Αν δεν μπορεις να καταλαβεις τι σχεση εχει το ανωτερω αρθρο δεν μπορω να σε βοηθησω. Θα πρεπει να απευθυνθεις σε ειδικους να σε βοηθησουν. Και ενα μικρο παιδι αν διαβασει το ερθρο καταλαβαινει.
Θα σε παρακαλούσα να απαντάς πιο κόσμια,όπως σου μιλάω και εγώ.
Αν έχεις κάποιο πρόβλημα να μου το πεις.
Με τα παραπάνω μέλη,μιλάγαμε για ενα συγκεκριμένο θέμα,έβαλες ενα κείμενο και σου έθεσα ουσιαστικα μια απορία για το αν έχει σχέση αυτό που έβαλες με αυτό που συζητάμε με τα άλλα μέλη.
Ειναι η αποψη της συντριπτικης πλειοψηφιας των θεολογων αυτων.
Αυτό δεν μου λέει κάτι και η συντριπτική πλειοψηφία των θεολόγων στην ΑΠΘ,θέλουν ισλαμική σχολή και η συντριπτική πλειοψηφία των θεολόγων ειναι υπερ του οικουμενισμού ή απλά δεν μιλάνε.
Αυτό που επιδοκιμάζει η πλειοψηφία δεν είναι πάντα και το ορθόν.
Για οσους ομως μπορουν να δουν βαθυτερα βλεπουν οτι η αποψη του συγκεκριμενου θεολογου ταυτιζεται με την αποψη του αγιου Πορφυριου. Μαλιστα ο συγκεκριμενος θεολογος δεν την γνωριζε την αποψη του πατερα Πορφυριου. Και αυτο λεει παρα πολλα. Αυτη ειναι η λεγομενη καθοδηγηση απο το Πνευμα του Θεου. Η ταυτιση σε δυσκολες και πολυσυνθετες εννοιες.
Ο θεολόγος μιλάει για το 20ο κεφάλαιο της Αποκαλύψεως και τοποθετεί τον θρίαμβο του ευαγγελίου μετά.
Ο Άγιος Πορφύριος λέει
"Μπορεί όμως, με το σχέδιο τού Θεού, να έρθει, να έρθει ώστε οι άνθρωποι να αποκτήσουν μία επίγνωση, να ιδούνε το χάος ολόφωτο, ολοζώντανο μπροστά τους, να πούνε: Έεε! Πέφτουμε στο χάος, χανόμαστε. Όλοι πίσω, όλοι πίσω, γυρίστε πίσω, πλανηθήκαμε. Και να έρθουνε πάλι στο δρόμο του Θεού και να λάμψει η Ορθόδοξος πίστις. Αυτό εμείς επιδιώκομε και έτσι θέλομε τα πράγματα σιγά σιγά να γίνουνε με τη Χάρη του Θεού. Ο Θεός εργάζεται μυστικά. Δεν θέλει να επηρεάσει του ανθρώπου την ελευθερία. Τα φέρνει έτσι και σιγά-σιγά, σιγά σιγά πάει ο άνθρωπος εκεί που πρέπει".
Δεν βλέπω να καθορίζει κάπου σε πιο χρονικό διάστημα θα συμβεί αυτό.
Ούτε να μιλάει για μετά τον Αντίχριστο.
Αν υπάρχει κάποιο άλλο κείμενο που να καθορίζει την χρονική στιγμή,να το παραθέσεις.
Αλλιώς,δεν υπάρχει εξακριβωμένη ταύτιση της απόψεως του θεολόγου και του αγίου,είναι υποθετική και προσωπική σου άποψη.
Αλλωστε τεσσερις αγιοι του αιωνα μας ειχαν την αποψη περι επικρατησης του ευαγγελιου.
Η διαφωνία μας αδερφέ,δεν είναι αν θα επικρατήσει το ευαγγέλιο,μπορώ να σου παραθέσω άλλους τόσους,αλλά το πότε τοποθετείς εσυ αυτήν την επικράτηση.
Αυτο που θα επρεπε να σε εντυπωσιαζει στον ευατο σου ειναι οτι καποτε εβριζαν ενα μελος και εσυ αναλαβες να παρεις θεση και αποφανθηκες οτι αυτο δεν ειναι τιποτε ειναι φυσιολογικο. Οπως φανηκε ηταν ψιλα γραμματα για εσενα.Αλλα πραγματα θα επρεπε να σου προκαλουν εντυπωση.
Βάζεις στο στόμα μου λόγια που δεν είπα ουδέποτε.
Σου ανέφερα την άποψη μου και εξέφρασα μια γενικότερη διατύπωση.
Τα υπόλοιπα τα συμπέρανες,θέλω να πιστεύω εξ αμελείας.
Γιατί συνεχώς επαναφέρεσαι στο ίδιο προσωπικό σου θέμα,ως απάντηση στα επιχειρήματα που σου θέτουν οι υπόλοιποι;