμήσουν όλες τίς αιρέσεις καί
τά σχίσματα καί νά διαφυλάξουν την ενότητα της Εκκλησίας, γιά νά είναι στό έξης ανενόχλητη.
Όταν στήθηκε ό Τίμιος Σταυρός στό μέσον του ναού, ό Μαρκιανός πήρε άπό τά χέρια μας τ' αναμμένα κεριά καί τά έβαλε στον Τίμιο Σταυρό.
Έξαφνα ανοίγει ή Ωραία Πύλη του ίερού Βήματος κι εξήλθαν κάποιοι λευκοφόροι νέοι, πού μετέφεραν ενα ύπέρλαμπρο θρόνο καί τόν τοποθέτησαν στην θέση του άρχιερέως. Την ίδια στιγμή βλέπουμε μέ δέος νά εξέρχεται ό Δεσπότης Χριστός συνοδευόμενος άπό πλήθος αγγέλων, φορώντας μιά ύπερθαύμαστη αρχιερατική στολή κι έχοντας στην κεφαλή στέφανο αστραφτερό. Πλησίασε κι ανέβηκε στον ετοιμασμένο αρχιερατικό θρόνο. Αμέσως ό άγιος Ιάκωβος ό Αδελφόθεος του έβαλε μετάνοια καί πήρε καιρό γιά ν' αρχίσει την ιερή μυσταγωγία.
Στήν Μικρή Είσοδο ό Μέγας Αρχιερεύς Ίησούς Χριστός εισόδευσε στό άγιο Βήμα μαζί μέ όλους τους παριστάμενους. "Οταν ήρθε η ώρα τοΰ Αποστόλου, τόν άνέ-γνωσε ό άγιος Λαυρέντιος· ή περικοπή έλεγε: «Αδελφοί, οι άγιοι Πάντες διά πίστεως κατηγωνίσαντο βασιλείας...». Τό ιερό Ευαγγέλιο άνέγνωσε άπό τόν άμβωνα ό πρωτομάρτυς Στέφανος· ή περικοπή έλεγε: «Εγώ ειμί ή Άμπελος, υμείς τά κλήματα...». Κατά τήν Μεγάλη Είσοδο των Τιμίων Δώρων ό Δεσπότης Χριστός στάθηκε στην Ωραία Πύλη καί τά ευλο-γούσε, καθώς επίσης καί κατά τήν τοποθέτηση τους έπί της άγιας Τραπέζης.
"Οταν ολοκληρώθηκε τό Κοινωνικό ο άγιος Στέφανος εξήλθε του ιερού Βήματος κι εκφώνησε τό «Μετά φόβον Θεού, πίστεως καί αγάπης προσέλθετε». Τότε ό Κύριος έλαβε τό άγιο Ποτήριο στά χέρια του καί στάθηκε πάλι στην Ωραία Πύλη. Καί αφού κοινώνησαν όλοι οι Άγιοι, αμέσως οι δύο πατριάρχες τής Κωνσταντινουπόλεως, άγιος Μητροφάνης καί άγιος Ιωάννης ό Χρυσόστομος, πήγαν καί ξύπνησαν τόν γηραλέο εκείνο, πού κοιμόταν στον θρόνο· καί ό μέν Μητροφάνης πήρε από τήν κεφαλή του τό διάδημα, ό δέ Χρυσόστομος άπό τά χέρια του τό ιερό Ευαγγέλιο. Τόν σήκωσαν, τόν οδήγησαν στην Θεοτόκο καί ασπάστηκε ευλαβικά τά άγια κράσπεδα τών ιματίων της. "Επειτα πλησίασαν στην Ωραία Πύλη, όπου έστεκε ό Κύριος. Ό γηραλέος προσκύνησε μέ κατάνυξη καί ό Κύριος του μετέδωσε τά άχραντα μυστήρια άπό τό άγιο Ποτήριο. Ακολούθως πήρε τό Ευαγγέλιο άπό τά χέρια του Χρυσοστόμου καί τό παρέδωσε στά χέρια του· επίσης καί τήν κορώνα άπό τά χέρια του Μητροφάνη καί του τήν τοποθέτησε στην κεφαλή.
[ Γιά τό μυστηριώδες αυτό πρόσωπο του εστεμμένου γηραλέου τό χειρόγραφο μεταξύ άλλων αναφέρει τά έξης: «Σημείωσε ότι αυτός ό γηραιός ήταν ό μέλλων νά βασιλεύσει, περί τον οποίου ό Άγιος Ταράσιος λέει: Θά εγερθεί ό βασιλεύς, πού στην αρχή του ονόματός του έχει τό Ι καί στό τέλος τό ς δηλαδή Ιωάννης».]

