Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

541
Ο γέρ. Αρσένιος περί της επίγειας χιλιετούς βασιλείας του Κυρίου

Στον δεύτερο υπότιτλο του ως άνω βιβλίου του γέροντα: «περί Χιλιετούς βασιλείας του Χριστού»[1], γίνεται έλεγχος γι’ όλους αυτούς που ερμηνεύουν την χιλιετή βασιλεία του Χριστού επί της γής. Ο γέροντας επισημαίνει ότι το χωρίο αυτό ομιλεί ξεκάθαρα «περί ΨΥΧΩΝ», που μαρτύρησαν για το όνομα του Χριστού, οι οποίες ψυχές βασίλευσαν «μετά του Χριστού χίλια έτη και οι λοιποί των νεκρών (οι αμαρτωλοί) ούκ έζησαν έως τελεσθή τα χίλια έτη»[2]. Ο γέροντας στην ερμηνευτική του αυτή διατύπωση χρησιμοποιεί εύστοχα την διατριβή επί διδακτορία του π. Ιωάννη Ρωμανίδη, με τίτλο: «το προπατορικόν αμάρτημα».[3] Όπου ο π. Ιωάννης σημειώνει ότι η πνευματική ανάσταση του ανθρώπου, ως πρώτη ανάσταση, γίνεται εδώ στη γη με την αναγέννηση του ανθρώπου μέσω των ιερών μυστηρίων του Χριστού. Αυτοί που σωματικά θα αποθνήσκουν, ενόσω έζησαν την ειλικρινή μυστηριακή ζωή επί της γης, θα «υπάγουν» και θα «συζούν» με τον Κύριο στον ουρανό «απολαμβάνοντες μερικώς, των αγαθών της βασιλείας του Χριστού επί χίλια έτη, δηλαδή κατά την μακράν και ακαθόριστον περίοδον μέχρι της Δευτέρας Παρουσίας».
Εικόνα
Σε αυτους τους πραγματικά πιστούς «ο δεύτερος θάνατος, η αποκοπή δηλαδή από τον Θεόν, δεν έχει εξουσίαν», γιατι αυτοι θα απολαμβάνουν μερικώς τα αγαθά της βασιλείας του Χριστού, έως την Β’ Παρουσία και δίκαιη ανταπόδοση των αιώνων. Πρώτος θάνατος επισημαίνεται ότι είναι ο σωματικός, δηλαδή με τον επίγειο σωματικό θάνατο του ανθρώπου, ο οποίος έχει εξουσία πάνω σε όλους τους ανθρώπους όλων των αιώνων και όλων των εποχών. Όσον αφορά το «δέσιμον του Σατανά», προϋποθέτει την απόλυτη εξουσία που είχε ο Σατανάς πάνω στους ανθρώπους μετά την παράβαση των πρωτοπλάστων. Μετα δηλαδή την προπατορική αμαρτία ως αποτέλεσμα παράβασης και παρακοής, ακόμα και οι αγιότεροι προφήτες και δίκαιοι της Παλαιάς Διαθήκης μετά τον σωματικό θάνατο επί της γής θα οδηγούντο στον Άδη. Αυτή η κατάσταση διήρκεσε μέχρι τότε που «κατελύθη» η εξουσία του Εωσφόρου, δηλαδή μέχρι τότε που ο Θεάνθρωπος Χριστός ανέλαβε την σωτηρία του ανθρώπινου γένους με αντάλλαγμα την σταυρική Του θυσία. Μετά απ’ αυτή τη θυσία του Χριστού, ουδείς βρίσκεται υπο την εξουσία του Εωσφόρου, πλήν εκείνων που από μόνοι τους επιθυμούν να παραδίδουν τον εαυτό τους στο Σατανά και στα έργα του.

Από την ώρα της σταύρωσης και ανάστασης του Χριστού, η απόλυτη εξουσία που είχε ο Σατανάς πάνω στους ανθρώπους περιορίστηκε ή δεσμεύτηκε, μέχρις ότου συμπληρωθούν τα «χίλια έτη, μέχρι δηλαδή των παραμονών της Δευτέρας Παρουσίας, οπότε θα λυθή πάλιν δι’ ολίγον χρόνον – και ίσως ήδη ελύθη – και θα εξέλθη, ίνα πολεμήση τον κόσμον». Εδώ ο γέροντας διευκρινίζει με ξεκάθαρη εσχατολογική θέση ότι τα «χίλια έτη», είναι σχηματικός αριθμός χρονικής διάρκειας από την ανάσταση του Κυρίου, έως και την Β’ έλευσή Του. Μάλιστα προφητικά προσεγγίζει με επιφύλαξη το γεγονός τώρα να βρισκόμαστε στις έσχατες ημέρες του κόσμου, με την σύντομη ερμηνευτική του διατύπωση: «ίσως ήδη ελύθη» ο Σατανάς προκειμένου να πολεμήσει τους ανθρώπους, με όση λύσσα και θυμό έχει, ξέροντας ότι λίγος καιρός πλέον του απέμεινε μέχρι την Β’ ένδοξη έλευση του Αρνίου ως κριτού.[4] Αυτή την ερμηνεία δίδουν στο δέσιμο του Σατανά τόσο ο Ανδρέας, όσο και ο Αρέθας.

Ο γέροντας ελέγχει και χαρακτηρίζει ως «φαιδρά μυθολογία» όλα όσα αναφέρονται στα περί χιλιετούς βασιλείας του Χριστού επί της γής. Επίσης, επισημαίνει ότι το χωρίο «γενήσεται μία ποίμνη εις ποιμήν»[5], έχει παρερμηνευτεί από τους «χιλιαστικά φρονούντες», γιατί το χωρίο αυτό δεν σημαίνει ερμηνευτικά τίποτα άλλο παρά «απλώς την ίδρυση της Εκκλησίας, η οποία παρουσιάζεται εδώ ως ποίμνη υπό ποιμένα τον Χριστόν και με πρόβατα προερχόμενα όχι μόνον εκ της αυλής των Ιουδαίων αλλά και των Εθνών». Σε καμία περίπτωση μας ερμηνεύει ο γέροντας «δεν σημαίνει ότι θα έλθη εις το προσεχές ή απώτερον μέλλον του χριστιανισμού επί της γής, μία περίοδος κατά την οποίαν ο Χριστιανισμός ως δύναμις και ως αγιότης ζωής θα κατισχύση και θα θριαμβεύση εις αφάνταστον βαθμόν εις ολόκληρον την ανθρωπότητα ή τουλάχιστον εις το μεγαλύτερον μέρος αυτης».

Συνεπώς οι θεωρίες αυτές που έχουν διατυπωθεί κατά καιρούς και μάλιστα όχι μόνο από αιρετικούς, αλλά και από κληρικούς ή θεολόγους όπως επισημαίνει ο γέροντας από την γνώση και εμπερία του ως πνευματικός. Ενόσω μιλώντας όλοι αυτοι για χιλιετή βασιλεία επί της γής, δηλαδή «περί μακράς περιόδου μακαρίας και αγίας ζωής επί της γής προ της συντελείας του κόσμου δημιουργούν και μεταξύ των πιστών ένα κλίμα αδιαφορίας διά τα σημεία των καιρών», τα οποία σημεία παραθεωρούμενα έχουν άμεση σχέση με τα εσχατολογικά και αποκαλυπτικά σημεία που αφορούν άμεσα την εξέλιξη του κόσμου. Στον τρίτο υπότιτλο του ως άνω βιβλίου του γέροντα: «Ο σφαγιασμός των Εβραίων»[6], ο γέροντας συσχετίζει ως εσχατολογικό «έκτακτο γεγονός» τον σφαγιασμό των Εβραίων μετά τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο στα φοβερά στρατόπεδα συγκεντρώσεως του αδίστακτου γερμανού Χίτλερ και των οργάνων του. Αλλά επισημαίνει ότι δεν θα πρέπει απλώς και μόνο να αναζητηθούν οι υπαίτιοι αυτων των θανάτων, όπως ο Άϊχμαν και άλλοι, γιατι αυτοι δεν είναι, λέγει, οι κύριοι ένοχοι, γιατι αυτοι έγιναν μόνο τα όργανα «της κατάρας». Ο γέροντας επεξηγεί και συνδέει αυτά τα φρικτά γεγονότα της θανατώσεως χιλιάδων εβραίων από το ναζιστικό καθεστώς ως εσχατολογική προφητεία που επαληθεύθηκε στις ημέρες μας. Γιατί οι πατέρες τους αυτην την κατάρα «επεκαλέσθηκαν εφ’ εαυτούς και τα τέκνα των»[7], όταν πρίν από δύο χιλιάδες έτη καταδίκαζαν με τον ατιμωτικότερο θάνατο τον ίδιο τον Θεάνθρωπο, τον Μεσσία, που γι’ αυτόν είχαν προφητεύσει οι προπάτορές τους. Ο γέροντας επισημαίνει ότι αυτή η φοβερή «κατάρα» επαληθεύθηκε πάλι 35 έτη περίπου μετά την σταύρωση του Κυρίου, όταν ο Ρωμαίος στρατηγός Τίτος, μετά την άλωση της Ιερουσαλήμ εσφαγίασε άνω του 1.000.000 Εβραίους. Αυτή η «κατάρα» γράφει ο γέροντας πραγματοποιήθηκε και στην εποχή του Χίτλερ. Ενώ ο διασκορπισμός στα έθνη και ο σφαγισμός τους σε διάφορες εποχές προφητεύθηκε και από τον ίδιο τον αληθινό Μεσσία Θεάνθρωπο Χριστό ως παρατηρεί ο γέροντας[8].

