η κατακριση φιλε γιωργο ειναι μεγα αμαρτημα.
επιτελους, ομως πρεπει να μαθεις τι ειναι κατακριση, διοτι χρησιμοποιεις την λεξη σαν καραμελα εναντιων των αλλων χωρις να εχει καμια βαση.
παρε λοιπον τωρα τον ορισμο της κατακρισης απο τον Ιωαννη τον Χρυσοστομο για να προσεχεις αλλη φορα.
«Τό, Μὴ κρίνετε ἵνα μὴ κριθῆτε, περὶ βίου ἐστίν, οὐ περὶ πίστεως» ~ Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
οταν καποιος εχει διαφορετικη πιστη απο την Ορθοδοξια, τοτε δεν ειναι κατακριση φιλε μου να πεις οτι λεει αιρετικα πραγματα.
αντιθετως μαλιστα.
Kαλα εσυ παραδεχτηκες παλιοτερα οτι αυτα που ελεγε ο Τρεμπελας δεν ηταν αιρεση και ειχες ανακαλεσει, και τωρα του καταλογιζεις οτι λεει αιρετικα πραγματα ; Δηλαδη η ζωη μετα τον αντι ειναι θεμα πιστεως ; Η ακατασχετη δογματολογια ειναι μια απο τις αρρωστημενες καταστασεις του παλαιοημερολογιτισμου. Ειναι τεραστια πλανη και τραγικο καποιος να κατακρινει κορυφαιο καθηγητη πανεπιστημιου και να επικαλειται το αγιο Ιωαννη το Χρυσοστομο για να δικαιολογησει την αμαρτια του.
Η αμαρτια σου μενει λοιπον, οπως και πολλες αλλες.
συγνωμη γιωργο μου, αλλα εδω δεν κανεις τιποτε αλλο απο το να διαστρεφεις την αληθεια.
δεν λες την μιση αληθεια αυτην την φορα, αλλα την διαστρεφεις εντελως.
ειναι αλλο πραγμα η προσθηκη πληροφοριων μεσα στην παραδοση της Εκκλησιας και αλλο πραγμα η αλλαγη των πληροφοριων.
ειδαλως, ειναι σαν να λεμε οτι οι Πατερες δεν ειχαν τον Φωτισμο του Αγιου Πνευματος, και ΟΛΟΙ εκαναν λαθος, και τωρα ερχομαστε εμεις που εχουμε τον φωτισμο του Αγιου Πνευματος να ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ την προιγουμενη παραδοση της Εκκλησιας και να φτιαξουμε μια νεα.
Δεν ειναι παραδοση της εκκλησιας. Ειναι ερμηνειες πατερων. Εσυ μονος σου την βαπτισες παραδοση. Ολα για σενα ειναι παραδοση και δογμα. Μηπως εχεις πιστεψει οτι εσυ τα υπερασπιζεσαι ; Οι πατερες ειχαν φωτισμο. Οχι ομως σε ολα τα θεματα αλλα σε οσα τους αποκαλυπται το Πνευμα. Δεν ειναι πρωτη φορα που τροποποιηται παραδοση της εκκλησιας. Στη παλαια διαθηκη ο νομος οριζε θανατο δια λιθοβολισμου για πληθος παραπτωματων. Ο Χριστος ομως εδωσε αλλη εντολη:<<ο αναμαρτητος πρωτος το λιθο βελλετω >>
Επισης ο αποστολος Παυλος επετρεπε τη χρηση ειδωλοθητων , κατοπιν ομως συνοδος απαγορεψε οριστικα τη χρηση ειδωλοθυτων. Ειναι η συνοδος που αναφερει ο γεροντας Παισιος στο φυλλαδιο σημεια των καιρων.
Συνεπως η παραδοση δεν ακυρωνεται αλλα ανανεωνεται απο την εκκλησια και τους αγιους της.
αυτο το θεμα, ειναι κεκλεισμενο για τους Πατερες, το οτι ο αντιχριστος καταργειται στην Δευτερα του Χριστου Παρουσια.
σου εδειξα οτι ο Ιωαννης ο Δαμασκηνος το εχει συνπεριλαβει στην Δογματικη διδασκαλια της Εκκλησιας. δηλαδη, την Ιερα Παραδοση
Προφανως δεν εχεις καταλαβει οτι το εργο του αγιου Ιωαννου ειναι μια δογματικη που ο ιδιος εγραψε. Τετοιες δογματικες εχουν γραψει κατα καιρους παρα πολλοι θεολογοι νεωτεροι και παλαιοτεροι. Κανενα τετοιο εργο ομως δεν εκπροσωπει την δογματικη της εκκλησιας. Ειναι αλλο πραγμα η δογματικη του αγιου Ιωαννου και του καθε αγιου η θεολογου απο την δογματικη της εκκλησιας. Δεν ταυτιζονται απαραιτητα τα δυο αυτα.
εχω μεινει καταπληκτος απο την επιχειρηματολογια σου...
ακομα και οι παραθεσεις που παρεθεσες, ηταν ασχετες.
εαν εχεις πνευμα ειλικρινειας γιωργο μου, κανε συζητηση ουσιας και πες κατι που να αξιζει με επιχειρηματα.
ειδαλως βλεπω οτι συνεχως μπαινεις σε μια διαδικασια πειθους ανευ επιχειρηματων.
Αυτη ακριβως ειναι η ουσια. Η αιτια που εδραζεται η πλανη σου.
12 εἰ δὲ τὸ παράπτωμα αὐτῶν πλοῦτος κόσμου καὶ τὸ ἥττημα αὐτῶν πλοῦτος ἐθνῶν, πόσῳ μᾶλλον τὸ πλήρωμα αὐτῶν;
οποτε δεν λεει "θα γινη" οπως λαμθασμενα εχει μεταφρασει το κειμενο που παρεθεσες, οποιος τελοσπαντον το μετεφρασε.
δεν εχει καθολου προσδιορισμο.
δεν λεει ουτε οτι θα γινει, ουτε οτι δεν θα γινει, ουτε εαν γινοταν το ποτε αυτο θα γινοταν.
αυτο που λεει ειναι οτι η πληρης προσελευση των εβραιων στην Εκκλησια θα ηταν πλουτος για τα εθνη.
κανεναν αλλο προσδιορισμο.
Η αιτια που δεν καταλαβαινεις τα αυτονοητα ειναι η κατασταση της πλανης. Για αυτους που δυσκολευονται περισσοτερο υπαρχει ο προφητης Ηααιας που ξεκαθαριζει οτι μετα την επιστροφη του Ισραηλ ακολουθουν πολλες γενεες.
Ησ. 6,10 ἐπαχύνθη γὰρ ἡ καρδία τοῦ λαοῦ τούτου, καὶ τοῖς ὠσὶν αὐτῶν βαρέως ἤκουσαν καὶ τοὺς ὀφθαλμοὺς αὐτῶν ἐκάμμυσαν μήποτε ἴδωσι τοῖς ὀφθαλμοῖς καὶ τοῖς ὠσὶν ἀκούσωσι καὶ τῇ καρδίᾳ συνῶσι, καὶ ἐπιστρέψωσι, καὶ ἰάσομαι αὐτούς.
Ησ. 6,10 Και τούτο, διότι η καρδία του λαού αυτού έγινε χονδρή και σκληρά. Με τα αυτιά του σώματος και της ψυχής ήκουσαν βαρειά τα θεία λόγια· έκλεισαν τα μάτια της διανοίας των, δια να μη ιδούν με τα ματία των τα θαυμαστά πράγματα, να μη οικούσουν τα λόγια μου με τα αυτιά των, ώστε να τα εννοήσουν, να μετανοήσουν και να επιστρέψουν εις εμέ, εγώ δε να τους θεραπεύσω”.
Ησ. 6,11 καὶ εἶπα· ἕως πότε Κύριε; καὶ εἶπεν· ἕως ἂν ἐρημωθῶσι πόλεις παρὰ τὸ μὴ κατοικεῖσθαι καὶ οἶκοι παρὰ τὸ μὴ εἶναι ἀνθρώπους, καὶ ἡ γῆ καταλειφθήσεται ἔρημος.
Ησ. 6,11 Εγώ τότε ηρώτησαν· “έως πότε, Κυριε, θα παραταθή αυτή η κατάστασις και η δικαία οργή σου;” Και εκείνος μου είπε· “μέχρις ότου ερημωθούν αι πόλεις, διότι δεν θα υπάρχουν οι κατοικούντες εις αυτάς· ερημωθούν και οι οίκοι, διότι δεν θα υπάρχουν άνθρωποι· η δε γη θα εγκαταλειφθή έρημος και ακαλλιέργητος”.
Ησ. 6,12 καὶ μετὰ ταῦτα μακρυνεῖ ὁ Θεὸς τοὺς ἀνθρώπους, καὶ πληθυνθήσονται οἱ ἐγκαταλειφθέντες ἐπὶ τῆς γῆς·
Ησ. 6,12 Και μετά ταύτα θα απομακρύνη και θα στείλη εις εξοριαν ο Θεός τους αμετανοήτους ανθρώπους, θα πληθυνθούν δε εκείνοι, οι οποίοι θα μείνουν οπίσω εις την χώραν της Ιουδαίας.
Επισης οτι η καθοριστικη στιγμη οπου οι Εβραιοι θα επιστρεψουν ( χωρις να αποκλειεται οτι αυτο θα εχει προετοιμαστει και απο απο πριν με αλλα γεγονοτα ) ειναι η χρονοι του αντι. Το λεει και Σωτηροπουλος σε σχετικο video.Αυτη η επιστροφη ομως θυα εχει διαρκεια οπως φαινεται καθαρα απο πληθος εδαφιων της γραφης
η Αγια Γραφη ακυρωνει τους Αγιους Πατερες της Εκκλησιας που απο εκεινους παραλαβαμε την ερμηνεια της και τα Δογματα της ;
εχεις μεγαλο προβλημα αδερφε...
Αλλο γραφω αλλο εσυ μου προσαπτεις. Η αγια γραφη δεν ακυρωνει τους πατερες ακυρωνει συγκεκριμενες εσχατολογικες ερμηνειες τους.
Προβλημα εχει αυτος που στρεφεται ενανατιον της εκκλησιας του Χριστου λεγοντας οτι δεν εχει εγκυρα μυστηρια.
αλλο παλι αυτο..
το εχεις κανει καραμελα στην προσπαθεια σου να πεισεις οτι οι Αγιοι της Εκκλησιας δεν ξερανε σε σχεση με τους σημερινους ογδοητες θεολογους που ξαφνικα εμφαθαν τα παντα.
το μεγαλο προβλημα βεβαιως δεν ειναι αυτο, αλλα οτι δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις.
παραθετεις εδαφια απο τον Δανιηλ, ενω ο Δανιηλ ειναι αυτος που ξεκαθαριζει τα πραγματα.
ο Δανιηλ ειναι αυτος που ξεκαθαριζει πως ο αντιχριστος καταργειται με την Δευτερα Παρουσια οπου γινεται και η κριση του κοσμου.
ο Δανιηλ ειναι αυτος που ξεκαθαριζει πως οι εβραιοι γυρνανε στον Χριστο την εποχη του Διογμου του αντιχριστου οπου υστερα επακολουθει η Συντελεια.
Αυτα ειναι η προσωπικη σου αποψη και οχι της γραφης. Αλλο τι κατανοεις εσυ και αλο τι λεει η γραφη
καὶ σύ, Δανιήλ, ἔμφραξον τοὺς λόγους καὶ σφράγισον τὸ βιβλίον ἕως καιροῦ συντελείας,
Εσυ αθαιρετα το μετεφρασες ως συντελεια του κοσμου. Η λεξη συντελεια εχει ως κυρια ερμηνεια την λεξη πραγματοποιηση, ολοκληρωση, συντελεση γεγονοτος. Δηλαδη θα ειναι εσφραγισμενα εως καιρου πραγματοποιησεως τους.Αλλο πραγμα συντελεια μιας εσχατολογικης περιοδου και αλλο συντελεια του κοσμου. Εσυ βεβαια οτι θες το ταυτιζεις απο μονος σου.
λεει λοιπον στον Δανιηλ να σφραγισει το βιβλιο "ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις"
ποιοι ομως ειναι αυτοι που πρεπει να διδαχθουν και σε ποιους θα πληθυνθει η γνωση;
την απαντηση την δινει πιο κατω στον 7ο στοιχο οπως θα δουμε.
5) στον 5ο στοιχο παρουσιαζονται 2 ανδρες
6) στον 6ο στοιχο ο ενας απο τους 2 ρωταει τον ανδρα που υστατο του ποταμου ποτε θα γινουν ολα αυτα που ειπες, δηλαδη η συντελεια του κοσμου και η κριση ;
και εκεινος απανταει οτι αυτα θα γινουν στα 3.5 χρονια οπου θα συντελεσθει ο διασκορπισμος του λαου του Θεου, δηλαδη του Ισραηλ.
και ποτε ειναι αυτος ο καιρος των 3.5 ετων οπου τελειωνει και ο διασκορπισμος του Ισραηλ ;
μα βεβαιως τα 3.5 χρονια του αντιχριστου οπου θα καταργηθει η θυσια οπως λεει στον στοιχο 11 οπως θα δουμε παρακατω.
και τι λεει ; πως τοτε, στον καιρο των 3.5 χρονων θα κατανοηθουν ολα αυτα απο το Ισραηλ.
Αυτο η συλογιστικη ειναι δικη σου κοπτοραπτικη.
και πως θα γινει αυτο ;
λεει λοιπον: ἕως διδαχθῶσι πολλοὶ καὶ πληθυνθῇ ἡ γνῶσις.
και πως θα γινει αυτο ;
μεσω του κυρηγματος του προφητη Ηλια που θα ερθει να αποκαταστησει το γενος του Ισραηλ.
Ως γνωστο το βιβλιο του Δανιηλ ειναι το μοναδικο βιβλιο που δεν το εχουμε απο τους Ο λογω αρκετων παραφρασεων για αυτο το εχουμε απο τη μεταφραση του Θεοδωτιωνα. Οποτε ας δουμε τι λεει το εβραικο που αποδιδει πιο πιστα το κειμενο.
<<εως εσχατου καιρου , τοτε πολλοι θελουσι περιτρεχει και η γνωσις θελει πληθυνθη >>
Συνεπως προκειται για την εποχη μας. Και ειναι απολυτα προφανες οτι το βιβλιο αυτο δεν ηταν σφραγισμενο μονο για τους Εβραιους αλλα για ολους.
μας λεει οτι ειναι μακαριος οποιος φτασει στις 1335 μερες. και προφανως τον μακαριζει διοτι τοτε θα επισυμβουν ολα αυτα που ανεφερε περι της συντελειας πιο πανω ο Θεος.
πως ομως νοουνται οι 1335 μερες ;
λεει οτι ειναι μακαριος οποιος υπομεινει τον διογμο και φτασει στον 1335 μερες.
που σημαινει οτι θα υπαρχει διογμος μεχρι τοτε.
πως ομως μπορουμε να κατανοησουμε οτι ενω η εξουσια του αντιχριστου επι της πολης της αγιας, δηλαδη της Εκκλησιας θα ειναι 1290 μερες, ενω ο διογμος θα συνεχιστει μεχρι τις 1335 ;
προσωπικα δεν το γνωριζω, δεν το κατανοω και δεν μπορω να απαντησω.
Εσυ απο μονος σου αποφανθηκες οτι προκειται για τη συντελεια. Για σενα προφανως δεν ειναι σφραγισμενες και ερμηνευεις οτι θες.
Κατα τα αλλα ειναι αγνωστος ο χρονος της β παρουσιας συμφωνα με τους λογους του Κυριου.
Εσυ οπως πας θα βρεις και τη μερα της β παρουσιας με μεγαλη προσεγγιση. Θα διαψευσεις και το Κυριο.
Τελικα η θεωρια σου δεν απεχει και πολυ απο τη θεωρια του Μαξιμου, απλα αυτος ειχε βρει απο τωρα τη μερα. Εσυ θα τη προσδιορισεις λιγο αργοτερα.
εξαλου, και στο 7ο κεφαλαιο ο Δανιηλ λεει τα ιδια, οτι ο αντιχριστος καταργειτα με την Δευτερα του Χριστου Παρουσια οπου γινεται και η κριση του κοσμου.
Ακριβως το αντιθετο λεει.
Συμπερασματικα
1) Δεν εχεις βασικη επιγνωση της εννοιας της κατακρισης. Συκοφαντεις και κατακρινεις ( οχι πρωτη φορα ) και βαζεις και τον αγιο Ιωαννη να σε δικαιωσει στην αμαρτια σου.
2) Αυθαιρετα ακυρωσες τις προφητειες του αγιου Κοσμα. Ισως εισαι και μοναδικος στο πλανητη που το σκεφθηκες αυτο.
3) Αμφισβητησες την εγκυροτητα των μυστηριων της εκκλησιας .Αμφισβητησες την ιδια την εκκλησια. Αυτο το γεγονος ειναι πολυ βαρυ και ειναι λογικο η πιθανο να ακολουθειται και απο δαιμονια πλανης. Οποτε δεν εχει κανενα νοημα η παραθεση επιχειρηματων. Η καταστασεις πλανης ειναι πολυ σκληρες και δυσκολα ιασιμες. Εφ οσον δεν εχεις καταλαβει οτι η εκκλησια του νεου εχει εγκυρα μυστηρια δεν θα καταλαβεις τιποτε απο οσα σου γραφω. Δεν ειναι υπεκφυγη αυτο που σου γραφω. Ειναι η αιτια οπου εδραζονται η παραλογες ακροτητες. Οποιος καταφρονει την εκκλησια του Χριστου δεχεται και τις συνεπειες.