18) Λέει ο Gladiator στον Emman

Ευλαβούμε και τιμώ τον άγιο Κοσμα.
Γνωρίζω ότι ο προφήτης Ηλίας είναι στη γή(και δεν θα έλθει όπως λές).
Γνωρίζω ότι ο Ιωάννης θα πολεμήσει τον αντίχριστο.

19) Γέροντας Ιωσήφ: Ο Θεός θα επιτρέψει την καταστροφή όλων αυτών που σπέρνουν αυτούς τους πειρασμούς, την πορνογραφία, και τον εθισμό στα ναρκωτικά. Και ο Κύριος θα τους τυφλώσει τόσο το μυαλό, ώστε θα καταστρέψουν ο ένας τον άλλο χωρίς να λαμβάνουν την παραμικρή ευχαρίστηση από αυτό. Ο Κύριος θα το επιτρέψει αυτό ακριβώς για να φέρει μια μεγάλη κάθαρση. Όσον αφορά τον Πούτιν, ο καιρός αυτός δεν θα κρατήσει πολύ, θα γίνει ένας ξαφνικός πόλεμος, και δεν θα μείνει για πολύ τριγύρω. Αλλά, ακολούθως αυτής της μεγάλης κλίμακας κάθαρσης, θα γίνει τέτοια αναγέννηση της Ορθοδοξίας, όχι μόνο στην Ρωσία, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. Τέτοια αναλαμπή της Ορθοδοξίας!!!

20)

Το Ιω εν τοις Βυζαντινοίς χρησμοίς. Ο άγνωστος βασιλεύς Ιω ή Ιωάννης

Το Ιω συναντώμεν εις τους χρησμούς Λέοντος του Σοφού «Ιω, Ιω ευχαριστία» και πάλιν λέγει περί του αγνώστου βασιλέως «Ούτος ονομάζεται Ιω και αποκαλυφθήσεται ο ειλημμένος»


Πάντες οι ερμηνευταί του χρησμού τούτου μεταφράζουσι το Ιω εις Ιωάννης. Υπάρχει: «Ανωνύμου παράφρασις των του βασιλέως Λέοντος χρησμών περί του θρυλλουμένου πτωχού και εκλεκτού βασιλέως, του γνωστού και αγνώστου του κατοικούντος εν τη πρώτη άκρα της Βυζαντίδος».

Ενώ δε ούτος λέγει ότι «το όνομα τούτου κεκρυμμένον εν έθνεσιν» είτ’ εισφέρει: «Ανδρίζου, Ιωάννη, και ίσχυε και νίκα τους εχθρούς σου». Το όνομα Ιωάννης ευρίσκομεν και εις το χρησμόν τον αποδιδόμενον εις τον Ταράσιον Πατριάρχην Κων/πόλεως, όστις λέγει περί του αγνώστου βασιλέως: «Και τότε εξυπνήσει ο άγιος βασιλεύς ο εν αρχή μεν του ονόματος αυτού το Ι εν δε τω τέλει το Σ έχων, α σημαίνουσι σωτηρίαν» και κατωτέρω:

«Και στήσει την βασιλείαν αυτού εν νυχθήμερον και εν τέταρτον της ώρας, ως εκ των στοιχείων του ονόματος δείκνυται»

Εξήγησις: Το όνομα του ειρημένου βασιλέως Είναι Ιωάννης…

Ο χρησμός ούτος εγένετο επί τη προελάσει των Τούρκων και τη προόψει των αναποφεύκτων κινδύνων δια την της Κων/πόλεως τύχην. Περί της επικειμένη καταστροφής από πολλού εφέροντο χρησμοί, ων δημωδέστατοι ήσαν οι: «Βούς βοήσει και ταύρος θρηνήσει» και «Ουαί σου Επτάλοφε, ότι ου χιλιάσεις»

Ενταύθα συναντώμεν επίσης και τοω πτωχόν βασιλέα Ιωάννην υπό το σύμβολον Ιω ή Ηω.