Στον τέταρτο υπότιτλο του ως άνω βιβλίου του γέροντα: «η ίδρυσις του Εβραϊκού κράτους»[9], γίνεται αναφορά στην ίδρυση του Εβραϊκού κράτους, στο έτος 1949, ως σημείο των καιρών. Μετά από δύο χιλιάδες περίπου έτη δουλείας και διασκορπισμού του Εβραϊκού λαού σε όλα τα μήκη και πλάτη της γής, καταφέρνουν να ιδρύσουν το αρχαίο κράτος του περιούσιου λαού, που έγινε σταυρωτής του Μεσσία του. Συνάμα καταφέρνουν να αναβιώσουν την ιστορία, τον πολιτισμό και την παλιά και ξεχασμένη γλώσσα τους. Γι’ αυτό ο γέροντας γράφει: «Τι δεν θα έπρεπε να γραφή γύρω απ’ αυτό, και όμως ουδείς ησχολήθη σοβαρώς με τούτο».

[1] Ιερομ. Αρσενίου, Ανησυχητικά, 12.

[2] Αποκ. 20, 4-5.

[3] Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης, σελ. 126.

[4] Αποκ. 12, 12.

[5] Ιωάν. 10, 16.

[6] Ιερομ. Αρσενίου, Ανησυχητικά, 16.

[7] Ματθ. 27, 25 «το αίμα αυτου εφ’ ημάς, και επί τα τέκνα ημών».

[8] Λουκ. 21, 24.

[9] Ιερομ. Αρσενίου, Ανησυχητικά, 17.

http://www.pemptousia.gr/2014/12/o-ger- ... ou-kiriou/

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

542
Ανακεφαλαίωση

Eίδαμε ότι η Χιλιετής Βασιλεία είναι μια μεγάλη συμβολική περίοδος που συμβολίζεται από τον αριθμό 1000. Είναι η Χριστιανική περίοδος τών "εσχάτων ημερών", που καλύπτει το χρονικό διάστημα από την πρώτη έλευση τού Κυρίου, μέχρι λίγο πριν από τη δεύτερη. Στο διάστημα αυτό, ο Σατανάς είναι "δεμένος" μόνο ως προς την προσπάθειά του να προκαλέσει τον τελικό πόλεμο, ενώ πλανάει τα έθνη σε όλα τα άλλα.

Στο διάστημα αυτό επίσης, οι άγιοι (ως μέτοχοι τής 1ης και πνευματικής ανάστασης), συμβασιλεύουν με τον Κύριο, όντες μέτοχοι όσων έχασε ο Αδάμ με την αμαρτία του.
http://oodegr.co/oode/esxata/xilietis1.htm
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

543
LAPTONAS έγραψε:
Ανακεφαλαίωση

Eίδαμε ότι η Χιλιετής Βασιλεία είναι μια μεγάλη συμβολική περίοδος που συμβολίζεται από τον αριθμό 1000. Είναι η Χριστιανική περίοδος τών "εσχάτων ημερών", που καλύπτει το χρονικό διάστημα από την πρώτη έλευση τού Κυρίου, μέχρι λίγο πριν από τη δεύτερη. Στο διάστημα αυτό, ο Σατανάς είναι "δεμένος" μόνο ως προς την προσπάθειά του να προκαλέσει τον τελικό πόλεμο, ενώ πλανάει τα έθνη σε όλα τα άλλα.

Στο διάστημα αυτό επίσης, οι άγιοι (ως μέτοχοι τής 1ης και πνευματικής ανάστασης), συμβασιλεύουν με τον Κύριο, όντες μέτοχοι όσων έχασε ο Αδάμ με την αμαρτία του.
http://oodegr.co/oode/esxata/xilietis1.htm
Προφανως αυτο που παραθετεις δεν το ειδαν ολοι. Καποιοι αλλοι ειδαν αλλα πραγματα

Ομολογία του μακαριστού αγιορείτη γέροντα Ιωσήφ της Ι. Μονής Βατοπεδίου !!!
Δείτε στο 9,25 λεπτό τον γέροντα που λέει ότι ο Σατανάς θα δεθεί, τα χίλια χρόνια που λέει η Αποκάλυψις είναι τώρα !!!
phpBB [video]

Στο διάστημα αυτό, ο Σατανάς είναι "δεμένος" μόνο ως προς την προσπάθειά του να προκαλέσει τον τελικό πόλεμο, ενώ πλανάει τα έθνη σε όλα τα άλλα.
Αυτο ως συμπερασμα φαινεται αστειο.

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

544
Galis έγραψε: Προφανως αυτο που παραθετεις δεν το ειδαν ολοι. Καποιοι αλλοι ειδαν αλλα πραγματα
Δεν ξέρω που έχετε σκαλώσει γιατί δεν παρακολουθώ τη συζήτηση σας. Για ποιο λόγο έχετε εστιάσει σε αυτό το ζήτημα ; ή απλά φιλονικείτε ;
1.Σοφία πάντων κάλλιστον, η δε αμάθεια πάντων κάκιστον
2. ζητεῖτε τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ, καὶ ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

545
LAPTONAS έγραψε:
Galis έγραψε: Προφανως αυτο που παραθετεις δεν το ειδαν ολοι. Καποιοι αλλοι ειδαν αλλα πραγματα
Δεν ξέρω που έχετε σκαλώσει γιατί δεν παρακολουθώ τη συζήτηση σας. Για ποιο λόγο έχετε εστιάσει σε αυτό το ζήτημα ; ή απλά φιλονικείτε ;
Προσωπικα δεν εχω σκαλωσει. Μελετω θεολογικα καποια θεματα και εχω εδω καποιους καλους φιλους που με βοηθουν με τις αποριες και διαφωνιες τους να εμβαθυνω περισσοτερο. Πολλα απο αυτα που εμαθα, σε αυτους το οφειλω διοτι αλλιως δεν θα εψαχνα καποια θεματα.

Το σκαλωμα το εχουν αυτοι που οταν ακουν περι αναλαμπης, λαμψης ορθοδοξιας, επιγειας χιλιετους βασιλειας χανουν την ειρηνη τους. Νομιζουν οτι διαφωνωντας προσφερουν υπηρεσιες στην εκκλησια.Νομιζουν οτι αντιδρωντας θα μας ενημερωσουν και προφυλαξουν απο τον αντιχριστο.
Νομιζουν οτι ειναι πρωτοπαλικαρα της εκκλησιας που κανουν τον αγωνα τους.

Οσοι ειναι παρατηρητικοι θα εχουν διακρινει πολλους με τετοιο σκαλωμα. Καποιοι απο αυτους ειναι και εμπειροι υβριστες, ειρωνες ενω αλλοι εχουν πληθος αντιχριστιανικων συμπεριφορων.

Τωρα το αν το θεμα της χιλιετους βασιλειας αποκαλυπτει και αυτη τη πλευρα, ειναι κατιο θετικο ωστε να γνωρισουν καποιοι καλυτερα των εαυτο τους και αλλοι να γνωριζουν τι εστι ζηλωτισμος και να προφυλαχθουν απο αυτον..

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

546
LAPTONAS έγραψε:
Galis έγραψε: Προφανως αυτο που παραθετεις δεν το ειδαν ολοι. Καποιοι αλλοι ειδαν αλλα πραγματα
Δεν ξέρω που έχετε σκαλώσει γιατί δεν παρακολουθώ τη συζήτηση σας. Για ποιο λόγο έχετε εστιάσει σε αυτό το ζήτημα ; ή απλά φιλονικείτε ;
Αυτή η διαστροφή της ''αναλαμπής'' Λάπτονα είναι μία πολύ ύπουλη αίρεση που ανατρέπει την ουσία του έργου του Χριστού με τη Σταύρωση καί την Ανάσταση.
Γεν. 3,15 καὶ ἔχθραν θήσω ἀνὰ μέσον σοῦ καὶ ἀνὰ μέσον τῆς γυναικὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματός σου καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματος αὐτῆς· αὐτός σου τηρήσει κεφαλήν, καὶ σὺ τηρήσεις αὐτοῦ πτέρναν.
Ο Χριστός στο Σταυρό συνέτριψε την κεφαλή του Σατανά, αυτό ήταν το ''δέσιμο του Σατανά''
Αποκ. 20,2 καὶ ἐκράτησε τὸν δράκοντα, τὸν ὄφιν τὸν ἀρχαῖον, ὅς ἐστι Διάβολος καὶ ὁ Σατανᾶς ὁ πλανῶν τὴν οἰκουμένην, καὶ ἔδησεν αὐτὸν χίλια ἔτη,
Καί πως τον έδεσε;
Στην πρό Χριστού εποχή ο άνθρωπος δεν είχε πιθανότητα να σωθεί γιατί δεν ήξερε τον τρόπο. Δεν ήξερε πως υπάρχει ο Σατανάς καί ούτε πως αυτόν πρέπει να αντισταθεί.
Ο Χριστός λοιπόν ανέλαβε να μας δείξει τον τρόπο περνώντας απο αυτή την ζωή χωρίς να αμαρτήσει. Αυτή την ''νίκη'' του εναντίον του Σατανά ο Χριστός την χαρίζει στον άνθρωπο (η Χάρις του Θεού) καί έτσι έχασε την εξουσία επι του ανθρωπίνου γένους ο Σατανάς. Αυτό είναι το ''Τετέλεσται'' που εκφώνησε λίγο πρίν ξεψυχήσει ο Χριστός. Αυτή είναι η ''χιλιετή Βασιλεία'' της Αποκάλυψης.

Τώρα εάν εμείς θεωρήσουμε πως δεν έγινε η χιλιετή Βασιλεία καί πρέπει να την περιμένουμε είναι σαν να μην αναγνωρίζουμε το έργο του Χριστού σαν να μην αναγνωρίζουμε τον ίδιο τον Χριστό, σαν να περιμένουμε άλλον Μεσσία!!!

Ακούστε καί μία σχετική ομιλία του θεολόγου Σωτηρόπουλου: http://www.pantokrator.info/gr/logos/so ... _Theou.mp3

Άλλο λοιπόν οι ευσεβείς πόθοι του γένους μας, ''πάλι με χρόνια μέ καιρούς...'' καί άλλο η ''Αναλαμπή της Ορθοδοξίας''!!!

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

547
aetos64 έγραψε: Στην πρό Χριστού εποχή ο άνθρωπος δεν είχε πιθανότητα να σωθεί γιατί δεν ήξερε τον τρόπο. Δεν ήξερε πως υπάρχει ο Σατανάς καί ούτε πως αυτόν πρέπει να αντισταθεί.
Υπηρχαν ομως ανθρωποι οπως ο Μωυσής που μιλουσαν με το Θεό.

Τί θα απαντουσες σε καποιον που εζησε πριν το Χριστό, αν ελεγε:
Δεν ήξερα πως υπάρχει ο Σατανάς καί ούτε πως σε αυτόν έπρεπε να αντισταθώ.
θα του ελεγες οτι επειδη εισαι στην πρό Χριστού εποχή δεν εχεις καμια πιθανότητα να σωθείς γιατί δεν ξερεις τον τρόπο;
Δε θα του ελεγες οτι ειμαστε ΟΛΟΙ σε μια σκυταλοδρομια ;
Ματθαίου ιη΄\n18 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, καὶ ὅσα ἐὰν λύσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται λελυμένα ἐν τῷ οὐρανῷ.\n

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

548
Galis έγραψε: Ομολογία του μακαριστού αγιορείτη γέροντα Ιωσήφ της Ι. Μονής Βατοπεδίου !!!
Δείτε στο 9,25 λεπτό τον γέροντα που λέει ότι ο Σατανάς θα δεθεί, τα χίλια χρόνια που λέει η Αποκάλυψις είναι τώρα !!!
phpBB [video]
Δεν πρέπει να βγάζουμε συμπέρασμα από έναν μόνο λόγο του γέροντα, ούτε από μία φάση της ζωής του. Πρέπει να βλέπουμε το συνολικό πνεύμα του.

Στο ακόλουθο βίντεο δεν έχουν καμία σχέση όσα λέει με το παραπάνω!
<<προσέξετε γιατί σας λέω καί τούτο, όχι ώς είδηση αλλά ως πληροφορία: Δεν έχουμε μέρες! Να το ξέρετε σας το λέω υπεύθυνα! Εντός ολίγου θα 'ρθουν πολλά δεινά! [/b]Είμαστε στο δρόμο της συντέλειας! Προσέξετε να φροντήσετε τις σχέσεις σας με το Θεό.. Θα πεθάνουμε αύριο κι η ψυχή θα πάει στο δικαστήριο.. Όσο είναι τα μάτια ανοιχτά, ο άνθρωπος μπορεί να αισθάνεται ότι είναι κύριος! Όταν κλείσουν τα μάτια τότε η ψυχή δένετε χειροπόδαρα για να πάει στο δικαστήριο ν' απολογηθεί... πού έβαλε τη ζωή της; Έζησε ηθικά, χριστιανικά, σωστά, αξιοπρεπή; Για αυτό προσέξετε δεν έχουμε μέρες, άλλωστε εμείς είμαστε απόγονοι των προγόνων μας, δεν είμεθα κινέζοι καί ινδιάνοι και ξέρω 'γω άλλες φυλές! Είμεθα Έλληνες! Είμεθα η φυλή εκείνη την οποίαν ευλόγησεν ο Χριστός μας! Όταν ο Χριστός μας ήτο με τους Εβραίους, εκεί.. ξεχείλισε πλέον.. δεν παίρναν πλέον τίποτα πλέον, διεστράφησαν! Τότε τους λέει ο Χριστός μας με λύπη, "Παιδιά του πατρός του διαβόλου είσθε! Καί ότι σας λέει ο πατέρα σας κάνετε! Αφήσετε απο εσας την βασιλεία καί δώστε την σε έθνος που ποιεί τους καρπούς αυτής. Αυτό λοιπόν το Έθνος είναι ο Ελληνισμός! Όταν κατήργησε ο Χριστός μας την Παλιά Διαθήκη, τότε ευλόγησε τον Ελληνισμόν ως ικανόν να αναδειχθεί την Θείαν Αποκάλυψην της παρουσίας του Θεού Λόγου καί τον τρόπον της σωτηρίας του ανθρώπου! Γι ' αυτό καί έχουμε μέσα εις την ιστορία μας μυριάδες Πατέρων καί Προγόνων! Φύλαξαν τα ιδανικά καί τα ήθη! Γι ' αυτό είμεθα απόγονοι, να μην γίνουμε προδότες! Εκατομμύρια απο την φυλή μας πέρασαν το δρόμο του μαρτυρίου! Καί δεν πρόδωσαν! Όχι μόνο άνδρες καί κορούλες! Καί μικρά παιδιά! Καί δεν φώναξαν να πούν, ώπα πονάω τώρα δεν μπορώ άλλο! Υπέμεναν τα μαρτύρια για να αποδείξουν ότι είναι απόγονοι των προγόνων καί δεν πρόδωσαν! Καί φύλαξαν την παράδοση μέχρι σήμερα! Τώρα θαρθούν τέτοια τώρα, θάρθουν δεινά! Να προσέξουμε να είμαστε οχυρούμενοι στα ιδανικά μας! Δεν θα κωλώσουμε, είμαστε Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί! Δεν προδίδουμε δεν υποχωρούμε, δεν δεχόμαστε αιρέσεις καί κακίες καί σατανικά ιδανικά! Είμεθα απόγονοί των προγόνων μας! Λοιπόν τούτο καί πάλι σας υπενθυμίζω, να είστε έτοιμοι γιατί εντός ολίγου θα δοκιμάσετε πολύ σκληρά, παγκόσμια δεινά. Είμαστε στο δρόμο της συντελείας! Θα καταστραφεί το παρόν, όλο το παρόν θα σαρωθεί! Καί ανοίγει η πόρτα τού μέλλοντος! Έ, αλλά όποιος όμως έχει ζήσει κατά Χριστό θα πάει εκεί! Λοιπόν να φροντίσουμε, εδώ πού είμεθα, με όση έχουμε δύναμη καί προσοχή, να φανούμε αντάξιοι των προγόνων μας! Να κρατήσουμε τα ιδανικά μας! Την πίστη μας! Τα ήθη μας! Ούτως ώστε να δικαιούμεθα την Ευλογία! Όσοι πίστεψαν στο Χριστό, έδωσε αυτούς εξουσία Τέκνα Θεού γενέσθε! Τόσο πολύ συγκατάβηκε η πατρική στοργή τού Θεού που όχι μόνο τις αμαρτίες μας συγχωρά όταν μετανοούμε αλλά μας χαρίζει καί την υιοθεσία! Καί γινόμαστε υιοί του Θεού καί μας υπηρετούν άγγελοι! Αυτός είναι ο προορισμός μας! Αδελφοί μου, μην πλανάσθε, ότι υπάρχει κάτω απο τον ουρανόν να το φτύνετε! Ψευτιά καί ματαιότητα! Νά, ο θάνατος, αύριο θα πεθάνουμε! Εσείς σαν αξιοπρεπεί κύριοι, πέστε μου, τι κρίνατε μέχρι τώρα άξιο απο τον κόσμο αυτόν που αγωνίζεστε; Προσέξτε λοιπόν να σώσουμε την ψυχή μας, να πάμε να βρούμε του Αγίους, να μας υπηρετούν οι Άγγελοι! Εκεί είναι ο προορισμός μας! Καί εμείς εδώ οι μοναχοί, δεν είμαστε αποτυχημένοι στην κοινωνία, δεν είχαμε που να πάμε καί κατά ανάγκη κατευθύναμε στα μοναστήρια! Αυτό μην το σκέφτεστε ποτέ! Όχι! Είχαμε πλήρη οικονομία κοινωνική και ανθρωπιστική αλλά μετρήσαμε την έκταση της Θείας αποκαλύψεως! Καί του ανθρωπίνου προορισμού καί είπαμε τί θα καταλάβουμε αν καθίσουμε εδώ καί κερδίσω λεφτά καί κερδίσω αξίες καί απολαύσεις καί ξέρω γώ, αύριο θα πεθάνω. Θα πεθάνω αλλά η ψυχή δεν πεθαίνει, πεθαίνει το σώμα αλλά η ψυχή δεν πεθαίνει! Η ψυχή θα πάει στο δικαστήριο, να απολογηθεί! Γιατί ήρθε ο ίδιος ο Θεός Προσωπικά καί μας έδειξε τον δρόμο! Καί ακόμα τα εκατομμύρια των Αγίων που μαρτυρούν! Να προσέξουμε λοιπόν να μην αποτύχουμε! Σας το λέω απο τώρα, να είστε έτοιμοι, θα δοκιμάσουμε σκληρές δοκιμασίες! Είμεθα στο δρόμο της συντέλειας! ΕΝΤΟΣ ΟΛΙΓΟΥ ΈΡΧΕΤΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ! Καί τελειώνει η ιστορία του παρόντος κόσμου καί θα ανοίξει η πόρτα της βασιλείας του Ουρανού! Για όσους είναι άξιοι! Όσοι λοιπόν πίστεψαν και αγάπησαν τον Θεό καί εποίησαν το Θέλημά του! Αυτοί θα πάνε μετά παρρησία Έτσι η ευλογία σας, η επίσκεψή σας εδώ στον Άθωνα να σας γίνει ένα καινούργιο θεμέλιο, μιά καινούρια γενεά απόφασης καί απο 'δώ καί μπρός δεν θα μας απασχολήσει τίποτα άλλο.. έ, λίγη τροφή καί μιά ενδυμασία. Ο νους μας θα είναι στον Ουρανό! Εκεί είναι ο Πατέρας μας, εκεί είναι η Πατρίδα μας Εκεί είναι το αιώνιο μέλλον, δεν έχει τέλος! Λοιπόν αυτό εύχομαι, η επίσκεψή σας να σας γίνει αφορμή γενναίας αποφάσεως!>>

phpBB [video]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aetos64 την 26 Ιαν 2016, 23:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Re: Η χιλιετής βασιλεία της Αποκαλύψεως (Αποκ 20:1-15)

549
Κυρ έγραψε:
aetos64 έγραψε: Στην πρό Χριστού εποχή ο άνθρωπος δεν είχε πιθανότητα να σωθεί γιατί δεν ήξερε τον τρόπο. Δεν ήξερε πως υπάρχει ο Σατανάς καί ούτε πως αυτόν πρέπει να αντισταθεί.
Υπηρχαν ομως ανθρωποι οπως ο Μωυσής που μιλουσαν με το Θεό.
Οι άνθρωποι πρό Χριστού, για την ακρίβεια μόνο οι Εβραίοι, είχαν άλλες υποχρεώσεις απέναντι στο Θεό, είχαν τις 10 εντολές! Δεν είχαν όμως τον Μεσσία, αυτόν ανέμεναν, αυτόν επροφήτευαν!
Τί θα απαντουσες σε καποιον που εζησε πριν το Χριστό, αν ελεγε:
Δεν ήξερα πως υπάρχει ο Σατανάς καί ούτε πως σε αυτόν έπρεπε να αντισταθώ.
θα του ελεγες οτι επειδη εισαι στην πρό Χριστού εποχή δεν εχεις καμια πιθανότητα να σωθείς γιατί δεν ξερεις τον τρόπο;
Δε θα του ελεγες οτι ειμαστε ΟΛΟΙ σε μια σκυταλοδρομια ;
Φρόντησε καί για αυτούς του ανθρώπους ο Χριστός, κατάβηκε στον Άδη καί κήρυξε καί εκεί!
Γιατί κατέβηκε ο Χριστός στον Άδη.
Εικόνα
Πρώτον, το έκανε για να συντρίψη τις πύλες του Άδου, στην πραγματικότητα για να καταργήση τον θάνατο και το κράτος του διαβόλου. Ήδη το γεγονός αυτό είχε προφητευθή στην Παλαιά Διαθήκη. Ο Προφητάναξ Δαυίδ είπε: "συνέτριψε πύλας χαλκάς και μοχλούς σιδηρούς συνέθλασεν" (Ψαλμ. ρστ', 16). Και ο Προφήτης Ησαΐας παρουσιάζει τον λόγο του Θεού: "εγώ έμπροσθέν σου πορεύσομαι και όρη ομαλιώ, θύρας χαλκάς συντρίψω και μοχλούς σιδηρούς συγκλάσω" (Ησ. με', 2). Ο ιερός Χρυσόστομος, ερμηνεύοντας αυτό το γεγονός, επισημαίνει ότι δεν είπε ότι άνοιξε χάλκινες πύλες, αλλά ότι τις συνέτριψε για να γίνη άχρηστο το δεσμωτήριο. Ούτε είπε ότι αφήρεσε τους μοχλούς, αλλά ότι τους συνέθλασε, ώστε να φανή αδύνατη η φυλακή, γιατί εκεί που δεν υπάρχει θύρα, ούτε μοχλός, εκεί κι αν εισέλθη κανείς δεν μπορεί να κρατηθή. Όταν ο Χριστός καταστρέφη και κομματιάζη κάτι, τότε κανείς δεν μπορεί να το επιδιορθώση.
Δεύτερον, κατέβηκε στον Άδη για να κυριεύση και να υποδουλώση τον διάβολο, ο οποίος τότε ήταν άρχοντας του θανάτου και του Άδου. Ο Ίδιος, άλλωστε, κατά την διάρκεια της ζωής Του, δίδασκε ότι δεν μπορεί κανείς να μπή μέσα στην οικία του δυνατού, να αρπάξη τα σκεύη του και να λεηλατήση το σπίτι του, εάν προηγουμένως δεν δέση τον ισχυρό (Ματθ. ιβ', 29). Έτσι, λοιπόν, με την κάθοδό Του στον Άδη ο Χριστός έδεσε τον διάβολο, που σημαίνει ότι αυτός δεν έχει πια καμμιά εξουσία επάνω στους ανθρώπους.
Τρίτον, κατέβηκε ο Χριστός στον Άδη για να γεμίση τα πάντα με το φως της θεότητός Του. Ο Απόστολος Παύλος παρουσιάζει μια τέτοια διδασκαλία, όταν λέγη: "τό δε ανέβη τί εστιν ει μη ότι και κατέβη πρώτον εις τα κατώτερα μέρη της γής; ο καταβάς αυτός εστι και ο αναβάς υπεράνω πάντων των ουρανών, ίνα πληρώση τα πάντα" (Εφ. δ', 9). Έτσι, η κατάβαση του Χριστού και στα κατώτερα μέρη της γης έγινε για να πληρωθούν τα πάντα από το φως Του, και ουσιαστικά να καταργηθή και το κράτος του θανάτου. Βέβαια, πρέπει να γίνη διάκριση ότι άλλο είναι η ενέργεια του Θεού που πληροί τα πάντα, και άλλο η θεοποιός ενέργεια του Θεού που μετέχεται μόνον από τους θεουμένους. Ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος λέγει ότι έπρεπε να ευρεθούν προσκυνητές του Θεού όχι μόνο στα άνω, αλλά και στα κάτω, ώστε όλα να πληρωθούν και να γεμίσουν από την δόξα του Θεού. Μέσα σε αυτήν την προοπτική είναι γραμμένα και τα τροπάρια της Εκκλησίας μας: "Ίνα σου της δόξης τα πάντα πληρώσης καταπεφοίτηκας εν κατωτάτοις της γής". Και ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός θα ψάλη πανηγυρικά: "Νύν πάντα πεπλήρωται φωτός, ουρανός τε και γη και τα καταχθόνια. Εορταζέτω γούν πάσα Κτίσις την έγερσιν Χριστού εν ή εστερέωται".
Τέταρτον, κατέβηκε ο Χριστός στον Άδη, ώστε να επαναληφθούν και να γίνουν και εκεί όσα έγιναν στην γή. Όπως στην γη κήρυξε την ειρήνη, έδωσε άφεση αμαρτιών στους αμαρτωλούς, έδωσε το φως των οφθαλμών στους τυφλούς και έγινε αιτία σωτηρίας για όσους πίστευσαν, αλλά και έλεγχος απιστίας για όσους απείθησαν, το ίδιο έπρεπε να γίνη και στον Άδη, όπου υπήρχαν οι ψυχές αυτών που είχαν πεθάνει, ώστε ολόκληρη η ανθρώπινη φύση, όλη η ανθρωπότητα να ακούση το λυτρωτικό μήνυμα του Χριστού. Όπως στους κατοικούντας στην γη ανέτειλε ο ήλιος της δικαιοσύνης, έτσι και σε αυτούς που κατοικούσαν στο σκοτάδι και στην σκιά του θανάτου έπρεπε να λάμψη το φως του Θεού.

(άγ. Ιωάννης Δαμασκηνός).
«ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ» Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου.

http://aktines.blogspot.de/2009/04/blog-post_17.html
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες και Αποκάλυψη”

cron