Αποψη δεν μπορω να την πω διότι δεν υπάρχει.Οποιος μπορει ας αποδειξει που ειναι η αιρεση στην αποψη που εκφραζω.
Αχταρμα ναι.
Ολος λοιπόν ο αχταρμας περι αναλαμπής και βασιλεα ειναι μια μεγαλη αιρεση!
Η μεγαλυτερη μάλιστα.....
Αποψη δεν μπορω να την πω διότι δεν υπάρχει.Οποιος μπορει ας αποδειξει που ειναι η αιρεση στην αποψη που εκφραζω.
M__ έγραψε:Συνοψίζω τρεις θέσεις των τριών βασικών αναλαμπιστών της παρέας, για να δω αν έχω καταλάβει καλά. Απαντες, αναλαμπιστές και μη συμφωνούμε σε επερχόμενο μεγάλο και καταστροφικό πόλεμο. Μετά από αυτόν έχουμε
1. Glad
Αντίχριστο και ΑΙΒ και δυο μάρτυρες. Αμεση σύγκρουση ΑΙΒ και αντι, νίκη του ΑΙΒ. Ακολουθεί αναλαμπή για 30-40-50 χρόνια και μετά ξανακατάρρευση χωρίς αντί και Δευτέρα Παρουσία
2. georgena
Αντίχριστο και ΑΙΒ και δυο μάρτυρες. Καταστροφή αντιχρίστου με θεία παρέμβαση (μάλλον όπως του glad κατά παναγόπουλο). Ακολουθεί αναλαμπή 1000 χρόνια και μετά κατάρρευση χωρίς αντί και ΔΠ
3. aitolia
Ούτε αντί ούτε μάρτυρες. ΑΙΒ, 30-40-50 χρόνια αναλαμπή, μετά αντίχριστο και μάρτυρες και παύση του με ΔΠ. (επικρατούσα άποψη στο σύνολο των αναλαμπιστών - δεν πάμε για αντί αλλά για αναλαμπή)
Αν από κάποιον κάτι κατάλαβα λάθος παρακαλώ να με διορθώσει.
george1 έγραψε:Προσωπικα δεν εχω πει αυτα που θελει ο Μ να αποδωσει σε μενα. Και ασφαλως δεν θα μπω σε διαλογο για την ερμηνεια της αγιας γραφης οταν ο συνομιλητης μου χρησιμοποιει παραποιημενο το username μου, παρα το γεγονος οτι το βλεπει ακολουθωντας ειρωνιες αλλων. Ουτε ασφαλως θα περιμενε κανεις να μαθει την αληθη ερμηνεια της Γραφης οταν δεν υπαρχουν οι προυποθεσεις.
george1 έγραψε:
Υπαρχει και αλλη μια θεση την οποια δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις αφου οπως λες, εδω γινονται επιστημονικες συζητησεις. Η θεολογικη επιστημη εξεταζει καθε αποψη και δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις
4)αντιχριστος , δυο μαρτυρες- δευτερα παρουσια-χιλιετη βασιλεια (προφανως αναλαμπη )και κριση
Καλο ειναι να μας πεις και την αποψη σου οχι για το αν συμφωνεις αλλα για το αν ειναι αιρεση.
αιτωλος έγραψε: Κοντα επεσες.Δεν μπορω να καταλαβω ομως γιατι αυτη η εμμονη στις ταμπελες και ταυτοχρονα αποφυγη στην κοινη ερευνα των γραφων;
GLADIATOR έγραψε:
Έχεις καταλάβει λάθος ποτέ δεν ανέφερα χρονική διάρκεια της αναλαμπής..
αλλά και το γεγονός όπως το τοποθετείς λές και βρισκόμαστε σε μπακάλικο με βρίσκει εντελώς αντίθετο(ως προς τη θεία επέμβαση έτσι όπως την πιστεύω εγώ άδελφέ μου (δικαιωμά μου)να ενίσταμαι)ως προς το πρόχειρον της διατύπωσης...
george1,M__ έγραψε:Σε ευχαριστώ τόσο πολύ που δείχνεις άλλη μια φορά το ποιος είσαι. Ενας κοινός διαστροφέας που θα χρησιμοποιήσει κάθε διαβολή για να βγάλει αυτό που έχει μέσα του.george1 έγραψε:
Υπαρχει και αλλη μια θεση την οποια δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις αφου οπως λες, εδω γινονται επιστημονικες συζητησεις. Η θεολογικη επιστημη εξεταζει καθε αποψη και δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις
4)αντιχριστος , δυο μαρτυρες- δευτερα παρουσια-χιλιετη βασιλεια (προφανως αναλαμπη )και κριση
Καλο ειναι να μας πεις και την αποψη σου οχι για το αν συμφωνεις αλλα για το αν ειναι αιρεση.
Ευχαριστώ που δείχνεις άλλη μια φορά το πόσο πονηρά διαστρέφεις αυτό που λέει ο άλλος για να τον εμφανίσεις όπως θες εσύ. Πως συνδέεις την προσωπική γνώμη του άλλου για εσένα με τη στάση του για την αναλαμπή. Πως συνδέεις τη γνώμη του άλλου για εσένα, τον υποκριτή, με τη γνώμη του για όλους τους αναλαμπιστές. Πως συνδέεις τη γνώμη του άλλου ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ, υποκριτή, με τη στάση του προς τους γέροντες και άλλες μορφές της ορθοδοξίας. Πως συνδέεις τη στάση του άλλου προς ΕΣΕΝΑ υποκριτή, για να βγάλεις συμπεράσματα για το ποιον όσων αντιμάχονται την αναλαμπή. Εκπληκτικό. Απλά εκπληκτικό.
Βάλτα λοιπόν στο θέμα σου για να αποδείξεις ξανά σε όποιον τα διαβάζει το ποιον σου. Απόδειξε ξανά το πως είσαι ο μεγαλύτερος συνεργάτης του εαυτού σου. Απόδειξε για άλλη μια φορά το γιατί το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ορθοδοξίας είναι οι υποκριτές που κυκλοφορούν κάτω από την ομπρέλα της. Και πάνω απ όλα ευχαριστώ βαθύτατα που απέδειξες άμεσα ακόμα μια φορά το ότι ΕΙΣΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ. Μακράν!
Κατά τα άλλα πολύ θεόοοοοπνευστα όλα αυτά, ..ούτε οι προτεσταντικές παραφυάδες δεν έχουν τέτοιες διαφορές μεταξύ τουςM__ έγραψε:
Συνοψίζω τρεις θέσεις των τριών βασικών αναλαμπιστών της παρέας, για να δω αν έχω καταλάβει καλά. Απαντες, αναλαμπιστές και μη συμφωνούμε σε επερχόμενο μεγάλο και καταστροφικό πόλεμο. Μετά από αυτόν έχουμε
1. Glad
Αντίχριστο και ΑΙΒ και δυο μάρτυρες. Αμεση σύγκρουση ΑΙΒ και αντι, νίκη του ΑΙΒ. Ακολουθεί αναλαμπή για 30-40-50 χρόνια και μετά ξανακατάρρευση χωρίς αντί και Δευτέρα Παρουσία
2. georgena
Αντίχριστο και ΑΙΒ και δυο μάρτυρες. Καταστροφή αντιχρίστου με θεία παρέμβαση (μάλλον όπως του glad κατά παναγόπουλο). Ακολουθεί αναλαμπή 1000 χρόνια και μετά κατάρρευση χωρίς αντί και ΔΠ
3. aitolia
Ούτε αντί ούτε μάρτυρες. ΑΙΒ, 30-40-50 χρόνια αναλαμπή, μετά αντίχριστο και μάρτυρες και παύση του με ΔΠ. (επικρατούσα άποψη στο σύνολο των αναλαμπιστών - δεν πάμε για αντί αλλά για αναλαμπή)
Αν από κάποιον κάτι κατάλαβα λάθος παρακαλώ να με διορθώσει.
george1 έγραψε:
Υπαρχει και αλλη μια θεση την οποια δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις αφου οπως λες, εδω γινονται επιστημονικες συζητησεις. Η θεολογικη επιστημη εξεταζει καθε αποψη και δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις
4)αντιχριστος , δυο μαρτυρες- δευτερα παρουσια-χιλιετη βασιλεια (προφανως αναλαμπη )και κριση
Καλο ειναι να μας πεις και την αποψη σου οχι για το αν συμφωνεις αλλα για το αν ειναι αιρεση.
Ειπα να μην ασχοληθω με τα παλια αλλα αφου τα βαζεις θα τα σχολιασω.aetos64 έγραψε:george1,M__ έγραψε:Σε ευχαριστώ τόσο πολύ που δείχνεις άλλη μια φορά το ποιος είσαι. Ενας κοινός διαστροφέας που θα χρησιμοποιήσει κάθε διαβολή για να βγάλει αυτό που έχει μέσα του.george1 έγραψε:
Υπαρχει και αλλη μια θεση την οποια δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις αφου οπως λες, εδω γινονται επιστημονικες συζητησεις. Η θεολογικη επιστημη εξεταζει καθε αποψη και δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις
4)αντιχριστος , δυο μαρτυρες- δευτερα παρουσια-χιλιετη βασιλεια (προφανως αναλαμπη )και κριση
Καλο ειναι να μας πεις και την αποψη σου οχι για το αν συμφωνεις αλλα για το αν ειναι αιρεση.
Ευχαριστώ που δείχνεις άλλη μια φορά το πόσο πονηρά διαστρέφεις αυτό που λέει ο άλλος για να τον εμφανίσεις όπως θες εσύ. Πως συνδέεις την προσωπική γνώμη του άλλου για εσένα με τη στάση του για την αναλαμπή. Πως συνδέεις τη γνώμη του άλλου για εσένα, τον υποκριτή, με τη γνώμη του για όλους τους αναλαμπιστές. Πως συνδέεις τη γνώμη του άλλου ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ, υποκριτή, με τη στάση του προς τους γέροντες και άλλες μορφές της ορθοδοξίας. Πως συνδέεις τη στάση του άλλου προς ΕΣΕΝΑ υποκριτή, για να βγάλεις συμπεράσματα για το ποιον όσων αντιμάχονται την αναλαμπή. Εκπληκτικό. Απλά εκπληκτικό.
Βάλτα λοιπόν στο θέμα σου για να αποδείξεις ξανά σε όποιον τα διαβάζει το ποιον σου. Απόδειξε ξανά το πως είσαι ο μεγαλύτερος συνεργάτης του εαυτού σου. Απόδειξε για άλλη μια φορά το γιατί το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ορθοδοξίας είναι οι υποκριτές που κυκλοφορούν κάτω από την ομπρέλα της. Και πάνω απ όλα ευχαριστώ βαθύτατα που απέδειξες άμεσα ακόμα μια φορά το ότι ΕΙΣΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ. Μακράν!
εφόσον δεν απαντάς στα επιχειρήματα που σου θέτω, απο το άλλο νήμα στο πρώτο post, http://filoumenos.com/forum/viewtopic.p ... &start=324 , να συμφωνήσω κι' εγώ απόλυτα με τον Μ__ καί να προσθέσω πως απομονώνεις χωρία της Γραφής αλοιώνοντας το Πνεύμα καί καπιλεύεσαι θεόπνευστους λόγους Αγίων καί γεροντάδων!!!
george1,
εφόσον δεν απαντάς στα επιχειρήματα που σου θέτω, απο το άλλο νήμα στο πρώτο post, viewtopic.php?f=18&t=15404&start=324 , να συμφωνήσω κι' εγώ απόλυτα με τον Μ__ καί να προσθέσω πως απομονώνεις χωρία της Γραφής αλοιώνοντας το Πνεύμα καί καπιλεύεσαι θεόπνευστους λόγους Αγίων καί γεροντάδων!!!
Αυτη η αποψη που αναφερω ασφαλως και δεν ειναι η θεση μου αλλα καποιου αντιχριστολογου.george1 έγραψε:
Προσωπικα δεν εχω πει αυτα που θελει ο Μ να αποδωσει σε μενα. Και ασφαλως δεν θα μπω σε διαλογο για την ερμηνεια της αγιας γραφης οταν ο συνομιλητης μου χρησιμοποιει παραποιημενο το username μου, παρα το γεγονος οτι το βλεπει ακολουθωντας ειρωνιες αλλων. Ουτε ασφαλως θα περιμενε κανεις να μαθει την αληθη ερμηνεια της Γραφης οταν δεν υπαρχουν οι προυποθεσεις.
george1 έγραψε:
Υπαρχει και αλλη μια θεση την οποια δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις αφου οπως λες, εδω γινονται επιστημονικες συζητησεις. Η θεολογικη επιστημη εξεταζει καθε αποψη και δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις
4)αντιχριστος , δυο μαρτυρες- δευτερα παρουσια-χιλιετη βασιλεια (προφανως αναλαμπη )και κριση
Καλο ειναι να μας πεις και την αποψη σου οχι για το αν συμφωνεις αλλα για το αν ειναι αιρεση.
Κοιταξε το θεμα αυτο δεν ειναι δογματικο και υπαρχουν διαφορες ερμηνειες οι οποιες εχουν τη βαση τους στους λογους πολλως συγχρονων προορατικων γεροντων. Το να υπαρχουν διαφορετικες σκεψεις σε συγκεκαλυμενα λογια τους ειναι κατι επιτρεπτο.raimon έγραψε:Κατά τα άλλα πολύ θεόοοοοπνευστα όλα αυτά, ..ούτε οι προτεσταντικές παραφυάδες δεν έχουν τέτοιες διαφορές μεταξύ τουςM__ έγραψε:
Συνοψίζω τρεις θέσεις των τριών βασικών αναλαμπιστών της παρέας, για να δω αν έχω καταλάβει καλά. Απαντες, αναλαμπιστές και μη συμφωνούμε σε επερχόμενο μεγάλο και καταστροφικό πόλεμο. Μετά από αυτόν έχουμε
1. Glad
Αντίχριστο και ΑΙΒ και δυο μάρτυρες. Αμεση σύγκρουση ΑΙΒ και αντι, νίκη του ΑΙΒ. Ακολουθεί αναλαμπή για 30-40-50 χρόνια και μετά ξανακατάρρευση χωρίς αντί και Δευτέρα Παρουσία
2. georgena
Αντίχριστο και ΑΙΒ και δυο μάρτυρες. Καταστροφή αντιχρίστου με θεία παρέμβαση (μάλλον όπως του glad κατά παναγόπουλο). Ακολουθεί αναλαμπή 1000 χρόνια και μετά κατάρρευση χωρίς αντί και ΔΠ
3. aitolia
Ούτε αντί ούτε μάρτυρες. ΑΙΒ, 30-40-50 χρόνια αναλαμπή, μετά αντίχριστο και μάρτυρες και παύση του με ΔΠ. (επικρατούσα άποψη στο σύνολο των αναλαμπιστών - δεν πάμε για αντί αλλά για αναλαμπή)
Αν από κάποιον κάτι κατάλαβα λάθος παρακαλώ να με διορθώσει.
george1 έγραψε:
Υπαρχει και αλλη μια θεση την οποια δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις αφου οπως λες, εδω γινονται επιστημονικες συζητησεις. Η θεολογικη επιστημη εξεταζει καθε αποψη και δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις
4)αντιχριστος , δυο μαρτυρες- δευτερα παρουσια-χιλιετη βασιλεια (προφανως αναλαμπη )και κριση
Καλο ειναι να μας πεις και την αποψη σου οχι για το αν συμφωνεις αλλα για το αν ειναι αιρεση.
Ξερεις προσωπικα ποτε δεν ειπα οτι αυτο που λεω ειναι θεοπνευστο. Ακριβως το αντιθετο ειπα.Δηλαδη ειπα ποια ειναι η πιθανοτερη εκβαση κατα την αποψη μου.Κατά τα άλλα πολύ θεόοοοοπνευστα όλα αυτά
Ο george1 όπως πάντα όταν στριμωχτεί πάει την κουβέντα εκεί που έχει την μεγάλη υποστήριξη του φόρουμ, στον Μάξιμο!george1 έγραψε:Κοιταξε το θεμα αυτο δεν ειναι δογματικο και υπαρχουν διαφορες ερμηνειες οι οποιες εχουν τη βαση τους στους λογους πολλως συγχρονων προορατικων γεροντων. Το να υπαρχουν διαφορετικες σκεψεις σε συγκεκαλυμενα λογια τους ειναι κατι επιτρεπτο.raimon έγραψε:Κατά τα άλλα πολύ θεόοοοοπνευστα όλα αυτά, ..ούτε οι προτεσταντικές παραφυάδες δεν έχουν τέτοιες διαφορές μεταξύ τουςM__ έγραψε:
Συνοψίζω τρεις θέσεις των τριών βασικών αναλαμπιστών της παρέας, για να δω αν έχω καταλάβει καλά. Απαντες, αναλαμπιστές και μη συμφωνούμε σε επερχόμενο μεγάλο και καταστροφικό πόλεμο. Μετά από αυτόν έχουμε
1. Glad
Αντίχριστο και ΑΙΒ και δυο μάρτυρες. Αμεση σύγκρουση ΑΙΒ και αντι, νίκη του ΑΙΒ. Ακολουθεί αναλαμπή για 30-40-50 χρόνια και μετά ξανακατάρρευση χωρίς αντί και Δευτέρα Παρουσία
2. georgena
Αντίχριστο και ΑΙΒ και δυο μάρτυρες. Καταστροφή αντιχρίστου με θεία παρέμβαση (μάλλον όπως του glad κατά παναγόπουλο). Ακολουθεί αναλαμπή 1000 χρόνια και μετά κατάρρευση χωρίς αντί και ΔΠ
3. aitolia
Ούτε αντί ούτε μάρτυρες. ΑΙΒ, 30-40-50 χρόνια αναλαμπή, μετά αντίχριστο και μάρτυρες και παύση του με ΔΠ. (επικρατούσα άποψη στο σύνολο των αναλαμπιστών - δεν πάμε για αντί αλλά για αναλαμπή)
Αν από κάποιον κάτι κατάλαβα λάθος παρακαλώ να με διορθώσει.
george1 έγραψε:
Υπαρχει και αλλη μια θεση την οποια δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις αφου οπως λες, εδω γινονται επιστημονικες συζητησεις. Η θεολογικη επιστημη εξεταζει καθε αποψη και δεν ειναι σωστο να μην την αναφερεις
4)αντιχριστος , δυο μαρτυρες- δευτερα παρουσια-χιλιετη βασιλεια (προφανως αναλαμπη )και κριση
Καλο ειναι να μας πεις και την αποψη σου οχι για το αν συμφωνεις αλλα για το αν ειναι αιρεση.
Ξερεις προσωπικα ποτε δεν ειπα οτι αυτο που λεω ειναι θεοπνευστο. Ακριβως το αντιθετο ειπα.Δηλαδη ειπα ποια ειναι η πιθανοτερη εκβαση κατα την αποψη μου.Κατά τα άλλα πολύ θεόοοοοπνευστα όλα αυτά
Υπαρχει ομως καποιος αλλος που ειπε οτι
αυτο που ειναι θεοπνευστο και δεν αλλαζει με τιποτε ειναι οτι η β παρουσια θα γινει στις 25 Μαρτιου του 2018
Για να βρεθει ανθρωπος και να πιστεψει μια τοσο ηλιθια πλανη καποιος σοβαρος λογος σιγουρα υπαρχει. Και δεν μιλω μονο για τον εμπνευστη της πλανης αλλα και για τα θυματα που τον ακολουθησαν.Το πιο απιστευτο ειναι οτι καποιοι εφτιαξαν φορουμ και εγιναν συντονιστες για να προωθησουν τετοιες πλανες καθως και να πουν οτι ο αντιχριστος ειναι Ουιλλιαμ.
Το μονο που θα κερδισουν ολοι αυτοι ειναι μια θεση στην εκκλησιαστικη ιστορια. Στο μελλον στις θεολογικες σχολες στο μαθημα, εκκλησιαστικη ιστορια θα γινεται σιγουρα αναφορα σε αυτη την ανοητη πλανη καθως και στους προπαγανδιστες αυτης μεσω φορουμ , μπλογκ , και face book.
Eκτος λοιπον απο τη θεση τους στην εκκλησιαστικη ιστορια και την πνευματικη ζημια που προκαλεσαν στους αλλους δεν θα υπαρχει κατι αλλο για να θυμιζει τη παρουσια τους. Ησαν αυτοι που ειχαν ξεπερασει το γεροντα Παισιο τον αγιο Πορφυριο , και ταυτοχρονα εξεπεμπαν πληθος κατακρισεων και ασχημιων.
Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”