Εν Άθω υπάρχουσι κώδικες παρέχοντες καλλιτέραν την παράδοσιν του κειμένου του εν λόγω χρησμού: «Ο πτωχός, ο πτωχολέων, το όνομα Ιω των πάντων είμαι δραγάτης. Εγώ ειμί ο βασιλεύς ο πένης, ο ελεών πτωχούς και πένητας, το δε όνομά μου ιώτα και ω συν τη μακρά ο λέγεται Ιωάννης». Πότε συνετάχθη η διασκευή αύτη; Βεβαίως μετά την ίδρυσιν του βασιλείου της Νικαίας ήτις προλέγεται ενταύθα, και προ της επανακτήσεως της Κων/πόλεως υπό του Στρατηγόπουλου….

(Ευλογίου Κουρίλα Λαυριώτη, Αθήναι 1935)

21) Αυτός ο άνθρωπος έχει κάποια χαρακτηριστικά. Το νύχι του μεγάλου δακτύλου του δεξιού ποδιού έχει ένα εξόγκωμα πάνω στις δύο ωμοπλάτες του υπάρχουν πορφυροί σταυροί και το όνομα αυτού του βασιλιά είναι κρυμμένο μέσα στα έθνη. (Λέωντος Σοφού)


Στη συζήτηση http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... =17&t=9604 με τίτλο "έρχεται ........"

Μαθαίνουμε τα εξής :

22) Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, όταν λέει στην πρώτη επιστολή : «Παιδία, … ότι ο αντίχριστος έρχεται και νυν αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν…» (Α΄ Ιω. 2,18), δεν εννοεί ότι και ο αναμενόμενος Αντίχριστος θα είναι σαν τους διώκτες Μαξιμιανούς και Διοκλητιανούς, αλλά ότι ο Αντίχριστος θα είναι ο αναμενόμενος κατά κάποιον τρόπο ενσαρκωμένος διάβολος, που θα παρουσιαστεί στον Ισραηλιτικό λαό ως Μεσσίας και θα πλανήσει τον κόσμο. Έρχονται δύσκολα χρόνια. Θα έχουμε δοκιμασίες μεγάλες. Θα έχουν μεγάλο διωγμό οι Χριστιανοί. Και βλέπεις, οι άνθρωποι, ούτε καν καταλαβαίνουν ότι ζούμε στα σημεία των καιρών, ότι προχωρεί το σφράγισμα. Είναι σαν να μην συμβαίνει τίποτε. Γι’ αυτό λέει η Αγία Γραφή ότι θα πλανηθούν και οι εκλεκτοί (Ματθ. 24,24) και (Μαρκ. 13,22). Όσοι δεν θα έχουν καλή διάθεση, δεν θα φωτιστούν και θα πλανηθούν στα χρόνια της αποστασίας. Γιατί, όποιος δεν έχει τη Θεία Χάρη, δεν έχει – όπως και ο διάβολος – πνευματική διαύγεια.(Γερων Παισιος)

23) Ο Gladiator απαντάει στον Emman ότι έρχεται... : "7-8 Μήνες νομίζεις επως είναι μακριά. Τα μακρινά κοντά έγιναν. Νυν ο καιρός." [ειπώθηκε το 2010]

24) Ο Θεός ετοιμάζει την αντεπίθεσή του με μια νέα γενιά αγίων. Οι νέοι αυτοί άγιοι θα σκέφτονται τελείως διαφορετικά. Δεν θα φοβούνται κανένα πρόβλημα διότι θα 'χουν εμπειρία Θεού και θα ξέρουν ότι το μεγαλείο του Θεού δεν μαγαρίζεται απ' τη δική μας σχιζοφρένεια κι ακαθαρσία. Θα γνωρίζουν την παντοδυναμία του Θεού και πιστεύοντας σ' αυτήν, θα προχωρούν πάντα ακάθεκτοι μπροστά και τίποτα δεν θα αναχαιτίζει την πορεία τους αυτή προς τη διαφάνεια, την εντιμότητα, την αλήθεια και το φως του Θεού. Κανένα κόστος, όσο "πνευματικό" κι αν είναι, δεν θα τους πείθει ποτέ ν' αλλάξουν την αλήθεια με το ψέμα ή να την υπηρετούν μ' αυτό. Κανένα σκάνδαλο δεν θ' αλλοιώνει το πνεύμα τους και δεν θα τους εμποδίζει να διαλευκαίνουν και να φωτίζουν όποια γωνιά της Εκκλησίας μας σκοτεινιάζει και δημιουργεί προϋποθέσεις ανάπτυξης νοσηρών φαινομένων.
Για να βγει αυτό το καινούργιο είδος των Αγίων, χρειαζόταν να υπάρξει μια διακοπή κι ένα κενό, κατά τη διάρκεια του οποίου θα έβγαινε στην επιφάνεια όλο το χάλι κι η παρακμή που είχε συσσωρευθεί στην Εκκλησία και που το άλας της παρουσίας των Αγίων δεν άφηνε να την κατακλύσει. Η καινούργια γενιά των Αγίων δεν θα 'ναι μόνο τελείως διαφορετική, αλλά και πολύ ανώτερη. Οι Απόστολοι πάλεψαν ενάντια στο θεοκρατικό κατεστημένο των Εβραίων. Οι Μάρτυρες εναντίων του ειδωλολατρικού και Ρωμαϊκού κατεστημένου. Αυτοί θα κληθούν να παλέψουν εναντίον της ψευδούς Ορθόδοξης Εκκλησίας, για να αποκαλύψουν την αλλοίωση του φρονήματός της και την καταρράκωσή της, και θα κατηγορήσουν τους εκπροσώπους της επί εσχάτη προδοσία. [Χωρίς πηγή;]

Σε άλλη συζήτηση http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 19&t=12787 με τίτλο "μήνυμα"

25)

ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΤΕ,ΚΛΑΥΣΑΤΕ,ΘΡΗΝΗΣΑΤΕ,ΠΕΝΘΗΣΑΤΕ,ΝΗΣΤΕΥΣΑΤΕ,ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΤΕ.

ΕΡΧΕΤΑΙ,ΕΡΧΕΤΑΙ,ΕΡΧΕΤΑΙ....ΣΦΑΓΗ.
ΚΑΚΟ,ΑΝΕΜΟΘΥΕΛΛΑ ΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ. [ το μήνυμα είναι η σφαγή ;;;]

26) Η ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΣΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2013.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΟΗΘΟΣ ΜΑΣ….

ΑΜΗΝ. [Πέρασε ο Ιούνιος αλλά τίποτα...]

27) Λέει ο Γιώργος στον Gladiator : "Nαι,απο το 2007 και κάθε χρόνο ο καιρός έφτασε......Να δω μέχρι που είστε διατεθιμένοι να το τραβήξετε....." απαντάει ο Gladiator "Μέχρι το 2018 :happy2 :happy2 " Συμπληρώνει ο ΝΕΜΕΣΙΣ "Είπε ο γαιδαρος τον πετινό κεφάλα :ex"

28) Απομένει να στείλει ο Θεός έναν ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΜΕΓΑΛΟ http://www.youtube.com/watch?v=LDiUsKAk1kE (π.Ανανίας Κουστένης) (στο 1 : 45) να ενώσει όλους τους Χριστιανούς και ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους ;;;

29) Θα έλθει αυτός ο άνθρωπος που έλεγε ο π.Πορφύριος και ο γεροντας Παισιος και πολλοι άλλοι και θα μπεί επικεφαλής των Ελλήνων...Ορθοδόξων και λοιπών θα ενώσει όλους τους ανθρώπους και τους Ευρωπαίους και θα κάνει μία βασιλεία,τότε λέγει ο π.Παισιος οι άνθρωποι θα πιστέψουν όλοι, θα συγκινηθούν και όσοι δεν είναι σε φάση θα φύγουν.(π.Ανανίας Κουστένης) http://www.youtube.com/watch?v=bCCyeOrJ ... ed#at=1603

Στο θέμα http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 60&start=9 βλέπουμε ποιο φρέσκα επιχειρήματα :

30)
Στις αρχές του 90΄ υπήρξε η ένταξη μου σε μια πεντηκοστιανή χριστιανική ομολογία μετά από εισηγήσεις αγαπητών συγγενικών προσώπων (όπου υπήρχε εμπιστοσύνη) να γίνουν γνώριμοι αυτοί οι «άλλοι δρόμοι του Χριστιανισμού». Γύρω στο δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας μου έγινε η είσοδός μου με αναβαπτισμό` ακολούθησε ο «χαρισματικός» ενθουσιασμός και η νεανική αντί-θρησκευτικότητα, που ενεργούσαν παράλληλα` καρπός και των δυο; Ένα πιεστιστικό σπρώξιμο για επαναευαγγελισμό των μη σεσωσμένων ορθοδόξων και άθεων, για να επιβεβαιώσουμε του λόγου το αληθές «Πρώτα θα κηρυχθεί σ’ όλη την οικουμένη αυτό το ευαγγέλιο για τη βασιλεία του Θεού, για να το ακούσουν όλα τα έθνη, και ύστερα θα έρθει το τέλος».
Από ποιους όμως έπρεπε να κηρυχθεί το Ευαγγέλιο της βασιλείας; Σε ποιών τα χέρια παραδόθηκε και εμπιστεύτηκε το κήρυγμα του Ευαγγελίου ο Κύριος; Υπάρχει ένα ερώτημα που απευθύνει ο Ευγένιος (κατόπιν π. Σεραφείμ Ρόουζ) στον Άγιο Ιωάννη Μαξίμοβιτς:


«Το Ευαγγέλιο του Χριστού έχει κηρυχθεί σχεδόν σε όλους τους λαούς στον κόσμο αυτό. Μήπως αυτό σημαίνει ότι έχει φτάσει το τέλος του κόσμου, όπως λένε οι Γραφές;»

«Όχι»
απάντησε ο αρχιεπίσκοπος. «Το Ευαγγέλιο του Χριστού πρέπει να κηρυχθεί σε όλες τις γλώσσες ανά τον κόσμο με Ορθόδοξο πνεύμα. Τότε μόνο θα έρθει το τέλος του κόσμου…Τούτο σημαίνει, να κηρυχθεί όχι ένα οποιοδήποτε Ευαγγέλιο, όχι ένα οποιοδήποτε είδος χριστιανισμού αλλά η ορθοδοξία»

31) Φυσικά, η εξάπλωσις του Ευαγγελίου σε μια παγκόσμια κλίμακα, δεν σημαίνει και αποδοχή του απ' όλους τους ανθρώπους. Αυτό το «εις μαρτύριον πάσι τοις έθνεσι» υπονοεί την απιστία πολλών που θα μείνουν αναπολόγητοι κατά την κρίσι.
( Αρχ. Αθανασίου Μυτιληναίου)

32) Στην ερώτηση : Mονομάχε,αμα ο Ιωαννης ήταν τόσο σημαντικός θα αναφερόταν στην Αποκάλυψη,δεν αναφέρετε. ; Ο Gladiator λέει : Τούτον δε τον εξυπνήσαντα τον Άγιον βασιλέαν ον προλεγει ο Άγιος Ταράσιος,υπαινισεται και ο Θεολόγος,Ιωαννης εν τη αυτού αποκαλύψει δια λευκού ίππου λέγων ούτω.
΄΄11Και ειδον τον ουρανον ανεωγμενον και ιδου ιππος λευκος και ο καθημενος επ αυτον καλουμενος πιστος και αληθινος και εν δικαιοσυνη κρινει και πολεμει(ΑΠΟΚΑΛ.ΙΘ).

________________

Μερικά σχόλια:

Α) στην "προφητεία" του Αγίου Ανδρέα, στη αποκάλυψη, και στην κοινή πεποίθηση όλων είναι σαφές ότι ο Σωτήρας Χριστός θα πολεμήσει τον Αντίχριστο. Στην θεωρία της αναλαμπής όμως ο .....Ιωάννης εκ πενίας θα "εξαφανίσει" τον Αντίχριστο...Αυτά τα δύο δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις αλλά αντιφάσκουν διότι δεν μπορεί και οι δύο να καθαρίσουν τον αντίχριστο. Εκτός αν ο Χριστός πολεμάει τον Αντίχριστο που είναι άνθρωπος και ο Ιωάννης το "Αντίχριστο Πνεύμα" όπως λέει ο Ιωάννης ο Ευαγγελιστής που υπάρχει ήδη στους ανθρώπους από τότε. Μια απλή απάντηση λύνει όλο το μυστήριο .....

Β) Στο 6. από τις παρατηρήσεις μου παραπάνω λες :
Ιωάννης και αντίχριστος θα ΄΄συμβασιλεύσουν΄΄. Ουτως εν διστομος ρομφαια εξαφανισει τον υιο της απωλειας,καλουμενον Αντιχριστος΄
Ουδέν σχόλιον. Κανείς δεν το έχει πει αυτό (ότι θα συμβασιλεύσουν), δε ξέρω από που το έβγαλες. Αρχίζει να βρωμάει το θέμα....

Γ) Στο 7. Παραπάνω λες
Στο πρόσωπο του μυστηριώδους αυτού άρχοντος δεν θα υπάρχουν, όπως φένεται, μόνον ανθρώπινες ικανότητες διοικητικές, αλλά και υπερφυσικές, όπως στους παλαιούς εθνάρχες και προφήτες, όπως στον ΜΩΥΣΗ, διότι μόνο έτσι θα μπορέσει να αναμορφώσει την χαώδη παγκόσμια κατάστασι.


Συνεπώς επιβεβαιώνεις ότι ο "Ιωάννης" εκ πενίας θα έχει παγκόσμιο χαρακτήρα και όχι όπως λέει ο Ανδρέας - ότι θα στραφεί στους Αγαρηνούς - που αναφέρεις ως "έγκυρη" πηγή. Συνεπώς θα μπορούσε πράγματι να ταυτιστεί με τον παγκόσμιο βασιλιά που θα ενώσει όλα τα έθνη και θα φέρει "ειρήνη" (=Αντίχριστο/Μεγάλος Μαχντί κτλ).

Εκτός από τον π.Ανανία Κουστένη (το λέει και στο 28.) και τον Ιωσήφ βατοπεδινό κανείς άλλος δεν το υποστηρίζει αυτό . Εκτώς από τη Νέα Τάξη Πραγμάτων φυσικά.... :no :no κακό αγόρι ...όχι και παγκόσμιος βασιλέας ο Ιωάννης.... ξεπέρασες τα όρια σου.

Δ) Λες ότι ο Αντίχριστος είναι (ζει) την ίδια περίοδο με τον Ιωάννη
8) Οι προφητείες αναφέρουν τούτα,που γράφω.
Και η αποκάλυψη
και ο λεων ο σοφός,και ο αγιος Μεθόδιος Πατάρων,και ο Αγιος Ταράσιος
και ο Ιωσήφ ο βατοπεδινός και άλλοι.
Μην τους απαριθμήσω όλους.
Ιωάννης και Αντίχριστος θα είναι τον ίδιο καιρό μαζί.
Προφανώς δεν κατανοείς ότι μιλάει για το Αντίχριστο Πνεύμα και όχι για τον ίδιο τον Αντίχριστο. Εκτός αν αυτό εννοείς, αλλά μετά από 40 σελίδες έπρεπε να το είχες ξεκαθαρίσει το εννοούν. Να τους απαριθμήσεις αν πραγματικά σε ενδιαφέρει να μεταδώσεις την αλήθεια. Ή καλύτερα να μας δώσεις μία ολοκληρωμένη μελέτη.

Δ) Λες :
15) Ο Βασιλεύς και ΄΄χρηστός΄΄του Κυρίου(αγαπητέ/η)dominique,
δεν έχει ουδεμία σχέση με τέως βασιλείς,αρχοντες,πρίγκηπες,δούκες,αυλάρχας
και οιονδήποτε τίτλο μπορείς να σκεφτείς.

Ο βασιλεύς εκ πενίας του Κυρίου
θα είναι ο εντολέας Του.
Ιωάννης το ονομά του.

Ιωάννης ο πρόδρομος και βαπτιστής του Χριστού.
Ιωάννης ο ηγαπημένος μαθητής Του.
Ιωάννης ο σαν πρόδρομος του μέλλοντος να έλθη «μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς».
Αυτά τα πρόσωπα τα συγχέεις λανθασμένα. Ο Βαπτιστής δεν μπορείς να αποδείξεις σε καμία περίπτωση ότι ήταν ο Θεολόγος. Συνεπώς είτε επικαλείσαι και εδώ λάθος πηγές είτε υπάρχει εντεταλμένη παρερμηνεία λόγω συμφέροντος.
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron