Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

91
Δηλαδη οι Πατέρες όταν ερμήνευαν δεν ήξεραν αν αντιβαίνει στην πίστη μας,μόνο ο Τρεμπέλας γνωρίζει.


Που λενε οι πατερες οτι αντιβαινει στη πιστη μας μια Θεια επεμβαση του Χριστου ;;;;;;

Και ο αγιος Παισιος που το ανεφερε σαφως , αθεολογητος ηταν ;

Πριν απαντησω στα υπολοιπα περιμενω να μου πεις που αντιβαινει στη πιστη μας.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

92
Αδερφέ ,απαξίωνε με αμα σου κάνει κέφι,σου αναφέρω αγιογραφικά χωρία.
Galis έγραψε:Αυτο που αναφερεις ειναι γεγονος που θα συμβει στη συντελεια και προτυπωνεται, εχει πρωτη εκπληρωση κατα την ημερα της οργης του Θεου.
Ποια είναι η ημέρα της οργης;

Η αόρατη επέμβαση;

Ας δούμε τι λέει Θεόπνευστα ο Απόστολος Παύλος

Προς Ρωμαίους Κεφ.2
5 κατὰ δὲ τὴν σκληρότητά σου καὶ ἀμετανόητον καρδίαν θησαυρίζεις σεαυτῷ ὀργὴν ἐν ἡμέρᾳ ὀργῆς καὶ ἀποκαλύψεως καὶ δικαιοκρισίας τοῦ Θεοῦ
Στην αόρατη επέμβαση θα έχουμε και κρίση;

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

93
Διακρίνω μια τάση απαξίωσης του λόγου των Πατέρων,γιατί εδω δεν μιλάμε μόνο για εσχατολογία,αλλά για τις επιστολές του Παύλου και τα ευαγγέλια.

Δεν αντιβαίνω στα λόγια του Παύλου,οι επιστολές του Παύλου συμφωνούν απόλυτα μεταξύ τους.
Όπως και του Πέτρου Β' που επίσης λέει ήξει. - See more at: http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 3XzH6.dpuf
Πρωφανως διακρινεις αυτο που φανταζεσαι, το οποιο δεν εχει σχεση με τη πραγματικοτητα. Με τους πατερες δεν εχω κανενα προβλημα αλλα με την πατερολατρεια. Καλυτερα να εισαι πιο προσεκτικος οταν βγαζεις συμπερασματα για τους αλλους


Αφου συμφωνουν οι πατερες με τον αποστολο Παυλο για πες μου πως εχουν εξηγησει τα ακολουθα
Ρωμ. 11,25 Οὐ γὰρ θέλω ὑμᾶς ἀγνοεῖν, ἀδελφοί, τὸ μυστήριον τοῦτο, ἵνα μὴ ἦτε παρ᾿ ἑαυτοῖς φρόνιμοι, ὅτι πώρωσις ἀπὸ μέρους τῷ Ἰσραὴλ γέγονεν ἄχρις οὗ τὸ πλήρωμα τῶν ἐθνῶν εἰσέλθῃ,
Ρωμ. 11,25 Σας τα λέγω αυτά, αδελφοί, διότι δεν θέλω να αγνοήτε αυτήν την κρυμμένην μέχρι σήμερον αλήθειαν, δια να μη θεωρήτε σστον ευατόν σας συνετόν και άγιον και περιφρονήτε τους Ισραηλίτας. Η αλήθεια δε αυτή είναι ότι εις ένα μεγάλο μέρος του Ισραηλιτικού λαού έχει γίνει σκλήρυνσις, μέχρις ότου το πλήθος των εθνικών, που έχει προγνωρίσει ο Θεός, εισέλθουν εις την βασιλείαν του Χριστού.
Ρωμ. 11,26 καὶ οὕτω πᾶς Ἰσραὴλ σωθήσεται, καθὼς γέγραπται· ἥξει ἐκ Σιὼν ὁ ῥυόμενος καὶ ἀποστρέψει ἀσεβείας ἀπὸ Ἰακώβ·
Ρωμ. 11,26 Και έτσι, όταν αυτό πραγματοποιηθή, όλος ο Ισραηλιτικός λαός θα σωθή, όπως άλλωστε είναι γραμμένον στον προφήτην Ησαΐαν· “θα έλθη από την Σιών ο υπερασπιστής και ελευθερωτής, ο οποίος θα αποβάλη και θα εξαλείψη τας ασεβείας και τας αμαρτίας από τους απογόνους του Ιακώβ.
Ρωμ. 11,27 καὶ αὕτη αὐτοῖς ἡ παρ᾿ ἐμοῦ διαθήκη, ὅταν ἀφέλωμαι τὰς ἁμαρτίας αὐτῶν.
Ρωμ. 11,27 Και αυτή είναι η συμφωνία και η διαθήκη μου με αυτούς, όταν θα αφαιρέσω και θα εξαλείψω τας αμαρτίας των”.
Ρωμ. 11,28 κατὰ μὲν τὸ εὐαγγέλιον ἐχθροὶ δι᾿ ὑμᾶς, κατὰ δὲ τὴν ἐκλογὴν ἀγαπητοὶ διὰ τοὺς πατέρας·
Ρωμ. 11,28 Οσον δηλαδή αφορά το Ευαγγέλιον, οι άπιστοι Εβραίοι είναι εχθροί του Θεού και εξ αιτίας του γεγονότος ότι εκάλεσε σας τους εθνικούς εις σωτηρίαν ο Θεός· όσον αφορά όμως την από αιώνων εκλογήν των, είναι αγαπητοί στον Θεόν και δια τους προγόνους, από τους οποίους κατάγονται.
Ρωμ. 11,29 ἀμεταμέλητα γὰρ τὰ χαρίσματα καὶ ἡ κλῆσις τοῦ Θεοῦ.
Ρωμ. 11,29 Διότι ο Θεός, όταν δίδη τα χαρίσματα και όταν εκλέγη και καλή ως αλάθητος και πάνσοφος που είναι, δεν κάμνει λάθος και είναι δι' αυτό τα χαρίσματά του αμετάκλητα και αμετακίνητα.
Ρωμ. 11,30 ὥσπερ γὰρ καὶ ὑμεῖς ποτε ἠπειθήσατε τῷ Θεῷ, νῦν δὲ ἠλεήθητε τῇ τούτων ἀπειθείᾳ,
Ρωμ. 11,30 Διότι, όπως ακριβώς και σεις στο παρελθόν είχατε απειθήσει στον Θεόν και εδουλεύσατε εις τα είδωλα, τώρα δε έχετε ελεηθή χάρις εις την απείθειαν των Ισραηλιτών,
Ρωμ. 11,31 οὕτω καὶ οὗτοι νῦν ἠπείθησαν, τῷ ὑμετέρῳ ἐλέει ἵνα καὶ αὐτοὶ ἐλεηθῶσι·
Ρωμ. 11,31 έτσι και αυτοί τώρα έχουν απειθήσει και απιστήσει, δια να ελεηθούν έπειτα παραδειγματιζόμενοι από το έλεος, που έχετε λάβει σεις.
Ρωμ. 11,32 συνέκλεισε γὰρ ὁ Θεὸς τοὺς πάντας εἰς ἀπείθειαν, ἵνα τοὺς πάντας ἐλεήσῃ.
Ρωμ. 11,32 Ετσι δε έκλεισε ο Θεός όλους μαζή τους ανθρώπους, Ιουδαίους και εθνικούς μέσα εις την απείθειάν των, δια να ελεήση τους πάντας.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

94
grecko έγραψε:Αδερφέ ,απαξίωνε με αμα σου κάνει κέφι,σου αναφέρω αγιογραφικά χωρία.
Galis έγραψε:Αυτο που αναφερεις ειναι γεγονος που θα συμβει στη συντελεια και προτυπωνεται, εχει πρωτη εκπληρωση κατα την ημερα της οργης του Θεου.
Ποια είναι η ημέρα της οργης;

Η αόρατη επέμβαση;

Ας δούμε τι λέει Θεόπνευστα ο Απόστολος Παύλος

Προς Ρωμαίους Κεφ.2
5 κατὰ δὲ τὴν σκληρότητά σου καὶ ἀμετανόητον καρδίαν θησαυρίζεις σεαυτῷ ὀργὴν ἐν ἡμέρᾳ ὀργῆς καὶ ἀποκαλύψεως καὶ δικαιοκρισίας τοῦ Θεοῦ
Στην αόρατη επέμβαση θα έχουμε και κρίση;

Στην αορατη επεμβαση θα εχουμε κριση των εθνων. Οχι τη κριση μετα την ανασταση.

Ως προς το χωριο που παρεθεσες μαλλον δεν εχεις καταλαβει οτι ως Ημερα Κυριου αλλαοτε οι προφητες και αποστολοι αναφερονται στη συντελεια και αλλοτε στη Θεια επεμβαση. Εσυ προσπαθεις να παρεις τις αναφορες της Θειας Επεμβασης και να τις εφαρμοσεις στη Συντελεια, ωστε να εφαρμοστουν ολα εκει.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

95
Galis έγραψε:
Δηλαδη οι Πατέρες όταν ερμήνευαν δεν ήξεραν αν αντιβαίνει στην πίστη μας,μόνο ο Τρεμπέλας γνωρίζει.


Που λενε οι πατερες οτι αντιβαινει στη πιστη μας μια Θεια επεμβαση του Χριστου ;;;;;;

Και ο αγιος Παισιος που το ανεφερε σαφως , αθεολογητος ηταν ;

Πριν απαντησω στα υπολοιπα περιμενω να μου πεις που αντιβαινει στη πιστη μας.
Εγω δεν μίλησα για τον Παίσιο,εσυ απαξιώνεις συνεχώς τους Πατέρες και μιλάς για πατερολατρεία.
Όταν παραθέτει κάποιος κείμενα των Πατέρων,που δεν συμφωνούν μαζί σου,τον κατηγορείς για πατερολάτρη.
Νεοφάνης όρος όντως.

Σου παραθέτω αγιογραφικά χωρία που μιλάνε για την μεγάλη και επιφανή ημέρα.



Δεν μπορώ να πάρω θέση για τον άγιο Παίσιο.



Σε καληνυχτω για σήμερα.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

96
grecko έγραψε:
Galis έγραψε:
Δηλαδη οι Πατέρες όταν ερμήνευαν δεν ήξεραν αν αντιβαίνει στην πίστη μας,μόνο ο Τρεμπέλας γνωρίζει.


Που λενε οι πατερες οτι αντιβαινει στη πιστη μας μια Θεια επεμβαση του Χριστου ;;;;;;

Και ο αγιος Παισιος που το ανεφερε σαφως , αθεολογητος ηταν ;

Πριν απαντησω στα υπολοιπα περιμενω να μου πεις που αντιβαινει στη πιστη μας.
Εγω δεν μίλησα για τον Παίσιο,εσυ απαξιώνεις συνεχώς τους Πατέρες και μιλάς για πατερολατρεία.
Όταν παραθέτει κάποιος κείμενα των Πατέρων,που δεν συμφωνούν μαζί σου,τον κατηγορείς για πατερολάτρη.
Νεοφάνης όρος όντως.

Σου παραθέτω αγιογραφικά χωρία που μιλάνε για την μεγάλη και επιφανή ημέρα.



Δεν μπορώ να πάρω θέση για τον άγιο Παίσιο.



Σε καληνυχτω για σήμερα.
Όταν παραθέτει κάποιος κείμενα των Πατέρων,που δεν συμφωνούν μαζί σου,τον κατηγορείς για πατερολάτρη.
Νεοφάνης όρος όντως.

Φιλε οι συκοφαντιες δεν ειναι ωραιο πραγμα.Σε παρακαλω προσεξε τι γραφεις
Εγω δεν μίλησα για τον Παίσιο,εσυ απαξιώνεις συνεχώς τους Πατέρες και μιλάς για πατερολατρεία
Αν εχεις προβλημα αντιληψης στο τι γραφεται καλο ειναι να κοιταξεις να το λυσεις. Δεν μορω να σε βοηθησω.
Νεοφάνης όρος όντως.
Νεοφανης ισως. Αλλα πραγματικος. Οταν ξεκινησω και γραφω στο τοπικ <<εσχτολογια και πατερολατρεια >> τοτε θα κατανοηθουν πολυ περισσοτερα με πληθος παραδειγματων.....

Καληνυχτα

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

97
Β Θεσ. 2,8 καὶ τότε ἀποκαλυφθήσεται ὁ ἄνομος, ὃν ὁ Κύριος ἀναλώσει τῷ πνεύματι τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ καταργήσει τῇ ἐπιφανείᾳ τῆς παρουσίας αὐτοῦ·
Β Θεσ. 2,8 Και τότε θα ξεσκεπασθή και θα φανερωθή ο άνομος, τον οποίον ο Κυριος θα εξολοθρεύση και θα αφανίση τόσον εύκολα, σαν με ένα φύσημα απλώς του στόματός του και θα τον εξουδετερώση με την ένδοξον εμφάνισιν της παρουσίας του.
O αποστολος Παυλος στο ανωτερω χωριο αναφερεται στη καταστροφη το αντιχριστου. Οπως αναφερεται, ο αντιχριστος θα καταργηθει με την επιφανεια της παρουσιας Του Χριστου. Πολλοι βλεπωντας στο ανωτερω χωριο την επιφανεια της Παρουσιας του Κυριου οπου θα γινει η καταστροφη του αντιχριστου την ταυτιζουν με τη συντελεια του υλικου κοσμου. Ενας λογος που γινεται αυτη η ταυτιση ειναι η λεξη <<παρουσια >>που χρησιμοποιει ο αποστολος. Ας δουμε λοιπον αν ταυτιζονται αυτα τα δυο μεγαλα γεγονοτα η αν προκειται για ξεχωριστη παρουσια.

Καταρχην οπως εχει ηδη δειχθει ο Καθηγητης Π. Τρεμπελας αλλα και ο κορυφαιος θεολογος Ν. Σωτηροπουλος δεν ταυτιζουν την μεγαλη αυτη Ημερα οπου θα καταστραφει ο αντιχριστος απο τη παρουσια του Χριστου με την Παρουσια επι της συντελειας του κοσμου. Η αποψη του αειμνηστου Σωτηροπουλου φαινεται σαφως στο βιβλιο του << ερμηνεια δυσκολων χωριων της Γραφης>> τομος Γ σελιδα 366-367 .Επισης ο αγιος γεροντας Παισιος δεν ταυτιζει το τελος του αντιχριστου με την παρουσια οπου θα γινει η ανασταση και η κριση των νεκρων. Την ημερα της καταστροφης του αντι την ταυτιζει με μια παρουσια η οποια δεν θα ειναι αυτη οταν θα ελθει ως κριτης.

Ο Σωτηροπουλος στην επιχειρηματολογια του μεταξυ αλλων τονιζει οτι το κριτικο κειμενο του Nestle -Aland τη λεξη αναλωσει τη εχει ανελει το οποιο ως εκφραση ταυτιζεται με το ακολουθο προφητικο χωριο του Ησαια. Το ακολουθο χωριο ομως δεν σχετιζεται απο τα συμφραζομενα με τη συντελεια αλλα με εποχη οπου ολος ο κοσμος θα εχει γνωρισει το Κυριο. (ὅτι ἐνεπλήσθη ἡ σύμπασα τοῦ γνῶναι τὸν Κύριον ὡς ὕδωρ πολὺ κατακαλύψαι θαλάσσας.)
Ησ. 11,3 ἐμπλήσει αὐτὸν πνεῦμα φόβου Θεοῦ. οὐ κατὰ τὴν δόξαν κρινεῖ οὐδὲ κατὰ τὴν λαλιὰν ἐλέγξει,
Ησ. 11,3 Θα γέμιση αυτόν ο Θεός με Πνεύμα φόβου Θεού. Φωτιζόμενος αυτός από τα υπέροχα αυτά χαρίσματα του Πνεύματος δεν θα εκφέρη κρίσιν σύμφωνα με την εξωτερικήν εμφάνισιν και δεν θα ελέγχη σύμφωνα με τους ματαίους και επιπολαίους λόγους των ανθρώπων.
Ησ. 11,4 ἀλλὰ κρινεῖ ταπεινῷ κρίσιν καὶ ἐλέγξει τοὺς ταπεινοὺς τῆς γῆς· καὶ πατάξει γῆν τῷ λόγῳ τοῦ στόματος αὐτοῦ καὶ ἐν πνεύματι διὰ χειλέων ἀνελεῖ ἀσεβῆ·
Ησ. 11,4 Αλλά θα κρίνη με ευθύτητα και δικαιοσύνην, θα δικαιώση τον ταπεινόν και τον δίκαιον, θα φανερώση και θα αποδώση το δίκαιον στους ταπεινούς και καταφρονημένους της γης. Με τον λόγον του στόματός του θα κτυπήση τον αμαρτωλόν και άδικον κόσμον. Και με ένα απλούν φύσημα των χειλέων του θα θανατώση τους ασεβείς.
Ησ. 11,5 καὶ ἔσται δικαιοσύνῃ ἐζωσμένος τὴν ὀσφὺν αὐτοῦ καὶ ἀληθείᾳ εἰλημένος τὰς πλευράς.
Ησ. 11,5 Αυτός θα έχη ζωσθή την μέσην του με την ζώνην της δικαιοσύνης. Με την ειλικρίνειαν δε και την φιλαλήθειαν θα έχη περικαλύψει τας πλευράς του.
Ησ. 11,6 καὶ συμβοσκηθήσεται λύκος μετ᾿ ἀρνός, καὶ πάρδαλις συναναπαύσεται ἐρίφω, καὶ μοσχάριον καὶ ταῦρος καὶ λέων ἅμα βοσκηθήσονται, καὶ παιδίον μικρὸν ἄξει αὐτούς·
Ησ. 11,6 Τοτε ο λύκος θα βόσκη μαζή με το αρνί, και η λεοπάρδαλις θα κατοική μαζή με το ερίφιον, το μοσχάριον και ο ταύρος θα βόσκουν μαζή με τον λέοντα και ένα μικρό παιδί θα οδηγή αυτά ως ήμερα αρνία.
Ησ. 11,7 καὶ βοῦς καὶ ἄρκος ἅμα βοσκηθήσονται, καὶ ἅμα τὰ παιδία αὐτῶν ἔσονται, καὶ λέων καὶ βοῦς ἅμα φάγονται ἄχυρα.
Ησ. 11,7 Το βόϊδι και η άρκτος θα βόσκουν μαζή και τα μικρά των θα κάμνουν μαζή συντροφιά. Το ληοντάρι και το βόϊδι θα τρώγουν μαζή άχυρα.
Ησ. 11,8 καὶ παιδίον νήπιον ἐπὶ τρώγλην ἀσπίδων καὶ ἐπὶ κοίτην ἐκγόνων ἀσπίδων τὴν χεῖρα ἐπιβαλεῖ.
Ησ. 11,8 Μικρό παιδί θα απλώνη και θα θέτη χωρίς κίνδυνον τα χέρια του εις την οπήν της δηλητηριώδους ασπίδος και εις την φωλεάν, όπου αι ασπίδες έχουν τα μικρά των.
Ησ. 11,9 καὶ οὐ μὴ κακοποιήσουσιν, οὐδὲ μὴ δύνωνται ἀπολέσαι οὐδένα ἐπὶ τὸ ὄρος τὸ ἅγιόν μου, ὅτι ἐνεπλήσθη ἡ σύμπασα τοῦ γνῶναι τὸν Κύριον ὡς ὕδωρ πολὺ κατακαλύψαι θαλάσσας.
Αλλωστε αγιογραφικα δεν μπορει να υποστηριχθει οτι αυτη η Ημερα που αναφερει ο αποστολος οτι ο Κυριος με την επιφανεια της παρουσιας του θα καταστρεψει τον αντι θα ειναι η συντελεια. Αυτο δεν μπορει να υποστηριχθει για πολλους λογους εκ των οποιων δυο ειναι οι ακολουθοι :

1) Καταργηται το αιφνιδιο της παρουσιας επι της συντελειας του κοσμου
2) Δεν μπορει να εκπληρωθει ο πιο βεβαιος εσχατολογικος λογος της γραφης, ο οποιος σαφεστατα μιλα για επιστροφη των Εβραιων στο Χριστο κατι το οποιο θα συνεχιστει επι γεννες γενεων, και απο τοτε ο λαος του Ισραηλ δεν θα ξαναεντραπει.

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

98
Το θέμα διαχωρίστηκε .

Για την επιστροφή των Εβραίων στον Χριστιανισμό δείτε εδώ


http://www.filoumenos.com/forum/viewtop ... 7&start=90
Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
Xαμένη μάχη,είναι αυτή που φοβήθηκες να δώσεις
Πριν γράψεις σκέψου! Πριν κατακρίνεις περίμενε! Πριν προσευχηθείς συγχώρα! Πριν παραιτηθείς προσπάθησε!
Καλό είναι το να υπάρχεις …μα το να ζεις εν Χριστώ είναι άλλο πράγμα !

Re: Η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και επιφανής

99
Μαλαχιας 4ο
ΔΙΟΤΙ ἰδοὺ ἡμέρα Κυρίου ἔρχεται καιομένη ὡς κλίβανος καὶ φλέξει αὐτούς, καὶ ἔσονται πάντες οἱ ἀλλογενεῖς καὶ πάντες οἱ ποιοῦντες ἄνομα καλάμη, καὶ ἀνάψει αὐτοὺς ἡ ἡμέρα ἡ ἐρχομένη, λέγει Κύριος παντοκράτωρ, καὶ οὐ μὴ ὑπολειφθῇ ἐξ αὐτῶν ρίζα οὐδὲ κλῆμα. 2 καὶ ἀνατελεῖ ὑμῖν τοῖς φοβουμένοις τὸ ὄνομά μου ἥλιος δικαιοσύνης καὶ ἴασις ἐν ταῖς πτέρυξιν αὐτοῦ, καὶ ἐξελεύσεσθε καὶ σκιρτήσετε ὡς μοσχάρια ἐκ δεσμῶν ἀνειμένα. 3 καὶ καταπατήσετε ἀνόμους, διότι ἔσονται σποδὸς ὑποκάτω τῶν ποδῶν ὑμῶν ἐν τῇ ἡμέρᾳ, ᾗ ἐγὼ ποιῶ, λέγει Κύριος παντοκράτωρ. 4 καὶ ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστελῶ ὑμῖν ᾿Ηλίαν τὸν Θεσβίτην, πρὶν ἢ ἐλθεῖν τὴν ἡμέραν Κυρίου τὴν μεγάλην καὶ ἐπιφανῆ, 5 ὃς ἀποκαταστήσει καρδίαν πατρὸς πρὸς υἱὸν καὶ καρδίαν ἀνθρώπου πρὸς τὸν πλησίον αὐτοῦ, μὴ ἐλθὼν πατάξω τὴν γῆν ἄρδην. 6 μνήσθητι νόμου Μωσῆ τοῦ δούλου μου, καθότι ἐνετειλάμην αὐτῷ ἐν Χωρὴβ πρὸς πάντα τὸν ᾿Ισραὴλ προστάγματα καὶ δικαιώματα.
Μηπως αλλη η μεγαλη ημερα του Θεου του Παντοκρατορος και αλλη η ημερα του Κυριου η επιφανης;;;;;;;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron