πιστευω πως ο παισιος πιστεψε σε ζωη μετα αντιχριστου διοτι δεν μπορουσε διαφορετικα να χωρεσει τις προφητειες περι αναλαμπης που πιστευε χωρις να γνωριζει οτι ειναι ψευδεπιγραφες, και οτι τωρα ειναι η εποχη του αντιχριστου.
ο μονος τροπος για να τα χωρεσει και τα 2 θα ηταν αυτος.
ετσι πιστευω οτι κατεληξε εκει. να πιστευει στην αναλαμπη μετα τον αντιχριστο αφου πιστευε πως τωρα ερχεται ο αντιχριστος.
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
83Ποτέ δεν μίλησε ο Άγιος Παίσιος για ζωή μετά τον Αντίχριστο.sarotos έγραψε:πιστευω πως ο παισιος πιστεψε σε ζωη μετα αντιχριστου διοτι δεν μπορουσε διαφορετικα να χωρεσει τις προφητειες περι αναλαμπης που πιστευε χωρις να γνωριζει οτι ειναι ψευδεπιγραφες, και οτι τωρα ειναι η εποχη του αντιχριστου.
ο μονος τροπος για να τα χωρεσει και τα 2 θα ηταν αυτος.
ετσι πιστευω οτι κατεληξε εκει. να πιστευει στην αναλαμπη μετα τον αντιχριστο αφου πιστευε πως τωρα ερχεται ο αντιχριστος.
Νομίζω πως αυτή η εντύπωση σας δημιουργήθηκε απο την θέση του περί της Πόλης. Για την Πόλη μίλησε πρώτος ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Παίσιος σε αυτό αναφέρεται, χωρίς να σημαίνει πως πιστεύει σε ζωή μετά τον Αντίχριστο.
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
84οχι αετε, ειναι ξεκαθαρη η πιστη του παισιου για ζωη μετα αντιχριστου.
παραθετω απο τα λογια του.
Ναι!
Εδώ βλέπεις, σε έναν αδικημένο που έχει καλή διάθεση, επειδή δικαιούται την Θεία βοήθεια, παρουσιάζονται πολλές φορές οι Αγιοι, η Παναγία, ο Χριστός, για να τον σώσουν πόσο μάλλον τώρα που θα βρίσκεται σε τόσο δύσκολη κατάσταση ο καημένος ο κόσμος. Τώρα μια μπόρα θα είναι, μια μικρή κατοχή του αντίχριστου σατανά.
Θα φαει μετά μια σφαλιάρα από τον Χριστό, θα συγκλονισθούν όλα τα έθνη και θα έρθει η γαλήνη στον κόσμο για πολλά χρόνια. Αυτήν την φορά θα δώση ο Χριστός μια ευκαιρία, για να σωθή το πλάσμα Του, θα αφήση το πλάσμα του ο Χριστός; Θα παρουσιασθή στο αδιέξοδο των ανθρώπων, για να τους σώση από τα χέρια του Αντίχριστου. Θα επιστρέψουν στο Χριστό και θα έρθη μια πνευματική γαλήνη σε όλην την οικουμένη για πολλά χρόνια.
Μερικοί συνδυάζουν με αυτήν την επέμβαση του Χριστού την Δευτέρα Παρουσία. Εγώ δεν μπορώ να το πω. Ο λογισμός μου λεει ότι δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθει ως Κριτής, αλλά μια επέμβαση του Χριστού, γιατί είναι τόσα γεγονότα που δεν έχουν γίνει ακόμη. Θα επέμβη ο Χριστός, θα δώση μια σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημα, θα πατάξη όλο το κακό και θα το βγάλη σε καλό τελικά.
Θα γεμίσουν οι δρόμοι προσκυνητάρια. Εξω τα λεωφορεία θα έχουν εικόνες. Θα πιστέψουν όλοι οι άνθρωποι. Θα σε τραβάν, για να τους πεις για το Χριστό! Ετσι θα κηρυχθή το Ευαγγέλιο σε ολόκληρη την οικουμένη και τότε ο Χριστός θα έρθη ως Κριτής να κρίνη τον κόσμο.
Αλλο Κρίση, άλλο μια επέμβαση του Χριστού, για να βοηθήση το πλάσμα Του.
Γέροντος Παΐσίου Αγιορείτου
ΛΟΓΟΙ Β'
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΗΣΗ
ειναι εντελως ξεκαθαρο...
βεβαιως, ο λογισμος του του το ειπε, διοτι πιστευε οτι ειναι πολλα που δεν εχουν γινει ακομη λογο των ψευδοπροφητειων που πιστευε. δεν το κατηγορω, ειναι λογικο.
απλως δεν δεχομαι σε καμια περιπτωση οτι ηταν εξ Αγιου Πνευματος που νομιζει ο γιωργος.
δηλαδη δεν μιλησε το Αγιο Πνευμα σε ολους τους Πατερες της Εκκλησιας και μιλησε στον παισιο.
δεχομαι ακριβως αυτο που λεει. οτι το λεει ο λογισμος του.
και ετσι ειναι κατα την γνωμη μου.
παραθετω απο τα λογια του.
Ναι!
Εδώ βλέπεις, σε έναν αδικημένο που έχει καλή διάθεση, επειδή δικαιούται την Θεία βοήθεια, παρουσιάζονται πολλές φορές οι Αγιοι, η Παναγία, ο Χριστός, για να τον σώσουν πόσο μάλλον τώρα που θα βρίσκεται σε τόσο δύσκολη κατάσταση ο καημένος ο κόσμος. Τώρα μια μπόρα θα είναι, μια μικρή κατοχή του αντίχριστου σατανά.
Θα φαει μετά μια σφαλιάρα από τον Χριστό, θα συγκλονισθούν όλα τα έθνη και θα έρθει η γαλήνη στον κόσμο για πολλά χρόνια. Αυτήν την φορά θα δώση ο Χριστός μια ευκαιρία, για να σωθή το πλάσμα Του, θα αφήση το πλάσμα του ο Χριστός; Θα παρουσιασθή στο αδιέξοδο των ανθρώπων, για να τους σώση από τα χέρια του Αντίχριστου. Θα επιστρέψουν στο Χριστό και θα έρθη μια πνευματική γαλήνη σε όλην την οικουμένη για πολλά χρόνια.
Μερικοί συνδυάζουν με αυτήν την επέμβαση του Χριστού την Δευτέρα Παρουσία. Εγώ δεν μπορώ να το πω. Ο λογισμός μου λεει ότι δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθει ως Κριτής, αλλά μια επέμβαση του Χριστού, γιατί είναι τόσα γεγονότα που δεν έχουν γίνει ακόμη. Θα επέμβη ο Χριστός, θα δώση μια σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημα, θα πατάξη όλο το κακό και θα το βγάλη σε καλό τελικά.
Θα γεμίσουν οι δρόμοι προσκυνητάρια. Εξω τα λεωφορεία θα έχουν εικόνες. Θα πιστέψουν όλοι οι άνθρωποι. Θα σε τραβάν, για να τους πεις για το Χριστό! Ετσι θα κηρυχθή το Ευαγγέλιο σε ολόκληρη την οικουμένη και τότε ο Χριστός θα έρθη ως Κριτής να κρίνη τον κόσμο.
Αλλο Κρίση, άλλο μια επέμβαση του Χριστού, για να βοηθήση το πλάσμα Του.
Γέροντος Παΐσίου Αγιορείτου
ΛΟΓΟΙ Β'
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΗΣΗ
ειναι εντελως ξεκαθαρο...
βεβαιως, ο λογισμος του του το ειπε, διοτι πιστευε οτι ειναι πολλα που δεν εχουν γινει ακομη λογο των ψευδοπροφητειων που πιστευε. δεν το κατηγορω, ειναι λογικο.
απλως δεν δεχομαι σε καμια περιπτωση οτι ηταν εξ Αγιου Πνευματος που νομιζει ο γιωργος.
δηλαδη δεν μιλησε το Αγιο Πνευμα σε ολους τους Πατερες της Εκκλησιας και μιλησε στον παισιο.
δεχομαι ακριβως αυτο που λεει. οτι το λεει ο λογισμος του.
και ετσι ειναι κατα την γνωμη μου.
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
85Και κηρυχθήσεται τούτο το Ευαγγέλιον τής βασιλείας εν όλη τη οικουμένη, εις μαρτύριον πάσιν τοις έθνεσιν, και τότε ήξει το τέλος.
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
86Αυτά sarote, σωστά τα λέει ο Άγιος, δεν σημαίνει και ζωή μετά τον Αντίχριστο.sarotos έγραψε: Ναι!
Εδώ βλέπεις, σε έναν αδικημένο που έχει καλή διάθεση, επειδή δικαιούται την Θεία βοήθεια, παρουσιάζονται πολλές φορές οι Αγιοι, η Παναγία, ο Χριστός, για να τον σώσουν πόσο μάλλον τώρα που θα βρίσκεται σε τόσο δύσκολη κατάσταση ο καημένος ο κόσμος. Τώρα μια μπόρα θα είναι, μια μικρή κατοχή του αντίχριστου σατανά.
Θα φαει μετά μια σφαλιάρα από τον Χριστό, θα συγκλονισθούν όλα τα έθνη και θα έρθει η γαλήνη στον κόσμο για πολλά χρόνια. Αυτήν την φορά θα δώση ο Χριστός μια ευκαιρία, για να σωθή το πλάσμα Του, θα αφήση το πλάσμα του ο Χριστός; Θα παρουσιασθή στο αδιέξοδο των ανθρώπων, για να τους σώση από τα χέρια του Αντίχριστου. Θα επιστρέψουν στο Χριστό και θα έρθη μια πνευματική γαλήνη σε όλην την οικουμένη για πολλά χρόνια.
Το ''για πολλά χρόνια'' που λέει βέβαια δεν ταιριάζει αλλά δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την ακριβεί απόδοση του κειμένου.
Άλλωστε ο Άγιος ποτέ δεν μίλησε σε πνέυμα ζωής μετά του Αντίχριστου, άν διαχωρίσει κανείς τα ..περί Αγίας Σοφίας και της Πόλης απο την ''ζωή μετά τον Αντίχριστο.
Απο μία φράση του Αγίου, όπου μάλιστα αναφέρεται σε λογισμό, δεν βγαίνει συμπέρασμα.Μερικοί συνδυάζουν με αυτήν την επέμβαση του Χριστού την Δευτέρα Παρουσία. Εγώ δεν μπορώ να το πω. Ο λογισμός μου λεει ότι δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθει ως Κριτής, αλλά μια επέμβαση του Χριστού, γιατί είναι τόσα γεγονότα που δεν έχουν γίνει ακόμη. Θα επέμβη ο Χριστός, θα δώση μια σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημα, θα πατάξη όλο το κακό και θα το βγάλη σε καλό τελικά.
Αυτό το πιστεύω να γίνει στα πλαίσια την ανακατάληψης της Κωνσταντινούπολης, όχι όμως σε σχέση με ζωή μετά τον Αντίχριστο.Θα γεμίσουν οι δρόμοι προσκυνητάρια. Εξω τα λεωφορεία θα έχουν εικόνες. Θα πιστέψουν όλοι οι άνθρωποι. Θα σε τραβάν, για να τους πεις για το Χριστό! Ετσι θα κηρυχθή το Ευαγγέλιο σε ολόκληρη την οικουμένη και τότε ο Χριστός θα έρθη ως Κριτής να κρίνη τον κόσμο.
Αλλο Κρίση, άλλο μια επέμβαση του Χριστού, για να βοηθήση το πλάσμα Του.
Δες και μία ερμηνεία περί του θέματος απο κάποιον άλλο.
ΥΓ.
Ο Γιώργος που γράφεις, περί τίνως πρόκειται, μήπως για τον george1;
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
87ο παισιος ομως το τοποθετει ως γεγονος μετα τον αντιχριστο.Αυτό το πιστεύω να γίνει στα πλαίσια την ανακατάληψης της Κωνσταντινούπολης, όχι όμως σε σχέση με ζωή μετά τον Αντίχριστο.
πρωτα ,λεει, οτι θα επεμβει ο Χριστος για να σωσει το πλασμα του απο τον αντιχριστο και μετα θα γεμισουν οι δρομοι προσκυνηταρια.
τελοσπαντον, δεν με αφορα κιολας το ζητημα.
για μενα, ουτε ανακαταληψη κων/πολης θα γινει, ουτε αναλαμπες, ουτε ζωες μετα αντιχριστου.
ειναι πλανες και μυθευματα.
ο galis, ειναι ο george1.Ο Γιώργος που γράφεις, περί τίνως πρόκειται, μήπως για τον george1;
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
88''πρώτα θα επέμβει ο Χριστός και μετά θα γεμίσουν οι δρόμοι'' δεν σημαίνει αναγκαστικά ''ζωή μετά τον Αντίχριστο'' αλλά αυτό που προφήτεψε ο Κοσμάς ο Αιτωλός. Μόνο με αυτή την ερμηνεία εξηγούνται όλα, όσα είπε ο Κοσμάς και όσα είπε ο Παίσιος.sarotos έγραψε:ο παισιος ομως το τοποθετει ως γεγονος μετα τον αντιχριστο.Αυτό το πιστεύω να γίνει στα πλαίσια την ανακατάληψης της Κωνσταντινούπολης, όχι όμως σε σχέση με ζωή μετά τον Αντίχριστο.
πρωτα ,λεει, οτι θα επεμβει ο Χριστος για να σωσει το πλασμα του απο τον αντιχριστο και μετα θα γεμισουν οι δρομοι προσκυνηταρια.
Δεν πιστεύεις δηλαδή ούτε τον Κοσμά τον Αιτωλό;τελοσπαντον, δεν με αφορα κιολας το ζητημα.
για μενα, ουτε ανακαταληψη κων/πολης θα γινει, ουτε αναλαμπες, ουτε ζωες μετα αντιχριστου.
ειναι πλανες και μυθευματα.
aetos64 έγραψε:Ο Γιώργος που γράφεις, περί τίνως πρόκειται, μήπως για τον george1;
Ά, μάλιστα, άλλαξε πολύ το ύφος του .....sarotos έγραψε:ο galis, ειναι ο george1.
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
89δεν καταλαβαινω πως το εννοεις.''πρώτα θα επέμβει ο Χριστός και μετά θα γεμίσουν οι δρόμοι'' δεν σημαίνει αναγκαστικά ''ζωή μετά τον Αντίχριστο'' αλλά αυτό που προφήτεψε ο Κοσμάς ο Αιτωλός. Μόνο με αυτή την ερμηνεία εξηγούνται όλα, όσα είπε ο Κοσμάς και όσα είπε ο Παίσιος.
απο την στιγμη που επεμβαινει ο Χριστος για να σωσει τον λαο Του απο τον αντιχριστο, και μετα γεμιζουν τα λεοφωρεια εικονες, πως δεν υπαρχει ζωη μετα αντιχριστου;
τον Κοσμα τον Αιτωλο τον πιστευω. ειναι ισαποστολος και μεγαλος Αγιος, μαρτυρας της Ορθοδοξιας μας.Δεν πιστεύεις δηλαδή ούτε τον Κοσμά τον Αιτωλό;
τον τιμω ως ισαποστολο, οπως του αξιζει.
τις γελοιες ψευδοπροφητειες που αποδιδονται δηθεν στο ονομα του δεν αποδεχομαι..
το εχουμε εξηγησει το θεμα πολλακις.
ο πατροκοσμας δεν εγραψε τιποτε. οτι μας εχει ερθει ως γνωση για τα λογια του, ειναι απο τους μαθητες του. και οι μαθητες του δεν μας παρεδωσαν ουτε μια προφητεια.
οι υποτιθεμενες προφητειες του πατροκοσμα "βρεθηκαν" το 1945.
και ο τροπος που βρεθηκαν ειναι ανεκδιηγητος.
μεσα σε ενα κορανι, το οποιο χαρτι με τις υποτιθεμενς προφητειες δεν ελεγε οτι ειναι του πατροκοσμα αλλα το υπεθεσε αυτος που το βρηκε και ηταν στα αλβανικα και το μετεφρασε και το παρεδωσε (το μετεφρασμενο) στον καντιωτη. βεβαιως το αμεταφραστο δεν το ειδε ουτε ο ιδιος ο καντιωτης ποτε του..
γελοια πραγματα!
ακομη και να υποθεσουμε οτι ο Πατροκοσμας ειπε καποιες προφητειες , μας ειναι απολυτως αδυνατον να τις γνωριζουμε σημερα.
πολλοι λενε οτι στην ηπειρο η σε αλλα μερη υπαρχει η προφορικη παραδοση οτι περασε ο πατροκοσμας και ειπε το ταδε.
οποιοσδηποτε ανθρωπος εχει σωας τας φρενας καταλαβαινει οτι αυτο ειναι απολυτως αδυνατον να συμβει, διοτι εμπεριεχεται το ανθρωπινο στοιχειο.
ακομη και να περασε ο Πατροκοσμας και να ειπε κατι, ειναι αδυνατον να γνωριζουμε ως προφορικη παραδοση το τι ειπε υστερα απο 250 χρονια.
εδω λες σε καποιον κατι να πει σε καποιον αλλον, και το μεταφερει αλλιωμενο. οχι να περασουν 250 χρονια και χιλιαδες ανθρωποι.
αλλα και τοσοι γεροντες, και τοσοι παπλουλακηδες κλπ κλπ.
ειναι απολυτως αδυνατον.
να φανταστεις μονο, οτι η εγγραφη παραδοση που εχουμε για τον Πατροκοσμα απο τους μαθητες του, τις διδαχες του δηλαδη, ακομα και αυτες που ειναι παραδοση εγγραφη των μαθητων του, με την παροδο του χρονου και απο αντιγραφη σε αντιγραφη, μας εχουν παραδοθει αλλοιωμενες.
η γνωμη μου ειναι πως ο Πατροκοσμας δεν εκανε καμια προφητεια, ειδαλως θα το γνωριζαμε απο τους μαθητες του που κατεγραφαν τα παντα οπου και αν πηγαινε.
παντος, ακομη και αν εκανε καποιες, μας ειναι απολυτως αδυνατον να γνωριζουμε ποιες ειναι αυτες.
και ακομη πιο σιγουρα, το ανυπαρκτο αλβανικο χειρογραφο δεν εχει καμια σχεση με τον πατροκοσμα.
Re: Έχουν κηρυχθεί τα Ευαγγέλια της Βασιλείας σε όλη την οικουμένη ή όχι ;
90sarotos έγραψε:δεν καταλαβαινω πως το εννοεις.''πρώτα θα επέμβει ο Χριστός και μετά θα γεμίσουν οι δρόμοι'' δεν σημαίνει αναγκαστικά ''ζωή μετά τον Αντίχριστο'' αλλά αυτό που προφήτεψε ο Κοσμάς ο Αιτωλός. Μόνο με αυτή την ερμηνεία εξηγούνται όλα, όσα είπε ο Κοσμάς και όσα είπε ο Παίσιος.
απο την στιγμη που επεμβαινει ο Χριστος για να σωσει τον λαο Του απο τον αντιχριστο, και μετα γεμιζουν τα λεοφωρεια εικονες, πως δεν υπαρχει ζωη μετα αντιχριστου;
Μέ ''επέμβαση'', βεβαίως και δεν ενοείται η Δευτέρα Παρουσία αλλά μία αλλαγή της κατάστασης, αυτή την ''επέμβαση'' παρερμηνεύουν οι αναλαμπηστές σαν μία ιδιαιτερότητα σε σχέση με χιλιετία.
Δεν πιστεύεις δηλαδή ούτε τον Κοσμά τον Αιτωλό;
Νομίζω, εφόσον η Εκκλησία τον ανακήρυξε Άγιο (άσχετα άν η Εκκλησία βρίσκεται σε πλάνη, όπως τώρα την οικουμενιστική, και την αγιοποίηση του Παισίου) και όσα αποδίδονται σαν λόγια του εναρμονίζουν με το πνεύμα της Αγίας Γραφής, είναι περιττό να αμφησβητούμε εμείς.sarotos έγραψε:τον Κοσμα τον Αιτωλο τον πιστευω. ειναι ισαποστολος και μεγαλος Αγιος, μαρτυρας της Ορθοδοξιας μας.
τον τιμω ως ισαποστολο, οπως του αξιζει.
τις γελοιες ψευδοπροφητειες που αποδιδονται δηθεν στο ονομα του δεν αποδεχομαι..